×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png 25 győzelem, ebből 19 KO, mellette pedig nulla vereség: szombat éjszaka óta 2016-12-11 11:56:30 https://www.profiboksz.hu/2016/12/11/charlo-tovabbra-is-a-tronon/

Charlo továbbra is a trónon

25 győzelem, ebből 19 KO, mellette pedig nulla vereség: szombat éjszaka óta így néz ki az IBF nagyváltósúlyú világbajnok Jermall Charlo hivatásos rekordja. A 26 éves texasi bunyóst ezúttal Los Angelesben szólították ringbe, ahol honfitársa, a találkozóra veretlenül érkező Julian Williams várt rá. A kihívó látványos mérlege ellenére epizódszerepre kényszerült, és már a második menetben számolni kellett rá. Williams kálváriája az ötödök felvonásban fejeződött be: előbb egy brutális jobbostól került padlóra (nagy nehézségek árán, de felállt), majd pár másodperccel később képtelen volt érdemben lereagálni a Charlo által rázúdított ütészáport, a bíró pedig ki is számolta a földön fekvő Williamst. A győztes a mérkőzés után azonnal kihívást intézett a WBO nagyváltósúlyú világelső Saul Alvarez irányába.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Canelo sajnos csak akkor vakarhatja le magáról ezt a sok gyűlöletet ha kiáll Golovkinnal. Ki fog állni? Valószínüleg igen, csak kérdés mikor! Jelenleg minden bizonnyal KO vereséget szenvedne a kazah ellen, egyszerűen nincs mivel megverje! A lábmunkája nagyon gyenge, ami elengedhetetlen lenne ahhoz, hogy Golovkin ellen legyen esélye! Maradt a nyílt sisakos kűzdelem, amiben jelenleg nincs jobb GGGnél 154-168 fontig! Az álla beton, az ütései rombolnak, a képzettsége pedig megkérdőjelezhetetlen! Alvarez egy KOs vereséggel sokat bukhatna, de szvsz azzal, hogy nem áll ki Goloval, még többet! Az se mind1 mikor jön össze a meccs, mert ha túl későn, akkor azt fogják mondani, hogy hát igen megvert egy kiégett bunyóst, de fénykorában nem mert vele megütközni ( Mayweather példája Pacquiaoval ). Remélem jövőre összejön a meccs, és láthatunk egy ringháborút, amiből mindenki profitál majd (mi nézők a nagy meccs miatt, Golo végre legyőzi első klasszis ellenfelét és PPV és P4P sztár lehet, Canelo pedig elhalgattathatja az őt kritizáló tömeget )!

» deontay   válasz erre
    2016-12-12 23:41:53

@Cookiebacsi: "de fixpont-nak ezt hiába mondod...."

Nem ertem ezzel mire utalsz? En hasonlot sem irtam, amit itt sugallni probalsz.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-12 20:13:06

@Kane: Hát ez az hiába jó bunyós Andrade, ha nem űzi a sportot, el van tűnve teljesen....de fixpont-nak ezt hiába mondod.....mintha Andrade v Charlo többet tett volna le asztalra mint Alvarez.....

» Cookiebacsi   válasz erre
    2016-12-12 19:54:28

@Kane: 3év alatt négy meccse volt,nem tudom mi lehet a háttérben,ezért tegyük idézőjelbe amit mondtam.
Mondjuk Charlo sem különb semmiben,ami a ringbelépések erőltetését és az ellenfél listát illeti.
Nincsenek bennt aktívan a körforgásban,inkább ez a probléma,nem a tudás.
Majd kiderül mi lesz,úgyis mindig tévedek,Russel jr-t p4p nek láttam aztán jött az ukrán egyeduralkodni.

» picker   válasz erre
    2016-12-12 10:50:42

@picker: Ha valakinek nagyváltóban lenne esélye Canelo ellen az Charlo, szerintem Andrade eléggé zöld még ahhoz hogy olyan bunyóst veressünk meg vele képzeletben aki az utóbbi évek legjobb nagyváltósúlyú bunyósa.

    2016-12-12 10:35:49

@Chico: Ha nem lesz az akkor az csak azért lesz mert nem bokszoltatják,ha valami csoda folytán kiállna vele Alvarez/nem fog/,akkor megveri a jenki,mentsd el ezt a hozzászólást:)

» picker   válasz erre
    2016-12-12 10:24:08

@picker: Án nem értem mi alapján jelented ki ,hogy Andrade P4p lenne. Eddig nagyrészt másod , harmadvonalas ellenfelei voltak ez alapján leszűrni ezt szerintem elhamarkodott. Andre Dirrellt is nagyon sokan annak gondolták amíg csak középkategóriásokkal bunyózott. aztán a superhatos tornán kibukott amit páran emlegettek vele kapcsolatban, hogy a szíve az nem épp van egyensúlyban a képességeivel. Andrade egy nagyon ügyes bunyós, de Martirosyannal azért eléggé megszenvedett le is csapta az első menetben mert nem volt fenn a keze pedig Õ csak egy kapuőr nagyváltósúlyban.

    2016-12-12 08:41:50

Andrade átrendezné egy kicsit a listákat,nem is értem miért nem bokszol,kár érte,p4p a srác.

» picker   válasz erre
    2016-12-12 08:23:11

@fixpont: Mondjuk koszonet nem az sok volt benne = Mondjuk koszonet az nem sok volt benne

» fixpont   válasz erre
    2016-12-12 07:11:48

@foreman99: "De hidd el mindannyian megfogjuk azt nézni "holnap" is.. mint a May-Pac-et."

Mondjuk koszonet nem az sok volt benne, es felo, hogy majd 3 ev mulva mar a GGG-Caneloban sem lesz.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-12 06:01:41

@Totti: Nem azt mondtam, hogy a legkompleebb, hanem hogy az egyik - ha nem - legkombinatívabb és egy nagyon jó ütő is. Ehhez pedig tartom magam.
Hogy szakmai megítélésén veszít e hogy nem áll ki GGG-vel? újságírói szakértőknél és semleges (NEM előfizető) szurkolóknál igen.
Boksztörténészeknél? NEM. Miért? Nekik a makacs tények fognak számítani. Canelo 154-ben kiállt azzal akivel kellett, többszörös bajnok, népszerű, látványos. Boksztörténészek leszarják sajnos a 160 fontot, hisz elvileg sosem bokszolt ott, noha volt ott bajnok. (Érzésem szerint Cottotol orokolt egy olyan ovet, ami nem kelle volna akkor meg neki, de ez az en velemenyem).
Előfizetőknél? Szintén nem. 300 000 a saját tábora, akik akkor is előfizetnek rá, ha holnap Fekete Lacival bokszol. Ha pedig jön egy jó ellenfél akkor még annak is jönnek a PPV előfizetői, plusz jó meccs esetén külsős előfizetők is így a 300 000+ az mindig garantál és, ahogy fel is soroltam pár példát ez most plafon eléggé.
Nem lenne zseni, Szerintem az. Elég magasan képzett, kombinatív, agresszív és erős is. Mindent tud a bokszról, egy klasszis. Persze nem egy Mayweather, Crawford szintű technikai zseni ha erre célzol, ez egyértelmű.
GGG ellen HA most kikapna az üzletileg tenne rosszat neki, nem sportszakmailag. Üzletileg úgy nézne ki, hogy 2 korszakos zseni ellen 2 vereség... ami hát nem a legjobb.
Sporszakmailag? Úgy nézne ki, hogy 1. vagy (2.) 160 fontos meccsén kikapna az aktuális bajnoktól, tehát semmit nem vesztene vele. De mint sajnos írtam ez 70%ban már üzlet. De La Hoya, a GBP sőt az HBO se úgy gondolkozik, mint adott esetben te vagy én.
Én is nagyon megnézném a Canelo-GGG-t. Megnéztem volna "tegnap" és ma is. De hidd el mindannyian megfogjuk azt nézni "holnap" is.. mint a May-Pac-et.

» foreman99   válasz erre
    2016-12-12 00:13:19

@Kane: Persze amint én is írtam a GGG meccsel én sem értek eggyet, de ettől még az elért eredményeiért és a mutatott ökölvívásáért, teljesítményéért tisztelem Canelot. Sőt nem írom le és azt mondom GGG-t is megszorongatná.
Viszont, amit írsz, hogy boksznéző vagy (mint én is9 ez szép és jó, de mint írtam SAJNOS ez 70%-ban üzlet lett. És ezt nekünk is látnunk kell, hogy 1-2 miért?! kérdésre választ kapjunk.
Lesz GGG meccs, mint ahogy May-Pac is lett. Persze lehetséges, hogy az is már csak papír meccs lesz illetve pénztárca tömő... de sajnos Canelo fiatalsága, népszerűsége és karrier ívelése azt diktálja, hogy most nem lehet egy vereséggel (esetleges vereséggel) megtőrni... :/

» foreman99   válasz erre
    2016-12-12 00:04:37

@emgabor: Te örök optimista :D

    2016-12-11 23:57:07

@Totti: Golovkin azért nagyon sokat tud a bokszról - súlycsoportoktól függetlenül is az egyik legjobb ökölvívó manapság. Én azért simán el tudom képzelni, hogy olyan fölényben.bokszoljon Canelo ellen, hogy ne lehessen nem neki adni a meccset pontozással is.

» emgabor   válasz erre
    2016-12-11 23:55:41

@foreman99: Semmi újat nem írtál le. De jól összefoglaltad. Remek bokszoló. Rengeteg pénzt keres magának és sok más embernek is.

VISZONT!

Szerinted nem veszít a szakmai megítélésén az, hogy nem áll ki Golovkinnal?

Azt gondolom, hogy rengeteget.

Arról meg, hogy ő napjaink legkomplexebb bunyósa. Hát nem tudom. Amit Mayweather ellen csinált, hát az nem erről árulkodott. És nem gondolnám, hogy annyit érett, hogy most már más lenne a meccsképe.

Vannak zsenik. Õ nem is volt az, most sem az, és soha nem is lesz.

És azt sem értem, hogy ha Canelo egy jó kis szoros meccsen alulmaradna, akkor ő mégis mi a fenét veszítene?? A veretlenségét? Kit érdekel? De legalább azt mondaná mindenki, hogy tökös csávó, aki odaáll, és nem kerüli a kihívásokat. Rögtön jöhetne a visszavágó is, ami szintén rengeteg pénzt hozna.

És utána még bárkivel bokszolna ugyanúgy mögötte állna az a rengeteg mexikói, akikről beszélsz.

Szerintem minden szempontból rossz irány ez, amit csinálnak. Rengeteget ártanak a boksz megítélésén. Egyre kevesebb ember néz (fizet elő) bokszot, és egyre kevesebb gyerek kezdi el ezt a remek sportot.

De lehet én látom rosszul természetesen. Én csak a magam igazát írtam le, nem a mindenek felett álló, globális igazságot. :)

    2016-12-11 23:52:27

@emgabor: "(Szerintem kiütni GGG sem tudná)"

Ha nem üti ki, akkor nem nyer, ez ilyen egyszerű!

    2016-12-11 23:41:16

@foreman99: Egyetértek veled mindenben szinte, Canelo egy remek bunyós, tényleg a legkombinatívabb és tényleg nagyon kemény. Pont ezért baj hogy nem áll ki Golovkinnal, mert ők ketten baromi jó meccset csinálnának. Leszarom ha Saunders leadja az övét Golovkinnak mert az a meccs még csak érdekes sem lenne, max egészségtelen. De azzal hogy Canelo, a háta mögött DLH-val megtette, aki annyiszor menstruálta már tele a médiát azzal hogy Mayweather egy punci mert nem állt ki Pacmannel csak évek múltán, amikor az már kiöregedett, enyhén szólva a legarcátlanabb és leginkább illúzióromboló dolog amit az utóbbi időkben elkövettek az ökölvívásban. Főleg azután a szánalmat keltő monológja után mikor Floyd visszavonult. Engem nem érdekel az üzlet, én bokszrajongó vagyok nem befektető, kizárólag a sport érdekel, és Canelo csapata meglopta a sportot ezzel az egésszel. Nekem a kedvenc mai bunyósom volt Alvarez, de olyan emberért nem tudok rajongani aki fél megkockáztatni hogy kiütik.

    2016-12-11 23:36:59

Én teljesen egyetértek azzal, hogy Alvarez egy ideje nem vállalt be valódi kihívást jelentő ellenfelet, illetve, hogy hs pontozásra kerül sor lejt neki a pálya (ring). Viszont olyan.mevcset - szerintem - nem adtak neki amit ne nyert volna meg valóban. Én azt gondolom, hogy nagyváltóban bárkit legyőzne, de a középsúlyú elit ellen is esélyes lehet. Persze Golovkin ellen finoman szólva sem ő az esélyes, de azért nem ott sem írnám le teljesen. (Szerintem kiütni GGG sem tudná)

» emgabor   válasz erre
    2016-12-11 23:31:43

Néha már fájó olvasni azt a Canelo gyűlöletet, ami itt megy. Persze én megértem a hátterét is, de azért jó lenne a realitásnál maradni! Sokan tudjátok rólam, hogy imádok életrajzokat írni, szinte az életformám, hogy ismerem adott ökölvívók karrierjét a-z-ig... Ez alól se Canelo se Golovkin nem kívétel.
Nem szabad elfelejteni azért ki is Alvarez. Nem egy kutyaütő, nem is egy ovodáscipőben járó kezdő. Õ jelenleg a világ egyik legkombinatívabb ökölvívója, aki jól bírja az ütéseket, nagy ütőereje van, a legnépszerűbb és legjobban eladható ökölvívó, jó promóteri háttérrel, jó ellenfél listával és még mindig nagyon fiatalon. Ezek a száraz tények, amik már magukban annyit tartalmaznak, hogy legalább tisztelnünk kellene és örülni, hogy a "mi" időnkben bokszol. De akkor nézzünk is kicsit a háttérbe.
15 évesen már PROFI volt, ami elég nagy dolog már magában is. Aztán felkarolta egy Golden Boy Promotions, ami nem azért tette ez, mert mexikói vagy már egy befutott akárki lett volna hanem azért mert láttak benne övőt és ha bevalljuk, ha nem beigazolódott, nekik lett igazuk!
21 évesen már világbajnok volt és nagyváltóban igenis kitakarította a mezőnyt. Most lehet az ellenfelekről vitatkozni, de igenis jó névsorral rendelkezik. Pl akkoriban, 20 évesen igenis jól csengett számára pl Carlos Baldomir neve. Igen az argentin ki volt már öregedve és sosem volt elit, de ma mégis jól virít a rekordban (mint nem rég Pulevében Peter. Szerintem ez teljesen ugyanaz a kategória, de ő ezt 20 évesen húzta meg!).
21 évesen igenis jó próba volt neki Alfonso Gomez is, aki az elötte lévő években bokszolt olyan sokat próbált harcosokkal is, mint Gatti vagy Cotto. Szintén jól csengő, de már kissé kiégett ex bajnok a rekordjában Kermit Cintron is, akivel ugye bár szintén 21 évesen állt ki! 22 éves volt, amikor megverte a legendás Shane Mosleyt(tudom, tudom kiégett). A fizikai paraméterek végett szép teljesítmény volt Austin Trout legyőzése is, aki viszint akkor élte abszolút csúcsát.
23 volt, amikor oda állt a világ legjobbja ellen. Kikapott, de oda állt és ami még fontosabb, hogy utána felállt és az élmezőnyben maradt. Nagyon sok, Mayweathertől kikapott bokszoló lecsúszott utána, ő nem. Sőt valahol feljebb is lépett (bár ezt az életkora is így diktálta).
A Lara meccs is egy tökös bevállalás volt. Igen szoros meccs volt, de nem nevezném elcsalásnak, hogy Canelonak adták. Sőt akkor itt sokan írták, hogy igen szorosan az övé volt. Érdekes most a Golovkin ügynél ez a vélemény hírtelen sokaknál megváltozott...
Kirkland-el is jó meccset vívott, a KO pedig gyönyörű volt (szerintem Lemieux-al vívna hasonlót talán). Nekem a Cotto meccs is tetszett.
És ha Canelo ellenfél listáját megnézzük (igen csak a szimpla neveket és eredményeket minden háttér infó nélkül) akkor azt mondhatjuk több nagy névvel és ex bajnokkal csapott össze, mint Golovkin. 20--50 és 100 év múlva pedig csak ez a bizonyos lista számít.
Példa erre az is, hogy Jack Johnson egyik legnagyobb győzelmének a Jim Jeffries elleni meccset tartják. Pedig tudjuk, hogy Jeffries ott már nem volt a régi, a neve mégis ott van és jól cseng ennyi év múltán is.
Aztán ott van Canelo népszerűsége. Ma ha tetszik, ha nem ő a legnagyobb PPV szár. És ő hozza a legnagyobb számokat. Szám szerű példa is ezt mutatja.
Egy névtelen, ismeretlen Liam Smith ellen hozott 300 000 előfizetőt, egy miss match-en Amir Khan ellen hozott 600 000-ret. Egy Cotto szintű ellenféllel tehát bármikor megüti az 1 millió környékét!
Csak szemléltetés képpen napjaink legjobbjainak tartott bunyósai Terence Crawford (Postol ellen) 55 000-ret hozott, Ward és Kovalev egymás ellen 160 000-ret... Golovkin (Lemieux) 150 000-ret... Tehát Canelo fölény magasan felettük hoz, még az ilyen semmilyen meccsekkel is.
Adott esetben tehát a legnépszerűbb bunyós lett, akinek nagy tudása van és jó háttere is. Ehhez pedig párosúl, hogy rettenetesen fiatal is. Még van közel 10 éve, ami 20-30 meccs is lehet. Ebbe sok minden bele fér anyagilag és sportszakmailag is.
Sokan utálják a GGG ügy végett. Ezt megértem. Én se örültem a döntésének. Viszont élnek ismerőseim Mexikóban... és konkrétan ott Canelo egy "félisten" külön márka cuccai vannak, Nieto elnök meghívta többször magához, boksz sulija van, és a neve = lett a pénzzel. A GBP pedig, mint promóció és fönök hülyék lennének ebből nem kihozni a maximumot. Igen a boksz sport, de sajnos ma már 70%-ban üzlet is és, mint a sportolóknak ez munka is.
2 év múlva is össze fog jönni 1 000 000 előfizető a GGG meccsre, de addigra lesz esélye pontozással behúzni a meccset és tovább építkezni sportszakmailag és üzletileg is. Egyszerűen most üzletileg indokolatlan lenne egy vereség. Ennyi. Elhihetjük, hogy ezen a szinten már nincs félelem egymás ellen. Itt üzleti érdekek vannak, de azok nagyon keményen. Canelo nem a legjobb, de nem is TBE-zik... és még lehet belőle a korzszakja legjobbja évek múlva is.
2017-ben elvileg 3x akar bokszolni. Februárban, májusban és szeptemberben.
Februárra könnyebb meccset akarnak 8Saunders, vagy valaki még gyengébb) ezt Oscar mondta. HA pedig látnak esélyt a GGG meccsre akkor májusban Curtis Stevens, David Lemieux és Billy Joe Saunders is szóba jöhet. HA pedig nem látnak esélyt rá akkor májusban Cotto visszavágó (februárban meg esetleg Margarito, bár azt Canelo nagyon nem akarja).
Elégedett lennék e? Nem feltételnül, DE mint sportolót nagyon jónak tartom. Jó képességkkel, már nagy elért eredményekkel és fiatalon. Ebből még bármi lehet.
Tudom nem lesz népszerű a hozzászólásom, és akik utálják Canelot nem ez a pár sor fogja őket meggyőzni, de azért kikivánkozott már belőlem.

» foreman99   válasz erre
    2016-12-11 23:19:19

@gigaboly: De tudod mit szeretnenek meg ennel is jobban? Olyan befolyasos hatteret, mint Canelonak van. Na azt meg annal is jobban szeretne minden bunyos.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-11 22:41:42

@Brian Sutherland: Sokan szeretnének ilyen ellefnél listával rendelkezni, Golovkin is...

» gigaboly   válasz erre
    2016-12-11 22:31:03

@czir88: "Azt is el kell ismerni hogy Alvarezéknek nincs szüksége Golovkinra ,mert így is jó számokat generál"

Ez nézőpont kérdése. Pénz szempontból abszolút nincs rá szüksége, már így is csillagászati összegeket bunyózott össze. Szegény ember ő már nem lesz.

Viszont, ha sportszakmai szemmel nézzük, akkor bizony Canelo megítélésének nagyon is kéne ez a mérkőzés, mert jelenleg ő egy beszari ember, akárki akármit mond. Üzlet ide vagy oda.

Azt gondolom Canelo sokkal nagyobbat bukott ezzel a primadonna hozzáállással, mintha kiállt volna a kazahhal, és egy jó meccsen alulmaradt volna. Persze más kérdés, ha kicsapják az 1. menetben az nagy bukta lenne, de valljuk be erre nagyon kevés esély van.

    2016-12-11 22:12:57

@kovban: En is ugy gondolom, hogy Canelo van annyira jo es massziv bunyos hogy barki ellen tud szoros meccset csinalni es akkor ki is hozzak. Viszont Andradet is megertem, neki kb ez a kiugrasi lehetoseg. Meg kell verned a nagy nevet ha te akarsz a nagy nev lenni. Es Andrade fizikailag is partiban lehet Caneloval nem ugy mint a legutobbi par ellenfele.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-11 22:12:21

@fixpont: Egyébként Canelo Golon kívűl bárkit bevállalhat, mert ha nem tudják kiütni, akkor ugyis kikapnak pontozással, mindegy mennyire jók. Golonál azért bőven benne van, hogy kicsapja Alvarezt.

» kovban   válasz erre
    2016-12-11 21:51:07

@czir88: 1. Én nem beszélek baromságokat, legfeljebb te, ha már személyeskedünk. 2. Én arra reagáltam, hogy Canelonak mennyivel jobb ellenfél listája van, mint Golonak, ami elég szubjektív, pont azért amit írtam. 3. Meglepődnék, ha Canelo bevállalna egy épkézláb kihívót( Golo, Andrade stb..). Sajnos most már őt is meggyőzték, hogy a pénz fontosabb az örökségnél:(((

» kovban   válasz erre
    2016-12-11 21:46:36

@czir88: Andrade Canelo kotelezo kihivoja es en azt olvastam tole, hogy akarja a meccset, vagyis elvileg Canelonak ki kell allni vagy feladja az ovet es ilyet ugye, mar lattnuk.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-11 21:01:05

@fixpont: Andrade-nak nem hiszem hogy hiányozna 1 Canelo májusban, nagyon meccshiányos.
De Charlonak én is örülnék, bár a mostani meccsét még nem tudtam megnézni. Illetve igen ezt régebben is beszéltük cimborámékkal hogy Lemieux nagyon jó lenne Canelonak, ráadásul nagyon fekszik neki a stílusa amiből tuti fasza meccs lenne.

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 20:57:47

@Kane: Szerintem én látom igazság szerint objektívan a dolgokat. Most ha belegondolsz valakinek úgy is engednie kell, nem 1 korba születtek és nem is 1 súlycsoportban bokszolnak, legalábbis Canelonak nem volt még meccse 160fonton és az ajándék övet sem 160fonton nyerte. Azt is el kell ismerni hogy Alvarezéknek nincs szüksége Golovkinra ,mert így is jó számokat generál, ráadásul sok ideje van még a pályafutásából, Most vagy fogyasztania kell Golovkinnak vagy várnak amíg Alvarez be nem vállalja 160fonton.Ami egyhamar nem hiszem hogy összejön, valami köztes megoldás lesz ebből.

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 20:51:42

@czir88: nagyvaltoban: 1. Andrade, 2. Charlo
kozepben: Lemieux jo teszt lenne

» fixpont   válasz erre
    2016-12-11 20:46:24

@czir88: Nagyon helyesen mondták, a köztes súly arra van hogy létre tudjanak jönni meccsek nagy méretkülönbségekkel, nem arra hogy feleslegesen le kelljen fogyasztania a másiknak még pár fontot. Golovkin és Canelo közt semmiféle méretkülönbség nincsen, ezt te is tudod. Az egész azért volt mert tudták hogy nem megy bele ilyen baromságba GGG és a csapata. Ha szerinted rendjén van hogy megvárjuk míg a másik kiöregszik és aztán vállaljuk be, és ez nem gyáva szarházi dolog, ha te szeretnél még éveket várni erre a találkozóra úgy hogy most sokkal színvonalasabb meccs lehetne, akkor egy mezei Canelo fanboy vagy aki abszolút képtelen objektívan nézni ezt a dolgot.

    2016-12-11 20:40:13

@fixpont: Én a cotto visszavágónak semmi értelmét nem látom, szerintem esélytelen hogy cotto meglepetést tudna okozni.
Ha nagyváltóban fog ismét bunyozni nem hiszem hogy lesz akár jövőre Golovkin meccs, arra szerintem úgy lenne halvány esély ha az ellenfél középsúlyból érkezne köztes súlyon, akkor azt gondolnám az 1 felkészülési meccs lesz Golovkinra., de egyébként nincs kilátásban megameccs a következő meccsre.

Golovkinon kívül kit látnál szívesen ellene?

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 20:28:39

@czir88: es azzal te elegedett leszel?

» fixpont   válasz erre
    2016-12-11 20:23:32

@fixpont: Nem tudom, most várom a nyilatkozatot Canelotól vagy a csapatától mit reagálnak a kihívásra:)
de van 1 sanda gyanúm, hogy cotto visszavágó lesz.:S

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 20:21:12

@Kane: "Aztán jött képbe a Kazah terminátor, aki kihívója volt középsúlyban, erre a mehika leadja az övét."

Én úgy emlékszem hogy a 160fonton nem vállalta a meccset és a köztes súlyt próbálta erőltetni , mire Golovkinék azt mondták hogy a középsóly 160 font és nem fogyasztanak.
Az én meggyőződésem az hogy létre jön a Golovkin meccs 1000százalék, csak nem a közeljövőben. Canelo 26 még szerintem nem is érte el a tudásának csúcsát, amit Golovkin ezekben az években él meg, mihelyst hanyatlásnak indul bevállalják.
Vagy már rég minden a reklám része és a legtöbb pénzt próbálják kihozni a helyzetből, nem tudom.

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 20:19:38

@czir88: Inkabb azt mondd meg, mire szamitasz, ki lesz Canelo kovetkezo ellenfele, olyan akire varuk, vagy megint egy legyintes?

» fixpont   válasz erre
    2016-12-11 20:11:30

@czir88: Tesa, Crawford pár éve könnyűsúlyban bokszolt, miért kellett volna kizárólag szakmai okokat nézve neki Pacmannel bunyóznia? Az a baj Caneloval, hogy nagyon szépen indult a karrierje, a bunyót a legmagasabb szinten űzi, baromi látványos is, és úgy tűnt, ő a fiatal faszagyerek aki bárki elé odaáll, akkor is ha benne van a pakliban egy vereség, a Lara meccsért pont ő csapott az asztalra hogy bunyózni akar vele, ez max respectet érdemlő tett volt. Aztán jött képbe a Kazah terminátor, aki kihívója volt középsúlyban, erre a mehika leadja az övét. Ezzel a legtöbbünk szemében elásta magát, pont aktuális volt a meccs, pont lehetett volna belőle egy barominagy tüzijáték, erre odaadják az övet Golovkinnak csak hogy ne kelljen vele bokszolni. Ez gyávaság, ami a legkevésbé sem megbocsájtható dolog abban a sportban ami a legtöbb bátorságot követeli meg az embertől. Canelo pont ugyanolyan médiafossá változott mint aminek Mayweathert csúfolták az évek alatt.

    2016-12-11 19:58:47

@kovban: Ne haragudj, de baromságokat beszélsz. Kivel kellett volna még kiállnia??
19-20évesen bokszolt olyan emberekkel, akik igen már túl voltak a fénykorukon , de sokakat ilyen fiatalon még a közelébe sem engedtek volna ilyen nagy rutinnal rendelkező ökölvívok ellen. Garciának esze ágába nem volt bokszolni pac sem may ellen, Crawford szinugy enm kardoskodott évekkel ezelőtt a pac meccsért és sokan mások sem vállalták volna be a biztos vereséget. Canelo 23 évesen bokszolt a világ legjobbja ellen.
Mexikóban jobban szeretik mint Marquezt és kb akkora tisztelet övezi mint Chavez-t és biztos nem a 2szép szeméért. A goldenboy sem a semmiért karolta fel.

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 19:48:35

@Brian Sutherland: "csak olyanokkal állt ki, akiknek vagy a boksztudása vagy az ütőereje"

Miért kivel kellett volna még bokszolnia az akkori nagyváltó mezőnyéből, sztem senkit nem került el...
Arról meg nem tehet, h abban a periódusban nem volt nála jobb bokszoló, mert akinek nagyobb volt az ütőereje nála, az technikailag nem tudta vele felvenni a versenyt, aki technikailag közel egy szinten volt az meg ütőerőben :D
Innentől kezdve nem értem mi a probléma...

» Cookiebacsi   válasz erre
    2016-12-11 17:40:06

@sziporka: ez így korrekt meglátás

» Cookiebacsi   válasz erre
    2016-12-11 17:32:43

@kovban: Mayweather. Jah. Nem. Bár azt is majdnem behúzta, ha így nézzük. Legalábbis az egyik objektívan szemlélő bíró X-re adta... :D

    2016-12-11 17:21:52

@sziporka: Csak hogy picit pontosabb legyek Trout, Lara...mást Canelonál, mint elismert "A" kategóriás NAGYVÁLTÓSÚLYÚ ellenfelet - már akit le is győzött - nem igazán találok.

» kovban   válasz erre
    2016-12-11 17:17:24

@sziporka: Érdekes dolog ez az ellenféllista, mert kit is vert meg Canelo a top kategóriából? Itt nem a valaha baromi jó, de mára kikopott exbajnokokra gondolok....

» kovban   válasz erre
    2016-12-11 17:09:37

@fixpont: Elnézésedet kérem , hogy még nem szoktam hozzá ahhoz a rendszeres jelenséghez , hogy egy küzdősportban kerülgetik egymást az ellenfelek :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-12-11 16:00:45

A Cotto meccsel én nem példálóznék. Lehet vitatni az arányt, de azok a menetek, amiket Cotto nyert, csak szűkek voltak, tök egyértelmű meccs volt. Alvarez kommunikációja pocsék, és púp a hátán Golovkin, de attól még a szűk elitben van Canelo. És pont. És még mindig jobb az ellenféllistája, mint GGG-nek. Lehet okoskodni, hogy kinek mekkora az ütőereje, vagy mennyire technikás a legyőzött ellenfelek közül, de Canelo akkor is bizonyított. Nem ő tehet róla, hogy brand-é vált a neve, és emiatt a csapata válogathat az ellenfelei közül. B
Ha én lennék ott én is ezt tenném. Tegye a szívére a kezét, aki nem.

» sziporka   válasz erre
    2016-12-11 14:59:37

@fixpont: Én már el is felejtettem..mi van vele h az elmúlt 3 évben mindössze 3 meccse volt...rendesen rozsdás lehet, az idei meccsét nem láttam, nem is hallottam róla, mindenesetre furcsán menedzselik...

» Cookiebacsi   válasz erre
    2016-12-11 14:53:27

@Brian Sutherland: "Ott bizony ki volt adva az utasítás kié legyen a meccs, csak úgy alakult, hogy 3-ból 2-nek nem volt pofája elcsalni"

:D:D:D:D Atyavilág gondolkodj már ember ha ki van adva h el kell csalni a meccset, akkor majd szerinted "nem lesz pofájuk" :D:D:D te kis naiv figyelemmel követed te a ma bokszot? :D
Ha meg lettek volna kenve akkor ne legyen kétséged afelől, hogy a 3ból 2 neki adja még ha szorosan is...

» Cookiebacsi   válasz erre
    2016-12-11 14:48:44

@Totti: A Cotto elleni pontozással történetesen egyetértek. Ott tényleg majd minden menetben egy hajszállal Alvarez volt jobb, tehát a jelenlegi szisztéma szerint indokolt az arány. Más kérdés, hogy nevetséges az a szisztéma, ami nem tesz különbséget szorosan és fölényesen nyert menetek között.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-12-11 14:19:19

@czir88: Meglep, hogy van Kokkón kívül még aki ezt az "egy dilettáns félrepontozta" szöveget elhiszi és komoly képpel elő is adja. Nem. Ott bizony ki volt adva az utasítás kié legyen a meccs, csak úgy alakult, hogy 3-ból 2-nek nem volt pofája elcsalni egy 120-108-as mérkőzést. Egyébként Alvarezzel kapcsolatban ez volt az egyetlen egyértelmű csalási kísérlet, de azért látni kell bármely győztes meccsének pontozási arányán, hogy ellene valahogy sosem nézik be ezek a "dilettánsok". És nem az a lényeg hogy akkoriban kivel kellett volna kiállnia. Akkoriban nem volt olyan versenyző, aki ellen kinézett volna neki a KO, most meg van. Milyen érdekes, hogy épp ezt az embert kerüli. De ezt is megértem. Én se üttetném ki magam. Be kell vezetni egy olyan kategóriát, hogy aki nem áll ki, annak automatikus KO vereség meccs nélkül. Nincs több időhúzás meg ügyeskedés.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-12-11 14:14:47

@czir88: pl.: Cotto ellen. Ott azért az arány elég érdekesre sikeredett, finoman szólva. És Lara ellen is bőven mellette álltak a pontozók. Mayweather meccset meg hagyjuk is.

    2016-12-11 14:03:42

@Brian Sutherland: Te ezt úgy írtad mintha probléma lenne , hogy Canelo komplexebb bunyós mint akikkel bokszolt, kivel kellett volna még akkoriban kiállnia?
Most persze itt van Golovkin, ebből is kifogják venni a pénzt mint ahogy tették a May Pac esetben is csak talán nem a megfelelő időben, mivel az idő Canelonak kedvez.
ez a pontozással nem lehet megverni, pedig akkora közhely h beszarás, ezt azóta tolják a fújjolók mióta az a dilettáns picsa nem gyengén félrepontozta a Mayweather meccset.
De melyik meccset csalták el felé pontozással, mert nem emlékszem 1re sem.

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 14:00:33

@czir88: Mit nem értesz? Előbbi kategória képviselői Kirkland és Angulo, akik hiába rendelkeznek tisztességes tűzerővel, agy és boksztudás híján esélytelenek, utóbbi csoportot pedig Lara, Trout, Khan fémjelzik, akikről tudvalevő volt, hogy képtelenek lesznek a KO-ra egy Alvarez-szintű ellenféllel szemben, pontozással pedig úgyis hendikeppel indulnak. Mayweather a nagy pénzért vállalt vereség (amit szintén megpróbáltak elcsalni), szintén zéró KO-veszéllyel, Mosley meg egy kiégett vénember volt. Az egyetlen bevállalósnak tűnő ellenfele az Cotto, róla csak utóbb derült ki számomra is, hogy ugyancsak esélytelen a KO-ra.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-12-11 13:43:34

@fixpont: "Amig nevet szerzett maganak vallalta a rizikot (o vagy a csapata ez most mindegy), aztoa meg nem."

Ez sokaknál elő fordult már, de azt se felejtsd el hogy szinte mindenkivel bokszolt nagyváltóban, persze mostanra megint érnek befele a jobbnál jobb bokszolók akivel lehetne nagy meccseket összehozni, és mivel Canelo még mindig nagyon fiatal, szerintem lesznek neki még nagy mérkőzései az nem vitás.

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 13:08:47

@Brian Sutherland: "Leginkább csak olyanokkal állt ki, akiknek vagy a boksztudása vagy az ütőereje (pontozással amúgy is verhetetlen) hiányzott a győzelemhez."

Mi vaaaaaaan??:D Te jó Isten. Értelmezd már ezt a mondatot, mert én képtelen vagyok, de előtte kukkants már rá a boxrecre arra a listára.

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 13:05:53

En amugy Andrade ellen is megneznem, mert ot se felejtsuk el.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-11 12:56:35

@czir88: Amig nevet szerzett maganak vallalta a rizikot (o vagy a csapata ez most mindegy), aztoa meg nem.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-11 12:53:30

@czir88: Leginkább csak olyanokkal állt ki, akiknek vagy a boksztudása vagy az ütőereje (pontozással amúgy is verhetetlen) hiányzott a győzelemhez.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-12-11 12:53:12

@fixpont: Te mindig úgy beszélsz Alvarezről mintha valami kis fosos gyerek lenne, közben pedig mindenkivel megmérkőzött 154 fonton aki az elitbe tartozik, szerintem ha nagy pénz lesz a meccsben (vannak erre megfelelő emberek akik ezt szépen kiszámolják) biztos hogy összehozzák.

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 12:49:33

@Ultrasberry1990: Eloreszaladtal. Arra latsz-e realis eselyt, hogy kiall vele? Innen indulunk. Csak szolok, hogy mivel megint KOval nyert Charlo, nagyon gyorsan romlanak az eselyei.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-11 12:41:26

Charlo vs Canelo, na ez tuti teltház Texasban (mondjuk valószínű máshol is), az egyik texasi a másiknak meg ott van a legtöbb rajongója.! Ott biztos nem nagyon kellene promótálni.

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 12:18:02

Jermall nagyon jó, szépen lecsapkodta Williamst. Szerintem egyáltalán nem is lenne esélytelen Canelo ellen. Kíváncsi vagyok mit szól a mexikói a kihíváshoz, bár adott esetben Cotto ellen azért biztos jobban keresne Alvarez.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-12-11 12:14:10

Kövezzetek meg de én látok arra reális esélyt , hogy Charlo megverje Alvarezt is :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-12-11 12:12:07

Innye elb@sztam, feljöttem az oldalra és már tudom az eredményt:) mind1 remélem lesz hamarosan videó is.

» czir88   válasz erre
    2016-12-11 12:01:36
Ugrás az oldal tetejére