×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az előzetes várakozásoknak megfelelően könnyedén oldotta meg a 2016-12-04 00:14:29 https://www.profiboksz.hu/2016/12/04/pulev-negy-menetet-adott-peternek/

Pulev három menetet adott Peternek

Az előzetes várakozásoknak megfelelően könnyedén oldotta meg a Samuel Peter személyében elé tornyosuló aktuális feladatát Kubrat Pulev. A szombaton este Szófiában megrendezett WBA betöltetlen nehézsúlyú interkontinentális címmérkőzés során a korábbi világbajnok Peter képtelen volt érdemben felvenni a versenyt hazai pályán bokszoló riválisával, és három menet után feladta a küzdelmet. Pulev új rekordja: 24 győzelem (ebből 13 ko/tko), 1 vereség, 0 döntetlen.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: Nem is nagyon nézem már egy ideje, de irkálni még szeretek, remélem nem baj :)

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-12-04 23:38:38

@Brian Sutherland: "Ezért egy rakás szar a nehézsúly, de igazából a komplett profi ökölvívás is."
Nincs veszve semmi ; ime, mennyi mas sport letezik:
http://snooker.hu/
http://snooker.hu/
http://snooker.hu/
Nehogy mar kotelezo legyen ezt a rakas szart nezni, szabad vilagban elunk :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-04 23:28:38

@kovban: Dehogy csak Pulev senki nem írt ilyet. Ahogy Wladra készült arról sokan páldát vehetnének köztük pl. Szalonnás Sztív aki már másodszor kap címmeccs lehetőséget a semmire. wilder mire kapta? Glazkov meg Martin? Pulev azon tulajdonságairól cseréltünk eszmét amik sosem voltak neki :)

    2016-12-04 22:45:19

@kovban: Nem ,szerintem arról van szó a meccs képe alapján hogy Pulevből már sosem lesz tényező a súlyban,még ha annak is indult egykor.

» picker   válasz erre
    2016-12-04 22:37:47

@kovban: Ebben egyetértek. Ezért egy rakás szar a nehézsúly, de igazából a komplett profi ökölvívás is.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-12-04 22:33:33

@Brian Sutherland: Egyébként én ezt nem is Ustinovra hegyeztem ki....

» kovban   válasz erre
    2016-12-04 22:32:57

Bocs, de itt néhányan úgy gondolják, hogy csak Pulev jutott komoly ellenfél nélkül vb meccshez. Pedig ez gyakorlatilag mindenkire igaz....

» kovban   válasz erre
    2016-12-04 22:31:37

@Brian Sutherland: Másnak még ez se jutott:)

» kovban   válasz erre
    2016-12-04 22:28:07

@kovban: Ustinov a súlycsoportoktól független mindenkori másod-harmadvonal talán legügyetlenebb versenyzője, akitől én még egy normálisan kivitelezett ütést sem láttam. Kénytelen vagyok bokszolónak nevezni, mert ebben a szabályrendszerben versenyez (de minek?), ám leginkább csak nagy termetű előadóművész, ezzel együtt is kalimpász legnagyobb skalpja, viszont hivatkozási alapnak elég karcsú.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-12-04 21:32:02

@kovban: Nem haragszom :) De én már Ustinov előtt is azt mondtam ,hogy Pulevbe több van belelátva mint ami a teljesítmény viszont nem azt mutatta. Sose volt ő egy akkora durranás. Viszont a Wlad meccsre nagyon motiváltan készült abból a sok tohonya példát vehetne. Volt is valami kamu Wladék részéről ,hogy ne sikerüljön a formaidőzítése. De ez már mindegy végül is.

    2016-12-04 21:24:27

@Chico: Ne haragudj, de te is a Wlad utáni Pulevről írsz, holott azért Pulev legalább bokszolókat vert meg a lehetőségért, mások még az Ustinov szintet is kerülték. Tudom mennyire szereted "kalimpász" Pulevet:))). Nyugi èn is Wlad kiütésre tettem ellene:)

» kovban   válasz erre
    2016-12-04 21:06:42

@Chico: Mamlasz Ustinov.
Ez jó.
Egyébként igaz,kb kicsit több lett beleképzelve a kalimpászba.
Gyakorlatilag egy jelenlegi vb ellen sem tennék rá egy petákot sem.
Annyi érdekesség volt a pályafutásában hogy elfeledtette pár percre Wladdal hogy nem csak egyenest lehet ütni,az meg életében másodszor ütött egy balhorgot is,azt annyi volt.

» picker   válasz erre
    2016-12-04 20:51:17

@Moorer: Crawford, is amcsi és ő eléggé kiemelkedő. Szerintem P4P top5 szint.

    2016-12-04 20:44:26

@kovban: Szerintem a teszteletlen mamlasz Ustinov elleni volt a legnagyobb győzelme Wlad előtt. Én is azt gondolom ,hogy sok olyan lett Pulevbe beleképzelve amivel sosem rendelkezett. Wlad óta pedig még harmatosabb a teljesítménye. A totál kiégett Chisorával is eléggé megszenvedett ebből a meccsből sokat nem lehet levonni, de nekem nem tűnt egy újjászületettnek. Szerintem kb. 4 menetig lesz talpon,ha eljut egy címmeccsig.

    2016-12-04 20:44:12

@Flex: Azért Pulev elvert pár jobbacska bokszolót, hogy "többet" képzeljünk róla:)

» kovban   válasz erre
    2016-12-04 20:30:27

Pulevbe is többet képzeltek páran a Wlad meccs előtt mint ami..

    2016-12-04 19:51:09

@picker: Van pár, de nincsenek túlsúlyban mint régen.

» Moorer   válasz erre
    2016-12-04 19:31:06

@Moorer: "sőt jelenleg nincs is egy kiemelkedő bokszolójuk.2

Azért akad:)

» picker   válasz erre
    2016-12-04 19:24:35

@gigaboly: ward is többet kapott mint kova

talán azért mert mindkettő fehér ex szovjet.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-12-04 19:03:48

@fixpont: A Háj három menetet adott Peternek. Pulev pedig végignézte.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-12-04 19:01:04

Hát igen, Hearnt se kell félteni az elosztások miatt, pl azt nem értem Goloék hogy kaphattak kevesebbet mint Brook mikor Golo övei voltak terítéken, azt hogy bulizta ki Hearn

» gigaboly   válasz erre
    2016-12-04 18:54:45

"Nem értem miért nem csinálnak már az európaiak is egy normális világszervezetet"

:-)))

» fixpont   válasz erre
    2016-12-04 18:50:36

Nem értem miért nem csinálnak már az európaiak is egy normális világszervezetet, és akkor nem kellenne a jó bokszolóknak várni mire pl Wilder és a Wbc méltóztatik adni egy lehetőséget. Lehetne angol-német-orosz összefogással összehozni egy ilyet, vagy már egy meglévőt átvenni és felfuttatni, ezekben az országokban van bokszélet, minek amerikaiakra bízni a sorsukat mikor már rég nem csak róluk szól a profi ökölvívás, sőt jelenleg nincs is egy kiemelkedő bokszolójuk.

» Moorer   válasz erre
    2016-12-04 18:44:20

@Untouchable: A mozgasa mindig rinoceroszos volt ( mara inkabb rozmarra hasonlit ), viszont az uteseiben anno volt nemi dinamika, es eleg komoly ero is. Szerintem az alacsonyabb es verekedesre hajlamos mai bunyosokkal ( Povetkin, Takam, Stiverne, Parker, Ruiz jr. ) jo meccseket tudna csinalni a fiatal Peter, lehet fel is boritana egyet-kettot.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-04 18:32:06

@bpjotruska: Maximálisan egyet értek. Kíváncsi lettem volna a negyedikben ha megpattintgatja Petert akkor mi lesz. De ezt már nem láthattuk. Ez a meccs így Pulevnek sem volt jó. Én őt csípem, de semmit nem tudott mutatni. Vagy azért, mert nem is tud, vagy azért amit leírtunk. Sajnáltam ezt így. Ettől függetlenül Pulevet még fogjuk látni nagy meccsen ez tuti, ha jól fog bunyózni, ha nem.

    2016-12-04 18:18:51

@bpjotruska: Ezt a meccset nem láttam, pedig Jeremy Williams többször is szerepelt műsoron, amíg még néztem TV-t.
De a felvételből inkább az maradt meg, hogy Williams úgy játszott Peterrel, mint Kund Abigél a legénnyel - egészen addig, amíg bele nem nézett abba a balosba. Ami egyébként abszolút mércével is jól sikerült, Peterhez képest meg különösen jól. Azon kívül a mozgásáról leginkább egy rinocérosz jut eszembe. Persze, az említett állathoz hasonlóan Samuel is veszélyes volt, ha nem vigyáztak vele.

» Untouchable   válasz erre
    2016-12-04 18:02:33

Peter amikor a csúcson volt az is csak egy kis domb volt kb :D
De Pulevnek sem sok jövőt jósolok , ez a kalimpálós stílus vicc még mindig , ráadásul ha nem fogy el Peter 3 menet alatt elpötyögött volna végig .
A cím lehetne az is , hogy " A légszomj 3 menetet adott Peternek " , sőt hirtelen azt hittem rókázik legalábbis úgy tűnt . Lehet most csúnyán elpoénkodom de ez a meccs kb ennyit érdemel .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-12-04 17:53:06

@Slajos: Ha valakinak 10x meg 20x annyit kinalnak mint a masiknak ezen a szinten az pofatlansag. Pont. Nincs egyreszt meg masreszt. Az nem targyalasi alap azzal el kell hajtani a fenebe.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-04 17:52:04

@bpjotruska: Ah, jaj. Fognak igy bunyozni egymassal a top nehezsulyuak valaha egyaltalan?

» Slajos   válasz erre
    2016-12-04 17:11:44

@Slajos: Nem biztos, h neki is csak annyit ajanlottak, de a duplaja is keves szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-04 17:01:43

@bpjotruska: Hat az tenyleg keves a Wlad elleni meccshez kepest, plane ugy hogy a kockazat meg ugyanakkora.

» Slajos   válasz erre
    2016-12-04 16:48:15

@Slajos: 7.250.000 dollarral nyerte a K2 a versenytargyalast, es abbol 20%-ot kapott Pulev, az 1.4 millio. Ahhoz kepest valoban nagyon karcsu a 200.000 - meg ha font is netan - foleg ugy, ha megnezzuk Joshua mennyit szakit. Ha csak ket milliot, akkor is csak 10%, ha netan 4 millat, akkor meg 5%, az rohej.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-04 16:44:37

@zolimt: Hat 200.000 Pulevnek tenyleg nem sok ha figyelembe vesszuk a kockazatot is. Masreszt viszont arrol szol a proboksz, hogy kockaztatnak. Persze ha van eselye gyengebb ellenfellel is menni a vb overt cca ugyanannyiert akkor ugye...

Wlad ellen mennyit kapott a bolgar, tudja valaki?

» Slajos   válasz erre
    2016-12-04 16:40:06

@zolimt: ja igen erről én is láttam valami videót a youtubeon , hogy Hughienak kevés pénzt ajánlottak . hát igen ha hülyének nézi Hearn a másik felet akkor ne is csodálkozzon, hogy csak olyan bunyósok fognak kiállni, mint Molina. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-12-04 16:34:12

@CHUBAKKA: Hughie Fury multkor azt momdta, hogy 200.000 ajanlott neki Hearn. Ennyiert meg nem all ki, mikor tudja, hogy Joshua hazavisz 4-5 milliot. Pulevnek sem adtak volna tobbet szerintem...

» zolimt   válasz erre
    2016-12-04 16:03:01

@zolimt: Nyilvan nem veletlen, csak arra akartam utalni, hogy ha Butterbean birt 151 kilosan 10 menetet, szinte kizart, hogy Peter nem birt volna 3-nal tobbet - ha cseppet is erdekli az egesz...

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-04 15:55:37

azért remélem, hogy Pulev legközelebbi ellenfele acélosabb lesz, és megnehezíti a dolgát, egy jó meccsen! főleg hogyha Pulev megint csak fél év múlva bokszol . Nem értem, hogy miért nem ment AJ ellen, kevés volt a pénz amit Hearnék ajánlottak, vagy mi? ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-12-04 15:41:22

@bpjotruska: Azert az sem veletlen, hogy 91 merkozesebol osszesen 4 volt, ami nem 4 menetesre volt kiirva :)

» zolimt   válasz erre
    2016-12-04 15:16:52

@Jersey Joe: Jah, anno Butterben 151 kilosan vegigallta a 10 menetet az osoreg, 52 eves Holmes ellen, pedig o sem kapott menetenkent sokkal kevesebb utest, mint Peter a tegnap.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-04 14:44:47

@fixpont: Nagyon meg kéne verni az ilyet.
Mondjuk, nem én fogom..:)

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-12-04 14:26:08

@Jersey Joe: En se fizetnek neki, semmi iram nem volt se utesek es a 3. menet vegere elfaradt, vagyis fel se keszult, eleve telibeszarta az egeszet, koztuk a nezoket. Lofasz jar neki nem fellepti dij.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-04 14:18:11

@bpjotruska: Peter nevetséges, az ilyet el kéne tiltani a boksztól.

Ha már kiáll, a nézők pedig fizetnek, akkor viselje a következményeit, azt, hogy esetleg kiütik.

Itt lenne az ideje, h a premizálást összekössèk a meccsen mutatott teljesítménnyel . Ez az ember egy seggberúgást érdemel, nem pénzt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-12-04 14:14:08

@bpjotruska: Williams sem volt rossz bunyós,Peter sem,simán befért volna a mostani primadonnák közé,ez így igaz.

» picker   válasz erre
    2016-12-04 14:09:41

@Untouchable: A maga stilusaban nem volt annyira szar bunyos Peter, fiatal koraban, amig megvolt az onbizalma, relativ gyorsasaga es utesallosaga. Nezd meg ezt a meccset pl:
https://www.youtube.com/watch?...
Szerintem ebben a formajaban az elmult par ev VB-meccseinek resztvevoi kozul Glazkovot, Martint vagy Arreolat siman leverhette volna, es vilagbajnok lehetett volna ma is, apaly ide vagy oda :-) Talan meg Joshuanak es Wildernek is kemenyebb ellenfel lenne, mint az eddigiek kozul barki. ( az a balhorog a vegen azert nem kicsit szolhat nagyobbat, mint a Whyte-e... ).

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-04 13:53:04

Elég komoly apály kellett ahhoz, hogy Peter bármilyen címet is elnyerjen. Azóta pedig a gyenge csúcsról erősen visszaesett...

» Untouchable   válasz erre
    2016-12-04 13:45:54

@Gaggggggga: Gondot okozott :-))
Jo szar meccs volt, az biztos, de az, hogy Peter talalt kb 3-4 tarkossal, majd feladta a meccset, eleg tavol all attol, hogy gondot okozott volna. Max annyival esetleg, hogy mire a szokas szerint lassan kezdo Pulev bemelegedett volna, o elfaradt es hagyta a faxba az egeszet, uh a hazai kozonsegnek villogas nem jott ossze Pulevnek, pedig az lett volna az egeytlen ertelme ennek a meccsnek.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-04 13:44:45

"Pulev három menetet adott Peternek"

Ez a merkozes hibas ertelmezese a helyes ugy hangzik Peter es Pulev 3 menetet vett el az eletunkbol.

» fixpont   válasz erre
    2016-12-04 13:21:54

Kínos volt ez a mérkőzés. Minden szempontból nézve.

    2016-12-04 12:56:17

Peter mintha megsérült volna,bár ez nem sokat számít így utólag.
Még így is behúzott párat a bolgárnak hogy ma már csak önmaga karikatúrája a srác.
Pulev is gyenge volt,valószínűleg az ő érdemi karrierjének is vége,már ha volt egyáltalán.

» picker   válasz erre
    2016-12-04 12:50:54

Az a helyzet, hogy fénykorukban sem voltak nagy durranások, ez pedig már régen volt. Emlékszem, amikor 10 éve Banks azt nyilatkozta, hogy ő és Peter a jövő. Aztán Klicsko kiütötte mindkettőt.

» patton   válasz erre
    2016-12-04 12:43:58

Ez a mérkőzés megmutatta, hogy Pulev többé nem lesz benne a nehézsúly TOP10-ben. Lefőtt a kávé...

» HunFighter   válasz erre
    2016-12-04 12:13:52

Peter visszatért!

Elhízva, nulla kondival, szégyen....de Pulevnek még így is gondot okozott!

Száderlendnek igaza van!

» Gaggggggga   válasz erre
    2016-12-04 11:42:20

Pulev még ezt a soha volt fénykorától is fényévekre lévő nigériai yokozunát sem tudta lekalimpálni, inkább megvárta a fulladásos halált. Mindkettőnek vissza kell vonulnia.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-12-04 10:45:26
Ugrás az oldal tetejére