×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A bokszvilág lélegzetvisszafojtva várja, hogy december 10-én 2016-10-20 07:38:14 https://www.profiboksz.hu/2016/10/20/hearn-remeljuk-klitschko-nem-a-konnyebb-utat-valasztja/

Hearn: Reméljük, Klitschko nem a könnyebb utat választja

A bokszvilág lélegzetvisszafojtva várja, hogy december 10-én vajon tényleg sor kerül-e a nehézsúly egyik legérdekesebbnek ígérkező párosának összecsapására, Anthony Joshua és Wladimir Klitschko között. Mint ismert, a két fél nagyrészt már megállapodott egymással, azonban a WBA döntésére várnak, hogy vajon a szervezet szankcionálja-e a mérkőzést és az IBF-é mellett a WBA öv is terítékre kerülhet-e a találkozón. A hírek szerint Klitschko csak és kizárólag ebben az esetben vállalja a megmérettetést, ha a WBA úgy dönt, hogy nem adja a címet a Joshua elleni mérkőzésre, akkor az ukrán bunyós az említett december 10-i napon, Németországban fog ringbe lépni, várhatóan Lucas Browne ellenében. Joshua promótere, Eddie Hearn azonban reméli, hogy az események nem ilyen irányt vesznek majd: "A WBA egyelőre habozik a döntéssel, így nekünk is várnunk kell, de ha Klitschkoval, ha nélküle, Anthony mindenképpen december 10-én fog bokszolni. Elkezdünk más ellenfelekkel is egyezkedni, de közben azért nagyon szorítunk, hogy összejöjjön a Klitschko elleni találkozó, az övek számától függetlenül. Rendes esetben ahány cím csak van, mindegyik terítékre kerülne itt, de én nagyon remélem, hogy Klitschko vállalja a kihívást, nem pedig a könnyebb utat választja és bokszol egyet Németországban." A WBA egyébként állítólag a mai napon hoz döntést a Klitschko vs. Joshua összecsapás szankcionálásának kérdésében.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@nagygeza: Nem mindenki ért veled egyet véleményem szerint.

    2016-10-24 03:51:42

@Shaham: Wlad jelenleg senki ellen nem favorit még a Top 10-ből sem.

» nagygeza   válasz erre
    2016-10-23 20:16:33

Csak szntem lenne Wlad toronymagas favorit Joshua ellen? :D

» Shaham   válasz erre
    2016-10-23 19:21:27

@Galamb: Nyilván a pénzről szól az egész, ha Klitschko Browne ellen szerezhetne egy WBA címet, és utána címegyesítene Joshuával, sokkal többet kereshetne, mintha fordítva csinálná. Függetlenül attól, hogy Joshua ellen nyerési esélyei relatíve alacsonyak, vagy sem. A pályafutása végén Wladimir még behúz pár nagy gálából egy plusz nyugdíjra valót, és kb ennyi, viszont itt az a racionális döntés, ha nem szakítja meg ezt a tervet az első meccses nagy buktával, mert jóval kevésbé lesz érdekes bukott bajnokként, mint visszatérő, nyerési szériában levőként.

    2016-10-23 16:06:17

@Prince: "de amíg megnézzük a sztárokat a legegyszerűbb klubbunyós ellen is, addig nincs miért kritizálni a matchmakereket"


Azért nézzük meg őket, mert máskor - normális ellenfelek ellen - manapság már nincs lehetőségünk látni őket.
Nem értek veled egyet.
Az emberek befolyásolhatóak, sok a "szendvicszabáló" szurkoló, akit a hájppal le lehet kapni a lábáról. De ez sportszakmailag, a boksz finom dolgai iránt érdeklődőknek nem sok élményt biztosít.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-21 18:35:10

@CHUBAKKA: Szerintem is ha van egy csöpp esze,messze elkerüli Joshuát. Ahogy a legutóbbi két meccsén "muzsikált", még a Browne elleni meccset se látom lefutottnak, de AJ valósággal megszégyenítené az biztos!
Eléggé eltolta Fury-val, minek még csúnyábban lezárni a pályafutását ?!

» Galamb   válasz erre
    2016-10-21 15:46:40

a párosításokat elnézve nehéz elhinni, de a piacgazdaságban a gazdasági érdek és a közönség érdeke egybeesik: a jól fizető meccs = a sokakat érdeklő meccsel. én is ahogy itt a többség Joshua ellen szeretném látni Klicskót, de amíg a külön-külön meccseikkel is megtöltik a stadionokat és a tévé elé ültetik az embereket, többek közt minket is, addig ezek nem rossz meccsek, hanem jó és üzletileg is profitot hozó meccsek. éppen ezért a nagytőkések sem tudják tönkretenni a bokszot, mert a piacról élnek, nem tudnak sz.r meccseket összehozni sok pénzért, mert ha sok a bevétel, akkor sokan nézték, és akkor jó a meccs. végső soron a közönség, a boxrajongók irányítják az eseményeket, ha kutyát nem érdekelnének a gagyi párosítások, nem hoznák össze azokat. de amíg megnézzük a sztárokat a legegyszerűbb klubbunyós ellen is, addig nincs miért kritizálni a matchmakereket

» Prince   válasz erre
    2016-10-21 15:38:01

Browne meccs lesz ebből szerintem, és az lenne az okos döntés Wladnak, az AJ elleni meccset nem javasolnám neki. AJ szerintem , földbe döngölné, eltiporná Wladot.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-21 12:16:37

@ogreface: Teljes mértékben egyetértek, csak ok-okozati tényezőnként említettem.

    2016-10-21 09:35:06

@ManU1: "hangyaf...nyi dopping kimutatása"

Nincs olyan, hogy "hangyafasznyi", dopping van és kész, ha kimutatják, akkor bukta van. Az a minimális mennyiség valamiből csak visszamaradt, olyan mennyiséggel, ami olyan kevés, hogy szinte semmit sem ér, azzal minek kockáztatnának?

» ogreface   válasz erre
    2016-10-21 09:30:22

@LightsOutPrince: Kicsit azt hiszem félreértelmezed a lényeget. A Wlad-Brown meccs létrejötte csak a jéghegy csúcsa. De összességébe nézz vissza miről szólt ez az év. Meccsek kitűzése, lemondása, újra tárgyalása, promóterek, tévé társaságok vitája, hangyaf...nyi dopping kimutatása, meccs lemondás, eltiltás majd rehabilitálás, ki a jobb én, te vagy Fury, kiütöm a ringbűű .... de csak playstasönön.

Szóval ennyi blabla után mit nem értesz azon, hogy mindenki frusztrált, keresi a csomon a kákát vagy fordítva, már mindenki utál mindenkit és a fogadóirodák többet fizetnek a meccs létrejöttéért mint elmaradásáért, persze hogy utálom már a szomszéd macskáját is...

    2016-10-21 07:42:28

@Subi: Jól van, látom sikerült elkapni a lényeget. :)

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-10-20 22:02:33

@Chico: mindenki december 10.-én boxol?

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-20 21:58:11

@LightsOutPrince: Még egy-két ilyen hozzászólás, és elhiteted az arra fogékonyakkal, hogy érdemesebb bokszmérkőzések helyett üzletembereket nézni a képernyőn, akik egy kávé mellett megvitatják, hogy melyik befektetésük, milyen kockázat mellett, mennyit hoz a konyhára. :)

Nem is kérdés, hogy aki nem rajong a Klitschko - Browne mérkőzés lehetőségéért, az egyszerre UFC rajongó, Klitschko gyűlölő, értetlen, és még ki tudja mi... Majd kiegészíted, ha kihagytam valamit.

    2016-10-20 21:29:53

@Chico: És az extra: a győztesnek állítólag 120 napon belül ki kell állnia Haye-el:)
http://www.boxingscene.com/par...
Hátha legalább ez a két meccs összejön. Mert ahogy Boente bedobta az irtó izgalmas Lucas-Wladot, nemrég sajnos Hearn is előállt a Joshua-Price álompáros opcióval.

» Peacock   válasz erre
    2016-10-20 21:15:04

"A WBA egyébként állítólag a mai napon hoz döntést a Klitschko vs. Joshua összecsapás szankcionálásának kérdésében."

A WBO már döntött Ruiz vs Parker december 10 remélem a WBA pedig feldobja az övet és lesz Klitschko vs Joshua

    2016-10-20 20:21:26

@Peacock: Az itteni nagy kedvenc.John Ruiz.

    2016-10-20 20:13:26

@LightsOutPrince: +1

» Shaham   válasz erre
    2016-10-20 20:05:11

@LightsOutPrince: Teljesen igazad van, én már hozzászolásokat is ritkán irok, és akkor is megbánom. Kezd leesni az oldal színvonala a hozzászólok által. Régen szerettem nagyon sokat nagyon sok cikk alá hozzászolni, eszmét cserélni de ma már ez esélytelen, ma már elolvasom a cikket, ritkábban hozzászólásokat, de azt már tényleg csak nagyon ritkán.

    2016-10-20 19:58:21

@LightsOutPrince: Meglepődtem a hozzászólásodon.

Nem a bokszot utáljuk, hanem azt az elefántcsonttorony-szerű gazdasági képződményt, ami a sportszakmai szempontokat és a sport hagyományait lassan teljesen marginálja és ellehetetleníti az igazán érdekes mérkőzéseket.

Ha ezután az év után valaki nem gyakorol súlyos önkritikát a bokszot körülvevő állapotokon (lásd: olimpiai botrányok, amatőr vs. profi szekértábor harca, elmaradt mérkőzések sorozata, a nehézsúly pangása, stb.), akkor csak segíti azokat a pénzéhes embereket, akik valósággal megöli a sportágat.

Itt az ideje észrevenni, hogy a pénz és ez a fajta "vadkapitalista" hozzáállás valójában minden egyes sportot, de különösen a profi bokszot veszélyezteti.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-20 19:54:16

Egy info szerintem ki van hagyva a képletből: a Wbo (Mendoza, az elnök nyilatkozta) a megüresedett övért négyes tornát szeretne kiírni (Wlad, Parker, Ruiz, Haye jelen állás szerint).
http://www.boxingnewsresults.c...
Ebből sem kér Wlad, így ez az öv ugrott. Wilder ugye elég sansztalan hogy kiáll vele, plusz sérült is, így a Wbc címért sem mehet. Joshua ellen most ugye azt mondja nem megy csak ha a Wba övé is tét, summa: ellene nem akar bokszolni. Ha Browne ellen megy Wba vonalon, egy torna közepébe kerül bele jó eséllyel ahonnan Ortiz ugyan kiesett de már megkapta az áldást az újabb interim meccsre a boxrec szerint. Abból, hogy ebben a helyzetben is a Wba övre vár nekem az tűnik ki hogy ő a legkönnyebb bajnoki búcsúmeccsben gondolkodik. Mert utána a Wba tornájában sem fog részt venni már, az szinte tuti. A már most biztos IBF bajnoki meccset meg kapásból dobta a bizonytalan Wba vonalért, aminek az értéke is kérdéses (lehet ad absurdum hogy csak regular címet kap a győztes ugye, és hol van még a csak egy teljesértékű bajnok torna vége ki tudja).

» Peacock   válasz erre
    2016-10-20 19:47:47

Hihetetlen ez a sírás amit itt többen leművelnek...
Igen a UFC jobb mint a boksz, Wlad retteg, mindenki beszari, stb... mi a francnak néztek egyáltalán bokszot, ha sokatok csak annyit tud, hogy gyávázza a bokszolókat, valamint szánalmasozza a sportágat?
Végletekig unalmas már szerintem, de látom körbe pluszoljátok a hasonszőrű hozzászólásokat, így hát lehet egyedül maradok a véleményemmel.
Mondjuk három napon belül ez a harmadik cikk a témával kapcsolatban, szóval ha valaki még mindig nem fogta fel, hogy mik lehetnek ennek a meccsnek az esetleges buktatói, az vagy imád fröcsögni és kiéli magát, vagy a felfogóképességgel vannak bajok, vagy egyszerűen rühelli Klitschkot. Mind a három remek dolog lehet.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-10-20 17:43:34

"Nem tudom elhinni,hogy egy ilyen intelligens ember mint Klicskó,nem méri fel mennyire ciki amit csinál."

Nálunk is tömegek kajálták a "kisvilágbajnoki" és még ki tudja miféle címekért zajló "titáni" küzdelmeket. Feltételezem, a média hatalma Németországban sem kisebb, úgyhogy igazán felesleges aggódnod miatta. :)

    2016-10-20 17:34:10

Ha jól emlékszem a Fury meccs előtt,vagy után 3 meccses tv szerződést írt alá Vlad.Egy rizikós Joshua meccsel kezdeni nem túl logikus.Ha tökös,akkor utolsó nagy pénzes meccsnek címegyesítéssel.

» Charlie Firpo   válasz erre
    2016-10-20 16:46:32

Boxrecen per pillanat nincs fent, hogy Browne vs Klitschko lenne. Ha volt is, törölték.

» bandi78   válasz erre
    2016-10-20 16:41:42

@Valero: "A félelem egy igazi baromság! Ez üzlet! "

Klicskó meg a félelem 2 külön fogalom.Hát persze:)
Ha Joshua megborítja,akkor már a legelvetemültebb rajongók is elgondolkodtak volna az ő uralkodásán.Mert a Fury elleni lebőgésről azért még megy a magyarázkodás(rossz napot fogott ki,öregszik,bunda,stb.)
Annyi vér lehetett volna benne hogy kiáll Joshua ellen.A saját lufiját akarja újra felfújni egy Lucas Brown ellen.A németek imádni fogják,az öv is szépen fog villogni.De szép lenne Brown betalálna.
Nem tudom elhinni,hogy egy ilyen intelligens ember mint Klicskó,nem méri fel mennyire ciki amit csinál.
Hányingerem van ettől az egésztől.Ezt uralkodásnak nevezni?Egy valamit ütött ki Wlad,de azt nagyon csúnyán:a nehézsúlyú ökölvívás fogalmát a 2000es években.
Micsoda címvédések jönnek majd részéről.Alig várom:)

    2016-10-20 16:25:35

szerintem is Browne elleni meccset fogja választani Wlad. Utána meg címegyesítés a WBO bajnokkal. Aztán meg irány a nyugdíj.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-20 16:00:45

@Jersey Joe: Szegény Bowe, borzasztó állapotban van... Szebb napjain megtanította volna leccgócsempet bokszolni:D

    2016-10-20 15:45:29

@Kane: Egy jó meccs volt már mégis:

https://www.instagram.com/p/BL...


Sajnálom Riddick-et..:_(

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-20 15:08:32

@Kane: "Ebben az évben nulla darab értelmes nehézsúlyú meccs valósult meg,"
Egy darab valosult meg: Parker vs Takam. Egy top-10 hataran allo kokemeny kapuor egy elvonalba igyekvo igeretes, veretlen fiatal ellen, raadasul VB-eliminatorkent. Az egy korrekt meccs volt, ahol mindket fel nagy kockazatot vallalt, igaz, evente nem egy ilyen kene, hanem legalabb 4-5.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-20 14:56:09

A legalja ami manapság megy a bokszban. Itt van Ortiz, Povetkin, Haye, Joshua, Parker, Klicsko, egy rakás jó név, és senki nem bokszol senkivel. Ebben az évben nulla darab értelmes nehézsúlyú meccs valósult meg, gratulálok nekik, pont ezért fogják többen nézni a UFC-t, mert ott nincs ennyi időhúzás, kifogás, hurkatöltés meg egyéb. Szánalmas.

    2016-10-20 14:51:47

@bandi78: "Vitali megkapta az esélyt LL ellen, most Joshuának is meg kellene adni."
De Wladimir nem kapta meg, pedig akkoriban még egyértelműbben ő volt az első számú reménység, mint most Joshua. Vitali csak beugró volt, akit előzetesen veszélytelennek tartottak. Emellett ne feledjük, hogy Klitschko már elbukott Fury ellen, szóval nem lehet ráfogni, hogy uralkodó bajnokként vonja meg a lehetőséget az új generáció nagy alakjától. Szóval ez most nem annyira kiemelkedő párosítás, csak egy a legérdekesebb lehetőségek közül.

» superman   válasz erre
    2016-10-20 14:48:58

@foreman99: "A tippem az hogy utana menne a WBO övért, ahol ha pl Ruiz lesz a győztes akkor fizikai paraméterei miatt megint csak Wlad nyerne és akkor kb ott tartunk mint tavaly."
Miert lenne Ruiz a gyoztes? Nincs sokkal tobb eselye Parker ellen, mint Browne-nak Klicsko ellen :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-20 14:41:15

Hát úgy fest hamarosan WBA bajnok lesz Klicsko!
Sejtettem, hogy ezt az utat választja, és a nagyobb kockázattal járó meccset már címeggyesítőként fogják összehozni.
Pontosan azért lesz nagy durranás, mert tökéletesen ismerik egymást, nagyjából azonos fizikai adottságaik vannak, meg van a magukhoz való eszük, képzettségük, és mire odáig jutnak már Joshuanak is nagyobb lesz a tapasztalata, mint amennyi most van. Szerintem a Joshua elleni lesz az ukrán utolsó mérkőzése, figyeljétek meg így lesz!

» Valero   válasz erre
    2016-10-20 13:35:05

Klitschkonak mindenképp kellene 1 erőpróba egy jó névvel Joshua előtt, hogy lássa, hol jár most a veresége után.Ha ko-val, vagy meggyőzően nyer, akkor hajrá.

» cchhiixx   válasz erre
    2016-10-20 12:14:05

1

» cchhiixx   válasz erre
    2016-10-20 12:11:47

@Jersey Joe: Az a baj, hogy Klitschkonak és a szervezeteknek is úgy éri meg a legjobban, ahogy írtam. Egy ideig. Gondolj bele. Most visszaszerez 2 övet aztán még a WBOt... és a Joshua meccs még akkor is nyitot.. Illetve akkor fokozottan hivatkozhat majd a korára...

» foreman99   válasz erre
    2016-10-20 12:02:43

@foreman99: A másik pedig, hogy ez már tényleg egy konkrét és tőről metszett kicseszés a szurkolókkal és a sportszakmai szempontok - lényegében tudatos - mellőzése.

Világbajnokot, vagyis a legjobbat keressük, egy Joshua vs Klitschko mérkőzés mellett szólna minden sportszakmai szempont. Elhiszem, hogy ez a profi boksz, de ez azért már abszolút túllépi az alapvető határokat.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-20 11:52:41

@greg: Csutorokon dont a WBA az USAban meg ejszaka van, vagyis kb estere vagy inkabb kicsit kesobb lesz dontes.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-20 11:51:07

@greg: Igaz, amit a BoxRecről írsz, de sajnos ez egy elég valószínű dolog...
Most örülnék a legjobban ha ez esetben nem így lenne.

» foreman99   válasz erre
    2016-10-20 11:49:27

@Jersey Joe: Hát ezek és még egy jó pár hasonló kérdés bennem is felvetődött. Nem tudom emlékszik e valaki, de én már a Fury cikkek alatt is írtam párszor, hogy Tysont majd megosztják az övtől (végül lemondott, ugyanaz) és akkor Klitschkonak engedni fogják, hogy egy könnyebb ellenfél ellen vissza szerezze a címek egy részét. Ez most jelen esetben a 4 övből 2t jelent... És ne legyen kétségünk, hogy visszanyeri az öveket. Lucas meg a megördegedett Klitschkohoz is kevés, de ha jobb is lenne nem fogja németbe kipontozni (annyival nem lesz jobb mint Fury ha jobb is lenne, de nem latok erre eselyt sem). A tippem az hogy utana menne a WBO övért, ahol ha pl Ruiz lesz a győztes akkor fizikai paraméterei miatt megint csak Wlad nyerne és akkor kb ott tartunk mint tavaly. litschkonál az övek nagy része. Ezzel (WBA védés, WBO megszerzés) le is telne a 2017.... és akkor 2018-ban nagy pénzért, kiöregedve bokszolna Joshuával az IBFért (ha bokszol, bár szerintem ezt a pénzt nem hagyja ki) és ha ott kikap akkor majd azt mondja, hogy már túl öreg volt. Sajnos vicc az amit megengednek most Wladnak.
Oké volt bajnok, 10évig uralkodott ezeket nem lehet tőle elvitatni. DE a jelen tények a köetkezők:
- legutóbbi vb meccsét elvesztette
- a meccs idején már TÖBB mint 1 éve iaktív...
- Lucas pedig amit te is írtál: doppingügy, ranglistás helyezés stb...
Komolytalan meccs ez az övekért.

» foreman99   válasz erre
    2016-10-20 11:48:19

@foreman99: Azért nyugtával dicsérjük a napot, a boxrec nem mindig a leghitelesebb információforrás. Sehol nem erősítették meg ezt a hírt, egyik portálon sem látom, illetve a WBA honlapján sem írják, hogy mit döntöttek.

Addig ne lázongjunk szerintem.

    2016-10-20 11:48:00

@foreman99: Ez minden eddiginél szánalmasabb döntés, a boksz megcsúfolása.

MIlyen alapon mehet Browne a WBA világbajnoki címéért, amikor egyrészről dopping-gyanúba keveredett, másrészről mások előtte állnak a WBA-ranglistán??

Klicskóról is megvan a véleményem, tényleg jobb, ha visszavonul, nem méltó arra a szintre, amire a legnagyobbak.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-20 11:38:55

@gigaboly: Úgy tűnik, hogy igen. BoxRec is kiírta már meg közöségi oldalon is megosztogatták már páran... :( http://boxrec.com/boxer/7035

» foreman99   válasz erre
    2016-10-20 11:34:52

@foreman99: ez komoly?

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-20 11:32:48

http://boxrec.com/boxer/489046

» foreman99   válasz erre
    2016-10-20 11:32:16

@Valero: igen de abból az 1-2 évből már 1 letelt mert Fury meccs tavaly volt és elég ilyesztő hogy el se találta Furyt igazán egyszer se 12 menet alatt, Fury korábbi ellenfelei azért volt hogy betaláltak, volt padlón is, míg Wlad csak állt egyhelyben és várta hogy leteljen az idő, ilyet kiégett bunyósok szoktak csinálni

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-20 11:32:09

Úgy látszik el dölt. Már ki is írák a Wladimir Klitschko vs. Lucas Browne mérkőzést Hamburgba dec 10ére. A tét pedig lássunk csodát a betöltetlen WBA és IBO öv.
Klitschko "visszatért" :(
Ettől féltem amúgy, hogy a könnyebb úton lesz bajnok és x ideig védegeti esetleg az övet limitltabb kihívók ellen aztán mondjuk egy Ruiz, Parker ellen megszerzi a WBOt is. 43 évesen meg lehet kiáll Joshuaval és ha kikap elég csak annyit mondania, hogy már "túl öreg volt". Sajnálom, hogy így alakult.
Nem lenne olyan rossz ez a nehézsúly... itt van Joshua, Haye, Povetkin, Wilder és Klitschko is, akik ha egymással meccselnének egy jó súlycsoport lenne. De így kicsit langyos.

» foreman99   válasz erre
    2016-10-20 11:31:53

@Greg, Peacock:
Köszi, ez teljesen kiment a fejemből.

» Dr Evil   válasz erre
    2016-10-20 11:01:35

@fixpont: Én amennyire látom nincs még annyira kiégve Klicsko, hogy ne legyen képes győzelmi esélyekkel ringbe lépni Joshua ellen. Szerintem nála ez fejben fog eldőlni. Ha ugyanúgy nem lesz képben mint mondjuk Fury ellen, akkor kikap, lehet még durvábban, de ha összpontosít és éles lesz, akkor győzhet ennyi idősen is még. Bár 1-2 év múlva már nem ezt mondanám én sem.

» Valero   válasz erre
    2016-10-20 10:33:38

@Valero: Logikus erveles lenne ha Klicsko lenne 30 eves, de 41. Minden nappal rosszabbak lesznek az eselyei a feltorekvo Joshua ellen. De az igaz, hogy talan jovo nyarra meg jobban fel lehetne futtatni a meccset.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-20 10:26:12

Ha Klicskoéknak megfelelő megállapodás születik akkor lesz Joshua elleni mérkőzés, ha meg nem, akkor mással szerződnek.
A félelem egy igazi baromság! Ez üzlet!
Ha adja a WBA az övet, akkor két övvel fog gazdagodni egy elég kétesélyes meccsen a győztes. Ha meg nem adja az övet a szervezet, akkor megküzd érte egy kevésbé rizikós bunyóssal, és szinte biztosan bajnok lesz az ukrán, és ezek után címet eggyesítenek Joshuával nagy lóvéért hatalmas érdeklődés mellett.

» Valero   válasz erre
    2016-10-20 10:12:37

@Peacock: Eba-nem=Wba-nek (teló, bocsi).

» Peacock   válasz erre
    2016-10-20 10:08:40

@Dr Evil: Joshua nem a Wba bajnoka, ergo nincs mit megvédjen. A kérdés hogy az üres övért mehet-e egy másik szervezet bajnoka (aki ugye így rangsorolva sincs) és egy volt bajnok aki vesztes meccsből érkezik. Ez kicsit valószínűtlen, főleg úgy hogy eközben a Eba-nem lett volna egy saját tornája, amiből mondjuk szépen ugaranak ki meg be (néha ugyanazok) az emberek, s így kajak összekuszálódott.

» Peacock   válasz erre
    2016-10-20 10:07:21

@Dr Evil: Az, hogy Joshua az IBF bajnoka és jelenleg semmi köze a WBA-hoz.

    2016-10-20 10:04:26

És mégis, mi kifogása lehet a WBA-nek, az ellen hogy Klitschko ellen védené meg a címét Joshua?

» Dr Evil   válasz erre
    2016-10-20 09:51:21

"Klicskó fél"

    2016-10-20 09:42:39

90% nem meri vállalni.

    2016-10-20 09:09:07

@fixpont: Ha a WBA jóváhagyja akkor csak bevállalja már, de kitalálhatja hogy neki a WBO öv kéne inkább

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-20 08:35:52

Vitali megkapta az esélyt LL ellen, most Joshuának is meg kellene adni. Ráadásul most Wlad pont karrierje egyik legfontosabb meccsére készült.

» bandi78   válasz erre
    2016-10-20 08:28:43

Én is szeretném remélni - de nincsenek illúzióim. A könnyebb utat fogja választani.

» emgabor   válasz erre
    2016-10-20 08:20:07

Kulonosen az lesz vedhetetlen, ha a WBA megadja az engedelyt es Klicsko megsem vallalja. Akkor rohadjon meg. :)

» fixpont   válasz erre
    2016-10-20 07:50:21
Ugrás az oldal tetejére