×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A Matchroom Sportsszal kötött szerződéssel a kubai Luis Ortiz is bekerült 2016-10-19 07:49:44 https://www.profiboksz.hu/2016/10/19/whyte-kihivta-ortizt/

Whyte kihívta Ortizt

A Matchroom Sportsszal kötött szerződéssel a kubai Luis Ortiz is bekerült a brit nehézsúlyú ökölvívás vérkeringésébe. A WBA korábbi interim bajnoka november 12-én, Monacoban bokszol legközelebb, Malik Scott ellen, majd a tervek december 10-én, Manchesterben is megmutatja magát az angol közönségnek, Anthony Joshua gáláján. A britek nehézsúlyú fenegyereke, Dillian Whyte már be is jelentkezett, hogy szívesen kiállna a veszélyes kubaival: "Szerintem Maliknak minden tudása megvan ahhoz, hogy kibokszolja Ortizt. Nem tudom, miért tartják olyan nagy számnak és mondják, hogy senki nem mer kiállni ellene. Én szívesen bokszolok ellene, ahogy bárki más ellen is. Jó ökölvívó, de nem tudom, mi ez a misztikum körülötte, amitől mindenki be van pörögve. Mintha ő lenne a legyőzhetetlen Hulk, vagy nem tudom. De őt is meg lehet verni és ki lehet ütni, ahogy bárki mást is."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Jersey Joe: Tényleg jó lenne már Ortizt Wlad, Joshua, Haye, Wilder, vagy Fury ellen látni, mennyire érvényesül a képzettsége top magasabb bokszolók ellen. Povetkin, Takam vagy Pulev ellen én már rá tennék.

» Peacock   válasz erre
    2016-10-20 21:56:34

Egyébként itt egy érdekes vélemény Ortiz-ról:

http://www.fighthype.com/news/...

És itt a sparring:

http://www.fighthype.com/news/...

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-20 20:08:27

@Jersey Joe: Ami szerintem keresztbe vágja ezt a "két technikás ökölvívó szépen hosszan megküzd egymással" képletet az Scott ütőerőbeli hiányossága. Ortiz emiatt fog jó eséllyel átgyalogolni rajta. Nem hiszem hogy l'art pour l'art eljátszadozna csak hogy gyönyörködjön Scott képzettségében (amivel amúgy is min. pariban van úgy is hogy egy fél számmal nagyobb bivaly).

» Peacock   válasz erre
    2016-10-20 19:58:39

@bpjotruska: Küzdenie kell majd azért Ortiznak, hogy megtalálja.

Scott tudni fogja már az elejétől, hogy kell bokszolnia és Ortiznak azért zavaró lesz, hogy ezúttal nem egy technikailag nála alacsonyabb szintű ellen kell bokszolnia.

Nyilván, ettől még én is Ortiz-ra tippelek, de ha tényleg nyer, ráadásul meggyőzően, akkor nem lesz ez egy olyan jelentéktelen skalp számára.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-20 19:11:23

@Jersey Joe: Scott szerintem is egy kepzett okolvivo, technikailag akar top-10es is lehetne, csak: nehezsulyban ha valakinek se alla, se utoereje, az egyszeruen nincs ahogy ervenyesuljon a legjobbak ellen. Scott raadasul meg a harci szellemevel sem igazan dicsekedhet.
A Wilder elleni buktaja is csunya volt, de Wilder legalabb gyors es nagyuto... ennel is aggasztobb, hogy az oreg, lassu es igazabol sosem nagyuto Thompson is lekuldte egy olyan utessel, amitol normalisabb nehezsulyu max pislogott volna kettot. Nehezen tudom elkepzelni, hogy Ortiz ne kapja meg a reseket 1-2 menet alatt, es amikor betalal, akkor vege is lesz kb.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-20 18:35:43

@Jersey Joe: Legyen így és tesztelje le Ortizt ha mást nem a kondiját mert azt azért kevésbé hiszem , hogy az ütőereje kifektetné a kubait bár mivel nehézsúlyról beszélünk ..
Rossznak én sem tartom de mint ahogy te is említetted az álla nagyon Price szintű és nekem sokat rombolt az összképen a Wilder elleni érdekessége .
Ha attól az ütéstől ott lement és nem állt fel ( bár nem én kaptam így nem akarom túlzóan lehúzni emiatt ) akkor Ortiz ellen nem sok jóra számíthat és azért mondok 4-5 menetet mert ennyi idő alatt nem tudom elképzelni, hogy elkerülje a bombákat . De mint mondtam legyen igazad és lássunk egy jó kis ringháborút főleg azért is , mert ebben az évben szinte nem is volt értékelhető nehézsúlyú meccs . ( bár mégis , a PArker - Takam jó volt ;) )

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-10-20 17:46:46

@Ultrasberry1990: "Scott addig lesz talpon amíg egy erősebb ütést be nem szed Ortiztól , aztán kb a túlélésre fog játszani , nem adok neki 4-5 menetnél többet"


Én sokkal többre tartom Malik Scott-ot, mint a legtöbben, szerintem nagyon jó ökölvívó - igaz, tényleg nem bírja az ütéseket. Nála ez nagyon látványos.
Az biztos, hogy technikailag ő az, aki akár fel is veheti a küzdelmet Ortizzal, ezért egyáltalán nem tartok elképzelhetetlennek egy komolyabb csatát közöttük.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-20 11:44:00

@bpjotruska: Igen ez így van de nálam a valamirevaló szó most azt jelentette , hogy ha szeretne vérmesebb reményeket dédelgetni akkor muszáj lesz elintéznia Chisorát.
Kovban válaszára reagálva . Ha elintézné Chisorát az is kétarcú dolog . Egy motiválatlan Chisora elleni győzelem nálam nem mutatna semmit akkor csak egy "nevet" verne meg de ha egy motivált Chisorát fektetne ki na akkor azt mondanám Whyte talán odakerülhet a húsosfazékhoz később :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-10-19 22:18:29

@kovban: Nem valoszinu, de az mar "le a kalappal" szintu teljesitmeny lenne. Aki kiuti Chisorat, az valoszinuleg top-10 koruli bunyos ( persze nem ugy, hogy Chiso megjelenik 120 kilosan, 6 menet alatt kifullad es a sarokban marad...).

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 22:16:10

@bpjotruska: Szted, ha Whyte kiüti Chisot, azt te hova tennéd?

» kovban   válasz erre
    2016-10-19 22:07:38

@Ultrasberry1990: Chisorat eddig csak az elvonal intezte el, a top-10, max top-15. Valamirevalo bunyos meg lehet az is, aki nem bir vele, max nincs Haye, Vitalij, Fury vagy Pulev szintjen. Szerintem Whyte behuzza pontozassal, ha jol felkeszul ( Chisora megint leeresztett Pulev utan, 119 kilo volt a kovetkezo meccsen ; kerdes h Whyte mennyire tudja majd motivalni, mert szar formaban szerintem siman kikap ).

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 21:58:59

@kovban: Sztem nem lesz olyan meccs, de ha majd lesz, fogadhatunk.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 21:55:34

@Peacock: Ha valamirevaló bunyós Whyte akkor el kell intéznie Chisorát . Kíváncsian várom az összecsapást .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-10-19 21:39:34

@bpjotruska: November 26 Whyte-Chisora :)
Szerintem Whyte hozza majd.
A stílusról annyit hogy én sajnos a Bacurin elleni meccsét is láttam, és az tragédia volt. Szerintem pont most próbál váltani az intelligensebb boksz irányába, ez viszont igaz. Joshua előtt teljesen Chisora-szerű rakkolós bunyós volt, csak jobb adottságokkal megáldva.

» Peacock   válasz erre
    2016-10-19 20:58:57

@bpjotruska: Egy dolog maradt. Fogadsz-e? Sztem max 5 menet:) Szted:)?

» kovban   válasz erre
    2016-10-19 20:54:39

@kovban: Whyte nem bunyozik eszetlenul, ez tevedes. Nem tudom, lattad-e az elozo ket meccset, de mindketton egy-egy nala gyengebb kepessegu es alacsonyabb fickoval bokszolt, es a meccs jelentos reszeben elmozogva, kihasznalva a hosszabb karjait meg a jobb labmunkajat vegso soron kibokszolta oket ( Lewison persze nem birta kondioval, es sokat is kapott, vegul feladta 10 menet utan ).
Nyilvan nem tudja Ortizt is kibokszolni, de attol o meg enm egy eszetlen verekedo. Szerintem kicsit osszemossak ot Chisora-val sokan, az elejen nekem is hasonlonak tunt, de aztan rajottem, hogy inkabb csak a fizikumuk es a kemenyseguk hasonlo, a stilusuk nem.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 20:51:34

@bpjotruska: Na persze, Whyte majd egyszer csak el kezd ésszel bunyózni:). Asszem Edge-el szoktál fogadni nehézsúlyú meccsekre:)! Most én is ajánlok egyet! Arra fogadok, ha lesz ilyen meccs, akkor Ortiz 5 meneten belül elintézi Whyte-ot:)!

» kovban   válasz erre
    2016-10-19 20:35:24

@Ultrasberry1990: Szerintem miutan beszed egy erosebb utest, nem fog o mar semmit se jatszani...

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 18:47:28

Scott addig lesz talpon amíg egy erősebb ütést be nem szed Ortiztól , aztán kb a túlélésre fog játszani , nem adok neki 4-5 menetnél többet .
Whyte azért már keményebb csóka de neki meg az lenne a baja , hogy túl nyílt sisakos és ha nem tudná megrendíteni Ortizt a meccs elején kb halálra is lenne ítélve . Másrészt pedig Ortiznak olyan jó az ütemérzéke hogy szinte tuti beleverne az egyik támadásába . Whyteot én egy nagyon jó kapuőrként vizionálom de nem világbajnok alap .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-10-19 17:59:54

@kovban: Whyte nem annyira pressure-fighter mint Chisora. Joshua ellen midketten idegbol verekedtek, de mas meccseken, ha ugy tartja kedve, oldalra- es hatra is eleg sokat mozog labon, utotavban es kezsebessegben meg partiban lehet Ortizzal. Nyilvan nem fogja kibokszolni, de az valoszinu, higy amint megerzi a kubai erejet, nem fog nyomulni, hanem inkabb hatral es egy-egy nagy kontraval probalja elkapni Ortiz, amilyen pl egyszer Joshuanak is beakadt.
Whyte gyozelmet kizarolag ugy tudom elkepzelni, ahogyan anno Puritty es Brewster legyoztek Wladot: ellovi a pusaport a kubai, es nem sikerult leteritenie ot. Nagyon kicsi ra az esely, de nem nulla azert.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 17:44:25

@bpjotruska: Sztem Ortiz 5 meneten belül kicsapná Whyte-ot. Ezt egyrészt arra alapozom, hogy Whyte menni fog előre a pofonért, másrészt Ortiz az egyik, ha nem a legképzettebb bokszoló nehézsúlyban, és ebből gondolom, hogy nem tartana sokáig.

» kovban   válasz erre
    2016-10-19 17:34:22

@Jersey Joe: En is ezt hittem a Chisora - Fury 2 utan, de Pulev ellen nagyon odatette magat DelBoy, ha most is olyan format hoz, akkor o az eselyes nalam.

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-10-19 16:36:10

@bencze.adi: Ez jo meccs lehet, mindkettõnek nyernie kell, ha magasabbszinten akar valamit.

Èn Chisoràra tippelnèk alapból, de Whyte màr motivàltabbnak tūnik.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-19 15:56:41

@LennoxLewis: Érdekes, én inkább Whyte-ot mondanám. Szerintem sokoldalúbb, képzettebb, és egy kemény meccsen, pontozással megveri Chisorát, hacsak egy eldobott jobb csapottba bele nem néz nagyon Whyte.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-19 15:29:44

@Jersey Joe: "3-4 menet alatt levernè Ortiz, de a kèt meccsidöpont tul közel van."
Whyte-ot Joshua sem verte le 3-4 menet alatt, Ortiz-nak meg joval gyengebb kepessegu bunyosok ellen is voltak 3-4 menetnel joval hosszabb meccsei. En nem tartom ot egyuteses KO-kiralynak ; ketsegtelenu, hogy nagyot is ut, es nagyon jo bunyos is, de a gyors KO annyira nem az o mufaja, Whyte pedig igencsak utesallo ficko.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 15:22:09

@bencze.adi: Jo kis meccs lesz, Chisora pontozasos gyozelmere tennek leginkabb.

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-10-19 15:05:43

Angliában vannak most a legjobb gálák talán, meg nehézsúlyban is nagyon jó párosokat lehet összehozni. Oda kell elmenni majd a többi jó bunyósnak, főleg, hogy most már Ortiz is ott van. Wilder, és Parker is remélem, hogy át fognak ruccanni majd!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-19 14:36:02

@dondannyboy: nem egy szint Ortizal ez nyilvánvaló, de egy jó kihívó, aki ellen nem lesz könnyű dolga senkinek sem. AJ is leverte, de azért Whytenak is voltak szép momentumai. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-19 14:16:29

@bpjotruska: 3-4 menet alatt levernè Ortiz, de a kèt meccsidöpont tul közel van.
Màsidszorra Ortiz egy Gregajfèlèt fog kapni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-19 13:57:27

Tudom, hogy Ortiz nem ér rá, és Scott ellen nem lenne a ringben 2-3 menetnél tovább, de szerintetek nincs túl közel egymáshoz a két meccs (november 12. és a december 10.)? Főleg ha a második Whyte ellen lenne, aki szerintem bárkinek feladná a leckét. (Bár amit az alább írtam az kétségbe vonja egyenlőre az Ortiz vs Whyte derbit.)

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-19 13:53:59

Whyte, a boxrec szerint, november 26-án Chisorával bokszol.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-19 13:47:39

@CHUBAKKA: Hearn tul sokat dumal es kevés jön össze belőle.
Most hogy ortiz az övé AJ biztonságban van. Ha kiörekszik ortiz akkor majd aj levágja.

Whyte meg hogy jó bunyos-e? a magyar nehézúlyúakhoz képest igen a jó relatív.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-10-19 13:45:34

Ortiznak most sok volt a kihagyás, de Scottot így is megoldja szerintem. Whyte jó kis ellenfél lenne, jó meccs alakulhatna ki, és azért Ortiznak vigyáznia kellene , mert Whyte nem üt kicsit, és nem is rossz bunyós egyáltalán. AJ-nek is okozott gondot Whyte, Ortiznak sem lenne könnyű vele, de persze én is a kubai győzelmét várnám. Kíváncsi vagyok, hogy, hogy fog alakulni Ortiz pályafutása, de bizakodó vagyok, és szerintem elég gyakran fogjuk látni a szorítóba, remélhetőleg egyre jobb ellenfelek ellen. Bárki ellen is bunyózik én szívesen nézem Ortiz bunyóját, meg persze van még jópár bunyós aki látvámnyos, és jó nézni amit csinál. Egyébként meg sok promóter példát vehetne Eddie Hearnről! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-19 12:40:30

@Prince: "nem csoda h egy brit gálán az 5 közvetített meccsből 2-szer jól megverik a helyi bunyóst, mert túl jó ellenfelet hoznak neki :)"

Ez jelentheti ezt is vagy a koncepció hiányát is, mert Angliában is azok a párosítások hoznák a legtöbb lét, amik az USA-ban is, amelyek megfelelően fel vannak építve, csak erre nagyon kevés példa van. Inkább beáldozzák ezeket a lehetőségeket rövid távon. Így mindig van ugyan "valami", de igazán nagy kaliberű meccs nem tud összejönni szerintem.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-10-19 12:36:47

Én csípem a Whyte-ot, jó bokszolónak tűnik és tökös gyerek. Igaz, Ortiz ellen egy fikarcnyi esélyét sem látom,hogy nyerjen, de a nehézsúlyban eléggé ott van az élvonalban.

» fcs2000   válasz erre
    2016-10-19 12:25:51

Birom Whyte hozzaallasat. Nem sok eselye lenne Ortiz ellen, de mindenkeppen komolyabb ellenallasra lenne kepes, mint Scott, es amig tartana, latvanyos lenne. Nem vagyok meggyozodve, hogy osszejonne Ortiznak a gyors gyozelem, legalabb 6-7 menetre szamitanek,ha nem tobbre.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 09:49:31

egyetértek, ilyen meccseket szeretnénk! ha valahol, a briteknél van halvány esély arra, hogy két jó bunyóst összeeresszenek. náluk nem ciki veszíteni, nem csoda h egy brit gálán az 5 közvetített meccsből 2-szer jól megverik a helyi bunyóst, mert túl jó ellenfelet hoznak neki :)

» Prince   válasz erre
    2016-10-19 09:28:14

azonnal összehozni,és meg is lesz a szilveszteri előrehozott tűzijáték :) ideje lenne már kis pezsgésnek a királykategória vérkeringésében idén nem lettünk elkényeztetve. :)

    2016-10-19 08:01:33

Sztem meg Scottnak semmilye nincs ahhoz, hogy megverje Ortizt. Whyte se hiszem, hogy tovább bírná 5 menetnél ellene.

» kovban   válasz erre
    2016-10-19 07:59:13
Ugrás az oldal tetejére