×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Nem akarja az idei évet mérkőzés nélkül zárni a 2016-10-19 07:52:25 https://www.profiboksz.hu/2016/10/19/klitschko-mindenkeppen-bokszol-december-10-en/

Klitschko mindenképpen bokszol december 10-én

Nem akarja az idei évet mérkőzés nélkül zárni a korábbi nehézsúlyú világbajnok Wladimir Klitschko. Az ukrán bokszoló tavaly november óta nem lépett ringbe, mióta Tyson Fury-tól kikapott, az utána következő hónapok pedig leginkább a visszavágóban való megegyezéssel, illetve a mérkőzés halasztásaival, majd végleges lemondásával teltek. Klitschkoék mostanság leginkább az IBF nehézsúlyú bajnok Anthony Joshuával egyezkednek és ha minden jól megy, a két ökölvívó december 10-én, Manchesterben összecsap egymással. Ehhez már gyakorlatilag csak egy részlet hiányzik, hogy a WBA szankcionálija az összecsapást, és a meccsen az IBF öv mellett ennek a szervezetnek a címe is terítékre kerüljön. A WBA eddig nem nyilatkozott az ügyben, a két tábor tehát várakozó állásponton van. Amennyiben a Joshua-meccs - egyelőre - kútba esik, Klitschko Németországban fog bokszolni az említett napon, a tervek szerint Lucas Browne ellenében. Természetesen ebben az esetben a manchesteri gála sem marad el, Joshua pedig minden valószínűséggel Kubrat Pulev ellen méretheti meg magát. A Klitschko-Browne találkozót az HBO, a Joshua vs. Pulev mérkőzés a Showtime televíziós csatorna tűzné műsorára december 10-én.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Browne lesz ebből mert ő a sokkal könnyebb út. Mondjuk valahol megértem Klitschkot, a Fury ellenni sima zakó után szeretne egy győzelmet és vb övvel vonulni vissza.

» mikike1   válasz erre
    2016-10-20 19:27:16

Azért biztos nem nehéz kitalálni, hogy kecsegtető Klitschkonak az újbóli világbajnoki cím. Lucas papi nagyon szimpi bunyós, azonban hobbista képességekkel rendelkezik az élmezőnyhöz képest, ami egy Klitschko ellen nagyon kevés lesz. Wladimir pedig WBA világbajnokként egészen más tárgyalási alap lesz bárki számára. Klistchko szerintem okosan dönt, ha inkább jövőre választja Joshuat. Persze ami késik nem múlik. Wladimir Furyt (ha felkészül rendesen), Wildert és Joshuat szerintem nem tudja megverni. Ha nem ebből a trióból húz nevet, akkor van esélye nyerni. Ebből a hármasból is leginkább bármilyen furcsa Wilder ellen látok esélyt, bár tök kíváncsi vagyok, ha elkezdi az amcsi ütni-vágni (ahogy szokott) akkor mit bír Klicsek, mert szerintem semmit :D De ez egy másik történt. Mindenesetre simán elbírnám képzelni a Klutschko - Wildert két világbajnok meccsét az USA-ban. Egyáltalán nem biztos ez a Joshua meccs. Szerintem ez hirtelen jó megoldásnak tűnt az ukrán számára, de ahogy látszik rájöttek van más út is. Ahogy őket ismerem nagyon benézték Furyt. Álmukba nem gondoltak arra, hogy Wladimir simán ki lesz pontozva. Persze mi sejtettük :D

    2016-10-20 14:33:46

@fixpont: nem tudom hogy értette:

https://www.youtube.com/watch?...

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-19 23:36:10

@gigaboly: Ha a rakot ugy ertette hogy a profi bunyo testen az utobbi idoben megtelepedo es burjanzo rendkivul karos jelenleg, hogy nem allunk ki nagy ellenfelekkel hanem csinaljuk a dramakiralynot meg elhagyjuk a tollunkat, akkor egyetertek. Az ellen tenyleg harcolni kell.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-19 23:23:37

@gigaboly: Sajnos ezzel (ismet) csak azt bizonyitotta be, hogy mennyire semmibe veszi a rajongoit...

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-10-19 22:54:41

Haye feltette a nagy bejelentését, egy videot hogy harcoljunk a rák ellen és csatlakozzunk egy oldalhoz

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-19 22:46:31

Ja és elnézést a braziltól meg mindenkitől hogy szegényt Zumbranonak nevezem . Most látom hogy eddig rosszul tudtam a nevét . :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-10-19 17:47:26

@Meg@lodon: Amikor Charles Martin megnyerte az övet a meccs előtt viccelődtem haverommal , hogy az év poénja lenne ha Glazkov eltörné a kezét és fel kéne adnia a meccset ... aztán kb fogtam a fejem igaz nem a kezével lett a probléma .
Ha Zumbrano Love jön tényleg akkor lehet elkezdek élesben jósolni de csak szupermeccseket :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-10-19 17:44:53

@bencze.adi: Abban igazad van, hogy Pulev belekényszerítette Klitschko-t az agresszívabb harcmodorba, a szokásos bunyójával bajban volt ellene (ami persze másrészről már nem is volt olyan hatékony, mint régen, ahogy greg is írta). Browne képességei nem biztos hogy elegendőek ahhoz, hogy Klitschko-t taktikai váltásra kényszerítse, másrészről a mentalitásából adódóan nem zárnám ki, hogy egy agresszív taktikával állna oda és így Pulev-nél is hamarabb ki lenne ütve.

» superman   válasz erre
    2016-10-19 17:34:53

@Meg@lodon: Az eddigiekhez kèpest elõrelèpès lenne Zumbano.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-19 17:02:24

@Ultrasberry1990: az a baj ezzel a poénnal, hogy én jókora esélyt látok arra hogy Zumbano sorra kerüljön :D

» Meg@lodon   válasz erre
    2016-10-19 16:42:39

@Jersey Joe: En is, csak Twitteren kering ez a pletyka, gondoltam erdekessegkepp beirom.

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-10-19 16:31:48

Haye bejelenti hogy a De Mori és Gjergjaj elleni "ringháborúk " után magasabbra teszi a lécet és kihívja Zumbrano Loveot vagy Petrányit :D :D
Persze egy estén mind a kettejüket aztán pedig 6 hónapig megint szájkaratézik.
Õ is tehetne már le valamit az asztalra mert 9 hónap alatt 2 ilyen semmitmondó hakni meccset hozott össze .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-10-19 16:14:10

@bpjotruska: Jah látom már mire gondoltál. Nem tartom jobbnak Browne-t, sőt rosszabbnak tartom egyértelműen, és ezért is bírná tovább érdekes módon. Pulevnél zártabban védekezne szerintem, óvatosabban, és ezért sokkal tovább kitartana a kontrákra várva, mint a Klicsko ellen nyíltan bunyózó bolgár.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-19 16:10:05

@bpjotruska: A Pulev elleni Klicskot tartom sokkal jobbnak, mint azt a Klicskot, aki most ki fog állni Browne ellen - ha ez az opció valósul meg.
Sok élsportolóval megesett már, hogy valamiért elveszítette a magabiztosságát, az önmagába vetett hitét, és ezért árnyéka lett korábbi önmagának. Szerintem Klicskoval is ilyesmi lehet most, de kívánom neki, hogy jöjjön ki belőle.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-19 16:00:11

@bencze.adi: Ezek szerint jobb bunyosnak tartod Browne-t, mint Pulevet? Vagy utesallobbnak? Szerintem egyik sem allja meg a helyet.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 15:53:30

Sok lehetőség felvetődött itt már, és egyik se olyan rossz párosítás, ha pedig azt nézzük, hogy manapság már annak is örülni kell, hogy akarnak boxolni a fiúk, akkor egyenesen királyak :D
Joshua-Klicsko: A jövő és a múlt találkozna. Generációváltás lenne szerintem, nyugdíjazása az ukránnak, ha összeszedte magát, ha nem; és új szupersztár születne.
Joshua-Pulev: Kevésbé érdekes párosítás, szerintem a Klicsko-Pulevhez hasonló meccs lenne, sok bolgár borulással, míg meg nem unná.
Klicsko-Browne: A Fury elleni Klicskot akár még ki is üthetné Browne, aki a második nagy - bár őszülő- skalpját is megszerezhetné. Ha a Pulev elleni Klicskot látnánk akkor egy kései ukrán TKO-ra fognék.
Klicsko-Haye 2: Pikáns, de nem sok esélyt látok erre. Hirtelen ötletnek jó, de egyiknek se ez a terve szerintem most.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-19 15:45:43

@LennoxLewis: Wlad vs Haye 2??
Oszt milyen alapon?

Kizàrtnak tartom.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-19 15:44:11

@LennoxLewis: hát ki tudja végül is az is egy opció, vagy esetleg egy AJ-Haye meccs is!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-19 15:43:08

a nagy bejelentés esetleg a tony bellew elleni szupermeccs (:D) lesz?

» Winwin   válasz erre
    2016-10-19 15:19:57

@LennoxLewis: "Eleg erdekes pletyka kering Twitteren miutan Haye tegnap kiirta, hogy ma nagy bejelentes varhato."
Ettol meg az is lehet, hogy egy brit kutatocsoport bejelenti, higy megfejtettek a porolyfeju capak szuznemzesenek a titkat...

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 15:17:23

@Valero: "Klicsko nagyon jó üzletember is! Vagyis azzal fog kiállni, aki ellen a legtöbbet érheti el! Klicskonak az övek kellenek, teljesen mindegy ki ellen fogja tudni megszerezni őket."
Vagyis ha kiall Browne ellen es keres mondjuk 2 millio eurot, az jobb uzlet, mintha Joshua ellen keresne 8x annyit? Nem ertem, hogy lesz ettol jo uzletember. Lesz egy WBA ove, oszt mit csinal, kimegy a piacra es eladja? ( persze en sem nagyon hiszem, h osszejonne a Joshua elleni meccs, tul szep es tul erdekes ahhoz, hogy ilyen siman osszehozzak ).

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 15:14:57

Eleg erdekes pletyka kering Twitteren miutan Haye tegnap kiirta, hogy ma nagy bejelentes varhato... Wlad vs Haye 2-t irnak sok helyen a WBA overt Dec. 10-en, hamarosan remelhetoleg kiderul mi lesz.

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-10-19 15:03:23

talán a legjobb az lett volna, ha összehozzák az AJ-Parker meccset! igen fiatalok, és bokszolhatnak még egymás ellen, de minek várni, és különben is miért ne bokszolhatnának akár többször is egymással, főleg, ha nagyon jó meccset hoznak össze, és erre minden adott lenne!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-19 15:02:05

Klicsko nagyon jó üzletember is! Vagyis azzal fog kiállni, aki ellen a legtöbbet érheti el! Klicskonak az övek kellenek, teljesen mindegy ki ellen fogja tudni megszerezni őket. Teljesen biztos hogy a számára legkedvezőbb üzletet fogja tető alá hozni, az ellenfél személyétől teljesen függetlenül.

» Valero   válasz erre
    2016-10-19 14:39:11

Elég szánalmas a 2016os év a nehézsúlyban pedig már már azt lehetett hinni , hogy idén talán elindul valami .. Aztán Wilder - Povetkin is kuka , Fury - Vlad is kuka , Joshua -Vlad is ...
Ahogy Jsohuának sem lesz nagy kunszt Pulev úgy Klicskonak sem fogja feladni a leckét Browne ...
Joshuának jó lenne már valami olyan ellenfél aki le is tesztelné rendesen .
Pár éve volt még Pulevben valami de mára én nem látok benne semmit sem .. Chisora ellen is csak szenvedett .
Reménykedjünk egy valamirevaló 2017-ben .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-10-19 14:38:11

@greg: Azert Pulevet eleg rendesen lecsavarta, pedig Browne-nal nem kicsit jobb kepessegu bunyos. A jabjei mar szerintem sem eleg dinamikusak, de a balhorga es jobbegyenese rombol, Browne pedig nem nagyon kepes gyors beugrasokra, es ritkan hajolgat, ezert nem szamitok a Povetkin-meccsen latott borzalomra. Ha pedig egy szellos vedekezesu, nala jelentosen lassubb, nagydarab ember megall elotte, annak nem sok jot josolok, es Browne alkalmankent azt fogja tenni. ( az igyekezetet mar lattam Csagajev ellen is Browne-on, tobbet mozgott mint maskor, es a fedezeket is igyekezett hasznalni, felmerte hogy sokkal gyorsabb es ugyesebb nala az uzbeg, de annyit lehetetlen fejlodnie, hogy eleg legyen Wlad ellen ).

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 13:49:12

@greg: Teljesen egyetértek azokkal, amiket Klitschko-ról írtál, viszont Mormeck és Povetkin teljesen mások, mint Browne, hozzá képest technikás, az elhajlásos védekezést (és az ebből történő közellépést) magas szinten művelő, mozgékonyabb, kisebb bunyósok.
Browne Klitschko gyengülő formája miatt a nagy szívében, az erejében és az egyéb küzdősportokban megszerzett jártasságában bizakodhat valamelyest, még ha minimális is az esélye.

» superman   válasz erre
    2016-10-19 13:29:41

@bpjotruska: Igen, optimális esetben így lenne, de Mormeck is hasonló attribútumokkal rendelkezett, mint amit írtál, és az akkori stílusában Povetkin is, aztán láttuk, mi lett a vége. Emellett tartom, amit korábban mondtam, hogy Klitschko nem képes már úgy kipattintani azokat a balosokat (jobb egyenesekről már ne is beszéljünk), ahogy korábban, sokkal inkább tologatja előre a kezét, hogy egyszerűen annak jelenlétével tartsa távol az ellenfelét, és egyben keresi vele a helyet a tehénkedésnek.
Egyszerűen megöregedett, borzasztóan kötött és lassú lett, persze, ha talál, akkor még mindig keresni kell utána az ellenfél üszkös maradványait, de folyamatos bunyóra már nem képes.
Aztán lehet, hogy mégis villantani fog valamit, de az utolsó három meccsén (Pulev, Jennings, Fury) én ezeket láttam nála, és ne felejtsük el, hogy egy évet ki is hagyott, az ő korában...

    2016-10-19 13:13:37

Wladot ismerve szerintem nem lesz meccs, nem fog kockáztatni, inkább a könnyebb utat válassza majd. Browne ellen fog menni inkább. Most, hogy Fury lemondott az öveiről, így Wladnak lesz lehetősége, hogy megszerezze őket, Browne ellen a WBA-t, és utána meg szerintem meg fogja próbálni a WBO-t is megszerezni a Parker-Ruiz meccs győztese ellen. én erre tippelek, ez az én véleményem szerint, szerintem !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-19 13:10:24

most ezen múlik komolyan, hogy a WBA öve terítéken lesz-e, vagy sem, hát erre nem tudok mit mondani. Jó lenne már, ha tényleg bejelentenének valamit.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-19 12:54:26

őszintén szólva se a Klitschko-Browne se a Joshua-Pulev nem hozna lázba.
Ez utóbbi még lehet jó meccs, de csak egy sokadik lehetőség a fontos meccsek helyett.

» Winwin   válasz erre
    2016-10-19 12:07:10

@greg: Azert nem lenne olyan borzaszto, mert Browne eleg statikus es utheto ahhoz, hogy Wlad kiusse mar a meccs elso feleben. Bar Csagajev ellen viszonylag sokat mozgott, a Wlad vallaig ero es nem tul nagyuto Csaga is leutotte egyszer, ha Wlad nem lesz teljesen tompa es megkopott, akkor szinte akkor uti ki, amikor akarja. Nem szivesen latnam Browne-t kifektetve, mert szimpatikus foszer, es szep az o tortenete is, de a meccspenz majd kompenzalja. Eselye max 10% lucky punch, de ahhoz Wladnak valami nagyot kell hiaznia.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 11:53:39

akkor tulajdonképpen a WBA fogja eldönteni kivel bunyózik Wlad, Browne után meg mehet a Parker Ruiz győztese ellen a WBO övért

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-19 11:42:19

A cikkben elhangzott variációk közül mindenik érdekes, de KÖNYÖRGÖM TÉNYLEG LEGYEN MÁÁÁÁÁR VAAALAAAMIIIIII !!!!! :)

» Galamb   válasz erre
    2016-10-19 11:41:18

@Roy Jones Jr.: Inkabb siralmas a helyzet azert nem tettem smileyt.

» VMVKWA   válasz erre
    2016-10-19 11:40:49

@fixpont: a szabályzatban nem találtam erre kitételt, csupán annyit, hogy ha cím betöltetlenné válik, akkor a két legmagasabban rangsorolt bokszoló mehet érte. A címegyesítésre is külön kitér a szabályzat, viszont arról nem ír, hogy más bajnok mehet-e a címért. szerintem nem, csak címegyesítésen (ez lenne a logikus).

» zolimt   válasz erre
    2016-10-19 11:24:08

@VMVKWA: De hol a smiley a végéről?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-10-19 11:18:42

Browne-t egyébként pont neki találták ki, ellene tökéletesen működne a taszigálós, tehénkedős, néha közbeverős stílus, az ausztrál lábmunkája kb. nulla, kötött, és 10-ből 8-szor védekezni is elfelejt. Chagaev tehéngyomorral is majdnem megverte. Viszont mondjuk küzdőszellem van a csókában. Borzasztó mérkőzés lenne.

    2016-10-19 11:17:27

@zolimt: A WBAnal a tobbi vilagbajnok nincs rangsorolva en ugy tudom, hanem kiemelt "mas szervezetek bajnokai" statusban vannak ha felmesz a WBA honlapra az osszezs sulycsoportnal ugy van bontva, hogy a WBA bajnoka, kozvetlen alatta a tobbi bajnok es csak utanuk a WBA tobbi rangsoroltja amiben igy nincs benne a tobbi bajnok. Csak azt nem tudom fejbol es most lusta vagyok utana menni, hogy ez milyen elonyt jelent ha menni akarnak a cimert.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-19 10:59:16

Ha tényleg minden el van rendezve és csak ezen bukik a meccs, akkor az elég gáz Klicskóra nézve... Másrészt viszont visszatérő ellenfélnek Browne jó is lenne és egy a WBA övvel a derekán még többet hozhatna a címegyesítés Joshuával. Joshua nincs rangsorolva a WBA-nál, így nem lepne meg, ha nem engednék címmeccset bokszolni. Ha megszerzi az övet és utána Joshuával bunyózik, ám legyen!

» zolimt   válasz erre
    2016-10-19 10:53:59

@Flex: "most ennek mi köze van a WBA-hoz de tényleg?Kit érdekel, hogy terítéken lesz az öv vagy sem?"
Klitschko-t. Úgy tűnik ő most is az övekben gondolkodik elsősorban, miként ez a pályafutására mindig is jellemző volt (csiga írta korábban Golovkin kapcsán, hogy az ex-szovjet országokból jövő vagy szláv mentalitású bunyósoknak ez a legfontosabb, ismét úgy fest, hogy igaza van ebben).

» superman   válasz erre
    2016-10-19 10:27:28

ez nagyon szép, ha ez megint ilyen előre eltervezett marketing fogás volt, akkor magamhoz nyúlok most már. pedig tényleg kezdtem elhinni, hogy lesz valami a klicskó-joshua meccsből. még szebb lett volna, ha úgy hirdetik, hogy Klicskó Joshua meccs lesz 10-én Manchesterben IS, meg Németországban IS, egy időben, aztán a helyszínen kiderül, hogy Manchesterbe nem ért oda Klicskó, ezért beugrik Pulev, németbe meg nem ért oda Joshua, ezért beugrik Browne. ****!

    2016-10-19 10:23:49

Lassan közeledik a december 10., lett is a két névből mindjárt négy. Ki meri megtippelni, hogy hány név fog még előkerülni Klicsko vagy Joshua ellenfeleként?

    2016-10-19 09:54:45

@picker: Azt hiszem fel evre csokkentettek az eltiltasat, es visszahelyeztek a ranglistakra, miutan beallta valami antidopping-programba ( random tesztelesek, stb ) es a WBA azt allapitotta meg, hogy nagyon valoszinutlen, hogy szanedkosan vett volna be Clenbuterolt a meccs elotti par napban ( merthogy 5 nappal a meccs elott produkalt egy tiszta mintat, ugye ).

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-19 09:52:40

Browne nem bukott doppinggal?

» picker   válasz erre
    2016-10-19 09:43:40

wlad egy gyenge ellenfelet akar kevesebb pénzért igazi profi mentalitás.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-10-19 09:42:54

Melto zarasa lenne a 2016os evnek egy Vlad-Browne csucsderbi.

» VMVKWA   válasz erre
    2016-10-19 09:28:05

most ennek mi köze van a WBA-hoz de tényleg?Kit érdekel, hogy terítéken lesz az öv vagy sem?

    2016-10-19 09:22:04

@ogreface: Azt valami termelői whisky gyártónál kell átvészelni. :D

» GaiusM   válasz erre
    2016-10-19 09:15:37

@fixpont: Mostanában az egész profi boksz élet olyan, mintha egy rosszabb őszi éjszakát fogna ki az ember Skóciában...

» ogreface   válasz erre
    2016-10-19 09:12:48

sok a kodosites ebben az ugyben

» fixpont   válasz erre
    2016-10-19 08:19:33
Ugrás az oldal tetejére