×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Mint az talán minden bokszrajongó számára ismert, október 2016-10-16 17:33:55 https://www.profiboksz.hu/2016/10/16/joshua-vs-klitschko-december-10-en/

Joshua vs Klitschko december 10-én?

Mint az talán minden bokszrajongó számára ismert, október 29-én másodízben csapott volna össze Tyson Fury és korábbi legyőzöttje, Wladimir Klitschko, ám a brit egészségügyi problémákra hivatkozva lemondta a találkozót. Fury kiesésével azonban megnyílt a lehetőség egy még izgalmasabb párosítás létrejöttére, mégpedig az IBF címét birtokló Anthony Joshua és Klitschko között. Ha hihetünk Eddie Hearn szavainak, akkor december 10-én, Manchesterben küzd meg egymással az elmúlt 10 év nehézsúlyú uralkodója és a jövő legnagyobb ígéreteként számon tartott tehetsége. A találkozón az IBF világbajnoki címe mellett a WBA bajnoki öve is terítékre kerülhet.
“Joshua belement, hogy Klitschkoval bokszoljon és Wladimir is rábólintott az ajánlatra. Az anyagi oldala már le van rendezve és bár akadt némi probléma az amerikai tv csatornával – lévén konkurens csatornákkal állnak szerződésben – de azt is sikerült megoldani. Már csak a papírokra és a szervezetek jóváhagyására várunk. Hatalmas mérkőzés lehet ebből, hiszen a jelen fiatal szupersztárja mérkőzik meg az elmúlt 10 év legmeghatározóbb alakjával. Ha a kettejük tapasztalatára alapozunk, akkor ez egy hatalmas mismatch. Nem a legmegfelelőbb meccs Joshua számára, de pont ez benne az izgalmas. Joshua mellett szól a fiatalság, erő és gyorsaság ám ha a tapasztalatot vesszük alapul, szinte semmi esélye sincs. Egyelőre megjósolhatatlan a meccs kimenetele.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

nem gyanús amúgy,hogy az elmúlt x évben klicskó,floyd meg pacman meg mit tudom én még ki mindig befostak valakitől? :D ki furytól,ki amir khantól :D a lényeg,hogy mindig beszartak,most épp klicskó joshuától,de pár napja még az ment,hogy joshuát még nem engedik ortiz ellen, mert veszélyes,most akkor az nem befosás?

    2016-10-19 10:03:26

@gigaboly: Nem ertem, igy lehet, hogy mehet a WBA overt majd, de nem mehet az IBF overt ertlemszeruen. Nem latom a ketto kozott mi a kulonbseg es igy a nagyobb meccset csereli kisebbre. Total ertelmetlen, nem akar boxolni Joshuaval ennyi. Ettol nem lesz tobb ove.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-19 04:04:46

De ha Wladnak nem tetszik Joshua akkor menjen Ortiz ellen, ő van az első helyen, WBA írja ki, most mindegy hogy Ortiz ki ellen megy mert azt le lehet mondani egy cím meccsért akár mikor. Legyen Wlad vs Ortiz:)

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-19 01:28:11

http://www.fighthype.com/news/...

Érdekességnek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-19 01:24:33

@Jersey Joe: Igen, tényleg!! Akkor ez tényleg Wlad sara lesz, úgy néz ki neki a Furytól elvett övek kellenek és csak az IBF övért nem akar Joshuával meccselni

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-19 01:18:48

@fixpont: Klicsko ide, vagy oda, egészen elképesztő, ami az ökölvívásban megy. Lassan vége az évnek, de még egy normális mérkőzés sem volt, még egy Klicskó-címvédés sem! Pedig azok aztán kevés alkalommal voltak normálisnak tekinthetőek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-19 01:05:16

@Jersey Joe: Az en szememben ez Klicsek sara, nem akart bunyozni Joshuaval ennyi. Leszarom hogy probalja cifrazni. A vasar mindig ketton all, de mindig az egyik az aki latvanyosan farol ki a meccsbol es ha eddig fikaztam Canelot, Jacobsot, Furyt ezert a viselkedesert akkor most azt mondom Klicsek a hibas (amennyiben az informaciok amik eljutnak hozzank igazak).

» fixpont   válasz erre
    2016-10-19 00:38:54

Dan Rafael is megerősítette, hogy nem lesz Joshua vs Klicsko.

A WBA-öv hiányán túl állítólag a mérkőzés helyszíne is zavarta Klicskót, mert nem akarta, hogy a nézők csak egyoldalúan Joshua oldalán álljanak. Ezért egy semleges helyszínt szeretett volna - mondják.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-19 00:08:34

@gigaboly: "Wlad csapattól nem jött olyan hír hogy bármiben is megegyeztek volna"


De bizony jött! Bönte még azt is lenyilatkozta, hogy az időpont is megvan!

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-18 23:46:53

@gigaboly: De, Boente is megerősítette korábban hogy mindenben megegyeztek Hearn-el.

» Peacock   válasz erre
    2016-10-18 23:28:49

@fixpont: érdekes a szitu, mert pár hónapja meg 3 címbirtokos volt náluk, most egy sincs. Fury megvált tőle, Chagaev nem fizetett és levették tőle - majd visszavonult, Ortiztól szintén elvettek az interim címet... Még a nyáron arról volt szó, hogy Browne vs Oquendo lesz decemberben a rendes címért, de azóta sincs erről infó.

ha tényleg 35 millió dollárról szól a dolog, akkor az több, mint 1 millió dollárt jelent nekik (mindkét bunyóstól 3% sanctioning fee) - bár gondolom ez az összbevétel lehet 35m, nem a szerződésben rögzített garantált...! de még így is bőven megéri a WBAnak

» zolimt   válasz erre
    2016-10-18 23:26:03

@Peacock: Raadasul mivel Joshuanak nincs rahatassa a WBA ovre sehogy, eleve ertelmetlen a feltetel, amit szabott, vagy ugy gondolja, hogy o ugyan mehetne a WBA overt, de a WBA Joshua miatt nem fogja engedelyezni, viszont ha massal boxol Nemetorszagban majd akkor azt meg engedni fogja??? Nem is ertem az ervelest. Ha Klicsko emiatt tenyleg lefujja akkor o a hibas. Szerintem a WBA engedelyezni fogja amugy, nem tudok semmi mas parotasitast most ahol az ovre erdemesebbek boxolnak. Ez mehetne a WBA overt es Ortiz lenne a kihivo ha megveri Scottot.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-18 22:52:15

@Peacock: igen, de elég gyanús a dolog, mert ami most történik azt Hearn már előre elmondta korábban, lehet csak hypeot csinált Joshuának és sehol nem volt megegyezés, Wlad csapattól nem jött olyan hír hogy bármiben is megegyeztek volna, tehát ki tudja mi az igaz...

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-18 22:03:04

@deontay: Egyetértek a felháborodással, de szerintem most Wlad a hunyó. Õ jelentette ki újonnan, hogy egy vb övért nem áll ki Joshuával, csak akkor ha az IBF mellett a Wba öve is terítékre kerül.
És azért egy vesztes meccs után ritkán kap az ember bajnoki esélyt ha nem előre lekötött visszavágóról van szó, szóval ez nagyon kifogásszagú Wladék részéről.

» Peacock   válasz erre
    2016-10-18 21:44:04

@Jersey Joe: "Jön egy Browne, aki igazából még Chagaev-nek sem okozott problémát, amíg be nem nézett egy ütést,"
Viszont mikor beakadt az az utes, egeszen komoly problemakat okozott. Ez is a boksz egyik sajatossaga :-) Nekem tetszett a meccs vegkifejlete, jo kis Rocky-sztori, kellenek az ilyenek is. Persze attol meg Bronwe szinte eselytelen Wlad ellen, hacsak a verseg es az egy ev kihagyas miatt nem oregedett hirtelen 5-6 evet az ukran.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-18 21:28:28

@madA: Szerintem ez inkább az angolnak hype.
Teljesen értelmetlen lenne ha Joshua idén valami nagyobb névvel bokszolna,nem is fog.

» picker   válasz erre
    2016-10-18 21:23:44

és mivan, ha mégsem jön össze ez a meccs? ki lesz AJ ellenfele? Parker ugye, ha minden igaz Ruiz ellen akar menni, Pulev nem vállalta, Stiverne meg Povetkin ellen megy, Ortiz nem valószínű, ahogy Haye sem még. Félek ismét egy Breazeale , vagy Martin szintű bunyóst fognak előszedni valahonnan. :-( nem minta ők rossz bunyósok lennének, nem akarom leszólni őket, de nem AJ szintjén vannak. Pedig most már jó lenne AJ-t egy veszélyes ellenfél ellen tesztelni.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-18 21:15:29

@fixpont: Raadasul ezzel a meccsel kaszalna a WBA is a legtobbet, szerintem nekik is erdekuk, hogy letrejojjon ez a parositas.

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-10-18 20:11:49

@fixpont: Schottal = Scottal

» fixpont   válasz erre
    2016-10-18 20:07:25

@CHUBAKKA: Povetkin-Stiverne az WBC vonal. Ez meg a WBA lenne. Es teljesen mindegy ki mit gondol Klicskorol, Klicsko 2. a WBA ranglistan, Ortiz az elso aki Malik Schottal (hehehehhe) fog bunyozni nem cimmeccsen. Tehat akkor azon kell elgondolkodni, hogy megis vajon melyik parositas lenne a cimre eselyes hanem a Klicsko-Joshua?

En nem olvastam sehol, hogy a WBA megtagadta, csak hogy nem dontott, de nagyon meg lennek lepve, ha megtagadna, mert akkor a ranglistat tovabb nezegetve kenytelen lenne bohoc1 es bohoc2 kozott kiirni a meccset, hiszen igy nez ki a tovabbi rangsor:

3 ALEXANDER USTINOV RUS
4 FRES OQUENDO PUR
5 LUCAS BROWNE AUS
6 DAVID HAYE GBR
7 MANUEL CHARR GER

» fixpont   válasz erre
    2016-10-18 20:06:56

@deontay: de az igazi ringcsatákat Vitali vívta meg, és helyette is ő vágott vissza párszor, ha jól rémlik ugye. A Povetkin meccset inkább hagyjuk!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-18 19:46:31

@deontay: Főleg a Povetkin felett aratott csodálatos győzelmére fogunk emlékezni, ha a leendő gyerekeim megkérdezik mi az ökölvívás, biztosan azt a meccset fogom megmutatni.:)))

    2016-10-18 19:43:53

nem az a lényeg, hogy most milyen öv, vagy ki a bajnok, vagy mennyi pénzért, hanem , hogy álljanak ki egymással a legjobbak. ne előre lefutott meccsek legyenek már ! tudom, hogy ez üzlet is, de a nagy meccsekbe a pénz is nagyobb nem?! Wilder, Klitschko, Joshua, Haye, Ortiz, Povetkin, Stiverne, Parker egymás ellen kéne, hogy bokszoljanak ! bár most, ha minden igaz ugye a Povetkin-Stiverne az ok lesz, bár még hivatalosan nem jelentették be, ha jól tudom.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-18 19:43:21

@edge: Gúnyolódhatsz, de amikor felnyitják a box történelemkönyvét, akkor elég sokat fog szerepelni benne Wladimir Klitschko...A második leghosszabb uralkodás a nehézsúly történetében, 23 címvédés ( zsinórban 18 ), a nehézsúly történetében legtöbb címmeccs, a box történetében legtöbb veretlen bunyóst legyőzőre ember, és olyan neveket győzött Le, mint Haye,Povetkin, Jennings, Pulev, Chagaev,Rahman, Byrd, Mercer, Botha, szerintem nem olyan rossz ez a karrier, legalább is sokan kiegyeznének akár csak fele ilyen jóval...

» deontay   válasz erre
    2016-10-18 19:39:08

En meg egyelore nem latom, hogy ez a meccs tenyleg le lenne fujva es azt sem hogy a WBA nem adta aldasat a meccsre, csak ott tartok hogy a WBA meg nem dontott. Elkepzelni viszont ma mar a bunyoban barmit el tudok. De ha ez Hearnnek megint befuccsol, akkor sajnos azt kell mondjam sokat dumal elore feleslegesen.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-18 19:31:20

@edge: ez tetszett , jó volt! :-D ott a pont!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-18 19:18:09

@deontay: Felháborító, hogy megint így kitolnak a _LEGENDÁVAL_, az örök és megismételhetetlen acélkalapácsdoktorral, Sugar Wladimir Klicskóval. Hát hová lesz igy a világ, kérdem én ...hová?

    2016-10-18 17:41:43

@deontay: ez a mecs nem a wba-n múlt

» dondannyboy   válasz erre
    2016-10-18 16:29:54

@fixpont: Amikor kiderult h ugyanerre a napra foglaltak helyet Nemetorszagba is mar teljesen egyertelmu volt h nen lesz Joshua elleni meccs. Mire volt ez jo ? Hype talan. H ne mondhassa senki h Wlad keruli a komoly kihivasokat, de azert legyen forgatokonyv h a legkisebb arcvesztes nelkul el tudjanak allni a meccstol. Most h ez a ma szokasos penz elosztason vagy h a tv csatornak nem tudnak megegyezni vagy epp ez az ov mizeria az nagyjabol mindegy is.

    2016-10-18 14:19:47

Hogy rohadjon meg a WBA... Ezt a meccset nem tekinti címmecsnek, de egy Chagaev-Oquendohoz ragaszkodnak... Csesze meg ez a retkes szervezet, hogy keresztbe tesz egy ilyen nagy meccsnek...

» deontay   válasz erre
    2016-10-18 14:08:08

@gigaboly: Igazából várható volt, Klicskó a korszakára jellemzően távozik a professzionális boksz világából.

Jön egy Browne, aki igazából még Chagaev-nek sem okozott problémát, amíg be nem nézett egy ütést, aztán még egy bohóc és visszavonul. Nevetséges.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-18 14:05:40

hát nem lep meg, ha mégsem lesz meccs, mert Wladnak van más lehetősége is, ami kevésbé veszélyes, mint AJ. Említették itt Brownet is pl az is egy lehetőség szerintem, na. AJ ellen szerintem meglenne a 4. ko-s veresége, szerintemm.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-18 13:55:34

@madA: realis esely alatt mire gondolsz? hogy Klicsek az elso perctol tudta, hogy majd kiszall belole csak probalta a figyelmet felkelteni? vagy mire?

» fixpont   válasz erre
    2016-10-18 13:35:41

@fixpont: Egy percig nem volt realis eselye ennek a meccsnek. Majd boxol Hamburgban Browne ellen.

    2016-10-18 13:11:09

Meg kellet volna tennem áprilisban egy angol fogadó irodánál, de késő bánat...

"Az is elképzelhető, hogy Fury kihátrál vagy sérültet jelent, megvárja amíg Klitschko visszavonul...

» Blackpanther 2016-04-19 15:59
» Blackpanther 2016-06-25 12:07:45
» Blackpanther 2016-09-24 13:43:42"

» Blackpanther   válasz erre
    2016-10-18 12:41:07

@dondannyboy: Ennek a 36 milliónak csak a fele járt volna Wladimirnak és szerintem abszolút nincs abban a helyzetben, hogy ne fogadjon el egy ilyen ajánlatot, mert sehol sincs ennél több neki senki ellen...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-10-18 12:06:00

@gigaboly: Azt kell mondjam ha tenyleg igy lesz, hogy azert nem all ki vele, mert a WBA nem tekinti majd cimmeccsnek es o 2 overt akar boxolni stb, mikozben mar megallapodtak penzben, datumban, teveben, stadionban stb, akkor egyszeruen nem akar bunyozni.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-18 12:05:42

nem lesz Wlad Joshua, a WBA övvel van gond ami Wladnak kell, itt ki lehet kibogozni Hearn verzióját akit érdekel:

https://www.youtube.com/watch?...

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-18 11:50:59

@dondannyboy: Hmm akkor ossze-vissza irogatnak mindenfelet, mert en azt olvastam azon megy a vita, hogy a WBA ove is teriteken legyen, es a WBA meg nem valaszolt a keresre nem a penzen.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-18 11:39:40

Nem lesz ilyen meccs.
Wlad nem fogadta el a 36 millios ajánlatot

» dondannyboy   válasz erre
    2016-10-18 10:26:15

@fixpont: A csúcs Whyte a May elleni, leszálló ágban lévő Mosley cipőfűzőjét sem köthetné meg.

» sziporka   válasz erre
    2016-10-18 09:59:21

@fixpont: ja, csak May előtte már végigverte több súlycsoport élvonalát és Mosley sokáig p4p első volt, míg Joshua-nak egyáltalán nem volt még élvonalbeli ellenfele, Whyte meg egyelőre harmadvonalas bunyós (legalábbis ő sem bizonyította, hogy annál jobb).

» superman   válasz erre
    2016-10-18 08:43:22

@fixpont: mosley meg whyte nem egy szint

» dondannyboy   válasz erre
    2016-10-18 08:29:40

nem tudom, Klitschko már 40 elmúlt, 3 éve még simán kiütötte volna a mostani Joshuát, már nem biztos, hogy olyan sima lenne a dolog.

ha muszáj lenne pénzt tenni valakire akkor azt mondanám kiüti Joshuát, mert ezerszer rutinosabb.

    2016-10-18 03:12:57

@Romsy: Es milyen eredmenyt varsz milyen meccskeppel?

» fixpont   válasz erre
    2016-10-18 02:36:21

@Jersey Joe: tény hogy nem vert még Stiverne szintű ellenfelet, inkább úgy fogalmazok akkor hogy még olyan ellenfelei sem voltak, mint Wildernek.

egy darabig Priceban is a nehézsúly megmentőjét látták, aztán nagyjából helyre lett téve.

    2016-10-18 02:29:14

@superman: May is kapott egy nagy pofont Mosleytol es attol meg verhetetlen volt.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-17 22:55:29

@Galamb: "Ez a Whyte találat már rojtosra van szapulva. Miért kell folyton ezzel példázódni?"
Nem szoktam ezzel példálózni, esetleg ha azt olvasom, hogy Joshua verhetetlen ;)

» superman   válasz erre
    2016-10-17 22:17:28

Mivel Joshuának annyira nem jó a lábmunkája, Whytenál is lecövekelt, hát szép lesz... Joshua szerintem tartani fog Klitschkotol a közös sparring miatt, mert akkor ha jól emlékszem azt nyilatkozta, hogy más szint még Klitschko. 3 menet ismerkedésre számítok, aztán teljesen két esélyes, Klitschko nincs kiöregedve a Fury meccsen csak pszichésen volt megtörve, lábmunka rendben volt, csak a küzdőszellem nem volt meg, Joshua nem fog tudni úgy eltáncolni, és bár baljobbot beszed... Kitudja. Mi nézők jól fogunk szórakozni :)

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2016-10-17 20:52:52

Akkor Fury mehet is és sz@rjon sünt :D Erre a mecsre vártam Lennox-Vitali óta. Két pontosan 198cm- magas 110kg színizom góliát. Egyik feltörekvő motivált, erős, verekedős, gyorsan letudós. Másik tapasztalt, óvatos, taktikás. Szerintem mindketten bírják az ütést, hiába megy itt az üvegáll meg a Whyte betalálása. kiváncsi lennék ha egy középsúlyú kapna ilyen bombát valamelyiktől mennyi ideig kellene élesztgetni... Itt 100% bunyó lesz, Klitschko Joshuát nem tudja lefogni, egyik mert magas, másik mert Joshua bedurvul és szétüti testre... Joshua meg biztosan nyomni fogja végig. Itt nagyon bennevan Lucky punch is... Igen várom :)

» Yankee   válasz erre
    2016-10-17 16:55:43

Wlad ha motiváltan, és jó formàban lép ringbe, akkor nyer! Ha Vitali lenne Joshua ellenfele, milyen irónikus lenne, hogy a Lennox utódjának tartott AJ ellen vív egy generáció váltó csatát :)

» deontay   válasz erre
    2016-10-17 16:18:36

@dondannyboy: "Kákán a szőrt"...

» Galamb   válasz erre
    2016-10-17 16:16:31

Egyszer megütötték Joshuát, és már nem is tud boxolni... van azért humorérzék itt rendesen :)

» recess   válasz erre
    2016-10-17 16:14:40

@Winwin: Nagyrészt egyetértek, bár szerintem az értékelésbe nagyban bele fog játszani a vesztes részéről a formahanyatlás vagy éppen a tapasztalatlanság. Persze attól még ez a Lewis-Vitali-hoz hasonlóan nagy jelentőségű meccs lehet, viszont a kor és tapasztalat-különbség itt sokkal nagyobb (és mégis már ott is mindenki azt mondta, hogy Lewis mennyire meg volt kopva).

» superman   válasz erre
    2016-10-17 16:06:20

"melytől tízből kilencen seggre ültek volna"

Erre van bizonyiték?

» dondannyboy   válasz erre
    2016-10-17 16:06:05

@superman: Ez a Whyte találat már rojtosra van szapulva. Miért kell folyton ezzel példázódni?

Először is :
van olyan búnyós, aki soha nem volt megfogva?
(amúgy inkább Joshuát dicséri, ahogy kijött abból a váratlan kemény ütésből, melytől tízből kilencen seggre ültek volna)

Másodszor pedig:
azért történhetett meg, mert az egy indulatmeccs volt, egyféle leszámolás, mely meccs előtt AJ kissé alábecsülte honfitársát.

» Galamb   válasz erre
    2016-10-17 16:00:15

@Konyu: Lehet, ha nem tűnt fel, de például az AJ Joshua-, valamint a GGG Golovkin esetében már inkább nemzetközileg használt becenév, mintsem monogram.
Például még véletlenül se írnám Erdeit EZS-nek, mert ő legfeljebb Madár.

» Galamb   válasz erre
    2016-10-17 15:45:19

@Konyu: Tök jó és hasznos hozzászólás... ja nem.

» sziporka   válasz erre
    2016-10-17 15:34:29

Szerintem OG simán veri TP-t, mint ahogy HS is simán megoldotta TK-t, mielőtt PL-lel bunyózott volna a RD elleni KO-ja után :) De az is lehet, hogy ez csak a DG vs GN meccs előjátéka, amit azért nem értek, mert AL simán verte HD-t, mint ahogy ÁD is CP-t :) Szeretem a monogramos kommenteket, nem kell annyira fosni a helyesírástól, használjatok nyugodtan neveket, arra találták ki őket anno, hogy használjuk :)

    2016-10-17 15:19:36

Nagyon fontos lenne ezt a meccset összehozni.
Joshuára tippelek. Nemcsak nincs fizikai és mérethátrányban, de kellőképpen komplex, bivalyerős ember. És már rutintalannak se igazán nevezném.
Önbizalma rendben van, Klicskóé viszont közismerten elég sérülékeny.
Valahogy nehezen tudnám elképzelni, hogy Joshua megszeppenten, bizonytalanul lépne a ringbe, ez pedig Klicskóra nyomasztó hatással lehet.

Ezt a meccset tartom a korszakváltás szempontjából a legfontosabbnak, itt nem a körtét és az almát kellene hasonlítgatni - azaz nem mondjuk egy technikás, de 2 számmal kisebb fószer próbál szerencsétlenkedni Klicskóval, vagy nem egy betonfejű, technikai nulla gólem, hanem nagyjából vele egy halmazba sorolható bunyós. Ennek a meccsnek az eredménye pedig mindkettejük számára valódi értékelésnek lesz tekinthető.

» Winwin   válasz erre
    2016-10-17 14:43:20

az egyszer viszont biztos, hogy egy ilyen meccs nagyon eladható, és nagy pénz van benne !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-17 14:38:52

@Galamb: "Õ maga (szerintem)már most verhetetlen a mai mezőny által, ami önmagában nagy érdeklődést vált ki iránta."
Az, hogy szerinted verhetetlen, szerintem nem vált ki nagy érdeklődést :)
Amit pl. én láttam, hogy a noname Whyte eléggé megfogta egy ütéssel, pedig nála vannak nagyobb ütők, képzettebbek és gyorsabbak is a mezőnyben.

» superman   válasz erre
    2016-10-17 14:08:48

@Galamb: Kb. most azt írtad ide, hogy azért lesz nagy bajnok, mert nagy bajnok lesz.

» sziporka   válasz erre
    2016-10-17 13:35:51

@sziporka: De biztos, hogy Joshua-ból nagy bajnok lesz, mert minden-minden adott ehhez.
Õ maga (szerintem)már most verhetetlen a mai mezőny által, ami önmagában nagy érdeklődést vált ki iránta. Mivel angol, eleve biztosított az anyagi, szellemi,
szurkolói bázis is.
Már csak megjelenése és stílusa miatt is vonzó, tehát nagy pénz van benne.
Ezért őt nem fogják kerülgetni még a teljesen esélytelenek sem.
Már most nagy a tévétársaságok érdeklődése is, mert érzik a nagy üzletet.
Õ pedig céltudatos és stabil, vagyis hosszú távon lehet rá építeni, nem úgy mint pl. Fury-ra.
Bízzunk benne, hogy sérülés se fogja hátráltatni az előre láthatóan fényes pályafutását.

» Galamb   válasz erre
    2016-10-17 13:33:56

@Galamb: "Annak idején ez a szöveg ment
GGG-vel kapcsolatban is. :)))) "
Azóta is, hiszen továbbra sem volt klasszis ellenfele (legalábbis a környező súlycsoportokból).

» superman   válasz erre
    2016-10-17 13:10:12

jöjjön létre a meccs, és AJ küldje nyugdíjba Wladot!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-17 12:55:51

@Galamb: Azért mert valaki bajnoki alkat, tehetséges is, még nem biztos, hogy nagy bajnok lesz.

GGG is rossz példa, mert nem lett, és szerintem nem is lesz nagy bajnok. Nem az ő hibája, de így van. Az, hogy AJ-ből árad a nagyság, az még nem jelenti, hogy mindent be fog váltani, ami jelenleg csak ígéret vele kapcsolatban. Klitschko legyőzése, esetleg kiütése valóban nagy lépés lenne.

Azért az tetszik, hogy ennyire leírjátok az "öreget". Ha esetleg egy motivált, felkészült Wlad lépne ringbe AJ ellen, akkor bármi lehet az eredmény. Meg, ha bevállalja, akkor is tudja kb. mit vállal, hiszen voltak edzőpartnerek.

» sziporka   válasz erre
    2016-10-17 12:43:44

@Romsy: Annak idején ez a szöveg ment
GGG-vel kapcsolatban is. :))))

A leendő nagy bajnokokon előre látható a nagyság. Valósággal árad belőlük. A.J. is ilyen.

Na, de vannak örök szkeptikusok, akik sokszor a szemüknek se hisznek. :)

» Galamb   válasz erre
    2016-10-17 12:06:52

Nem csak az lenne meglepetes ha osszehoznak a meccset, de szntem az is ha Joshua nyerne. Wlad nem robbant le es nem is fekszik ki minden utestol, hiaba nem birjak felfogni paran mar 1 evtizede. Fury stilusa, parositva Wlad hulyesegeivel osszehozta a verseget, de erre nem alapoznek. Egyebkent szntem Joshua ledaralna Fury-t. Styles makes fights.

» Shaham   válasz erre
    2016-10-17 12:03:22

@sziporka: "Ha KO lesz, akkor Joshua fogja bevinni. Én pontozással Klitschkora tennék."


Nem hinném, hogy elpötyögnének egymással 12 meneten keresztül... Joshua eddig minden meccsét kiütéssel abszolválta, Klicsko is sokkal agresszívebb és támadóbb felfogású bokszra kényszerül a magasabbak ellen.
Egyébként egyetértek: márcsak Klicsko egyéves kihagyása miatt sem megtippelhető igazán, hogy mit hozhat egy ilyen meccs.

Viszont az nagyon-nagyon fontos lenne, hogy legyen ilyen meccs!

Rendkívül gyenge volt ez az év a nehézsúlyban.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-17 11:53:34

@Romsy: Wildernek jobb ellenfelei voltak, mint Joshuának. Joshua ahhoz képest veri Wildert, hogy még húsz meccset sem vívott.
Még Duhapuas és Szpilka is veri Martint és Braezale-, de talán Whyte-ot is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-17 11:50:00

Ha kiderül, hogy AJ edzőtáborába leszerződtettek a kötöttfogású birkózó válogatottból egy-két nehézsúlyú versenyzőt, akkor tuti lesz ilyen meccs. :)

» Charlie Firpo   válasz erre
    2016-10-17 10:49:08

Joshuát nagyon túlértékelitek, 4 viszonylag jó rekordú ellenfele volt, egyiknek sincs semmi köze az élvonalhoz, kb olyan ellenfelei voltak, mint Wildernek, egyik sincs rendesen kipróbálva.

    2016-10-17 10:43:06

Õszintén meg lennék lepődve, ha ez a meccs létrejönne, de ha létrejön, akkor emelem kalapom mind a kettő előtt.
Úgy vélem, hogy egyik sem mehetne biztosra. Wlad nyilván az örökségéért teper most, nem a pénz az elsődleges, hanem a renomé rendbetétele. Joshua meg megkaphatja a nagy név elleni esélyt.

» bandi78   válasz erre
    2016-10-17 10:38:21

Ismerik egymást, hatalmas őserő mind a kettő, technikásak, hasonló fizikai adottságaik vannak.
Joshua talán nevezhető még rutintalannak bár ő bajnok, míg Wlad kimondottan tapasztalt játékos. Most még talán nem késő Wladnak egy ilyen mérkőzés, mert mint láthattuk kondiban még nagyon ott van, bírja végig a 12 menetet. Ha fejben is ott lesz ahogy azt kell, akkor most még meg oldja Joshuát, egy-két év múlva már nem hiszem. Kockázatos ellenfél vállalás Joshuáéktól, de ez teszi naggyá a bunyósokat, hogy nem kerülik ki a nagy kihívásokat sem! Továbbá ő most a bajnok, készen kell állnia bárkire!

» Valero   válasz erre
    2016-10-17 10:33:22

Szerintem, ha AJ egyszer kétszer ugyanúgy megelőzi, vagy keresztbe veri mint Fury, és attól esetleg nem fekszik ki egyből, akkor Vlad valószínű ugyanolyan bátortalan és tanácstalan lesz mint Fury ellen. Valamint AJ találata esetén kevés lesz a két kéz előrenyújt majré védekezés, mert annál ő kombinatívabb, hogy ezt ne használja ki. Persze AJ támadó felfogásából és magabiztosságából eredő védelmi hibáit akár ki is használhatja Vlad egy nagy jobbos bombával, esetleg kisebb eséllyel egy meghúzott bal horoggal, -bár az szinte már scifibe illő lenne- de az a meccsein látott, különösen az utolsón, pofontól való félelméből eredő berezelt hozzáállással nagyon nem fog menni.

» Charlie Firpo   válasz erre
    2016-10-17 10:23:00

A legvalószínűbb hogy sosem lesz ilyen meccs,Joshuáról nem tudom elképzelni hogy jelenleg összeengednék egy nagyobb névvel,pláne nem az ukránnal.
Mivel senkit nem vert még meg,sok lenne neki Klicsek,csak veszítene az ázsiójából.
Mivel az utóbbi idők "legnagyobb" meccse a Fury-Klicsek volt,óriási meglepi lenne ha csak úgy szivarzsebből előrántanák ezt a derbyt.

» picker   válasz erre
    2016-10-17 10:00:24

@sziporka: angliában klitschko pontozásos győzelem?

AJ az olimpián 3x kapott ki mégis arannyal távozott.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-10-17 09:54:49

Én ezt 50-50%-os mérkőzésnek látom. Szerintem sokan puszta elvakult gyűlöletből mondják, hogy Wlad simán ki lesz fektetve.

Én úgy látom, hogy AJ nincs letesztelve még rendesen. Minél tovább tart a mérkőzés, annál jobb Klitschkonak. Joshua eléggé statikus, és nem tudjuk, hogy mennyire bírja tüdővel a testépítő izomzata miatt. Wlad jabje gyorsabb. Jelentősen fizikai előnyben senki sem lesz. Ami döntő lehet, az, hogy Wlad talán fegyelmezettebb, rutinosabb, jobb lábon. Erőben én sok különbséget nem látok, ami van is, az Joshua mellett szól inkább.

Szerintem érthető, ha Wlad bevállalja. Ha veszít, legalább háborúban a súlycsoport egyik legjobbja ellen fog kikapni. Ha nyer, akkor mennybe megy. Valszeg mindenképpen visszavonul a mérkőzés után. Ha meg igaz, amit a pénzről pusmognak, akkor meg pláne megéri.

Ha KO lesz, akkor Joshua fogja bevinni. Én pontozással Klitschkora tennék. Akinek drukkolok az egyértelműen Joshua.

» sziporka   válasz erre
    2016-10-17 09:39:38

@Flex: mondjuk az idő és a felkészülések ez élsport

» dondannyboy   válasz erre
    2016-10-17 09:25:00

@fixpont: Nincs már mint rombolni.Számok mögé takarózni meg felesleges.Aki látta a meccseit,az tudja hogy ezzel nem dicsekedhet sokáig.
Õ is érzi ezt legbelül,és nagyon komolyan mondom hogy valahol sajnálom is.Szerintem simán lehet depressziós,mert tudja h amit művelt hosszú évken keresztül az értékelhetetlen.
Ezt az AJ meccset nem is értem hogyan gondolja.És nem azért mert AJ toronymagas esélyes,hanem azért,mert bírkózás nélkül esélye nincs.És ha emiatt tényleg leléptetnék...sztem fel is lógatja magát.

    2016-10-17 09:15:40

@Peacock: Amikor olvastam a cikket ugyan ez jutott eszembe.Mi van ha lezavarják a ringből angliában?Na az aztán méltó búcsú lenne.

Hogy Wlad kiöregedett 40 évesen azzal nem értek egyet.Ugyan miben ment tönkre?Melyik ringháborút sínylette meg a teste?

    2016-10-17 09:12:43

@fcs2000: ortizt tuti kerülni fogja amúgy remélem usyk majd feljön nehézsúlyba ő oktatni fogja :)

» dondannyboy   válasz erre
    2016-10-17 09:01:39

Hajrá Klitschko !!!!!

» Krissz22   válasz erre
    2016-10-17 08:44:32

@Kane: "Joshua nem lesz beszarva ahogy Haye volt, és ő nem Pulev, mielőtt azzal a meccsel érvelne valaki."
Igy igaz, viszont Wlad se Charles Martin vagy Breazeale, ha itt tartunk :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-17 08:42:34

@Galamb: A jelenlegi Ortiz vernè Joshuàt szerintem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-17 08:15:28

@fcs2000: Szerintem Ortiz megoldaná.

    2016-10-17 06:26:08

@fcs2000: Szerintem is már ő a legjobb. Erős mint a bivaly. Emellett intelligens, vagyis gyorsan tanul, fejlődik. Bátor. Az álla is rendben van. Még ha sokan kételkednek is benne, én biztos vagyok, hogy az állóképessége is jó. És ami mindennél fontosabb: céltudatos, valódi profi mentalitású élsportoló.
Szerintem már csak Ortiz és Haye okozna neki némi gondot, de csak az első menetekben.
A.J. nagy király lesz! :)

(Wlad is komoly, céltudatos sportember volt mindig, csak hiányzott belőle az az igazi férfias virtus, ami A.J.-nél nagyon a helyén van.)

» Galamb   válasz erre
    2016-10-17 05:57:37

@PeteTheGreek: A masik oldalon is lehet KO. :D

» fixpont   válasz erre
    2016-10-17 02:28:53

"Nem is kérdés, hogy itt KO lesz."

Ezt mondjuk nem úgy értettem, h tutira Wladot ütik ki, mert nyilván nem tudhatjuk, hogy Joshua mennyire bírja majd, mindenesetre én nem az ukránra tennék...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2016-10-17 02:14:02

Lehet, hogy Wladnak kedvez, hogy jobb a lábmunkája, de igazából kit érdekel ez?
Wlad üvegállú, és ez majd nagyon kijön Joshua ellen, mert ott nem tudja megúszni a pofonokat. Nem is kérdés, hogy itt KO lesz.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2016-10-17 02:12:35

@Kane: Igen, de Joshua nem boxolt még top bunyóssal, lehet hogy gyors és nagyot üt, de egyhelyben áll és ez Wladnak kedvez, nincs kizárva hogy simán kikerüli a bombákat öleléssel, persze az is lehet hogy Wlad már kivan égve és Joshua kiüti pár menet alatt.. de ha Wlad nyer akkor Fury biztos pezsgőt bont majd:)

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-17 01:00:58

Joshua le fogja csapni a Klicskót szerintem,aki ugyan tökös gyerek hogy ezt bevállalta, de hát az idő se neki dolgozik, Joshua meg időközben rohadt erős lett, hirtelen nem is tudom ki tudná megoldani, a jelenlegi nehézsúlyú mezőnyben szerintem senki.

» fcs2000   válasz erre
    2016-10-17 00:37:13

@zolimt: Remeljuk igazad van es tenyleg ilyen konnyen ment a ket TV kozotti megallapodas.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 23:06:58

Nagyon meglepodnek ha osszejonne. Wlad-nak sok veszitenivaloja nincs, de Joshua-nak rengeteg.

» Shaham   válasz erre
    2016-10-16 23:04:52

@prof: "Eddie Hearn szavait inkább a pr-munkásságának és a jövőkép-építésének tudom be, mintsem tényszerű nyilatkozatnak."



Sajnos, jó a meglátás.
Hearn már bizonyította, hogy szeret direkte túl sokat mondani.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-16 22:54:05

@fixpont: Hearn azt mondja, hogy problemajuk akadt, de megoldva. "We HAD...thats sorted out"

» zolimt   válasz erre
    2016-10-16 22:41:35

@gigaboly: Mikor volt utoljára olyan hogy Wlad ledarált valakit?:)

Joshua kellemetlen ellenfél neki, nagyon. Hasonló méret, pár centivel még hosszabb a keze is, nagyon keményeket üt, és rendkívül jó mozgáskordinációja van. Joshua nem lesz beszarva ahogy Haye volt, és ő nem Pulev, mielőtt azzal a meccsel érvelne valaki.

    2016-10-16 22:30:07

@zolimt: "azt, hogy a tv a probléma, azt Rafael feltételezi..."

Nem, azt Hearn mondja. :)

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 22:19:37

@northpaw: Koszi

Kb ugyanazt mondja, mint Hearn - papírok meg nincsenek aláírva, és van néhány akadály... azt, hogy a tv a probléma, azt Rafael feltételezi...

» zolimt   válasz erre
    2016-10-16 22:18:17

Mondjuk Hearn soha nem nyilatkozta azt, hogy 100% a meccs, sot, o maga mondja:

"Joshua-Klitschko: Hearn Details Why The Fight is Nearly Done Deal!

The financial terms are agreed. We had a problem with U.S. broadcasters because they're both with different networks[HBO and Showtime]- that's sorted out."

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 22:18:03

@Kane: Wladnak nem lesz olyan problémája mint Fury ellen volt, Joshua egyhelyben álló célpont Furyhoz képest, aztán ha nem tudja Wladot kiütni pár menet alatt akkor a kondija is elszállhat és onnantól Wlad ledarálja

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-16 22:13:50

@zolimt: íme:

http://www.espn.com/espn/now?n...

» northpaw   válasz erre
    2016-10-16 22:13:08

@northpaw: forrást tudsz?

» zolimt   válasz erre
    2016-10-16 22:07:06

Ha összejön, Tyson-Holmes szerű meccset várok, nincs más mi motiválja Klicskót ennyi idősen, és már nem a régi, Joshua amúgy sem feküdne neki mint ellenfél.

    2016-10-16 21:57:35

Eddie Hearn szavait inkább a pr-munkásságának és a jövőkép-építésének tudom be, mintsem tényszerű nyilatkozatnak. Bár természetesen kiemelkedő jelentőségűnek tartanám a meccset, ha létrejönne.

    2016-10-16 21:48:22

@northpaw: Jajj, neee...

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-16 21:36:17

@gigaboly: Klicskó menedzsere, Bönte meg épp most nyilatkozta azt, hogy nem egyeztek meg mindenben, például abban sem, hogy az amerikaiaknál melyik adó közvetítse a meccset, mert Klicskónak az HBO-val, Joshuának a Showtime-mal van szerződése.

» northpaw   válasz erre
    2016-10-16 21:11:07

Jól ismerik egymást, kiváló tulajdonságokkal képességekkel rendelkeznek, szerintem nagyon jó meccs lesz!
Most még éppen időben van Klicskónak ez a meccs, köszönhetően annak, hogy még talán egy kicsit "éretlen" Joshua, ha ezt lehet mondani egy bajnokról, Klicskó meg még talán lesz annyira fitt és éles, hogy a rutinjának, inteligenciájának is köszönhetően behúzza ezt a meccset!

» Valero   válasz erre
    2016-10-16 20:58:15

@bpjotruska: Vagy ami azzal egyenerteku, beszeljen a Promoter belole.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 20:47:12

@gigaboly: Beszeljen a Profeta belole.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-16 20:42:37

@fixpont: Volt honnan leadniuk, de azért számított az is, hogy változott a felkészítés filozófiája is kissé. Ez Klicskónál is számít.

Másrészt én Klicskón tavaly nem láttam jelentős visszaesést fizikailag az egy-két évvel ezelőtti magához képest.
Szépen, lassan kopik, már nincs meg az az erő, nincs meg az a gyorsaság, de akkor is messze-messze az egyik legjobb most is a nehézsúlyban.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-16 20:27:53

Hearn azt nyilatkozta hogy már mindenben megegyeztek és 100% a Wlad AJ meccs

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-16 20:24:05

@Jersey Joe: Csak nekik volt honnan leadni olyan magas szinten toltak. Klicskonak van honnan?

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 20:13:19

@fixpont: Alapvetően egyetértek, de mégis kettős ez a dolog.


Az utóbbi években sokat fejlődött az edzéstechnika, másrészt a bokszolók igencsak kímélik magukat, nem lépnek gyakran ringbe.

Egyrészről tehát valóban igaz, hogy 35-40 körül igenis egyszerre csak kophat a tudás (leginkább a reflexek, a gyorsaság).
Másrészről viszont, ha valaki szerencsésen meg tudta magát kímélni, akkor még nagyon magas szinten lehet teljesíteni ebben a korban is.

Elég példának hozni az alsóbb súlycsoportokból Mayweathert, vagy éppen Pacquaio-t, akik ugyan nem voltak már olyan extra jók, mint régen, de még mindig klasszis teljesítményt tudtak nyújtani.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-16 20:05:39

@bpjotruska: Ortiz a 90-es években is ott lett volna szerintem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-16 19:58:39

@GaiusM: En meg azt tartom rossz ervnek, amikor valaki Hopkinszal jon, mert o valoban olyan kiveteles ebbol a szempontbol, hogy nincs parja, de azert a legtobben igencsak hanyatlanak 40 felett. Az en szememben a boxintelligencia egyik fokeroje, amikor ezt valaki felismeri, May, Lewis meg pont jokor vonultak vissza, mert felfogtak ezt. Marqueznek se nagyon javasolnam mar hogy kialljon Cotto ellen 43 evesen barmennyire is kedvelem, sot, talan pont azert. En nem latom egyszeruen a penzzen kivul Klicsko itt mit nyerhet. Csak veszithet.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 19:43:33

@fixpont: Azért én most egy picit hogy is mondjam... ellentmondanék. Szerintem az, hogy valaki 40 fölött van, önmagában nem számít olyan sokat, főleg nehézsúlyban, és főleg ennél a stílusnál, amit Klicsko csinál.
BHop már 50 volt, amikor mégis kiállt Kovaljov ellen. És azért ez a 40 fölötti bunyó mégsem ugyanaz, mint amit szegény RJJ, vagy Mosley erőltet még mindig.

» GaiusM   válasz erre
    2016-10-16 19:36:24

@Galamb: Nem en, ez a kozvelemeny ertekelese lesz ha kikap Klicskotol. Mit akar, egy 40 eves aggastyan is elverte, ezt fogjak mondani.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 19:31:37

@fixpont: Nagyon alulértékeled Joshua-t. Õ már VALAKI!
...és gyors ütemben egyre nagyobb valaki lesz.

» Galamb   válasz erre
    2016-10-16 19:30:09

@Galamb: Es ha le is gyozi akkor is utolag ki fog derulni, hogy AJ csak egy lufi volt, szoval megint egy lufit vert meg. Erre mondom, o mar ezekkel a meccsekkel nem tud nyerni (a penzen kivul).

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 19:27:35

Wlad tán megtáltosodott mentálisan ???

Mert ha nem, akkor azért a rakás pénzért hatalmas verést fog kapni cserébe.
Joshua-val nem nyerő a "primadonna" stílus. Ha nem úgy fog küzdeni, mint az oroszlán, akkor A.J. megeszi vacsorára. Ez tuti.

» Galamb   válasz erre
    2016-10-16 19:24:58

@bpjotruska: Joshuabol meglatjuk mi lesz, Ortiz sajnos mar oreg amikor valamennyire befutott, nem tudjuk mi lett volna, ha....Povetkin egy sima kozepes bunyos, semmi kiemelkedo, atlagosan jo, Haye meg nem igazi nehezsulyu bar en nagyon kedvelem, nagy tragediaja hogy a cirkalo kb sose letezett, egyik se olyan, hogyha valaki azt mondja Klicskora, hogy "nem boxolt senkivel" akkor majd ezen miatt fogja mondani, hogy "ok most mar boxolt VALAKIVEL".

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 19:22:13

@fixpont: Joshua, Ortiz, Haye, Povetkin szerinted atlagos kepessegu bunyosok? akar a kemeny 90-es evekben felhozok, "futottak meg" kategoriasok lettek volna? Szerintem Lewis az egyetlen, akik ellen nem lett volna sok keresnivalojuk, max egy szerencses utes, de a tobbiekkel partiban tudtak volna lenni.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-16 19:16:11

@Jersey Joe: De mivel nincs kiemelkedo bunyos nehezsulyban most sem, akarkit valaszt minosegileg nem jelent ugrast a palyafutasahoz kepest. Lehet majd a mostaniak kozul lesz egy aki kiemelkedik, de meg az sem biztos.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 19:11:45

@bees: Az a baj, hogy Joshua fel szammal nagyobb es sokkal nagyobb uto Pulevnel, aki azert bemeszelt kettot-harmat olyant Wladnak, amit ha Joshua ut, akkor borulas lesz... De nyilvan forditva is elsulhet, ket ekkora bombazonal aki az elso tiszta, nagy utest megeszi, az valoszinuleg veszitett is...

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-16 19:11:25

@fixpont: "En eleve nem ertem Klicskot mi motivalja meg, miert boxol 40 felett."


Azért, mert így a vége felé rájött, hogy még egyetlen kiemelkedő ellenfele sem volt sohasem... Hiányérzete van, meg persze, egy rakás pénzt is kap minden újabb meccsért.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-16 19:07:40

@fixpont: esetleg mert sportoló, és nem akarja úgy abbahagyni, hogy kikapott egy bohóctól (és ezzel nem fury teljesítményét vitatom).

    2016-10-16 19:04:54

Klicskónak mostanában azzal volt gondja, aki jó volt lábon és elmozgott. Na Joshua nem ez a fajta. Pulev féle meccsre számítok, 6 meneten belül fekszik az angol.

    2016-10-16 18:59:51

@fixpont: állítólag 35 millió dolláros mérkőzésről van szó... valószínűleg ez... :)

» zolimt   válasz erre
    2016-10-16 18:38:05

@fixpont: $

    2016-10-16 18:34:44

En eleve nem ertem Klicskot mi motivalja meg, miert boxol 40 felett. Az rendben lett volna ha Furynak vissza akar vagni,d e mar nincs Fury, akkor meg minek? Ezekkel a meccsekkel mar semmit nem nyerhet, csak rombolhatja a nimbuszat.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 18:32:47

@bpjotruska: Haye már meg is mondta a tutit: ha összejön, Angliában Wladot a ringben birkózásért fair módon diszkvalifikálják:D
https://www.youtube.com/watch?...
A poén hogy lehet igaza is van. Magasabbak ellen hiába bokszolt tendenciózusan jobban-szebben Wlad, Joshuát a maga erejével és stílusával (mert nem kívülről bokszol mint Fury hanem okos buldózerként döngöl ha teheti) alighanem ugyanúgy meg kell majd próbálnia a meggyengült jabjei, a belharcra való képtelenségek és az ütéstől való páni félelme miatt lefogni. És ez vagy nem sikerül, vagy leléptetik most higy ő a kihívó és már Hearn választhat egy fair bírót (nem mint aki pld. a Pov elleni WWE-s bohózathoz asszisztált).

» Peacock   válasz erre
    2016-10-16 18:26:45

ki tudja talán tényleg összejöhet, jó lenne! viszont, ha tényleg összejön akkor szerintem AJ ki fogja ütni Wladot!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-16 18:08:57

Hat ezt majd akkor hiszem el, amikor a ringben allnak egymassal szemben. Nagy kockazat mindkettonek, egyaltalan nem jellemzo manapsag, hogy ilyesmit bevallaljon barki is. Ha tenyleg lesz meccs, akkor le a kalappal elottuk. Szerintem Joshua behuzza, de nagyon esznel kell legyen o is.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-16 17:55:57

Várnék még az örömmel, de ha ez összejön le a kalappal mindkét fél előtt, remélem nem a levegőbe beszél Hearn. Mindenesetre az eredetileg novemberre tervezett gálát egy az egyben átrakták december 10-re a boxrec szerint, egyelőre Anthony, Ortiz és Quigg is ellenfél nélkül.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-10-16 17:55:35

Csodalkoznek ha osszejonne de hatha.

» VMVKWA   válasz erre
    2016-10-16 17:52:55

Joshua tényleg nem kerüli a kihívásokat, nem úgy mint a nyúlszívű Wilder.

» mikike1   válasz erre
    2016-10-16 17:49:46

Na erre kivancsi leszek.

» fixpont   válasz erre
    2016-10-16 17:46:17
Ugrás az oldal tetejére