×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://www.mightyfighter.com/wp-content/uploads/2012/09/andre-ward-eyes-closed.jpg November 19-én, Las Vegasban a félnehézsúlyú bajnok Sergey 2016-09-27 07:35:51 https://www.profiboksz.hu/2016/09/27/ward-es-mit-tesz-majd-kovalev-ha-nem-tud-rombolni/

Ward: és mit tesz majd Kovalev, ha nem tud rombolni?

Képtalálat a következőre: „andre ward”November 19-én, Las Vegasban a félnehézsúlyú bajnok Sergey Kovalevvel bokszol az egykori nagyközépsúlyú világelső és pound for pound élmenő Andre Ward. A veretlen amerikai bokszoló a következőképpen beszélt arról, mit vár az orosz ellenféltől: "Õ a bajnok. Remek ellenfeleket vert meg és ő utazott a riválisokhoz. Nem vattázott rekordja van, mindenféle jött-ment ellenfelekkel. Persze, látok nála olyan gyenge pontokat, amikből majd építkezhetek. Az ilyen bunyósok, mint Kovalev, akik nagyon keményen ütnek, általában mit tesznek, ha a helyzet bonyolódik számukra a ringben? Rombolni akarnak. Ilyenkor elfelejtik a stratégiát és nem foglalkoznak azzal, amit az edzőjük mond. Azt teszik, amit nagyon tudnak, verekedni akarnak kőkeményen, kiütni az ellenfelet mindenáron, de ezzel csak a saját kardjukba dőlnek. Alapvetően ő is ezt tudja, ehhez fog tehát nyúlni. Mikor valakinek ilyen beceneve van, az nem elemezget, semmi másra nem gondol, csak, hogy kiüsse a másikat. Kovalev a keleti iskolából jön, remek alapokkal rendelkezik, technikailag is rendben van. Jó ökölvívó és sok szín van a palettáján. Nem fogunk elsiklani e felett. De akkor is, alapvetően erőből dolgozik. Biztos vagyok benne, hogy ha választhat, hogy technikásan bunyózik, vagy inkább rombol, akkor az utóbbit fogja alkalmazni. Ez van benne eredendően." - mondta Ward, aki természetesen nem feledkezik el Kovalev Bernard Hopkins felett aratott, elsősorban taktikus győzelméről: "Én nem Bernard Hopkins vagyok. És nem akarok vele tiszteletlen lenni, de én nem is 40, vagy 49 éves vagyok, közel 50-hez. Ha Kovalev odaállna és elsősorban technikai oldalról próbálna vetélkedni velem, az még nagyobb mérkőzést hozna. De alapvetően szerintem mindenki egyetért azzal, amit mondtam róla."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Mindkét öklözönek a felvezető mérkőzése nem volt túl fényes,kicsit érthető is mert végtére csak túl akartak lenni rajta és ez meg látszott a teljesitményukon, de erre a meccsre ami végre össze jött tisztelt mindkettőjüknek, mert nem kerülgetik egymást.Ugy hiszem mindkét fél számára hatalmas kihívás és eddigi karrierjüknek leggkeményeb útközete vár rájuk.Nem tudom milesz a végeredmény, mert ugye Ward egy igazi géniusz és szerintem erre a meccsre nagyon össze fogja kapni magát tisztában van azzal kivel megy be a ringbe és ugye a vereségnek az izét egyáltalán nem ismeri igazi nyerő harcos, és közel a top formájához kell majd lennie, hogy a vb öveket elvigye. Az ellenfél egy igazi félnehéz súlyú, rendkívüli ütö és lehet nem olyan látványos koval bunyoja, de nagyon nagy nyomást helyez az ellenfélre ami felörli öket. Már nagyon várom hogy végre láthassam a mérkőzést. N

» boxing   válasz erre
    2016-09-28 01:04:28

@northpaw: Ennek nagyon orulok. Szerintem Loma jopar meneten keresztul hulyet fog csinalni Waltersbol.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-09-27 23:33:24

@Kane: Ugyan már, Brand egy nívós ellenfél volt. Olyan jabet tud, mint más senki:

https://twitter.com/cgowler83/...

» northpaw   válasz erre
    2016-09-27 23:03:54

@Kane: Több mint 2x-es a szorzója

» Gabodo   válasz erre
    2016-09-27 23:01:59

Szerintem Andre Ward egyértelműen napjaink legjobb öklözője, technikailag simán Mayweather, vagy Rigondeux szint, csak sokkal bevállalósabb kiadásban! Szergey Kovaljov nem egy olyan technikai zseni, mint Ward, ennek ellenére nagyon képzett, borzaztó erős, az ütései mind KO veszélyesek, és inteligensen bunyózik! Teljesen egyértelmű, hogy mind a 2 félnek karrierje legnehezebb meccse vár rà, és nagyon kiegyenlítettek az esélyek! Én S.O.G.t tartom az esélyesebbnek, és szerintem be is fogja húzni! Ennek ellenére nem fog a szememben egyikük értéke se csökkenni, bármi is lesz, ők merntek kockázatot vállalni, és bevállalták életük legnehezebb meccsét valószínűleg bagóért Alvarez, vagy Mayweather meccspénzeihez képest, még is vállalják, és nem menekülnek, mint a két PPV primadonna... TISZTELET Wardnak, és Kovaljovna! Több ilyen bunyós kéne!

» Deontay   válasz erre
    2016-09-27 23:01:53

@Slajos: Igen de Brand kb a olyan ellenfél volt neki mint Shimingnek volt Ajtai. Megrendíteni nem nagyon tudta pedig volt ott jópár tiszta találat, ez elég vészjósló. Ezek a margarinütések nem fognak tudni a legkisebb kárt se tenni Kovalevben, nem fogják tudni feltartóztatni. Ward el lesz verve, erre komolyabb összeget is tennék akár. Sőt lehet fogok is.

    2016-09-27 22:53:38

@177: Trollkodni nem nehéz. :) Én is tudok, ha akarok.

Most majd kiderül, hogy Ward tényleg S.O.G vagy csak a a földi helytartójának a fia:

www.youtube.com/watch?v=alWR9YS5JyY

    2016-09-27 22:30:06

@klicsko40: "..mi van, ha Ward direkt csinált 2 nyögvenyelős meccset félnehézben."

Nem hiszem hogy Ward direkt bokszolt "nyogvenyelosebben" mondjuk Barrera ellen. A Brand elleni meccsre meg egyaltalan nem lehet azt mondani, hogy szenvedett volna az ellenfellel. Nagyon magas folennyel nyerte, 3x annyit talalt mint Brand aki menetet sem nyert. Tenyleg csak a nagyobb utoero hianyzik Wardbol amugy minden top nala.
Kovara nagyon nehez meccs var szerintem. A maximumot fog kelleni kihoznia magabol, amit meg valoszinuleg nem is lattunk tole.

» Slajos   válasz erre
    2016-09-27 20:53:32

@northpaw: Jó hónap lesz ez nekem, mindkét kedvencem szupermeccsel:) Hajrá Loma!

    2016-09-27 20:18:40

A boxban bármi megtörténhet és láttunk már olyan meccseket, ahol 50-50-re adták és nagyon sima volt valamelyik bunyós részére. Lásd legutóbb pl. a Postol-Crawford meccset. Arra senki nem gondol, hogy mi van, ha Ward direkt csinált 2 nyögvenyelős meccset félnehézben vagy most annyira felszívja magát, hogy bombaformában mindenkit meglep egy tükörsima meccsel.

» klicsko40   válasz erre
    2016-09-27 20:11:14

BREAKING: Lomachenko vs Walters november 26-án, Las Vegasban! Aláírták a felek a szerződést a Top Rank szerint.

bocs az offért.

» northpaw   válasz erre
    2016-09-27 20:06:18

@177: Nem azt irtam hogy RJJ nem tudta volna legyozni Kovalevet hanem azt, hogy ellene o sem tudott volna bohocsapkazni. Oda kellett volna figyelnie rendesen, nem lehetett volna hatratett kez, leeresztett kez, tancikalas stb.

» Slajos   válasz erre
    2016-09-27 19:59:00

@Kane: Ne haragudj, de nem tartom jo otletnek a dizajner drogok hatasanak tekinteni a kollega hozzaszolasat. A dizajner drogok nem kepesek arra, hogy a tenyeket teljesen figyelmen kivul hagyva, a megtortent esemenyekbol logikailag a legvaloszinultlenebb kimenetelu joslasokba beletaszitsak a fogyasztot. Ez szerintem szimplan trollkodas.

    2016-09-27 19:45:41

@barcamarsa: az nem lehet
1, ward meg sem közeliti azt amit floyd tud a defenziv bunyorol.
2. kova sulycsoportol függetlenül sokkal erősebb mint alvarez a lábmunkája is messze jobb mint a mexikóié.

Szerintem itt nem olyan kimenetele hogy sima pontozásos győzelem.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-09-27 19:45:26

@tripleG: Te jó példa vagy arra, mi az eredménye ha valaki elkezd dizájner drogokat tolni keményen. Elrettentő.

    2016-09-27 19:36:42

Chilemba ellen is nagyon zavarta Kovalevet h nem talalta a tavolsagot, rendre keresztbe verte Chilemba, meg szamolatlanul nyelte a jabeket. Nem veletlen volt egyre frusztraltabb ahogy haladtunk elore a meccsben. Abban meg sztem mindenki egyetert h Ward jobb bunyos mint Chilemba. En barmennyire is csipem Kovalevet, ha vegig megy a meccs, pontozassal szinte biztos h nem fog nyerni.

    2016-09-27 19:33:33

Nagyon jó boxolo Kovaljev de elfelejtették Wardot .Hajrá Ward 😆nehéz meló lesz de bizom benne.kipontozza ez a tippem .nagy ütő de el kell találni a felet.Roj jonsnak is voltak erös ellenfelei de nem birtak vele.Nem hasonlitom Royhoz de meg van benne a kurázsi én nem fél
tem.

» barcamarsa   válasz erre
    2016-09-27 19:27:31

@Slajos: RJJ top formaban barki ellen nyerhetett volna.

    2016-09-27 19:26:03

Sziasztok!Szerintem ugy veri Ward az orosz mint annó Floyd Alvarezt.Jobb boxoló szerintem.

» barcamarsa   válasz erre
    2016-09-27 19:14:15

@sziporka: Az 1-es ponthoz: Alexander Brand-et ne tekintsük félnehézsúlyúnak :-)

» Perkins   válasz erre
    2016-09-27 18:00:07

@sziporka: Én nem az előzményekről, magasságokról, hajszínekről, bőrszínekről, stb. beszélek, hanem arról, hogy -szerintem- a meccs hasonlóképpen fog lezajlani mint a Golovkin-Brook meccs.
Mindazonáltal:
1. Ward kit vert meg félnehézben Barrera-n kívül?
2. amit az 1-és a 2-es pontban leírtál, attól még igazam lehet
3. az 5-ös és a 6-os ponttal nem értek egyet. Nincs "óriási" különbség az említett bunyósok stílusa között.

» Perkins   válasz erre
    2016-09-27 17:53:42

Nekem sokakkal ellentetben tetszett Ward teljesitmenye az utolso meccsen. Nagyon folenyesen nyerte azt a merkozest. Csak hat az a problema, hogy az ellenfel nem volt felnehezsulyu. Barrera ellen meg mar egyaltalan nem volt nagy folenyben, de lehet hogy rozsdas volt meg es most mar konnyebben verne.

Az egyetlen dolog ami szamomra hianyzik Andrebol az az utoero. Az pedig ezen a meccsen nagyon jol jonne neki. Persze ha pontosan betalal lemegy az ellen, ezt lattuk a kubainal is, es akar Kovalev is seggreulhet de komolyan megfogva nem nagyon lesz.
Azt el tudom kepzelni, hogy szoros meccsen Ward kipontozza Kovalevet de bohocsapkarol ne abrandozzanak a hivok. Az meg RJJ-nek se sikerult volna Kovalev ellen, nemhogy Wardnak.

Egyebkent szerintem Kovalev hozni fogja pontozassal, kb. 115:113; 116:112 aranyban.

» Slajos   válasz erre
    2016-09-27 17:39:46

@fixpont: Nem a méret fog szerepet játszani, hanem az erő, ami nem csak az ütőerőt jelenti, hanem a fizikai erőt is és ezek nem kizárólag a ringsúlytól függenek, mint pl. Golovkinnál is látni. Mire alapozod, hogy Ward beleerősödött már félnehézbe? Az egyetlen félnehézsúlyú ellenfele látható fizikális fölényben volt vele szemben, különösen látszik ez, ha a nagyközépsúlyú meccseivel hasonlítjuk össze, ahol a legerősebbekkel szemben is fölénybe tudott kerülni Ward.

» superman   válasz erre
    2016-09-27 17:36:18

@felix trinidad: A meccs után a kifestőjét.

» batka1   válasz erre
    2016-09-27 17:13:04

Ward szepen kipontozza

» felix trinidad   válasz erre
    2016-09-27 16:48:27

@sziporka: En sem latok semmi parhuzamot a ket meccs kozott. Sokakkal ellentetben ugy latom a meret nem fog szerepet jatszani a meccsen. Egymagasak, a fesztavjuk is lenyegeben azonos, Kovalev nem szed fel irrealisan sokat a merlegeles utan (189 volt max a ringben eddig ami nem sok felnehezben), Ward siman beleerosodott mar felnehezbe (beleerosodes nem egyenlo az utoerovel ez ket kulon dolog). A jobb bunyos fog nyerni, ennyi.

Lehet GGG a kemenyebb de Kova tetszetosebb a ringben, jobban mozog, jobban ut szemre lazabb es dinamikusabb valamivel es jobb ellenfelek ellen is megmutatta mar. Ward jobb Brooknal az mondjuk biztos.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-27 16:26:31

@Perkins: Azzal együtt, hogy benne van a Kova kiütés esélye, én cseppet sem látom a párhuzamot.

1. Brook két súlycsoporttal lejjebbről jött föl. Ward maximum eggyel, és azt már hozni sem tudta, és ott is nagynak számított (Brook még kiállt volna Vargas-szal, és nagyváltóban nem tűnne nagynak).
2. Brook jelentős plusz izomtömeget szedett fel magára a felugráshoz, ami talán csökkentette az állóképességét. Wardnál nem lesz ilyen.
3. Ward vert meg a félnehézben embereket (Barrera nem is rossz név), Brook egyet sem.
4. Sokan sejtenek egy kis összekacsintást az öt menetben, hogy végül úgy jött ki, hogy Brook renoméja sem sérült. Itt ilyen biztosan nem lesz.
5. Mind Kova és GGG, továbbá Ward és Brook stílusa között óriási különbség van.
6. Én abszolútértékben nézve GGG-t jobb bunyósnak tartok Kovalevnél, Wardot pedig Brooknál.

Ami egyedül közös, hogy egy nagyütő, jó technikájú bunyós csap össze egy virtuózabb kisebbel. De, ha csak ebből indulnánk ki, akkor sem lehetne általánosítani. Lásd. Ali-Foremna vagy Leonard-Hagler. De Duran, aki még kisebb is meglepően jól szerepelt Marvin ellen.

» sziporka   válasz erre
    2016-09-27 13:13:29

Én kb. egy Golovkin-Brook -féle forgatókönyvre számítok, esetleg kicsivel tovább fog tartani.

» Perkins   válasz erre
    2016-09-27 12:39:19

@tripleG: Kova ùgy kiütnè genyàt mint a sz@rt, csak ö nem olyan hülye hogy fellèpjen 2 sùlycsoportot mint Brook

» gigaboly   válasz erre
    2016-09-27 12:23:38

@VMVKWA: Lett volna bohócsipka, ha nagyközépben vagy köztes súlyon vannak. Amúgy kizárt.

Szerintem Wardnak akkor van esélye, hogyha egy ki-be mozgásos, szurkálás és sok találat taktikával áll ki, és ezt egész meccs alatt csinálja. Ehhez kondi és védekezés kell. Ha ezt nem tudja megoldani, akkor Kova hozni fogja.

» sziporka   válasz erre
    2016-09-27 11:01:19

Erwin! Baj van az oldallal. A viccrovat hozzászólásait is itt jeleníti meg, nézz már rá, köszi.

:D

» GaiusM   válasz erre
    2016-09-27 11:01:19

Kova győz 100% Wardnak 0% esélye van ennyi még senkinek sem volt a bokszban ő ki érdemelte. Miután merevre ütötte Wardot genával fog bokszolni és akkor Kova megszerzi első vereségét.

» tripleG   válasz erre
    2016-09-27 10:59:09

En arra leszek kivancsi,hogyha gyoz Kova,hanyan jonnek azzal hogy ez a Ward nem az a Ward es 2 eve bohocsipka lett volna:)

» VMVKWA   válasz erre
    2016-09-27 10:52:43

@sziporka: Egyetértek a véleményeddel, a forgatókönyved is egy reálisnak tűnő verzió, bár a szélsőségekre, mint a bohócsipka kisebb esélyt látok (a leütés Kovalev részéről már kevésbé volna meglepő) - Ward is inkább küzdelmes meccseken szokott nyerni (főleg mostanában nem brillírozik annyira) és Kovalev-re sem könnyű ráhúzni azt a sapkát, valószínűbbnek látok egy esetleges szoros pontozásos vezetést Ward-nál.

» superman   válasz erre
    2016-09-27 10:38:49

@sziporka: Igen, ez is tény... ha Ward meg tudja oldani, hogy elkerülje K ütéseit, akkor lehet keresnivalója. Ámde csak elkerüléssel nem jut sehova.
Mondjuk amit BHop művelt, azt mutogatni lehetne a hívőknek, hogy igen, az idegenek valóban köztünk élnek. De még így is elfogyott a végére, és ha csak egy perccel tovább tartott volna a meccs, akkor Hopkins szét lett volna ütve. Így is azt gondolom, hogy kortól függetlenül nem véletlen az, hogy azóta még a ring közelébe se került.

És ezzel is egyetértek, hogy Wardnál ez a kihagyás és feljebb lépés erősen hátrányára vált. A mostani Ward a réginek egy 60%-os kiadása.

» GaiusM   válasz erre
    2016-09-27 10:21:05

@GaiusM: Alapvetően neked is meg Wardnak is igaza van, de a két fontos ponton a te véleményed is kisiklik.
1. Kovaljov természetesen nem csak rombolni tud, ezt már bizonyította, de még sohasem került olyan szituációba, amit ne tudott volna így vagy úgy megoldani. Viszont Ward nagyon sokat tud a bunyó technikai oldaláról, nagyon jól dolgozik a távokkal, nagyon érzi, hogy milyen szituációban mit kell tenni. Kovaljov ilyennel még nem találkozott.
2. Bár való igaz, hogy Ward olyan erővel, mint amit Kova képvisel még nem találkozott, de azért erős bunyósokkal is verekedett, mint Froch, Kessler, Dawson, és fel sem vette az ütéseiket. Kovaljov őserő, és lehet, hogy tényleg egy ütés után Ward rálép a fékre, de azt is nézd meg, hogy a 49 éves Hopkins és Chilemba is elkerülte a kiütést. Mindettő a "slick" fajta elmozgós, technikás bunyós, Ward pedig jobb náluk ebben.

Én összességében azt mondom, hogy két oldal van. Az egyik azt mondja, hogy Kovalev erősebb és van annyira technikás, hogy megoldja vagy akár felőrölje Wardot. A másik oldal azt mondja, hogy Ward technikailag, taktikában, ring iq-ban magasan fölötte áll, és van alapból olyan fizikuma és védekezése, hogy kibírja az ütéseket. Mindkét oldalon vannak érvek és ellenérvek, amiket nem tudunk egyszerűen a karosszékből megválaszolni. Kovaljov bizonyította, hogy tud taktikus lenni, Ward viszont sohasem került még bajba sem. Nem tudjuk meg, csak novemberben.

Az én véleményem az, hogyha nagyközépben vagy köztes súlyon lenne, két évvel ezelőtt, egy olyan Ward ellen, aki nem hagyott ki ennyit, akkor Kovaljovnak esélye sem lenne. De akármennyire is jó legyen Ward, akkor is látványosan kopott az évek során, a kihagyás meglátszik a teljesítményén, és valójában én sem érzem, hogy teljesen jól állna neki a félnehézsúly. Tehát az én tippem Kovaljov pontozással, úgy, hogy Ward a meccs első felében aktívabb lesz, sokszor akár bohócsipkát is láthatunk, de Kova testen keményen fogja dolgozni, és a mérkőzés közepe felé leküldi Wardot, de legalábbis megrendíti, aki onnantól hátramenetben kihúzza a meccs végéig. 30% esélyt adok annak, hogy a régi Wardot látjuk a ringben, de én nem tartom valószínűnek. És abban sem vagyok biztos, hogy a régi Ward félnehézben elég lesz.

» sziporka   válasz erre
    2016-09-27 10:11:17

@GaiusM: Nagyon egyetértek. Nem sok pénzt tennék Wardra őszintén szólva és ennek valóban az az elsődleges oka, hogy sok neki szerintem a félnehéz legjobbja fizikálisan.

» batka1   válasz erre
    2016-09-27 09:59:28

Alapvetően igen, igaza van Wardnak. Azonban két fontos pontot látok, ahol kisiklik ez a vélemény.
1. Kovaljov azért nem csak rombolni tud, technikailag is képes arra, hogy megoldjon helyzeteket. Igaz, erre Wardék is kitértek, de még mindig azt gondolom, hogy Kovaljov jobb, mint amit hisznek róla.
2. Ward épphogy belenőtt a félnehézbe, és K ott a legerősebb bunyós. Olyan ütéseket még soha nem kapott Ward, mint amit tőle fog kapni. Elég, ha menetenként bejön egy szép testütés, és a 8. menet környékére meg fogja adni magát. Nagyon nem mindegy.

» GaiusM   válasz erre
    2016-09-27 09:52:07
Ugrás az oldal tetejére