×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az oklahomai születésű Trey Lippe-Morrison pénteken este hazai pályán, 2016-09-25 10:37:13 https://www.profiboksz.hu/2016/09/25/utosen-debutalt-az-ifju-morrison/

Ütősen debütált az ifjú Morrison

Az oklahomai születésű Trey Lippe-Morrison pénteken este hazai pályán, Miamiban csapott össze egy hat menetes találkozó keretében az előzetesen kemény tesztnek ígérkező Ed Latimore-al, és aratott első menetes TKO győzelmet. Az összecsapás azért is tűnt előzetesen viszonylag merész húzásnak első televíziós meccsként a Freddie Roach által edzett Trey menedzsmentje részéről, mert míg az egykori közönség kedvenc Tomy Morrison fia 2014-es profi debütálása előtt mindössze egy amatőr meccset vívott, addig Latimore viszonylagos alacsony termete ellenére amatőrként már olyan, később a profik között szép eredményeket elérő bokszolók felett aratott győzelmet mint a korábbi olimpikon, a profiknál pedig világbajnoki kihívói státuszig jutó Dominic Breazeale, illetve az IBF-nél később (igaz némi szerencsével, de mégiscsak) rövid időre világbajnokká is koronázott Charles Martin. (Érdekesség, hogy a profik között pedig mindkét öklözőt a britek kiválósága, a jelenlegi IBF bajnok Anthony Joshua fosztotta meg addigi veretlenségétől.) A mindkét öklöző pályáját egyengető Roc Nation célja a meccsel alighanem az lehetett, hogy eldöntse kibe érdemesebb hosszú távon invesztálni. Mivel Trey nemcsak édesapja ütőerejéből, hanem népszerűségéből is örökölt egy jó darabot, az eredmény alighanem a promóció vezetőit is örömmel töltheti el. (Trey profi karriere elején vette fel hivatalosan is a Morrison nevet, és azóta is - további utalásként édesapja iránti tiszteletére és annak bokszsikereire - kabalaként egy Tommy feliratú boksznadrágban lép ringbe.)

A mérkőzés előtt mindkét öklöző profi mérlege makulátlan volt, és láthatóan mindketten nagy önbizalommal és győzelmi-, ill. bizonyítási szándékkal léptek a ringbe. A meccsre ennek megfelelően remek formában érkező Latimore meglehetősen nagy elánnal kezdett. Elsősorban széles, de erős, gyors, veszélyes horgokkal operálva, ütőtávba be-bebújva a menet első felében még remekül vette ki a fejét Morrison ellentámadásai elől, és mindkét öklözőnek voltak kemény találatai testen és fejen is. A menet felénél azonban Morrison keze elsült közelről és egy szűk jobb csapottal földre küldte ellenfelét. Ebből még felállt a láthatóan meglepett, dühös, de teljesen kitisztulni nem tudó Latimore, azonban nem sokkal később egy kemény többes kombináció következtében újra padlóra került. Bár a számolás után még folytatni tudta, ezután Trey már ügyesen lefiniselte és Gery Ritter mérkőzésvezető pedig beszüntette a teljesen egyoldalúvá vált találkozót. Míg ezzel Ed Latimore elszenvedte első profi vereségét (13-1-0, 7KO), addig Trey Lippe-Morrison új rekordja: 12 győzelem (mind KO), 0 vereség, 0 döntetlen.

Az este folyamán egyébként Tomy Morrison másik fia, James McKenzie Morrison (9-0-2, 8KO) is ringbe lépett, azonban csak döntetlent sikerült elérnie Aaron Chavers (7-1-1, 3KO) ellen.

Dr. Pávay Tibor

Videó: a mérkőzés felvétele


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: Nem is tudom hogy maradtam le erről a cikkről pedig napi rendszerességgel lépek fel többször is no mindegy elolvastam és tetszett , mellesleg most már azt mondom kb kötelező feladat lenne elvernie Rillt !
Teper ellen azért érdekes meccs lenne azért is mert egyikőjük álla sincs még letesztelve és mindketten nagyütőnek mondhatóak . Szerintem valaki borulna idő előtt .
Jó ez a nehézsúly , kezd tetszeni és most ezt a 3-4 nevet figyelemmel kísérem ;)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-09-28 01:11:25

@Ultrasberry1990: Szerintem van benne potenciál, Rill ellen elválik kb.. hogy van-e neki feljebb is út. Eredetileg vmelyik vedzélyes angol feltörekvő (Hughie, Whyte, Price) ellen akart menni, ez után ez simán összejöhetne neki. Tetszik hogy nem féli a kockázatot, reális és veszélyes (és nem egyből nagypénzes) ellenfelekben gondolkodik.
Elsőnek pont róla írtam amúgy:
http://www.profiboksz.hu/2016/...

A mostani gálán pedig az eltiltásból visszatérő Teper is ringbe lép, na az is nagy lenne ha ezután egy Teper-Granat meccs jönne:)

» Peacock   válasz erre
    2016-09-27 11:33:26

@bpjotruska: Bocsi ha ordanáré nagy hülyeséget mondtam de a súlyának nem tudtam utána nézni és a ringből komolyan nem tűnik ennyi kilónak :D Én egy tízessel kevesebbnek néztem de lehet akkor egy szemészeti vizsgálatnak alávetem magam :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-09-27 08:38:50

@Ultrasberry1990: "Oscar Rivas nagyon atletikus nehézsúlyú , nem tudom mekkora a ringsúlya de talán cirkálóba is be tudna férni !(??)"
Rivas 105-110 kilo kozott mozog feltuno felesleg nelkul, eselytelen a cirkalo ( nehezbe meg alacsony, 184cm ).

» bpjotruska   válasz erre
    2016-09-27 07:16:44

Nos ha már felhoztam a Milleres és egyéb témát pár meccs utánajárásával el kell mondjam hogy Miller tényleg nem semmi , sőt ..
A súlya tényleg akár kárára is válhat de ehhez képest így is ruganyos és elég bivaly erejű srác mondhatni nagy ütéssel . A védekezése nem olyan nagy szám de nagyon jól veszi ki a fejét az ütésekből illetve remek az ütemérzéke is amit már írtatok :) Van benne potenciál és ha tudja magát picit hypeolni akkor eljuthat egy címmeccsig ahol nem lenne akkora nagy underdog sem talán !
Oscar Rivas nagyon atletikus nehézsúlyú , nem tudom mekkora a ringsúlya de talán cirkálóba is be tudna férni !(??) Nekem a videók alapján nagy kedvenc lett és remélem eljut sokáig . Jól mozog lábon , szépen kivitelezi az ütéseket, ebben a súlycsoportban brutál gyors és a védekezése is mondhatni üti az átlagot sőt még talán felette is van . Viszont sajnos akkora átütő erőt nem érzek az ütéseiben és kicsinek mondható nehézsúlyba ami korlátok közé teszi a jövőben.

Trevor Bryan engem meglepett ugyanis azt hittem hogy egy képzetlen srác de nem így van . Igaz elég forrófejű és lesz.rja a védekezést ezért magasabb szinten bele fog futni egy nagy pofonba viszont ütőerő terén is minimum átlagos , elég gyors is tehát okozhat még problémát a későbbiekben .
A kínaival kapcsolatban háát háát .. Cammog csak a ringben és nem üthet kicsit valamint lassúnak sem mondanám de elég statikus minden téren így egy jobb kapuőr szerintem elintézi .
Találtam itt még egy Adrian Granat nevű svéd srácot aki még csak 25 éves 13 győztes meccséből 12 Ko/tko és már olyan nevek vannak a listájában Michael Sprott , Darnell Wilson , Airich , Danny Williams pl.
Videó alapján egy magas és nem kutyaütő srácot láttam elég tisztességes ütőerővel . Most októberben boxol azzal a Franz Rillel az IBF címéért aki már Heleniustol kikapott . Peacock te hogy látod a svédet ? :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-09-27 00:39:40

látom, hogy itt sok mindenki szóba került pl Miller is, aki szerintem jó bunyós, én csípem, csak tényleg túl sok súlyt szedett fel, eléggé soknak tűnik. Takam meg szerintem nagyon megérdemelne egy címmeccset, főleg , hogy nála jóval gyengébb bunyósok kaptak lehetőséget. Takam igaz, hogy már nem veretlen, de sokat bizonyított már, és senkinek sem volt őt könnyű legyőznie, még Povetkin-nek sem, meg Parker ellen is partiban volt. Szóval nagyon örülnék, ha kapna egy lehetőséget. Így legyen! hajrá Takam !! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-09-26 17:09:56

@LightsOutPrince: Miller harcos alkat viszonylag ruganyos lábbal, kemény ütésállósággal és jó ütemérzéssel (mint általában a más, lábat is használó küzdősportokból tényleg eredményesen a bokszba érkezők), de sosem lesz persze pld. egy Luis Ortiz szintjén képzettségben. Viszont - bár én úgy tudom nincs mögötte komoly anyagi háttér és épp most vannak menedzseri vitái is - nagyon jó az önpromócióban, pld. amit nemrég egy rádióinterjúban levágott Wilderrel, azt még a WBC is kitette a FB oldalára ha jól emlékszem és potenciális ellenféljelöltként nevezték meg :D Szóval lehet hamarabb jut címmeccshez mint más technikásabb nehézsúlyúak (bár sajnos nem sok ilyen van) - különösen hogy a média is vevő rá, és tényleg bevállalós bunyós.
Amúgy tényleg nagyot üt meg ütésálló, csak hát ez a súlygyarapodás (ami ezen képességeit is kétségtelen növelte) szerintem eléggé kétélű fegyver nála, lehet hogy majd nyer vele esetleg (de egyáltalán nem biztos) egy nagy meccset rövid távon, de hosszú távon meg elveszti azon képességeit amik miatt hosszú távon eredményes lehetne (gyorsaság, dinamika, lábmunka).

» Peacock   válasz erre
    2016-09-26 13:13:35

viszont a hozzászólásokból én úgy látom, hogy azért igen is van érdeklődés a nehézsúlyú boksz után, igen engem is érdekel nagyon, csak jöjjenek össze végre a nagy meccsek azt kívánom! nekem személy szerint nincs bajom a felsőbb súlycsoportokkal, inkább ott közésúly felé elég üres, és halovány Golo-nak úgy kell szinte összehalászni az ellenfeleket lentről, meg ilyenek stb.. tudom, hogy népszerű ez az UFC , és néha bele is nézek, pl a McGregor-Diaz meccset láttam, és nem volt rossz mert elég sok volt az állóhars, és az igen jó volt, de nem nézek meg minden gálát. A kedvencem továbbra is a boksz .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-09-26 12:40:46

@Chico: Persze, Joshuat, Povetkint, Ortizt meg Takamot a 90-es evek felhozoemberei merevre utottek volna 2 menet alatt, Tommy Morrison ellen meg ringbe se mertek volna lepni; de ezt csak a nagyon keves "realisan lato" tudja, mint pl te ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-09-26 10:25:54

@Peacock: Érdekes, hogy Miller engem például eddig nem győzött meg. Ha csak a kész tényeket nézzük, akkor Arreola döntetlenezett Kassi ellen, Breazeale és Hughie Fury pedig jobban megszenvedett vele, mint Miller aki 3 menet alatt lerendezte. Ez meg kicsit fanyarul megjegyezve, Arreola esetéből kiindulva akár címmecset is jelenthetne. De nekem nehézkesnek, lassúnak tűnik Miller, és a mozgásában is van valami furcsa (talán kick-box múlt hagyatéka) amitől nekem még nem is szép a produkciója. Én még nem merném kijelenteni, hogy van azon a szintem mint Whyte, bár az angol Joshua óta elég halovány, így azt sem tudom biztosan mi az ő szintje.
Oscar Rivas nekem jobban tetszik, bár ott még annyira sem volt megmérettetés, mint Miller esetében Kassi, és majd 30 éves kora ellenére összebokszolt 20 meccset, de majdnem ismeretlenek ellen. Joey Abell és Jeremy Bates neve mond egyedül valamit a mérlegéből. Szépen bokszol Rivas, de ahogy említetted is fizikálisan nem a legjobb alapanyag, és szerintem nem lesz képes ezt áthidalni. Összességében szerintem egyikből sem lesz komoly tényező az elkövetkezendő években, de Millernek legalább jó a menedzsmentje, úgy emlékszem Haymon embere, így neki van esélye valami címig jutni, lásd Martin.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-09-26 07:33:47

@Peacock: Mindent kimerítő válasz volt :) utánuk olvasok jobban mert felkeltették a figyelmem főleg Miller és Rivas :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-09-25 23:26:52

@Ultrasberry1990: A Felsoroltakból nekem Miller a kedvencem, tervben van róla egy cikk, amúgy volt kick-boxos, abban is jó volt. Klicskóéknál is állandó efzőpartner volt, de állítólag miután Wlad térdét összekuszálta egyszer egy nagy ütéssel, többet nem hívták :D Szerintem minimum olyan jó mint Dillian Whyte, és egyértelműen jobb mint pld. Chisora. Erős, nagyütő, van szeme is a bunyóhoz, és az ütést is bírja. Karizmája is rendben, szinte biztos hogy összejön neki egy címmeccs, ami aggasztó újabban, az a súlya. No meg talán a sebessége is csökkent. Wilder ellen azonban pld. nem lenne esélytelen.
Rivas komoly amatőr múlttal bír, jól képzett, remek ütemérzéke van és piszok gyors. Ha kicsit nagyobb lenne, őt tettem volna első helyre a Felsoroltakból. Viszont túl alacsonynak tűnik, és az ütésállósága is kérdéses. Olimpián pld. simán verte Pulevet, és a profi bunyó is jól áll neki.
Trevor Bryan viszont túl nyíltsisakos, mindig kinthagyja a fejét a fedezékből, és sz ütőereje is bár elmegy, nem kiemelkedő. Technikailag valahogy nekem sután hat (alapállása, fejtsrtása, mozgása), persze nem ügyetlen (amatőr múltja is bolt), de mintha nem lenne igazán taktikus, eszes, és rossz beidegződései lennének.
Zhang pedig nem túl gyors, elég idős is. Nem sok meccsét láttam, de nem lennék meglepve ha 1-2 meccs múlva kikapna. Ütni nagyot üt, de a dinamika hiányzik belőle.

» Peacock   válasz erre
    2016-09-25 23:14:56

@Jersey Joe: Hát mondjuk az olimpiát elnézve egy tehetséget nem látok, akiből tényező lehet a profik között nehézsúlyban. Esetleg Hrgovic, de ő is bántóan lassú.

» northpaw   válasz erre
    2016-09-25 22:53:14

@mikike1: Teljesen egyetértek.

Esélytelen, hogy odaérjen a TOP10-be, főleg, hogy nagyon sok nagyon tehetséges amatőr fog most az olimpia után váltani és a profik közé jönni.

Túl alacsony, nem elég gyors, de egy vb-címmeccsre valószínűleg megpróbálják felépíteni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-09-25 22:46:21

Azért ez a Latimore közel sem egy " senki " .. jó mozgású technikás kis bunyós csak hát azt az ütést jól benézte meg a védekezést az elejétől kezdve ő is lesz.rta kb.
Treyben én is látok valamit , megmagyarázhatatlan miért.. lehet csak amiatt hogy kinek is a fia de ezt majd az idő eldönti .
Roach még nagyon sokat fog rajta csiszolni és ha megtanítja védekezni ( azért ez minimum kérdéses ) akkor odaérhet a tűz közelébe :)
Ellenben nézegettem most a ranglistát és van egy pár név aki egyenlőre nem sokat mond nekem úgyhogy nyilatkozzon az alábbi úriemberekről aki tud valamit :) ( Jarrell Miller 18-0-1 , Trevor Bryan 17-0 , Jun Long Zhang 14-0 ( 14 KO ) , Oscar Rivas 20-0 ( 15 KO )

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-09-25 22:36:59

@bpjotruska: "mikozben vannak igazi minosegi bunyosok, akik barmikor megalltak volna a helyuket?"

Ez a hét vicce... :))))

    2016-09-25 22:30:51

@northpaw: Jah, vegulis igazad van, ami a tobbieket illeti, ha azt nezzuk 2013ban ki mit csinalt, akkor valoban kevesen voltak akik bizonyitottak is valamit.
En Arreolat kedveltem, de igazabol sosem tudtam a sulycsoport 10 legjobb bunyosa koze sorolni ; pl hiaba nem volt meg egy normalis ellenfele sem 2013-ban Luis Ortiznak, szerintem mar akkor romma verte volna Arreolat, annyival jobb kepessegu bunyos, es ezzel meg joparan vannak, voltak igy.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-09-25 22:12:10

@mikike1: Teljesen más sportágat űzött (amerikai foci) amit vmi sérülés miatt kellett abbahagyjon. Ezért váltott sportot, (mert sportoló akart maradni) s egy merészet gondolva megkereste az apja egykori menedzserét, aki elsőre elhajtotta a búsba mikor látta mennyire (nem) tud bokszolni:D Aztán egy hét múlva, hallván hogy a srác mssnál is próbálkozik és nem adja fel, azt mondta ad neki egy esélyt. De csak egy év munka után látott benne annyi fantáziát, hogy megkeresse vele Roachot. Neki meg megtetszett a srác. Ergo amennyire lehet tudni tényleg nulláról kezdte, persze lehet lement vmi terembe korábban is kiegészítő sportként zsákolgatni a foci mellett, de az tuti higy technikailag két év alatt fejlődött annyit amennyit (persze alap fizikuma, robbanékonysága biztos megvolt az amerikai focitól). 2015-ben mikor Roach még eléggé kiemelte a technikai hiányosságait. És ezek azért 1-2 év alatt nem pótolhatóak teljesen.

» Peacock   válasz erre
    2016-09-25 21:25:01

@bpjotruska: Csak annyi, hogy a kritériumod az volt, hogy top 15-ös bunyóst verjen, ez Wildernél semmiképpen nem jön össze 2013-ban, Takamnál sem, Jenningsnél és Pereznél is elég necces. 2013-ban bőven lehetett Arreolát a top 10-be tenni, meg sztem 2012-ben is.

» northpaw   válasz erre
    2016-09-25 21:24:20

csak pl Ortiz-nak hoznának már össze egy jó meccset , mert nem semmi amit tud a bunyóról !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-09-25 21:20:41

@nagygeza: "Csupán annyi a probléma hogy az IBF címért nem pl Povetkin meg Takam ment ami bármelyik korszakban elfogadható lett volna, hanem Glazkov meg Martin,"
"szóval ne gyere azzal hogy milyen jó ma a nehézsúly mert rendesen felment a vérnyomásom így estére."
Hat sajnalom a vernyomasodat, de ez igy akkor is teljes mertekben nelkulozi a logikat. Attol lenne szar a nehezsuly, mert ket erdemtelen bunyos szerencsesen odakerult VB-meccsre, mikozben vannak igazi minosegi bunyosok, akik barmikor megalltak volna a helyuket? Ez sportpolitika es szerencsetlen veletlenek osszejatszasa, semmi koze a sulycsoport minosegehez.
( anno pont Tommy Morrisonnak volt egy cimvedese, amikor a nezok kozul hivtak be a kihivot - Tim Tomasheket - mert az eredeti ellenfel az utolso pillanatban visszalepett. szarabb lett attol a mezony? )

» bpjotruska   válasz erre
    2016-09-25 21:18:13

@nagygeza: hát jó bunyósok vannak, nem egy nem kettő, viszont a nagy meccsek csak nem akarnak összejönni, szóval emiatt tényleg igazad van, ez miatt tragikomédia! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-09-25 21:18:07

@northpaw: Wlad, Povetkin, Pulev, Fury, Takam, Jennings, Mike Perez, Tony Thompson, Chisora, Adamek, Wilder, Stiverne... 12 eleg lesz?
Voltak paran kiprobalaltlanok, de Arreola is annyival volt kiprobaltabb, hogy ahanyszor feljebb lepett kikapott :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-09-25 21:11:56

@dondannyboy: Csupán annyi a probléma hogy az IBF címért nem pl Povetkin meg Takam ment ami bármelyik korszakban elfogadható lett volna, hanem Glazkov meg Martin,főleg az a utóbbi tegye össze a két kezét hogy profiként világbajnoki címért bokszolhatott mert maximum egy interkonti öv a színvonala, ahogyan Breazealénak is, bár ott a világbajnok Joshua legalább érdemes a címre. Ugyanígy tragikomédia hogy Wildernek milyen ellenfelei vannak, szóval ne gyere azzal hogy milyen jó ma a nehézsúly mert rendesen felment a vérnyomásom így estére.

» nagygeza   válasz erre
    2016-09-25 21:07:57

Ereje az van nem kétség, védekezéssel nem nagyon foglalkozik Roach kezei alatt nem is fog van mit fejlődnie, de elég meggyőző volt az ereje. Engem is az sok dologban az apjára emlékeztet. Fénykorában levő Duke mennyire átrendezné ezt a sivár nehézsúlyt...

    2016-09-25 21:02:15

de tényleg amúgy előugorhatna egy kis Mike Tyson féle bunyós is, nagy lenne mi?! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-09-25 20:56:31

@bpjotruska: Sorolj fel 10 nehézsúlyút 2013-ból mondjuk, aki jobbnak számított akkor, mint Arreola.

» northpaw   válasz erre
    2016-09-25 20:45:56

@northpaw: Arreola egyrezt nem volt top-10 szerintem ( minden alkalommal kikapott, amikor top-15os ellenfele volt, ugy meg mitol lenne top-10? ), masreszt pedig akarmilyen dagadt es komolytalan is volt, o 8 evesen kezdett boksozlni, es volt egy kb 200 meccses amator karrierje... szoval benne megvolt az az alap, ami hianyzik kicsi Morrisonbol, sokan csak egy favagonak tartottak ot, pedig alapvetoen tudogatott bokszolni, egy kombinativ bunyos volt, csak eppenseggel semmilyen adottsaga nem volt kiemelkedo.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-09-25 20:23:33

@fixpont: Szerintem volt annál gyengébb korszak is, például amikor Primo Carnera, Jack Sharkey meg James J Braddock volt a bajnok.

» northpaw   válasz erre
    2016-09-25 20:17:39

:))))
Ezek úgy csépelték egymást első gongszótól, mint halálos ellenségek. Ritkán látni ilyent. :)

» Galamb   válasz erre
    2016-09-25 20:05:30

@northpaw: Ez igaz, de pont az a 2005-2015 kozotti tiz ev volt a nehezsuly leggyengebb korszaka. Szerintem a jovoben nehezebb lesz 10 koze kerulni.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-25 19:45:17

Manapság azzal a 188 centivel csak extra adottságok birtokában lehetne valaki.
Nem akarom előre temetni, de én azokat nem látom benne.

» Winwin   válasz erre
    2016-09-25 19:43:32

én olyat látok Trey-ben amit más nehézsúlyúakban nem nagyon. Nem tudom pontosan megmondani, olyan igazi egyéniségnek tűnik nekem, különleges, jó lesz a srác, ha jól menedzselik szerintem, persze tévedhetek is. Ha nem fogják vattázni sem, mint pl Wildert, és nem is fogják túl hamar a mélyvízbe dobni akkor szerintem nagyon ok lesz a srác. Most jöhetnének majd jó kis erős felhozóemberek, akik ellen lehet tapasztalatot gyűjteni, akik nem könnyű ellenfelek, és nem nagyon szokták pl kiütni őket, de persze verhetőek. de csak SZERINTEM! majd meglátjuk, hogy mi lesz később, de reménykedem, hogy igazam lesz. Tényleg apropó tyson-nak nincs véletlenül egy fia aki bokszol? ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-09-25 19:01:04

@bpjotruska: Top 10 simán lehet belőle, ha bírja a pofont, tekintve hogy Arreola is top10 volt nem is olyan rég.

» northpaw   válasz erre
    2016-09-25 18:43:56

@mikike1: "Mindketten úgy kerültek vb címhez hogy a nehézsúly egyik leggyengébb időszakát éljük..."

hagyjuk már ezt.
ne mond már azt hogy:
ortiz povetkin wlad aj parker takam perez fury stb ez mind minden idő leggyengébb bunyos felhozatala?

» dondannyboy   válasz erre
    2016-09-25 18:30:21

most kell akkor majd elővenni a jó kis tapasztalt felhozóembereket ellenfélnek, hogy Trey fejlődni tudjon. Nem baj az, ha lesz pár olyan meccse ami végigmegy .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-09-25 18:10:31

Roach szerintem pont passzol az ifjú Morrissonhoz. Nem mostanában éreztem ezt Roach-csal kapcsolatban, de ez esetben mindenképpen.
Treyben van spiritusz, de sokat kell még fejlődnie.

» bandi78   válasz erre
    2016-09-25 18:00:35

@mikike1: Az, hogy Martin es Breazeale VB-meccsig jutott, nem nagyon fugg ossze a mezony gyengesegevel, mivel ok ennek a mezonynek az elvonalabol, de talan masodvonalabol sem vertek senkit ( esetleg Breazeale Mansourt, nemi szerencsevel ). Naluk lenyegesen jobb bunyosok meg el sem jutottak VB-meccsig, mert egyszeruen nem volt szerencsejuk es nem kaptak ingyen, talcan a lehetoseget ( pl Takam ).
A mezony pedig sokkal jobb, mint mondjuk 10-12 eve, ha nem is eri el a 90-es evek szinvonalat. ( gondolom te is szivesebben nezed Joshuat, Wildert, Parkert meg Luis Ortizt, mint Valujevet, Ibragimovot es John Ruizt ).

» bpjotruska   válasz erre
    2016-09-25 17:41:02

@Peacock: " A cikkben pedig benne van az amatőr múlt hiánya ;) "

Ez jelentheti azt is hogy bár jár valaki edzésre akár gyerekkorától is de nem megy meccsre vagy max 1-2-re így amatőr meccse lényegében nem nagyon van, ismerek ilyeneket edzésről akik nagyon rég járnak de nem meccselnek. Meg jelentheti azt is hogy pár hónapja bokszol és nem akar amatőr lenni de profi igen, ennek mennyire jártál utána hogy Trey végülis mennyire bokszolt profi előtt?

" Latimore azért amatőrként verte Breazeale-t és Martint, akik mindketten profi vb meccsig jutottak"

Mindketten úgy kerültek vb címhez hogy a nehézsúly egyik leggyengébb időszakát éljük...

» mikike1   válasz erre
    2016-09-25 16:54:08

@mikike1: A cikkben pedig benne van az amatőr múlt hiánya ;)
Amúgy Latimore sem "egy senki", mert nem két véglet létezik csak (egy sportban sem): a senki és a szupersztár.
Latimore azért amatőrként verte Breazeale-t és Martint, akik mindketten profi vb meccsig jutottak. És a meccs elején is szuperül mozgott. Hogy mást ne mondjak örülnék ha lenne egy Latimore szerű profi magyar nehézsúlyú öklözőnk.
Morrison pedig meccsről meccsre fejlődik. Sok a hiányossága, de a technikája (minden ütésfajtát bemutatott azért egy meneten belül, és mindet szépen, szóval nem egysíkú bunyós és lábon is rugalmas) és boksz mozgáskultúrája már 2 év alatt kiforrottabb, mint pld. a jóval régebb óta Martinnak, Breazeale-nak, Wildernek. Lehet persze addig jut ezzel mint pld. a szintén amerikai fociból érkező Seth Mitchell, de azért már az sem lenne semmi.
Amúgy önmagában az ütőerő is egy tehetség faktor, ha más nem, ebben tehetséges:D De azért még nagyon csiszolatlan, nem a legjobb a védekezése, nem tudni milyen az állóképessége, és egy menetben ugyan gyors volt de kérdés ezt meddig bírja és valójában milyen szeme van a bunyóhoz. Ez a jövő kérdése, de Latimore szintjét legalább már megugrotta. Én ebben sem voltam azért biztos Riach ide vagy oda - hiszen alig egy éve kezdett el vele foglalkozni. Amúgy Trey is úgy nyilatkozott hogy rengeteget kell még tanulnia, szóval az legalább jó jel, hogy nincsen elszállva magától.

» Peacock   válasz erre
    2016-09-25 16:46:27

@bpjotruska: Azt nem tudtam hogy nem volt amatőr. Ahoz képest nem bokszol rosszul.

» mikike1   válasz erre
    2016-09-25 16:24:10

@mikike1: Haaaat... inkabb nyers ereje es szive van, a bunyoja meg nagyon csiszolatlan. De figyelembe veve, hogy nulla amator hatter utan ez 12. profi meccse, lehetseges, hogy sokat tud fejleszteni rajta Roach, gondolom o lat benne valamit, amiert erdemes vele foglalkozni.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-09-25 16:23:02

@bpjotruska: Te hogy látod van benne tehtség?

» mikike1   válasz erre
    2016-09-25 16:17:21

@mikike1: De ki beszelt itt top-10rol? :-) Ero van a gyerekben, a neve megvan, most kezdett Roach dolgozni vele, lassuk mit tud kihozni belole. Ahogy kezdenek jobb ellenfeleket hozni neki, majd kiderul, hogy van-e benne komoly potencial.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-09-25 16:15:54

@bpjotruska: Latimore egy senki az ő kiütéséből még komolyabb következtetést nem lehet levonni, nem látok kiemelkedő tulajdonságot Morrisonnál amivel Top 10 lehetne, de cáfoljon rám. Ha csinál még pár kiütést a neve miatt is kap majd egy vb mérkőzést Wildernél.

» mikike1   válasz erre
    2016-09-25 16:03:01

Kivancsi vagyok mire viszi az ifju Morrison. Nem nagyn sikerult a tobbi bunyos-csemetenek: ifjabb George Foreman veretlenul hagyta abba, da nagyon ugyetlen volt szerintem, Elijah McCall ugyesnek tunt az elejen, majd kicsaptak parszor es felhozoember lett inkabb ( pl Andy Ruiz jr. is lemeszarolta ) ; Willis Meehan jut meg eszembe, o nagyon az elejen van meg, de eros mint a bivaly.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-09-25 15:53:59
Ugrás az oldal tetejére