×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://e0.365dm.com/16/07/16-9/20/saul-alvarez-left-with-liam-smith_3747183.jpg?20160719091108 Legalábbis magához képest biztosan, hiszen a mexikói bokszoló 2016-09-23 07:32:47 https://www.profiboksz.hu/2016/09/23/mersekelt-volt-az-erdeklodes-canelo-legutobbi-meccse-irant/

Mérsékelt volt az érdeklődés Canelo legutóbbi meccse iránt

Képtalálat a következőre: „saul alvarez vs liam smith”Legalábbis magához képest biztosan, hiszen a mexikói bokszoló Miguel Cotto elleni összecsapására 900.000, az Amir Khan elleni találkozójára 500.000 néző fizetett elő, a jelenleg ismert számadatok alapján azonban a legutóbbi, Liam Smith-szel megvívott mérkőzést PPV konstrukcióban megvásárló érdeklődők száma vélhetően nem érte el a 300.000-et (ugyanakkor például a Golovkin vs. Lemieux középsúlyú címegyesítő összecsapásra 150.000-en fizettek elő...). Ebben nyilván közrejátszott Smith ismeretlensége az USA-ban, valamint a Gennady Golovkinnal kialakult helyzet is, amit egy HBO-nál dolgozó szakértő is megerősített: "Legszívesebben leragasztanám mind Alvarez, mind Oscar száját. Ez az ő hülyeségük volt, Alvarez kihívogatja Golovkint, erre egy olyannal bokszol, akiről még senki nem hallott. Nincs tehát irigylésre méltó pozícióban, és ha legközelebb megint nem Golovkinnal bokszol majd, hanem valaki mással, akkor ismét meg fogja fizetni az árát." Canelo következő mérkőzését egyébként edzője szerint május 6-ra tervezik, és lehetőség szerint a WBO középsúlyú bajnok Billy Joe Saunderst szeretnék megnyerni ellenfélnek, illetőleg tárgyalásban állnak az említett Gennady Golovkin csapatával is, akivel a tervek alapján szeptemberben ütközne meg a fiatal mexikói.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Sarkozi Robert: Mindannyian abban bizhatunk, hogy a magas lorol leszallva, az arroganciat es nagykepuseget hatrahagyva tisztesseges es fair megallapodas szuletik amit mindket fel elegedetten fogad el.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-25 15:58:01

@csiga: Remelem elfogadjak Golovkinék az ajanlatot. Szerintem utana mar Alvarezek nem fognak visszalepni.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-09-25 12:27:13

OFF

Chavez Jr. december 3-án J'leon Love ellen bokszol. Másfél éve nem volt meccse...

ON

    2016-09-25 09:17:04

Két hét múlva ül le Loeffler és Gomez tárgyalni. Addig lehet tovább találgatni, hogy kinek, mennyi jár.

http://allboxing.ru/news/20160...

    2016-09-25 08:55:24

@Sarkozi Robert: Goloék Nem fogadták el a 155 fontot nem lett meccs, most nem kell a 10 millió nem lesz meccs, ennyi.. az hogy úgyse állt volna vele ki az akkor derülne ki ha egyszer elfogadnák Canelo feltételeit.. még mindig az a baj hogy Golo a "sztár" és nekik nem elég a 10 millió.. kiváncsi leszek Jacobs kiáll ellen vagy sem..

» gigaboly   válasz erre
    2016-09-25 01:49:05

Robi, ne viccelj, pontosan tudod, hogy 155 fonton sem lett volna meccs.

Honnan tudod, hogy 37 évesen rosszabb lesz mint most? :D A Jacobs meccset a WBA írta elő. Mit kéne csinálnia Golovkinnak? Ne bokszoljon egy évig csak azért, mert Alvarez vagy kiáll ellene, vagy nem? Nemár... Nem tudom, figyelted-e a híreket, de idén már nem bokszol Alvarez...

    2016-09-25 00:45:43

@csiga: Õ is tehet rola sajnos. A 155 fontot is tudta volna hozni szerintem. Legalabbis abszolut nincs leaszalva meg kozépsulyban sem.
Azt kell megerteni h Golovkin mar tul idos ahhoz h felteleket szabjon. Eljott az ido, kapott egy viszonyleg jo ajanlatot és ha ezt elhalasztja megint lehet 2 ev mire osszejon a meccs. 37 evesen mar nem boztos h olyan hatekonyan kezepné Alvarezt mint most. Raadasul a bevetelei is jelentosen emelkednenek a jovoben ha most bevallalna. Ki nem szarja le Jacobs-ot? Most komolyan szerinted miatta kene halasztani az alvarez meccset? Vele megutkozhet kesobb is miutan lenullazta alvarezt es PPV sztar lett.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-09-25 00:35:04

@Sarkozi Robert: Jah... eddig is Golovkinék tehettek róla, hogy elmaradt a meccs.

Kár, hogy ezt a mondatot nem olvastad: "Egy ESETLEGESEN egy év múlva megrendezendő meccsre józan menedzser nem köt szerződést."

    2016-09-24 23:13:09

@Sarkozi Robert: Canelonak sincs igazabol tul sok lehetosege, vagy beletorodnek, hogy megmarad ez a felso hangon 300k nezo es az majd megnezni Saunder meg ki tudja ki ellen, de ez a plafon az mar latszik, mert GGGn kivul nincs nagy nev a sulycsoportban. Szoval vagy beletorodnek hogy nem o a kovetkezo May es ellesznek ezzel par semmitmondo meccsel, vagy tenyleg ki akarjak maxolni a bevetelt de akkor mint May Pac ellen a vegen engedni kell, amivel meg mindig jol jarnak, de akkor is engedni kell es igy a masik is gyoztesnek erezheti magat. Szerintem ez ezen mulik, Oszin, hogy mennyire harancs-haracs vagy inkabb a kicsi (kisebb) de fix. Nem tudjuk elore.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 22:58:55

@csiga: Miert lenne esetlegesen 1 ev mulva meccs? Alvarezek iden nem bokszolnak de jeleztek
szandekukat hogy legkozelebb GGG-vel bunyoznanak. Szerintem rajottek arra hogy tovabb mar nem tudjak huzni ezt a meccset ezert bedobjak ezt a 10 millas ajanlatot. Ha mar igy alakult probaljak a leheto legtobb penzt kifacsarni a parositasbol. Viszont ha GGG-ek nem harapnak ra(es sanszos hogy lesznek olyan hulyek) akkor meg mehet lehet epiteni tovabb Alvarez-t azzal a cimmondattal hogy GGG kihatralt elole megint.

"Komoly pénzben merek fogadni, hogy 2017-ben sem lesz Golovkin-Alvarez meccs."

Igy all sajnos a helyzet es errol reszben megint GGG-ek tehetnek. Nem tartom a fogadast

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-09-24 22:54:52

@Sarkozi Robert: Teljesen mindegy, mivel kürtöli tele a sajtót Oscar. Egy ESETLEGESEN egy év múlva megrendezendő meccsre józan menedzser nem köt szerződést. Pláne nem egy olyan brigáddal, amelyik már kifarolt ebből a történetből, ugyanis meccs helyett Alvarez leadta az övet.
Ez az ajánlat csak arról szól, hogy a Kiskabos fanatikusait készenlétben tartsák. Komoly pénzben merek fogadni, hogy 2017-ben sem lesz Golovkin-Alvarez meccs.

    2016-09-24 22:38:23

@Sarkozi Robert: "Osziek azzal fogjak telekurtolni a sajtot hogy jo ajanlatot tettek ami nem lett elfogadva ergo nem Alvarez miatt nincs meccs"

En ugy latom a reakciokbol, hogy a boxkozosseg, akit a tema erdekel, azon a szinten mar tul van, hogy ilyen egyszeruen hulyenek lehessen nezni. De persze elofordulhat, hogy neked lesz igazad.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 21:49:45

@fixpont: Lentebb irtam hogy miert kellene elfogadni. raadasul ha most ebbe nem mennek bele akkor Osziek azzal fogjak telekurtolni a sajtot hogy jo ajanlatot tettek ami nem lett elfogadva ergo nem Alvarez miatt nincs meccs. Es igy meg vagy 2 evig kerulgetik GGG-t hatha megkopik.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-09-24 21:46:56

@Sarkozi Robert: 2017 szeptembererol van szo, miert kellene most elfogadni? Arrol meg lehet egyezni kb 2017 juniusaig barmikor, ha a szandek komoly.

Most decemberben elvileg Jacobs lesz HBO nem PPV konstrukcioban.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 21:34:39

@fixpont: Igen a 65-35 realis. Es akkor Golovkinnak tobb jarna mint 10 milla. viszont tovabbra is azt mondom hogy ez egy jo ajanlat amit MOST el kellene fogadni ha Golovkinbol valoban PPV sztart akarnak csinalni. 35 evesen azert mar ideje lenne...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-09-24 21:30:23

"Anduflas, Brawley CA [via mobile]

Chances we see Brook vs Canelo next may?

Dan Rafael, King Fight Freak (2:38 PM)

Zero."

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 21:09:38

"Isaac Washington DC [via mobile]


GGG haters seem to forget Wards inactivity when talking about GGG been ducking him for years

Dan Rafael, King Fight Freak (2:36 PM)

They're idiots."

Nem en mondtam.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 21:08:10

"Isaac Washington DC [via mobile]

Andre ward "SOG" stands for "Speaking of Golovkin "...he can't ever stop speaking of how Gennedy been ducking him

Dan Rafael, King Fight Freak (2:27 PM)

LOL except GGG never ducked or dodggged Ward."

Szomoru lesz itt 1-2 kommentelo.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 21:06:35

"Slater (West by God Virginia)

DTM I agree a flat rate instead of percentage offer is not a real offer because of the money the ppv could generate. That said in your opinion what would be a fair split of the ppv in your opinion. 65 35?

Dan Rafael, King Fight Freak (12:52 PM)

Seems to me 65-35 is very legit and reasonable. Maybe 60-40."

Eskuszom nem en vagyok Dan Rafael. Csak valahogy beturol beture ugy latja, ahogy en.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 20:55:47

@fixpont: Ez Dan Rafael heti chatjebol van, mostanaban vegigolvasom. A legtobb hozzaszolo es Dan szerint sem korrekt ajanlat a fix 10M.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 20:54:21

"Eric (Los Angeles)

Canelo offering $10M to GGG is akin to when Floyd offered a flat $40M to Manny. It's a non-offer.

Dan Rafael, King Fight Freak (12:36 PM)

Exactly."

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 20:50:05

hát persze, hogy mérsékelt hiszen az ellenfele nem Golo volt, vagy pedig valami ismertebb bunyós. Alvarez ugye, ha jól tudom nem fog többet nagyváltóban bunyózni feljebb fog lépni, na akkor, ha még nem jön össze a Golo elleni meccs akkor lehetne valami jó kis középsúlyú ellen. Említették, ha jól tudom már Saunderset , caneloék, hogy kiállnának vele, az sem rossz ötlet szerintem. Viszont, ha meg nem ellene akkor ott van a kis Eubank ellen egy meccs, vagy pl a francia gyerek akit Golo elvert , hisz csak vb volt ő is. Aztán meg utána csak összejön a Golo elleni meccs Canelo-nak.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-09-24 12:28:25

Régen a boksz az övekről szólt most meg a pénzről szégyen . Mit hoz Alvarez ha megszerzi esetleg Saunders övét akkor , akkor van miről beszélni ,mert amúgy ő egy senki középsúlyban Goloé az összes öv ő a bajnok Alvarez csak kihívó. De hát ilyen a mai világ. May is rommá kereste magát mert a kiöregedett Hf tagokat verte :D Senkivel nem bokszolt amíg csúcs formában volt. UFC-ben legalább nem taktikáznak ennyit . Én Golo helyébe ha már meglenne az összes öv lépnék följebb, ha 3-4 hónapon belül nem áll ki Alvarez felesleges ennyit várni rá Golo se éhezik azért ennyire nincs rászorulva erre a meccsre ,de tény a mai boksz top 3 párosításában lenne .

    2016-09-24 12:25:32

@czir88: Arra gondoltam, hogy egy eve 90-10 leosztasban gondolkodtak Osziek es 155 fontban, jelenleg mar 10 millio fix es 160 font. Ez mar elorelepes. Lesz ez meg maskepp is. Egy even belul lesz ennel jobb ajanlat is.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 12:05:37

@gigaboly: De itt persze nem csak a konkret szamokrol van szo, hiszen nem tudjuk elore mennyi elofizeto lesz es a sok elofizetoben GGGeknek lenne kockazat, a kevesben Caneloeknak, a konkret 20-10 milla vagy 18-12 millnal sokkal fontosabb _az elv_, ami alapjan osztoznak. Uzletileg es erkolcsileg is fontos, hogy az ajanlat fair legyen! A K2 szerint elkuldtek ok is egy tervezetet Oszieknak, en amugy kivancsi lennek ra, ha valahol valaki a neten megtalalja mirol szol, masolja be, konnyen lehet, azt sem tartanam fairnek.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-24 12:02:35

Semmi nem sürgeti a mexikóit hogy erőltessék ezt a meccset ilyen kaliberű és ismertségű ellenfél van egy rakat a súlyban mint a legutóbbi,évekig találnak neki,hasonló vagy picit több nézettséggel és bevétellel.
Szerintem ez a lényeg.
Golovkinnak ez mindenképp rossz,meg persze nekünk nézőknek is,bár az hogy utána síri csend lesz a súlycsoportban az más kérdés,szerintem az a m jó.

» picker   válasz erre
    2016-09-24 08:51:33

@miskacarus: Ez már régen része a hype-nak :)
Még a WBC öv leadása után írtam, hogy a GBP-nél az időhúzás a cél azaz, hogy ez a meccs 2017 szeptembere és 2018 szeptembere között jöjjön létre (ne túl hamar és ne túl későn). Ennek van az ő részükről szakmai és üzleti oldala is. Üzletileg egy külső néző, akit érdekel ez a meccs az megtartja az érdeklődését 1 év csúszással is, illetve addig lehet plusz nézőket becsábítani (mint a May-Pac-nél csak nem akkora mértékben pesrsze).
HA Canelo májusban veri Saunderst akkor vagy 2017 szeptemberében vagy egy 2018-as csúsztatással jön majd a GGG meccs. A GBP pedig úgy fogja felkonferálni, hogy GGG a WBA / IBF / IBO bajnoka Canelo pedig valójában a WBC / WBO / RING középsúlyú bajnoka és, hogy a WBC öv leadása csak üzleti megfontolás volt... egy biztos a háttérben nagyban megy a matek.
Az időhúzás másik értelme pedig a GBP részéről GGG életkora: ha a kazah öregszik, kopik annyit, hogy végig menjen a 12 menet (esetleg padló nélkül) az kb garantált Canelo győzelem (CJ Ross stb...). Ezt valahol érzik GGG-ék is, hogy a pontozásos elcsalásnak megvan az esélye ezért a maguk részéről ők is próbálják a legjobb anyagi részesedést megteremteni, ami nem is baj, sőt ez a normális, de remélem azért már senki nem mondja azt őszintén, hogy GGG-éket nem érdekli a pénz :) Az minden élsportolót érdekel. Ez olyan mint a magánélet. Szereted a munkádat, de nem mindegy, hogy mennyit kapsz, ebből élsz.
A PPV-vel kapcsolatban: jelenleg Canelonak van 300 000 nézője, aki tuti fix előfizet rá akkor is ha valamelyik forrumtárssal meccselne. GGG PPV generáló képességét jelenleg 120 és 150 000 közé lőhetjük be. Ez ugye fele akkora, mint Caneloé. Ha lenne egy közös meccs akkor a 450 000 PPV előfizető szinte garantált lenne. Ehhez szerintem jönne kb 300 000 külső éző, akik csak a nagy meccsre kíváncsiak (ebből azért jó rész latin amerikai). Tehát én egy 750-800 000 közötti eladást reálisnak mondanék a Canelo-GGG-re. Ebben az esetben az a 10 millió nem is rossz, de persze ez még azért csiszolható összeg...

Még annyit, hogy Oscarnak abban nincs igaza, hogy Canelo az új Mayweather, de Roy jól le is írta, hogy nem is lesz az és nem is veszi ezt senki se komolyan. Maga Oszi se, hisz a pénzelosztást is a realitásnak megfelelően számolják ki Canelo esetében, nem pedig a magaslóról. Annyi iszont igaz, hogy jelenleg a LEGNÉPSZERÛBB aktív ökölvívó az Canelo! Tehát ebben a tekíntetben Mayweather korábbi pozíciójárt tölti be csak nem 1 00 000 körüli hanem 300 000 körüli PPV-vel. Ez nem azt jelenti, hogy leáldozott a profi boksznak. Egyszerűen más karakterek.

» foreman99   válasz erre
    2016-09-24 03:49:55

@gigaboly: Nemtudom.Saunders be fogja adni a dereket szerintem,de nem Golonak,hanem Canelonak.Nagyobb penzert.Ez is resze lehet majd a hype-nak.Canelonal lesz az utolso ov,meg ilyenek

» miskacarus   válasz erre
    2016-09-24 00:24:30

Azt lehet tudni Brook-al hogy osztoztak a ppv-n? Mert ott meg Brook hozta a vevoket nagyobb aranyban.
a Golden Boy meg szamolgassa csak a Josekat..;-)

» miskacarus   válasz erre
    2016-09-23 23:50:32

@miskacarus: Ez a 3 név van, de ha belegondolunk akkor ez kb 0 , mert Eubank meg Saunders a két angol hős nem nagyon fog senkivel boxolni csak a médiában szerepelnek, míg kérdés hogy Haymon engedni fogja e hogy Jacobs az HBO-n kikapjon Golotól "gyenge" összegért...

» gigaboly   válasz erre
    2016-09-23 23:40:19

@miskacarus: "Minosegi ellenfelek nullazasaval,mint Jacobs,Saunders,eset leg Eubank,jovo oszig,ehhez hozza lehet tenni meg 500 ezret kb"

Ilyesmi eladást utoljára a Pac-Mosley, a Floyd-Ortiz meg a Pac-Cotto meccs csinált, én nem nagyon hiszem, hogy ez benne van ebben.

"Se a K2-t,se a Golden Boyt nem erdekli,hogy az elofizeto neve Dimitri,vagy Jose."

Szerintem meg a Golden Boy-t érdekli, mert pont erre fog hivatkozni, hogy 1 Dimitrijre jut majd 4-5 José, emiatt Alvareznek sokkal több pénz jár. :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-09-23 23:14:30

@Roy Jones Jr.: 770 ezer jovo szombaton is meglenne.Minosegi ellenfelek nullazasaval,mint Jacobs,Saunders,esetleg Eubank,jovo oszig,ehhez hozza lehet tenni meg 500 ezret kb.Amugy beszaras,de ez a harom "nev" van csak.
Elosztas?60/40 gyoztes/vesztes.Se a K2-t,se a Golden Boyt nem erdekli,hogy az elofizeto neve Dimitri,vagy Jose.

» miskacarus   válasz erre
    2016-09-23 22:48:03

@Roy Jones Jr.: Szerintem az elosztasnal szamit az amit te mondasz es nem a vegso PPV eladasoknal. Ha innen nezzuk akkor szerintem 30/70 es 40/60 kozotti kell legyen az elosztas. hogy vegulis mennyi az nyilvan akkor derulne ki mikor targyalnak rola. Gondolom Osziek tudjak h a legrosszabb esetben is 10 milla jarna Golo-eknak.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-09-23 22:13:06

@Sarkozi Robert: "Szerintem ertelemszeruen azert ajanlottak fel 10 millat mert tudjak h nagyobb reszesedest kapna ha fair elosztas volna."

De mi számít fair elosztásnak? :) Nem mindegy, melyik oldalról nézzük...

Egyébként tudni nem tudják, mert senki sem tudja előre megmondani, hogy pontosan hány előfizetője lesz a meccsnek. Viszont számítanak valamilyen eladással. Ha maradunk ennél a 10 milliós Golo-pénznél, akkor Alvarez biztosan meg fog kapni minimum 15 milliót (még akkor is, ha papíron kevesebbet garantálnának neki), ehhez 65 dolláros átlag PPV-árral 770 ezres eladás kellene, hogy ezt ki lehessen gazdálkodni.

Én azt gondolom, hogy ennyit valszeg hozni fog majd a meccs, csak kérdés mennyi van benne még? Oscar nyilván azt reméli, hogy bőven van még benne, mert akkor jobban tudnak nyerészkedni, de sosem lehet tudni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-09-23 22:00:15

900 ezres PPV vel lehetne számolni, ahogy Roy is írta ebben az esetben ha Golo kap 10 millát akkor Canelo 20 at, ami fair ha azt nézzük Canelónak dupla PPV számai vannak, de ha 60/40 elosztást nézzük akkor 12 millát kapna Golo míg Canelo 18 at, tehát láthatjuk hogy ez a 10 millió egyáltalán nem áll messze a valóságtól mert jelenleg 900 ezer körüli PPV-t lehet tervezni max... persze ki lehetne kötni ha több lesz akkor abból is kapnának

» gigaboly   válasz erre
    2016-09-23 21:32:15

@Sarkozi Robert: "szinte ismeretlenul"

Javitas: ugy fogalmaznek inkabb hogy kevesbe ismert

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-09-23 21:15:22

Hozzàteszem h szerintem Golo-ék nagy hibat kovetnek el h nem fogadjak el ezt az osszeget mert egyreszt a bevetel jelentos resze valoban Canelo-hoz kotheto valamilyen szinten(mivel o az ismertebb amcsiban) masreszt azzal h huzzak az idot szerintem tobb penztol esnek el mintha most belemennenek Canelo-ek feltetelebe(ami amugy nem rosz) es Golo latvanyos gyozelme eseten egy igazi PPV sztart csinalnanak belole. Az ido surget es 35 evesen szinte ismeretlenul(a tengerentulon) nem most kene presztizscsatakat vivni a penzen. A problema ott lehet h Golo csapata is valahol rizikot lat ebben a meccsben es minden eggyes centet probalnak kifacsarni ebbol a parositasbol.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-09-23 21:05:00

@Roy Jones Jr.: Szerintem ertelemszeruen azert ajanlottak fel 10 millat mert tudjak h nagyobb reszesedest kapna ha fair elosztas volna. Masreszt szerintem fixpontnak lehet igaza abban h nemcsak a ket okolvivo de magàra a meccsre is elfizetnek emberek. Eleg csak visszanenzni Floyd ès Pac eladasait a merkozesuk elott es utan. Floydnal nagyon sokat számított a verhetetlensegi mitosza. Ez abbol is latszott h lement a pacquiao meccs es Bertonal hirtelen eltunt az a sokszaz millio elofizeto. Masreszt olvastam egyszer valahol h Floyd-ek extra sok penzt oltek a meccsek promotalasaba is...szoval sokmindentol fugg ez nemcsak h ki mogott mennyi rajongo all...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-09-23 20:53:59

@czir88: ggg karrierje utolag több szempontból is vitható
olimpia után egyből profinak kellett volna allnia nemetorszagot meg elfelejteni.
szerintem valtoban is kezdhetett volna akkor lehet mar 3szoros vilagbajnokként konferálnák be


", ő nem volt és nem is lesz ppv sztár. "
2012 ben mutatkozott be amerikaban kazah zászlóval a háta mögött jelenleg 25 millió dolláros vagyona van.
Szerintem 4 ev alatt nem olyan rossz ez persze mas lenne a helyzet ha nem üres súlycsoportban lenne.
hany hof tagot vert meg floyd hanyat ggg?

sok tenyezőtől függ a ppv szat kategoria.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-09-23 20:10:49

@fixpont: "Ujra fogja meg Oszi gombolni a kabatot par honapon belul."

Már többször írtad, h oscarék majd máshogy fogják ezt látni. Nem értem hogy mire célzol?
Alvarezzel így is plusszosak és gondolom elég jól éldegélnek, nincsennek rekord bevételek ,de biztos nem panaszkodnak. Golovkin pedig egyébként sem nagy közönség kedvenc Amerikában, régebben nyilatkozta is hogy nem kapja meg a kellő megbecsülést az amcsiktól, ő nem volt és nem is lesz ppv sztár.
Nem értem hogy a későbbiekben miért lennének ők jobb alkupozícióban.?

» czir88   válasz erre
    2016-09-23 19:57:21

@csiga: "Valahol már írtam, nem egy évvel egy ESETLEGES meccs előtt szoktak alkudozni, meg üzengetni."

Igen, igazad van, de azért számolgatok, mert olyan marha sokkal többet nem kereshet majd 1 év múlva sem Golovkin, mint ez a 10 millió. Ahhoz nagyon erős 1 millió feletti eladás kéne és a határ nem a csillagos ég...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-09-23 19:51:39

@Roy Jones Jr.: Roy, lehet itt számolgatni, ki, kit, mit, mennyit és hányszor hoz egy PPV-be. Valahol már írtam, nem egy évvel egy ESETLEGES meccs előtt szoktak alkudozni, meg üzengetni. Ez a 10 millió semmi másról nem szól, minthogy Alvarez fanatikusaiban sulykolják, hogy bizony, ki fog állni Golovkinnal. Ez a GBP részéről szemfényvesztés és szélhámoskodás, semmi több.

    2016-09-23 19:20:40

@VMVKWA: Ahogy írtam thomas5000-nek is már ez a mostani ajánlatuk is ennek közelében van, de valszeg a vége az lesz, hogy beraknak Golovkinnak a 10 millióhoz pluszban még egy bizonyos %-ú PPV-részesedést, ha elérnek valamekkora nézőszámot.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-09-23 19:02:48

@thomas50000: "De akkor sem csak Canelo miatt fizet elő (még ha neki is drukkol), ehhez kell Golovkin is."

Így van, de akkor is komoly jelentősége van, hogy ki által lesznek bevonhatók azok a plusz előfizetők, mert fordítva ez nem lenne lehetséges.

"És az, hogy kiszúrják a szemét 10 misivel, Canelo meg elrak 50et, az nem korrekt."

De ekkora különbség kizárt dolog! Ahhoz is majdnem 1 milliós eladás kellene, hogy Alvarez mondjuk 20-at megkaphasson Golo 10-éhez képest. És szerintem még nagyon sok promó meg üzengetés kell, sőt olyan legyőzött nevek se ártanának főleg Golovkin részéről (Jacobs legalább, de Saunders is jó lenne), akik után már tényleg 1 milliós vagy afeletti előfizetést várhatnánk az Alvarez-Golora.

"Akár honnan nézzük. Legyen 60-40 ppv-ből Canelo javára, és menjen a dolog 160 fontban. Ez a korrekt. Szerintem."

De ezért mondom, ha vesszük azt, hogy lenne a meccsre 925 ezer előfizető, amiből Alvarez 20 milliót, Golovkin 10 milliót kapna, az pontosan 66:33-as elosztást jelentene. Ez már így is majdnem az, amit te javasolsz. Ezért írtam, hogy ez egy alapvetően korrekt ajánlat Oscartól, nem alamizsna, mert ettől nagyobb előfizetői számmal felelőtlenség lenne tervezni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-09-23 18:58:40

@thomas50000: Ez igy van.A Golovkin gala lesz az elso amit en is megveszek.Amugy egy centet nem adtam meg Canelora.

» miskacarus   válasz erre
    2016-09-23 18:35:40

@VMVKWA: En is gondoltam erre, sot volt is ilyen regebben, hogy egy garantalt penz felett vagy adott nezoszam feletti reszben osztoznak, szineszek eseten is van, hogyha a film ennyi meg ennyi nezo felett teljesit, akkor az elozetesen megallapodott penz felett jar plusz penz a plusz nezok utan. Teljesen fair. Nem ketseges, hogy Alvareznek tobb jar, de nem ketseges, hogy GGGnek reszesedes jar nem fix penz. Ujra fogja meg Oszi gombolni a kabatot par honapon belul.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-23 18:34:57

@Roy Jones Jr.: Akkor az lenne fair hogy a 600k maradekot elosztjak mondjuk 60:40 vagy max 70:30 aranyban Akvarez javara.

» VMVKWA   válasz erre
    2016-09-23 18:30:24

@Roy Jones Jr.: "Ez egy orbitális marhaság, már megbocsáss. Az a 600 ezer éppenhogy legnagyobbrészt Alvarez hátországából fog jönni, a mexikói közösségből."

De akkor sem csak Canelo miatt fizet elő (még ha neki is drukkol), ehhez kell Golovkin is.

És az, hogy kiszúrják a szemét 10 misivel, Canelo meg elrak 50et, az nem korrekt. Akár honnan nézzük. Legyen 60-40 ppv-ből Canelo javára, és menjen a dolog 160 fontban. Ez a korrekt. Szerintem.

» thomas50000   válasz erre
    2016-09-23 18:21:32

@Roy Jones Jr.: "Azt próbálod bemesélni, hogy 400 ezer fanatikusnak tekintett előfizetőn kívül fennmaradó 600 ezer előfizetőnek semmi köze nem lesz Alvarezhez, hanem semleges bokszkedvelők lesznek."

https://goo.gl/fTW6p6

Megint azt kell mondjam, en ilyet nem irtam.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-23 18:15:50

@bees: "de eszembe se jutna vitatni, hogy jóval több előfizetőt hoz, mint GGG"

En se tettem. Nem tudom hogy juthattal ilyen kovetkeztetesre.

"Nagyon nem szeretheted Canelot."

Semmilyen erzelmi viszonyban nem allok vele se GGG-vel se pozitiv se negativ. Oszi es a viselkedese kicsit szurja a szemem, ebben igazad van ha ezt allitanad. Nem tartom sem fairnek amit csinal sem indokolhatonak.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-23 18:13:58

@fixpont: ""Ha a meccsnek lesz 1 millio elofizetoje annak a nagyresze bizony magara a meccsre fizetett elo."

De ez nem igaz, csak a te feltevésed, ami figyelmen kívül alapvető tényeket. Azt próbálod bemesélni, hogy 400 ezer fanatikusnak tekintett előfizetőn kívül fennmaradó 600 ezer előfizetőnek semmi köze nem lesz Alvarezhez, hanem semleges bokszkedvelők lesznek. Ez egy orbitális marhaság, már megbocsáss. Az a 600 ezer éppenhogy legnagyobbrészt Alvarez hátországából fog jönni, a mexikói közösségből. Olyanok, akik szurkolnak Alvareznek, de csak az igazán nagy meccsekért fizetnek, de attól még Alvarez hozza őket...

Alvarez most vitte be circa 50 ezer szurkolóját a Cowboys Stadionba (a maradék 1240 lehet Smithé), amiről lehet tudni, hogy az övéi, Golovkin legjobb nézőszáma ennek az ötöde lehetett és abból hányan mentek ki konkrétan miatta? Ki tudja...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-09-23 18:11:11

@fixpont: Nagyon nem szeretheted Canelot. Én se bírom különösebben, de eszembe se jutna vitatni, hogy jóval több előfizetőt hoz, mint GGG. Szerinted miért csak 1 PPV meccse volt Golovkinnak?

    2016-09-23 18:09:51

@Roy Jones Jr.: "Nyilvánvaló, hogy egy kiemelkedő eladáshoz kiemelkedő ellenfél is kell, de az akkor sem jön "akárhonnan", hanem főleg abból a mexikói származású közösségből fognak jönni azok a plusz előfizetők, akik szintén szimpatizálnak Alvarezzel (mint a 300 ezer fanatikus), de csak akkor fizetnek elő, ha olyan az ellenfél!"

Ugye ezt az amit en szo szerint leirtam tegnap csak melle irtam, hogy pont emiatt nem lehet ugy szamolni, hogy ok Canelo nezok. Mert lam, a Smith meccs megmutatta, hogy csak akkor azok, ha jo az ellenfel, marpedig ha igy van, akkor minden ilyen nezo utan jar bevetel a masik felnek is, es nem lehet ugy szamolni, hogy oket csak Canelo hozta vagyis teljesen jogos az utanuk jaro bevetelt szazalekosan elosztani. Hiszen akkor GGG vagy mas nagy nev nelkul ezek nem fizetnek elo (mint most) es az pont nulla bevetel, de ha miatta elofizetnek akkor neki is van ehhez koze.

"És majd még ezen felül jönnek még olyanok, akik jó meccset látnak egy párosításban, de amúgy nem tartoznak sehová közösségileg."

Amivel csak meg jobban erosited azt a nezetet, hogy az alacsony nezoszambol nem extrapolalhato a magas nezoszam eseten a megoszlas, hogy vajon "ki hozta a nezot" az elofizetesbe. Mert csak alacsony nezoszam (mint most) lehet azt mondani, hogy igen ezek csak a torzs/fanatikusok, ennyit tud Canelo, Smith ehhez kb semmit nem tett hozza.

"Az USA-ban a latin közösség (mexikóiak, puerto ricoiak) meg az afro-amerikaiak azok a csoportok, ahol a leginkább eladható termék a boksz. Hogy lehet ezt figyelmen kívül hagyni?"

Sosem tettem, nem csak elismertem hogy Canelo torzskozonsege nagyobb mint GGGe es kb fix 300k, hanem pont emiatt kapja (kapna velemenyem szerint) a Canelo a magasabb reszaranyt a bevetelbol.

Csak az nem megy, hogy mikozben extra nagy nezettsegre bazirozok, fix penzzel szurom ki a masik szemet.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-23 18:01:18

@Roy Jones Jr.: "Te meg azt állítottad tegnap végig, hogy a meccs dönti el, hányan fizetnek elő."

Ne hazudj. Ezt irtam:

"Ha a meccsnek lesz 1 millio elofizetoje annak a nagyresze bizony magara a meccsre fizetett elo. De mas a helyzet ha csak 400k lesz, akkor jogos lesz azt mondani, hogy ebben Canelo huseges 300k-ja benne van es GGG alig tett hozza valamit."

Tegnap is es ma is.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-23 17:29:31

Az utóbbi nemtudomhány évben a legnagyobb amerikai meccseken a ringvászonon két mexikói sörmárka, a Tecate vagy a Corona logói vannak (régen még a Budweiser volt), ez valaki szerint VÉLETLEN?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-09-23 17:10:18

@fixpont: "Na akkor lehet az arcbol visszavenni a teljes Oszi bagazsnak ez is engem igazol, a meccs szamit az hozza a nezok tobbseget egy kiemelkedo nezoszamu esemenyen, nem a bunyos."

Már ne is haragudj, de semmi nem igazol téged! Ez a meccs azt mutatta meg, ha Alvarez Gipsz Jakab ellen bokszol, akkor is megcsinál ennyit. Ez a 300 ezer olyan rajongó, aki bárki ellen fizet, csak hogy láthassa élőben Alvarezt. Te meg azt állítottad tegnap végig, hogy a meccs dönti el, hányan fizetnek elő.

Nyilvánvaló, hogy egy kiemelkedő eladáshoz kiemelkedő ellenfél is kell, de az akkor sem jön "akárhonnan", hanem főleg abból a mexikói származású közösségből fognak jönni azok a plusz előfizetők, akik szintén szimpatizálnak Alvarezzel (mint a 300 ezer fanatikus), de csak akkor fizetnek elő, ha olyan az ellenfél! És majd még ezen felül jönnek még olyanok, akik jó meccset látnak egy párosításban, de amúgy nem tartoznak sehová közösségileg.

Az USA-ban a latin közösség (mexikóiak, puerto ricoiak) meg az afro-amerikaiak azok a csoportok, ahol a leginkább eladható termék a boksz. Hogy lehet ezt figyelmen kívül hagyni?

Ha Floyd nem amerikai és nem néger lett volna egy ilyen megosztó személyiséggel, soha sem lett volna ennyire eladható pusztán a zseniális kontrabunyója miatt. Hol érdekelt volna 900 ezer embert kétszer is, hogy előreborítékolhatóan ki fogja pontozni Maidanát, ha nem számítana honnan jön és mennyire népszerű a saját közösségében?

Ott lesz a Kovalev-Ward meccs a legminőségibb meccs lesz idén a tudásuk alapján, de állítom, hogy nem fog még egy 400 ezres előfizetést sem elérni, mert nem elsősorban a párosítás minősége számít, holott Ward is tud annyit, mint Floyd. De nem lett olyan jól felépítve a karrierje és nincs olyan karizmája sem, mint Floydnak. Nem klikkel annyira az afro-amerikaiknál és már ugrott is a PPV-sztárság.

Azzal meg, hogy Oscar milyen holdkóros baromságokat hord össze, miért kell foglalkozni? Teljesen nyilvánvaló, hogy az Alvarez-Khanban sosem volt benne 1 millió előfizető. Sokat idéztem már, de Richard Schäfer a Mayweather-Mosley előtt azt mondta, hogy 4 millió előfizetőt is elképzelhetőnek tart, miközben lett 1,5 millió. Mégis komolyan vette bárki is? Nem! A garantáltakat ilyen holdkóros várakozás szerint állapították meg a két bunyósnak? Nem, hanem egy reális mértékű eladást feltételezve!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-09-23 17:03:42

@foreman99: "Canelo vs Khan: Oscar predicting 1 million PPV buys"

"Oscar De La Hoya: If Cotto-Canelo is 2nd biggest PPV ever, that would be good" (ez ugye 2 millio felett lett volna ha igy lett volna)

Oszi fejeben ugy el Canelo, mint May utoda mint a legnagyobb PPV sztar millios nezoszammal es lepten nyomon ezt hangoztatja ebbol a poziciobol kuldozgeti a leveleit GGG-nek, ebbol a poziciobol errol a magas lorol nyilatkozik allandoan. A valosag pedig lepten nyomon kupanvagja. Le fog o meg szallni errol a pacirol hamarosan es nem fog sok sikert kivanni GGGnek ha nem fogja el az ajanlatat. Nem adok egy evet es egesz mas szolamban fog szolni ez a musor.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-23 15:28:40

Semmi nem történt csak amit előzetesen is leírtam. Kb 300 000 körüli lett a Smith meccs. Lehet ez kevésnek tűnik, d emutasson valakima meg egy bunyóst, aki egy ismeretlen név ellen ekkora számot produkál...
Korábban is leírtam Canelonnak van egy 300 000 fős biztos előfizetői rétege, akikha még Bunyós Pityuval meccselne akkor is előfizetnének rá (lásd Smith).
Khan ellen se volt kiugróan több. Ott 460 000 előfizető volt és a GBP még is így jól járt. Aki azt hiszi csökkent Canelo népszerűsége annak csalódnia kell. Khan ellen kb Amir hozott 50-60 000 előfizetőt, megnyertek kb 100 000 semleges nézőt, akiket megvettek erre a meccsre a hype-al és ott volt Canelo 300 000-es közönsége... ez eredményezett akkor a 460 000-hez...
Smithnek nincs 50 000-rekben mérhető tábora... és most külső nézőket sem sikerült rávenni a meccsre. Így ez a 300 000+ Canelo egyedüli PPV generálóképessége, ami azért nem kicsi. Persze nem Mayhez meg Pac-hez kell viszonyítani.
Cotto ellen amikor 900 000-re hozott akkor is ez volt a helyzet... Õk ketten kb 350-350 000 saját tábort hoztak és megnyerte e mellé kb 200 000 külsőst, aki csak két nagy név jó meccsére volt kíváncsi.

Golovkin Lemieux ellen eddig HIVATALOSAN 150 000-res számot hozott, de sok helyen azt lehetett hallani, hogy ez valójában 90-120 00 közötti. Azt az adatot pedig be lehet tudni egy az egyben GGG generálóképességének. Nos ez esetben neki kb 120-150 000 közötti tábora van. Canelonak a kétszerese...
Ha lenne egy közös meccsük akkor szerintem Canelo hozná a 300 000-res táborát, GGG a 150 000-rest. Ez ugye 450 000 és kb még 300 000 külső nézőt is be lehetne vonzani (kb mint a Cotto meccsnél) és így jönne ki 750-800 000 körüli PPV.
Igaz hogy GGG még nem robbant be az amerikai piacra a Lemieux meeccsen, de ez azóta sem sokat változott.
Hidjétek el ezek a számok még bőven megérik a GBP-nek... ha nem így lenne nem csinálnák. Azért az a 300 000 előfizető (akár 60 dollárral is) nem olyan vészes.
Csak, hogy egy múltbéli, felkapott címmeggyesítést hozzak két jó bokszoló között: Crawford vs. Postol 55 000 előfizető... persze ő k nem népszerű bunyósok, csak példának hoztam fel, hogy még így is bőven Canelo ma a legnépszerűbb aktív bunyós...

» foreman99   válasz erre
    2016-09-23 15:12:36

GGG-t meg be se vezettek meg az amerikai piacra es 150k-t hozott a Lemieux meccs az aranyaiban komolyabb szo mint az evek ota sztarolt Canelo a 300k-javal. Kipukkadt a lufi Oszi, kozel mar az ido, amikor kenytelen leszel belatni es igazi ellenfelek ellen boxoltatni Canelot.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-23 13:54:23

May a legjobb pelda, amikor csak egy Berto az ellenfel, akarmekkora huzonev o az emberket nem erdekli, mert nincs igazi tet, nincs drama, nincs keteselyes meccs.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-23 13:50:02

Jol mutatja, hogy Canelonak van ez a 300k koruli embere es slussz, minden ennel lenyegesen tobb elofizeto a nagy meccsre vagyik GGGek jol szamolnak, ha 1 millio elofizetovel szamolnak, akkor azok a meccsre fognak elofizetni es GGGnek tobb jar, legalabb aranyos reszesedes, ha az elofizetes alacsony lesz, vagyis az emberek mar nem kivancsiak a meccsre, csak a szuken vett rajongok akarnak elofizetni, akkor pedig GGGek kockaztatnak a reszarannyal, hiszen alacsony elofizetesbol alacsony reszarany jar.

A Cotto meccs jol mutatja az egyik igaiz meccs volt ket jo bunyos kozott, az emberket erdekelte, ki a jobb. NYilvan senki nem godolja, hogy Cotto hozta a 600k-t vagy hasonlo. Nem a meccs hozott 900k-t.

Oszi es es sok kommentelo is teljesen felreerti es felrekovetkeztet az elofizetesi szamokbol. A 10 millios ajanlat ennek tukreben unfair es az altalam eredetileg gondolt 60-40 Canelo javara lenne a fair.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-23 13:47:35

Na akkor lehet az arcbol visszavenni a teljes Oszi bagazsnak ez is engem igazol, a meccs szamit az hozza a nezok tobbseget egy kiemelkedo nezoszamu esemenyen, nem a bunyos.

» fixpont   válasz erre
    2016-09-23 13:43:37

Végül kiderül, nem Alvarez a húzó név...

Költői kérdés:

Mi (Ki) a közös a legtöbb előfizetést hozó mérkőzések szereplőiben avagy ki ellen volt a legtöbb PPV az ellenfeleknek?

Manny Pacquiao - Floyd Mayweather Jr.: 4,6 millió
Oscar De La Hoya - Floyd Mayweather Jr.: 2,525 millió
Saul Alvarez - Floyd Mayweather Jr.: 2,2 millió
Miguel Cotto - Floyd Mayweather Jr.: 1,5 millió


Floyd Mayweather Jr. (PPV-buys)
- Andre Berto: 400 ezer* (Iole, Dan Rafael)
- Manny Pacquiao: 4,6 millió
- Marcos Maidana II: 925 ezer*
- Marcos Maidana I: 900 ezer* (SI)
- Saul Alvarez: 2,2 millió
- Robert Guerrero: 870 ezer* (Dan Rafael)
- Miguel Cotto: 1,5 millió
- Victor Ortiz: 1,25 millió
- Shane Mosley: 1,4 millió
- Juan Manuel Marquez: 1,05 millió
- Ricky Hatton: 925 ezer
- Oscar De La Hoya: 2,525 millió
- Carlos Baldomir: 325 ezer
- Zab Judah: 374 ezer
- Arturo Gatti: 365 ezer

Manny Pacquiao (PPV-buys)
- Timothy Bradley III: 400-450 ezer között* (Arum)
- Floyd Mayweather Jr.: 4,6 millió
- Chris Algieri: 350-375 ezer között (SI)
- Timothy Bradley II: 775-800 ezer között* (SI)
- Brandon Rios: 475 ezer
- Juan Manuel Marquez IV: 1,15 millió*
- Timothy Bradley I: 890 ezer
- Juan Manuel Marquez III: 1,45 millió* (Wiki - Kevin Iole)
- Shane Mosley: 1,34 millió* (Wiki - Arum)
- Antonio Margarito: 1,15 millió
- Joshua Clottey: 700 ezer
- Miguel Cotto: 1,25 millió
- Ricky Hatton: 850 ezer
- Oscar De La Hoya: 1,25 millió
- David Diaz: 250 ezer
- Juan Manuel Marquez II: 405 ezer
- Marco Antonio Barrera II: 350 ezer
- Jorge Solis: 200 ezer
- Erik Morales I-II-III: mind 345-360 ezer között

Miguel Cotto (PPV-buys)
- Saul Alvarez: 900 ezer (Dan Rafael)
- Sergio Martinez: 350 ezer
- Floyd Mayweather Jr.: 1,5 millió
- Antonio Margarito II: 600 ezer* (Kevin Iole)
- Ricardo Mayorga: 200-250 ezer* (Arum)
- Manny Pacquiao: 1,25 millió
- Antonio Margarito I: 450 ezer
- Shane Mosley: 400 ezer
- Zab Judah: 250 ezer
- Paul Malignaggi: 150 ezer

Saul Alvarez (PPV-buys)
- Amir Khan: 460 ezer
- Miguel Cotto: 900 ezer (Dan Rafael)
- Erislandy Lara: 300 ezer*
- Alfredo Angulo: 350 ezer
- Floyd Mayweather Jr.: 2,2 millió

» Blackpanther   válasz erre
    2016-09-23 12:01:42

@gigaboly: "jobb ha Alvarez is összekapja magát mert dobják őt is és akkor mehet a showtime hoz..."

Ilyesmi nem fog megtörténni. Az HBO-nak kulcsfontosságú, hogy Alvarez náluk legyen.

A Pacquiao-Vargas meccsel az a baja az HBO-nak, hogy nem tud a tv-nek hasznot termelni, mert akkora Pacquiao garantált meccspénze (+ a Vargasé + undercard), hogy ahhoz szükség lenne egy bizonyos előfizetői számra, de ez teljesen esélytelen, hogy meglegyen. Mert a bunyósok pénze az fix, ahogy a terjesztők/ szolgáltatók díja is fix és aztán lát belőle valamit a tv és a promóterek, ha egyáltalán látnak.

A Top Rank ezért próbálja majd maga felvállalni a terjesztést, hiszi az viszi a legtöbb pénzt. (Régen is csináltak már ilyet csak kisebb kaliberű gálákkal.) Nyilván Pacquiao garantáltját is alaposan visszaveszik majd ezzel együtt.

Az Alvarez-Smith hozta az elvárt minimumot, veszteséget valszeg nem termelt senki számára, hiszen Alvarez meccspénzei nincsenek elszállva.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-09-23 11:07:19

"a WBO középsúlyú bajnok Billy Joe Saunderst szeretnék megnyerni ellenfélnek"

Sajnos az elmúlt évek elmaradó és későn lejátszott meccsei miatt nem vagyok túl optimista. De ha mégis az lennék, azt mondanám, hogy Alvarez begyűjti a WBO övet középben is (persze, ha Billy kiveszi a kezét a biliből), és aztán mehet a nagy hype, hogy újra történelmi címegyesítést láthatunk középsúlyban. De sajnos nem vagyok optimista, csak reménykedő.

» Beast_Pete   válasz erre
    2016-09-23 09:38:33

erre lehetett számítani, Lara ellen volt ilyen gyenge legutóbb, ez a Smith még nála is ismeretlenebb, legalább ismertebbet kell választani, Arum ugyanezt a hibát követi el Pacquiaoval évek óta, elvitte a meccset kakaóba amivel kettévágta a PPV ket, majd a Bradley 3 ami kutyának nem kellett, most meg összehozza Vargas ellen TV nélkül ott is hasonló számok lesznek, nem csodálkozok hogy az HBO nem kért belőle, jobb ha Alvarez is összekapja magát mert dobják őt is és akkor mehet a showtime hoz...

» gigaboly   válasz erre
    2016-09-23 09:30:28

Ez a szám is jól mutatja, hogy Alvarez mindegy kivel bokszol, mindegy mennyire esélyes a meccsen, akkor is előfizetnek rá legalább ennyien.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-09-23 09:28:13

@thomas50000: Nem tudom Alvarezéknek mi lesz a terve a középsúllyal , ha most eltekintünk a Golovkin meccstől (szerintem biztos összejön a meccs, fogalmam nincs mikor, de kiveszik abból a pénzüket az emberek) ő is belecsöppen az üres középsúlyba. Nincs esély 6-700 ezer előfizetéses meccsekre. Valószínű hogy váltósúlyból fognak feljönni a bunyósok nagyváltó környékére és köztes súlyon lehetnek nagyobb meccsek.
Most mintha a váltósúly is megrekedt volna nagy párosítások tekintetében.:S

» czir88   válasz erre
    2016-09-23 09:09:43

@czir88: Nilván ez a meccs soha nem érte volna el az 1 millio előfizetést, de azért lassan most már Canelo-nak is kapcsolni kell. Össze kell hozni ezt a meccset 2017-ben nincs mese. Egyszerűen nem csinálhatják megint azt, mint a May-Pac találkozóval. Nem fair velünk szemben. Itt már nem Canelo megítéléséről szól a dolog, hanem az egész sportág megítéléséről.

» thomas50000   válasz erre
    2016-09-23 09:00:19

Szerintem azért ez senkit nem ért váratlanul!!
A kevés eladás nem gondolnám hogy canelo népszerűségének megtépázásáról árulkodna, sokkal inkább nem lehet teljesen hülyére venni az embereket, ilyen párosításokkal. Ráadásul annyira mismatch volt ez is, hogy meg sem próbálták jobban promótálni.

» czir88   válasz erre
    2016-09-23 08:07:32
Ugrás az oldal tetejére