×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombat este, a brooklyni Barclays Centerben húzott kesztyűt a pehelysúly WBA 2016-07-31 09:49:10 https://www.profiboksz.hu/2016/07/31/frampton-legyozte-santa-cruzt/

Frampton legyőzte Santa Cruzt

Szombat este, a brooklyni Barclays Centerben húzott kesztyűt a pehelysúly WBA világbajnoki címének őrzője, Leo Santa Cruz (32-1-1, 18KO) és a mérkőzés kedvéért súlycsoportot váltó veretlen Carl Frampton (23-0-0, 13KO). A találkozó izgalmas csatát hozott, ahol kezdetben Frampton akarata érvényesült és hangsúlyosabb találataival elvitte a első néhány menetet. Santa Cruz lassan kapta el a ritmust, de a mérkőzés második felére egyre nagyobb nyomást gyakorolt belfasti ellenfelére és testen és fejen is többször zavarba hozta Framptont. A 12 menet alatt hiába volt aktívabb Santa Cruz, Frampton eredményesebbnek bizonyult (a compubox statisztikája szerint Santa Cruz 1002 indított ütéséből 225 talált, míg Frampton 668 próbálkozásából 242 ért célba) és többségi döntéssel (114-114, 116-112, 117-111) megszerezte pehelysúly WBA világbajnoki címét.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@gigaboly: Golo mögött ott áll az HBO. Ez komoly erő. Reklámozzák, folyamatosan fut felfele, szinte minden jelentősebb edzőt, bokszolót meginterjúvolnak róla, így sikerült is elérni hogy ma már mindenki akit kicsit is érdekel a boksz, az ismeri a nevét. Így van iránta és folyamatosan nő is iránta az érdeklődés, kereslet, ergo egyre több pénz van benne.
Ne kérdezd mennyi: nem vagyok üzleti szakértő. Elcseszett dolognak tartom eleve hogy a "money" Mayweather és post-Money érában (nem kis mértékben az említett úriember hatásának köszöbhetően) a szurkolók Pov adatokat (no meg rekordokat) nézegetnek meccs helyett, szinte saját maguk státuszát visszaellenőrizve - a promóterek helyett/mellett meg ma már a bokszolók is üzletemberi dumát nyomnak ahelyett hogy minél kiválóan teljesítményeket és kihívásokat alkotnának, és egyszerűen ezért/ehhez mérten kapnának megérdemelt pénzt.
Na de Golora visszatérve: az elég ismeretlen Lemieux ellen volt 150 ezres Ppv-je. Jó. Középsúlyban ki hoz ennél többet össze ha nála van az összes öv? Senki. Ezért aki nagy pénzt akar ebben a súlyban keresni, az vele kell meccseljen hogy elnyerje az ismertségét, az öveit, és rajongókat szerezzen magának így a teljesítményével. Ez a normális menete a dolgoknak. A "nagy pénz van egy meccsben" nem csak azt jelenti higy mennyi az adott meccsre a garantált gázsi, hanem azt is, hogy karrier léptékben gondolkozva mennyit nőhet az adott bunyós értéke egy esetleges győzelemmel amiért megéri vállalni a rizikót. Épp ezért kéne egy normális rendszerben az aktuális bajnok elleni meccsekétt temetni minden bokszolónak, valódi kikapási kockázatokat vállalva. Mert aki megveri a vitathatatlan bajnokot, az lehet csak új bajnok s arra lesz aztán mindenki kíváncsi - ergo ő keres majd egyre nagyobb pénzeket.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-31 22:21:50

@gigaboly: Melyik ellenfele érdemelt volna többet annál amit keresett? Canelo nyilván többet kapna a pénzből, mivel több nézőt hozott volna, és az egy dolog hogy valaki nem perkál azért hogy megnézze hogyan mészárol le valakit Golovkin, de egy ilyen szupermeccsre sokkal többen lennének kíváncsiak mint pl a kb ismeretlen Lemieux elleni meccsre. Érdemes megnézni miről szólnak a kommentek Canelo közösségi oldalakra felrakott képei alatt. Semmi másról, csak hogy álljon már ki Golovkinnal.

    2016-07-31 22:18:49

@Peacock: Goloban mióta van pénz? egy PPV meccse volt ami 75 ezres lett de 150 et mondtak be, jelenleg minimális pénz meccset ajánlva akarnak neveket hozni neki, persze hogy nem megy senki... Golo az öveken kívül semmit nem tud felmutatni, mondjuk ez nem az ő hibája.. érdemes megnézni az ellenfelei mennyit kerestek Golo ellen...

» gigaboly   válasz erre
    2016-07-31 21:49:56

Csak most tudtam megnézni a videót, de sajnálom, hogy nem néztem meg élőben. K**va jó meccs volt és elképesztő hngulat. Ha két félidőre lehetne osztani a meccst nálam az elsőt Frampton fölényesen nyerte, a másodikat szorosan Cruz. Egészében egyértelmű Frampton győzelem.

» emgabor   válasz erre
    2016-07-31 21:43:40

@THE LION: Na ez nem jött be. Megint csak a kifogás, hogy miért NEM bokszol a valószínűsíthetően jobbal. Amúgy meg kettő bokszolón múlik kedves Framptont, hogy milyen érdekes egy meccs, Donaire ellen is érdekes volt Rigo.
Összehasonlításképp: Goloval meg azért nem áll ki senki mert ő túl izgalmas meg mindenkit kiüt. Pedig benne van pénz is, van egy rakat elnyerhető öve is, és elég szórakoztatóan szét is kapja az ellenfeleket.
A Frampton-Rigot amúgy tuti kajáknák a britek Angliában, mert mindenki látni szeretné ki nyer. Nem igaz hogy a Frampton rajongók nem tudnák hogy Rigot a legveszélyesebb bokszolónak tartják és mindenki kerüli, ergo azok rajongói aki bevállalja igen is überkíváncsiak lennének a meccsre, ergo lenne benne pénz.
Amúgy meg Frampton is úgy beszél sportolóként, mint egy üzletember. Vazze nehogy megsajnáljam már meg együttérezzek vele hogy miközben így is jóval többet keresett a boksszal mint egy átlag atomfizikus, most ázért nem hajlandó sportértékkel bíró, kihívást jelentő ellenfél ellen bokszolni, mert nem keresne vele (állítólag) elég sokat és a boksza túl nagy sportszakmai kihívás neki.
Na ez a profi boksz rákfenéje, hogy egy nagy meccsgyőzelem után azt hiszi a tévesen üzletember szerepben tetszelgő milliomos bajnok hogy arcvesztés nélkül lehet ilyet nyilatkozni. (Alvarez dettó.) Pedig a szurkoló nem a bulvár anyagi helyzetére kíváncsi egy bokszolónak, hanem a boksztudására.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-31 21:11:40

Hát igen, Framptonnak igaza van ebben, Rigóban semmi pénz nincs és tuti vereség,
Kérdés Crawford is mire megy majd, állítólag 50 ezer PPV jött össze legutóbb...

» gigaboly   válasz erre
    2016-07-31 20:49:13

Frampton kozben beszelt rigondeauxrol:

http://www.boxingscene.com/fra...

» THE LION   válasz erre
    2016-07-31 20:01:37

@kovban: Hát gondolom ha ez a produkció a jenkiknél elég volt hogy elnyerje az övet,akkor benne lehet a pakliban amit mondtam,nekem inkább olyan egálszagú meccsnek tűnt,de ez tökmindegy.
Egyiket sem tartom túl izgalmas harcosnak.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-31 16:24:21

féloff:

Briggs és Haye is ott volt a meccs helyszínén :)

https://www.youtube.com/watch?...

» northpaw   válasz erre
    2016-07-31 15:22:37

Nálam ez volt az év második legjobb meccse eddig (az első Salido - Vargas). Frampton a jobb bokszoló, így nálam is ő nyert, de Santa Cruz az aktivitásával szorossá tette, jobban bírta az utolsó 3-4 menetet. A mérkőzés utáni interjúk alapján Frampton és Santa Cruz is szimpatikus.

» northpaw   válasz erre
    2016-07-31 14:57:36

@Feeder: Egyébként abszolút respekt Franptonnak, hogy ilyen reach( 18 cm) és magasság(6 cm) hátrányból megoldotta Santa Cruzt.

» kovban   válasz erre
    2016-07-31 13:24:09

@Feeder: Ezt én pont fordítva hittem:), mármint, hogy az Usa-ban inkább Santa Cruz az eladhatóbb! Komolyan azt gondoltam, hogy egy szoros meccset a tényleges győztes személyétül függetlenül Santa Cruz kapja. Mindegy hinni a templomban kell:)

» kovban   válasz erre
    2016-07-31 13:22:21

Úgy tudtam, hogy pont amikor nem értem rá tippjátékozni, akkor jönnek be a meccsek... Amikor meg ráérek, majdnem mindegyik fail. :D

» GaiusM   válasz erre
    2016-07-31 13:21:47

Nem annyira meglepő, mondjuk én soha nem láttam semmi különöset Santa Cruz-ban, a May-Pac undercardban is elszerencsétlenkedett 12 menetet a mexikói hobbistával...

    2016-07-31 12:36:47

Üzletileg mindenképpen Framptonban van nagyobb potenciál,az ilyen pontozású meccseken ez is benne van a mérleg serpenyőjében.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-31 12:13:37

Nagyon tetszett amit Frampton csinált,a 117-111 tulzó egy kicsit talán,de Framptoné volt a meccs. Santa egy jó kis verekedő,de várható volt hogy egy okos képzettebb bunyós megoldja majd.

» schneider999   válasz erre
    2016-07-31 12:04:50

Remek meccs volt, nálam Frampton nyert 116-112 arányban. Első öt menet után csak néztem ki a fejemből, hogy itt mi történik, 5-0ra vezetett nálam Frampton. De aztán az utolsó hét menetet Santa Cruz vitte nálam 4-3 elosztással. Meglepődtem nagyon a meccsen, előzetes esélylatolgatások és tippek során sokan Santa Cruz darálást vártak (én személyszerint nem értettem ennek az okát :) ). Visszavágó sokkal érdekesebb lehetne, ha a mexikói aktívabban kezdene :)

» Justin   válasz erre
    2016-07-31 11:59:33

Sajnálom mert Santa Cruz az egyik legszimpatikusabb bunyós számomra a mai mezőnyben, kicsit engem Margaritora emlékeztet. Sajnos nagyon egysíkú és ezt Framtpon jól kihasználta okos taktikával. Santa Cruznak itt már nem érvényesül az ütőereje és nem tartozik a leggyorsabbak közé. Hirigelni azt nagyon tud de védekezni nem igazán és ez most kevés volt Frampton ellen és kevés lesz a súlycsoport elitje ellen is azt gondolom. Frampton előtt viszont le a kalappal rühellem ezt az embert, de nagyon jól és okosan bokszolt hajnalban. Jól tartotta az ütőtávot figyelt a védekezésre ha kellett vívot ha kellett akkor a hirigbe is belement sokkal sokoldalúbb SantaCruznál és jókor alkalmazott mindent, a súlycsoportváltás pedig láthatóan jót tett neki mert a kondijával most nem volt gond. Le a kalappal előtte.

    2016-07-31 11:53:37

Ki az isten adta ezt a meccset 117-111-re Framptonnak???

» recess   válasz erre
    2016-07-31 11:08:22

Most akkor melyik volt a papír bajnok?:O

» Boxerone   válasz erre
    2016-07-31 10:52:36
Ugrás az oldal tetejére