×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombaton éjszaka magabiztos bokszot bemutatva, nagyarányú egyhangú 2016-07-25 11:49:55 https://www.profiboksz.hu/2016/07/25/crawford-csak-elvezni-akartam-a-bunyot/

Crawford: Csak élvezni akartam a bunyót

Szombaton éjszaka magabiztos bokszot bemutatva, nagyarányú egyhangú pontozásos győzelemmel múlta felül Las Vegasban a hozzá hasonlóan veretlen Viktor Postolt, és gyűjtötte be a már birtokában lévő WBO kisváltósúlyú világbajnoki címe mellé a WBC zöld övét a P4P, azaz súlycsoportoktól független ranglisták élvonalába is végérvényesen berobbanó Terence Crawford. A találkozót követően érthetően boldogan nyilatkozott a 28 éves omahai öklöző. "Remélem mindenki élvezte a küzdelmet. Mit is mondhatnék, remekül érzem magam! Az volt a célom, hogy ne tudja használni a jobb kezét, ezért váltottam fordított alapállásra." - indokolta a második menettől látott „balkezes” bokszot az eredendően normál harcmodorban küzdő Crawford. "Csak bokszolni szerettem volna egy jót, és élvezni a bunyót. Nagyobb tempót is diktálhattam volna, és a kiütésre is rámehettem volna sokkal jobban, de nem volt rá szükség, Postol így is teljesen frusztrálttá vált." Természetesen a jövőbeni terveivel kapcsolatban is megkérdezték a győztest, aki elmondta, jelenleg nincsen konkrét rivális a látóterében (ezzel együtt továbbra is tartja magát az a verzió, vagy ha úgy jobban tetszik pletyka, hogy legközelebb a visszatérő Manny Pacquiaoval mérheti össze az erejét), és úgy érzi, első sorban a kihívóknak kell keresni őt, és nem fordítva.

A váratlanul sima vereségbe belefutó Postol csalódottan beszélt a történtekről. "Mindent megtettem, hogy ez egy izgalmas csata legyen, de ma ő volt a jobb. Gratulálok Terence Crawfordnak, úgy gondolom, ma a súlycsoport legjobbja ellen harcolhattam. Nem ez volt az utolsó mérkőzésen, vissza fogok térni." – zárta nyilatkozatát a veretlenségét elveszítő ukrán bunyós.

"Crawford sebessége egész egyszerűen hihetetlen volt." – kezdte az elemzést Postol edzője, a híres Freddie Roach. "A fickó rohadt gyors. A negyedik menettől megpróbáltunk változtatni, de nem volt válaszunk a sebességére."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Untouchable: Off
Ez nem ilyen egyszerű azért. Aránytalanul sok alacsony súlycsoport van, szalma (46,7kg) és váltó (66,7 kg) között 20 kg-on osztozik 10 súlycsoport. Bőven elég lenne erre 6-7is.
Persze nő az emberi átlagmagasság és így a súly is (1920-ban pld. a mai 90,7kg helyett még 79,3kg volt a nehézsúly alsó határa), de túlzás ennyi új súlycsoport bevezetésével releagálni a szétnyíló ollót. Lehet elsőre rontja az esélyeket, de azért egy mai 49kg-os (vagyis a kislégsúly felső határán mérlegelő) ökölvívó nincs túlzott fizikai veszélyben egy mai 50,8kg-os (a légsúly felső határán mérlegelő) öklözővel szemben, ezek kiegyenlíthető különbségek. Eleve elég lenne 50kg-tőle kezdeni a súlycsoportokat (pont mert kevés a kis harcos és ezen határ hozatala azért minden mai szalmasúlyúnak megoldható lenne). És mondjuk 72 kg-ig átlag 3 kg-osával lépkedni (ez 8 súlycsoport lenne, lentebb lehetne 2,5 kg a lépésköz, fentebb három ill. 3,5 is az arányosság végett). Efölött még három (esetleg négy de akkor az sem a jelenlegi négyes formájában) kategória és akkor 10 súlycsoport lenne 50 és 93kg (én kb. ide emelném a nehézsúlyt pont mert ma már egy 180 centis átlagmagasság szinte kicsi a mindennapi életben is és egy 93 kilós versenysúly az olyan 185 centi felett képzelhető el reálisan izmos testalkaton túlsúly nélkül) között.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-26 16:08:01

@Peacock: Lehet, hogy abszolút mértékkel kevésnek tűnik a különbség az alacsonyabb súlycsoportok között. De a kisebb testtömeg %-ában kell értelmezni.

» Untouchable   válasz erre
    2016-07-26 13:36:58

@gigaboly: A Golovkin - Brook-tól én se vagyok boldog. Más kérdés, hogy a Gennagyijhoz illő ellenfeleknek meg nem nagyon akarózik kiállni vele. Kimondottan akkor lenne gáz, ha egy potens valódi középsúlyú helyett ő választana lentről.

» Untouchable   válasz erre
    2016-07-26 13:34:38

@Untouchable: Az az igazság hogy minél lentebb megyünk, egy súlycsoport váltás annál könnyebb, mert túl sok a súlycsoportok (és persze a vb övek) száma. Golovkinnak nem kell felmenni nagyközépbe, de ott van előtte a lehetőség, ami tágítja a lehetőségeit ha úgy dönt, és ez jó. Reális lehetőség ott is egy címet szerezni, különösen hogy a nagyközép nem túl erős most.
Hasonlóan áll Crawford is. De neki könnyűsúly és kisváltó után a váltó nagyon sűrű súlycsoport lenne.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-26 09:52:48

@Untouchable: bocsi, ez nem ide jött, csak túl lett offolva ez is..

» gigaboly   válasz erre
    2016-07-26 09:14:40

@Untouchable: oké ne menjen fel Golo ha nem akar, de akkor ne vállaljon be 2 súlycsoportal lentebbről senkit holmi üzleti szempontokból, ez így nem fair, ő nagy egy váltóhoz akkor is ha magasságra nincs nagy különbség, az hogy canelo mit csinált az egy másik történet

» gigaboly   válasz erre
    2016-07-26 09:11:30

@boxing: Persze, menjen feljebb, aztán legfeljebb majd ő is "a mérete miatt" kikap.

Egyesek teljesen figyelmen kívül hagyják a súlycsoportok eredeti szerepét. Egy ökölvívó bokszokjon olyan súlycsoportban, ahova alkata, mérete alapján legjobban illik. És ne váltogassa holmi üzleti szempontokból. Ha ott magasan a legjobb, akkor ez a dicsőség, amire vágyott.

» Untouchable   válasz erre
    2016-07-26 08:34:33

@Feeder: Még véletlen sem gondolom hogy tapsikolni kéne a GGG-Brook meccshez. Azt gondolom hogy nem a bunyósok hibája, hanem a sportpolitikáé. Nekem is hiányoznak ezek a bunyósok, meg még sok másik bunyós, de nem gondolom hogy olyan szar lenne a felhozatal.

    2016-07-26 00:35:44

@Kane: Nem az a lényeg hogy kikapott e,vagy szar napjai voltak,hanem hogy előre tudod hogy van valami a levegőben a meccsei előtt és hogy most aztán történni fog valami.
Ellenfelek nélkül ez nem elképzelhető sajnos.
Aki nem nézte Pazienza,Tapia,Hamed vagy Gatti,Arce stb meccseit fogalma sem lehet miről beszélek.
Ezt hiányolom manapság.
Nem igazán értem miért kéne örülni meg tapsolni egy Brook-Golovkin meccsnek pl,mégis mit várnak egy ilyen párosítástól az emberek,mi fog történni a meccsen?
Vicc kategória ez már.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-25 22:51:06

@ogreface: Ez nagyon jo es igaz!!!😀😁😂
Igazan jot nevettem rajta!!!



s itt van a kutya eltemetve! Vannak "közellenség" bunyósok, akik ha a jó istent is megverik, akkor is van mindig magyarázat: ez csak azért volt, mert az ellenfele alacsonyabb, öregebb, fiatalabb, tapasztalatlanabb, kiégett, sérült, pont aznap meghalt az utcájában egy veréb, otthon felejtette a bohócsapkát, tésztát evett ebédre, megmérgezték a pomogácsok, elcsalták, igazából mindig is egy hurka volt stb... :)

    2016-07-25 22:34:07

@Feeder: Kovalev szenvedett, volt egy szarabb meccse karrierje során, mellesleg azon a helyen épp ahol halálra verte egy honfitársát, szerintem érthető... Tysonnak is voltak szarabb napjai fénykorában is, Hamedet párszor le is csapkodták a földre, nem beszélve róla hogy Barrera össze vissza verte élete formájában. Golovkinnal meg egyszerűen nem áll ki senki, ez van. Ma is vannak bőven látványos és klasszis bunyósok szinte minden fajtából, nem nehéz észrevenni, nem a bunyósokkal van baj hanem a promóterekkel, meg azzal a semmitmodó nullás számmal a vereségek alatt...

    2016-07-25 22:14:42

@Peacock: Így van,ellenfél nélküli p4p mindegyik,üres súlyokban.
És igen ez nem tetszik,legalábbis nekem,az hogy milyen lehetséges párosításokat sorolsz fel csak fikció,ez még csak a jövő.
Kovalev szenvedett.Golovkin egy három számmal kissebb ellenfélre bólintott,Crawford meg az öreg kiégett Pac-al lebegtet meccset,ez minden csak nem nagy kihívók meg nagy párosítások,nem is várósak.
Az hogy ez van tálalva ezt kell szeretni téma megy mostanában az meg nem azt jelenti hogy ezek marha nagy meccsek lesznek,ezek után csak rossz szájíz marad,nem elégedett tenyérdörzsölés.
A jelenlegi top 10 olyan amilyen,hűen tükrözi a profi bunyó világát manapság.
Ez valakinek a boksz netovábbja valaki meg hiányolja közülük a Tysonokat,meg Tapiákat,Hamedeket,Roy Jones-okat,mert az ilyen figurák kihaltak.
Ennyi.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-25 21:57:36

@Feeder: Azért Te lényegében minden jobb bokszolónál ezt mondod aki a saját súlycsoportjában épp kiemelkedő (Golovkin, Kova, most épp Crawford) hogy nincs már kivel kiálljon meg sosem lesz nagy sztár és hasonlóak. Olyan ez mint egy full depressziós, kérlelhetetlen mantra. Szerintem pedig ez nem így van - a nagy bajnokoknak idővel lesznek nagy kihívóik. Kovának máris ott van Ward és egy Chilembás gyengébb teljesítmény máris még kiszámíthatatlanabbá teszi a meccset. (De Beterbiev vagy Stevenson is össze lesz vele eresztve idővel, de jön Browne, Skoglund és Braehmer is lehet). Golonak Alvarez után vagy anélkül nyitva áll a nagyközépsúly (addig van a súlyában feltörekvő olimpiai bajnok, a még meg nem szerzett övek és regularok, kötelező kihívók, Jacobs, Eubank, Sanders, stb.). Crawford meg még épp hogy sztár kezd lenni, lehet jön Pac (az laza lenne) aztán váltó is akár. Egyik körül sem áll az élet - előbb-utóbb lehet ki is kapogatnak. Ilyen a boksz, ilyen a sport.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-25 20:58:42

@Cookiebacsi: A Beltrán, Klimov, Prescott elleni meccsei elég unalmasak voltak Crawfordnak.

» northpaw   válasz erre
    2016-07-25 20:55:10

@lacci: Ó! Már többször visszajött! A kedvencem az volt, amikor "appaz" néven jelentkezett be:)

» kovban   válasz erre
    2016-07-25 20:53:59

@gigaboly: úú hát azért nem is kicsit túlzás egy Rigo meccshez hasonlítani, plusz Crawford az ellenfélhez alkalmazkodik Lundy vagy Gambo meccsen teljesen más felfogásban bokszolt, de pl. Rigo ugyanazt hozza 15 éve mint amatőrben....a párhuzam annyi h Crawford legalább annyival jobb a súlycsoportjában mindenkinél mint Rigo, csak ő ezt közönségszórakoztató formában teszi, míg Rigo meccsei tényleg uncsik még az ínyenceknek is egy kicsit, nemhogy az átlag bokszkedvelőnek...

» Cookiebacsi   válasz erre
    2016-07-25 20:36:42

@lacci: Valami más néven biztosan itt van köztünk :D :D

» Cookiebacsi   válasz erre
    2016-07-25 20:31:24

@kovban: Sztrego él még? Vagy 8 éve nem hallottam róla a Klicsko gyalázások profi szintje óta.

    2016-07-25 20:20:29

Gamboa a mérete miatt is kapott ki,ne magyarázzunk bele semmit,kapott egy orbitális nagy tarkóütést,amiből nem volt visszaút.
Crawford ebben a súlyban viszont soha nem lesz a jövő nagy bajnoka,azok feljebb vannak.
Ott már nem Postol-ok vannak.
Elpancsolhat itt is persze a langyosvízben,dédelgetve az öveit,de p4p 1 sosem lesz itt.
Senki ellen nem nézném meg ebben a súlyban,elfogytak a várós ellenfelek,bár eddig sem nagyon voltak neki.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-25 20:01:03

Feljebb kell próbálkozni crawfordnak ebben a sulyban már neki nincs kihívás.

» boxing   válasz erre
    2016-07-25 19:53:13

Amit most legjobban megnéznék az egy crawford- garcia összecsapás az tényleg nagyon jó mérkőzés lehetne.

» boxing   válasz erre
    2016-07-25 19:48:18

@Boxerone: Ha Pacet kivesszük akkor pl kik? Arumnak ott van Bradley aki az egyik legjobb váltós és nincs ellenfele, max egy Vargas visszavágó jut majd neki ahelyett hogy Arum "új barátja" egyik bunyósával összehozná

» gigaboly   válasz erre
    2016-07-25 18:20:11

Nem hiszem hogy futkosás amit Crawford csinált. Egyszerűen hátramenetben bokszolt, de nem ijedt be egy ütésváltástól, ha valaki inaktív volt a meccsen az Postol, nem pedig az amerikai.

    2016-07-25 17:28:42

@gigaboly: Ha megnézed Crawford többi meccsét nem igazán találsz olyat hgy menekül("futó") a ringben (ne itéljük el az utolsó meccse alapján).Postol kellemetlen stílusú volt ezért boxolt hátramentben.És jól tette,így lehetett legyőzni.Ez még egy övet jelent mostmár Crawfordnak.És bizony fognak kopogtatni nála.Egyre többen.

» Boxerone   válasz erre
    2016-07-25 17:26:17

@boxing: "Azért ha pacquiaoval szembe kerül akkor, tényleg egy igazi klasszisal fog találkozni aki nem gamboa, és nem is postol ő egy legenda persze már nem a régi legjobb formájában"

...és itt van a kutya eltemetve! Vannak "közellenség" bunyósok, akik ha a jó istent is megverik, akkor is van mindig magyarázat: ez csak azért volt, mert az ellenfele alacsonyabb, öregebb, fiatalabb, tapasztalatlanabb, kiégett, sérült, pont aznap meghalt az utcájában egy veréb, otthon felejtette a bohócsapkát, tésztát evett ebédre, megmérgezték a pomogácsok, elcsalták, igazából mindig is egy hurka volt stb... :)

» ogreface   válasz erre
    2016-07-25 17:15:14

A ringben derül ki igazán milyen gyors egy ellenfél és Crawford más kategóriában volt, Pacquiao mégis necces mert igaz sokat nyerhet vele de ha pontozással kikap az nem nagyon segítene, aztán várjuk meg a PPV adatokat, egyetlen nagy kritika Crawford felé hogy végig szaladta a 12 menetet és kb annyira volt élvezhető mint Rigo kis túlzással, senki nem szereti a futó ellenfeleket és nem valószínű bárki is kopogtatna nála a láttotak után, ez nem az a korszak

» gigaboly   válasz erre
    2016-07-25 16:42:57

Azért ha pacquiaoval szembe kerül akkor, tényleg egy igazi klasszisal fog találkozni aki nem gamboa, és nem is postol ő egy legenda persze már nem a régi legjobb formájában, de még igyis könnyen lehet, hogy a top crawfordnak beletorik a bicskaja.

» boxing   válasz erre
    2016-07-25 16:29:11

Van olyan Roach tanitvány aki nyert mostanában ?

    2016-07-25 16:22:20

Előtte: "...Postol már egy komplex ökölvívó, persze, Crawford is nagyon jó, de Viktor jobb nála. Crawford keményen meg fog izzadni, hogy ütőtávba kerüljön és elérje Viktort. És az már csak hab a tortán, hogy mikor én ma reggelizni küldtem Viktort, Crawford éppen a szaunából jött kifelé, elgondolkodtam tehát, hogy akkor most kinek is megy nehezen a súlyhozás?..."


Utána: "...Crawford sebessége egész egyszerűen hihetetlen volt." – kezdte az elemzést Postol edzője, a híres Freddie Roach. "A fickó rohadt gyors. A negyedik menettől megpróbáltunk változtatni, de nem volt válaszunk a sebességére..."

» Blackpanther   válasz erre
    2016-07-25 16:01:17

@CHUBAKKA: "Crawford összegyűjthetné a többi övet is"

Szerintem ne tegye. Burnst már egyszer verte, annak a visszavágójára nem lenne kíváncsi senki. Troyanovsky hasonlóan darabos és lassú, mint Postol, viszont erősebb és nagyobbat üt, de sok esélye nem lenne neki sem Crawford ellen.

» northpaw   válasz erre
    2016-07-25 15:12:37

Eddig a sokkal kisebb Gamboa és a csak jabelgető átlagon aluli ütő Postolt sikerült legyőznie, a kisváltósúly most gyenge .

» nagygeza   válasz erre
    2016-07-25 14:44:26

@Sarkozi Robert: Ne érts félre, nekem abszolút semleges Gamboa, úgyhogy esetemben semmilyen pirulát nem kellett lenyelni hála Istennek. :D
Abban van valami, hogy belharcokból sem Gamboa jött ki jobban, de azzal, hogy majd 15 centivel rövidebb fesztávval rendelkezik Crawfordhoz képest, már alapból leszűkültek a lehetőségei. Nem mondom biztosan azt, hogy ha Gamboa és Crawford egy az egyben ugyanakkora lenne, akkor nem az amerikai nyert volna, de hogy ennyire egyoldalú lett a meccs ameddig tartott, abban szerintem vastagon, sőt döntően közrejátszott a méretkülönbség és ezt tartom annak ellenére is, hogy értem mit mondtál.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-07-25 14:21:27

@LightsOutPrince: Gamboat a sajat utotavjan belul is dominalta Terrence. Az ütésváltásokbol rendszeresen ő jött ki jobban. Gamboa nem kívülről lett kibokszolva hanem Crawford nagyon szépen védekezett és remekül támadott vissza. Ezt már a meccs után is mondtuk páran de ugy látszik pár embernek még mindig nem sikerult lenyelni ezt a keserű pirulát.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-07-25 14:10:48

@balutnepper: Szerintem technikailag nem rosszabb gamboa egyszerűen rövidebbe a karjai...

» Thurman   válasz erre
    2016-07-25 14:08:12

@balutnepper: Utólag én is azt gondolom, hogy Crawford jobb bunyós Gamboa-nál is és valószínűleg méretelőny nélkül is verné, de az úgy inkább egy szoros pontozás lehetne, mivel Gamboa offenzív képességei jobban tudnának érvényesülni és ő maga kevésbé amortizálódna Crawford ütéseitől.

» superman   válasz erre
    2016-07-25 13:55:35

@balutnepper: Az első fele a hozzászólásomnak, a tiédre reagált volna. :)

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-07-25 13:41:59

Crawford tényleg jó, de ne szépítsük a dolgot, a Gamboa elleni győzelme az nagyban annak köszönhető, hogy nagyobb volt. Persze ha kétbalkezes lenne, akkor semmit nem ért volna csupán a méretével, de az Gamboa sara, hogy könnyűsúlyban akart vitézkedni 165 centis reach-el...
"a boksztudása és a képességei alapján nyert inkább"
Persze kellett hozzá az is, de szerintem meg inkább a méretével, mert Gamboa is elől van képességek és boksztudás szempontjából.

Kicsit konkrétan a hírhez is; nem vagyok benne biztos, hogy Crawford annyira akarná a Pac meccset. Jól fizetne az oké, de van még benne kockázat bőven. Ha Crawford ott megég, akkor lényegében egy öreg, visszavonulás határán táncoló Pac-től kapna ki, ami nem lenne olyan jó ajánlólevél, ha valóban a "jövő nagy bajnokát" szeretnének belőle csinálni. Ráadásul a súlycsoport... nem tudom elképzelni, hogy Pac majd visszatérésként befogyaszt kisváltóba, ahol utoljára 2009-ben bokszolt.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-07-25 13:41:16

El kell ismerni, hogy Crawford zseniális! A Gamboa elleni győzelem egyik okaként én is a méretkülönbséget feltételeztem, de ennek inkább az volt az oka, hogy elfogult voltam Gamboával. És bár valóban volt szerepe a méretnek is, de utólag rájöttem (nem a Postol elleni győzelem után, hanem az elmúlt két évben), hogy a boksztudása és a képességei alapján nyert inkább. Crawford gyors, technikás, és mindenekelőtt nagyon okosan bunyózik. A jövő nagy bajnoka lesz, minden jel szerint.

» balutnepper   válasz erre
    2016-07-25 13:13:43

@ogreface: Igazából, állhatott volna bárki Postol sarkában, klassziskülönbség volt köztük.

» Dr Evil   válasz erre
    2016-07-25 13:13:06

@kovban: Forditva na: nem Pacnek kell Crawford után futnia. Csak összejött végre:)

» kovban   válasz erre
    2016-07-25 13:00:55

Abban viszont egyetértek Sztregoval, hogy itt nem Crawfordnak kell Pac után futnia, és másrészt ez a meccs Crawfordnak lenne fontos nem Pacnek.

» kovban   válasz erre
    2016-07-25 12:59:55

@ogreface: :D:D:D

Ezek szerint neked is feltűnt, hogy Sztrego kolléga két( vagy akár 3) néven is bejelentkezett!

» kovban   válasz erre
    2016-07-25 12:57:59

Broner ellen megneznem, utana tenyleg mehetne egyel feljebb Crawford, valtoban szamos nagy kihivas var ra.

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-07-25 12:43:00

Crawford összegyűjthetné a többi övet is, vagy épp feljebb is rándulhatna váltóba, ott meg igazán nagy meccsek lennének számára, zsíros meccsek ! amúgy szerintem Pac ellen is jó esélyei lennének, igazán jó meccset adhatnának a bokszrajongóknak! ygerünk bajnok! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-25 12:40:37

@ruszki: ...és most hallgassuk meg erről "vodka" véleményét is! :)))

» ogreface   válasz erre
    2016-07-25 12:36:54

"A fickó rohadt gyors. A negyedik menettől megpróbáltunk változtatni, de nem volt válaszunk a sebességére."

Na, akkor ez volt a hiba, mert onnantól momentuma sem volt Postolnak! :D

» ogreface   válasz erre
    2016-07-25 12:36:06

A jövő Crawfordé, Pakimanóra a múltbéli teljesítménye alapján kíváncsiak az emberek és arra, hogy ki fogja őt a megérdemelt nyugdíjba küldeni.

» BigSkull   válasz erre
    2016-07-25 12:25:54

Rosszul hiszi, ha azt hiszi, hogy Pakinak kell futni utána. A PPV eladások döntenek, az Pakié.

» ruszki   válasz erre
    2016-07-25 12:07:16
Ugrás az oldal tetejére