×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombaton éjszaka a híres las vegasi MGM Grandben rendezett profigálát 2016-07-24 09:33:11 https://www.profiboksz.hu/2016/07/24/vilagbajnoki-cimeket-egyesitett-terence-crawford/

Világbajnoki címeket egyesített Terence Crawford

Szombaton éjszaka a híres las vegasi MGM Grandben rendezett profigálát a Top Rank promóció, a rendezvény főmérkőzésén pedig két veretlen kisváltósúlyú öklöző, a WBO világbajnoki címét birtokló Terence Crawford, és a WBC világelső Viktor Postol feszült egymásnak. Az amerikai-ukrán címegyesítő összecsapás taktikus, tapogatózó menetekkel kezdődött, majd a rendkívül széles repertoárral rendelkező Crawford - fordított, balkezes alapállásra váltva - átvette az irányítást. A jól mozgó, fegyelmezett, pontos ütésekkel operáló Crawford stílusa teljesen elbizonytalanította Postolt, aki ráadásként az ötödik felvonásban padlóra is került két alkalommal. A vert helyzetben lévő, többször is megrogyó ukrán bunyós nem tudott váltani, a kiütéses vereséget azonban elkerülte (a 11. etapban pontlevonással is sújtották tarkóütésért), így végül Crawford 118-107, 118-107, 117-108 arányú egyhangú pontozásos győzelemmel abszolválta a mérkőzést. Crawford új rekordja: 29 győzelem (ebből 20 ko/tko), 0 vereség, 0 döntetlen.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@superman: Crawford sem biztos, de ezek azért jó ki-ki meccsek is lehetnének, és ahogy Pacnek sem lenne szégyen kikapni a jövő egyik meghatározó bajnokaspiránsától, úgy a jelen nagy reménységeinek sem szégyen egy sokkalta tapasztaltabb leköszönő legendától egy esetleges vereséget elszenvedni.
A nagy párosítások, a klasszikus generációváltás manapság sajna egyre ritkább. Fury is megverte Wladot erre ahelyett hogy korszakos bajnoki álmokat rebesgetne lehet visszavonul és nagyon nem aktív. Canelo vívott egy korszakváltásra esélyes meccset, s nem az a baj hogy alulmaradt hanem hogy ő is inkább a biztos mérlegét fényezgeti ahelyett hogy megpróbáljon valódi bajnokká emelkedni. Ward tökös és remek öklöző erre éveket pauzál manageri okokból ahogy García meg korábban Gamboa is. Szóval vhogy a profi boksz ethosza gyengült picit, de mindig reménykedik az ember hogy egy-egy nagyobb párosításból kinő egy bajnok, aki aztán úgy is viselkedik, kockáztat és mer kockáztatni a legjobbak ellen és ezért kap pénzt és elismerést (nem az övdugdosásért, manageri dukingolásért meg rekordfényesítésért), akkor is ha néha esetleg így benne van a pakliban hogy veszít. Mert a szurkolói tömegek (én is) persze eszik a médiamaszlagot de akkor is a valódi kockázatos párosításokra kíváncsiak.
Visszatérve a kiinduláshoz: sajnos Pac már nagyon nem a régi és a May elleni meccset nem időben kapta hogy valódi ki-ki meccsre legyen esélye, de a múltja, tudàsa és formája még mindig alkalmassá teheti egy nagy meccsre a jelenkor egyik nagy ígéretével. Szóval ha már lesz még meccse, remélem nem egy Berto szerű ellenfelet választ, hanem egy Crawford kaliberű jöbő nagy ígéretét aki azért már le is tett vmit sz asztalra.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-26 23:27:47

@antonio: Khan max 3-4 menetet állna...nagyon max!!

» MrPerfect   válasz erre
    2016-07-25 21:23:56

@Peacock: igaz, végülis ha Pacquiao-nak ez jó, legalább segít a következő generációnak...(igaz Thurman és Spence szerintem korántsem biztos, hogy vernék)

» superman   válasz erre
    2016-07-25 13:45:01

Na, így lett Postolból, aki az előzetes várakozások és esélylatolgatások alapján esélyes volt a győzelemre, egy tulajdonképpeni hurka, akit csak úgy odadobtak az amcsinak könnyen fogyasztható konc gyanánt... :P

» ogreface   válasz erre
    2016-07-25 12:42:11

@superman: Teljesen egyetértek abban hogy Pac már régóta nem a régi, s nemcsak hogy kicsit kopott, de eltűnt belőle a tűz:( Ugyanakkor a legyőzése még mindig komoly teljesítmény, az a Bradley meccsen kiderült.
Én nem örülök hogy folytatja, de ha igen, akkor váltóban Crawford, Thurman, Errol Spence ellen nézném meg szívesen. Mert szerintem egynél több meccs már nincs benne. Szóval ha már lesz meccs, az egy potenciális "őrségváltó" meccs kellene legyen.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-25 11:38:08

@Peacock: alapvetően egyetértek, de azért nem elhanyagolható különbség, hogy Tszyu-ról csak Hatton-nal szemben derült ki, hogy már nem a régi, előtte ennek nem volt jele, tehát ha valaki azt mondaná, hogy az még egy jó Tszyu volt, csak Hatton nem feküdt neki, akkor nehéz volna megcáfolni a véleményét. Pacquiao-val kapcsolatban viszont kb. mindenki egyetért abban, hogy már vagy 5 éve nem a régi, ami a mérlegén és a teljesítményén is látszik.

» superman   válasz erre
    2016-07-25 11:23:41

@kovban: Tszyu valóban nem volt már a régi, a bíró is Hattonnak kedvezett (bár Tszyu is fogott azért nem keveset és ha jól emlékszem öv alá is mindketten találtak), és még így is az élete formája kellett Hattonnak és az srénaszerű hangulat hogy nyerjen. De masszív underdogként mégiscsak nyert egy azért még elég félelmetesnek tartott Tszyu ellen, ami szinte az év meglepetése volt. Ezzel lett Hatton ismert sztár és komoly tényező - Crawford most majdnem ugyanitt tart, ennyit állítottam. Crawford ha most megverné a szintén már nem top Pacet, akkor emelkedne kb. azonos státuszúvá, ha mindezt váltóban tenné, különösen.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-25 08:40:06

@ruszki: remélhetőleg nem lesz akkora hülye mint Brook meg Khan és max váltóig megy fel

» gigaboly   válasz erre
    2016-07-25 00:26:29

GGG már előre örül, megvan a következő utáni ellenfele.

» ruszki   válasz erre
    2016-07-25 00:10:18

@vodka: Te mond Sztrego! Egyszerre hány néven fogsz még itt feltünni:)? Most vodka, ruszki? Régebben kreatívabb voltál:))))

» kovban   válasz erre
    2016-07-24 22:45:00

@Peacock: Ne haragudj, de Hatton annyit fogott Tszyu ellen, hogy azért már bőven leléptetés járt volna, azon felül pedig az a Tszyu már rég túl volt a zenitjén. Sztem a top Tszyu kb. 3 menet alatt kiszórta volna Hattont.

» kovban   válasz erre
    2016-07-24 22:39:12

Hát nem tudom, ez a meccs nem mérvadó, ez a Postol messze nem top szint, egyetlen fegyvere a jobb keze ami párszor elő is jött de Crawfordnak meg se kottyant, még is hogy a fenébe verte Mattysse-t... Crawford tényleg jó, nagyon gyors de Postol egy gyenge ellenfél volt hozzá képest, az hogy ő Floyd utódja azzal még várjunk, azért Pacman meg Bradley nem Postol kategória

» gigaboly   válasz erre
    2016-07-24 21:44:18

@antonio: Hatton akkor talákozott volna Crawforddal, amikor a meccs elején összeütik a kesztyűket, meg akkor amikor a végén odamegy hozzá megköszönni a meccset.

    2016-07-24 20:55:24

@isildurzeroTMT: Mer ugye Postol legyőzése önmagában Hall Of Fame :)

» antonio   válasz erre
    2016-07-24 20:25:39

Hatton hol volt Crawfordhoz képest ? :D

Aki egy ilyen meccsen merevre lett volna ütve az Hatton.Ugyanúgy borult volna mint May v Pac ellen.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2016-07-24 20:02:23

@Peacock: Crawford lenyilatkozta, hogy csak 140 fonton boxolna Pacmennel, úgyh remélhetőleg ebbe nem megy bele Pac. Utoljára 8 éve boxolt ebben a súlycsoportban.

    2016-07-24 19:35:23

@vodka: Nem csodálkoznék:))))

» Feeder   válasz erre
    2016-07-24 19:33:54

Kérdés, hogy Pac-bő menbyit vett ki ez a kis pauza-illetve, hogy mennyire tud majd a bunyóra koncentrálni. A Bradley elleni formájával pac győzelmére tippelnék, de Craeford ellen nehezebb dolga lesz.

» emgabor   válasz erre
    2016-07-24 18:55:08

@Kane: Boksztudásban, ring Iq-ban, technikailag nagyon nem egy szint. De a gyorsasága, keménysége, munkatempója ellensúlyozta ezt annyira, hogy legyőzzön egy Tszyut, Castillot, Collazot. Ezért írtam hogy potenciálisan ellenfélként közel olyan nehézségű és pedigréjű a lezárt pályafutására és ismert max teljesítményére visszatekintve Hatton, mint a mostani (nem tudni meddig jutó, emelkedő) Crawford.
De nem hiába soroltam persze én sem összehasonlítás kor a harmadik csoportba ha nézed.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-24 18:39:34

@Kane: Nem lepődtem volna meg ha Hatton merevre üti Crawfordot, azért mer kipontozgatta Postolt még ne tegyük egy lapra Pacel és Mayel!

» antonio   válasz erre
    2016-07-24 18:29:38

@Peacock: Hatton nem érte el Crawford szintjét soha, egy óriási favágó volt zéró védekezéssel, és az álla sem volt egy nagy szám. Az ilyen bunyósokat Pac 10/10szer lemészárolja.

    2016-07-24 18:03:46

Nem volt rossz Crawford, de szerencséjére a kisváltó már nem olyan erős mint volt korábban. Garcia Khan büntették volna őt ezzel a formával nem jól védekezett sok előkészítetlen ütést is benézett.

» antonio   válasz erre
    2016-07-24 17:52:37

@Jersey Joe: Az alapintencióval egyetértek: nem megkopottan kellett volna May ellen összehozni (mert ez May és Arum közös sara), és nem kéne bele hajszolni sem most már nagy vereségekbe. De a jelenleg feltörekvő csillag státuszú Crawford jelenlegi szintjét azért túlszárnyalta Hoya, Barrera, Morales, de még Mosley, Maquez, Cotto is, sőt talán Margarito és Hatton is voltak potenciálisan olyan nehézségű és státuszú ellenfelek mint most Crawford.
Más kérdés hogy Pac megkopott. De egy őrségváltó meccs azért indokolt lehet még. Crawfordot ha nyerne sztárrá emelné, és így ha May visszajön az ötvenedikre (úgysem tartja a szavát hogy nem így lesz hacsak vmi vis major közbe nem jön), akkor màr ellene illene mennie, egy újabb potenciális őrségváltó meccsen (nem mint múltkor egy felső középszerű Berto vagy egy inaktív García ellen).
Vagy egy esetleges Spence-Crawford győztese ellen:)

» Peacock   válasz erre
    2016-07-24 17:34:02

itt van GGG következő elenfele, szegény crawford :D

    2016-07-24 17:26:02

@Kane: Ja és Kovalev.

    2016-07-24 16:04:51

Amúgy azt hiszem most csak öt világbajnok van aki több szervezet övét is hordja.

Fury, Lebedev, Golovkin, Crawford, Estrada.

    2016-07-24 16:04:10

Kicsit csalódtam Crawford-ban: biztos voltam benne, hogy kiüti Postol-t.

» Perkins   válasz erre
    2016-07-24 15:34:49

@mexico: Kicsit inkorrekt ez Pacquaioval szemben.


Akkor kapja a két legnagyobb meccsét, amikor már túl van a zeniten.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-07-24 15:27:27

@mexico: Kicsit inkorrekt ez Pacquaioval szemben.


Akkor kapja a két legnagyobb meccsét, amikor már túl van a zeniten.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-07-24 15:27:27

Semmi értelme nem lenne egy Pac-Crawfordnak,semmilyen szempontból.
Pac élvezze a nyugdíjas éveket,Crawfordot meg próbálják meg jól menedzselni és jó párokat szerezni neki.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-24 15:26:55

@ruszki: Pacman és Gamboa között méretbeli különbség nem igazán van...egy kicsivel nagyobb Pac ütőtávja és talán valamivel komolyabb izomzattal rendelkezik...
Szerintem most megpróbálja Arum beáldozni Pacquiaot Crowfordért.
Pacből kihalt az a robbanékonyság ami korábban jellemezte,de még így is képes lehet keresztül húzni Arum papa számításait.
Szerintem jó meccs lehetne....én kíváncsi lennék rá.

» mexico   válasz erre
    2016-07-24 15:18:41

" Nemvàrtam ekkora különbsèget, de biztos voltam Bud sikerében ;)
Már majdnem hatottak ràm az olvasott "okosságok" "

Én először úgy gondoltam,,hogy Postol nagyon állva lesz hagyva és iskola lesz,de a végére rám is hatottak a többiek,szoval egy szoros pontozást mertem már csak tippelni tegnap :D

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2016-07-24 14:47:12

@ruszki: Aztán ha kiüti Pakit is, akkor majd ő is kicsi lesz. Ez a méretkérdés tipikusan akkor téma, ha adott bokszoló kevésbé szimpatikus a publikumnak (Chavez Jr) vagy egy kedvencet üt ki (Gamboa). Jutyúbon írjátok be Hearns minden meccse alá, hogy azért nyert, mert nagyobb volt.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-07-24 14:23:29

@Brian Sutherland: Postol lassú kézzeel és lábon is, és nem üt nagyot. Paki minden téren gyorsabb és képzettebb, de Gamboa is, csak ő kicsi.

» ruszki   válasz erre
    2016-07-24 14:12:21

Postol egy nagyon jó kis bunyós, látszik rajta h iskolázott, jól megtanulta mivel győzhet ilyen adottságokkal, de Crawford extra klasszis!!
Nem Postol volt rosszabb mint vártuk szerintem, hanem Crawford mutatta meg, h milyen jó ökölvívó, tud vívni,kontrázni, ha úgy van első szándékból is tud bunyózni, zseniális..

» Cookiebacsi   válasz erre
    2016-07-24 13:51:44

@Brian Sutherland: Azért azt kétlem,hogy Postol nagyobbat ütne mint Gamboa....

» mexico   válasz erre
    2016-07-24 13:38:24

@Feeder: Gamboát azért hoztam fel, mert még mindig tartja magát a legenda, hogy Crawford csak a mérete miatt győzött (meg amúgy majdnem minden másban is jobb volt legkésőbb a 3. menettől, csak hát látni is kéne, nem csak nézni). Ugyanezek a Gamboa-hívők dörzsölték a tenyerüket, hogy na majd most a hórihorgas Postol ellen megáll a tudomány, aztán az élet megint nem őket igazolta. Ennek ellenére még mindig itt van alant az épületes komment, ami azt fejtegeti, hogy majd Pakító kiüti, hisz nagyobbat üt, mint Gamboa. Nos Gamboánál minden bizonnyal Postol is nagyobbat üt, azt sokra ment vele.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-07-24 13:30:48

@Chico: Szerintem nagyon sok embert megtévesztett Postol Matthyssee elleni győzelme...
Ezzel nem azt akarom mondani,hogy Postol gyenge bunyós lenne (én nagyon örülnék,ha itthon lenne egy ilyen Postolunk),de az a Matthyssee nem igazán volt éles...valami megtört benne a Garcia meccs óta.
Szóval szerintem egy kicsit túlértékelte az a győzelem Postolt.

Kicsit OFF:
Mayorgának jól telnek a nyugdíjas évei:
https://www.reddit.com/r/Boxin...

» mexico   válasz erre
    2016-07-24 13:26:04

@Brian Sutherland: Postol nem Gamboa,semmi köze egymásnak a kettőhöz,ez akkor lenne logikus ha Gamboa rendelkezne Postol méreteivel,de nem rendelkezett.
Crawford az új Maywather,na bakker,nagyon képzett bunyós de azért ne mááá.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-24 13:16:38

Nem ezt az eredményt vártam, és most fogalmam sincs mit láttam bele
Postolba amiért azt hittem győzhet :) Crawford minden kételyem eloszlatta nagyon okosan bokszolt.

    2016-07-24 13:12:11

Paki ellen nézném meg, ha a kicsi gyors Gamboa gondot tudott okozni neki, akkor a nagyobbat ütő Paki ki is ütheti.

» ruszki   válasz erre
    2016-07-24 13:11:03

Crawford felmérte 3 menetben, mire számíthat Postoltól, aztán ritmust váltott és onnantól meg csak nyomozta Postol a ringben. Kibokszolta és leiskolázta Terence az ukránt. Hihetetlen jó bunyós, most is bebizonyította és nagyon jó, hogy Arum összehozta ezt a meccset, hogy ez kiderüljön, pedig volt benne kockázat. Mégis ez az, amiről a boksz ideális esetben szól, a legjobbak egymás ellen, akár fekszik egyiknek a stílusa a másiknak, akár nem...

Lehet mondani Arumra akármit, de a sokkal kevesebb bunyósából is összehozza a legjobbakat egymás ellen, míg Haymon a 200 feletti számú bunyósából csak szökőévente valósít meg egy Santa Cruz-Marest, vagy egy Thurman-Porter kaliberű meccset. Ez a különbség köztük.

Ahogy Kellerman is mondta az HBO-n a meccs kezdetekor, aki előfizetett erre, az igazi bokszrajongó és asszem a meccs nem okozott csalódást nekik...

Ha ezek után jön a Pacquiao-Crawford, a PPV valszeg nem fog besülni, szerintem mindenki látni akarja ezt a meccset a két fenomén között...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-07-24 12:25:56

Remekül bokszolt Crawford és egyértelműen ő volt a jobb, de erre a két "leütésre" holnap kb már senki nem fog emlékezni.

    2016-07-24 12:21:25

@Boxerone: Jó a párhuzam amit felhoztál!
És igen... Összességében nagyon tud Crawford
Igaz nehezen melegszik be, de mindenkinek megtalálja a gyenge pontját. És győz! Remélem így folytatja :)

» deserteagle   válasz erre
    2016-07-24 11:42:53

@deserteagle: Én is így voltam Alvarez Vs Laránál.Ott is ez ment hgy milyen hosszú Lara karja és hgy simán veri Alvarezt..Simán kikapott.Itt már nem hatott meg ez a karhosszas duma.Crawford lett Floyd útódja:)Nagyon technikás,gyors és ami nagyon fontos hgy használja az eszét a ringben.

» Boxerone   válasz erre
    2016-07-24 11:27:51

Postol Crawford-hoz képest nagyon egysíkú bunyót mutatott.....
Crawford nagyon jó taktikával készült és végig is vitte ;)

» BigSkull   válasz erre
    2016-07-24 11:26:42

Szerintem bradley-t megverné sokkal okosabb bunyós;én majd egy errol spence ellen nézném meg nagyon.

» Thurman   válasz erre
    2016-07-24 11:08:15

Én valamiért Bradley ellen szívesebben megnézném mint Pac ellen. Pac-et Garcia ellen nézném meg nagyon.

» czir88   válasz erre
    2016-07-24 10:52:53

Nemvàrtam ekkora különbsèget, de biztos voltam Bud sikerében ;)
Már majdnem hatottak ràm az olvasott "okosságok"

» deserteagle   válasz erre
    2016-07-24 10:48:35

Hát ennyit arról, hogy Gamboát csak a mérete miatt verte, meg arról is, hogy 2 centiken meg fél fontokon dőlnek el meccsek.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-07-24 10:42:16

Lehet, veri Pacmant, de a Bradleyt verő formában lévővel nem lesz olyan könnyű dolga.

» cchhiixx   válasz erre
    2016-07-24 09:48:36
Ugrás az oldal tetejére