×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Július 16-án kerül sor a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay 2016-07-01 11:13:52 https://www.profiboksz.hu/2016/07/01/a-vada-teszteli-wildert-es-arreolat/

A VADA teszteli Wildert és Arreolát

Július 16-án kerül sor a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay Wilder és a többszörös kihívó Chris Arreola világbajnoki címmeccsére. Mint ismert, a veretlen amerikai ökölvívó májusban kötelezõ kihívója, Alexander Povetkin ellen bokszolt volna, az orosz sportoló azonban megbukott az elõzetes doppingszûrésen, és amíg ügyét vizsgálják, Wilder részére engedélyeztek egy szabadon választott címmeccset. A Bronz Bombázó úgy tûnik, példát szeretne mutatni, hiszen - ahogy a Povetkin elleni találkozó felvezetésében - itt is felkérte a VADA-t (Önkéntes Dopping Ügynökség) hogy ellenõrizze õt, és kihívóját, aki természetesen szintén aláveti magát a teszteknek. Wilder egyébként a hírek szerint egy egy évig tartó, folyamatos doppingszûrésre is felkérte a szervezetet, ami valamikor nyáron veszi kezdetét.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

A WADA még áprilisban ezt írta a meldoniummal kapcsolatos közleményében:
Results management shall proceed....
b.If there is other evidence that the substance was taken after 1 January 2016

https://wada-main-prod.s3.amaz...

Ez alapján a VADA helyesen járt el, hiszen a pozitív tesztet megelőző idei negatív teszteket értékelték bizonyítékként a 2016 január 1. utáni szerfogyasztásra.

Ha ezek után mégis változott a WADA álláspontja, akkor az azért lehet,mert rájöttek, hogy esetleg a meldonium tényleg olyan szer, amely képes rejtőzködni, akár hónapokig is, majd egyszer csak megint ürülni a szervezetből és feltűnni a vizeletmintákban. Nekem ez eddig hihetetlenül hangzott, de ezek szerint mégis lehetséges, ha a WADA elfogadta. A kérdés az csak, ha ennyire nem ismerik még az anti-dopping szervezetek sem ennek a szernek az emberi szervezetben való "rejtőzködési" képességét, kimondható-e bármilyen türelmi határidő, vagy mennyiségi korlát, amikor már nem tűnhet fel a mintákban (hiszen ezek szerint akár x negatív teszt után is jöhet véletlenszerűn egy pozitív minta valamikor).

» iceman   válasz erre
    2016-07-05 04:21:17

hát jó lenne már, ha tényleg sikerülne összehozni ezt a meccset, és nem jönne közbe semmi sem, én bízom benne, hogy év végén sikerül megrendezni, és látunk végre egy igazi nagy meccset! meg remélem, hogy októberben meglesz a Fury-Klitschko visszavágó is, novemberben meg a Joshua-Parker meccs, jó lenne ez nekünk szurkolóknak, meg már ránk is férne annyi elmaradt meccs után stb..

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-04 00:45:44

@Jersey Joe: Én is ebben bízom! Ez végre egy valódi ki-ki meccs lenne. Wilder magasabb, atletikusabb, hosszabb kezű bár technikailag vannak hiányosságai. Pov tapasztaltabb, képzettebb. Mindkettő nagyütő - bár ebben Wilder jobb, Povnak viszont kemény az álla-feje ami Wildernél egyelőre bizonytalan tényező. Én úgy látom hogy alighanem a pillanatnyi forma lehet a döntő, és Wilder alibi ellenfélválaszrásai most visszaüthetnek. Mert a Huck elleni közepes ütő és fizikálisan-mentálisan fáradékony Povetkint a Stiverne elleni taktikus és éles, bevállalós Wilder szerintem verné. De a Wlad utáni (mondjuk a Takam vagy épp Wach elleni) fejben összekapottabb, el nem fáradó és megerősödött Povetkin pedig nálam egyértelmű favorit lenne mondjuk a Gavern, Molina vagy Szpilka elleni csapkodós, instabil és sokszor tanácstalan Wilderrel szemben - ha számba veszem a stíluskülönbségeket, akkor is.
És a fizikai különbségek kiegyenlíthetősége mellett szól az is hogy Pov épp feljövőben, Wilder pedig alighanem épp a gyengébb ellenfélválasztásnak (mert fejlődni nagy meccseken lehet) köszönhetően forma tekintetében inkább leszállóágban van. Persze másik oldalról meg a korkülönbség miatt az idő nem Povetkinnek dolgozik.
Summa: mindenképp nagyon várós meccs ez, csak jöjjön már végre össze:)

» Peacock   válasz erre
    2016-07-03 22:24:16

@Peacock: Egyébként teljesen logikus(nak tűnő) magyarázat. Azért a kémiai anyagok az emberi testben nem úgy működnek, mint az egyszeregy.

Most már a lényeg, hogy legyen összecsapás még ebben az évben valamikor.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-07-03 21:52:09

Mielőt sok felesleges kört futnánk, itt a valóban hiteles, hivatalos Wada (a Vada mint Wada-certifikált laborokkal dolgozó szervezet ugye ezt követi) állásfoglalás eredetiben:
https://www.wada-ama.org/en/re...
Ebben szerepel az a kitétel, hogy "ha nincs más ráutaló bizonyíték" 2015 szeptember utáni meldonium-használatra, csak akkor nem minősül doppingvétség ék az egy mikrogramm alatt kimutatott koncentráció a vizeletettesztben 2016 szeptemberéig. Na most vájtfülűeknek marad (sajnos) a kérdés: a két korábbi negatív minta utáni pozizív milyen megítélés alá esik. Ez úgy tűnik (sajnos) Vada/Wbc hatáskör marad megítélni. A Wbc elnöke ki is adott egy nyilatkozatot hogy a Wada állásfoglalást szorosan figyelemmel kísérve jövő héten végleges döntést hoznak Pov eltiltása/köt.kihívói státusza ügyében.

De plusz ami színesíti a képet: a Wada mint a nyilatkozatban is szerepel nem folytatott kiürülési vizsgálatokat a tiltólistára tételsor és azóta sem, mert minden esetben a gyártó állásfoglalására támaszkodik alapban és most is új visszajelzések alapján módosította szankvionálási feltételeit ezen szer tekintetében.
Nos lehet olyat is olvasni a neten (nem Wada) hogy a meldonium zsírban rajtározódhat és ez adhat tudományos magyarázatot (ahogy Povék szakértője is mondta) hogy a kiürülési fázis során adott fizikai állapottól is függhet hogy épp kiválik-e a zsírszövetkből vmi folyamat által meldonium ami kimutatható adott pillanatban a vizeletben.
Vagyis: egy hetet még várni kell hogy lássuk a Wbc döbtését, de én úgy látom Povetkinék innenstől koherens védekezést adhatnak elő, és az új Wada állásfoglalás hatalmasat dobott a pozíciójukon.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-03 21:18:02

@Moorer: Szenzációs hír

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-07-03 21:12:06

@CHUBAKKA: Egyetértek.

» Moorer   válasz erre
    2016-07-03 20:56:34

hát az új hírek szerint akkor Povetkin tisztázni tudja magát, akkor Wilder nem fog tudni kibújni a meccs alól, mennie kell Oroszországba nincs mese. Zárják már le ezt az ügyet, mindenkinek az lenne a legjobb, ha megrendezik a meccset, jobb mint a bíróságra járni, pereskedni .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-03 20:54:58

@antonio: Szerintem sem 100 % hogy létrejön a meccs egyelőre, de így mindenképp a Povetkin csapat tisztázva van .

» Moorer   válasz erre
    2016-07-03 18:55:37

@Moorer: Az igen! És ez végleges döntés vagy csak egy színjáték újabb felvonása? :) De az hogy a VADA így döntött még nem garantálja a meccset gondolom én.

» antonio   válasz erre
    2016-07-03 18:52:53

A VADA nyilatkozatot adott ki miszerint Povetkin NEM követett el doppingvétséget!

» Moorer   válasz erre
    2016-07-03 17:58:56

@bpjotruska: Ezt akartam mondani hogy ördög tudja kivel fog most majd meccselni,mennyire vattázzák.
Engem nem érdekel hány meccse volt előtte,csináljon jó mérkőzést,szórakoztasson,ha meg világbajnok nyerje meg a meccsét,ha veszít is emelt fővel tegye.
Marhára vártam a Povetkin elleni ütközetet,na mondom végre,erre az orosz tesz keresztbe.
A Fury meccs tolódik,talán sosem lesz,ahogy Povetkin sem,most hogy van 4-5 ember aki egy szinten van,nincs semmilyen érdekes dolog nehézben,marha uncsi a téma jelenleg.
Haye egyhelyben topog,Ortiz nyugdíjas lassan,Wildert tudjuk,Joshua nyaral,áhh.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-02 20:49:19

"Értem,de hát Joshua ugyanezt csinálja csak csendben,ezt mégsem hozza fel senki."
Nem teljesen mindegy az sem, hogy valaki 30+ meccs hurkatoltes utan lesz vilagbajnok, vagy mar a 16. meccsen ( bar azt el kell ismernem, hogy Martin egy kurva nagy ziccer volt, abbol lett VB Joshua, azt a lehetoseget meg kellett ragadni ). Joshua promotere szerint vagy Parker kovetkezik, s ha nem o, akkor a Pulev-Stiverne-Jennings triobol valaki. Egyik sem Molina-Duhaupas kategoria. Persze meg az is meglehet, hogy a briteknek is csak a szajuk jar, de nyugodj meg, ha elkezdi Joshua is lepukkant birt masodvonalasok ellen vedegetni az ovet, majd kap a fejere o is :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2016-07-02 19:47:17

@Roy Jones Jr.: Értem,de hát Joshua ugyanezt csinálja csak csendben,ezt mégsem hozza fel senki.
Most akkor az a fontos hogy hurkát töltenek és szivatják a nézőket ergo,vagy az hogy milyen hangosan.
Mert mit szeretnének az emberek,hogy ha azt hogy a jenki jó bokszolókkal nyomuljon,akkor mégiscsak kíváncsi rá mindenki,ha meg az hogy tűnjön el a porondról,akkor buzdítanák az ellenfeleit,nem fikáznák mint mindenki.
Bevállalta Povetkint,úgyhogy azt a kérdést nem is értem igazából,szerintem mostanában nem is nagyon van kiabálós megnyilvánulása sem,ez a cikk sem arról szól.
Néztem az Arreolás sajtótájékoztatót,teljesen szimpatikusan nyilatkoztak.
Ha a jenki is bevállalná hogy igen,Haymon miatt töltök hurkát,akkor is találnál rajta fogást,ez csak pszihológia,ha elégedetten bólogatnál utána rá akkor az hazugság lenne,ez csak nézőponti kérdés,ami felnagyítja illetve kicsinyíti egyik vagy másik oldalt,tulajdonságot.
Szerintem a produkció fontosabb egy bunyósnál,nem a cirkusz része,azt lehet jól vagy rosszul,megnyerően vagy unszimpatiusan csinálni,kinek mi jön be,a kötélnégyszögön belül azonban nincs mellébeszélés.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-02 19:28:57

@Feeder: "Töltsön hurkát,de maradjon még csendben is akkor minden szimpi?"

Senki nem akarja, hogy hurkát töltsön, de kénytelen, mert a gazdája azt akarja. Ha viszont ez a helyzet - és tudjuk, hogy ez - kíméljen már meg mindenkit a nagy szövegeitől, hogy ő így meg úgy kiállna a legjobbakkal, amikor eladta magát a pénzért...

"Nem értem az okfejtést,ha kiüti Wilder a cipőjéből Povetkint,akkor rögvest mindenki elégedett tapsolt volna és meg lett volna bocsájtva hogy nagy a hangja?"

Nem az a lényeg, hogy Wilder kiüti-e Povetkint, hanem hogy bevállal-e olyanokat, mint Povetkin és hány hurkára vállal be egy Povetkint? Mert a hurkák ellen könnyű címet védeni, de azért néha napján valaki komolyabbat is be kéne elvégre ő a világbajnok és nem úgy, hogy el kell menni a végsőkig, hogy legalább egy összejöjjön végre valahára, miközben fűt-fát lehazudik, hogy ő gond nélkül kiáll a legjobbak ellen is, mert ennek pont az ellenkezője látszik csak...

Danny Garcia példáját kellene neki is követnie, aki nem olyan túl rég kimondta (a tényt), hogy azzal bokszol, akit Haymon mond neki és azóta kevesebben is támadják az ellenfélválasztásai miatt...

Ez a szolgalelkűség sem túl szimpi, de legalább nem nézi hülyének az embereket...

"Az utálat tárgya másból fakad,mindenki tudja hogy ez színház,ki szerzi a melót neki és hogy mit kell mondania."

Szó nincs arról, hogy bármit kéne mondania, mások sem mondanak semmit. Haymon legtöbb bunyósa nem tesz hangzatos nyilatkozatokat, Wilderen kívül még Khan az, aki verni szokta a nyálát a semmire és őt is pont ezért "imádja" mindenki... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-07-02 19:08:52

@Feeder: Nagyon tevedsz, en eleg regen figyelem a boxot es a boxolok megiteleset, es majdnem kizarolag azon mulik az egesz, hogy kikkel boxolsz es mit nyujtasz a ringben. A duma is kozrejatszik, de mellekes. Amikor egyre masra derul ki egy bunyosrol, hogy most ezert nem, most azert nem, most ezzel, most azzal nem, majd jovore, ossze, ketevmulva, akarmikor stb, akkor egy ido utan a kozvelemeny ellene fordul. Ebben semmi mas motivum nincs. A valos teljesitmenyt mindenki megsuvegeli.

Wildernek, Canelonak, Garcianak, Stevensonnak, stb semmi mas dolga nincs, mint kiallni _akivel_ kell. Semmi mas a vilagon, es nepszerusegben fognak furdeni.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-02 19:07:54

@Roy Jones Jr.: Töltsön hurkát,de maradjon még csendben is akkor minden szimpi?
Nem értem az okfejtést,ha kiüti Wilder a cipőjéből Povetkint,akkor rögvest mindenki elégedett tapsolt volna és meg lett volna bocsájtva hogy nagy a hangja?
Na látod.....
Az utálat tárgya másból fakad,mindenki tudja hogy ez színház,ki szerzi a melót neki és hogy mit kell mondania.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-02 18:16:53

@dondannyboy: Ja, OK, megvan. Egyetértek, akiket felsoroltál, a maguk idejében klasszisok voltak.

» HunFighter   válasz erre
    2016-07-02 17:12:26

@kovban: De az Association nem ügynökség, hanem szövetség, ezért ez egy naaagy kavar a cikkben! ;)
És akkor már dopping ellenes szövetség, nem önkéntes dopping ügynökség. Vagy ők osztják a cuccot? :)

» testudo   válasz erre
    2016-07-02 16:33:50

@fixpont: :D

» Peacock   válasz erre
    2016-07-02 15:48:05

@dondannyboy: Szerinted a 90-es években nem hoztak össze nagy nehézsúlyú mérkőzéseket?

    2016-07-02 15:41:57

@Feeder: Én nem hallottam még Joshuától egyetlen nagyhangú nyilatkozatot sem, vagy hogy üzengetne a többieknek, teszi a dolgát csendben, elintézi azokat, akiket hoznak neki, nem veri a nyálát fölöslegesen. Wildernek is csak ezt várná az ember, miután eladta magát Haymonnak. (Annyira illik ide az a jelenet, amikor George Washington "Duke" helyrerakja a limóban a pofázó Union Cane-t a Rocky 5-ben.)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-07-02 14:50:57

Persze Wilder szabadon választott ellenfeleinek minősége kifogásolható,de nagyon kíváncsi leszek majd a többi vb hatamas kihívás keresésére is.
Csak hogy igazságosak legyünk.....

» Feeder   válasz erre
    2016-07-02 14:24:16

@Peacock: Hat a kozeljovoben kiderul, hogy a VADA tesztek ki tudjak-e mutatni a bigmac-et.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-02 13:55:46

Most ôszintén: Arreola kinézete önmagához viszonyított formája tekintetében magáért beszél. Elég kiábrándító hogy pont őt választották most ennek tudatában, ahogy az is hogy, emiatt íródott (íródhatott) át egy világranglista.
Azért drukkolok amúgy annak hogy felmentsék Povetkint, hogy Wilder a maga 2m-es atletikusságával (egyéb hiányosságokat jól kompenzálja ezzel azért) meg VB övével kezdjen már el végre valódi top meccseket vívni (olyanokat ahol a nyertes méltán lehet büszke de a vesztes is elismerést érdemelhet a bokszot szeretők szemében), és nekem aztán tényleg mindegy melyikük nyer, de végre ez valódi vb-övhöz méltó meccspárosítás lenne.

» Peacock   válasz erre
    2016-07-02 13:47:45

@dondannyboy: hát kiálltak egymással a bunyósok, voltak nagy meccsek, a Holy-Bowe trilógia is remek volt meg Holyfield-Tyson stb stb stb. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-02 13:28:47

@CHUBAKKA: "lehet, hogy ez a Haymon nem akarja Wildert nagy meccsekre engedni, de azért akkor miért Wildert kell hibáztatni ."

Nagyon nem akarod megérteni, de azért utoljára...

Wilderrel az az egyetlen baj, hogy ő szavakban kiállt már mindenkivel az elitből, meg százszor elmondta, hogy a legjobbakat is megverné, de ezek helyett az ellenfelek helyett jönnek a Molina-, Duhaupas-, Szpilka-, meg a lelakott Arreola-félék! Aki követi a hátteret is, az pontosan tudja, hogy ez azért van, mert alapból nem ő dönti el, hogy kivel bokszol, hanem Al Haymon - és neki meg a tv-nek baromi fontos, hogy megmaradjon a nullája, meg a látványos KO-mérlege - és ezért jönnek ezek az ellenfelek, de akkor miért nézi az embereket ennyire hülyének Wilder?

Wilder az őszinte pillanataiban elmondta már, hogy miért bokszol (a kislánya egészségi állapota miatt, meg hogy megadjon neki mindent) és azt is tudja mindenki, hogy aki Haymonhoz aláír a nagyobb meccspénzekért, az gyakorlatilag lemond a döntési jogáról az ellenfeleit illetően (illetve azokból választhat, akiket Haymon felajánl neki), ő ezt bevállalta, akkor miért próbál úgy beszélni a nyilatkozataiban, mintha ő döntene bármiről is?!

Wildernek csak annyit kellene tennie a jobb megbecsülés érdekében, hogy kevesebbet pofázik ARRÓL, ami úgysem lesz! Persze biztos sérti az egóját, hogy ő csak egy szaros báb Haymon bácsi játékában, de amikor a millió dolláros csekkeket veszi fel a hurkák elleni meccsekért, akkor valszeg nem problémázik ezen...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-07-02 13:12:13

"Tysonék idejében összehozták a nagy meccseket,"
Milyen nagy meccseket is hoztak össze?

» dondannyboy   válasz erre
    2016-07-02 12:52:52

@Galamb: Joshua ellen , hát benne van, de szerintem ezen a szinten már nincsenek lefutott meccsek ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-02 12:36:57

lehet, hogy ez a Haymon nem akarja Wildert nagy meccsekre engedni, de azért akkor miért Wildert kell hibáztatni . Emlékezzünk vissza csak, hogy leírták Wildert a Stiverne meccs előtt , meg rakosgatták be ide az amatőr videókat, mikor Wildert kiütötték, meg a Haye elleni edzésvideót stb. Aztán meg Wilder egy nagyon érett bunyót mutatva, nagyon összeszedetten bunyózott, engem meglepett, és elismertem a teljesítményét. Pedig akkor Stivernenek szurkoltam. Látom én , hogy mi van, hogy sokszor a promóterek ilyen verhetetlennek tűnő ko királyokat akarnak építeni, de ezzel csak ártanak a sportnak, és ennek a súlycsoportnak. Tysonék idejében összehozták a nagy meccseket, és amelyik bunyós kikapott az sem tűnt el a süllyesztőben, szóval még csak nem is értenek hozzá ezek a Haymon félék, azt hiszik, hogy be tudják csapni az embereket, Amerikában is papírbajnoknak mondják sokan Deontayt. Na és mivan akkor, ha van veresége egy bunyósnak, nem lesz már eladható, hát ez sem állja meg a helyét, ott van Wlad, vagy Haye ők sem veretlenek mégis sok a rajongójuk.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-02 12:34:49

@CHUBAKKA: "Meg nem is biztos, hogy kikapna Wilder. ;-)"

De biztos. ;-)

» Galamb   válasz erre
    2016-07-02 12:17:26

@Roy Jones Jr.: Egyetertek, engem kifejezetten irrital ez az ovodas stilus...

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-07-02 11:31:13

@testudo: Ez 2 kulon dolog. :)

» fixpont   válasz erre
    2016-07-02 11:20:04

@testudo: Mindkettő létezik, és ebben a cikkben a VADA szerepel( Voluntary Anti Doping Association) ha jól emlékszem.

» kovban   válasz erre
    2016-07-02 11:02:09

WADA, nem VADA...World Anti-Doping Agency

» testudo   válasz erre
    2016-07-02 10:53:00

@iceman: A WADA nem emiatt az eset miatt hozza a donteseit, es allando vita ment a kiurulesrol, hogy a datumokrol, es ezt untak meg. A Povi ugyhoz semmi koze, csak hoztak egy maguk szamara kenyelkmes dontest ami eppen vonatkozik Povira.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-02 08:08:31

@iceman: Tehát szerinted megevett Povetkin 10 nanogrammnyi meldoniumot, és abból maradt a szervezetében 7 nanogramm?
Nem. Inkább az lehet a háttérben, hogy akkor jutott a cégnek eszébe meldoniumra vizsgálni az oroszt, amikor rájöttek, hogy már egy rakás oroszt eltiltottak emiatt. Ugyanis én is leírtam többször, hogy hányszor voltak Povetkinnál ellenőrizni január óta és mindig negatív volt a vizsgálati eredmény.

    2016-07-02 07:59:29

@fixpont: Nem értem, hogy mi köze a kiürülési időből adódó kvázi "türelmi határidő" időpontjának ahhoz az esethez, hogy valaki már a tiltás időtartama alatt először negatív mintákat ad le, majd egy pozitívat, amit a B próba is megerősít. Szerintem eddig sem azzal volt gondja a VADA-nak Povetkin esetében, hogy határérték feletti mintát adott, hanem azzal, hogy idei negatív mintákat követően adott le pozitívat. Ebből ugyanis az következik, hogy nem lehet a meldonium tavalyról fennmaradt lebomlási maradvány, hanem idén, vagyis már a tiltás hatálya alatt, került a szervezetébe.Van egy olyan érzésem, hogy Ryabinsky egy általános, a lebomlási időre vonatkozó WADA állásfoglalást próbál úgy beállítani, mintha az Povetkin ügyére konkrétan igaz lenne. Azért azt is érdemes hozzátenni, hogy Ryabinsky, amikor anno nyilvánosságra hozta, hogy Pov poziítv mintát produkált, egy szóval szem említette az azt megelőző negatív mintákat, viszont a később nyilvánosságra került VADA információkból egyértelműen kiderült, hogy nem a "türelmi" határérték átlépése, hanem a tiltási időszak hatálya alatti szerfogyasztás miatt kezdeményeztek Pov esetében vizsgálati eljárást és a B próba megvizsgálását.

» iceman   válasz erre
    2016-07-02 01:07:25

@kovban: Szerintem meg sokkal jobb lenne, ha felébredne végre az álomvilágból és reálisan kommentelne...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-07-02 00:41:18

@CHUBAKKA: Gergő! Te elképesztően naiv vagy! De ezért szeretünk:)!

» kovban   válasz erre
    2016-07-01 23:01:30

@northpaw: Bar kicsit ferdit Ryabinsky, de a lenyegben igazat mond, szoval a WADA megint valtoztatott a meldonium besorolason es most az uj szabaly szerint 1 mikrogram alatti minta 2016 oktober 1. elott nem minosul doppingvetsegnek, azaz az olimpian is lehet indulni ezzel. Es mostantol mivel ez vonatkozik Povetkinre is, igy szamit tisztanak. Vagyis lenyegeben a WADA feladta a kilatastalan kuzdelmet, hogy a kiurulesi idovel szorakozzon. Ez Povinak jo hir, igy lenyegeben a WBC donteset kell megvarni.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-01 21:51:04

@fixpont: hát pedig inkább kapjon ki egy Joshua-tól, mert akkor legalább kaszálnak is, és attól még, hogy kikap nem kell visszavonulnia, nagyon kevesen ússzák meg vereség nélkül. Meg nem is biztos, hogy kikapna Wilder. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-01 21:26:23

@CHUBAKKA: Penz lenne benne, de kockazat is, azt pedig Haymon nem szereti. :)

» fixpont   válasz erre
    2016-07-01 21:23:43

@Sarkozi Robert: de hát abban nekik is pénz van, egy AJ elleni meccs, vagy Haye, FUry, Wlad. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-01 21:22:38

Ryabinsky: "WADA has ruled, certified Povetkin as clean"

Ryabinsky szerint a WADA tájékoztatta őt arról, hogy Povetkin nem lesz eltiltva.

» northpaw   válasz erre
    2016-07-01 21:19:32

@CHUBAKKA: Wlad, Povetkin és Haye csak ugy johetnek szóba ha kiégtek már. Joshua-val lesznek bajba de Haymon ugyis kitalal majd megint valamit amivel a random nézőket hülyére lehet venni.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-07-01 19:35:48

@fixpont: jól van na értem én, hogy szerették volna látni Wildert, Povetkin ellen ahogy én is, és én is csalódott voltam, hogy elmaradt. :-( Viszont ez van előbb utóbb úgyis meg kell mérkőznie veszélyes bunyósokkal, ha nem povetkin, akkor majd lesz más kötelező kihívó. Vagy a többi bajnokkal pl Joshuaval, vagy valami nagy névvel, mint pl Haye, mert ezekben a meccsekben azért nagy pénz van, és nagy elismerés, érdeklődés stb.. Nem hinném, hogy az ilyen Arreolak, meg Molinak ellen óriási pénzeket keresne, meg hát elég sok kritikát is kap. Meg hát azt sem mondanám, hogy esélytelen lenne legyőzni Joshuat,. vagy Hayet stb. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-01 18:55:35

@Kane: Sosem.

    2016-07-01 18:50:38

@CHUBAKKA: Nyilvan arrol van szo, hogy a legtobb ember csalodott megint az ellenfelvalasztas miatt. Arreola meg (mar) nem az, aki ellen latni szeretnenk Wildert.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-01 18:21:56

hát ez jó, most meg egy kamion soförhöz hasonlítják Arreola-t múltkor meg mit is mondtak, hogy csapos, hát vicces egy oldal ez, lehet jókat röhögni itt, és persze jár a pont a jó kis frappáns, és humoros hozzászólásokért! :-D ;-) jó fej fazon amúgy szerintem Arreola, és a ringben is jó meccseket szokott összehozni! szereti a hasát, hát az lehet, és látszik, de hát ki nem , így van vagy nem?! :-D á riva riva !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-01 18:08:01

@HunFighter: " A nehezsulyban nincsenek klaisszisok tobb mint tiz eve""

Erre reagáltam.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-07-01 18:06:14

@fixpont: Akkor mondom úgy hogy első osztályú bunyós ellen.

    2016-07-01 17:39:21

@dondannyboy: Vitali? Nem mostani klasszisokat kellett volna most sorolni? Vitya már rég visszavonult, kb. 4 éve??

» HunFighter   válasz erre
    2016-07-01 17:25:52

@Shaham: Ja igen bocsi, az USADA-val kevertem őket.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-07-01 17:03:50

@Roy Jones Jr.: majd meglátjuk!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-01 16:37:52

@Roy Jones Jr.: Örülnék, ha nem úszná meg. De a fő kérdés még mindig az, hogy döntenek arról, hogy a negatív tesztek után produkált egy pozitívat Povetkin... Mert ezzel van az igazi gondja a VADA-nak úgy tudom.

» northpaw   válasz erre
    2016-07-01 16:20:45

@CHUBAKKA: Ennek a meccsnek a hossza, azon múlik csak, hogy Wilder azt a formáját mutatja-e, amit Stiverne ellen vagy az utóbbi 3 meccsen látott "nem tudtam komolyan venni az ellenfelemet"-felfogással lép ringbe, mert akkor még el is húzódhat...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-07-01 16:17:21

@Tom1: Nemreg Arreola latott egy ismeretterjeszto filmet a modern taplalkozastudomany eredmenyei a harcmuveszetekben es azota abbol merit erot nap mint nap, azert nez ki igy. Kung Fu Panda 3 volt a cime.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-01 16:15:05

@northpaw: Ez jó hír, remélhetőleg a WBC úgy dönt, ahol innen már várható. Wilder nem úszhatja meg az ilyen ellenfeleket örökké...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-07-01 16:13:21

Arreolat eddig csak Stiverne tudta rendesen kifektetni a második meccsükön a hatodik menetben, ha jól rémlik. Lehet, hogy Wilder előbb ki tudja majd , meglátjuk, csak jó meccs legyen! hAJRÁ!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-01 16:00:43

Ahogy latom, Arreola a mekiben készült. :)

    2016-07-01 15:25:17

@Dr Evil: Az en szememben nem, csak egyeduralkodok voltak a maguk idejeben. A kettot en nem keverem ossze, azt elismerem, hogy egy evtizedig ok voltak a nehezsuly.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-01 15:21:30

Ha már a doppingnál tartunk, a WADA legutóbbi sajtótájékoztatóján bejelentették, hogy 2016 októberéig legális a meldonium 1 mikrogramm határértékig. Ez tehát lehet, hogy a Wilder - Povetkin meccsre is kihatással lesz.

» northpaw   válasz erre
    2016-07-01 15:08:34

Arreola ezen a képen olyan, mint egy rossz kamionsofőr.

» SpartanWarrior   válasz erre
    2016-07-01 15:08:04

@Sarkozi Robert: Ha hiszed ha nem, a Vada eddig mindenkit "lebuktatott" legyen akarmekkora nev es allhatott mogotte akarki.

» Shaham   válasz erre
    2016-07-01 15:03:13

@Dr Evil: hát végül is igen, de én inkább Vitalira mondanám, hogy nagy bajnok, és bizonyított olyan bunyósok ellen, mint Lewis, vagy Sanders.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-01 15:02:37

@fixpont: Az izles nem vita targya. :)

» Shaham   válasz erre
    2016-07-01 15:00:12

@fixpont: Wlad és Vitali világklasszis volt, még ha sokaknak szúrja is a szemét!
A többi felsoroltnak még valóban sokat kéne bizonyítania, hogy annak nevezzék őket.

» Dr Evil   válasz erre
    2016-07-01 14:59:58

@dondannyboy: Akkor a mi fogalmaink elternek a vilagklasszis szo eseten.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-01 14:34:14

@fixpont: wlad vitali haye povetkin ortiz
van potencial joshuaban wilderben parkerben

» dondannyboy   válasz erre
    2016-07-01 14:32:20

@Kane: A nehezsulyban nincsenek klaisszisok tobb mint tiz eve, ahhoz, hogy Wilder egy vilagklasszissal bunyozzon ahhoz elobb egynek fel kellene tunni.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-01 14:08:09

Kiváncsian várom hány év múlva láthatjuk Vildört egy tényleg világklasszis bunyós ellen.

    2016-07-01 14:02:20

Lassan amellett vagyok, hogy hanyagolni kellene a dopping ellenőrzéseket. Ez csak a nagyon naiv / tudatlan emberek számára ad némi kis pluszt, miközben a sportolók vígan kokszolnak, és csak arra jó az egész, hogy érdekesnek ígérkező mérkőzések maradjanak el miattuk.

    2016-07-01 13:45:07

@CHUBAKKA: Ne viccelj mar, ez az Arreola ma mar C kategoria. Itt kotelezo a KO 3-4 menet alatt.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-01 13:19:28

Száz ropi lesz a negatív teszt.

» HunFighter   válasz erre
    2016-07-01 12:52:04

kiüti pár menet alatt?! hát nemtom, majd meglátjuk . első számú szabály: soha nem szabad senkit sem lebecsülni!! Most ugye júliusban lesz a meccs, akkor már csak egyszer lép ringbe Wilder ebben az évben, mondjuk október környékén, és reméljük, hogy jó ellenfél ellen. Egyébként meg a WBC amíg Povetkin ügy nem tisztázódik addig is kijelölhetne egy kötelező kihívót. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-01 12:49:17

Miert nem lep meg hogy a VADA áll az egész balhé mögött?!

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-07-01 12:24:44

@deontay: Szégyen lenne, ha nem így lenne.

» Streky   válasz erre
    2016-07-01 12:10:18

Wilder kiüti Arreolát 3-4 menet alatt!

» deontay   válasz erre
    2016-07-01 11:58:46

Arreola jó húsban van. (a kép alapján)

» All_in   válasz erre
    2016-07-01 11:57:08

Wilder a ko király bomba ütő, nem érdekel, hogy mások nem csípik, én bírom ahogy bunyózik, és nem írnám le senki ellen sem. Kár, hogy nem jött össze a Povetkin elleni meccs, szerintem Wilder még így is kiütötte volna Povetkint, hogy az doppingolt.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-07-01 11:30:08
Ugrás az oldal tetejére