×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/AndreWardAlexanderBrand.jpeg Az Andre Ward pályáját igazgató Roc Nation Sports hivatalosan 2016-06-29 08:37:53 https://www.profiboksz.hu/2016/06/29/hivatalos-a-ward-vs-brand-osszecsapas/

Hivatalos a Ward vs. Brand összecsapás

Az Andre Ward pályáját igazgató Roc Nation Sports hivatalosan is bejelentette, hogy bunyósuk augusztus 6-án, otthonában, Oaklandben lép legközelebb ringbe, méghozzá Alexander Brand ellenében, a mérkõzést pedig az HBO televíziós csatorna tûzi majd képernyõjére. A két ökölvívó tavaly novemberben már megmérkõzött volna egymással, de Ward sérülése miatt végülis elmaradt a találkozó. Brand meglehetõs tisztelettel beszélt riválisáról, de mindent meg fog tenni, hogy megmutassa Wardnak, hogy a játék az nem játék: "Megtisztelõ, hogy augusztus 6-án Andre Ward ellen küzdhetek, ráadásul az otthonában. Óriási dolog egy ilyen emberrel bokszolni, aki mögött ennyire színes karrier áll, és aki talán még menetet sem veszített pályafutása során. Novemberben már bokszoltunk volna egymással, aztán Andre megsérült és nem tudta vállalni a meccset. Most eljött az idõ és alig várom, hogy beleköpjek Ward levesébe. Nagyon keményen fogok dolgozni, hogy kisiklassam a terveit."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Feeder: "Ezt a nyilvánvaló balgaságot nem én írtam,nem is nagyon lehet ezt ragozni"

Ahhoz képest hogy nyilvánvaló balgaság a közeljövő legnagyobb PPV eladással várható bokszmeccsei: Fury - Klitschko II, Joshua - Haye, Joshua - Fury, Joshua - Wilder. A helyszínt kitalálod remélem. De ha már itt tartunk, a vita onnan alakult ki, hogy azt állítottad, hogy "mindenki" az USA-ba igyekezik. Ez a balgaság mennyire nyilvánvaló?

"Hopkinst sem értem hogy jön ide,nyolcadik volt a listán,oké legyen szar bokszoló"

http://a.te.ervelesi.hibad.hu/...

"valaki kiabál attól még nem lesz igaza,ezzel csak olajozod a lejtőt magad előtt"

Tehát most úgy akarod beállítani a dolgokat, hogy téged itt bántottak, de a helyzet az hogy normális hangnemben beszélgettem Royjal, te pedig szokásodhoz híven beletrollkodtál.

» northpaw   válasz erre
    2016-07-01 21:14:27

@northpaw: Ebből már nem jössz jól ki,a mocskolódásod ellenére sem amit én sosem teszek.
"A boksz jövője helyszínt tekintve az UK, sokminden mutat erre."
Ezt a nyilvánvaló balgaságot nem én írtam,nem is nagyon lehet ezt ragozni,nem beszéltem Wilderről sem a nehézsúlyról,a cikk Wardról szól,mitöbb nem is hozzád szóltam.
Hopkinst sem értem hogy jön ide,nyolcadik volt a listán,oké legyen szar bokszoló már akkor is,nekem nem számít,ha valaki kiabál attól még nem lesz igaza,ezzel csak olajozod a lejtőt magad előtt,mire jó ez?

» Feeder   válasz erre
    2016-07-01 20:56:19

@Feeder: Megint arról van szó, hogy semmit sem teszel hozzá a beszélgetéshez érdemben, csak pár mondatos ócska trollkodásra vagy képes, de ez még mindig jobb, mint amikor megpróbálod megcsillantani a bokszról szerzett ismereteidet, mert abból ilyenek szoktak születni általában, hogy (a könnyűsúlyból 168 fontra felhízott, levitézlett, korosodó) Vinny Pazienza színvonalas ellenfele volt Roy Jonesnak, meg hogy Bernard Hopkins 93-ban elit bokszoló volt.

De hát persze, a nehézsúly csak "egy súlycsoport", még véletlenül sem a történelmileg jelentősebb (és ismét virágzó) súlycsoport, ugye? A jelentőségében egy kategória a szalmasúllyal, mert az is egy súlycsoport. Ha már a súlycsoportok számánál tartunk, akkor USA-ban több súlycsoportban van PPV sztár jelenleg szerinted? Alvarez mellett ki is?

» northpaw   válasz erre
    2016-07-01 14:25:52

@Roy Jones Jr.: "mi számítana rossz eladásnak egy olyan valaki ellen, aki abszolút noname?"

Ami break-even alatti nyilvánvalóan. Hogy az mennyi, az függ majd a meccspénzektől, de szerintem jelen esetben egy 250 ezres eladás már annak számítana.

"szerintem nem azok mennek el gyalázkodni Alvarez oldalaira, akik kifizettek valaha 70 dollárt egy gálájára"

Szerintem meg van átfedés azokkal, akik korábban Canelo fanok voltak, csak kiábrándultak belőle miután szégyent hozott a mexikói bokszolókra azzal, hogy leadta az övet. Korábban ugyanis messze nem kapott ilyen mennyiségű gyűlölködő üzenetet. A mexikóiak nemzeti alapon szurkolnak, már csak ezért is kedvelt volt. De ugyanakkor a mexikói bokszolókról az volt a kép, hogy semmitől sem tartó rettenthetetlen harcosok, hát Alvarez ezt szépen lerombolta... Ez meg szerintem tükrözi fogja a PPV eladásokat is (na meg az is, hogy ismeretlen lesz az ellenfele természetesen).

» northpaw   válasz erre
    2016-07-01 14:18:23

@Roy Jones Jr.: Nem érdemes vitázni vele hogy a boksz fellegvára anglia szerinte.
Legyen neki az még ha soha nem volt és nem is lesz akkor is.
Egy súlycsoportban gondolkodik hagyd meg a hitében.

» Feeder   válasz erre
    2016-07-01 08:05:40

@northpaw: "Nem tudom pontosan, ezért írtam egy másik kommentemben, hogy nézzük majd meg a Liam Smith elleni meccs PPV eladásait."

Ha az lesz vagy lesz egyáltalán ilyen meccs, mert az ESPN mostani cikke szerint nem is biztos. Ettől függetlenül mi számítana rossz eladásnak egy olyan valaki ellen, aki abszolút noname? Ez a Liam Smith, nem rossz gyerek, de semmi extrája nincs neki, ami valszeg kevés is lesz Alvarez legyőzéséhez.

"Most egy csomó mexikói ellene fordult közösségi médián, gondolom közülük sokan szurkoltak neki korábban."

De ezt mondom, hogy ezek nem azok az emberek, akik eleve kifizetnének Alvarez gálájára 70 dollárt egyébként sem. Az Alvarez-Khant is mindenki tudta, hogy mismatch, mégis előfizettek rá 460 ezren, mert ennek a túlnyomó többsége látni akarta őt és kész.

"Ebből következően arra tippelnék, hogy Alvarez eddigi karrierjének legalacsonyabb PPV számait produkálja majd Smith ellen, de majd meglátjuk."

Ez simán benne lehet, csak én ezt nem a hülye Twitternek tudnám be (mert szerintem nem azok mennek el gyalázkodni Alvarez oldalaira, akik kifizettek valaha 70 dollárt egy gálájára), hanem annak, hogy az ellenfél noname és még egy szignifikáns győzelme sem volt...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-07-01 00:33:58

@northpaw: "Ebből következően arra tippelnék, hogy Alvarez eddigi karrierjének legalacsonyabb PPV számait produkálja majd Smith ellen, de majd meglátjuk."

Erre azért jobban tennéd, ha nem innál méregpoharat. Az, hogy párszáz ember mit irogat róla egy közösségi oldalon egy dolog. Az elmúlt években tucatnyi alkalommal láttuk, hogy mit tesz egy meccsel üzleti szempontból a halasztgatás. Ez a párszáz vagy párezer ember, aki most minden platformon ezen dühöng, hogy mekkora puto Alvarez, több tízezer (akik aztán többszázezer) embernek az érdeklődését kelti fel jövő szeptemberre azok közül, akik utoljára kb a Mayweather vs Pacquiao vagy a Cotto vs Alvarez bokszmérkőzést követték figyelemmel.
Arum hatalmasat szakított a Martinez vs Chavez Jr-on pontosan ugyanezzel a taktikával, hiába savazza Oscart most ezért a szituációért. Senki nem fél senkitől, ez egy üzlet, és a maximális profit a cél mindenkinek (beleértve a bokszolók 95%-át is).

» IMiKeT   válasz erre
    2016-07-01 00:24:46

@northpaw: Egyébként Richard Schäfer is most tér vissza a bunyó vérkeringésébe és ha ő vezető szerepet kap majd Haymon bunyósainak promótálásában, talán értelmesebben lesz elköltve az a pénz, amiből Haymon gazdálkodhat még. Õ az, aki az USA-ban a Top Ranken kívül képes lehet még karriereket felépíteni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-07-01 00:07:42

@Roy Jones Jr.: " De ha lesz is egy ilyen ember az angoloknál, akkor az min változtat? Ettől még nem kerül át a bunyó súlypontja hozzájuk..."

Egyelőre egy ember, aztán majd meglátjuk, több fiatal tehetségük van. Lásd a bokszolóiakat idén az olimpián, van egy néhány brit, akinek van esélye éremre. Amerikaiak közül meg kb. senkinek sincs (jó, talán egy szerencsés sorsolással összejöhet, mint anno Wildernek).

"Miért, mennyit ártott?"

Nem tudom pontosan, ezért írtam egy másik kommentemben, hogy nézzük majd meg a Liam Smith elleni meccs PPV eladásait. Alvarez meccseire úgy minimum 90%-ban mexikóiak fizettek elő eddig, ha jól saccolom. Most egy csomó mexikói ellene fordult közösségi médián, gondolom közülük sokan szurkoltak neki korábban. Ebből következően arra tippelnék, hogy Alvarez eddigi karrierjének legalacsonyabb PPV számait produkálja majd Smith ellen, de majd meglátjuk.

» northpaw   válasz erre
    2016-07-01 00:05:37

@northpaw: "Jelenleg egy sem, de én a közeljövőről írtam, és ha Joshua beválik a profik között akkor szerintem simán elkelnek majd annyiért a meccsei."

De ha lesz is egy ilyen ember az angoloknál, akkor az min változtat? Ettől még nem kerül át a bunyó súlypontja hozzájuk...

"Alvarez esetében meg nézzük meg, mennyit ártott neki Golovkin elkerülése ezen a téren. Mert twitteren meg instagramon rengeteg spanyol nyelvű üzenetben küldik el a fenébe, puto, pendejo, verguenza meg ilyen szavakat használva rá..."

Miért, mennyit ártott? :) Ez már kiderült? Vannak számaink erről? Már nem csinál telt házat az MGM-ben vagy mi történt? Egyébként gondolod, hogy olyanok fizettek vagy fizetnének elő a meccseire, akik elmennek odáig, hogy ilyen jelzőkkel illetik őt?! Aki utálja őt, az nem fog egy fillért sem kiadni, mert eszébe sincs gazdagítani őt, hacsak nem olyan az ellenfél, hogy el tudja róla képzelni, hogy megveri...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-06-30 23:45:14

@Roy Jones Jr.: Jelenleg egy sem, de én a közeljövőről írtam, és ha Joshua beválik a profik között akkor szerintem simán elkelnek majd annyiért a meccsei. Alvarez esetében meg nézzük meg, mennyit ártott neki Golovkin elkerülése ezen a téren. Mert twitteren meg instagramon rengeteg spanyol nyelvű üzenetben küldik el a fenébe, puto, pendejo, verguenza meg ilyen szavakat használva rá...

» northpaw   válasz erre
    2016-06-30 22:02:19

@northpaw: Szóval visszakérdezek: 70 dollárért vajon hány brit bunyós mehetne PPV-n?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-06-30 21:56:08

@northpaw: "Hány amerikai bokszoló lehet PPV sztár a közeljövőben szerinted? Eléggé úgy tűnik, hogy egy sem." "Ilyen szempontból a briteknél ígéretesebb a helyzet."

Csak nagyon nem mindegy ám, hogy 22,85 dollárt kell fizetni egy HD PPV-ért (Joshua-Breazeale) vagy 70 dollárt (Alvarez-Khan).

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-06-30 21:51:26

@Feeder: "Majd az megy oda aki megnyeri a versenytárgyalást."

Igen, és a Povetkin elleni versenytárgyalásból kiderült, hogy Haymon nem akar valami elképesztő összeget áldozni Wilderre. Joshua népszerűségéről annyit, hogy még az ilyen hurkák, mint Breazeale elleni meccse is PPV-n van, sok eladást produkál helyi szinten, és jól jövedelmező, teltházas.

OFF

"És igen a kilencvenes évek közepén Hopkins az élmezőnyhöz tartozott."

Hát nem éppen, tekintve hogy effektíve 1990-ben kezdte a profi bokszot, semmiféle amatőr múlttal nem rendelkezett, mert 5 évet ült börtönben, 88-ban szabadult, ekkor volt az első profi meccse, valami ismeretlen figurától kikapott, majd kihagyott 2 évet, tehát komolyabban 90-ben kezdte a profi pályafutását és 93-ban még igencsak "zöld" volt, nem véletlenül 26-14 meg 12-14 mérlegű figurákkal bokszolt az első Jones elleni meccse előtt:

Ring Magazine's Annual Ratings: Middleweight - 1993

1. Roy Jones Jr.
2. Gerald McClellan
3. John David Jackson
4. Reggie Johnson
5. Julian Jackson
6. Thomas Tate
7. Lamar Parks
8. Bernard Hopkins

Először 1999-ben tűnt fel a p4p top 10 listán Hopkins, tehát magyarán a 90-es évek végére érett elitbunyóssá.

A többiektől bocs az offért.

» northpaw   válasz erre
    2016-06-30 21:44:43

@northpaw: Majd az megy oda aki megnyeri a versenytárgyalást.
Egyáltalán nem gondolom hogy jelenleg akkora pénz lenne Joshuában ezt semmi nem igazolja.
Ráadásul te csak a nehézsúlyról beszélsz a többi súly mellett,ami elhanyagolható,nem a súlycsoportokról volt szó hanem amerikáról.
És igen a kilencvenes évek közepén Hopkins az élmezőnyhöz tartozott.
kb ennyi.

» Feeder   válasz erre
    2016-06-30 21:30:47

@LennoxLewis: "A legtobb VB nekik van, es anyagilag is hamar eloznek majd."

Nehéz: Wilder - Fury, Joshua
Cirkáló: nincs - Bellew
Félnehéz: nincs - nincs
Nagyközép: nincs - DeGale
Közép: Jacobs (Reg) - Saunders
Nagyváltó: Charlo, Charlo - Liam Smith
Váltó: Thurman, D.Garcia, J.Vargas - Brook
Kisváltó: Crawford - Burns
Könnyű: nincs - Crolla, Flanagan
Nagypehely: J.Sosa (Reg) - nincs
Pehely: Russell Jr. - Selby
Kispehely: nincs - nincs
Harmat: Warren - McDonnell (Reg), Haskins

12:14 arány most az angoloknak, de ha azt vesszük, hogy hány világbajnok bokszol még az USA-ban, aki amúgy nem amerikai nemzetiségű, akkor meg kb. 36:14 az arány USA-nak...

Szóval semmilyen lényegi átrendeződés nincs és nem is lesz...

Bellew, Saunders, L.Smith, Burns, Crolla, Haskins - kb. addig lesznek bajnokok, amíg értelmes bunyóssal nem találkoznak...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-06-30 21:28:54

@gigaboly: Lol...

Martin es Breazale miert ment Angliaba akkor?
Golovkin miert menne?
Wilder-Joshua is lehet Angliaban lesz, ha nem, akkor az csak azert lesz mert Eddie Hearn azt akarja, hogy a kesobbi Joshua meccseket Amerikaban is minel tobben nezzek/vegyek.

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-06-30 20:45:01

@Feeder: Pedig nehézsúlyban eddig sem amerika volt hanem Klitscho kapcsán német, most pedig anglia Joshua és Fury miatt persze mindjárt jössz Wilderrel ne dobd be őt senki nem veszi komolyan.

» nagygeza   válasz erre
    2016-06-30 20:34:41

@Feeder: Ja 100 éve így van, ennek ellenére jelenleg az a helyzet, hogy a legjobb jelenleg aktív amerikai nehézsúlyú bokszoló, Wilder ha karrierje legnagyobb összegét akarja keresni, akkor Angliába fog menni Joshua ellen, és nem fordítva. A legnagyobb potenciál PPV eladások és népszerűség terén Joshuában van a közeljövőre nézve, és nem egy amerikai bokszolóban.

Sokat meg neked kell tanulnod, tekintve hogy olyanokat szoktál ide írogatni, hogy Bernard Hopkins 1993-ban elit bokszoló volt, meg ilyeneket.

» northpaw   válasz erre
    2016-06-30 20:31:12

@szabinar: Sokat kell még tanulniuk itt egyeseknek,legyen a bokszmekka anglia,kit érdekel hogy 100éve nem így van:))
Nekem aztán tökmindegy ki mit mond...

» Feeder   válasz erre
    2016-06-30 20:20:27

@Roy Jones Jr.: Hány amerikai bokszoló lehet PPV sztár a közeljövőben szerinted? Eléggé úgy tűnik, hogy egy sem. Mert nem elég jónak lenni, ahhoz meg is kell verni egy korábbi PPV bunyóst, hogy valaki azzá válhasson. Jelenleg Alvarez egy egyetlen, aki az USA-ban bokszol, és el is tudja adni a meccseit, de ha nincs "táncpartnere", akkor ő is csak egy 300 ezres eladásra képes, mint Lara ellen. Kíváncsi leszek, Liam Smith ellen mennyit hoz majd...

Ilyen szempontból a briteknél ígéretesebb a helyzet.

» northpaw   válasz erre
    2016-06-30 20:11:16

@LennoxLewis: Valóban, de ez csak a Brit bunyósoknak jobb, tehát ha az egyik bunyós nem Brit akkor már semmi értelme nincs ott bunyózni

» gigaboly   válasz erre
    2016-06-30 19:40:37

@Roy Jones Jr.: A Brit bunyo megelozte az amerkait, es egyre tobb penz is lesz benne.
A legtobb VB nekik van, es anyagilag is hamar eloznek majd.

Onnan is messze kiemelkedik a Matchroom, Eddie Hearn nemreg nyilatkozta, hogy most osszel egy uj szerzodest irnak ala a Sky csatornaval, ami utan meg tobb lehetosege lesz.

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-06-30 19:11:42

@northpaw: "A boksz jövője helyszínt tekintve az UK, sokminden mutat erre."

Szerintem meg semmi nem mutat erre. A brit bunyó most egy jó időszakot él meg, sok világbajnokuk van, de igazán elitképességű kevés van továbbra is. Az USA-ban Mayweather és Pacquiao visszavonultával szerintem természetes, hogy visszaesés van most az érdeklődésben, de én ezt átmenetinek tartom csak.

Konkrétan Golovkin - ha elmegy Angliába Eubank ellen - az azért lesz, mert ott több pénz van ebben a konkrét meccsben és bolondok lennének nem kihasználni ezt. Ez azért lehetséges, mert Golovkin egy kazah bunyós, akit az HBO minden erőfeszítése ellenére sem sikerült PPV-sztárrá tenni. Eubank meg eleve fórral indul a neve miatt és nem is kutyaütő, ennyi már elég is ebben a mostani időszakban az angoloknál. De valaki, aki igazán népszerű az USA-ban, az nem megy el máshová bokszolni, mert nincs rá szüksége...

Ami meg Wardot illeti, hogy megint Oaklandben lesz a meccse, miért ne lenne ott, ha ott a legeladhatóbb a meccs?! Brand a maga részéről sehol nem tenne hozzá még ötszáz fizető nézőt sem a nézőszámhoz, tehát Wardnak kell eladnia a gálát magától. Mi ezzel a baj? Mintha a helyszínen múlna a meccs végeredménye...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-06-30 17:00:23

@northpaw: Ez régóta így van, Eubank és Benn szerintem máig abból a pénzből él amit az első meccsükön szakítottak. Az angolok imádják a profi bunyót, sokkal jobb ott a hangulat és szerintem az egèsz szervezése mint amerikában.

    2016-06-30 14:52:44

@nagygeza: Nem volt olyan rossz az a nagy-középsúly sem.
Kessler, Froch, Direll, Abraham

» All_in   válasz erre
    2016-06-30 14:14:51

A félnehézsúly azért erősebb mint a nagyközépsúly ahol Ward világbajnok volt, rajta kívül nem volt igazán kiemelkedő bokszoló. Itt viszont van Kovalev Stevenson Beterbiev és ő, jó lenne ezt a négyest egymás ellen is látni persze ez csak fikció valószínűleg.

» nagygeza   válasz erre
    2016-06-30 13:04:10

@ManU1: Nem tudom pontosan persze hogy mennyit kerestek a német bokszolók, de elég jól elvolt azzal a pénzel is Ottke, még az is lehet jobban keresett mint sok amerikai bokszoló. Ráadásul mindezt a hazájában tehette, ahol neki kedvezett minden, minek mozdult volna ki?

» nagygeza   válasz erre
    2016-06-30 13:01:35

@szabinar: Megcáfolhatatlan? Nem tudok arról, hogy Joshua az USA-ba igyekezne pl. Az UK-ban sokkal több PPV boxmeccs van, mint az amerikaiaknál jelenleg, még a hurkatoltesek.is, ha helyi sztar csinálja. Egyelőre olcsóbbért, de ez változhat, ha AJ népszerűbb lesz. Golovkin is Angliába utazna hogy Eubankkel bunyozzon. A boksz jövője helyszínt tekintve az UK, sokminden mutat erre.

» northpaw   válasz erre
    2016-06-30 12:17:12

@csiga: Minek kell mindenhol Wilder fikázni?? Egy árva szó nincs Wilderről ebben a cikkben, de még csak a súlycsoport se azonos, hogy valamilyen szinten kapcsolódjon... Te szerelmes vagy Wilderbe, csak mivel nincs nála esélyed, ezért frusztáltságodban ott támadod ahol tudod...

» deontay   válasz erre
    2016-06-30 11:34:39

@Feeder: erdekes, hogy egy ilyen megcafolhatatlan igazsag is csak minusz harom pontot er ha valaki nepszerutle. Sebaj marcsak minusz ketto ;) /OFF

» szabinar   válasz erre
    2016-06-30 11:07:27

@deontay: Például Beyoncé Wilder!

    2016-06-30 10:44:36

@fixpont: Én se értem miért kell Wardot csesztetni... Kiállt mindenkivel, megvert mindenkit, felment egy súlycsoportot, és 2 meccs után bevállalja a mindenki által került Kovalevet. Hol van ma még egy olyan bunyós, aki ilyen ellenféllistával rendelkezik, veretlen, és ilyen szinten vállalja a kockázatot?

» deontay   válasz erre
    2016-06-30 10:12:32

@Slajos: Mondjuk úgy, hogy eléggé megviselt volt Ward ábrázata a meccs után. Én úgy gondolom, hogy nem lesz novemberben Kovaljov elleni meccs.

    2016-06-30 08:37:13

@fixpont: Ha kiáll Kovalev ellen (eredménytől függetlenül), fejet hajtok előtte. (HA KIÁLL...)

» thomas50000   válasz erre
    2016-06-30 07:58:20

Nincs olyan racionalis erv ami alapjan Ward biralatot erdemelhetne. Kulonosen a mai primadonna boxban megsuvegelendo amit csinal ennyi serulessel a hata mogott.

» fixpont   válasz erre
    2016-06-30 07:24:41

Azért van némi különbség, hogy valaki csak Amerikában bokszolt, míg egy Ottke csak Németországban, amúgy nem értem mi bajotok Warddal, nem az ő, hanem a leendő ellenfelének a nyilatkozata miatt savazzátok.

    2016-06-30 07:05:03

@VViktor: Ja, csak Barrera ellen elvesztett 5 menetet. Persze nem a hivatalos pontozas szerint de az nem is tukrozte realisan a meccs kepet.

» Slajos   válasz erre
    2016-06-30 00:20:38

"és aki talán még menetet sem veszített pályafutása során."
Hát persze, szerintem még ütést sem kapott...

» VViktor   válasz erre
    2016-06-29 23:58:44

@Feeder: Mindenki Oaklandba igyekszik? Jó tudni.

» northpaw   válasz erre
    2016-06-29 20:44:22

@Feeder: Mostmar inkabb az Egyesult Kiralysagba igyekeznek...

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-06-29 19:46:18

@gulogulo: Onnan nincs is rá szükség,mindenki oda igyekszik.

» Feeder   válasz erre
    2016-06-29 19:42:50

Érdekes, hogy Ward eddigi fontos meccseinek kétharmadát otthonában rendezték. Persze az USA-ból még sohasem mozdult ki.

» gulogulo   válasz erre
    2016-06-29 19:10:25
Ugrás az oldal tetejére