×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/ChrisEubankJrGennadyGolovkin.jpg Jelen állás szerint egyre komolyabb esély van rá, hogy legközelebbi 2016-06-28 10:23:17 https://www.profiboksz.hu/2016/06/28/egyre-kozelebb-a-megegyezes-golovkin-es-eubank-kozott/

Egyre közelebb a megegyezés Golovkin és Eubank között

Jelen állás szerint egyre komolyabb esély van rá, hogy legközelebbi mérkõzésén a legendás Chris Eubank fia, Chris Jr. ellen teszi kockára címét a középsúly WBC/WBA/IBF bajnok Gennady Golovkin, méghozzá Angliában, augusztus végén, vagy szeptember elején. Az ifjabbik Eubank a múlt hétvégén Tom Dorant gyõzte le, majd azonnal folytatták is a korábban megkezdett tárgyalásokat a kazah csapattal. A meccs aztán majdnem meghiúsult, miután állítólag komoly nézeteltérés alakult ki az anyagiak tekintetében a Eubank-tábor és a Sky Sports angol televíziós csatorna között, de a legújabb hírek szerint végülis a hétfõi napon ezt a problémát is sikerült megnyugtatóan rendezni. Eddie Hearn, Eubank promótere szerint a megegyezés innentõl gördülékenyebben fog menni és vélhetõen a hét vége felé már véglegesíteni tudják majd a szerzõdést.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@northpaw: Haegler idejében erős volt a mezőny és tudott a legjobbakkal bokszolni. Golo nem tud, mert nincs senki érdemleges a súlycsoportban, jól mutatja ezt az, hogy a nagyváltósúlyból felugrókat üldözte az elmúlt években Cottot és Alvarezt, most meg a nem túl tapasztalt kis Eubanket...
A nagy nevek és kihívások feljebb vannak, az ereje megvan ahhoz, hogy felmenjen, de az elszántsága úgy látszik nincs.

» ruszki   válasz erre
    2016-07-01 14:07:31

@leibigabi: Attol is fugg, ki hogy tekint a sulycsoportokra, az en szememben vannak a klasszikus (vagy ahogy en magamban hivom paros) sulycsoportok: konnyu, valto, kozep, felnehez, nehez es vannak a kisebb ertekkel biro kitolto vagy paratlan sulycsoportok: kisvalto, nagyvalto, nagykozep, cirkalo, meg nevuk sincs rendes, hanem kis/nagy (light/super) stb es en szivesen veszem ha valaki ezekbol a koztes sulycsoportokbol az "igazi" klasszikusok fele igyekszik. Ez a tul sok sulycsoport atka, ami most a kozep es a konnyusuly sujtja. Ide oda konvergalnak emberek korulotte csak valahogy nem akarjak eltalalni.

» fixpont   válasz erre
    2016-07-01 13:25:03

@northpaw: " Marvin Hagleren is számon kéred, hogy miért bunyózott végig középsúlyban? Pedig mehetett volna fel félnehézbe Michael Spinks vagy Qawi ellen... Vagy nem?"

Mondjuk Haglernél ez azért nem merült fel, mert neki meg voltak a saját súlyában a sztár ellenfelek, jó meccsekkel. Golovkinnál meg ezek teljesen hiányoznak, amit a szurkolók per pillanat csak úgy kaphatnának meg, ha ő mozdul felfelé.

» leibigabi   válasz erre
    2016-07-01 11:30:02

@ruszki: "akkor el lesz könyvelve hurkatöltőnek." ki altal? altalad? :D

» szabinar   válasz erre
    2016-07-01 11:08:51

@fixpont: Szerintem kozepsulyba a kepzettsegevel es erejevel meg beferne. Legfeljebb az utoereje mar nem lenne akkora tenyezo de azert meg mindig ereznek rendesen. Meg mar nagyobb hangsulyt kellene a vedekezesre is fektetnie ugy mint Lemieux ellen tette.

De Groves es Abraham ellen sima favorit. Ramirez, De Geale es a Direll tesok ellen lennek kivancsi. Azok lehet hogy nehezebben mennenek a mereteik es stilusuk miatt.

» Slajos   válasz erre
    2016-06-30 22:51:52

@csiga: Áh, Roman Gonzaleznek megvan az a szerencséje, hogy a légsúly az egyik legerősebb súlycsoport ma, így simán talál megfelelő minőségű ellenfelet magának. Na de Rigondeaux? Folyton arról panaszkodik, hogy mindenki kerüli most már, ezért csak Jazza Dickens félék ellen tud kiállni. Bezzeg ha méltó lenne az igazi legendákhoz, akkor keresné a kihívást mint a régi nagy nevek, és felmenne 155 fontra Canelo ellen! Az, hogy Rigo csak 162 cm magas az nem lehet kifogás, mert Khurtsidze is csak 163 cm mégis középsúlyú... Ugyebár?

» northpaw   válasz erre
    2016-06-30 22:26:58

@northpaw: Én meg azt nem értem, hogy Roman Gonzalez miért nem megy fel minimum középsúlyba... :D

    2016-06-30 22:13:25

@ruszki: Marvin Hagleren is számon kéred, hogy miért bunyózott végig középsúlyban? Pedig mehetett volna fel félnehézbe Michael Spinks vagy Qawi ellen... Vagy nem?

» northpaw   válasz erre
    2016-06-30 21:34:27

@fixpont: Úristen! Középsúlyba kicsi, aki erőből dózerolja le az ellenfeleit... omfg
Nem érted, ha nem megy fel az igazán nagy nevekhez és nem mérkőzik meg velük, akkor el lesz könyvelve hurkatöltőnek.

» ruszki   válasz erre
    2016-06-30 21:21:16

@LennoxLewis: Ha ott nem lenne kiemelkedő, akkor nem lehet egy lapon említeni Jonesékkal.

» ruszki   válasz erre
    2016-06-30 21:18:14

@Slajos: Kozepsulyba is kicsi. Ez a problema ezzel az elmelettel. GGG igazabol nagyvaltosulyu, aki szandekosan feljebb kalibralta magat egy sulycsoporttal, hogy ne legyen soha problema a fogyasztas. Peldaerteku eletet el a meccsek kozott is, megis ezek az adatok mutatjak a legjobban, hogy mar nagykozepben is irrealis hatranyban lenne. A ringben 173 font korul van, egy nagyvaltosulyu bunyos kb 185 egy felnehez masszivan 190+, ami igazan erdekes ha megnezed GGG es mas kozepsulyu bunyosok 30 napos merlegelesi adatait, vagyis 30 nappal a meccs elott GGG legutobb 164 font volt, elotte 165...Lemieux 176, Wade 176.

Vagyis itt szo sincs arrol hogy hat idosebb lett, telt mult az ido, mar nem fer be a regi sulyba, hat mit tehetne, feljebb megy. Mert sok ilyen bunyos van. Itt arrol van szo, hogy 35 evesen is nagyon lazan fer meg ma is be 160 ala, minden megeroltetes nelkul.

Szerintem ha egy bunyos extra mozgekony klasszisok mint Roy volt vagy May (esetleg Ward, de mar az sem biztos), beleferhet...esetleg, hogy felmesz, es jo lehetsz, ha inkabb az erodben bizol, konnyen megeghetsz.

GGG-nek nincs ertelme fellepni, hacsak nem az anyagi megfontolasok miatti extra kockazat.

» fixpont   válasz erre
    2016-06-30 21:06:02

@Slajos: En is ezt irtam, a nagykozep realis lehet miutan begyujtotte a kozepsulyu oveket, de egyreszt szerintem ott mar nem lenne ilyen kiemelkedo, masreszt mire eljutna oda, hogy felnehezbe is felmenjen, addigra kioregszik.

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-06-30 20:51:00

@Slajos: Az szomorú volna, ha nem menne fel legalább nagyközépbe, de a félnehéz miatt is.

» ruszki   válasz erre
    2016-06-30 20:44:04

@ruszki: Van ra esely, hogy felmegy Golovkin, mar emlitettek is parszor de nagykozepbe. Felnehezbe szerintem biztos nem fog. Most 34 eves es ha felmegy nagykozepbe akkor ott minimum par evet el tervez tolteni. Kb. 37 evesen meg csak akkor menne fel felnehezbe ha a nagykozepen is ugy gyalogolna at mint a mostani sulycsoportjan.

» Slajos   válasz erre
    2016-06-30 19:23:34

@nagygeza: Jól látod, mégha az volna, hogy Golo nem erősebb a súlycsoportban a többieknél és alig emelkedne ki fizikálisan a mezőnyből, még megérteném az álláspontjukat.

Jones 1 cm-el magasabb és rajta sem volt soha egy grammnyi felesleg sem, még csak nem is az erejével magasodott ki a mezőnyből, mégis felment félnehézbe.

Nagyon rossz hozzáállás ez a szurkolóktól, az volna az érdekünk, hogy lássuk az igazán nagy nevek ellen, akik bizony feljebb vannak.

» ruszki   válasz erre
    2016-06-30 18:51:47

@fixpont: Mi a trollkodás abban hogy Golovkin mint kés a vajon úgy megy át a középsúlyú kategórián? ez azt mutatja hogy kivételesen erős, vagyis nyugodtan mehet nagyközépsúlyba nem lesz "pici" mint ahogy gondolod.

» nagygeza   válasz erre
    2016-06-30 18:27:06

@ruszki: Én nagyrészt egyetértek veled. Golovkin nagyon erősnek számít középsúlyban, simán feljebb tudna lépni egy esetleg akár két súlycsoportot. Jones stb is ahogy írtad középből indultak és más súlycsoportokban is bizonyítottak.

» nagygeza   válasz erre
    2016-06-30 18:24:57

@Kane: Szerintem Golo van annyira erős, hogy félnehézben is erős legyen, ha rak magára még izmot. A nagy kihívások ott várják.

» ruszki   válasz erre
    2016-06-30 18:22:53

@Kane: Golo pici középsúlyú? 1 cm van közte és Jones között, akkor Jones pici félnehézsúlyú volt?:)

» ruszki   válasz erre
    2016-06-30 18:21:50

@csiga: Golovkin 179cm magas Roy Jones Jr 180cm és James Toney 177cm! Tényleg ne menjen feljebb? Maradjon ott, ahol nincs is semmi kihívása és keresni kell nagyítóval az ellenfeleket? Az igazi kihívások feljebb vannak, ha Jones nem ment volna fel vagy Hopkins, akkor ma mennyire tartanánk őket nagy bajnoknak?

» ruszki   válasz erre
    2016-06-30 18:21:02

@LennoxLewis: Hopkins fejből nem tudom mennyi ideig volt középsúlyban egyeduralkodó, de vagy 10 évet biztosan, utána felment félnehézbe, ahol nem számít igazán nagydarabnak, vagy erősnek, mégis felment. Mindenki felment, aki számít.

» ruszki   válasz erre
    2016-06-30 18:15:27

ejj de konnyen beszopjatok a szimpla trollkodast :D

» fixpont   válasz erre
    2016-06-30 15:38:04

@ruszki: Golovkin elég pici középsúlyú, nekem a Rosado elleni meccsen tűnt fel hogy olyan mintha egy súlycsoportal kisebb lenne. Félnehézben agyonnyomnák, szerinted mennyi esélye lenne Kovalev ellen? Stevenson is jóval erősebb mint Golo, ott nagyütőnek sem számítana már a kazah, semmi értelme nem lenne, ez nem kihívás hanem öngyilkosság.

    2016-06-30 14:49:50

@ruszki: Golovkin már Martin Murray-nél is jóval kisebbnek tűnt a ringben, de azért menjen fel félnehézbe? Egyébként Arum szerint jövőre felmegy nagykozepbe Zurdo Ramirez ellen. Ha ez összejön már megemelem a kalapom, mert Zurdo hatalmas nagy a súlycsoportjaban.

» northpaw   válasz erre
    2016-06-30 13:03:31

@ruszki: Golovkin nem 90 kilóról fogyaszt középsúlyba, hanem 81-82 kg a felkészülés kezdetén. Nincs 180 centi magas, és állítólag nőni sem fog már. Õ naturális középsúlyú, nem Canelo megy Chavez.

    2016-06-30 12:44:14

@ruszki: Messze nem vagyok Golovkin rajongo, sot... de nincs igazad.

Egyreszt Hopkins es Jones is nagyobb, mint a Kazah, masreszt Jones is eloszor nagyvaltoba ment fel, majd utana jott a felnehez.

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-06-30 11:24:16

@LennoxLewis: Irreális? Ha kihivásokat keresi fel kell mennie oda, ha Jonesnak és Hopkinsnak nem volt irreális, akkor Golonak se legyen az.

» ruszki   válasz erre
    2016-06-30 10:34:41

@ruszki: Te kicsit el vagy tevedve a DeGale, Callum Smith, Groves harmas ellen nem biztos, hogy tennek penzt Golovkin gyozelmere.

A felnehezsuly irrealis a Kazahnak jelenleg, eloszor nagykozepben szerezzen 1-2 ovet (ha tud).

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-06-30 09:52:04

@Slajos: Nem, ott nincs senki. Félnehézben vannak a kihívások.

» ruszki   válasz erre
    2016-06-30 00:46:44

@ruszki: Eloszor azer eleg lenne ha nagykozepbe menne fel, nem?

» Slajos   válasz erre
    2016-06-29 22:05:05

Golonak fel kell mennie félnehézsúlyba, ha nem teszi meg nem lesz a legnagyobbak közt emlegetve. Ki kell állnia Warddal, Kovalevvel és Beterbievvel. Mindenki látni akarja ezeket a meccseket.
A legjobb középsúlyúak, nagyközépsúlyúak mind felmentek félnehézbe, amikor már nem volt kihívás: Jones Jr, Hopkins, Toney, Calzaghe, Ward stb...

» ruszki   válasz erre
    2016-06-29 19:49:59

Na de Fedor Chudinov nagykozepben bokszol, akkor most miert akart volna vele a kis Eubank meccselni?

» Slajos   válasz erre
    2016-06-29 18:41:58

@Slajos: Én az öccsére gondoltam.Fedor Chudinovra,aki Felix Sturmmal boxolt.Szerintem nagyon kemény dió lenne bárkinek.Dimitry Chudinov a báty nem olyan jó mint a testvére.

    2016-06-29 17:16:27

@Feeder: Mi kozom nekem Golovkinhez? Az utolso mondatodat nem igazan ertem.

» fixpont   válasz erre
    2016-06-29 14:15:49

@fixpont: Fogalmam sincs miert irtam argentint :D

Igen kis Eubank meg kerdojel ahogy Canelo is..kozepben. Mert neki a kozepsulyban csak ove volt ellenfele meg nem.

Eubank stilusa es ereje, valamint Canelo alacsony munkatempoja es gyenge labmunkaja miatt adnek 40%-ot. Szerintem ha Canelo nem tudna kiutni Eubanket (amire persze azert jo eselye lenne) akkor a meccs masodik feleben lehetnenek gondjai az angol nyomulasaval.

Canelot tartanam a meccs eselyesenek nyilvan, de penzt szerintem csak akkor erne meg tenni ra ha legalabb 1,7 oddsot adnanak a gyozelmere.

» Slajos   válasz erre
    2016-06-29 13:56:12

@fixpont: Igen leírtad hogy szerinted miért és milyen szar,meg nagy arcú,felhízlalt rekordú, Jr,meg hogy nem ismeri senki.
Hogyne érteném.
De ha Golovkin fetisiszta vagy akkor örvendj hogy végre valaki kiáll vele.

» Feeder   válasz erre
    2016-06-29 13:52:59

@VMVKWA: Latod erre nem is gondoltam :D
Szerintem Canelo mar nem lesz sokaig nagyvaltoban es kornyeken ahogy egyre nehezebb lesz neki hozni a sulyt. Ha nem lenne Golovkin vissza se ment volna.

» Slajos   válasz erre
    2016-06-29 13:21:43

@Feeder: Leirtam. Ha nem erted, olvasd el megint. Ha meg mindig nem, akkor megint. Ha ezutan sem, add fel.

» fixpont   válasz erre
    2016-06-29 13:08:53

@fixpont: Ha nem állnak ki Golovkinnal az a baj,ha ki akarnak akkor meg az.
Most mi a nyűgöd az angollal?
Végre Golo is megtömhetné a zsebeit,ezért csinálja elvileg a bunyót,nem szerelemből.

» Feeder   válasz erre
    2016-06-29 13:07:12

@Slajos: Nem argentin. :)

Amugy amit irsz csak ott santit amit en irtam, Canelo a legjobbakkal bunyozott 154ben, KisEubank meg kb senkivel. Ha lenne neki egy kozel hasonlo eredemnylistaja kozepben, esetleg kicsit gyengebb nevekkel mivel a kozep most nem olyan jo nevekben mint a nagyvalto, azt mondanam talan igazad van, igy viszont nem. KisEubank meg hatalmas kerdojel, egy nagy kerdojelnek nem lehet 45%ot adni. A fizikai ero csak egy dolog de a meccstapasztalat mindenfele tipusu es jo bunyos ellen, egy masik dolog.

» fixpont   válasz erre
    2016-06-29 12:49:54

@Slajos: 154 fonton is?:)

» VMVKWA   válasz erre
    2016-06-29 12:44:14

Eubanknak meg B kategorias ellenfelei is csak elvetve voltak, es abbol is kikapott egytol, szoval nem vagom mire ez a hihetetlen arc es magabiztossag. Senkiket verni es rekordot hizlalni egy dolog...ha nem az lenne a vezetekneve a sracnak ami, nem hogy a meccset nem kapna meg de a boxnezok 99%a visszakerdezne, hogy Chris kicsoda?

» fixpont   válasz erre
    2016-06-29 12:38:34

@kinai: A Chudinov meccsnek nem sok ertelme lett volna, hiszen mar bunyoztak egymassal. Szerintem jol valasztottak hogy bevallaltak Golot mert ez a meccs nagyot lendithet Eubank karrierjen. Persze fugg attol is hogy milyen lesz a meccs kimenetele, de ez egy olyan riziko amit a tokos bokszolok mindig is bevallaltak.
Egyertelmuen Golot tartom a meccs eselyesenek de Jr. sokat fejlodott az elmult 2 evben, valamint latvanyos stilusu oklozo igy kerekedhet belole egy piszok jo meccs.

Golo nagyon egyben van kepzettsegben, kondiban, eroben igy ellene adnek 20 max. 30%-ot a kis Jubenknek viszont kovezzetek meg de en el tudom kepzelni, hogy Canelot megveri az angol. Canelo kepzetebb mint Jr. viszont labon es kondiban nem tul acelos igy elkepzelheto, hogy tul tudna dolgozni Alvarezt. Az alapjan amit eddig lattam toluk Canelo lenne a favorit de itt mar olyan 40-45%-os eselyt el tudnek kepzelni. Fizikalisan Eubank nagyon eros, ot mar nem tudna ilyen teren dominalni az argentin. Ha pedig nagy tempoban nyomulna ra a meccs masik felere bajba is kerulhetne.

» Slajos   válasz erre
    2016-06-28 18:12:01

@kinai: "Aki már bunyózott Golóval az megtapasztalhatta,ho gy élesben, ott és akkor minden elképzelés és eltervezett taktika és logika a feje tetejére áll."

Általában ez történt Tyson meccsein is...

» ogreface   válasz erre
    2016-06-28 17:38:42

@kinai: Senki nem legyőzhetetlen, Golo sem, egyszerűen arról van szó hogy nincs olyan szintű bokszoló a súlyában mint ő.

    2016-06-28 17:23:14

Valószínűnek tartom,hogy külső és laikus szemlélőnek úgy tűnik,hogy nem olyan legyőzhetetlen bunyós Golvkin.A stílusa és az ,hogy időnként nagyon tiszta találatokat beszed,Eubankék szemében is valami ilyesmit sugalhat .
Aki már bunyózott Golóval az megtapasztalhatta,hogy élesben, ott és akkor minden elképzelés és eltervezett taktika és logika a feje tetejére áll.Nem tudom melyik menetben,de most is ez fog történni.Eubank Jr-nak sokkal inkább egy Chudinov meccsen kellett volna elgondolkodni.Szerintem jó esetben ez egy döntetlen lett volna.A fater tanácsára bevállalja,mert innentől már más elbírálás alá esik és pénzesebb meccseket lehet vívni.Ezen kivűl minden eddiginél hatásosabban és gyorsabban be lehet robbantani a fiát nagy nevek közzé.Kitűnő menedzselés.
Ha véletlenül nagy verés néz ki akkor gyorsan a törölköző bedob és az élet megy tovább,de a "gyerek" egy értékes tapasztalatot gyűjtött és ő az aki megszorongatta Golovkint.Én nagyon szerettem az apja meccseit és minden tiszteletem az övé,de ő ezért keményen megdolgozott.Jr-t is bírom,de most Golovkinnal fogok tartani.Nagyon várom a meccset és remélem közvetíti a tv.

    2016-06-28 17:14:25

na jöjjön már össze végre egy jó meccs, én bizakodó vagyok szerintem sikerül majd megegyezni . Egy cilyen meccsen bármi megtörténhet úgy érzem, bár Golo lenne az esélyese a meccsnek, de én nem lepődnék meg, ha a kis Eubank győzne pontozással! ha összejön akkor jó kis meccset fogunk látni, aztán novemberben meg jöhet a Kovalev-Ward meccs !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-06-28 13:17:07

Mivel Golovkin-t kb mindenki kerüli ezért Eubank értéke egy vereség esetén sem csökkenne semmivel szerintem. Ellenben jobban bedurranna a médiába. Nem csak bátor, de nem is hülye.

    2016-06-28 12:39:26

Na végre! Úgy látszik, valaki még keresi a kihívásokat, bár én azért óvatosságból megvárom a ringbe lépést... Az viszont látszik, hogy Jr. el is hiszi, hogy győzhet. Hajrá, legyen meccs!

» bandi1115   válasz erre
    2016-06-28 12:32:17

@balutnepper: Mondjuk JCC-ék esetében Jr. messze nem lett annyira bevállalós, mint a fater.
Eubank stílusa tényleg nagyon látványos volt :)

» bandi78   válasz erre
    2016-06-28 12:09:14

Úgy tűnik, a tökösség öröklődik. :) A fatert nagy kedvencem volt.

» balutnepper   válasz erre
    2016-06-28 12:01:51

Jó hír!

Tökös gyerek Jr., hogy bevállalja GGG-t.

» All_in   válasz erre
    2016-06-28 11:24:37
Ugrás az oldal tetejére