×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Korábban arról lehetett olvasni, hogy a négy súlycsoportban 2016-06-28 10:25:07 https://www.profiboksz.hu/2016/06/28/cotto-es-marquez-tovabb-targyal/

Cotto és Marquez tovább tárgyal

Korábban arról lehetett olvasni, hogy a négy súlycsoportban is világbajnok Miguel Cotto és Juan Manuel Marquez csapata nem tudott megegyezni egymással egy közös mérkõzést illetõen, így a két bunyós más úton folytatja a karrierét. A fõ problémát az okozta, hogy a korábban hosszú évekig pehely-, és nagypehelysúlyban versenyzõ Marquez nem akart 147 fontnál magasabb súlyhatárt elfogadni, a puerto-ricoi ökölvívó pedig - aki nemrégiben még a WBC középsúlyú bajnoka volt, igaz, leginkább nagyváltósúlyúként versenyzett, köztes súlyhatáron - 150 fontig lett volna csak hajlandó lemenni. A tárgyalások viszont állítólag mégis folytatódnak, Cotto szeretne 149 fontban megállapodni, a veterán, két éve inaktív mexikói pedig kikötne egy úgynevezett rehidratációs limitet, ami maximum 10 font hízást engedne meg ellenfelének a mérlegelési súlyához képest, a meccs napján. A Roc Nation Sports közlése szerint az egyeztetések folytatódnak, Cotto visszatérésére pedig október 8-án, vagy 15-én kerülhet sor. A puerto-ricoi bunyósnak állítólag 15 millió dollárt garantálnak a következõ mérkõzésére, ezért is fontos a szervezõknek, hogy olyan ellenfelet hozzanak neki, akivel megfelelõ számú elõfizetõt tudnak generálni.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@PeteTheGreek: Nem elveszitett,hanem a pontozas nagyon nem hasonlitott az igazi nyert menetek szamaval,lehet h nyert szulen pl de kihoztak azt h megnyert 11 menetet mint cotto ellen is peldaul

    2016-06-29 14:10:02

@mmm: Cotto egy technikailag képzettebb bunyós, aki lábon is jobb Canelonál, de azon a meccsen nem az volt a döntő faktor, hogy Canelo nagyobb nála. Sokkal pontosabban ütött Cottonál, aki végig nyitva volt a bal felütések és jobb egyenesek előtt. Canelo tisztábbakat vert le neki. Most ezt lehet magyarázni, hogy mert nem mert közelebb menni... az már Cotto baja. Amúgy meg ezt a relativizálást nem szeretem a tekintetben, hogy kia "jobb bokszoló", mert Canelo csak 25 éves, akinek még van hova fejlődnie, Cotto meg egy 35 éves a csúcsteljesítménye végén álló bunyós. Hol volt Cotto 25 évesen? Hol lesz Canelo 35 évesen? Nem tudhatod.

Amúgy meg mikor csaltak el Canelonak meccset??? Melyik meccs volt az, amit egyértelműen elveszített, és mégis kihozták? Mert én ilyenről egyről sem tudok (most azt az egy barom pontozót a May meccsen ne számítsuk).

» sziporka   válasz erre
    2016-06-29 12:43:42

@PeteTheGreek: Lattam a Meccset 5-6szor mert nagyon vartam ezt az osszecsapast de koszi a linket!mindenkinek mas az izlese en azon vagyok h labon sokkal jobb cotto tetszetosebbek a komboi es a vedekezese,csak mivel ennyive nagyobb volt nala alvarez nem tudott hozza kozel menni es teljesen kibontakozni,mert komoly fizikai hatranyba volt de ha ranezel a meccsre ezt te is lathatod es a boxba ez nagyon nem mindegy! Ezert ugy gondolom nem tudta teljesen magat adni a puerto ricoi ,de ha szted canelo jobb boxolo az a te velemenyed,de azon elgondolkoznek a helyedbe mert nyomjak minden pontozasnal es szinte elcsaljak neki minden meccsen benne van a nagy oenz es fiatal a cotto ellen is nevetseges volt a pontozas nem tulrozte a meccs valodi kepet!

    2016-06-29 11:37:29

Mielőtt szólnátok a Soprano családnak, hogy keressenek meg, felhívnám a figyelmet, hogy a belinkelte idézeteket nem én írtam, hanem olyan emberek akik egy kicsit közelebbről tapasztalták ezeket a dolgokat, de legyen igazatok! Ki vagyok én, hogy kicsit is más legyen a véleményem? :)

» ogreface   válasz erre
    2016-06-29 10:34:35

@mmm: Ha nincs sok időd, akkor ezt nézd meg, amennyiben úgy gondolod, hogy Cotto jobb boxoló, mint Canelo...

https://www.youtube.com/watch?...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2016-06-29 09:29:20

Összehasonlítani Collins Jr. arcát bárkivel akit valaha láttam jó nagy túlzás. Úgy nézett ki az arca mint egy szétégetett pingpong labda, Cotto egyszerűen csak vérzett és fel volt szakadva, óriási különbség a kettő.

    2016-06-29 01:41:43

@ogreface: Én is ezt hittem, de aztán Pacman ugyanúgy (vagy mégjobban) szétverte Cottót...

    2016-06-28 22:48:59

@ogreface: Ez csak duma, Cotto feje a második Margarito elleni meccs után is elég csúnyán nézett ki, csak az két menettel korábban véget ért ugye. Cotto csak magát hibáztathatja az első meccses vereségért, rossz taktikával állt ki. De aki valóban gyanakodhat a gipszre, az Sebastian Lujan. Lujan ugyanis elmondhatja magáról, hogy Margarito "boxed his ears off", szó szerint is, meg egyébként is.

» northpaw   válasz erre
    2016-06-28 22:35:56

@ogreface: Cotto ellni visszavágóra egy rendesen kiégett Margarito érkezett aki lehet még így is felőrölte volna Cottot, ha nem állítják le azt a mérkőzést. Pacqiuao szerintem még jobban szétverte mint Margarito. Akkor még is lehet olyan sérüléseket okozni bokszkesztyűkkel?

    2016-06-28 21:15:14

Erre a meccsre mi szüksége van még Marqueznek? Pacquiao elleni 4-ik meccs után vissza kellett volna vonulnia az lett volna a legszebb befejezeése a karrierének. Inkább próbálna Bradleynek visszavágni úgy hogy most nem a kontrákra rendezkedik be és emel a munkatempón is. Bár Marquez miatt én úgy is megnézem.

    2016-06-28 21:12:39

@ogreface: A Cotto meccs előtt is megvolt a lehetőség a bandázs átvizsgálásra, de nem találtak semmit, utólag ez már csak a vereség magyarázata, de aki látta a meccset az tudja hogy Cotto bár szépen vitte a meneteket de aztán elfogyott a nagy tempótol és Margesz felőrölte.

» antonio   válasz erre
    2016-06-28 21:06:41

@antonio: Ez egyáltalán nem bizonyított!
Íme egy részlet Billy Collins Sr. nyilatkozatából, ami ezen az oldalon jelent meg: „Már a Cotto meccsnél éreztem, hogy nincs rendben valami, tudtam, hogy Margarito kitalált valamit. Cotto jobban szét volt verve, mint annak idején a fiam. Szinte darabokra volt szaggatva. Bokszkesztyűvel ilyen sérüléseket nem lehet okozni. Shane Mosleynak pedig több szerencséje volt, mint az én fiamnak. Legalább elcsípték Margaritot még a ringbe lépés előtt, mielőtt egy ütést is bevitt volna. Azt mondják, az idő begyógyítja a sebeket. Ez egy régi és nagy hazugság…”.

Cotto nyilatkozata a visszavágó után: http://www.profiboksz.hu/hir.p...

» ogreface   válasz erre
    2016-06-28 20:42:05

@gigaboly: " leszámítva margartitót akinek beton volt a kezén... "

Nagy tévedésben vagy, Cotto ellen semmiféle beton nem volt az csak a Mosley meccsen volt.

» antonio   válasz erre
    2016-06-28 19:48:05

Cotto tényleg egy klasszis de tény az hogy kikapott a nagy ellenfelektől, meg lehet magyarázni hogy miért, de akkor is kikapott. leszámítva margartitót akinek beton volt a kezén... ennek a meccsnek meg semmi értelme...

» gigaboly   válasz erre
    2016-06-28 19:34:39

@antonio: Mit szeretsz rajta, hogy a 20 fonttal tobb es 7 evvel fiatalabb lesz Cotto, Marquez 43 eves. Te melyik univerzumban elsz, ha szamodra ennek a meccsnek barmifele ertelme van meg igy, most?

» fixpont   válasz erre
    2016-06-28 17:59:47

@fixpont: Szerintem sokan szeretjük az ilyen "semmi értelme" meccseket!

» antonio   válasz erre
    2016-06-28 17:52:19

Marquez még bokszol???

» ogreface   válasz erre
    2016-06-28 17:34:11

@deontay: És szerinted Marquez ellen mekkora lesz a méretkülönbség?
Szerinted váltósúlyban mi lenne a meccs végeredménye?

» mexico   válasz erre
    2016-06-28 17:24:24

@deontay: Egyáltalán nem érzelmi alapon mondom ezeket, azóta tartom ellenszenvesnek Cotto-t mióta úgy beszél magáról mint valami legendáról. Egyáltalán nem látszott az hogy Cotto annyival jobb ökölvívó lenne az egész meccsen volt talán harminc másodperc hirig amikor Canelo érvényesítette a fizikai fölényét, a többi részben pedig technikailag is tisztán Cotto fölé kerekedett, ha csak nem arra gondolsz hogy Cotto odapiszkált pár jabbel miután nagyobb ütést kapott. Lábon jobb volt, de nem tudta kihasználni. Trout egyáltalán nem volt erősebb mint Cotto, egyszerűen jobb technikailag. Margarito meg rohadtul kemény bokszoló de hatalmas favágó, nulla védekezéssel ezt egy klasszis bunyósnak ki kell tudni használni.

    2016-06-28 17:19:53

@Kane: Te írtad, hogy nem érzelmek alapján kell megítélni egy bunyóst, hanem a teljesítménye alapján, de te pont a Cotto ellen érzett ellenszenved miatt nem tudod objektívan megítélni a teljesítményét. A Canelo elleni meccsen tisztán látszott, hogy ha egy súlyba lennének baromi más lenne a meccs eredménye, mert Cotto sokkal jobb ökölvívó, mint Alvarez, csak egyszerűen a fizikai hátrányt nem tudta áthidalni. Ez most olyan mintha Canelo Froch ellen menne, szerinted képes lenne áthidalni a méretkülönbséget? Cotto komoly fizikai hátrányban volt Trout, Margarito, és Canelo ellen is, de úgy tűnik ezeket nem veszed figyelembe, azzal ellentétben, hogy Mosley melyik súlyban, és mikor volt a csúcson...

» deontay   válasz erre
    2016-06-28 16:45:03

@mmm: Így van,ott sajnos nagyon kijött a méretkülönbség.

» Feeder   válasz erre
    2016-06-28 14:52:06

@mmm: Hülyeségeket beszélsz, ha neked az jött le a Canelo-Cotto meccsről hogy Canelo csak a mérete miatt nyert és Cotto a jobb bunyós akkor inkább nézd meg a meccset mégegyszer. Cotto ütőerejét meg Geale is valamiért megérezte aki szintén két számmal nagyobb.

    2016-06-28 14:45:50

Azert az eros tulzas amit
Itt cottorol irnak egyesek h nem akkora bunyos stb...mind vedekezesbe mind tamadasba vilagklasszis boxolo van ak nala kobbak igen de a canelo meccsen is latszott h ki a jobb bunyos es ki tud tobbet rola!csak ket szammal kisebb volt es megse erezte az utoerejet amexikoi

    2016-06-28 14:36:57

@deontay: Magam sem mondanám B kategóriás bokszolónak,meg szerintem kb senki.

» Feeder   válasz erre
    2016-06-28 14:34:43

@deontay: Mosley könnyűsúlyban élte a legjobb korszakát, már rohadtul ki volt öregedve akkor is amikor Cotto ellen ment. Semmit nem tudunk az első Margarito meccsről hogy volt-e valami a bandázzsal, Cotto személy szerint azt mondta nem érzett különbséget az első és a második meccs között Margarito ütőerejét tekintve.

    2016-06-28 14:29:57

@Kane: Akkor nézzük, Maytől mindenki kikapott, ráadásul nem megalázóan kapott ki Cotto, hanem több menetet elhozva, megszorongatva MAyweathert. Az ellen a PAcquiao ellen, aki ellen Cotto ment, senki nem tudott megállni, és a világ legjobb boxolója volt. Canelo kb. 2 súlycsoporttal nagyobb volt, és nem egy egyoldalú alázás volt, hanem egy szoros meccsen kapott ki Canelotól. Az első Margarito meccsen tudjuk, hogy nem volt minden rendben a bandázzsal, a másodikon nyert Cotto. A győzelmeihez pedig még hozzá teheted a Mosley, és Judah ellenit is.

» deontay   válasz erre
    2016-06-28 14:04:28

@HunFighter: Marquez esetében nyilvánvaló, de Cotto nem biztos, hogy így gondolja, pedig gondolom nem csak mi látjuk így ahogy.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-06-28 14:03:48

@LightsOutPrince: Pont ezért hozzák össze, ez már olyan öregfiúk levezető mérkőzés lesz, nem fognak már ezután többet bokszolni, főleg Marquez, aki már 40 felett van.

» HunFighter   válasz erre
    2016-06-28 13:54:00

@deontay: Tudod, az a bajom Cotto-val hogy annak ellenére hogy az összes nagy ellenfelétől kikapott, akkora egoista majom lett hogy egyes szám harmadik személyben beszél magáról, és azt sem képes elfogadni ha kikapott. Cotto egy közönségbunyós, de az emberek túlértékelik őt, ő meg magát főleg. Trout, May, Pac, Canelo, Margarito voltak a legjobb ellenfelei és mindtől egyértelműen kikapott. Nem fogom elájulni az élőhalott Martinez legyőzésétől, sem a Clottey elleni ki-ki meccstől. Ne érzelmi alapon ítéljük meg a sportolókat hanem a teljesítményük alapján, Cotto sosem volt akkora bunyós mint hitte magát és amilyen jónak beállították.

    2016-06-28 13:53:40

@Lemmy: Szerintem nem lenne bukó, a tengerentúlon elég sok blamát megesznek a jónépek. Egy mexikói-puerto meccs meg el is adja magát, noha sportértéket már valóban nem kell keresni benne. Én azt mondom, hogy verekedjenek még egy utolsó nagyot, amolyan mindent bele alapon, keressenek sok pénzt, aztán viszont látásra mindkettőnek. Cotto az egyik kedvencem volt, de nem nagyon látom már, hogy 35 évesen hova tovább, Marquez esetében meg aztán pláne.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-06-28 13:28:59

@deontay: Baromira egyetértek veled. Õ tényleg odaállt mindenki elé, egyedül GGG-vel nem nagyon akart összecsapni, de ez valahol érthető. A középsúlyú övét is a legjobbnak tartott középsúlyútól vette el, Gale ellen meg is védte, szerintem ez nem annyira rossz eredmény. Bevállalt olyan bunyósokat is, akik nem akkora nevek, de nem "egyszerű" esetek, így csinált pl. egy igen jó meccset Clottey-val is anno.
Kisváltóból szerintem nem akkora probléma, hogy nem ütteti hülyére magát GGG-vel, már Canelo ellen is látszott a komoly mérethátrány.
Ennek a meccsnek ettől függetlenül nagyon nem lenne semmi értelme, szerintem pénzben is komoly bukó lenne...

    2016-06-28 12:59:05

@Streky: :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-06-28 12:55:10

@Streky: :DDD

» deontay   válasz erre
    2016-06-28 12:28:09

@deontay: "Nem tudom miért kritizálják itt sokan Cottot... "

Mert nem orosz! :DDDD

» Streky   válasz erre
    2016-06-28 12:27:09

Nem tudom miért kritizálják itt sokan Cottot... Cotto kiállt mindenkivel, soha nem került el senkit, 4 súlycsoport világbajnoka, ennél többet mit kell még bizonyítania?? 35 éves, ő se lesz már fiatalabb, ennél többet már nem lehet elérni, miért baj ha most már inkább az üzletet nézi? Egyébként meg a sokat kritizált utolsó ellenfelei: Martinez, Geale , Canelo, Marguez(?) nem értem hol itt a baj...

» deontay   válasz erre
    2016-06-28 12:25:48

Ha lesz ilyen meccs,remélem Marquez jól elveri.... Vamos Marquez,Go Dinamita

» mexico   válasz erre
    2016-06-28 11:42:43

Pac és May után szerintem a legjobban fizetett bokszoló volt,most meg már talán egyedüliként az.
Sportértékről meg már nem érdemes manapság a profi bunyóban beszélni,azoknak az időknek vége.
Ha lesz pénz,lesz ilyen meccs,ennyi tömören.

» Feeder   válasz erre
    2016-06-28 11:35:53

Cotto és Canelo amilyen jó bunyósok, olyan k@rvák...mexikóiként vagy puert rico-iként ilyen nulla bátorság és szív az ritka azért

» Hatton   válasz erre
    2016-06-28 11:35:16

Cotto egyre lejjebb süllyed a szememben...

» bandi78   válasz erre
    2016-06-28 11:31:39

Ez megint a hulyenek nezes tipikus esete, ennek a meccsnek mar se ertelme se letjogosultsaga.

» fixpont   válasz erre
    2016-06-28 10:59:56
Ugrás az oldal tetejére