×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Július 9-én, Manchesterben próbálja visszaszerezni világbajnoki 2016-06-01 08:59:15 https://www.profiboksz.hu/2016/06/01/klitschko-jobban-erzem-magam-kihivokent-/

Klitschko: jobban érzem magam kihívóként

Július 9-én, Manchesterben próbálja visszaszerezni világbajnoki címeit az ukrán Wladimir Klitschko, akit a brit Tyson Fury tavaly novemberben taszított le a trónról. A 40 esztendõs bokszoló úgy véli, most jobb formában lesz, mint az elsõ mérkõzésen és természetesen idõ elõtt szeretne pontot tenni a találkozó végére: "Imádom az egészet, fiatalabbnak, jobbnak érzem magam. Ha hiszik, ha nem, kimondottam élvezem ezt a helyzetet, amiben most vagyok. Újjászülettem. Meg akarom mutatni a rajongóknak, hogy vissza tudom szerezni azokat a címeket és meg tudom oldani ezt a kihívást is. Élvezem a reflektorfényt és azt, hogy profi sportoló vagyok. Tudom, hogy mindez nem tarthat örökké, de nagyon szeretem, ami csinálok és a kihívói pozíció is nagyon tetszik, amibõl most a meccset várom. Az elsõ mérkõzésen nem voltam ott fejben. A testem rendben volt, de egyszerûen nem engedtem el az ütéseimet. Az évek alatt hozzászoktam, hogy én vagyok a címvédõ, most viszont nekem kell ezeket elhódítanom valaki mástól. Nagyon örülök, hogy lehetõségem van visszavágni és kiköszörülni ezt a csorbát. Mintha meg lennék könnyebbülve, sokkal kevesebb nyomás van rajtam, fel vagyok töltõdve. Bokszmérkõzést fogunk vívni, amit én és a rajongók is nagyon fogunk élvezni. Fury pedig a padlón végzi majd."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@superman: Hát ha már adottságról beszélünk, Wlad nak is legalább ennyire számítanak az adottságai. Eléggé el tudom képzlelni, ha ő sem lenne ekkora jónéhányszor elaltatták volna...

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2016-06-05 21:25:24

Nem vagyok Klicsko fan, de ha ősze kapja magát Furyt kicsapja mint a pinty Furytol való veresége előtt mindenki bevolt kakálva tőle. Mielőtt visza vonul még össze kapkodhatja a öveket újra.

» boxing   válasz erre
    2016-06-03 22:32:42

Fury szerintem nem igazi bajnok alkat - és most nem elsősorban a fizikumára gondolok, de azért azon sem hosszú évek fanatikus, következetes munkája és az önmegtartóztató életmód tükröződik. Szerencséje van, mert az adottságainak köszönhetően legyőzte a karrierje vége felé járó bajnokot, jókor volt jó helyen és persze jól felkészült és élt a lehetőséggel. De szerintem neki magának sem az az álma, hogy ő évekig uralja a nehézsúlyt és mindenkit legyőzzön és nem is tartom képesnek erre. Ortizt szerintem kerülni fogják, nincs benne pénz és csak akkor vállalják majd be a csúcson lévők, ha eléggé megkopott vagy kiderülnek a gyengéi.

» superman   válasz erre
    2016-06-02 21:45:58

@superman: Lehet pár év múlva másképp fog kinézni, de szerintem pár évig ez lesz az A kategória. Fury szép pénzt keres a Wlad meccsekkel de még kereshet azon kívül is, Joshua nagyon meggyőző és Povetkin is jó formáát mutat bár most nem jött össze a Wilder meccs de ő az élvonal tagja az biztos. Ortiz nem fiatal de most már jönnek számára a nagy meccsek miután kiütötte Ustinovot.

» antonio   válasz erre
    2016-06-02 20:52:10

@superman: "Korántsem lennék biztos benne, hogy Fury évekig bunyózni fog még."

Én sem, szerintem viszonylag fiatalon fog visszavonulni. Rengeteg kilót kell leadnia a meccsei előtt mindig, és ezt hosszútávon nem lehet csinálni, ezért is ért véget hamar Riddick Bowe karrierje pl.

» northpaw   válasz erre
    2016-06-02 20:51:20

@antonio: Korántsem lennék biztos benne, hogy Fury évekig bunyózni fog még. Szerintem ő bármikor visszavonulhat, éhezni már nem fog és több dicsőséget szerezni sem nagyon, mert szerintem az ő útja, ha legyőzi Klitschko-t, Joshua felé kéne vezessen és azt a meccset szerintem nem hozná. Szerintem inkább visszavonul majd veretlenül a csúcson, mint kiüttesse magát Joshua-val. Persze ha most veszít, akkor az a meccs is könnyen összejöhet, akkor már nem lenne nagy vesztenivalója. Povetkin és Ortiz pedig nem biztos, hogy megkapják a nagy meccseket mielőtt a koruk kifogna rajtuk.

» superman   válasz erre
    2016-06-02 20:44:20

Szerintem Wlad bukja a második meccset is, abban amit tud kiváló de Fury újszerű a számára és már nem fog tudni változtatni a sok éves beidegződéseken. szerintem a következő évek élvonala Fury Joshua Povetkin Ortiz lesz.

» antonio   válasz erre
    2016-06-02 18:14:56

@batka1: Fury a nagy lakli testéhez képest tudott mozgékony lenni, ez a kettő együtt nagyon ritka kombináció.
Ezenkívül a nagy ütőtávját, mozgékonyságát kihasználó koncepciót képes volt 12 meneten keresztül teljes koncentrációval végigcsinálni.
Ahogy az első meccsben is benne volt, hogy egy kihagyás elég lett volna a boruláshoz, ugyanígy lesz a visszavágón is.
De ha képes lesz megint végig koncentrálni, és képes lesz megint pszichikailag is folyamatosan uralni a meccset, akkor nagyon hasonló lesz az egész.

» Winwin   válasz erre
    2016-06-02 11:47:46

én többször is megnéztem a meccset, és azt láttam, hogy Fury nagyon is jól csinálta amit csinált jó taktikát építettek fel, és sikerült nekik. Attól függetlenül még szerintem is kétesélyes a visszavágó, Wladot nem szabad lebecsülni, de szerintem Furyék nem is fogják lebecsülni. Az első meccsen mikor a vége felé Wlad már agresszívabban, és többet támadott akkor azért találgatott, de viszont akkor Fury-nak is volt válasza,é s meg is tudta fogni Wlad-ot két balhoroggal.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-06-02 11:39:27

@Hamed1.0: Gyorsan rángatózott inkább :) De Hayenél nemigen volt gyorsabb, akkor miért nem volt ez gond? Szerintem a méret a lényeg. De mégegyszer mondom, szerintem mindkettő bunyója élvezhetetlen. Ettől még megnézi az ember, de azért ebben a kategóriában is lesznek ennél jobb párosítások.

» batka1   válasz erre
    2016-06-02 09:47:05

@Shaham: Igen te:)
Wladimir elismerte,hogy Fury gyors volt ez volt a baja.
Te meg belemagyarázod,hogy nem volt ott fejben + régi rossz emlék.(régebben én is gondoltam arra,hogy esetleg a villámbal miatt beugorhatott neki Sanders de szvsz egy 20 éve profinak ez kizárt.)
Én símán elfogadom amit mondott.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-06-02 08:48:26

@Yankee: Furyról én biztosan nem gondolom, hogy tudatosan pszichikai hadviselést folytat Klicskó ellen, ő egyszerűen egy troll, aki önmagát sem veszi komolyan és Wlad max pont ezért esik ki a lelki harmóniájából vele szemben, mert ezt nem tudja kezelni - de ez Fury részéről nem tudatos, szerintem. Az edzésvideókkal való trükközés az ő edzőjének a stratégiája, de tulajdonképpen ez is csak trollkodás. Klicskóról meg már leírtam a véleményemet lentebb.

» HunFighter   válasz erre
    2016-06-02 08:22:13

@zappa: "sok ellenfelénél éppen azt érezni, hogy alibizik, mintha nem merne igazán kockáztatni, túlélésre játszana. Mintha benne lenne valami mentális blokk.
Node ez a blokk azért elég szorosan összefügg az ellenféllel."

Ez sokszor így van. Van aki póbálkozik, de belefut és visszavesz stb. Lényeges különbség, hogy itt szó nem volt Fury hatalmas csúcsszuper megelőző ütéseiről, vagy arról hogy Wlad a levegőt ütőtte volna. Megállt elé és teljesen összezavarodott Fury idétlen rángásaitól, nem volt 100%os ziccer ezért nem kezdeményezett, sőt képes volt még a kezeit is visszahúzni...:D Ezt valahogy nem érzem Fury érdemének, de legalábbis nem Fury tudását tükrözi, hanem Wlad balf***ságát.

» Shaham   válasz erre
    2016-06-02 00:02:34

@Hamed1.0: Kösz a beszélgetést.

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 23:53:15

@Yankee: Bocs a helytelen írásért, ma végig vizsgáztam a napot, nem akaródzott visszaolvasni és kijavítani :D

» Yankee   válasz erre
    2016-06-01 22:59:16

@HunFighter: Én nem hiszek ebben a beetetés stroyban, a magyar ember nagyon szeret mindent úgy tulbonyolítani hogy a végén saját magát nem érti hogy mit beszél... Fury egy szeleburdi világtalan ember aki dolgozni nem szeret és a boxbol meg tud pénzt csinálni mert van hozzá mérete meg ereje... Szerntem amit a száján kimond azt mindent úgy gondol és nem kell it Psichologiai hadviselésekre gondolni meg hülyeségekre :D Jesszus már olyan összesküvés elméleteket olvasok itt a Klitschko utálat miatt hogy néha sírok a röhögéstől... Fury lese szarja Klitschko gondolatait, egy egyszerü bolond ember aki sosem lesz beszarva senkitől és nem érdekli hogy ki mit gondol róla mert nincs rászorulva más véleményére... Leszarja a boxot meg leszar mindenkit. Az meg azért elég szép ahogy itt megy a Klitschko oltogatás, úgy hogy egyáltalán nem tehet róla hogy 10 évig nem volt méltó ellenfele és egy rossz szót nem szólt senkire... úgy néz ki ebbe a világba ha egy ember civilizáltan viselkedig azt el kell temetni... Szerintem az itt kommentelő 99%-a is így boxolta volna végig az elmúlt 10 évet, ha ezzel a taktikával én milliokat zsebelek be, amivel majd Mercivel hordozhatom a seggem meg Floridába lakhatok a kiscsaláddal meg az Alpokban verhetek saját magamnak edzőtábort... nem hiszem hogy bárki pattogott volna mert az a menő... Na mindegy, én csendben végigfigyeltem az első meccsre vonatkozó kommenteket, azután röhögtem a sok pofára esésen, de most azon sírok a nevetéstől hogy milyen perverz logikát visznek itt már bele Fury nyilatkozataiba :D Mintha magyar irodalom órán ülnék és hallgatnám a Tanárunk hülye elméleteit hogy Adi Szerint biztos azért volt kék a függöny a versben mert az a reményre utal meg a szerelemre... közbe meg segg részegen írta amit látott... Am várom majd a sok pofára esett kommentelőt ha most meg ki csapná Furyt... Vajon melyik nyilatkozatába rejtette bele hogy most tényleg kikap és feladta :D

» Yankee   válasz erre
    2016-06-01 22:53:49

@HunFighter: Ugyanezt csinálták a novemberi meccs előtt is, felraktak egy olyan videót, amiben Fury súlyzós edzést végzett, és úgy végezte a gyakorlatokat, mint aki először van konditeremben.

» northpaw   válasz erre
    2016-06-01 22:47:41

@Yankee: Érdekes, tegnap egy ilyen videót tett fel, itt borzasztó az állóképessége, itt azt mondanám, hogy Wlad 1 menet alatt megeszi reggelire, ha agresszorkodni fog: https://www.facebook.com/BoxNa...

Aztán lehet, h ez egy április elején készült videó és ezzel akarnak beetetni :D

» HunFighter   válasz erre
    2016-06-01 22:37:06

@emgabor: az a kép nem mostani, itt egy hetes video, a végén leveszi a polot, még mindig szélesebb a csípője mint a vállai :D https://www.youtube.com/watch?...

» Yankee   válasz erre
    2016-06-01 22:16:31

Úgy látom Fury most elég komolyan veszi a felkészülést. Az 1 hónappal ezelőttihez képest durván jó formábs került:
http://onlyfullfights.com/tyso...

» emgabor   válasz erre
    2016-06-01 21:59:19

@leibigabi: "Mert mikor egy bokszoló nem "meri" vagy nem "tudja/akarja" kivezetni az ütést, annak az az oka, hogy egyszerűen nem érzi maga számára ezt biztonságosnak valamiért."

Pontosan. Sőt akár meg is fordíthatjuk, hiszen Klicsko sok sok ellenfelénél éppen azt érezni, hogy alibizik, mintha nem merne igazán kockáztatni, túlélésre játszana. Mintha benne lenne valami mentális blokk.
Node ez a blokk azért elég szorosan összefügg az ellenféllel.

    2016-06-01 21:52:17

Hihetetlen itt a Klitschko utálat! Lehet a boxa nem túl izgalmas, de ő pl. soha nem fikázta az ellenfeleit, mindig korrektül viselkedett. Egyébként neki se volt mindig ilyen unalmas a boxa!

» deontay   válasz erre
    2016-06-01 21:42:03

@Shaham: Leírtál valamit amit te sem értesz:)

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-06-01 21:20:21

Klitscko kiütéssel megnyeri a második mérkőzést, lesz itt valaki aki a döntő harmadikért lobbizna?!

» Blackpanther   válasz erre
    2016-06-01 18:59:23

Latom nagyon nehez ertelmezni. Nem kell megmondanod mit allitok, leirtam...:)

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 17:04:24

@Shaham: És te tudod mit állítasz?
Hogy Wlad amatőr. Olyan emberről mondod,hogy nem volt ott fejben aki közel 20 éve profi ebből a felében VB.
Bezzeg ahhoz ott volt fejben,hogy a padlóval okoskodjanak meg a kesztyűvel.

Nálad is azt érzem mint mindenkinél aki nem hajlandó elfogadni Wlad nyilatkozatát("Tyson olyan gyors volt"),hogy inkább belemagyaráztok dolgokat és nem akarjátok elfogadni ami történt.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-06-01 16:12:28

@GSE: Egyetertek!

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 16:01:41

Szerintem kár fanyalogni, Wlad jobban érzi magát kihívóként, Fury meg jó eséllyel jobban érzi magát bajnokként. :)

    2016-06-01 15:56:40

Klicskónak évek óta elég volt ugyanazt hoznia kb, nyert vele mindent. Itt az előző meccsen a mentális pressziót, a nem megszokott reakciókat és ellenfelet nem tudta kezelni, tök egyértelműen elbukott, elég csúfosan ráadásul. Pont ezért lesz ez egy érdekes meccs, sokkal nagyobb jelentőségű, mint az utóbbi meccseinek bármelyike, mert itt akkor fog tudni győzni, ha be tudja bizonyítani, hogy tényleg egy bajnok, ha nem megy, akkor ugyanaz lesz, mint az első meccs. De pont ezért nem teljesen értem azt, hogy sokan miért írják le és beszélnek róla ennyire lekezelően, szerintem ez egy nyitott kérdés.

    2016-06-01 15:41:03

@GaiusM: én attól tartok, hogy ez a "szórakoztató bunyós" kicsit összemosódik. Én azért mindenesetre egyelőre biztos, hogy vesszővel írnám: szórakoztató, bunyós. Mármint Fury. Sokkal szórakoztatóbb, mint Klicskó ringen kívül, azért ringen belül nincs olyan nagy különbség a szórakoztatási faktort tekintve. Ezzel nincs semmi baj, csak a dumája, meg gesztusai, meg "őrültsége" miatti szimpátia szerintem többeknél azt eredményezi, hogy egy igen szórakoztató és remek bokszolónak gondolják, szerintem ezt azért nem lehet elmondani róla a ringben.

    2016-06-01 15:34:29

@Hamed1.0: Ezt sikerult kihoznod belole? Grat. Szntem semmi titokzatos vagy sejtelmes nincs abban amit irtam...

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 15:32:08

@Shaham: Akkor mondjuk ki Shaham, ne titokzatoskodjunk.
Wlad ki akart kapni.
Mert kikapni olyan jó érzés.
Gratulál az edző,büszke rád a család,a szponzorok emelik a tétet stb.

Te mindig olyan titokzatos vagy és sejtelmes. Rejtvényeid megfejthetetlenek.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-06-01 15:26:27

@Shaham: Szerintem maradjunk a tényeknél.
Klicskó kikapott.
Majd a második meccsen kiderül mennyire volt flusztrált az első meccsen.
Felesleges bármilyen misztikus,múltba nyúló mondavilágot kerekíteni a dolgok köré.
Sandersig bezárólag.

Az én mondavilágom az hogy Klicsek a visszahúzott kezeit tudatosan csinálta,hogy a revanson többszörös vb-ként,nagyobb málnáért térhessen vissza a súlycsoport vérkeringésébe.
Ez majd kiderül ha ledózerolja Furyt a másodikon.
Persze ez is csak teória,agymenés,semmi értelme ennek sem.

» Feeder   válasz erre
    2016-06-01 15:25:49

@leibigabi: Azt, hogy fejben nem volt rendben. Regi beidegzodesek. Ez talan inkabb Sanders mint Fury erdeme, ha mar ennyire melyre szeretnel asni... Szal azzal nem ertek egyet, hogy Fury ugy bokszolt volna, hogy ne lehessen eltalalni, amiert paran piedesztara szeretnek emelni.

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 15:17:40

@Shaham: "Wlad vitte az oroszlanreszet azzal hogy 0 helyzetet hasznalt ki."

De ez olyan, mint ha azt mondanád, hogy ki tudta volna használni a helyzeteket, én pedig vissza kérdezek, hogy rendben, de akkor miért nem akarta a helyzeteket kihasználni. Arra mit mondasz? :)

» leibigabi   válasz erre
    2016-06-01 15:10:09

@leibigabi: Szntem senki sem allitotta hogy Fury-n semmi sem mult, hisz ugyesen elmozgott stb. Viszont Wlad vitte az oroszlanreszet azzal hogy 0 helyzetet hasznalt ki. Az pedig nem Fury-n mult, mert akkor O mar megtette a dolgat. Az ilyen agyonleegyszerusitett ervek, mint pl ha Fury lakokocsijan nam szall ra egy pillango es nem lesz bokszolo fele ervek, ezert rajta mulik, feleslegesek...

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 15:00:23

@Beast_Pete: "azért nemcsak ez a két indok lehet. Nekem is volt már jobb napom és rosszabb is. Utóbbi esetben nem érzed a távolságot, a ritmust."

Na de pont azt mondom, hogy azt a távolságot, azt a ritmust a másikhoz viszonyítva nem érzed úgy ahogy szeretnéd éppen az adott pillanatban

"Aki jóval gyengébb képességű nálad vagy rövidebb a karja/lába, azt így is meg tudod verni, csak nehezebben. De néhányan meglephetnek, akiket amúgy rutinból kéne kipontoznod."

Legközelebb majd lehet, hogy jobban érzed, de az akkor már egy másik meccs lesz és akkor is a másikhoz kölcsönhatással viszonyul majd a távolság és ritmusérzeted. Nem hiszem hogy ezt le lehetne választani, hogy csak az egyiken vagy csak a másik múlik, hiszen mind a kettő a másikhoz próbál alkalmazkodni és próbálja alakítani a saját mozgását.

» leibigabi   válasz erre
    2016-06-01 14:52:50

@leibigabi: azért nemcsak ez a két indok lehet. Nekem is volt már jobb napom és rosszabb is. Utóbbi esetben nem érzed a távolságot, a ritmust. Aki jóval gyengébb képességű nálad vagy rövidebb a karja/lába, azt így is meg tudod verni, csak nehezebben. De néhányan meglephetnek, akiket amúgy rutinból kéne kipontoznod.

» Beast_Pete   válasz erre
    2016-06-01 14:39:00

@leibigabi: Es en magyarazom meg? :D

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 14:33:14

@Shaham: " Az hogy Wlad visszahuzta a kezet sznted Fury-n mult? Ilyenekre gondolok."

Szerintem igen. Mert mikor egy bokszoló nem "meri" vagy nem "tudja/akarja" kivezetni az ütést, annak az az oka, hogy egyszerűen nem érzi maga számára ezt biztonságosnak valamiért. És ez a valami(ért) max 2 dolog lehet, az egyik az ellenfél (visszahatása) a másik pedig egy esetleges sérülés. (Persze azt leszámítva, hogy előzetesen megegyeznek, hogy Te ne nagyon üssél :) ) Sérülésről meg nem tudunk. A Te példádnál maradva, akkor múlt volna csakis Klitschkon, ha felállítják a ring közepére Fury életnagyságú viaszbábúját és az ellen bokszolva is visszahúzogatta volna a kezét.

» leibigabi   válasz erre
    2016-06-01 14:26:47

@leibigabi: Az hogy Wlad visszahuzta a kezet sznted Fury-n mult? Ilyenekre gondolok. Szntem eleg tisztan leirtam mit gondolok, ezert felesleges altakanositani es mas meccsekkel jonni. Ez egy ilyen eset volt, elegge egyedi es sok tenyezovel...

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 14:14:46

@Shaham: "Fury nem tette meg neki a szivesseget hogy megall elotte. De Fury nem Mayweather. El lehet talalni, foleg egy majdnem akkora embernek. Ezert mult Wladon..."

Persze, hogy Wladon múlt, hogy nem tudta eltalálni, na meg ugyanannyira Furyn is múlt, hiszen nem hagyta magát eltalálni ... ez egy ilyen kölcsönhatás :) Mert akkor ennyi erővel ha a visszavágón kiüti Klitschko akkor az csak Furyn múlt, mert hagyta magát megütni? Egyébként ez az mikor a szurkolók az előzetes elvárásukhoz próbálják igazítani utólagosan a történést, hogy a két dolog próbáljon valamennyire összhangba kerülni :)

» leibigabi   válasz erre
    2016-06-01 13:54:13

@Flex: Wlad-Haye kicsit mas meccs volt. De ugye ha nem latod a kulonbseget, akar fel is hozhatod...:D

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 13:53:36

@Shaham: "Elozo meccs arrol szolt, hogy Wlad nem utot, Fury meg annal 1el tobbet maszatolt be..."
De szted a Haye meccs pl nem ilyen volt:)

Másnál is egyébként pont 1-el többet talált be,és minden idők legkeményebb nehézsúlyú mezőnyénél ezek az egy találatok is k.o-t értek.szép.

    2016-06-01 13:44:56

@bees: Lejjebb el lehet olvasni szntem miert nem. Fury nem nyujtott tiszta celpontot + Wlad beidegzodesei. Ennyi. Vagy esetleg azert kerdezel ra a "valaszra", hogy kinyilvanitsuk hogy Wlad egy nagyon bena srac aki veletlenul ult a tronon eddig, Fury meg csodalatos May nehezsulyu megfeleloje? :)

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 13:36:50

A legvalószínübb story....
Wlad fizetett 2 ásványvíz mellett 10-20 millát..és történelmet ír a neve..
Mást el sem tudok képzelni...
Wilder..Joshua kicsapja pikk pakk...nem lesz lé..
Ez az út...és visszavonul 1-2 évre..

» MrPerfect   válasz erre
    2016-06-01 13:19:16

Na vajon miért nem ütött Wlad? Tán elfelejtette hogyan kell? Érdekes, a Fury elleni meccse előtt ezzel nem volt gond. Lehet, hogy Fury miatt nem ütött annyit? Ezt képtelenek elfogadni Wlad rajongói...

    2016-06-01 13:07:27

@Hamed1.0: Igen persze, lucky punch...:D

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 12:52:26

Furyn múlik a dolog.Ha felkészül rendesen akkor Wlad kikap.
Ha eltrógerkedi a felkészülést akkor Wlad kiüti.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-06-01 12:50:06

@superman: Persze. Ahogy vannak neki elonyei, ugy hatranyai is. Szntem Fury kozel sem olyan kepzett hogy fizikai adottsagait maradektalanul kihasznalja, azert gondolom hogy inkabb Wlad psichologusan fog mulni...:) Ha nem tud valtoztani, akkor kar is kiallnia.

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 12:32:41

Hát, egyik ökölvívót sem élmény számomra nézni. Az egyik beszari robot, a másik fejrángató bohóc. Mindegy ki győz, a nehézsúly nem lesz tőle izgalmasabb.

» batka1   válasz erre
    2016-06-01 12:18:50

@Shaham: Azért Fury-nál hatalmas előnyt jelent, hogy amellett, hogy magasabb és nagyobb az ütőtávja, még gyorsabb és jobbak a reflexei is, mint a mostani öregedő Klitschko-nak. Nagyon nehéz ilyen hátrányt leküzdeni egy ütéstől félő, ilyen felálláshoz soha nem szokott bunyósnak.

» superman   válasz erre
    2016-06-01 12:16:34

ha vlad támad annyi lesz a külömbség hogy ez a fura fury ki is üti

» horgaszbela7508   válasz erre
    2016-06-01 12:03:33

@deontay: Sokan elfelejtik (te is közéjük tartozol), hogy a boksz mentális küzdelem is. Ha Wlad fizikuma és tudása mellé a bátyja keménysége társulna, egy lyukas garast nem tennék Fury-ra, de kb. lehetetlennek tartom, hogy Wlad levetkőzze az óvatoskodását (helyenként már-már rettegését), így bőven Furyt tartom esélyesnek.

    2016-06-01 11:57:54

@Shaham: "De Fury nem Mayweather." - ja, és akkor finomak voltunk. :)

» Winwin   válasz erre
    2016-06-01 11:55:02

@tomba: Valóban, rossz szót használtam. ÉRDEKÉBEN akart lenni, nem a nevében. Sorry. :)

» GaiusM   válasz erre
    2016-06-01 11:53:43

@pittman: Oks. :)

» GaiusM   válasz erre
    2016-06-01 11:52:40

Fury mint a nehézsúly "királya"...

http://goo.gl/aDpqXV

-------------------------------

» Blackpanther   válasz erre
    2016-06-01 11:49:36

@Winwin: Benne van mindegyik. Fury jol mozgott, viszont Wlad elerhette volna ha ut. Ehelyett nezegetett, neha visszahuzta a kezeit stb. Wlad beidegzodese hogy tiszta celpontra ut, Fury nem tette meg neki a szivesseget hogy megall elotte. De Fury nem Mayweather. El lehet talalni, foleg egy majdnem akkora embernek. Ezert mult Wladon...

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 11:43:52

@Shaham: Ahogy lentebb írtam, szerintem klicskó kevés ütése sokkal inkább Fury érdeme volt, mint Klicskó gyámoltalansága.

» Winwin   válasz erre
    2016-06-01 11:38:30

Azert vicces mennyire le van irva Wlad es egyesek mit latnak bele Fury-ba...:) Elozo meccs arrol szolt, hogy Wlad nem utot, Fury meg annal 1el tobbet maszatolt be... Kicsit tul van lihegve Fury, mert senki sem szamitott a gyozelmere, de meg mindig ugyanaz aki volt. Wlad beidegzodeseirol szolt a meccs, ha abbol akar picit is le tud vetkozni magabol, Fury-nak nem sok eselyt adnek. Johetnek majd a Wlad "lucky punch"-al gyozott szintu ervelesek...:D

» Shaham   válasz erre
    2016-06-01 11:35:46

Klicskó vitathatalnaul túl óvatosan, beszari módon bokszolt, de a kezdeményezőkészségét nem csak a bátortalansága korlátozta, hanem legalább annyira fury stratégiája, mozgása is. Azaz wlad elhatározhatja, hogy belemenősebb próbál lenni, de ahhoz, hogy találjon, furynak is közre kellene működnie abban, hogy nem lépeget ide-oda, és nem húzkodja hátra a fejét.

Klicskónak baromi kellemetlen volt, hogy nem működik a szokásos dominancia, hanem nyomoznia kell a célpontot, és rendre égni azzal, hogy indítaná az ütést, de már menet közben nincs hová érkezni.

» Winwin   válasz erre
    2016-06-01 11:35:31

@pittman: Én kifejezetten örülök, hogy egy ilyen troll meghackelte ezt a súlycsoportot, Wlad az eredményeit 70%-ban a testi adottságainak köszönheti és csak 30%-ban a képességeinek. Igen, Wlad jobb bokszoló, mint ez a sherwoodi erődőből kiszökött erdei troll, de Wlad nem tudta megoldani, és amilyen merev mentálisan, szerintem nem fogja megoldani a jövőben sem őt. Fury a ringben szórakozik, jól érzi magát, Klitschko nem tudja elengedni magát és mentálisan ki lehet billenteni. Én azt sajnálom, hogy egyből megtörtént a visszavágó, ugyanis ha most Klicskó elveszti a mérkőzést, vissza fog vonulni... Én meg igazán megnéztem volna, hogy pl. Wilder, Joshua mit művelt volna vele, de még egy Haye visszavágót is megnéztem volna, ahol Haye már nem taktikázza el magát...

» HunFighter   válasz erre
    2016-06-01 11:33:32

@gigaboly: Ha Fury pedig betonállú lenne, nagyobbat ütne, akkor kiütné Wladimirt..
A "HA" nem ér győzelmeket, címeket, titulusokat.

» Streky   válasz erre
    2016-06-01 11:31:13

@deontay: Aki ért a boxhoz az azt látja hogy Wladimir messze jobb ökölvívó függetlenül attól hogy Fury megverte, Wlad ha nem lenne beszari kiütné pár menet alatt, de kár hogy Vitali már visszavonult...

» gigaboly   válasz erre
    2016-06-01 11:23:09

Nem szoktam egyetérteni deontay kollégával, de Wlad miért is nem lenne legenda?
https://en.wikipedia.org/wiki/...

» Beast_Pete   válasz erre
    2016-06-01 11:07:10

@deontay: "nem írtam semmi rosszat, csak tényeket!" "ki fogja ütni 5 meneten belül!" (ezt leszámítva szerintem is túlzó edge véleménye is, elég megnézni a fogadóirodák odds-ait, hogy látható legyen, miszerint ennek a meccsnek a legkevésbé sem egyértelmű a végkimenetele)

» superman   válasz erre
    2016-06-01 11:06:27

@deontay: Ha úgy nézzük H.O.F tag lesz valószínűleg,de hogy legenda legyen ahhoz azért több kell,olyasmi ami nincs írásba fektetve,ezt a címet az emberek többségének a szimpátiájával lehet elnyerni,ami független az eredményektől.

» Feeder   válasz erre
    2016-06-01 11:03:49

@Hamed1.0: Miért nem az? Olimpiai bajnok, minden idők második leghosszabban uralkodó bajnoka, 23szor védte meg a vb címét, megvert olyan bunyósokat, mint Povetkin, Haye, Chagaev, Rahman, Tomphson, Pulev, Jennings, Brewstwr, Mercer, Byrd, Botha.

» deontay   válasz erre
    2016-06-01 10:58:09

@edge: Szerintem az ilyesztőbb, hogy valaki Furyban a fiatal Alit vélte felfedezni, vagy hogy McGregor megszorongathatja Mayt. Igazad van, nem értek a bunyóhoz, nem vagyok szakértő, én csak lelkes rajongó vagyok. Amúgy nem tudom miért kell belém kötni, nem írtam semmi rosszat, csak tényeket!

» deontay   válasz erre
    2016-06-01 10:51:12

@GaiusM: amit vladimir fury ellen produkált, az szégyenletes volt, és baromira remélem, hogy a visszavágón bokszolóhoz méltóan áll oda, de ne beszélj már a nevemben, ha megkérhetnélek.

    2016-06-01 10:47:46

@deontay: Wladimir nem legenda és ilyet ne is írjál le légyszíves többet.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-06-01 10:41:02

Ha Klitschko tényleg újjászületett és egy éhes kihívóhoz illő mentalitással megy neki Fury-nak, akkor szerintem is jók az esélyei (persze így annak is jelentősen megnő az esélye, hogy ő kapjon, ami miatt vagy ismét defenzívába vonulhat, vagy ki is feküdhet majd).
Fury minden szempontból kiszámíthatatlan, de én azt valószínűsítem, hogy fel fog készülni rendesen, az ezzel ellentétes kiszivárogtatott információk is az ellenfél összezavarását szolgálják, nagyon jól vette ő észre, hogy Klitschko fizikálisan és mentálisan is túl merev, kiszámított és hogy miként lehet őt elbizonytalanítani.
Érdekes lesz ez a visszavágó, szerintem ismét bármilyen végeredmény elképzelhető, a fogadóirodáknál is teljesen kiegyenlítettek az esélyek (nem is láttam még ilyet, hogy egyáltalán ne legyen favorit egy mérkőzésen).

» superman   válasz erre
    2016-06-01 10:39:49

Klicskó ugyanazt hozza mint az előző meccsen ő már nem tud tanulni,fejlődni.
Viszont az a gyanúm Furyval kapcsolatban hogy teljesen motiválatlan,jelenleg rettenetesen néz ki és nem csak testileg.
Szerintem nem érdekli már a bunyó ezen belül ez a meccs sem,ezért kikap vagy feladja.

» Feeder   válasz erre
    2016-06-01 10:39:47

@GaiusM: Értem amit mondasz, de - engedelmeddel - nem értek vele egyet. (Kicsit helyigényes lenne kifejteni...)

» pittman   válasz erre
    2016-06-01 10:36:36

@edge: :DDD

» Streky   válasz erre
    2016-06-01 10:34:12

@pittman: Nem, hanem - mivel egy profi boksz, így a közönség szórakoztatásáról szól elsősorban - egy szórakoztató bunyós győzzön le egy olyat, akinek minden meccse merő unalom volt. Meg nem tudom, hogy milyen sportemberség van abban, hogy a sok 10-15 centivel alacsonyabb ellenfélre rátehénkedik. Ez lenne az,amit te látni szeretnél? :)

Azt senki, én sem vitatom, hogy mint sportember, Klicsko valóban példamutató. Ahogy felkészül, ahogy fejben gondolkodik. De a ringben borzalmas.

» GaiusM   válasz erre
    2016-06-01 10:22:03

@deontay: Wlad úgy bokszol, ahogy tud, mármint ahogy Fury hagyja, ha jó formában lesz. Az előző meccsen is úgy bokszolt ahogy tudott, éppen akkor.

» Charlie Firpo   válasz erre
    2016-06-01 10:09:57

@GaiusM: Mármint hogy egy degenerált mindenképp győzzön le egy intelligens sportembert? Ezt reméli az ökölvívást szerető világ? :-)

» pittman   válasz erre
    2016-06-01 10:08:57

@deontay: megdobbento, hogy mennyire nem ertesz a bunyohoz :) persze lehetnel troll is, aki direkt ir ordas baromsagokat.. de en arra tippelnék, hogy ezeket Te tenyleg komolyan gondolod.. es ez az ijeszto :)

    2016-06-01 10:07:45

Wladimir Klitschko egy legenda, nagyon jó képességekkel. Minden eszköze megvan ahhoz, hogy legyőzze, ezt a bohóc Furyt. Ha Wlad úgy boxol, ahogy tud, ki fogja ütni 5 meneten belül!

» deontay   válasz erre
    2016-06-01 09:58:00

@edge: kb ezt akartam írni én is.Furytól függ.

    2016-06-01 09:39:21

"Imádom az egészet, fiatalabbnak, jobbnak érzem magam. Ha hiszik, ha nem, kimondottam élvezem ezt a helyzetet, amiben most vagyok. Újjászülettem."

Remélem ez azzal jár, hogy újra kinőnek a tökei is és menetenként legalább egyet ütni is próbál majd...

» ogreface   válasz erre
    2016-06-01 09:20:34

... engem nagyon meglepne, ha 2-3 menet után nem ugyanaz lenne a meccs képe, mint az elsőnek. Sztem ezt a győzelmet maximum Fury tolhatja el, ha nem veszi komolyan a meccset...

    2016-06-01 09:12:04

@GaiusM: Ámen! Furynak még van egy bő hónapja, remélem, addigra az edzői valahogy összekaparják (láttam egy edzésvideóját, borzasztó állapotban van :D).

» HunFighter   válasz erre
    2016-06-01 09:08:50

Én az egész, ökölvívást szerető világ nevében remélem, hogy megint kikap...

» GaiusM   válasz erre
    2016-06-01 09:00:21
Ugrás az oldal tetejére