×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A hírek szerint a korábbi kétszeres nehézsúlyú 2016-05-27 09:12:21 https://www.profiboksz.hu/2016/05/27/arreola-lehet-wilder-ellenfele/

Arreola lehet Wilder ellenfele

A hírek szerint a korábbi kétszeres nehézsúlyú világbajnoki kihívó, Chris Arreola lehet a WBC jelenlegi címvédõ Deontay Wilder következõ ellenfele. Mint ismert, Wilder május 21-én Alexander Povetkin ellen bokszolt volna, aki azonban megbukott a doppingvizsgálaton - azóta egyébként a B mintájában is megtalálták a Meldonium jelenlétét - így a mérkõzést a WBC bizonytalan ideig elhalasztotta, míg nem sikerül teljeskörûen kivizsgálni az ügyet. A szervezet addig is engedélyezett egy szabadon választott címvédést a veretlen amerikai bunyós számára, amire vélhetõen augusztus elején fog majd sor kerülni. Arreolát egyébként jelenleg nem rangsorolja az elsõ 15-ben a szervezet, miután - mint a vérvizsgálatok kimutatták - a decemberi, Travis Kauffman elleni meccsére némi zöldezéssel megtámogatva készült fel a mexikói bunyós. A korábbi világbajnoki kihívó erre 90 napos eltiltást kapott, ami márciusban járt le, ranglistára való visszakerülésének azonban vélhetõen nem lesznek jelentõs akadályai. Wilderrel egyébként a veretlen Gerald Washingtont is hírbe hozták, akit szintén Al Haymon menedzser képvisel, de az amerikai bunyós csapatának korábbi gyakorlatát ismerve az sem kizárt, hogy egy harmadik, kevésbé ismert ökölvívó lesz a WBC bajnokának a kihívója.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: Millerről már korábban is írtam hogy izgalmasnak tartom vajon mire viszi tipikus kick-boksz/MMA múlttal. Eddig kifejezetten szimpatizáltam is vele, de ez a trash-talk nekem nagyon nem jön be (a Briggs-Stiverne-s videót sem igazán értettem).
Amúgy szerintem is jó a Dillian Whyte párhuzamod (küzdősport múltjuk is hasonló bár Whyte talán többet bokszolt), de én nem zárnám ki hogy hozza ugyanazt a szintet - ami egyes favorizált bunyósok meglepetésre alkalomadtán elég is lehet. Persze majd meglátjuk, kap-e egyáltalán esélyt - mindenesetre a ranglistákon szépen megy felfele.

» Peacock   válasz erre
    2016-05-29 19:53:42

@csiga: hát szerintem meg én nem írnám le Miller-t pl Malic Scott ellen, sőt szerintem Jennings ellen is lenne esélye, aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz vele, nemtom. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-28 14:29:31

@bpjotruska: Nyilván nehézsúlyban kevesebb az olyan, aki kicsit üt és nem kell tőle tartani, de ez a fiatalember nem tud egyelőre ellenfele lenni a TOP 15-ből senkinek. :)

    2016-05-28 14:23:33

jó bunyós Miller, elég jól használ minden ütést, most is győzött 2 menet alatt, bár az ellenfél nem volt túl erős szerintem. Viszont belenéztem a Donnovan Denis elleni meccsébe aki azért már nem egy rossz bunyós, és őt is szépen elintézte Miller aki ütőerőben sem gyenge. Remélem, hogy minél előbb láthatjuk majd a ringben, valami jó kis bunyós ellen, aki több kihívást fog jelenteni, mint a mostani ellenfél. leccgócsemp! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-28 14:06:09

én inkább Washington-ra tippelek, hogy ő lesz az ellenfél. magas, meg erős gerald, de szerintem nem sok esélye van Wilder-rel szemben.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-28 13:48:46

@ogreface: Keménytökü csavo na leesett:-)
Csigabiga melyik reszet nem ertetted annak amire kertelek a multkor.

» Feeder   válasz erre
    2016-05-28 13:26:15

@csiga: Ez a csavo egy dagadtabb es labon statikusabb Dillian Whyte-ra emlkeztet. Az ereje es eleg gyors kezei miatt nem veszelytelen bunyos, de ketlem, hogy akar csak egy olyan meccsre kepes lenne Wilder ellen, mint amit Whyte produkalt Joshua-val, az azert eleg komoly teszt volt.
A leutes elott abban a kombinacioban azert volt egy szep nagy melyutes, igaz nem a legerzekenyebb helyre ment, de jo arasznyival volt az ovvonal alatt :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-28 13:21:34

@ogreface: Osztán mit fog látni szerinted? :D

    2016-05-28 12:11:50

@Feeder: Nézd meg még egyszer... :)

» ogreface   válasz erre
    2016-05-28 10:50:33

@Peacock: Washington nem annyira veszesen szar bunyos, csak egy a gond: neki az egyik nagy erossege a fizikuma. Chambers vagy Mansour ellen tudott ervenyesulni a lassusaga es darabossaga ellenere is, mert a vallaig ertek kb es sokkal rovidebb karuak mint o. Viszont Wilder ellen elveszne a fizikai folenye, es csak hatranyai maradnanak :-) Ugyanez a helyzet a Breazeale vs Joshua meccsen is szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-28 09:54:15

Arreola legutóbbi értékelhető meccsén döntetlenezett azzal a Fred Kassi-val, akit a WBC az első 40-ben sem jegyez (boxrec-en 116-odik), és aki ezután a meccs után is két vereséget jegyez (jelenlegi mérleg 18-5-1). Emellett jelenleg Arreola fel van függesztve füvezésért (illegális droghasználat), szóval teljesen indokolatlan az is hogy a WBC betegye őt a felfüggesztés lejárta után a top 20-ba (s így szabadon választható ellenféllé emelje), ahogy az is, hogy Wilder őt válassza (illegális szerrel lebukott - bár még tart a vizsgálat - ellenfél miatt elmaradt meccsen egy illegális szert használó ellen lép ringbe annak eltiltásának lejártakor egyből; ráadásul úgy, hogy agyonekézte Povetkinéket a meldonium miatt).
Akkor már tényleg inkább jöjjön az utóbbi időben egyébként valódi formajavulást mutató Gerald Washington (WBC-nél a 15. helyezett)... Vagy még inkább Jennings, Haye, Takam vagy Pulev - mindannyian top 15-ök WBC-nél, Washingtonnál is jobban rangsoroltak, és tuti kedvezőtlenebb anyagi feltételekkel is vállalnák a felkészülést 2 hónap alatt egy vb meccsre. (Bár én Pulevet speciel nem szívesen látnám sokakkal szemben mert szvsz ma már teljesen esélytelen és visszaesett, de Arreolánál akkor is elfogadhatóbb választásnak tartanám).

» Peacock   válasz erre
    2016-05-28 01:21:04

@iceman: Bocs, Haye kimaradt. Õ komplex bunyós + talán az, hogy tömeget pakolt magára, a fizikai hátrányát is csökkenti. Na, őt tökös dolog lenne bevállalni bármelyik VB-nek.

» iceman   válasz erre
    2016-05-28 01:17:54

@northpaw: Igen, leszállóágban van, de szerintem ezzel együtt nem C kategóriás bunyós. A Stiverne elleni második meccsen úgy néz ki, tényleg megtört benne valami. Esetleg egy VB címmecsre azért lehetne annyira motivált, hogy felszívná magát még egyszer.

» iceman   válasz erre
    2016-05-28 01:15:09

@csiga: Ki is áll a WBC-nél közvetlenül Povetkin mögött? Stiverne.A WBC kötelezheti ugyan Wilder-t hogy kiálljon vele, de vajon mitől lenne más az a meccsük, mint az előző volt, ahol Stiverne valójában csúnyán meg lett verve. De ennyi erővel mondhatnánk Joshua-ra is, hogy "papírbajnok" (szerintem nem az ő sem), mert a Martin ellen szerzett címet most a kb. Molina és Duhaupas kategória Breazelae ellen védi meg. De nézzük is meg, ha levesszük a világbajnokokat és a valószínűleg egy időre/végleg lapátra kerülő Povetkint és Klicskot (aki Fury ellen megy most aztán vagy VB lesz, vagy kiszáll), ki marad a TOP-10-ben, akiket a regnáló világbajnokoknak be kellene vállalniuk, ha "hitelesek" akarnak lenni? Kb. Takam, Parker, Pulev, Teper, Browne. Ezek közül valamilyen oknál fogva, bármelyiket (pl. a legutóbb mutatott formát, magasságbeli, ütőtávbeli paramétereket, lassúságot) le lehet szólni, mint hiteles és veszélyes kihívót. A top kihívói szinten, eléggé úgy néz ki, hogy igazán komplex ökölvívó nem nagyon van jelenleg Pov valószínű kiesésével.

» iceman   válasz erre
    2016-05-28 01:12:02

@iceman: "Arreola nem C kategóriás bunyós"

Láttad a Kassi, Kauffman elleni meccseit? Nagyon leadta a szintet mostanában teljesítményben.

» northpaw   válasz erre
    2016-05-28 00:55:00

@Kane: Már megint ez a kijelentés, kár hogy még mindig nem igaz. Arreola nem C kategóriás bunyós, még leszállóágban sem és lehet benne még egy jó meccs.De nem C kategóriás még Duhaupas, sőt Molina sem, ahogy továbbá Stiverne, Szpilka és Scott sem. Azon lehet vitatkozni, hogy TOP 10-30 környékén melyiket hová soroljuk, de ha ők a C kategóriában vannak, akkor az A és B kategóriába csak az egyértelműen TOP 10-en belüli bunyósat tehetjük? Szóval hagyjuk már ezt.

» iceman   válasz erre
    2016-05-28 00:45:48

@csiga: szerintem nagy meccsekre engedni fogják Wilder-t , mármint úgy értem, hogy amibe pénz is van abba bele fog menni az a bizonyos Haymon is. Azért olyan meccsekbe, mint Joshua, Fury, Wlad, vagy Haye elleni, szerintem nagyon jó kis pénz van. Aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz. Addig viszont valószínűleg nem fognak kockáztatni, ebben igazad van. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-28 00:32:43

Mérget ne vegyél rá, hogy a közeljövőben látod Wildert TOP 10-es bokszoló ellen ringbe lépni. Ez így kényelmes neki, még kényelmesebb Haymonnak, eléggé ciki a WBC-nek, de nekik minden pénz jó, amit Haymonéktól kapnak.
Valahol írtam, élő ember nem örült úgy, mint Wilder, hogy elmaradt a meccs Povetkin ellen. 36 meccset tudott úgy bokszolni, hogy egyetlen értékelhető ellenfele volt, ami meglehetősen nevetséges. Pár elvakult idióta tartja bajnoknak, aki tovább lát az orránál, annak a szemében bizony papírbajnok és az is marad, amíg nem bizonyítja az ellenkezőjét...

    2016-05-28 00:14:33

reméljük, hogy minél előbb Wilder találkozni fog a ringben Joshua-val. Visszatérve Arreola-ra, hogy az utóbbi időben nem volt valami meggyőző, ugye a Stiverne ko vereség óta, szóval ennyi erővel pl Amir Mansour is kaphatna egy lehetőséget. Ha már nem jött össze a Povetkin meccs, szerintem akkor már egy komoly ellenfél kéne, mert így tényleg csak egyre jobban nevetségesnek fogják tartani Wilder-t, papírbajnoknak. Wilder-t én minél előbb nagy meccseken szeretném látni, igazi kihívásokkal mint Joshua, Parker, Ortiz, Haye, Fury, vagy Klitschko! leccgócsemp! ;-) Nem kellene ennyire vattázni már Wilder-t ,előbb utóbb úgyis elkapja valaki az imént felsoroltak közül, és akkor mi van a vereségtől nem lesz rosszabb bunyós, vagy népszerűtlenebb. Wlad is kikapott már párszor, legutóbb Fury-tól, na és attól még ugyanúgy vannak szurkolói, és meg fogják nézni a visszavágót, meg a meccseit, meg Haye-nek is pl. Nehézsúlyban nagy dolog, ha valaki veretlen marad, és úgy is vonul vissza, mert itt egy esélytelenebb ellen is bele lehet szaladni egy bődületes pofonba, mint pl Lewis, Rahman ellen.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-27 23:54:29

Meldonium!!


http://www.origo.hu/sport/egye...

Mégiscsak igaza lehet annak az orosz szakembernek?

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-27 23:14:05

@CHUBAKKA: Attol fugg kit nevezunk jo bunyosnak. Megneztem par meccset, ossz-vissz Karoly szintjet hozza kb. Kozelharcban jobbnak tunik Karcsinal, egesz jo felutesei vannak, viszonylag gyors kezei a sulyahoz kepest, de labon eleg lassunak tunik. Szerintem az utoereje sem kiemelkedo, kozepestol nagyobb de a nagy utoket nem kozeliti meg. Nem latok benne olyat amitol huzamosabb ideig a top 20-ban maradna ha bejutna oda.

» Slajos   válasz erre
    2016-05-27 23:08:08

@northpaw: Jaahhahahajjjjj de rossz előjel. Lehet Wilder elfogadja a kihívást...

    2016-05-27 22:36:14

@SweetSweetSweet: "Akkor inkább kérjék fol ,akit multkor "megvert" a nagy fehér amcsi remenységet Travis Kaufmannt"

Kauffman pont most hívta ki twitteren Wildert. :D

Travis Kauffman ‏@MyTime_Champ
Message to the #BombZsquad... its #MyTime #KauffmanVsWilder

» northpaw   válasz erre
    2016-05-27 22:35:22

@Kane: így van, ott a pont. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-27 22:24:08

@bpjotruska: Én nem tudom mi baja ennek a csávónak, de szomorúan kijelenthetjük hogy mérföldekkel jobb mint Haye visszatérő ellenfelei, akikre hónapokat készülget.

    2016-05-27 22:23:19

látom, hogy szóba került itt Miller is, aki szerintem is egy jó bunyós, meg a másik amerikai haverja Trevor Bryan is ! fent is vannak már a ranglistán az első 15-be, a WBA-nal asszem. hajrá! leccgócsemp! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-27 22:22:28

Hemi Ahio jobban megérdemelte volna, ez szemétség... :'(

» HunFighter   válasz erre
    2016-05-27 21:48:08

@superman: "Egy jó Arreola érdekes ellenfél lenne."

Hát, egy fejjel magasabban, ugyanekkora súllyal és kockahassal talán :-)

» Perkins   válasz erre
    2016-05-27 21:45:19

Arreola fénykorában is max a B kategória középmezőnyébe tartozott, mára már pedig egy megfáradt lestrapált bunyós, semmiféle kihívás nincs benne csak a neve csenghet ismerősen de az is csak a bokszot jobban követőknek!

» antonio   válasz erre
    2016-05-27 20:56:33

@Roy Jones Jr.: Jó, akkor másképpen fogalmazok. Véleményem szerint nagyobb veszélyt jelentene Wilderre mint Gerald Washington, vagy a többi lehetséges ellenfél, aki szóba került itt a napokban. Miller nagy ütő, nem veszélytelen figura, én látok benne valamit. Csak megnézném már épkézláb ellenfél ellen.

» northpaw   válasz erre
    2016-05-27 20:52:44

@northpaw: Ne viccelj már...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-05-27 20:42:08

@bpjotruska: Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy Big Baby Miller megverné Wildert.

» northpaw   válasz erre
    2016-05-27 20:39:05

@ogreface: Mi a problémád ezzel a meccsel?Nem láttam hogy valamit is rosszul csinált volna.

» Feeder   válasz erre
    2016-05-27 20:27:55

@bpjotruska: Van annak mire ugrálnia, akinek ilyen zseniális meccsei vannak: https://youtu.be/HXUFOYIP4OI :)

» ogreface   válasz erre
    2016-05-27 20:02:28

@bpjotruska: Inkább egy fogyókúrás táborba kellene küldeni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-05-27 19:50:19

(felig) off:
http://www.boxingscene.com/jar...
Ezzel a csokaval is bokszolhatna egyet Wilder, onbizalom-novelo treningre egesz biztosan nem szorul :-))) erdemes eleolvasni hogy ertekeli a mezonyt ( Fury, Joshua bohocok, Povetkin eros, de nem tud bokszolni :-)) beszaras, lehet stand-up comedys kellett volna legyen )

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-27 19:40:59

Amúgy ez szánalmas, tulajdonképpen a regnáló nehézsúlyú világbajnoknak C kategóriás ellenfelei vannak, és valószínűleg lesznek még hosszú ideig.

    2016-05-27 18:23:56

Neeee ,szerencsétlen Arreola már annyi utést nyelt be, amitol az egész II. Magyar hadsereg lement volna!
Nagyon nem tenne jót neki egy Wilder meccs...
Akkor inkább kérjék fol ,akit multkor "megvert" a nagy fehér amcsi remenységet Travis Kaufmannt,Geraldnal azért még o is hitelesebb kihívo lenne!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2016-05-27 17:19:10

@Jersey Joe: Szerintem ha Povetkin eltiltják (most ez tűnik valószínűbbnek), akkor nem igen lesz ő már címmeccsen látható, ha nem, akkor is kap valamilyen elmarasztalást + extra ellenőrzéseket és akkor talán jövőre meglehetne a Wilder-Pov, előbb nem hiszem.

» iceman   válasz erre
    2016-05-27 17:01:44

@fixpont: Nyilván előbb meg kellett nézni, hogy a pozitív minta tényleg pozitív-e.

» iceman   válasz erre
    2016-05-27 16:57:20

@Jersey Joe: Simán kikapott, most sem hiszem, hogy nagyon mást tudna mutatni.

» iceman   válasz erre
    2016-05-27 16:54:58

Arreola,hmm,mondjuk ő sem rosszabb mint a másik vonalon pl Breazeale,itt lesz még a Fury meccs,valószínűleg egy ugyanolyan dögunalmas meccsen kipontozza az ukránt,eléggé böjti időszak lesz most a súlyban,ami a párosításokat illeti.

» Feeder   válasz erre
    2016-05-27 16:34:17

@ogreface: Na de legyunk orpimistak: ha augusztusban lenne a meccs, Arreolanak tobb mint ket honapja van felkeszulni, es ez tenyleg az utolso utani eselye lenne VB-cimszerzesre. Minimalis esely van ra, hogy ujra hozza pl a Stiverne II. meccsen mutatott formajat, de ha sikrul osszeszednie magat fejben s minden teren, elvileg van ideje felkeszulni, es akkor jo meccs is lehetne ( persze ehhez kene egy szarul bokszolo Wilder is...).

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-27 16:25:09

@ogreface: Malik Scott rimeccs? :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-27 16:22:38

max 5 menet. Stivernet is szarrá verte, csak neki legalább kemény a feje.

» ricfisher   válasz erre
    2016-05-27 15:16:14

@Jersey Joe: Az, hogy egy orosz tudos egy orosz sajtotajekoztaton mit mondott, szerintem teljsen mindegy. Ha a WBC szakertoi a vizsgalat utan ugyanezt allitjak, akkor meguszhatja. Szerintem el fogjak tiltani...

» zolimt   válasz erre
    2016-05-27 15:08:49

@Hamed1.0: a kimutathatóság függ a tesztek érzékenységétől, szóval szerintem nem reménytelen a dolog, én bízom benne, hogy nem büntetik Povetkint az eset miatt. egyébként meg nem nagyon voltak tisztában a szer kiürülésével-kimutathatóságával korábban, mert nem vizsgálták, még akkor sem, amikor tiltólistára tették akármilyen indok miatt...

    2016-05-27 13:51:46

Stiverne továbbra is nagy barátja Wildernek:


https://www.facebook.com/teams...

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-27 13:24:06

@zolimt: "Viszont a 3 negativ utani pozitiv a koztes idoszakban tortent fogyasztasra utal"



Volt erről cikk az oldalon. Valami szaki nyilatkozta az oroszok részéről, hogy a kiürülési folyamat ennél összetettebb is lehet.
Márpedig amennyiben így van, elképzelhető, hogy valakinek az időben korábbi mintája még negatív, utána viszont a következő pozitív.

Azt se felejtsük el, hogy nagyon kevés anyag volt benne.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-27 13:09:07

@CHUBAKKA: Ne viccelj! Wilder szétszedi Arreolát!

Lehetett látni, mit művelt Duhaupass-szal, aki Helenius ellen is bebizonyította, hogy messze kiemelkedő az ütésálló-képessége.

No, ez az Arreola hiába kemény gyerek, azért nincs azona szinten, ráadásul alacsonyabb is.

Wildernek azért lehet jó Arreola, mert egy kicsit hasonlóan nyomulós, mint Povetkin. Tehát tud rá gyakorolni, ha lesz még ilyen meccs.

Povetkin viszont ki fog esni a ritmusból.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-27 13:07:16

@ogreface: Leccgóóóócseeemp!!

» superman   válasz erre
    2016-05-27 13:01:11

@fixpont: Ja megelőztél pont ezt írtam én is.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-05-27 13:00:11

@zolimt: Egy sansza van Povinak,hogy megússza. Ha be tudják bizonyítani,hogy április 27-re a VADA technológiája eljutott arra a szintre,hogy kimutatja az előző szeptemberi meldoniumot.
Ez előző 3 negatív mintánál(utolsó ápr.11) pedig gyengébb technológia volt mint 27-én. Vagy esetleg mintavételi hanyag munkavégzést próbálhatnak belemagyarázni április 27-ig. Lássuk be ez elég reménytelen.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-05-27 12:59:10

@csiga: Povi eseteben nincs hatarertek, azert nem is ertem, miert a pozitiv mintat ellenoriztek ujra, neki a negativat kellett volna.

» fixpont   válasz erre
    2016-05-27 12:57:46

@bpjotruska: Tudsz mondani olyat, akinek legalább ennyire ismert a neve és mostanság ilyen veszélytelen?

» ogreface   válasz erre
    2016-05-27 12:54:26

@ogreface: "Szinten tartásnak és rekord erősítésnek szerintem tökéletes ellenfél lenne!"
Egy feltorekvonek, mint pl Andy Ruiz vagy Parker, de nem egy vilagbajnoknak. Mondjuk a tobbi szabadon valasztotthoz kepest egesz turheto lenne.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-27 12:41:03

Viszont, ha Arreola valami csoda folytán össze tudja magát szedni, és jó formába tud kerülni a meccsre, ( már, ha tényleg ő lesz Wilder ellenfele ) akkor még egy jó meccs is kerekedhet belőle.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-27 12:32:51

@csiga: A baj az az, hogy 3 egymast koveto minta negativ lett, majd nehany hetre ra pozitivat produkalt. Ha az elo 3 valamelyiken bukott volna meg, meg elfogadhato lett volna, hogy tavalyi fogyasztas es nem urult ki ( ugye ennek meg is szabtak egy maximalis hatarerteket). Viszont a 3 negativ utani pozitiv a koztes idoszakban tortent fogyasztasra utal, aminek a tolerancia hatara 0. Ez lesz az indok a WBC-nel is...

» zolimt   válasz erre
    2016-05-27 12:11:37

hát nem is tudom Arreola nem rossz bunyós, és van szíve hozzá, jó meccseket szoktt csinálni, de az utóbbi időben nem volt valami meggyőző. Povetkin egy erős kihívó lett volna szóval most mindenképp egy jó bunyóst kéne választani, aki jó helyen is van a ranglistán, meg mondjuk aktív is, szóval miért nem inkább Pulev.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-27 12:10:51

@sziporka: Rjabinszkij 39 perce:

"Eddig sem tagadta senki a meldonium jelenlétét Povetkin szervezetében. Mindkét minta jelentősen a határérték alatt van."

    2016-05-27 12:01:29

@Hapci07: Hatalmas:))))))))))))))))))))))

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-05-27 11:58:03

Wilder századik meccsén talán kap majd ellenfelet is. Mondjuk Briggs a nyugdíjasotthonból, aki már protkó nélül, fröcsögő nyállal modja hogy letszgocsempletszgo

» Hapci07   válasz erre
    2016-05-27 11:21:42

@tomba: A B teszt is megbukott Pov-nál.

» Streky   válasz erre
    2016-05-27 10:46:39

Fogcsikorgatva de elfogadható ellenfél.

» mikike1   válasz erre
    2016-05-27 10:45:24

Na, jött a hír: Povetkin B mintája is pozitív.

» sziporka   válasz erre
    2016-05-27 10:44:42

@Lemmy: A felsoroltak közül egyedül Jennings-nek van némi realitása...

» superman   válasz erre
    2016-05-27 10:32:32

Szerintem nem fog összejönni, nem is rangsorolt még (a fű-ügy miatt), és talán ezt a WBC sem engedheti meg magának. Puleven kívül ott Takam és Parker, Haye, Jennings is a listán, ők szerintem értelmesebb ellenfelek lennének végre.
Mondjuk ha beugrót keresnek, aki két hét múlva is bunyózna, arra tényleg jó Arreola....

    2016-05-27 10:30:44

Szerintem annak tükrében, hogy Wilder milyen jól tudott alkalmazkodni Stiverne stílusához, egy csúcsformában lévő Arreola akár nagyobb kihívást is jelenthetne számára. Persze a mostani Arreolara ezt már nehéz volna ráfogni.

» superman   válasz erre
    2016-05-27 10:30:28

@sziporka: szerintem így, hogy povetkin kiesett (remélem csak időlegesen), ez majdnem elfogadható választás. wilder fel van készülve, kell neki egy meccs, még az is elfogadható, hogy szabadon választott lehetőséget kapott (az előző két meccse volt gáz inkább). igazából még arreola is elfogadható, persze igazad van, lennének korrektebb ellenfélválasztások is, de őszintén azt várt bárki (mármint korrekt ellenfélválasztást)?

ami nekem vicces a dologban, hogy arreola füvezés utáni eltiltásból jön vissza, szal az erkölcsi magas lóról le lehet szállni, hiszen povetkin doppingja azért erősen nyitott még.

    2016-05-27 10:28:58

@sziporka: Sauerland meg Pulev biztos azonnal ugrana erre lehetőségre.

    2016-05-27 10:21:43

@Galamb: Egyetértek. Arreola szerintem gáz választás lenne, főleg, hogy Wilder augusztusban akar ringbe lépni, ami már elég közel van. Arreola nem lesz jó formában a meccsre, ha ő lesz a választás.

Ha lenne tökük, Pulevet választanák. Sőt, igazából tök sem kell hozzá. Izzadna vele Wilder, de szerintem nem tartogatna valós veszélyt az amcsira. Van benne rizikó, de komolyan szégyen, hogy egy bajnok (csapata és gazdái) ennyi kockázatot nem bír vállalni.

» sziporka   válasz erre
    2016-05-27 10:10:47

Arreola Stiverne-nél gyengébb kihívást jelent.
Az eddigiek fényében, ahhoz hogy elfogadható címvédésnek bizonyuljon, s következésképpen ne legyen fanyalgás, Wilder esetében csak a Siverne-nél erősebb ellenfélválasztás elfogadható.
(szerintem)

» Galamb   válasz erre
    2016-05-27 10:05:34

@bpjotruska: Egyetértek, Arreola még így bőven a lejtőn sem az a bokszoló, akit csak úgy kiütögetnek pár menet alatt. Mondjuk az utolsó 3 meccse alapján, a helyében már rég elgondolkodtam volna a visszavonuláson, persze egy vb meccs lehetősége az más. Nem tudom, ha Arreola lesz ténylegesen az ellenfél, akkor mire futja majd tőle, nyilván a Vitali elleni formáját nem tudja már visszaszerezni, de Stiverne ellen jó meccseket csinált, annak ellenére, hogy alulmaradt, egy olyan formával még lenne keresnivalója is... szurkolok, hogy meg tudja nehezíteni a nagy s dicső Wilder dolgát, ha már voltak olyan tökösek, hogy egy leszállóágban lévő bokszolót választottak.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-05-27 10:00:54

Van neve, aránylag jó a mérlege, régen bunyózott és mostanában erősen leszálló ágban van. Szinten tartásnak és rekord erősítésnek szerintem tökéletes ellenfél lenne!

» ogreface   válasz erre
    2016-05-27 09:57:09

@gigaboly: Franc tudja, evek ota senkit nem utott ki par menet alatt, es Arreola egy fokkal kemenyebb foszer, mint Molina. Nagy kar, hogy evek ota lejton van, es egyre gyengebb teljesitmenyt nyujt, persze maskepp nem valasztanak ot...

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-27 09:46:00

Egy jó Arreola érdekes ellenfél lenne. Sajnos ha a róla az oldalon korábban megjelent írás szerzőjének van igaza, akkor jó Arreolát már sosem fogunk látni, de azért tamáskodjunk mi is, hátha tévedett :)

» superman   válasz erre
    2016-05-27 09:33:01

Arreolát biztos kiüti pár menet alatt, főleg hogy Stiverne óta semmit nem csinál a "zöldezésen" kívül, de legalább ismert bunyós...

» gigaboly   válasz erre
    2016-05-27 09:27:20
Ugrás az oldal tetejére