×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Tovább szeretné javítani védekezésbeli problémáit 2016-05-25 11:28:02 https://www.profiboksz.hu/2016/05/25/tudja-miben-hibazott-joseph-parker/

Tudja, miben hibázott Joseph Parker

Tovább szeretné javítani védekezésbeli problémáit az új-zélandi Joseph Parker, aki múlt hétvégén, kisebb meglepetést okozva, meglehetõsen nehezen tudta keresztülverekedni magát a Carlos Takam jelentette kihíváson. Az ökölvívó erõnléte látványosan és meglehetõsen hamar elfogyott, valamint olyan hiányosságokat mutatott, elsõsorban defenzív téren, amik az IBF bajnok Anthony Joshua ellen könnyen megbosszulhatják magukat. Az említett szervezet kötelezõ kihívója, aki júliusban ismét bokszolni fog, úgy véli, tudja, miben kell még fejlõdnie: "Nagy meccs lesz a Joshua elleni, õ erõs, jó felépítésû srác, nálam pedig a gyorsaság és az ütõerõ szinergiája játszik. Joshua hozzám hasonlóan egy fiatal, nagyon erõs ökölvívó, elég izgalmas lesz tehát két ilyen bunyós küzdelmét látni, akik abszolút a csúcson vannak. Igazi háború lesz. A Takam elleni meccs elõtt nagyon sokat gyakoroltuk a védekezés elemeit az edzõtáborban, a mérkõzésen viszont leengedett kezekkel, elõretolt állal sikerült bokszolnom. Ezek olyan rossz beidegzõdések, amik sajnos most nagyon kijöttek, de hát minden mérkõzéssel rutint szerez és tanul az ember. Biztos vagyok benne, hogy csak jobb leszek még ezen a téren, már nagyon várom, hogy nekilássunk az edzéseknek és kiküszöböljük ezeket a hibákat."

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Moorer: Toney és Hopkins hatalmas klasszisok és ezt számtalan meccsen, a legmagasabb szinten bizonyították. A jelenlegi nehézsúlyban nincsenek (még) olyan szintű bokszolók, amilyenek ők voltak középsúlyban. Klitschko eredményességben hozzájuk mérhető, de ő már 40 és leszállóágban van.

» superman   válasz erre
    2016-05-26 09:17:39

@bpjotruska: Ebben igazad van, a nehézsúly speciális súlycsoport több szempontból is. Kérdésedre válaszolva úgy gondolom, hogy Golovkin szerintem többet mutat technikailag és eredményességben, mint Povetkin vagy Ortiz és az erejét, keménységét, ütőerejét tekintve is jobban kiemelkedik a súlycsoportjában. Nem véletlenül hivatkoztam a p4p listákra. Másrészt a nagyobb emberektől nem várhatjuk el, hogy ugyanolyan könnyeden mozogjanak, vagy mindazokat a technikákat bemutassák, amiket a kisebb, gyorsabb, mozgékonyabb emberek, valamint a mázsás pofonok miatt is meg kell válogatniuk az alkalmazott technikai elemeket. Nem véletlen, hogy nehézsúlyban a kiemelkedően jó mozgású, technikás bunyósok általában kisebb termetűek. Ha pedig megvan a méretük és erejük is emellé, akkor all time klasszis lehet valaki, mint Lewis.
Abban is igazad van, hogy ki tudja mit kezdene Golovkin a nagyobbakkal, ezért is érdekelt volna engem Ward ellen és Povetkin oldalán az is felhozható, hogy jobb ellenféllistával rendelkezik.

» superman   válasz erre
    2016-05-26 09:11:01

@Kane: Nekem is az jutott eszembe, mikor ezt felvetettem. Mindenki mondta az okosságokat, de senki nem tudta meggyőzni a másikat. Mondjuk abban a cikkben iszonyatos butaságok voltak leírva szvsz.

    2016-05-26 08:34:02

@GGG: Emlékszem még, a Klicsko vs legendák cikk mekkora vitákat váltott ki, én vevő lennék rá:D

    2016-05-26 08:23:02

@Moorer: Ezt már sajnos nem fogod megtudni :D :D
Írhatnál egy elemzést Golovkin vs régebbi sztárok címmel... Biztos erős érzelmeket váltanál ki vele :D :D

    2016-05-26 08:17:57

@bpjotruska: És majd Wilder is lemond az övéről meccs nélkül, mert Joshua nem vállalja be az általuk kikötött 98,5 kg-os súlycsoportot.

    2016-05-26 08:16:16

@Moorer: Golovkin az a bunyós, akit szinte minden középsúlyú nagy bunyós ellen megnéznék, de valószínűleg sosem fogom egyenrangú ellenfél ellen látni. Mostoha dolog hogy ilyen üres ez a súly. Jones, Toney, Hopkins, Hagler, Mugabi, McClellan, Eubank, velük szinte biztos baromi jó meccsek lennének. Meg akivel még megnézném, az Julian Jackson. Lenne egy kevés ütőerő a ringben:)))

    2016-05-25 22:30:02

@bpjotruska: "Az egy dolog, hogy Pov siman kikapott Klicskotol ( ne firtassuk milyen sportagban ), de hasonlo fizikai hatranyban ( 10 centi, 10 kilo ) Golovkin vajon birna Kovalevvel? "


A nehezsulyu boksz egyik legnagyobb szakmai dilemmäja ez, nagyon igazad van.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-25 22:24:14

@isildurzeroTMT: Szivemböl szoltal, ugyanezt irtam, gondoltam Parkerröl.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-25 22:23:11

Fiatal még és van ideje fejlődni,de az mást látszik,hogy semmiben sem kiemelkedő és az sem mondható el rá mint pl Danny Garciarol,hogy legalább mindenben viszonylag jó.
Pl ott van Wilder a brutális ütőerejével,vagy az általam egyébként nem sokra taktált Fury a ksizámíthatatlanságával,gyors(furcsa,idétlen)mozgásával.Haye és Joshua pedig mindenben jóval Prker felette állnak.
Jó bunyós Parker ,de szinte biztos,hogy sosem lesz WB.Ha csak nem úgy mint károly,de az nem mérvadó.
Hiányzik belőle valami...Talán a kézsebessége ami átlagon felüli valamint az álla is jónak tűnik,de ezzel a védekezéssel nem sokáig fog jutni.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2016-05-25 22:18:18

@superman: Azért kiváncsi lennék Golovkin akkor is ennyire tarolná a középsúlyt ha megjelenne ott James Toney és Hopkins persze nem a mostaniakra gondolok.

» Moorer   válasz erre
    2016-05-25 21:43:55

@superman: Azert a nehezsulyban van egy olyan sajatos helyzet, hogy mas sulycsoportokban elkepzelhetetlen meret- es erobeli kulonbsegekkel kell megkuzdeniuk egyeseknek. Pl biztos vagy benne, hogy Golovkin jobb bokszolo, mint Povetkin (vagy Luis Ortiz )? Az egy dolog, hogy Pov siman kikapott Klicskotol ( ne firtassuk milyen sportagban ), de hasonlo fizikai hatranyban ( 10 centi, 10 kilo ) Golovkin vajon birna Kovalevvel? De lehet egyebkent, hogy Joshua lesz a nehezsuly Golovkinja hamarosan, ha meg kicsap nehany tronkovetelot, nem vagyok meggyozodve, hogy az IBF ovre fognak hajtani a legtobben :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-25 20:45:28

@Moorer: Szerintem nem a hasonlatommal van gond, legfeljebb azzal, ahogy te értelmezni próbálod. Egyébként meg szerintem Golovkin a boksztudását tekintve magasabb szintet képvisel abszolút értelemben (avagy súlycsoportoktól függetlenül), a nehézsúly jelenlegi élvonalánál. P4p listákon Golovkin általában az első háromban van, míg nehézsúlyú többnyire nincs is az első 10-ben, esetleg Fury, de azt hiszem a köztük lévő különbséget szükségtelen ecsetelni. Szóval egy Golovkin szintű nehézsúlyú kb. ugyanúgy kiemelkedne ebben a súlycsoportban is, ha érted mire gondolok (azt elismerem, hogy a középsúly gyengébbnek tűnik amúgy).

» superman   válasz erre
    2016-05-25 19:41:57

Az biztos, hogy kurva nehez dolga lesz Parker-nek a kozvetlen elvonal ellen. A jelenlegi harom vilagbajnokbol ketto akkora nagy uto, hogy a rossz vedekezes szinte biztos buktat jelent ellenuk, a harmadik pedig egy fel fejjel nagyobb nala es labon is jobb, ez szinten nagyon nehezen athidalhato hatrany. Rajtuk kivul ott van meg ugye Wlad, o tul rutinos es tul nagy uto neki, bar nem hsizem, hogy vele talalkozni fog. Povetkin es Ortiz, akik ellen nem lenne fizikai hatranyban, ok meg egyszeruen tul jok, bar hamarosan ok is hanyatlani kezdenek jo esellyel, mindketto 36 eves. Talan 1-2 ev mulva mar jobb eselyei lennenek ellenuk.
Aki tlaan a legkisebb kockazatot jelenti ra, az Pulev, vagy az ujra vilagbajnokka avanzsalt Csagajev :-) szep lenne 23 evesen VB-cimet szerezni, akar csak par hetre is, ilyen fiatalon meg nem sok az a fel ev eltiltas, amit kapna Csagajev legyozeseert :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-25 18:02:04

@Galamb: Ezzel nem értek egyet, szerintem lesz meglepetés és lesz, aki legyőzi Joshuát.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-25 17:54:01

@superman: " ráadásul korántsem tűnik annyira verhetetlennek, mint amilyen Golovkin középsúlyban. "

Csak még Golovkin egyedül az A kategória középsúlyban, addig nehézsúlyban többen vannak élvonalbeliek, ezért szerintem nem teljesen jó a hasonlatod.

» Moorer   válasz erre
    2016-05-25 16:20:09

@Galamb: Kulonosen ha egy fel fejjel kisebb olomlabu bunyos cserkeszi :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-25 16:15:31

@superman: Ebben igazad van. Van az a pénz, amiért merevre üttetik magukat.
Lásd Khan. :)

» Galamb   válasz erre
    2016-05-25 15:59:32

@Galamb: Az első felében szerintem is jó eséllyel igazad lesz, a másodikban viszont aligha, mert Joshua ellen nagy pénzért lehet már most is bokszolni és ez csak javulni fog, ráadásul korántsem tűnik annyira verhetetlennek, mint amilyen Golovkin középsúlyban.

» superman   válasz erre
    2016-05-25 15:53:43

@Galamb: ...és még annyit teszek hozzá,hogy mondhat bárki bármit, Joshua az elkövetkező évek legnagyobb sztárja lesz. Meglátjátok, még 1-2 meccs, s úgy lesz, mint GGG: úgy fogják őt is kerülni, mint "ördög a tömjénfüstöt". :)

» Galamb   válasz erre
    2016-05-25 15:41:54

@bpjotruska: Ha Wilder teljes odafigyeléssel defenzív üzemmódra kapcsol a hosszú karjaival, akkor őt nehéz becserkészni, csakhát eddig még nem igazán volt rászorulva.

» Galamb   válasz erre
    2016-05-25 15:26:35

@dondannyboy: Alit milyen papíröklű bunyósok csapkodták le? Klitschko túl óvatos volt és ezért nem is találta el rendesen Fury-t. Parker sokkal bátrabb támadásban. Egyébként jelenleg egy ilyen meccsen én is Fury pontozást valószínűsítenék leginkább, csak azt vitatom, hogy Parker esélytelen volna.
Látod, Joshua nem is volt annyira jó amatőrként és mégis mekkora felhajtás volt körülötte kezdettől. Szóval a semmiből hirtelen nem fognak előkerülni világbajnok-aspiránsok.
Érdemes figyelni az amatőr tehetségekre, mint Tony Yoka, de egyrészt ő még nem is profi, másrészt sokszor láttuk mennyire keveset számít egy amatőr eredmény, ha profiként állnak szemben ugyanazok (pl. Tyson vagy Joshua esetében). Parkernek láthatóan a profi bunyó az igazi terepe, korántsem biztos, hogy ez Yoka-nál is így lesz, de ha igen, akkor is valószínűleg leghamarabb 4-5 év múlva kerül majd képbe.

» superman   válasz erre
    2016-05-25 15:17:42

@superman: Az olimpián 2 mecset elcsaltak számára ennél még klitschko is jobb amatőr eredményekkel lett profi.

parkerre amugy majd tony yoka is veszélyt jelenthet.Õ amatőrben legyőzte parkert plussz yoka is egy újabb torony

» dondannyboy   válasz erre
    2016-05-25 14:58:25

" Fury-t még a cirkálósúlyban is papíröklű öreg Cunningham is leküldte"

Az nem jelent semmit.
Alit is csapkodták le mégis felkelt.
Klitscko meg nem tudta legyőzni pedig szerintem wlad klaszisokkal jobb mint parker(mentalitásban nem kézsebeségben egyenlők többi mint wlad javára megy)

» dondannyboy   válasz erre
    2016-05-25 14:51:27

@GGG: "bármikor feltűnhet szinte a semmiből is egy gyors, technikás 2 méter körüli gyerek"
- na azért ez nem egészen így szokott lenni. Joshua már amatőr korában feltűnt, úgy jött profinak, hogy kezdettől nagy reménységnek számított és ennek megfelelően gyorsan felépítették, de még így is egy váratlan, szerencsés lehetőségnek köszönhetően sikerült 3 év után világbajnokká válnia (a másik szerencséje, hogy Klitschko öregedése miatt pont most ért véget az ő egyeduralma a nehézsúlyban). Wilder és Fury, akikre rá lehet fogni, hogy a semmiből tűntek fel, 7 év után nyertek csak címet.

» superman   válasz erre
    2016-05-25 14:50:30

@dondannyboy: Fury-t még a cirkálósúlyban is papíröklű öreg Cunningham is leküldte, szóval azt semmiképp nem jelenteném ki, hogy Parker ütőereje kevés hozzá. Másrészt bár Fury fiatal, szerintem az ő karrierjének folytatása nagyon bizonytalan, ahogy a nyilatkozatai is tükrözik, ő bármikor kiszállhat az egészből. Wilder-ben sem vagyok olyan biztos, nagyon kellett volna a Povetkin elleni meccs, hogy jól meg lehessen ítélni őt.

» superman   válasz erre
    2016-05-25 14:42:42

@bpjotruska: Joshuat is megcsapkodtak,es igaz Wilder sem nyerhetne ellene .

» Feeder   válasz erre
    2016-05-25 14:21:44

@Galamb: Meg Chuck Norrist nem tudna meg kiutni csak kipontozni akkora talentum,hisz hatalmas rutin van mogotte es a vilag legjobbjai hevertek a laba elott kiteritve.

» Feeder   válasz erre
    2016-05-25 14:19:42

@Galamb: "Talán Wilder megúszná a kiütést, de ő is simán kikapna."
Erdekes, en pont Wildert nem tudom elkepzelni, hogy pontozasig jutna Joshua ellen. Joval kisebb es gyengebb bunyosok is megcsapkodtak. Gyozhetne o is,de csak kiutessel sztem. Vegigallni jobb eselye lenne Povetkinnek vagy akar Takamnak. Elobbinek gyozelmi eselye is lenne jocskan.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-25 14:19:03

@Galamb: Na,és még talán Haye se borulna, de már őt is legyőzné szerintem.

» Galamb   válasz erre
    2016-05-25 14:01:11

lényeg , hogy Parker jó meccseket fog bunyózni nekünk, szerintem elég közönségbarát a boksza . AJ ellen jó meccs lesz, és ott bármi lehet, bár inkább Joshuara tennék. Viszont akárcsak Parker, Joshua sem túl tapasztalt, Wilder, és Fury szerintem még jelenleg jobbak, voltak hosszú meccseik, tapasztaltabbak, és nem lenne könnyű legyőzni őket.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-25 13:55:15

@csiga: "Joshua ellen felborul, ha leengedett kézzel bokszol"

Parker rendkívül szimpatikus, korrekt srácnak tűnik (mostani nyilatkozatával is bizonyította); szép jövő előtt áll, de bárhogyan is bokszoljon, Joshua ellen borulni fog, mint ahogy szerintem mindenki a mai mezőnyből. Talán Wilder megúszná a kiütést, de ő is simán kikapna.
Én így látom.

» Galamb   válasz erre
    2016-05-25 13:53:57

@superman: Azzal én is egyetértek, hogy a jelenlegi top mezőny jelentős része kiöregszik. Azzal is, hogy Parkernek még sok-sok éve lehet aktív pályafutásából. Viszont azt nem hagynám figyelmen kívül, amit korábban is írtak: bármikor feltűnhet szinte a semmiből is egy gyors, technikás 2 méter körüli gyerek, s a jelenlegi Parker nem sok mindent tudna vele kezdeni szerintem. Persze legyen igazad, mert amúgy szimpatikus fiú, tévedtem már ennél nagyobbat is az életben :)

    2016-05-25 13:46:22

@Galamb: Viszonyítás kérdése. A nehézsúlyú mezőnyhöz képest az, súlycsoportoktól függetlenül nem feltétlen.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-05-25 13:46:15

@Brian Sutherland: "...nem mintha akkora talentumnak tartanám az afroangolt"

Szerintem pedig az.

» Galamb   válasz erre
    2016-05-25 13:43:59

@superman: Én konkrétan Joshuára értettem, hogy ellene minimálisak az esélyei, nem mintha akkora talentumnak tartanám az afroangolt, csak az ő adottságaival simán lesz egy Klicskó 2.0 valamivel látványosabb kiadásban. A 37 éves feltörekvőkkel tényleg felesleges hosszútávon számolni, de őket sem verné jelenleg a Józsi.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-05-25 13:36:18

@superman: Fury Wilder Joshua méretben is nagyok neki
ráadásul wilder fury tartaná a távolságot és szerintem parkernek közel sincs akkora ütőereje hogy 1 ütéssel elintézze bármelyikt.
Top 5ös bunyos lesz de a 3 torony sok lesz neki.
Aztán az olimpia után meg ki tudja milyen tornyok jönnek

» dondannyboy   válasz erre
    2016-05-25 13:21:03

fejlődhet ő még sokat, hiszen fiatal még, de tehetséges, és szorgalmas is.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-25 13:07:12

@GGG: Nem értek egyet veletek. Parkernek még akár 15 éve is lehet a pályafutásából, a jelenlegi élvonal egy része viszont hamarosan kiöregszik. Klitschko, Ortiz, Povetkin, Haye szerintem is sok lennének neki jelenleg, de hol lesznek ők, mire Parker igazán beérik? Ha tőlük eltekintünk, akkor viszont már egyáltalán nem olyan sűrű az a top 5. Joshua jobbnak tűnik, de Fury és Wilder ellen már most sem gondolnám esélytelennek, bárki mással szemben pedig már most ő lenne a favorit.

» superman   válasz erre
    2016-05-25 12:53:22

@Brian Sutherland: Sajnos én is ezt gondolom. Egyszerűen nem láttam benne olyat egy tekintetben sem (pl. iszonyatos ütőerő, gyorsaság, kreativitás, kiszámíthatatlanság, rendkívüli munkabírás stb.), amelyből azt gondolnám, hogy a közvetlen élvonallal szemben (kb. TOP5) reális esélyei lennének. Ehhez olyan sokat kellene javulnia, amelyre szerintem nem képes. Mindazonáltal szimpatikus gyerek, akkor is neki fogok drukkolni, ha nem őt látom az esélyesnek.

    2016-05-25 12:39:34

A tény, hogy Takammal csak egy döntetlen körüli meccset tudott csinálni, már önmagában megkérdőjelezi, hogy lehet-e itt bármi esélye is Parkőr Józsinak. Szerintem nem.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-05-25 12:22:57

Láttam a meccset, iszonyatosan jó bunyós.
Viszont a védekezésén és a fizikumán javítani kell.

Takam "testével" nagy veszélyt jelentene mindenkire!

» Gaggggggga   válasz erre
    2016-05-25 11:47:59

Szerintem nem volt meglepetés, hogy nehezen jutott túl Takamon, hiszen sosem volt még élvonalbeli ellenfele, de még azt megközelítő sem. Biztató, hogy látja és jól látja a hibáit, így lehet fejlődni.

» superman   válasz erre
    2016-05-25 11:47:47

Joshua ellen felborul, ha leengedett kézzel bokszol. Takam is kiüthette volna, ha rámenősebb és erőszakosabb.

    2016-05-25 11:43:03

Szimpatikus, hogy nem beszél mellé.

    2016-05-25 11:40:11
Ugrás az oldal tetejére