×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Elviekben utolsó mérkõzését vívja idén 2016-03-03 08:53:59 https://www.profiboksz.hu/2016/03/03/pacquiao-indulna-az-olimpian/

Pacquiao indulna az Olimpián

Elviekben utolsó mérkõzését vívja idén áprilisban a korábbi pound for pound listavezetõ Manny Pacquiao, aki Timothy Bradley ellen készül ringbe lépni. A legújabb hírek, amelyek szerint engedélyeznék a profi ökölvívóknak is, hogy az olimpiai játékokon szorítóba lépjenek, Pacquiaot is megérintették és úgy véli, készen áll elhalasztani a visszavonulását annak érdekében, hogy a nyáron, Rio De Janeiroban megrendezésre kerülõ olimpiai játékokon képviselje országát. "Megtiszteltetés lenne, ha képviselhetném a hazámat az Olimpián. Ha felkérnének, hogy képviseljem a hazai ökölvívást, miért is ne? Mindent megtennék az országomért." - nyilatkozta a sportoló.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Arcos Harcos: mondj kérlek 1 volt boxolót aki a K1-ben világbajnok lett, köszi!


"de napi szinten van a kezemen kesztyű és nem azért mert fázik a kezem"

Kamu! hányszor kell még elmondanom neked hogyha valamit nem tudsz akkor kérdezz!! ez nem kamu, ez valóban így van. én csak tudom, én mindíg magammal vagyok.


látom nem érted a lényeget a K1-esnél. a boxolók nincsenek hozzászokva a rugdolózáshoz (nem szeressék azt), úgyhogy a gyenge pont sajna a láb amit a K1-esek szívesen használnak és amivel nagyon simán le is rugdossák az elleneket.

de mondhatnám még a thai-boxosokat is akik szintén lecsavarják a bunyósokat.

hidd el nem a box a legkeményebb küzdősport!

» bunyos-007   válasz erre
    2016-03-07 09:46:52

@Slajos: De persze valszeg igazad van, ha szereted és követed az mma-t, viszont vedd figyelembe, h sűrűn változnak a szabályok. Sok minden, ami régen engedélyezve volt, manapság tiltják: taposás fejre, az ún. focirúgás stb.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-03-05 00:16:17

@Slajos: Nem szeretem az mma-t, mert a földharc miatt nekem rohadtul unalmas. Régen emléxem, h mikor hébe-hóba belefutottam, 2 perces szünetek voltak. 5x5 perc a UFC-ben van címmeccseken. Egyébként rákerestem, hogy jól emléxem e a 2 perces szünetekre, és először ezt találtam: http://www.xlsport.hu/szabalyo...

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-03-05 00:10:16

@bunyos-007: " látszik hogy leírod de mégse érted, mert amíg te filózol valamin addig én a tényeket írom"

Milyem tényeket írtál le? Én azt írtam, hogy szerintem Rigo meg Loma mikor amatőrök voltak simán megoldották volna amatőr szabályok keretein belül az akkori profi vb-ket. Erre te: "más gondolni és más a tény. mivel nem történtek ezek meg így csak merő találgatás aminek semmi értelme." MÉG 1 SZER KÉRDEM! HOL VANNAK A TÉNYEK, AMIKET IRTÁL?! Vagy adjál megoldókulcsot a kódolt szövegedhez, vagy csak akkor írj ide, ha mondanivalód is van. Értem én, h szted nincs igazam, de akkor próbáld kifejteni, hogy szted miért, ne csak annyit böfögj ide, hogy a "tényeket" figyelmen kívül hagyom! Egyáltalán, egy fiktív, meg nem történt párosításban mik lehetnek a tények? Tisztában vagy a tény szó jelentésével?

" aki ott volt a K1-ben francios botha azt gyorsan ki is csapták a fiút"

Igazad lehet! Csupán olyan nímandokat vert meg, mint Le Banner vagy Aerts vmint nálam és még sokaknál a Bonjasky elleni meccset is hozta! 10 vereségéből csupán 1 a ko-s. Vagy itt is lemaradtam a tényekről? Mert sztem nem túloztam, mikor azt írtam, h a kivénhedt bunyósok volt, hogy helytálltak a k1-ben. Egyébként ellenpéldád van, h k1-esek helytálltak profi bokszban, ami a verziódat, bocsánat "tényeidet" igazolná, miszerint a k1 keményebb?


"de napi szinten van a kezemen kesztyű és nem azért mert fázik a kezem"

Kamu!

"hidd el ha összeengednek egy azonos tudásszinten mozgó bunyóst egy k1-essel akkor nem az a kérdés hogy ki borul hanem hogy mikor. ugyanis a k1-eseknek is annyira fejlett már a kéztechnikájuk hogy megtudják oldani a védekezést és akkor sajna jön a lábuk"


Ez megint olyan, h vagy, vagy nem. Sztem egy Haye, Joshua, Povetkin, Klicsko stb stb, nem feltétlenül sülnének fel minden komolyabb k1-es ellen, míg fordítva nehezen hiszem, h bármelyik k1-es sztár képes lenne saját terepén verni egy sztárbunyóst (talán Hari, akinek lenne keresnivalója, mert neki a k1-es mezőnyben kiemelkedő volt a kéztechnikája, robbanékonysága és ütőereje, de valszeg őt is kivédekezné egy top nehézsúlyú az elején, majd a végére bedarálná). Te hogy látod? A tényeket ha lehet hagyjad, csak találgass, ahogy én!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-03-05 00:00:08

@czir88: A Prideban voltak még 10 perces menetek ha jól rémlik.

» deontay   válasz erre
    2016-03-04 23:23:28

@Slajos: Lehet hogy nincs teljesen tisztában a ketrecharc szabályaival, de annyi szóljon a mentségére , h régebben a nőknek volt 2perces szünet és sok szabályrendszer van a ketrecharcban, voltak 4perces menetek is sőt volt h az első 10perces és stb.. kicsit kiforratlan az a sport sőt most a pontozási rendszert is variálni akarják, de igen a profi 5x5 perc , 1perces szünetekkel, a nőknél is.

» czir88   válasz erre
    2016-03-04 19:19:19

@Kane: Nem igazán lenne kockázatos. Tudásából-, s főleg stílusából adódóan szerintem még simább ügy lenne, mint profiban.
Ráadásul számára önérzeti ügy is , hisz -mint tudjuk- elég egyértelműen "meglopták" Atlantában.

» Galamb   válasz erre
    2016-03-04 17:10:52

"kockáztatni egy vereséget " ez nagyon jó:DDDD (ez poénnak qrva jó)

az amatőr boxsport tele van "pacverőkkel":D

» bunyos-007   válasz erre
    2016-03-04 16:59:54

@Galamb: Mayweather biztos hogy nem indulna az olimpián semmiért, szinte semmi pénzért kockáztatni egy vereséget nem fog.

    2016-03-04 16:47:48

Ha Pac indul országa selejtezőjén, akkor meg kell győzni May-t is.
Mit szóltok -ha egyazon súlycsoportban indulnának- mekkora esélye lenne egy May-Pac olimpiai döntőnek ? :)

....ha esetleg összejönne, szerintem az lenne az olimpia egyik csúcspontja.:)

» Galamb   válasz erre
    2016-03-04 16:12:57

@Slajos: sajna szegény harcos barátunk sok mindenben téved:D többek között ebben is:D

» bunyos-007   válasz erre
    2016-03-04 15:25:25

@Arcos Harcos: Arcos Harcos
"..A szünetek viszont 2 percesek. Legtöbb esetben 2x5 ha nem, 3x5 perc ha címmeccsről van szó.."

Nem tudom, hogy honnan vetted a 2 perces szuneteket meg a 2 menetes merkozeseket. A profi mma-ban a cimmeccsek 5x5 percesek, 1 perces szunetekkel a nem ciimmeccsek pedig 3x5 percesek, szinten 1 perces szunetekkel. Semmilyen 2 menetes meccsek es 2 perces szunetek nincsenek.

» Slajos   válasz erre
    2016-03-04 15:15:24

@Arcos Harcos: "Tehát amit én gondolok az alapból hülyeség, mert az ellenkezője, amit te gondolsz, az tény :) Értem. " úgy látszik hogy leírod de mégse érted, mert amíg te filózol valamin addig én a tényeket írom, és mint tudjuk a tények makacs dolgog, nem elhet velük vitatkozni.

"h kivénhedt boxolók helyt álltak k1-ben" kire gondolsz aki meghódította a csúcsot? aki ott volt a K1-ben francios botha azt gyorsan ki is csapták a fiút (szétrúgták általában a lábát)


"Látszik, hogy nem láttál még belülről ringet és még boxkesztyű sem volt a kezeden, sőt megkockáztatom, h a küzdősportokat nézőként sem" arcos, már megint ez filozófálás, hányszor mondjam el neked hogy a tényekre alapozzad a véleményedet és ha valamit nem tudsz akkor kérdezz. nem csak hogy volt de napi szinten van a kezemen kesztyű és nem azért mert fázik a kezem:D

hidd el ha összeengednek egy azonos tudásszinten mozgó bunyóst egy k1-essel akkor nem az a kérdés hogy ki borul hanem hogy mikor. ugyanis a k1-eseknek is annyira fejlett már a kéztechnikájuk hogy megtudják oldani a védekezést és akkor sajna jön a lábuk.

i

» bunyos-007   válasz erre
    2016-03-04 14:13:45

@AnnyiraPesti: Bocs másnak akartam

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2016-03-04 12:31:05

@Arcos Harcos: Igen én is ezt hittem. A gond csak az volt, hogy a láb 3x erősebb mint a kéz és ugyanolyan gyorsra fel lehet fejleszteni. Így egy 70kgs ember szilánkosr rúgta az orromat nert épp nem volt fent a kezem :)

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2016-03-04 12:27:42

@Hamed1.0: A koponyacsont alapvetően jóval erősebb, mint a kézközép és kéztőcsontok (elég rájuk nézni is, meg logikus is, hiszen a koponya létfontosságú szervet véd), szóval általában a pusztakezes fejütéstől inkább a kéz csontjai repednek-törnek. Az arccsontokat persze sokkal könnyebben el lehet törni.

» superman   válasz erre
    2016-03-04 10:11:14

@Kane: volt "szerencsém" sajnos.

amúgy a K1 az azért keményebb, mert ha valaho ott aztán megy a rugdosás, amire jó pár bunyós már ráfázott.

» bunyos-007   válasz erre
    2016-03-04 10:00:15

Ez nem igaz,hogy kesztyűvel rombolóbb az ütés. Pusztakezessel ha valaki tud ütni,nagyobb kárt lehet okozni,akár koponyarepedést. Az öklöd seiken része ami egy erős kicsontosodás ilyenkor direktben támadja a fej csontrészeit. A kesztyű pont ettől védi az embert és képes arra is,hogy a becsapódó energia nagyobb felületen oszoljon szét így mérsékelve a rombolást.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-03-04 09:40:52

@Arcos Harcos: Na mind1 amúgy is off volt ez a téma, úgy sem győzzük meg egymást meg nem is kell, hisz itt mindenki az ökölvívásért jár fel!:)

» czir88   válasz erre
    2016-03-04 07:02:39

@deontay: Igazából a földharc miatt nagyon távol áll egymástól a 2 sportág (MMA és Box) és nehéz összehasonlítani. Az mma brutálisabb, de egy 12 menetes hajtós boxmeccs sokkal kegyetlenebb pokoljárás, mint bármi más, ez tuti! Nem hiába tartják a profi bunyót a küzdősportok királyának!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-03-04 00:52:47

@deontay: + bokszban szinte mindig fent kell tartani a kezet, nem nagyon lehet lazázni, míg ahol a lábhasználat megengedett, ott lazább az iram pont amiatt, hogy lehet távolról a lábat támadni, vagy testre mért feltartó rúgásokkal távol tartani a nyomuló ellenfelet kis pihenőhöz jutva ezáltal.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-03-04 00:40:34

@Arcos Harcos: nem éles meccs volt, rosszul fogalmaztam :) Edzés volt mind a kettő! Pl. a UFC egyik nehézsúlyú harcosa Roy Nelson azt mondta, hogy ő inkább azért harcol állva, mert sokkal kevésbé fárasztó. De szerintem ez sok tényezős dolog, sok mindentől függhet, hogy mi a fárasztóbb, pl. ki mihez van hozzászokva.

» deontay   válasz erre
    2016-03-04 00:38:19

@deontay: "A BJJ-nél pedig egy 15 perces meccs alatt jobban elfáradtam, mint az egész 1.5 óra tiszta erős zsákolásban, és sparringban!"


Éles meccset éles meccsel kell összehasonlítani. Én csupán 1 évig kickboxoltam, és volt, hogy edzésen boxoltunk is, és az engem pl sokkal jobban kifárasztott. Sztem azért, mert bunyóban többet van az ember ütőtávban, ami által nagyobb a tempó és több ütést is bekap emiatt, így fárasztóbb.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-03-04 00:23:22

@czir88: "Csak ezzel az a baj hogy a ketrecharc még nem 1 nagy múltú sport főleg az ufc! "

Amióta létezik MMA, boxban azóta is többen haltak meg.


"több szabályrendszer van belőle , de az ufc címmérkőzések 5x5 percesek és 1perces szünetek vannak. "


Egyedül a UFC-ben 5x5 percesek(a UFC csak 1 a szabályrendszerek közül), és ott is csak a főmeccsek. A szünetek viszont 2 percesek. Legtöbb esetben 2x5 ha nem, 3x5 perc ha címmeccsről van szó. De ha még az 5x5 percet vesszük alapul 2 perces szünetekkel, akkor is embertpróbálóbb a bunyó 3x12 menetben 1 perces pihenőkkel!


"5ször 5perc nagyon nagy állóképesség kell ahhoz hogy azt valaki végig állja."

Nyilván nagyobb állóképesség kell egy kis földön való bírkózáshoz 25 percig, mint szórni és kapni a pofonokat 36 percen keresztül, szinte meg sem állva, dulakodásokkal, fogásokkal tarkítva!


"a kesztyű elsősorban a kezedet védi"

Pontosan. A tévhittel ellentétben nem az ütés mérséklésére szolgál. Ebben akár igazad is lehet, én csak a saját tapasztalataim alapján mondom, hogy sokkal jobban szétzilál egy kesztyűs kézzel bekapott ütés, mint egy pusztakezes, bár utóbbi szemre tényleg látványosabb(inkább felületi) sérüléseket okoz, viszont az előbbi jobban pusztít!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-03-04 00:12:51

@Arcos Harcos: Én kempozok, és ugye az egy összetett, komplex sport. Egyik héten box, illetve muay thai technikákat tanulunk, a másikon BJJ-t. Nekem nagyon jó volt a kondim álloharcban, zsákolás, kűzdelem minden utàn még volt brnnem energia ezért kicsit tovább is toltam mint az edzés volt. A BJJ-nél pedig egy 15 perces meccs alatt jobban elfáradtam, mint az egész 1.5 óra tiszta erős zsákolásban, és sparringban! Ezt csak azért írom, hogy az MMA a tapasztalatom szerint sokkal keményebb.

» deontay   válasz erre
    2016-03-03 23:59:14

Az agyam eldobom. Már megint megy ez a hülyeség. Az olimpiát ne hasonlítsátok már össze amatőr vagy tehetségkutató versenyekkel. Esélyegyenlőség? Olyan sosem volt vazzee. Az olimpia lényegét már megint sokan nem is értik. (akinek nem inge...)

» gulogulo   válasz erre
    2016-03-03 23:06:26

@ogreface: "De ha mégis engedélyeznék és Pac olimpiai bajnok lenne, akkor már semmi se akadályozhatná meg, hogy szentté avassák a hazájában és elnököt csináljanak belőle."


Lehet, lassú ő már ahhoz, hogy három menetben eldöntse a csatát.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-03-03 22:13:39

@Arcos Harcos: "Mondják, hogy az MMA veszélyesebb, ami nem igaz, mert a bokszban messze a legtöbb a halálesetek száma."

Csak ezzel az a baj hogy a ketrecharc még nem 1 nagy múltú sport főleg az ufc!

több szabályrendszer van belőle , de az ufc címmérkőzések 5x5 percesek és 1perces szünetek vannak.

"A földharc sok energiát kivesz persze. De a bunyóban ott van a fogás, tehénkedés, ami a lábon való folytonos mozgással, vmint a rengeteg ütéssel viszi a prímet. "

A másik oldalt még is csak fárasztóbb a karfeszítések kibújások állandó fölkelés fojtogatás, és mondom 5ször 5perc nagyon nagy állóképesség kell ahhoz hogy azt valaki végig állja.

"boxkesztyűvel keményebb dolog bekapni 1-et, mint puszta kézzel."

hát az én emlékezeteimben más szerepel.:)
a kesztyű elsősorban a kezedet védi, de hidd el komolyabb sérüléseket okoz a 6unciás ufc-s kesztyű!

» czir88   válasz erre
    2016-03-03 21:47:13

Lenne meglepetés bőven.
Sok agyonsztárolt profi primadonna felsülne. Én csak ezért szeretném ,hogy létrejöjjön ez.
Wladot pl. nem tudom elképzelni 3x3 percben és daráló stílusban a kényelmes jab-jab-sok jab-és valamikor ütök egy jobb egyenest stílusa után.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-03-03 21:11:57

@superman: Ja, mert Canelo egy kicsi kozepsulyu :)

» VMVKWA   válasz erre
    2016-03-03 21:09:13

@czir88: Nagyon off a téma, de ha már megy, akkor kissé vesézzük ki.

Mondják, hogy az MMA veszélyesebb, ami nem igaz, mert a bokszban messze a legtöbb a halálesetek száma.

Jobban igénybe veszi a szervezetet. Nos az MMA-ban 5 percesek ugyan a menetek, de csak 2, max 3 menet 1 meccs 2 perces szünetekkel, tehát 15 perc akció, míg bunyóban 36 perc 1 perces szünetekkel, és itt a lényeg. Mégpedig, hogy 36 percet végignyomni nagy tempóban ( az iram jóval nagyobb bunyóban) vmi embertelen brutál.

A földharc sok energiát kivesz persze. De a bunyóban ott van a fogás, tehénkedés, ami a lábon való folytonos mozgással, vmint a rengeteg ütéssel viszi a prímet.


Kesztyű. Tapasztalatból mondhatom, h boxkesztyűvel keményebb dolog bekapni 1-et, mint puszta kézzel. Legalább is számomra. Egy pusztakezes ütés inkább felületesen, élesen fáj, addig a kesztyűs ütés megrázza az egész fejet, testet, és még a viszonylag kisebb találatok esetén is elsötétül a kép egy pillanatra, és a fül is zúg rendesen, szal összességében nekem szörnyűbb élmény volt boxkesztyűs ütést elszenvedni. Viszont MMA-s kesztyű még nem volt a kezemen, így azt nem tudom, h milyen, de sztem nem sokban térhet el a pusztakezes ütéstől.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-03-03 20:32:23

@Arcos Harcos: Nem velem megy a vitád, sőt nálam is az ökölvívás az etalon, de hogy melyik küzdősport a legdurvább és legveszélyesebb illetve legkeményebb azért az egyértelmű, hogy a ketrecharc (egyébként nem szeretem és nem is tartom "szép" sportnak), nagyon hosszúak a menetek, kicsi kesztyűk, ráadásul ujjasak, kis túlzással minden megengedett, és pont amit említettél a földharc miatt olyan kemény az a sport, rengeteg energiát őröl fel.

» czir88   válasz erre
    2016-03-03 18:48:53

Canelo az olimpián?, szerintem 1percre nem fordul meg a fejében hogy induljon, az ő stílusa baromi messze áll az amatőrtől.
Én sem látom igazságosnak sőt baromságnak gondolom ezt az egészet, de nem minden top bunyós lenne sikeres az olimpián, elsősorban a nehézsúly az ami para az amatőrökre nézve, ott aztán a nagyágyuk lehet h nem bízzák a pontozásra a dolgokat.
Ráadásul nem kis pszichológiai előny van itt a profik kezében is. "úú bazzeg, Pac ellen bunyózok "
Szerintem úgy lenne ez frankó, ha a profik külön kasztban lennének és külön az amatőrök. bár akkor meg nem olimpia, vagy nem tom.
Ezt sem értem, az olimpiára kijutni is nagy szám nem h megnyerni és ezért is jár ilyen nagy presztizsel, az országok profijai meg csak úgy mehetnek vagy mii?:D

» czir88   válasz erre
    2016-03-03 18:39:30

@bunyos-007: "más gondolni és más a tény. mivel nem történtek ezek meg így csak merő találgatás"

Tehát amit én gondolok az alapból hülyeség, mert az ellenkezője, amit te gondolsz, az tény :) Értem.


"ez sem teljesen így van, mert a K1 azért az keményebb."

Felejtsd el! 12-szer 3 percet végigboxolni maga a pokol! Elképesztő akaraterő és kitartás kell hozzá, ráadásul a tempó is nagyobb, mint a k1-ben. Még ha az mma-t mondod, talán lenne min vitázni, de az a földharc miatt nagyon más, mint a boksz, de egyébként az sem. Gondolj bele, h kivénhedt boxolók helyt álltak k1-ben, míg fordítva nem volt jellemző. Látszik, hogy nem láttál még belülről ringet és még boxkesztyű sem volt a kezeden, sőt megkockáztatom, h a küzdősportokat nézőként sem rég követed, amivel semmi baj, csak ne okoskodj!


"az biztos hogy érdekesebb lesz ha a profik is beszállnak a buliba, mert akkor tuti a ko egy meccsen. és az is biztos, hogy a bajnok profi lesz."

Biztos, biztos, biztos! Nyilván, mert te állítod! Gyarapítsd még ismereteidet a küzdősportok terén, és rájössz, h bizony semmi sem biztos!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-03-03 18:23:59

Gyanús hogy a politikai pályából semmi nem lesz

» gigaboly   válasz erre
    2016-03-03 18:14:31

@zappa: Ami érthető. A fejvédős időszakban szerintem sem lett volna egyértelmű a profik előnye, akkor nekik is problémás lett volna alkalmazkodni a pörgősebb, gyorsabb, rövid meccsekhez és az amatőr pontozási szisztémához, de az újabb amatőr szabályok mellett más a helyzet, most már az amatőr meccs is olyan, mint egy rövid profi meccs.

» superman   válasz erre
    2016-03-03 18:09:13

@VMVKWA: kisközépben

» superman   válasz erre
    2016-03-03 18:03:38

Sztem egyébként fejvédővel amatőr szabályok között, lennének meglepetések, és nem feltétlenül lenne ott agyonverés. Már olyan értelmen se, hogy eleve a szabályok jobban védik a bunyósokat.

    2016-03-03 17:25:08

Canelo milyen sulyban indulna az olimpian?

» VMVKWA   válasz erre
    2016-03-03 17:23:35

@superman: Igen igen. Sztem az amatőr olimpikonoknak azért már ma is elég sima átjárás lehet profi élmezőnybe. Más kérdés hogy nem nagyon siettetik általában ezt a dolgot.

    2016-03-03 17:22:54

@bunyos-007: Te láttál már olimpiai boxmeccset?

    2016-03-03 17:09:32

@Kane: ember! pont ez a lényeg: az amatőröknél kezdődik a profi pályafutás.

van az embernek affinitása (tán még tehetsége is) a boxhoz, akkor elkezdi valahol, amatőr szinten, aztán feljebb lép és utána lesz profi. az első lépéseket mindenképpen az amatőrök között teszi meg. prsze ha valami piszok nagy tehetség akkor egyből lehet profi is.

"Pacquiao nem volt sokat amatőr" de volt és ez a lényeg. érezte a bunyót, meglátták benne a csiszolatlan gyémántot és elvitték profinak. de a lényeg azon van hogy az alapokat meg tanulta. ez van az olimpián is, ők ott szó szerint amatőrök a profikhoz képest.

gondolj bele: indul pac, canello, kova, és egy csomó amatőr, minek indulnak? csak azért hogy szarrá verjék őket? semmi értelme. mert ez lenne ez tuti.

a profik ebből élnek és magas szinten művelik ezt a sportot, tehát profik. akkor milyen eséllyel szállhatna szembe vele egy olyan versenyző aki olyan szinten van amilyen szinten van (nem akarom bántani őket)?

» bunyos-007   válasz erre
    2016-03-03 17:01:42

@zappa: Lomachenko példája szerintem is bármely amatőrt óva inthet attól, hogy azonnal profi vb címért menjen, bár azért sok Salido-nál könnyebben megoldható bajnok van. Másrészt nem ő az egyetlen amatőr olimpiai bajnok a boksztörténelemben, aki hipp-hopp profi vb címért mehetett...

» superman   válasz erre
    2016-03-03 16:52:59

Szerintem aki igazi sportember, profiként nem megy el egy olimpiára összeverni az amatőröket. Az amatőröknek esélyük nincs!

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2016-03-03 16:39:36

@ogreface: Ezért egy Pacquiao nagy eséllyel túljutna a fülöpszigeteki ökölvívóselejtezőn...:)

De van igazság abban amit mondasz, mert nyilván nem csak top profik szeretnének indulni, tehát valamilyen formában meg kellene őket méretni, mielőtt automatikusan az olimpiai keretbe kerülnének.
A másik felvetés, olimpiai bajnok rögtön címért, az sztem a bunyósok érdeke, hogy ne legyen minden átmenet nélkül. Szóval hiába vezetnék be, senki nem akarna rögtön címért bokszolni. (Lomachneko az már elég kivételes volt)
De sztem egy olimpikont ha olyan irányba menedzselnek simán kapna 3-4-5 sikeres meccs után vb. címmeccset. És azért Pacquiao se rögtön az olimpiai döntőbe bokszolna, gondolom pár meccset nyomnia kéne, hogy odakerüljön.

    2016-03-03 16:27:44

@bunyos-007: Én pont hogy rohadtul nem értek egyet ezzel az egésszel, de én azért mert a profik ezerszer több pénzt tudnak belefektetni a felkészülésbe, nem mert az amatőrök hobbisták lennének, mert ez nem igaz.

Ez pedig egy rohadtul komplex kérdés, az amatőr bunyó teljesen más mint a profi. A felsorolt négy ember közül háromnak komolynak nevezhető amatőr múltja van, szóval az esetükben a válasz nem. Viszont Pacquiao nem volt sokat amatőr, ott teljesen más bunyó folyik mint amit ő ismer, amiben jó, ezért teljesen benne van a pakliban hogy egy kubai vagy egy orosz kipontozza.

    2016-03-03 16:25:16

@Arcos Harcos: "mikor amatőrök voltak, amatőr szabályrendszerben nem gondolom, h megoldották volna az akkori profi vb-k" más gondolni és más a tény. mivel nem történtek ezek meg így csak merő találgatás aminek semmi értelme.

"boxolókról beszélünk, korunk gladiátorairól, akik a küzdősportok királyát űzik, messze a legkeményebbet! " na ez sem teljesen így van, mert a K1 azért az keményebb.

az biztos hogy érdekesebb lesz ha a profik is beszállnak a buliba, mert akkor tuti a ko egy meccsen. és az is biztos, hogy a bajnok profi lesz.

» bunyos-007   válasz erre
    2016-03-03 16:20:02

@Arcos Harcos: ...és hol az esélyegyenlőség? Hogyha annyira akarják a profik ezt, akkor igenis vegyenek részt ők is a válogató versenyeken, gyűjtögessék a pontokat és ne az legyen, hogy míg más kidolgozza a belét hozzájuk képest fillérekért, hogy bekerüljön az olimpiai válogatottba, addig ő benyögi: én vagyok Pacquiao / vagy bármelyik / és indulok az olimpián, mert nekem lehet!
Majd kíváncsi leszek arra is, hogy mennyire fognak tolongani, ha valóban bevezetik azt a rendszert, amit a doppingbotrányok miatt terveznek. Egy magyar doppingellenőr nyilatkozta, hogy a mostani olimpián úgy lenne, hogy a győztes nem kapja meg az olimpiai aranyérmet, hanem csak egy igazoló oklevelet, a mintáit elteszik / ha jól emlékszem 4 évet mondott / amit bármikor elővehetnek és újra ellenőrizhetnek és ha olyan dolgot találnak a mintában, amit azóta doppinggá nyilvánítottak, akkor pápá aranyérem!
Egyébként meg úgy lenne igazságos, hogy akkor egy friss olimpiai bajnok is azt mondhassa, hogy én vagyok a legjobb, tehát jogom van a súlycsoportom profi világbajnokait kihívni! :)

» ogreface   válasz erre
    2016-03-03 15:48:05

Én abszolút támogatom, h profik is indulhassanak az Olimpián! Akkor én is néznék amatőr bunyót :) A sportágnak is jót tenne sztem, ha a kezdők is összemérhetnék az erejüket az elittel, mert rengeteget tanulnának belőle és jobban is fejlődnének! Az meg, h egyes liberális felfogásúak sírnak amiatt, h szegény amatőrök ki lesznek csapkodva:
1 nem eszik azt olyan forrón, pl egy Rigot v Lomat, mikor amatőrök voltak, amatőr szabályrendszerben nem gondolom, h megoldották volna az akkori profi vb-k;
2 boxolókról beszélünk, korunk gladiátorairól, akik a küzdősportok királyát űzik, messze a legkeményebbet! Nehogy már féltsük, sirassuk őket! Tudják mire adták a fejüket;
3 nem csak amatőr vs profi párosítások lennének, hanem bizony olyan profik is összekerülnének, akik amúgy promóteri gondok, beszariság stb miatt nem meccselhettek egymás ellen profiban!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-03-03 14:27:10

@bunyos-007: Nem, de legalább látnánk olyan meccseket, amelyek a profi világban nem jönnek létre. Rigó végre találkozhatna a top bunyósokkal. :) Meg Golo is.

» batka1   válasz erre
    2016-03-03 13:41:56

@Kane: úgy gondolod hogy pacet, kovát, vagy golót vagy klicskót az olimpián legyalázná valamelyik amtőr tehetség?

ne viccelj már ember:D

» bunyos-007   válasz erre
    2016-03-03 13:29:22

@Kane: szted egyenlő esélyekkel indulnának az amatőrök a profik ellen?

» bunyos-007   válasz erre
    2016-03-03 13:27:03

@bunyos-007: Ez nem igaz, aki olimpián boxol az nem dolgozik mellette, hanem kap támogatást az államtól, és szintén egész nal edzenek. Még magyarországon a juniorok/ifik is napi hármat edzenek, az olimpikonok halálosan komolyan veszik ezt.

    2016-03-03 13:25:09

Amatőr és amatőr között is iszonyat különbség lehet anyagi szempontból! Ilyen alapon, külön induljanak azok az országok, ahol a GDP alacsonyabb, és külön azok akiknél magasabb. Vagy külön akiknek jövedelmük egy adott szint alatt van azoktól, akik gazdagabbak.
Külön a nagycsaládosok, - mert gyeker mellett kevesebb idő jut edzeni - és külön a facér sportolók...
Csak poénkodok, értem az aggályokat, de így se voltak egyenlő feltételek...

Én meg bokszrajongóként simán megnézném Pacquiaot az olimpián! Vajon milyen
súlycsoportban indulna?

Egyébként lehet hogy egy csomó amatőr bunyós örül neki,mert sokkal nagyobb figyelmet kap így az amatőr boksz. Ez egy nagyon jó reklám minenkinek. Aki esetleg jól teljesít majd Pacquiao ellen, vagy legyőzi, az meg sokkal gyorsabban előre léphet.
Én nem vagyok biztos hogy az amatőr bunyósok annyira ellene lennének. Nem tudom.

    2016-03-03 13:08:28

gusztustalan és igazságtalan dolog lenne ha a profik indulhatnának az olimpián.
ugyanis amíg az amatőrök a munka után hobbiból szórakozásból, sportirnti szeretetből művelik ezt a sportot. addig a profik reggeltől estig edzenek, csak erről szól az életük. ki vannak hegyezve-élezve.

ha most ezt a két stílust összeengedik mi fog történni? szarrá veri a profi az amatőrt, örülhet ha épségben megússza a meccset komoly egészségkárosodás nélkül.

elveszik a lehetőséget az amatőröktől hogy valami nagy világversenyt nyerjenek. mert kétség ne legyen a profi megfogja verni az amatőrt az tuti.
elveszik a kedvet ettől a gyönyörű sporttól az amatőröknek.

így sajna minden csak és kizárólag a pénzről szólna, ez nem korrekt így!

» bunyos-007   válasz erre
    2016-03-03 12:47:45

Ez az egész profik az olimpián egy nagy baromság szerintem!
De ha mégis engedélyeznék és Pac olimpiai bajnok lenne, akkor már semmi se akadályozhatná meg, hogy szentté avassák a hazájában és elnököt csináljanak belőle.

» ogreface   válasz erre
    2016-03-03 10:59:11

Görgettem lefelé az oldalon, megláttam ezt a címet, és az első reakcióm az volt: "Óbazmeg"...

» GaiusM   válasz erre
    2016-03-03 10:11:45
Ugrás az oldal tetejére