×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Eddie Hearn, a veretlen brit nehézsúlyú klasszis Anthony Joshua (15-0, 2016-02-14 19:26:51 https://www.profiboksz.hu/2016/02/14/hivatalos-a-martin-vs-joshua-merkozes/

Hivatalos a Martin vs Joshua mérkőzés

Eddie Hearn, a veretlen brit nehézsúlyú klasszis Anthony Joshua (15-0, 15KO) promótere szerint sikerült megegyezniük az IBF világbajnok Charles Martin (23-0-1, 21KO) csapatával, ezáltal hivatalossá vált a két bunyós április 9-én esedékes összecsapása. Az első címvédésére készülő, 29 éves amerikai Martin januárban, Vyacheslav Glazkov (21-1-1, 13KO) némileg szerencsés legyőzésével (a veretlen ukrán egy térdsérülés miatt a 3. menetben kapitulált) szerezte meg az IBF övet, és elmondása szerint csakis a legjobbak ellen akarja megvédeni azt. A 26 éves, olimpiai aranyérmes Anthony Joshua profi pályafutása mindössze 3. évében szerezhet világbajnoki címet, amennyiben sikerül legyőznie a kissé rendhagyó stílusú, fordított alapállású címvédőt. A mérkőzés helyszíne a londoni O2 Arena lesz, és természetesen 12 menetre írták ki.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: Nem tudom,az a félelmetes hogy vb tudott lenni,ritka szerencsétlen mozgása van,de lehet hogy ebben van az ereje és elröhögi magát az ellen vagy ilyesmi.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-20 16:25:50

@zolimt: Egyetértek, szerintem is Joshua az egyértelmű favorit, elsősorban önmagát verheti meg, de erre alig van esély.
"Povetkin, Ortiz, Pulev, Fury, Wlad, Haye ellen elverezne..."
Ha jól értem ezt nem arra az esetre írod ha kikapna, hanem általánosságban. Szerintem speciel Pulevet verné, a többi ellen pedig belőhetetlen mi pattanna ki belőle. Ugyanakkor a darabos, kötött izomzat okán úgy hiszem valóban többen legyőzhetnék jelenleg a felsoroltakból.

» Peacock   válasz erre
    2016-02-17 22:24:35

@Feeder: Bocs, de ez a váltás nekem nagyon szemet szúrt. Előbb ezt írod Martinról:
"...ennek az embernek a stílusát nézni egész egyszerűen fizikai fájdalmat okoz... pár másodpercet tudok jósolni neki Joshua ellen... veszély max annyi rejlik benne hogy megbotlik a saját lábában és lesodorja a monitorokat a kommentátori állásokban...."
41 perc múlva meg:
"Martin jófiús viselkedése és szerencsétlen mozgáskultúrájában viszont van valami egyedien félelmetes..."
Van ennek vmi oka?

» Peacock   válasz erre
    2016-02-17 22:19:07

@Feeder: Szerintem angliában kb. annyi a titok, hogy a sportnak és a sporthoz közel álló dolgoknak elég nagy kultúrája van, gondolok itt a "mi fiunknak" történő szurkolásra vagy a sportfogadásra. Emellett a férfias dolgoknak mint pl. a kocsmába járásnak, illetve a bunyónak is elég komoly gyökerei vannak, az átlag alsóközép angol és attól lefele értékeli ezeket. Ugye alapból egy kocsmanemzetről beszélünk, ahol pl. a darts, a billiárd, meg ilyen kocsmasportok is sikeresek tudtak lenni és nemzeti sport a hétvégenti bebaszás.

Na most ha ez így együtt összeadódik, hogy lehet szurkolni a mi fiunknak, ráadásul vmi férfias sportról van szó, meg lehet nyilvánvalóan inni is, akkor nem sok embernek kell kétszer mondani, hogy jöjjenek. Pl. Furynak valszeg elég komoly rajongói bázisa lehet/lesz még angol szinthez képest is, ezzel a laza tréningruhás cigánykirály stílussal valszeg elég sok embernél célba talál.

Amerikát nem ismerem annyira, de nekem úgy tűnik, hogy bár ott is hazafias érzelmek vezetik őket, de náluk sokkal inkább a sportteljesítményről van szó, meg arról hogy a plazmatv-n HD-ben kényelmesen megnézzem esti programként.

» shiro2   válasz erre
    2016-02-17 10:15:25

@deontay: Az ev trollkodasa Wilder elso cimvedese volt, azt meg komolyan is gondoltak raadasul ;-)
Szerintem sem lenne Whyte a meccs eselyese, de hogy tobb eselye lenne, mint az eddigi kihivoknak, az biztos. Szoval nagy kar, hogy a menedzsment nem bizik ugy Wilder-ben, mint a szurkoloi, mert akkor meg jo meccseken is lathatnank.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-17 08:27:32

@antonio: "Szpilka oktatta Wildert tényleg csak az ütőerő hiányzott"


Igen, meg az ütés...

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-16 22:00:05

@bpjotruska: Nem a problémafelvetésre válaszoltál.
Azokat kezdted el sorolni, akik fent vannak a szűk listákon, miközben mi pont arról beszélgettünk, hogy melyik országból miért nem kerülnek fel tehetségek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-16 21:59:28

@bpjotruska: Nem a problémafelvetésre válaszoltál.
Azokat kezdted el sorolni, akik fent vannak a szűk listákon, miközben mi pont arról beszélgettünk, hogy melyik országból miért nem kerülnek fel tehetségek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-16 21:59:28

@antonio: Ezt mondom én is,ha összekerülnek,jobb ha sportágat vált a világbajnok:)))

» Feeder   válasz erre
    2016-02-16 21:56:20

@antonio: Hol oktatta? Alig találta el!

» deontay   válasz erre
    2016-02-16 21:53:09

@Feeder: Akkor azt se feledjük hogy Szpilka oktatta Wildert tényleg csak az ütőerő hiányzott, Whytenál az megvan könnyen el tudok képzelni egy első-második menetes Whyte KO győzelmet!

» antonio   válasz erre
    2016-02-16 21:42:46

@antonio: Év trollkodása esélyes!!!

» deontay   válasz erre
    2016-02-16 21:35:09

@antonio: Azt se felejtsük hogy eme két jó tulajdonsága mellett,amit láthattunk is legutóbb főleg az ötödik menettől kb,egyszer még meg is ütötte az angolt!
Ilyen mentalitású bunyós szerintem is hamar nyugdíjazná az amerikait:))

» Feeder   válasz erre
    2016-02-16 21:28:06

Whyte és Wilder ki-ki meccs lenne szerintem Whytőzne mert keményebb mind mentálisan mint fizikálisan!

» antonio   válasz erre
    2016-02-16 21:22:56

@bpjotruska: Nem ferdíts,nem azt mondtam hogy hol erősebb a mezőny,vagy ki termelt ki jó nehézsúlyúakat.

"Na szova, ezek szerint amerikaban ugy el vannak bujva a Whyte-kepessegu bunyosok, hogy lehetoseget sem kapnak"

Manapság az hogy tehetséges vagy,édeskevés mint győzike showban a goethe idézet,nálunk is volt tehetséges bunyós,most meg autószerelő,ott sem találnak meg mindenkit.Philadelphiaban benéztem pár gym-be,voltak meggyőző mozgású ügyes kölyök,de hát ott is meg kell hogy találjon valaki,viszont minden terem tele van ilyen srácokkal.
Szerintem angliában nagyobb a hagyománytisztelet a bunyó iránt,azért van jobban respektálva a sportoló,többszáz gála van évente.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-16 19:29:04

@Jersey Joe: Szerintem meg a briteknel erosebb a mezony. Az elmult evekben talan ket igazan jo nehezsulyut termeltek ki az amcsik - Wilder es Jennings - a briteknel azert ott volt/van Haye, Fury, Joshua vagy akar Chisora. Bar szam szerint ha nezem, a boxrec listajan tobb az ameriaki, de olyanok vannak ott, mint az igazabol soha erdemi ellenfelet (rendesen) le nem gyozo Martin, a 200 eves Tarver, vagy Malik Scott, aki 12 hellyel elozi meg az ot par eve kiuto Chisora-t. ( pl eleg sokatmondo a mezony surusegerol, hogy Malik Scott anno 35-0 merleggel allt ki a 16-4 merlegu Chisora ellen - es kikapott ). Szerintem a briteknel most #7 Whyte ellen az amcsi elvonalbol csak Wilder lenne egyertelmu favorit, egy csomoan meg kikapnanak tole ( Thompson, Tarver, Mansour a koruk miatt, USS a fizikuma miatt, Scott... azert mert o Scott :-) s igy tovabb )

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-16 18:47:31

@bpjotruska: Nem értek veled egyet teljesen.

Amerikában szerintem is sokkal több tehetség van, összetett, hogy közülük miért kerülnek ki kevesebben.
(és itt most a tehetség alatt nem a zseniket értem, hanem azokat, akik minőséget jelenthetnek a sportágban)

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-16 18:36:33

@Feeder: "A jenkiknél szerintem többtucat ilyen bokorból előugró veszedelem lehet,akik sosem kapnak lehetőséget és nem is ismerik meg soha a nevüket."
Mindenesetre jol rejtegetik oket. Nezd csak vegig a jelenlegi amerikai top-nehezsulyuak merleget, es melyiken talalsz egy-egy full-size (190cm es 110 kilo koruli ), veretlen, hosszabb KO-sorozat utan erkezo, komoly utoereju, utesallo bunyost, akit feltorekvo korukban, vagy akar kesobb legyoztek? Wilder, Martin, Thompson, Jennings stb, egyiknek sem talaltak egy ilyen ellenfelet a tobb tucatbol? Jah, bocs Cunningham leverte Mansourt ( meret hibadzik, no meg 40 felett is volt, de nna ) es ha visszamegyunk 8 evet, akkor a meg veretlen Arreola is kiutotte a csak egy vereseggel erkezo Travis Walker-t, o kb megfelel Whyte-nak ( - utesallosag ).
Na szova, ezek szerint amerikaban ugy el vannak bujva a Whyte-kepessegu bunyosok, hogy lehetoseget sem kapnak, ezert a top-bunyosok kenytelenek tobbnyire mokamikiken hizlalni szep koverre a merleguket? Eleg hulyek kell legyenek, mert egy Whyte-kepessegu ficko szerintem akar a briteknel, akar az USA-ban szep karriert es szep penzt tudna csinalni, lasd pl a hasonlo kepessegu, de valamivel kisebb es szerenyebb utoereju Chisora peldajat.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-16 18:31:40

@Feeder: hát én meg remélem, hogy fogjuk látni, tudna ő jó meccseket csinálni. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-16 16:49:04

@CHUBAKKA: Szerintem nem nagyon fogjuk látni már,őt a Joshua meccs miatt szedték elő.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-16 16:39:05

@Feeder: de azért nem egy könnyű ellenfél Whyte, tetszik a stílusa, bár nem egy Mike Tyson, de én pl nagyon szívesen megnézném Chiso ellen is, vagy más jó bunyósok ellen. Nem egy világklasszis Whyte, de azért egy jó adottságú bunyós, jó ütőerővel, és ha komolyan veszi, és fejlődik is akkor lehetnek nagy meccsei, és akár vb kihívó is lehet. majd meglátjuk, én biztos nézni fogom a meccseit! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-16 16:29:23

@CHUBAKKA: Nekem nem úgy tűnik mintha baromi veszedelmes bokszoló lenne,szerintem Joshuának vannak hiányosságai és ezek előjöttek a meccsen,ezért értékelődött fel a teljesítménye.
A jenkiknél szerintem többtucat ilyen bokorból előugró veszedelem lehet,akik sosem kapnak lehetőséget és nem is ismerik meg soha a nevüket.
Lehetséges hogy kiállnak most vele a feltörekvők,de szinte biztos hogy max homokzsáknak használják őt.
Egész egyszerűen semmi potenciált nem látok benne,bár ahol egy Martin vb lehet ott ez nem számít semmit.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-16 16:22:40

@bpjotruska: Whyte? naná, hogy veszélyes, egyetértek! most kéne neki pár győzelem, vagy legalább egy, aztán meg bunyózhatna egyet Parker-ral, na szerintem az is jó meccs lenne! Parker győzne szerintem, de hát Parker szerintem veszélyes lenne még Joshua-ra is nagyon! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-16 14:50:25

@Feeder: Haye barmikor, barkire veszleyes, amig az adottsagai nem kopnak meg szamottevoen, ez szerintem nem ujdonsag.
Whyte no-name volt meg nemreg, de amit eddig lattunk belole, az az, hogy eleg nagy, eleg gyors, birja a pofont es eleg nagyot ut - ugyanbiza kinek es mitol lenne konnyu ellenfel? Oke, nincs 30-0 merlege, tavaly meg alig hallottunk rola, de ez miert zanra ki azt, hogy veszelyes legyen, ha egyszer az adottsagai miatt - szerintem - igenis az.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-16 14:40:43

amúgy lehet, hogy van benne igazság, hogy sokan azt mondják, hogy Joshua darabos lett, és lehet, hogy túl sokat gyúrt, túl sok az izom rajta, nem elég laza. Ezt majd egy hosszabb meccsen fogjuk meglátni. Igen jók lesznek a következő hónapok a nehézsúlyban ez a meccs is igen várós, és a Fury-Wlad2, meg a Wilder-Pov is nagyon! :-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-16 13:14:47

@bpjotruska: Nekem csak az értékrendek érdekesek néha,White előugrott a no name-ek bokrából és máris mindenkit megizzasztana,Joshua volt a legpotenciálisabb bajnokjelölt,de jött Haye összetépte egy kézzel a nyugdíjcsekkjeit,ütött vagy kettőt és máris esélyesebb lett mint Anthony,aki kipróbálatlan suhanccá avanzsált rögvest.
Tényleg egy ilyen kavargó örvény lett a nehézsúlyú mezőny,folyamatosan változó esélyekkel,egy fix pont volt Wlad,míg ki nem kapott,mindenki hozzá volt mérve.
Engem nem zavar,néha röhögök rajta,néha elgondolkodom ki mit mond erről,sokszor ugyanannál,mindkettőt.
Most ez a sok esélyes meg meccs,meg nem tudom mi jó e a súlycsoportnak,arról fogalmam sincs,de hogy mozgalmasabb az bizonyos.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-16 12:56:30

látom szóba került itt Whyte is aki szerintem nagyon szépen helytállt Joshua ellen, meg is csípte egyszer, és voltak szép akciói, találatai, szóval én egy jó kis bunyósnak tartom, és meg fogom nézni a meccseit. Pl szerintem Wilder megoldaná, de nem lenne egy sétagalopp meccs, Whyte jobban megizzasztaná, mint az eddigi kihívói. Amúgy szerintem Wilder kihívóit Whyte is legyőzné valószínű, és lehet, hogy ő is kiütéssel. Whyte-ot szeretném még látni jó képességű bunyósok ellen, de most talán kell majd neki pár könnyebb meccs, 1-2 győzelmet gyűjteni.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-16 11:47:05

@Feeder: Csunyan merevre lett utva, de ki altal? Szerintem sincs Wilder szintjen, de mikor volt Wilder-nek Joshua meretu, tudasu es utoereju ellenfele? Honnan tudjuk, hogy jobban teljesitene, mint Whyte? Az is lehet ket menet alatt fekudne, persze forditva is elsulhetne a dolog.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-16 11:35:30

@bpjotruska: Csak olyan sokszor be van dobva a neve,most pl itt Wilderrel hasonlatos tudású.
Na mindegy ő is a mezőny része,de tény hogy 5 menetet bírt levegővel és csúnyán aléltra lett ütve,lehet hogy majd egyszer berobban az élmezőnybe ki tudja.
Martin jófiús viselkedése és szerencsétlen mozgáskultúrájában viszont van valami egyedien félelmetes,de nem tudom mi lehet,inkább csak egy érzés részemről.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-16 11:12:29

@Feeder: Senki sem irta h Whyte az elithez tartozik, csak azt, hogy eleg nagydarab, eros, gyorskezu, kemenyfeju es nagy uto ; ebbol mi nem igaz?
Martin labmunkaja sztem is borzalmas (neha szorosan egymas melle, egymas moge rakja a labait pl ), de utni tudogat.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-16 10:21:03

Éreztem én hogy White,akit a kutya nem ismert a Joshua meccs előtt,rögvest az elithez fog tartozni majd annak ellenére hogy merevre lett ütve,ami azért nem kis siker.
Õszintén szólva én személy szerint nem követtem Martin pályafutását a bölcsőtől kezdve,ezért elnézést is kérek lemaradásomért,fogalmam sem volt ki ő míg vb nem lett.
Viszont azt kell mondanom,amit talán még egy bunyósnál sem tettem hogy ennek az embernek a stílusát nézni egész egyszerűen fizikai fájdalmat okoz,ennek kapcsán csupán pár másodpercet tudok jósolni neki Joshua ellen.
Tudom hogy humanitárius szempontokból ad neki valaki némi sanszot,de sajnos olyan nincs neki,veszély max annyi rejlik benne hogy megbotlik a saját lábában és lesodorja a monitorokat a kommentátori állásokban.
Tudom hogy nem szép ilyeneket írni egy ökölvívó világbajnokról ugye,de valami borzalom a pali,mintha most váltott volna snookerről bunyóra.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-16 08:14:34

@deontay: Attol vagyunk ugy oda, hogy egymast bevallaltak :-) Mind Whyte, mind pedig Joshua masszivabb, erosebb, nagyobb uto es ezek miatt veszelyesebb mint Wilder barmelyik eddigi szabadon valasztott kihivoja a harombol ( Duhaupas most nyomott le 10 menetet a brazil csavo ellen, aki Whyte ket menet alatt csapott ki ), es o vilagbajnokkent bokszolt ellenuk, 30+ profi meccsel, Joshuaek tizenpar meccses feltorekvokent egymas ellen.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-15 16:31:43

@mikike1: Most mondenki annyira odavan ettől a Whyte gyerektől... Bevállalta Joshuát? Nagy ügy, ugyan olyan kipróbálatlan volt mint ő, ráadásul ismerték egymást, és meg is verte régen! Valamiért Wildert mindenki a legnagyobb ütők között tartja számon, és Whyte még csak fel se merült közöttük. Az meg hogy Wilder álla rossz mert leütötték egyszer ( a betonfejű Stiverne is volt padlón egy gyengébb ütőerejű nehézsúlyú ellen ) az elég vicces, mert Stiverne állra mért ütéseitől csak nevetett...

» deontay   válasz erre
    2016-02-15 15:55:17

En Joshuanak szurkolok de azokkal ertek egyet akik szerint nem szabad felvallrol venni Karolyt. Glazkov-val is partiban volt addig a 2,5 menetig es az utoereje is veszelyes.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-15 12:46:34

Én Csárlinak szurkolok ,nemtudom mit de látok benne valamit, ami miatt nagy jovoje lessz...
Szerintem 50-50 ez a meccs.

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2016-02-15 12:09:48

@deontay: Whyte a 17.mérkőzésére bevállalta Joshuát még Wilder a 40. mérkőzéséhez közel is csak C kategóriás bokszolókat mer elvállalni, és még azokat sem könnyen oldja meg. Wilder nagyobb, de Whyte is gyors és jó ütő, nem ortodox stílussal ezért kiszámíthatatlanabb, és kemény állal, ami Wilderről nem mondható el hisz ütötte már le egy gyenge felhozó és azóta is rendítgetik. De ha ennyire jobb szerinted Wilder akkor vállaljon már el Whyte ellenni meccset.

» mikike1   válasz erre
    2016-02-15 11:36:38

@Hamed1.0: Joshua-nak szurkolok, mert benne látok nagyobb potenciált, de a felsorolt adottságai miatt (nagyütő, nagydarab, balkezes, unortodox, kötetlen izomzat) akár Martin is okozhat meglepetést és mindketten viszonylag kipróbálatlanok profiként (emiatt itt semmiképp nem születhet akkora meglepetés, mint a Klitschko-Fury-n).

» superman   válasz erre
    2016-02-15 10:56:38

@Hamed1.0: Én neki szurkolok, nem bírom joshuát, nem áll jól neki ez a megjátszott jófiús image, meg a nagy lufi izmok értelme is csak a magamutogatás, szerintem legkésőbb haye/fury/wilder ki fogja fektetni.

Amennyire én láttam elég esetlenül mozog martin, meg a fejét védtelenül hagyja sokszor, szóval nem sok esélye van, de néha elsül a keze és tud gyors kemény kombókat ütni. Nekem úgy tűnt, hogy amíg tartott a meccs, addig simán megvolt neki glazkov, aki tartott ezektől a kombóktól, és ahogy már valaki írta én is úgy láttam, hogy a sérülés előtt nem sokkal, a menet elején volt egy ütésváltás, amiben furcsán lépett glazkov, valszeg akkor sérülhetett meg, és a következő akciónál ment le.

» shiro2   válasz erre
    2016-02-15 10:53:59

@Dirhanka: Kicsit alulértékeled Joshua-t, szerintem ő ma már bárki ellen minimum 50 % körüli győzelmi eséllyel lépne ringbe, az általad felsoroltak közül leginkább a nagyütőknek lenne komolyabb sanszuk vele szemben, így Jennings-et igen nagy valószínűséggel verné, de Pulev, Parker, Takam és Stiverne ellen is egyértelműen ő lenne az esélyesebb.

» superman   válasz erre
    2016-02-15 10:50:52

@Slajos: Szeritem ha Martin a vb ov nelkul lett volna Joshua ellenfele, akkor mindenki huzta volna a szajat, hogy "az meg ki?!?" es "ujabb gyors ko" (eleg csak visszaolvasni a Glazkov vs. MArtin hirhez, vagy Martin gyozelmehez) . Martin nem lesz akkora ugras, hogy kideruljon, hogy hol is tart AJ, mert ugye kotelezo gyozelemnek kellene lenni. Ha megszenved vele (a jelenlegi "leggyengebb" vilagbajnokkal), akkor az csak azt bizonyitja, hogy korai meg a vb cim...
Povetkin, Ortiz, Pulev, Fury, Wlad, Haye ellen elverezne...

» zolimt   válasz erre
    2016-02-15 10:36:26

@Hamed1.0: Én abszolút Martinnak szurkolok, de szerintem hamar be fogja darálni Joshua, mint írtam, pár menet alatt.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-02-15 09:47:30

Rajtam kívül szurkol még valaki Martinnak?
Erős gyerek és iskolázatlanságával vegyítve megvan a sansza arra az 1 ütésre.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-02-15 09:35:45

Amit lattam eddig Martin-bol az edeskeves egy vb ovhoz. Joshua-nak kotelezo feladat, bar szerintem is korai , mert hat utana megis egy vb ovet kellene vedegetni...

» Shaham   válasz erre
    2016-02-15 09:24:19

@Gaggggggga: Ortiz, Fury, Wlad, Povetkin, Haye, Jennings, Wilder, Pulev, Parker,Takam,Stiverne

Ha ezeknek a bokszolóknak sikerül a felkészülésük, képesek megverni Aj-t. Továbbá van még néhány bunyós aki feladná a leckét Aj-nek. Drukkolok a srácnak mert szimpatikus gyerek, és tényleg remek adottságokkal bír, de ennek ellenére is kiforratlan bunyósnak tartom. Ha sikerül begyűjteni az övet(ami erősen valószínű), én Hughie Fury ellen nézném meg szívesen az első címvédést!

» Dirhanka   válasz erre
    2016-02-15 09:03:10

Szerintem Whyte jobb mint Martin. Így könnyebb meccs lesz Joshuanak mint az volt. A tippem: Joshua KO a 2. menetben.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-02-15 08:28:58

@deontay: Ugyan miert ne lenne Whyte nagy uto? Par korai meccset kiveve a joskapistakat o is mind kiutotte, akarcsak Wilder ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-15 07:38:04

@zolimt: Joshua nem TOP 10-es bunyós?

Sorold már fel az előtt álló 10-et!

» Gaggggggga   válasz erre
    2016-02-15 07:16:07

@deontay: "Szerintem (Martin)nem rosszabb mint Whyte, és Whyte se volt sétagalop."

Szerintem Martin lényegesen rosszabb, mint Whyte-igaz viszont, hogy nagyobb egy kicsit

» emgabor   válasz erre
    2016-02-15 06:28:25

@Hamed1.0: "Jóval a sérülés előtt. Glazkov gyenge,nem bírta lábon kihordani amit kapott végül bele is sérült."


Szó nem volt semmi ilyesmiről!!!

Kapott egy-két fülest a harmadik menetben Glazkov, de semmi köze nem volt annak a sérüléséhez.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-15 00:59:20

@Slajos: A fele akkora kicsit túlzás, de az biztos, hogy nagyobb. A sebessége nem rossz Whytenak, de Wilder azért gyorsabb, és a kondija is jobb. Az már csak hab a tortán hogy fél fejjel kisebb.

» deontay   válasz erre
    2016-02-15 00:43:22

@Slajos: De kb. 10 centivel alacsonyabb akart lenni.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-15 00:25:49

@deontay: Nem igazan lehet meg felmerni, hogy hol van Whyte Wilderhez kepest, de en az eddigi meccsei alapjan nem mondanam, hogy az utoereje csak fele akkora lenne mint Wildere. Joseph Parkerre senki sem mondja, hogy kis uto lenne es akkora utoereje bizony ugy latszik Whytenak is van. Lassunak sem mondanam. Technikailag szerintem nincs is igazan elmaradva Wildertol de kb. 10 centivel es az utotavja is joval rovidebb ez pedig manapsag mar sokat szamithat.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-15 00:24:00

@Jersey Joe: Jóval a sérülés előtt. Glazkov gyenge,nem bírta lábon kihordani amit kapott végül bele is sérült.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-02-14 23:10:38

@mikike1: Hahahaha jó vicc... Kb. fele akkora ütőerő, nem olyan gyors, 5 menet után kész volt kondival, tényleg Wilder szint...

» deontay   válasz erre
    2016-02-14 22:52:39

Whyte olyan Wilder szintű, csak kevésbé jó háttérrel.

» mikike1   válasz erre
    2016-02-14 22:50:13

@Jersey Joe: Whyte se volt egy kifejezetten nagy ütő, még is megfogta AJ-t és ha nem agyatlan akár finishelhette volna!

» deontay   válasz erre
    2016-02-14 22:31:51

@Jersey Joe: Persze nyilván, ezzel nem mondtál újat. Én csak azt mondom, bár simán Joshua tűnik jobb bunyósnak, mégsem engem lepne meg olyan borzasztóan ha Martin behúzná. Bpjotruska kérdezte a Fury Klicskohoz képest, arra reagáltam. Sztem ez kisebb meglepetés lenne.

    2016-02-14 22:31:49

a Glazkov elleni meccsen szerintem mikor megserult akkor elotte volt egx utes amitol megszedult Glazkov, es attol rogyott meg es jott a serules en igy lattam. Szerintem amugx Martin veszelyes, es nem lesz konnyu meccs ez Joshua-nak. Talan a legkemenyebb meccse lesz, de ugy erzem hogx AJ fel fog noni a feladathoz, es megcsinalja. 👊 ✌

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-14 22:27:33

@zappa: Valamilyen súlya biztos van, de azért a legnagyobb ütőktől elmarad vélhetően.

Másrészt pedig nem elég, hogy valaki nagyot üt, el is kell tudni találni az ellenfelet.
Ehhez pedig koordinációs mozgás, ütemérzék, gyorsaság, stb. is szükséges.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-14 22:26:50

@Jersey Joe: Több meccsét néztem. De persze tudom, ürgéket vert. De úgy tűnik, az ütéseinek van súlya.

    2016-02-14 22:21:14

@Hamed1.0: "Glazkov alól kiütötte a támasztékot."

Milyen támasztékot???
Én sem mankót, sem hokedlit, sem bárpultot nem láttam Glazkov alatt...

Csak annyit, hogy Glazkov ütni akart és egy rossz mozdulat miatt előbb részleges szakadást szenvedett, aztán második alkalommal már teljesen elszakadt a szalagja.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-14 22:10:14

@Jersey Joe: Glazkov alól kiütötte a támasztékot.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-02-14 22:06:00

@zolimt: Karoly egyfajta felkeszito Furyra es Wilderre a meretei miatt. Olyan Cornish 2.0 javitott verzio fele.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-14 21:57:10

Ez szerintem egy várakozáson felüli meccs lehet! AJ az egyértelmű favorit, de Martin szerintem nem olyan rossz, mint sokan gondolják! Szerintem nem rosszabb mint Whyte, és Whyte se volt sétagalop. A meglátásom szerint ha Karcsi álla jó, még akár meglepetés is lehet! Jelenleg Joshua nàlam 70-30as favorit.

» deontay   válasz erre
    2016-02-14 21:55:50

@zappa: "Balkezes Martin, ez is veszéélyesebbé teszi, és több féle ütése is úgy tűnik, kifejezetten romboló"


Igen? És ezt melyik meccs alapján szűrted le?

Nyilván egy sokadikligás bokszoló ellen rombolónak tűnhet.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-14 21:55:01

@bpjotruska: "Apropo meglepetes: titeket jobban ledobbentene Martin gyozelme, mint a Fury-e Wlad ellen? :-)"
mindenképpen, mivel ott Fury győzelmet vártam, csak a pontozáson meg Wlad tehetetlenségén döbbentem le, itt meg Joshua győzelmét várom :)

» bandi78   válasz erre
    2016-02-14 21:44:11

@bpjotruska: Annak ellenére, hogy Fury meccs előtt is azért Fury mérete magabiztossága, és mozgékonysága több bizonytalanságot tett a meccsbe mint az egy Klicsko meccsnél szokott, még mindig nagyobb meglepetés volt az mint ez lenne.
Nyilván Joshua az esélyes, de sztem bőven benne lehet egy meglepetés. Nem tudom pár meccsét néztem meg Martinnak, azokban nem volt igazán tesztelve az álla, te láttál már olyat ahol igen?
Balkezes Martin, ez is veszéélyesebbé teszi, és több féle ütése is úgy tűnik, kifejezetten romboló, ha talál velük. Olyan puha testalkatúnak tűnik, de mivel nem kötött, könnyen lehet hogy viszonylag kevésbé fáradékony ha hosszabb meccs alakul. (egy 10 menetes meccsét láttam, ott, pl. magához képest egész friss volt a 10.-ben is)
Látom én is hogy alapból lassabb, az egész mozgáskultúrája kevésbé okés, de kis túlzással olyan laza őserő, aki ha agyban és állban ott tud lenni, és elnyúlik a meccs, sztem simán okozhat meglepit.
Megnézem az oddsokat, kíváncsi vagyok, hogy neki, vagy Furynak volt nagyobb annak idején.

    2016-02-14 21:42:33

@mikike1: Ok. Csak én úgy tudom, hogy Martin is Haymon bunyós!

» kovban   válasz erre
    2016-02-14 20:46:55

szerintem korai ez meg Joshuanak. Martint legyozi, abban biztos vagyok, de mi a terv utana? szerintem boven van meg mit fejlodnie addig, amig a kozvetlen elvonal ellen sikeres lehet. Martin nem lesz szintbeli ugras pl. Whytehoz kepest, de Joshua szerintem meg nem top 10-es bunyos...! Remek lehetoseg, termeszetesen meg kell ragadni, de jelenleg meg nem kepes uralni a nehezsulyt...

Ha viszont egy Brook fele cimvedeseket tervez neki Hearn, akkor okes... :)

» zolimt   válasz erre
    2016-02-14 20:40:33

le a kalappal amúgy Martin előtt, hogy kiáll Joshua-val, ezt a meccset látni kell!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-14 20:30:37

@kovban: Joshua mögött erős háttér lehet ezt maga a meccs létrejötte igazolja szerintem, bármi legyen csak ne Wildernél legyen az öv, mert ezt meg biztos McCall ellen védené meg :-)

» mikike1   válasz erre
    2016-02-14 20:20:30

jó párosítás, lehet, hogy Martin lesz az új amerikai Tyson (Fury) ☺ nem jobban underdog mint Fury volt Klicsek ellen szerintem

» Barbados Demon   válasz erre
    2016-02-14 20:17:50

@bpjotruska: Szerintem Martin le lesz bontva menetről menetre, egyetértek ezt csak Joshua ronthatja el.

» mikike1   válasz erre
    2016-02-14 20:15:32

@fixpont: Joshua kiprobalatlan senki? Tenyleg gondolkodj el :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-14 20:15:26

Nekem nem annyira várós a meccs, nagyon egyoldalú Joshua lesz ebből, de legalább a meccs után Joshua kap normális ellenfeleket, szerintem készen áll rá.

    2016-02-14 20:12:59

@bpjotruska: Tehat, hogy egy tiz evig regnalo bajnok veresege egy senkitol jobban meglepne-e mint egy kiprobalatlan senki veresege egy masik senkitol?

Ezen majd egyszer elgondolkodom.

» fixpont   válasz erre
    2016-02-14 20:12:38

@kovban: Fene tudja... mi van akkor, ha Martin-nak Wilder ellen akad be egy nagy utese, lehet inkabb jobbnak latjak, hogy Joshua ellen tortenjen meg ez nem teljesen elhanyagolhato "baleset". Ezen kivul nagy penz van a meccsben szerintem, a britek egy hazai nehezsulyu VB-meccsre szerintem megtoltik a 20 ezres O2 Arenat, mig Wilder talan 8 ezer nezo elott bokszolt Molina vagy Duhauopas ellen, es 12 ezer elott legutobb , es nem hiszem, hogy egy Martin elleni cimegyesitesre sokkal tobben lennenek kivancsiak ( Roy szokta vagni az ilyeneket, majd megirja, hogy jol latom-e, sokkal tobb penz van-e ebben a meccsben, mint Wilder ellen )

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-14 20:12:22

@bpjotruska: Nem, Joshua nem győzött meg az utolsó meccsén. Persze Martin se egy Ali...

    2016-02-14 20:12:13

@bpjotruska: igen engem meglepne.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-14 20:12:12

@kovban: Akkor már 2 szervezet is szórakozna velük a kötelező kihívókkal. Így is elég nagy meló Povetkint kerülgetni :D Bőven elég nekik, hogy a meccsek előtt Jimmy Lennon Jr. World Championnak nevezi. Mindegy az, hogy hányszoros.

    2016-02-14 20:10:30

Engem kevésbé.Furyt én nagyon roszznak láttam/látom.
Karesz ránézésre talán "kevésbé ügyetlen"és legalább van ütőereje.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2016-02-14 20:08:14

Apropo meglepetes: titeket jobban ledobbentene Martin gyozelme, mint a Fury-e Wlad ellen? :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-14 20:05:01

@bpjotruska: Valszeg igazad van. De itt azt nem értem, hogy Haymon miért nem egy Wilder elleni címegyesítőben gondolkozik? Nyílván talált volna Martinnak egy portást, akit még ő is meg tud verni és a Pov meccs után( már ha lesz ilyen) ez baromi jól jött volna.

» kovban   válasz erre
    2016-02-14 20:02:35

@mikike1: Szerintem is sokkal jobb Joshua. Martin nagydarab, es eleg nagyot is ut, azon tul meg a nem igazan kezzel foghato dolgokban lehet jobb, nyugodt, magabiztos, kemeny csavonak tunik. En olyan 80% eselyt adok Joshua-nak, inkabb o cseszheti el a meccset, pl ha Martinrol kiderul, hogy nagyon birja az utest, es Josh rosszul osztja be az erejet, vagy tenyleg keresztul nez rajta, es benez valami nagy bombat. Valamiert tul egyszeruenk tunik az egesz, hogy Joshua ilyen gyorsan es ilyen konnyen vilagbajnok legyen :-) persze ettol meg jo esellyel az lesz

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-14 20:01:21

Károly töke a helyén van. Én neki szurkolok.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2016-02-14 19:54:24

Bet365-en 1,12 a szorzó Joshua győzelmére...

» northpaw   válasz erre
    2016-02-14 19:53:58

@bpjotruska: Több kategória különbség van közöttük Joshua át fog szerintem gyalogolni rajta, Martin nagydarab és a többi? Képzettség gyorsaság stb óriási fölényben van Joshua, Martin esélye maximum 10 százalék.

» mikike1   válasz erre
    2016-02-14 19:53:20

en bízom Joshua-ban, szerintem meg fogja csinálni, bar szerintem sem lesz egyszerű Martin azért kemény csóka.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-14 19:49:04

@kuncsorszky: En is csodalkozom, de ha nem is mondjak ki, gondolom ugy gondoljak, hogy inkabb egy top-bunyostol, egy nagy, penzes meccsen kapjon ki, mint egy mokamikitol apropenzert, mert szerintem Martin-nak minden meccsebben benne van, barmely epkezlab top-30as bunyos eleln, hogy bucsut mond az ovnek. Aranytojo tyuknak inkabb ott van Wilder, ismertebb, nepszerubb, latvanyosabb es jobb is, Martin csak egy ugyesen-szerencsesen krealt vilagbajnok. Ettol fuggetlenul szamomra meg mindig fekete lo egy kicsit, ranezesre eleg fura, ugyetlen mozgasa van, barki meg is verheti, de a merete es ereje miatt neki is van szinte barki ellen eselye meglepest okozni. Varos meccs, en valamiert ugy erzem, hogy nem lesz annyira sima, mint amennyire a papirforma mutatja.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-14 19:46:33

Remek hír hajrá Joshua! Martin lassú lomha szerintem Joshua a 6-7menet valamelyikében kiüti őt.

» mikike1   válasz erre
    2016-02-14 19:39:19

ha ez igaz, akkor csodálkozok, hogy Martint egyből odaengedik komoly ellenfél ellen. de korrekt hozzáállás, várós a meccs

» kuncsorszky   válasz erre
    2016-02-14 19:37:17

Ez nagyon várós! Hajrá Joshua!

» THE LION   válasz erre
    2016-02-14 19:33:05
Ugrás az oldal tetejére