×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Vélhetően az év végén méri össze erejét egymással 2016-02-10 14:37:29 https://www.profiboksz.hu/2016/02/10/hopkins-es-roach-szerint-kovalev-legyozi-wardot/

Hopkins és Roach szerint Kovalev legyőzi Wardot

Vélhetően az év végén méri össze erejét egymással a félnehézsúly jelenlegi legjobbja, Sergey Kovalev és a nagyközépsúly korábbi címvédője, Andre Ward. Az orosz bunyós korábbi legyőzöttje, a Wardhoz hasonló stílusban bokszoló Bernard Hopkins szerint Kovalevnek jelenleg több esélye van a győzelemre: "Én most Sergey-re fogadnék, Ward aktivitása miatt leginkább. Sergey meg csak jobb lesz meccsről-meccsre. Én azért közelről ismerem őt. Azt nem kell magyarázni, hogy mekkorákat üt. Ward visszatért hosszú szünet után, végre megint jó úton van, megkaphatja a nagy meccseket és ráadásul szerződése van az HBO-val. Beteljesítheti azt, ami benne van, vagyis, hogy az egyik legnagyobb legyen. Ha minden rendben megy, akkor bárkit legyőzhet a félnehézsúlyban, de azért ez nem lesz sétagalopp. Most még óriási hiba lenne őt Sergey-jel összeállítani, az aktivitása miatt, nem pedig a tehetsége, képzettsége okán, neki egyelőre mentálisan és fizikálisan is fel kellene készülnie erre a meccsre. Én tudom, mit beszélek, hiszen bokszoltam Kovalevvel. A jelenlegi legkeményebb ütőre kell a személyében számítani, olyan erő van a fickóban. Ez tény!". Freddie Roach, a Kovalev által utoljára legyőzött Jean Pascal trénere is hasonszőrű véleményen van: "Nagyon szeretném látni ezt a mérkőzést Kovalev és Ward között. De úgy gondolom, Wardnak sok lesz az orosz. Ward jó ökölvívó, nagyon tisztelem őt, de Kovalev egyszerűen túl nagy és pokoli erős lesz a számára. Jó mérkőzés lesz, de én Kovalevre fogadnék."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Hamed1.0: Kárt nem fog tudni tenni benne ez igaz. De!
May az elmúlt években kiben tudott komoly kárt tenni?
Költői kérdés, de tudjuk a választ...
Ettől függetlenül mindenkit simán megvert pontozással.
Pedig Pac, Alvarez, Maidana is lényegesen erősebben voltak nála.
Szerintem Ward is így fogja Kovalevet megoldani...

» leslie   válasz erre
    2016-02-12 12:08:49

@Monroe Hutchen : Oké, Ki kell mondani, eddig és nem tovább, elegem van, hogy nagy boxolókról beszéltek, miközben meg sem említitek a nehézsúly és a box megmentőjét, az egyetlen hiteles nehézsúlyú öv (IBF) birtokoság, Károlyt. Gondolkozzon el mindenki szépen. Szégyeljétek magatokat.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2016-02-11 21:42:53

Itt is Csiga és Kane :DDD Hamed1.0 jó arc vagy te is:) Üdv

» Monroe Hutchen    válasz erre
    2016-02-11 20:22:43

@Monroe Hutchen: Nagy vagy Mester!:)
Óriási ez a Wardizmus amit alapítottál,esküszöm szórakoztató:)
Ha engeded picit javítalak bár szégyellem:)
Bradley sosem verte Pacmant csak vastag borítékok cseréltek gazdát.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-02-11 20:17:07

@Monroe Hutchen: Beveszel engem is az Isteni Ige hirdetői közé?

    2016-02-11 19:50:24

@Monroe Hutchen: "Térdre fog ereszkedni az egész világ!"

Addig ne vegyél levegőt, amíg én térdre nem ereszkedem Ward előtt! :D

» ogreface   válasz erre
    2016-02-11 19:29:43

@Monroe Hutchen: Neked ez az egész világ térdre ereszkedése, már-már valami rögeszméddé vált.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-02-11 18:06:55

@Monroe Hutchen: Na végre!!!!!!!!!!

    2016-02-11 17:56:14

Ismét Andre Ward, de várható volt! Bernard Hopkins összeségben nem beszélt rosszul, bár sajnos erősen dolgozik benne az irigység, ami már Floyd Mayweather esetében is észrevehető, de mit lehet tenni? Sajnos Hopkins emberileg kicsit furcsa! Neki nem sikerült Sergey Kovalev ellen győzedelmeskedni, pedig közel 50-évesen is tisztességgel helytállt, de sajnos alulmaradt, és ennek következtében szíve szerint azt szeretné ha Andre Ward is alulmaradna vagy ájultan feküdne a padlón! Az öreg Hopkins már csak ilyen!

Freddie Roach??? Azt a pénzt amit Jean Pascal felkészítéséért "zsebre vágott" szépen fizesse be valami alapítványnak és utána végleg nyugdíjba küldheti saját magát és Manny Pacquiao, mert Timothy Bradley ellen szinte borítékolható az újabb méretes zakó!

Andre Ward? Nincs kérdés... Térdre fog ereszkedni az egész világ!

» Monroe Hutchen   válasz erre
    2016-02-11 17:55:24

@csiga: Súlycsoportokhoz mérten lehet, de a szó hétköznapi értelmében biztos hogy nem üt nagyobbat.

    2016-02-11 13:29:02

@csiga: Kovaljov egy interjúban azt mondta, hogy szerinte nála nagyobbakat üt Golovkin. :)

    2016-02-11 12:42:52

@superman: Nem is az ellenfeleit méltattam, csak azt jegyeztem meg, hogy elég komoly ütésszámmal nyomul Barrera. Persze, nyerni fog Ward, de nem lesz egy könnyed szórakozás szerintem.

    2016-02-11 12:41:52

@Peacock: Te jó ég GGG mekkora állat lehet, ha félnehéz-cirkáló kailberű bunyósokkal készül meg oktatja azokat belharcban, ami az erőről szól!

» Toscio   válasz erre
    2016-02-11 12:21:23

@csiga: Azért nem mindegy kik az ellenfelek: Murat már szemmel láthatóan igen távol van a csúcsformájától (pedig ő úgy sem volt élvonal), nem volt ő igazán felkészülve, valószínűleg csak levezetésként keres még némi lóvét erős felhozóember szerepben. És így is elég jól partiban volt Barrera-val, amíg kitartott a kondija. Lacy-ről meg felesleges bármit is mondani, az eredményei magukért beszélnek (talán csak annyit, hogy ő igazából nagyközépsúlyú, Barrera ellen is az volt, nem félnehéz...).

» superman   válasz erre
    2016-02-11 11:21:03

@Peacock: Érdekes adalék Golovkin-nal kapcsolatban, itt is látszik, hogy mennyire nem csak egy sima verekedő ő, hanem igen nagy és speciális technikai tudással rendelkezik.

» superman   válasz erre
    2016-02-11 11:12:01

Végignéztem Sullivan Murat és Lacy elleni meccseit. Komoly melója lesz vele Wardnak.
Megjegyzem, Paul Smith Kovaljov ellen nem töltött volna 3 menetet a ringben.

    2016-02-11 10:56:28

Azert a szilaj Froch elismerően beszélt Ward nem várt erejéről. Mindemellett a csúcs Kovalev szerintem simán megoldja a rozsdás Wardot.

» jebuzita3   válasz erre
    2016-02-11 10:55:02

@csiga: Nagyon egyetértek! Barrera nagyon nem könnyű skalp.
Érdekes videó (1 éve készült, Golo oktatja Barrerát belharc-pozícionálásra):
https://www.youtube.com/watch?...

» Peacock   válasz erre
    2016-02-11 09:55:52

@leslie: Én úgy látom a legrosszabb amit Kovalev ellen boxolhatsz ha kívülről akarod megoldani. Kontrák esetleg működhetnek,Pascal az első meccsen néha eltalálta az oroszt és volt pillanat,hogy meg is torpant. Kárt viszont nem tett benne. Pascal erősebb Wardnál mégsem tudta hátramenetbe kapcsolni az oroszt. Wardnak más fegyverei vannak. Belharcban én Wardnak több esélyt adok sokkal csak oda is el kell jutni. Én a végén mindig oda jutok,hogy ezt a meccset az erőfölény dönti el. Ha leáll belharcba Ward,Kovalev elég erős,hogy lefogja. Ezt 12 menetre vetítve mondom egy lendületben lévő Kovalev ellen. Ward szerintem is képzettebb,többet tud a bunyóról,Kovalev viszont hatékonyabb.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-02-11 09:38:51

@dodo2: "Wardnak lehet hogy a pályafutása végét jelenti, mert hogy Kovalev rettenetesen kiüti, az egyértelmű"
Azért én egy sportszeletben bármikor fogadok veled, hogy ki nem fogja ütni Wardot! :)

» Antuofermo   válasz erre
    2016-02-11 08:28:43

szerintem Ward pontozással meg tudja oldani Kovalevet...
ha valaki erős az csak akkor számít ha el is találja a másikat... Wardot nem lesz könnyű becserkészni... szerintem nem lesz "szép" meccs, Ward ki fogja magát vonni a küzdelemből, kontrákkal fog dolgozni és minden menetet csak vékonyan akar majd elvinni...

» leslie   válasz erre
    2016-02-11 08:01:33

@PeteTheGreek: teljesen egyetértek veled.

» bandi78   válasz erre
    2016-02-10 23:43:02

@zsoltyngy: Pedig igaza van, May magasabb, erosebb es hosszabb utotavja is volt mint Pacnak es meg labon is jobb volt, Ward es Kovalev eseteben pont az ellenkezoje igaz, minden fizikai parameterben nagyobb Kovalev. Inkabb Alvarez-Mayhez hasonlithat de Kovalev jobb bunyos mint Alvarez.

» fixpont   válasz erre
    2016-02-10 22:44:35

Max. azok szerint volt Hopkins a meccs előtt "mindenben jobb" (kivéve az ütőerőt) mint Kovalev, aki nem látta az oroszt boxolni, csak a highlightsokat nézte...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2016-02-10 22:15:56

@Gebi: Nem hinnem, h oly hatalmas a kulonbseg mint ahogy itt ecseteled...! De majd kiderul...

» zsoltyngy   válasz erre
    2016-02-10 21:26:07

Úgy értem a nagy ütőerő mögött NEM észrevenni...

    2016-02-10 21:18:16

@isildurzeroTMT: "May-pac 2 szerű meccs lesz/lenne ebből"

Szerintem meg nem.Kova sokkal erősebb Wardhoz képest mint Pac Mayhez viszonyitva.ha már Mayweather akkor inkább ez olyan meccs lesz mint egy May vs Golovkin lenne...

    2016-02-10 21:17:20

@Kane: Azért sztem az öreg Hopkins, az inkább mindenben jobb VOLT ütőerőt leszámítva valamikor mint Kovalev.
Azért csak öreg volt ő már akkor. És Kovalev persze hogy nem favágó. Sokszor hajlamosak az emberek a nagy ütőerő mögött észrevenni, a technikát.

Viszont sztem Ward jó formában???? képes legyőzni. Nyilván nagy a bizonytalanság így a dologban, mert súlycsoportot is ugrik, és elég inaktív volt az utóbbi években. De ha mindenképpen tippelni kéne, Wardra tippelnék még így is.

    2016-02-10 21:11:01

Hopkins is "mindenben jobb volt Kovalevnél az ütőerőt leszámítva" aztán 12-0 lett a vége. Az ütőerő bizony óriási fegyvertény és maximum akkor látnám Wardot az esélyesebbnek ha Kovalev egy favágó lenne, de nagyon nem az. Sokkal hosszabb karja is van mint Wardnak, így nem fog tudni leállni vívni az orosszal, bizony be kell ugrálnia, ami óriási kockázattal jár egy ilyen bombázónál, vagy erőltetni a belharcot, ami szintén orosz rulett egy dimenziókkal erösebb ellenféllel. És nem állhat meg előtte mert teljesen mindegy hogy fennt van e a keze, Sergey szétveri a fejét kesztyűn keresztül is. Ward hatalmas zseni, az egyik legokosabb boxoló akit valaha láttam, de nem tudok elképzelni olyan taktikát amivel nyerhetne.

    2016-02-10 20:49:23

@pipee: Ha Edwin Rodriguezre gondolsz - hát ő nagyon nem Kovalev szintje. A legnagyobb eredménye, hogy lerendezte Grachevet.

Egyébként tényleg az a kérdés, hogy milyen formában van Ward. (a visszatérő meccse alapján vannak azért bennem kérdőjelek). A legobb Ward szerintem is megoldaná Kovalevet - de nem tudjuk milyen Ward fog ringbe lépni. Kovalev viszont meccsről meccsre jobb. Én egyikükre se mernék nagyobb összeget tenni. Szerintem ez egy nagyon jó párosítás - nagy meccset igér

» emgabor   válasz erre
    2016-02-10 19:30:55

Az év végéig is talán kevés az az idő, ami idő alatt utolérheti magát Ward, hogy sikerrel vegye fel Kovaljev-vel a harcot. Az orosz nagyon egyben van és minden győztes meccse csak erősíti az egóját. Ward oldaláról mit tudunk felmutatni? A nagyon sikeres (de) múltját? Szerintem ebben az évben az amcsi ne erőltesse ezt a találkozót, de legyen rajta ő és a menedzsmentje is azon, hogy erős ellenfelekkel felhozza magát.

» grabanc   válasz erre
    2016-02-10 19:25:12

@pipee: Azért Rodriguezt ne hasonlítsd Kovához:)! Ütőerőben Edwin "kissé" elmarad Kovától:) ettől függetlenül szűken nálam is Ward a derbi esélyese!

» kovban   válasz erre
    2016-02-10 19:11:51

@isildurzeroTMT: Kovalev márpedig egy kimagaslóan jó bunyós amellett hogy rendkívüli az ütőereje. A sebessége is simán van olyan mint Wardé.

» Wade03   válasz erre
    2016-02-10 19:02:13

@dodo2: Ward nyerni fog ha létrejön az ütközet. Az a Dibella reménység is bombázó volt akinek nem jut eszembe a neve és Ward leiskolázta. Unalmas meccsen de legyőzi Kovalevet. Én egyébként az Orosznak szurkolok azért hogy jöjjön lérte a meccs Stevensonnal. Az lenne igazi közönségmeccs.

    2016-02-10 19:01:33

@isildurzeroTMT: Hopkinsról is ilyeneket mondtak, és mi lett a vége...Lehet akárkinek, akármilyen ügyessége, ha Kovalev tízszer eltalálja, már csak azzal fog foglalkozni, hogy....Ahogy Hopkins is mondta...

    2016-02-10 18:55:51

May-pac 2 szerű meccs lesz/lenne ebből.
Nem igazán értem miért látják sokan Kovalevet favoritnak.Az ütőerőt leszámítva mindenben jobb Ward.
Egy korszakos zseni(aki ráadásul nagyon jól védekezik) menne egy hatalmas ütő ellen aki egyébként szintén jó bunyós,de nem kimagasló az ütőerőt kivéve semmiben.
Valószínűleg Sergei csak keresné a ringben Wardot,lenne 1-2 nehezebb pillanata az amerikainak,de az orosz nem nagyon tudna mit kezdeni a zseniálisan védekező,pontos,gyors és szintén nem kicsit ütő Wardal.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2016-02-10 18:50:20

@csiga: Hat Ward az eselyes persze, meg elegge gyorsabb is Barreranal, de egy kubaiat sosem szabad leirni. Sullivan kepzettsege magas szintu es fel is tud porogni a meccseken. Mindenesetre nem lehet konnyelmuskodni ellene de mondjuk ez Wardra nem is jellemzo. Erdekes lesz, hogy egy Dawsonhoz hasonlo meretu bunyos, csak most nem leaszalva mennyi kulonbseg lesz eroben.

Mindenesetre pontozassal Wardnak ezt hoznia kell. Ha nem, akkor Kovalev ellen nincs is mit keresnie.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-10 18:33:01

Csak egy meccsét láttam Barrera-nak, de az alapján nem Ward szintje. Persze erre a meccsre nyilván jobban felszívja majd magát.

» superman   válasz erre
    2016-02-10 17:54:30

@Slajos: Komoly erőfelmérő lesz ez Wardnak, Barrera nem ürge. Elég komoly ütésszámmal dolgozik.
Ward nyerni fog, de nagy kérdés, hogyan...

    2016-02-10 17:48:07

@ogreface: hát igen ebben van valami.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-10 17:36:51

@Kane: Nem lennék most Hopkins bőrében, ha megtudja Monroe kolléga, hogy mit nyilatkozott...

    2016-02-10 17:35:02

@ogreface: Barrera ellen ez most ki fog derulni. Ha siman lerendezi a kubait akkor szerintem valahol ott van ahol volt anno.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-10 17:16:54

Szerintem a fő kérdés még mindig az, hogy milyen állapotban van most Ward?

» ogreface   válasz erre
    2016-02-10 17:13:26

@horgaszbela7508: Jobbnak jobb de jobb-e annyival?

» Slajos   válasz erre
    2016-02-10 17:10:16

@ogreface: :DDD

» Slajos   válasz erre
    2016-02-10 17:09:20

Én addig biztos, hogy nem töröm össze a malacperselyt és nem rohanok a fogadóirodába, amíg Lewis nem nyilatkozik a meccsről! ;)

» ogreface   válasz erre
    2016-02-10 17:07:30

Ne felejtsük el hogy Ward jobb mint Hop ezért is nem lettek soha összerakva pedig aztán Hop mindenkivel kiált.Ja...vagy azért mert barátok vagy mi? Persze!!

» horgaszbela7508   válasz erre
    2016-02-10 17:01:04

@fixpont: Egyenlore en meg nem neznek tul Barreran sem. Nem a kubai a meccs eselyese de o sem a sarki boltban vette a boksztudasat 9,99-er.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-10 16:54:40

Egyetértek én is. Egy félnehézbe beleerősödött top Ward pontozással nyerhetne. Most nem igazán látok esélyt a győzelmére, Wardnak nincs akkora ütőereje, mint Pascalnak akár, nem lehetne egy ütéses a dolog. Kovalev felőrölné, és azért ne gondoljuk azt se, csak mert sok KO győzelme van Kovának, hogy egyébként kutyaütő, csak nagyot csap.

» GaiusM   válasz erre
    2016-02-10 16:54:10

@pipee: Ha nem vállalja el, akkor ki állna ki ellene? Harmadrangú bokszolók kiüttetni magukat bagóért. Ward a legjobb lehetősége. Nagy név, és talán ki is áll. De még ő sem biztos hogy kiáll. Ha kiáll, az Wardnak lehet hogy a pályafutása végét jelenti, mert hogy Kovalev rettenetesen kiüti, az egyértelmű. Akit eddig soha nem ütöttek ki, most pedig kap egy túlvilági ütést, annak általában nem szokott kedve lenni semmilyen folytatáshoz. Azt fogja mondani, Ward, hogy ilyen is van ? Ekkora ütés ? És én akartam bajnok lenni.. Ügyes, de az ereje annyi mint kb Jurgen Brahmernek.

    2016-02-10 16:51:54

A meccs eselyese Kovalev es csak a legjobbnak Wardnak van eselye legyozni. Marpedig ennyi kihagyas utan eros kerdes, hogy lesz-e meg Ward a legjobb Ward.

» fixpont   válasz erre
    2016-02-10 16:46:30

@pipee: "..Én nem is értem, hogy miért vállalta el Sergey a meccset.."

Mert o nem koveti a mai trendet miszerint, ne alljunk ki olyan bunyossal aki veszelyes lehet rank, mert elveszthetjuk az ovunket?

» Slajos   válasz erre
    2016-02-10 16:46:28

@pipee: "Én nem is értem, hogy miért vállalta el Sergey a meccset."

Nyilvan mert hisz magaban es a legjobbakkal akar bunyozni. Helyesen.

» fixpont   válasz erre
    2016-02-10 16:45:44

hát igen szerintük, de én nem vennék rá mérget! Azzal viszont egyetértek, hogy Kovalev az esélyes, hisz ő elég aktív, és nagyon meggyőző, olyan bunyóst simán leradíroz mint Pascal. Mindenkit elsöpör Kovalev, de én nem fogok meglepődni, ha Ward legyőzi. Én ezt várom, és ha fogadni kellene én Ward-ra tippelnék.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-10 16:45:00

Ward nagyon jó bunyós. Szerintem pontozással legyőzné Kovalevet. Az orosz srác is nagyon jó, erős kemény gyerek, de Ward egy zseni. Én nem is értem, hogy miért vállalta el Sergey a meccset. Hasonló vége lesz mint a Mayweather-Pacquiao mérkőzésnek.Ward is olyan unalmas technikás védekező zseni mint May volt.

    2016-02-10 16:28:53

Kovaleven kivul van azert meg par bunyos felnehezben akik ellen szinten nem biztos, hogy egyszeru dolga lesz (lenne) Wardnak.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-10 16:09:48

Nagyon birom Kovalevet de hajra Ward!!! Bokszolj, erosodj bele a sulycsoportba es akkor oda allhatsz Kova ele! Akkor megkapod az engedelyt : ))))

» zsoltyngy   válasz erre
    2016-02-10 15:48:16

Mérget nem vennék rá. Mondjuk, nem tudom, Roach mikor mondott utoljára értelmes dolgot...

» pittman   válasz erre
    2016-02-10 15:44:06

Monroe Hutchen is coming...

    2016-02-10 15:04:08

Idén véleményem szerint nem kerül sor erre a meccsre. Wardnak 3 meccses szerződése van az HBO-val, és a 3. lenne a Kovalev elleni, az első pedig Barrera. Ward utoljára 2008-ban bokszolt egy évben háromszor.

» northpaw   válasz erre
    2016-02-10 14:45:08

Teljesen igaza van Hopkinsnak, Ward-ék helyében én sem siettetném ezt a meccset. Csak 100 %-os állapotban, a félnehézbe rendesen beleerősödve érdemes bevállalnia.

» superman   válasz erre
    2016-02-10 14:40:25
Ugrás az oldal tetejére