×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az elmúlt napokban már megkezdte az üzengetést a WBA egyik nehézsúlyú 2016-02-09 09:31:14 https://www.profiboksz.hu/2016/02/09/thompson-lefitymalta-ortizt/

Thompson lefitymálta Ortizt

Az elmúlt napokban már megkezdte az üzengetést a WBA egyik nehézsúlyú világbajnoka, Luis Ortiz irányába a veterán Tony Thompson. A korábbi világbajnoki kihívó szerencséjére, vagy szerencsétlenségére az ellenfél nélkül maradt Ortiz csapata lecsapott a lehetõségre és március 5-én Thompson megmutathatja, tényleg le tudja-e gyõzni az expresszvonatként menetelõ kubait. A 44 éves amerikai mindenesetre úgy gondolja, Ortiz úgy fog járni ellene, mint honfitársa, Odlaniers Solis, akit kétszer is simán legyõzött: "Ha megnézzük kettõnk ellenféllistáját, a minõség közel sem azonos. Ez nem amatõr bunyó. A rutinommal fogom õt helyretenni, oda fog kerülni, ahová mindig is való volt. Odlanier Solis is egy remek amatõr volt, ráadásul olimpiai bajnok, kétszer elbukott ellenem. Engem egész pályám során kerültek. Az én karrierem errõl szól: rövid határidõvel vállalt meccsek az ellenfél vadászterületén. Ha én is ezekkel bokszoltam volna, akikkel Ortiz, biztos, hogy veretlen lennék. Ha Ortizt King Kongnak hívják, akkor én Godzilla vagyok. Godzilla pedig elintézi ezt a King Kongot!"
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@northpaw: Igy van. Csak azt nem ertem, miert erzi barki is, hogy en magasztaltam Stiverne-et? Nagyot ut, ez szvsz vitathatatlan, gyors kezei vannak, es birja a pofont. Azon tul van egy csomo hianyossaga, alacsony, olomlabu, "lusta", s igazabol csak a kontrabunyo megy neki. De nem innen indult ki a beszelgetes, hanem onnan, hogy felfele nehezebb utni.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-12 07:23:01

@bpjotruska: "Derult mar ki egy-egy bunyosrol, hogy felfele nem igazan tud utni."

Ez Stiverne-ről elég régen kiderült, már Ray Austin ellen. Austin ugyanis a menetek többségében kibokszolta Stiverne-t, akinek nem volt válasza a jabjére. Más kérdés, hogy Austin több mint 40 éves volt, amikor a mérkőzésre sor került, és a 11. menetben elfáradt, akkor ki lett ütve. De addig elég szépen oktatta a nagypapa a kanadait, aki egyébként Klicskó egyik leggyengébb ellenfele volt a címvédései közül.

» northpaw   válasz erre
    2016-02-11 22:31:10

@bpjotruska: Nem üt kicsit de kiütési ponton történt a kiütés, Wilderbe pedig már nemigen tudott kárt tenni. Stiverne világbajnoksága szerencsés gyenge időszakban egy közepes ellenfél ellen, soha nem fog élvonalbeli bokszolót legyőzni de a B kategória ellen sem biztos hogy mindig győz, kár többet beleinvesztálni.

    2016-02-11 22:18:14

@zole6: Annyit irtam, hogy kurva nagyot tud utni, ami eleg lehet a megfelelo ellenfel ellen. De nyilvan lehet hogy tevedek, es Arreola azon a meccsen is szivott valamit, s attol szedelgett olyan szepen :-)
Az meg tovabbra sem eleg vilagos, hogy Stiverne miert lenne kisebb uto attol, hgy az altala kiutott Arreola-t Adamek is kipontozta, es szerintem ezt nem csak en nem ertem egyedul :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-11 21:56:39

@bpjotruska: Stivernét magasztalod, tévesen.

    2016-02-11 21:47:04

@zole6: Te elolvastad, hogy mire valaszolsz? Mert en nem sok osszefuggest latok :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-11 21:42:34

@bpjotruska: És akkor ha kiütötte Arreolát? Szorgalmasan megy előre a pofonokért de más pozitívumot nem lehet a számlájára írni, nem jársz közel a valósághoz ha Stivernét ezzel az egy nem túl nehéz feladattal szeretnéd beárazni.Még a félnehéz Adamek is kipötyörészte.

    2016-02-11 21:20:05

@bencze.adi: ja így van szigorú, egyetértek. Látszik a tekintetén, hogy erős mentálisan, el sem tudja képzelni, hogy veszít valahogy látszik rajta. Ortiz a 90-es évekbe is simán beleillt volna szerintem. Kár, hogy nem jött össze a Stiverne elleni rangadó. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-11 16:37:49

@bees: Na igen. Derult mar ki egy-egy bunyosrol, hogy felfele nem igazan tud utni. Pl Stiverne pusztito volt Arreola ellen, a sajat vall-fejmagassagaban egy lovat is leutne, de Wilder-t megcsipni is talan egyszer tudta. Wlad is total bena volt Fury ellen. Igaz, mindketto sokkal egysikubb bunyos Ortiz-nal, de attol meg a magassag neki is gondot jelenthet.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-11 16:36:04

@bpjotruska: Nagyon remélem, hogy hamarosan ki fog derülni ;)

» bencze.adi   válasz erre
    2016-02-11 16:26:26

@bpjotruska: Furynak biztos, hogy nem tudná eladni a felütéseit. Pláne nem egymás után háromszor.

    2016-02-11 16:24:58

@bencze.adi: Egyetertek, remek bunyos Ortiz, mar az elso nehany profi meccse ota kovetem a palyafutasat, nagy kar, hogy biztato kezdes utan eveket pazaroltak el az amugy is keson kezdett karrierjebol.
Az utesallosagarol es kondijarol sem tudunk tul sokat, de szamomra a hosszu karjai ellenere is kerdes, hogy egy nala nagyobb es esetleg gyorsabb, jo bunyossal mit kezdene.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-11 16:12:56

@bpjotruska: Szerintem Ortiz technikai fölénye bármelyik ellenfele ellen meglenne. Vannak nála magasabbak, de a kubai ütőtávja meglepően hosszú. Ortizé: 213cm, Furyé: 216cm, Wilderé: 211cm (a Boxrec szerint).

Rengeteg dolog szól Ortiz mellett: nagyon technikás és az ütésfajták széles repertoárrával dolgozik (pl.: Jennings ellen az 5. menetben 1:12-nél az a fogadó bal felütés fantasztikus volt), jól üt testre is, balkezes, nagyütő, jó a lábmunkája, megfelelő ringintelligenciával rendelkezik (pl.: Jennings ellen is váltott amikor látta, hogy a belharcnál van jobb lehetősége is, és a felütésekre is nagyon ráérzett. Klicskónak erre egy egész meccs kevés volt Povetkin ellen.).

Két dolog nem derült ki még róla szerintem: az egyik, hogy hogy bírja ha őt ütik; a másik, hogy hogy bírja a meccsek második felét. De ha megnézitek a gongszók előtti tekintetét, akkor nem arról árulkodik, hogy nem teszi oda magát a felkészülések során. Szigorú.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-02-11 15:55:07

@Slajos: Szerintem Ortiz fölénye nem volt vitatható de azért nem adta magát könnyen Jennings az biztos, van egy olyan érzésem hogy Ortiz jópár kemény bokszolóval fog meccselni még a "rendes" világbajnokok meg töltögetik a hurkát szépen.

» nagygeza   válasz erre
    2016-02-11 15:51:33

@bpjotruska: Nem lenne sétagalopp senkinek Ortiz, bár azt kötve hiszem hogy Wilder ellen bármikor is láthatnánk, nem hoz sok pénzt és garantáltan veszélyes bokszoló, Fury vagy Klitschko ellen remélem ki tudnak kényszeríteni egy mérkőzést, valamire csak jó az az interim cím.

» nagygeza   válasz erre
    2016-02-11 15:48:27

@Slajos: Szerintem is nagyon jo Ortiz, de eddig technikai ES fizikiai folenyben volt joforman minden meccsen, es egy igazan jo ellenfele volt. Nem lehetunk biztosak, mit kezd egy nala nagyobb, kepzett, jo, kemeny bunyossal. Nekem nem tunik igazan gyorsnak, bar az utemerzeke jo, de mondjuk egy fel fejjel nagyobb es gyorsabb kezu Fury ellen nem biztos, hogy eleg ( bar inkabb ra tennek en is )

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-11 15:21:11

@nagygeza: Lehet hogy verne Fury meg Wilder By By-t, de nem lenne az olyan konnyu jatszma szerintem. Jennings tobbet mutatott Szpilka ellen mint Wilder. Ortiz ellen is eleg szoros meneteket csinalt, kb. 1 menettel volt jobb a kubai + a 7. amelyben kiutotte.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-11 15:01:34

@bencze.adi: Erős Ortiz de még kellenne neki egy jó ellenfél hogy el lehessen helyezni őt, mert Thompson kapuőr, Jennings pedig kellő ütőerő nélküli ellenfél volt egy leszállóágban levő Klitschko ellen vitt el pár menetet, de őt szerintem Fury Wilder is nehézség nélkül verné.

» nagygeza   válasz erre
    2016-02-11 13:49:08

@Barbados Demon: Szerintem most Ortiz a legjobb nehézsúlyú, és nálam bárki ellen favorit lenne.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-02-11 09:35:05

@Barbados Demon: Mindkettő ellen Ortizra tennék én is nagyobb összeget :)

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2016-02-10 23:25:22

Thompson a meccs után teljesen más véleménnyel lesz szerintem Ortiz-ról, akit a legjobb formájában még nem láttunk. De bízom benne, hogy látni fogjuk őt a legjobb formájában, világklasszis teljesítménnyel, és azt szerintem egy nagy meccs hozhatja ki belőle. egy Ortiz vs Haye hatalmas meccs lehetne!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-10 22:29:35

@Barbados Demon: háát, én mindkettejük ellen inkább halványan Ortiz-t érezném esélyesebbnek...

» superman   válasz erre
    2016-02-10 20:53:20

@bencze.adi: Azért a jelenlegi világbajnokok közül egyedül Károly ellen állna egyértelműen Ortiznak a zászló, de sem Wilder sem Fury ellen nem ő lenne a favorit szerintem.

» Barbados Demon   válasz erre
    2016-02-10 20:47:55

@zole6: Nem kicsit esel túlzásokba és nem is először... :)

» ogreface   válasz erre
    2016-02-10 12:48:30

@ogreface: A meccsig nem is látja az ellenfelet sőt a nevét is csak plakátról tudja meg.

    2016-02-10 11:58:06

@ogreface: Igen szomorú lenne, ha ilyen téren Madár lenne az etalon. De bármi lehetséges...

    2016-02-10 11:06:57

@zole6: "Vagy szerinted Klitschko nem ismeri a súlycsoportját és nem néz nem ''élvonalbeli ''meccseket?"

Miért nézne? Madár is azt mondta, hogy nagyon ritka az, hogy ő megnézzen egy bokszmeccset, még az ellenfeleiről is ritkán.

» ogreface   válasz erre
    2016-02-10 09:34:41

Ortiz szerintem kiüti az öreget, meccs közepe táján,elején még bírni fogja Thompson, aztán feküdni fog, ebben egész biztos vagyok.

» fcs2000   válasz erre
    2016-02-10 08:46:22

"Engem egész pályám során kerültek."
Ezt szerintem 44 évesen Ortiz is kijelentheti majd.

"Oda fog kerülni, ahová mindig is való volt."
Ezt viszont jól látja az öreg, még idén világbajnok lesz Ortiz, és teljesen jogosan, ha végignézzük a jelenlegi világbajnokokat és kihívóikat.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-02-10 08:20:09

Van Thompson bevállalósságában valami tiszteletreméltó kérlelhetetlenség - ami sok öregből (Roy, stb.) hiányzik. De szerintem nagyon kikap, ugyanakkor Ortiznak ez lehet még jobb felkészülés is lesz magas ellenfelekre mint Dimitrenko lett volna.

» Peacock   válasz erre
    2016-02-10 00:05:37

@bpjotruska: Mindig van egy ilyen...:D

» Shaham   válasz erre
    2016-02-09 23:05:59

off

Charles Martin szóban kihívta Anthony Joshuát, erre Eddie Hearn tett neki egy ajánlatot, április 9-én lenne a bunyó. Hamarosan kiderül, hogy Martin és csapata elfogadja-e.

» northpaw   válasz erre
    2016-02-09 22:31:13

@bpjotruska: Kettőnek mi a köze egymáshoz? Vagy szerinted Klitschko nem ismeri a súlycsoportját és nem néz nem ''élvonalbeli ''meccseket? Ortiz borítékolhatóan veszélyes kategória volt már Jennings meccs előtt is, és ezt pont Klitschko nem szúrta ki.Na persze.

    2016-02-09 21:57:23

@zole6: No meg azert, mert amikor Ortiz legyozte az elso es eddig egyetlen elvonalbeli-ellenfelet, akkor Klicsko mar nem volt vilagbajnok. Kicsit nem artana informalodni elobb, megelozendo az ekkora marhasagok leirasat :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-09 21:23:29

Ortiz nagyon jó ezért kerülte őt Klitschko. Akit alig tudott legyőzni azt Ortiz kiütötte és így járna ellenne Klitschko is.

    2016-02-09 20:56:35

Egyszerű hype. Ettől se nem jobb, se nem rosszabb bunyós Tony. Viszont sokakkal szemben elég tökös :)
Kapuőrzés, indulj!

» grabanc   válasz erre
    2016-02-09 19:49:53

Nagyon ki lesz ütve Thompson.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-02-09 17:29:23

@emgabor: Annyiban vitatkoznék, hogy Tony szerintem folyamatos edzésben van (tudja a lehetőségeit és profi) és az egy hónap elég ahhoz, hogy formát idozitsen. Remélem jó meccs lesz. Nálam várós.

» Barbados Demon    válasz erre
    2016-02-09 16:52:01

Thompson már túl öreg ehhez. Ortiz élvonal. Nagyon meglepődnék ha nem menne simán...

» Shaham   válasz erre
    2016-02-09 12:33:16

@Feeder: Nagyjabol igaz, valoban sokkal tobb jo ellenfele volt, de sztem Jennings-tol kikapott volna pontozassal, ha az elmult 1-2 evben talalkoznak.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-09 11:10:46

Ellenfél listájukat összevetve igazat beszélt az öreg,de nem sok esélye van.
Hajrá Thompson fitmyáld le!

» Feeder   válasz erre
    2016-02-09 11:02:41

Egy normális felkészüléssel én is 5 menetet mondanék, de így beugróként inkább 3-at. Nem is nagyon hiszek benne, hogy tényleg nyerni menne az öreg-inkább ilyen talált pénznek tekintheti. Persze azért oda szokta magát tenni, de a Pulev elleni meccsen látszott, hogy egy top bunyós ellen esélytelen. Márpedig Ortiz szerontem - egyre inkább ebbe a kategóriába tartozik.

» emgabor   válasz erre
    2016-02-09 10:51:53

Nyilván kell a reklám.

Azért jó meccs lesz, de Ortiznak kötelező feladat.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-09 09:50:59

Nem hiszem, hogy Tony 5 menetnél többet fog bírni. Solis nem csinált semmit, szépen elzsákolgatott rajta, de Ortiz egy kicsit agilisabb és akar is még valamit az élettől... A képzettsége pedig megvan hozzá, hogy bármit végrehajtson úgyhogy nem sok jó néz ki Tony-nak.

    2016-02-09 09:46:14

Most nagyot tévedett Thompson, mert a klasszikus King Kong vs Godzilla filmben a gorilla került ki győztesen! Szerintem itt is így lesz... :)

» ogreface   válasz erre
    2016-02-09 09:42:52

Egy jó meccsre számítok ,de szerintem Thompson ki fog kapni tőle és jó eséllyel kiütéssel. Ortiz és Solis közt pedig azt gondolom hiba bármiféle párhuzamot is vonni.

    2016-02-09 09:39:31
Ugrás az oldal tetejére