×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Sokak megdöbbenésére a múlt héten bejelentették, hogy 2016-02-08 14:39:43 https://www.profiboksz.hu/2016/02/08/khan-pacquiaorol-sem-hittek-hogy-legyozi-de-la-hoyat/

Khan: Pacquiaoról sem hitték, hogy legyőzi De La Hoyát

Sokak megdöbbenésére a múlt héten bejelentették, hogy a WBC középsúlyú világelső Saul Alvarez május 7-én az eddig maximum váltósúlyig jutó Amir Khan ellen teszi majd kockára címét, méghozzá 155 fontos, köztes súlyhatáron. A fizikális különbségeket magyarázva a Canelot promótáló Oscar De La Hoya már akkor az ő 2008-as mérkőzését hozta fel, Manny Pacquiao ellen: "Én is nevettem, mikor előjöttek az ötlettel, hogy bokszoljak a kis filippínó ellen. Meg kellett győzniük, hogy ez jó meccs és érdekelni fogja az embereket. Aztán Manny Pacquiao feljött két súlycsoportot és visszavonultatott. Akkor ki nevetett utoljára?" - mondta a promóter, aki talán elfelejtette azt az aprócska tényt, az említett találkozó idején ő már 35 esztendős volt, míg védence jelenleg egy 10-essel kevesebb. Mindenesetre ez a magyarázat Amir Khannál is célba ért: "Sugar Ray Leonard is bokszolt sokkal nagyobb emberekkel. Mikor a közvélemény meghallotta ezt a párosítást, egyből azt kérdezték: 'Khan mit ivott?' Úgy gondolom, sőt, tudom, hogy legyőzöm Alvarezt. Mikor Pacquiao megverte Oscart, róla sem hitték, azt gondolták, ki lesz klopfolva. Aztán nem úgy lett. Most vagyok a csúcson, mindenki látni fogja, mennyire jó Amir Khan. Elfogadhattam volna könnyebb mérkőzéseket, amivel többet kereshetek, de én valami nagyobb dobást akartam."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@sziporka: Mondjuk, Golovkint... Köztes súly, akkor amikor az ő ringsúlya minimum 5 kilóval több, mint a kazahé? Khan után sem fogja Canelo Golovkin társaságát keresni.

    2016-02-09 21:50:27

Cotto meccs előtt írtam,hogy az lesz most a trend, hogy Canelonak nagyváltóból hoznak ellenfelet középsúlyra. Mondjuk ezt legalább ki fogja ütni és látványosan úgyhogy a nép tapsol és fizet. Golovkin persze..ha ha ha.
Most mondom, szeptemberben Canelo-Bradley középsúlyon.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-02-09 18:19:03

merész választás, de így van ez jól!

» leslie   válasz erre
    2016-02-09 16:40:14

Khan valószínűleg pénzügyileg nem jár szarul. Meg kell hagyni elég bátor választás. Szntem is elég nagy missmatch, az elején kisebb gondokat is okozhat Khan, de óriási KO-ra számítok. Alvarez annyira nem lassú és Khan még mindig nem egy védekezőzseni.

» Shaham   válasz erre
    2016-02-09 12:27:08

Én is sima Canelo meccsnek látom ezt. Nekem most a mexikói az egyik kedvenc ökölvívóm. Khan egyedül a gyorsaságával lehet veszélyes rá, de ez édes kevés szerintem.
Egyébbként Canelo szerintem nem olyan (eddig legalábbis), aki kerüli a kihívásokat. Remélem Khan utan összejön a Golovkin meccs

» foreman99   válasz erre
    2016-02-09 03:49:56

@csiga: "Aki veszélyes, kerülni fogja."

Az oké, hogy GGG-t mindenki kerüli, de Alvarezre rajta kívül ki veszélyes? És kit kerül Canelo?

» sziporka   válasz erre
    2016-02-09 00:24:29

@fixpont: Ha már így kitértél Andrade-re nem tudod miért nem bokszol?
Zseni a srác,de úgy eltűnt min petőfi a ködben,tuti p4p-nek hittem régebben.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-08 22:54:09

@Roy Jones Jr.: Nem egyelőre. Szerintem sosem fog Golovkin ellen menni. Ugyanazt fogja csinálni, mint Wilder. Aki veszélyes lehet, kerülni fogja. Mayweather ellen nem volt veszteni valója, "szoros" meccsen kapott ki tőle, emelte az ázsióját. Golovkin is emelné, de egy ideig még egy vereség nem fér a nimbuszába.

    2016-02-08 21:22:54

Mindegy mi lesz, de azért én Amir-nak szurkolok. Egyszerűen kíváncsi vagyok rá, hogy hol tart a ritka meccselései miatt/között. Meg Alvarez valahogy nem lopta be magát nálam... kiderül.

» grabanc   válasz erre
    2016-02-08 21:10:51

@fixpont: Hát nem tudom... Alvarez eddig arról volt híres az utóbbi időben, hogy nem igazán érdeklik az övek, hanem jó meccseket akar vívni. Valahogy nehezen hiszem, hogy nem találtak volna mást, ha nagyon keresnek...

» sziporka   válasz erre
    2016-02-08 20:59:23

Khan nagyot ugrana ha legyőzné Canelot az tény, de ellentétben Lara és FLoydal Khan simán üthető ellenfél, védekezése nagyon szellős és lehet hogy kiboxolja Canelot de simán meg lehet őt kontrázni és kész a baj, ha meg végigmenne akkor a pontozókat nagyon megkéne győznie Khannak mert Canelo ellen még FLoyd is majdnem döntetlent csinált pedig az eléggé egyértelmű volt, hiába mondogatja hogy FLoyd meg Pac nem mert vele kiállni, mind a kettő simán megverte volna, én Pac helyében Khannal meccseltem volna akkor is ha nem jön össze annyi pénz

» gigaboly   válasz erre
    2016-02-08 20:29:12

@Roy Jones Jr.: Szívemből szóltál :-)

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 20:13:11

@Roy Jones Jr.: Azert valasztotta Kahnt, mert massal nem tudott volna belemenni a 155 fontba, kozepsulyu bunyos valoszinu nem vallalta volna ellen, ha pedig o ment volna fel 160ba egy normalis kozepsulyu ellen, akkor jott volna, hogy de GGG ellen miert nem? Tehat neki lentrol kellett valaki hozni, aki ezt bevallalja. Ebben a szempontbol csak azert Khan, mert o alairta, de regebben ne feledd meg Bradleyrol is szo volt mint lehetseges ellenfel.

Ezen kivul lehetett volna egy visszavago valaki nagykozepes ellen, aki elvallalja, de pl. Lara szerintem eleg veszelyes, Lara belement volt, de Canelo az elso meccset is szorosan nyerte csak.

En igazabol Demetrius Andrade ellen neztem volna meg, szerintem o elvallalta volna az az 1 font semmit nem jelent, de az megint csak a necces kategoria lett volna. Barmi miatt is tette, a Khan valasztas Canelora nezve szegyen. Khanra nezve orultseg.

» fixpont   válasz erre
    2016-02-08 20:13:08

@sziporka: Mivel Golovkinnal nem akar egyelőre bokszolni, valakivel mégis csak kell. Szerintem úgy vannak vele, hogy easy money ez a meccs. Gondolod, Trout meg Lara legyőzése után - mégha nem is volt egyik sem egyszerű - akkor majd pont az üthető Khan miatt aggódik? Én nem tudom elképzelni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-02-08 20:06:27

@pittman: Bizony nem. Okos döntés ez Khan részéről - persze valahol szomorú is, hogy ennek a meccsnek lehet létjogosultsága -, mert nincs vesztenivalója ezen a meccsen, ha kikap, senki nem fogja leszólni és nem is kell sokat szenvednie. Ha meg valami csoda folytán nyerne, amikor sok minden megváltozna körülötte. Mondjuk az arroganciája meg az arca valszeg nem ismerne határokat...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-02-08 19:56:17

@Roy Jones Jr.: Én igazából azt nem értem, hogy Alvarez miért ment bele. Ha kiüti Khant, nem nagy dicsőség. Ha az angol jól szerepel, akkor örökre átkozni fogják Canelot, hogy bezzeg Garcia, Prescott kiütötte Khant rövid idő alatt. Ha Khan nyer, az meg óriási presztizsveszteség Alvareznek...

» sziporka   válasz erre
    2016-02-08 19:53:41

Kikapni meg aztán Brook-tól vagy Garcia-tól sem olyan nehéz...

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 19:50:36

@sziporka: Az újabb hírek szerint a WBC váltósúlyú kötelező kihívói posztját bukja így Khan, ez engem is meglepett, de amúgy egyetértek veled, a Brook-meccs megvárja, viszont ha most az jönne és kikapna, akkor ez a meccs örökre ugrott volna...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-02-08 19:46:08

@fixpont: "Es az lehet, hogy anyailag jol jar, de a vereseg az vereseg, az a kerdes, anyagilag, hogy jart volna, ha mondjuk legyozi Brookot, legyozi Garciat, ezt ezzel kell osszehasonlitani, tavlatosan, nem azt, hogy egy meccsel mennyit fog keresni. Ez rovidlatas. "

Itt nincs igazad. Én is leírtam korábban, meg külföldi oldalakon is ezt olvasni. Akárhogyan kap ki Alvarez ellen, a Brook és Garcia meccsek mindig ott lesznek. Azzal, hogy középsúlyban bokszol Khan, senki sem fog neki szemrehányást tenni, ha kiütik. Ha végigállja mennybe megy, ha megnyeri szerintem még a p4p listára is felkerül. Ha veszít, akkor is kiállhat még Brookkal, Garciaval, viszont, ha most Brookkal állt volna ki, és kikap, akkor már soha nem kapna pénzes meccset. Így akár kettőre is van esélye, aztán szépen vissza is vonulhat utána.

» sziporka   válasz erre
    2016-02-08 19:40:33

@miskacarus: Egyetértek. De mi a kérdés vagy mire akarsz ezzel kilyukadni?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-02-08 19:38:46

@pittman: Khm... izéééé... nem font. :D

    2016-02-08 19:37:53

@csiga: Valami azt súgja, hogy nem font... :-) (mert akkor felfelé kellene menni :-))

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 19:31:01

@Roy Jones Jr.: par szazezret Alvarez egyedul is csinal,nem kell hozza Khan se

» miskacarus   válasz erre
    2016-02-08 19:28:23

@pittman: Én is, pedig 117-ről nem lenne könnyű! :D

    2016-02-08 19:23:07

@csiga: Hát Mayweather-ért én is lemennék... :-)

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 19:19:29

@csiga: Igazad van! Az is egy kényszer PPV lesz, ha lesz. De szerintem lesz egyébként.

@tomi: Amikor PPV-ről beszélünk, az mindig kizárólag az USA-belit jelenti. Hogy Angliából mennyi fog befolyni Khannak az időeltolódás miatt, azt nem tudom.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-02-08 19:16:15

@pittman: Persze! Viszont Golovkin egyszer azt mondta, hogy ő egyetlen ember kedvéért lemegy 154 fontra. De az Mayweather lett volna.

    2016-02-08 19:12:45

@fixpont: Én sem érzem azt a nagy elszántságot Canelóban, hogy nagyon menni akarna Golovkin ellen.

    2016-02-08 19:11:36

@Roy Jones Jr.: Roy- PPV-be nem jöhetnek bele az angol eladások, vagy ahhoz az HBO-nak semmi köze?

    2016-02-08 19:08:38

@csiga: Az ellenfelet gyengíti.

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 19:07:56

@csiga: Ugy meg kulonosen, hogy Cotto, Khan eseteben nalanal tobb mint 10 fontottal kisebbekkel bunyozik. Az eddigi ellenfel valasztasaihoz kepest, amik jok voltak, ez nevetseges. Es a hab lesz a tortan, hogy Khan utan megint passzoljak majd GGG-t valami indokkal.

» fixpont   válasz erre
    2016-02-08 19:07:16

@pittman: Azért ez a köztes súly meglehetősen nevetséges kifogás. Canelo részéről meg különösen. :)

    2016-02-08 18:58:33

@fixpont: Kifogytam az érvekből, de egy kedvenc oldlam elég jól összfoglalja a dolgokat GGG-vel és a köztes súllyal kapcsolatban is. :-)Minden estre hype van!

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 18:48:55

@Roy Jones Jr.: Állítólag lesz Kovaljov-Ward. Én nem nagyon hiszek benne.

    2016-02-08 18:46:49

@pittman: Egyetértek, a 0 barokkos túlzás, mert Khant azért túlzás hurkának nevezni. De én sem adok neki 10%-nál többet, hogy nyer. És elsősorban azért nem, mert üvegállú. Egy kis túlzással mindenki leütötte, akivel bokszolt.

    2016-02-08 18:46:00

Egyébként amit nem kalkuláltam talán be az előbb, hogy tavaly sok PPV-s meccs volt (Floyd 2 meccse, Cotto-Alvarez, Golovkin-Lemieux), 2016-ban viszont csak a Pac-Bradley-ről tudunk és az Alvarez-Khanról, illetve valószínű még Alvarez szeptemberi meccse is Golovkin vagy más valaki ellen (de az ellenfélfüggő is talán). Szóval gondolkodhatnak úgy az amerikai nézők, hogy 2 vagy 3 PPV még belefér a büdzsébe...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-02-08 18:37:11

@csiga: Az sincs kizárva, és nem is azt mondom, hogy ő az esélyes, csak nem írom 0-ra.

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 18:36:51

@pittman: A ringben az lesz a duplaja is, de nezd meg pl. Canelo nem akar GGG-vel 160ban menni, holott a ringben mindenki tudja, hogy mar o a nagyobb, de azt hangoztatja, hogy nem akar elonyt adni GGG-nel, szoval akkor ott meg mi az 2 kilo? :D

Khannak nullahoz kozeli az eselye, mert Canelo nem csak nagyobb, de jo bunyos is, nem egy nevenincs senkivel boxol, aki nagyobb, hanem azzal aki Mayen kivul kitakaritotta a nagyvaltot.

Es az lehet, hogy anyailag jol jar, de a vereseg az vereseg, az a kerdes, anyagilag, hogy jart volna, ha mondjuk legyozi Brookot, legyozi Garciat, ezt ezzel kell osszehasonlitani, tavlatosan, nem azt, hogy egy meccsel mennyit fog keresni. Ez rovidlatas.

» fixpont   válasz erre
    2016-02-08 18:34:39

@pittman: A ringben lesz köztük 8 kiló...

    2016-02-08 18:28:10

@fixpont: Mondom, a fő érv, hogy már hetek óta erről beszél a világ. Ez kicsit meg fogja lódítani a PPV-t. És a 0 esélyben sem értek egyet. Álltál már ringben, mi az a 4 kiló?

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 17:58:19

@fixpont: Én is olvastam ezt a marhaságot, de mi mást is nyilatkozhatna?! Richard Schäfer anno a Mayweather-Mosley előtt azt nyilatkozta, hogy szerinte a 4 (!) milliós eladás is elképzelhető, lett 1,4 millió, ahogy kb. az értelmes emberek várták, szóval maradjunk a józan észnél szerintem...

Alvarez - ahogy a Mayweather meccs után kiderült - egy 300-350 ezres bunyós (Angulo, Lara), Cotto ugyanez volt nagyjából a puerto ricoiaknál és sikerült megszólítani 1-200 ezer amerikait, hiszen ez egy kiváló párosítás volt eleve. Ezért produkált egy nagyon jó 900 ezres eladást.

De az Alvarez-Khan szerintem a közvélemény szemében ez egy kisebbfajta mismatch. Lehet itt Oscar vs Pac-kal jönni, csak ez semmiben nem hasonlít arra a meccsre, mivel Alvarez nincs leépülve, nem kell lefogyasztania semennyit és Khan még véletlenül sem Pacquiao akkori szintje...

Szóval van Alvarez 300-350 ezres bázisa, amihez hozzájöhetett 100-150 ezer Cotto legyőzésével az eseti szurkolók köréből, Khan bármit is hoz, az biztosan 50 ezer alatt van, szóval szerintem valahol 450-550 ezer körül várható reálisan a meccs...

Persze, tévedhetek én is, lehet, hogy több lesz, de az 1 milliós várakozás erre a meccsre szerintem kabaréba való és semmilyen alapja nincs...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-02-08 17:49:25

@fixpont: Én is olvastam ezt a marhaságot, de mi mást is nyilatkozhatna?! Richard Schäfer anno a Mayweather-Mosley előtt azt nyilatkozta, hogy szerinte a 4 (!) milliós eladás is elképzelhető, lett 1,4 millió, ahogy kb. az értelmes emberek várták, szóval maradjunk a józan észnél szerintem...

Alvarez - ahogy a Mayweather meccs után kiderült - egy 300-350 ezres bunyós (Angulo, Lara), Cotto ugyanez volt nagyjából a puerto ricoiaknál és sikerült megszólítani 1-200 ezer amerikait, hiszen ez egy kiváló párosítás volt eleve. Ezért produkált egy nagyon jó 900 ezres eladást.

De az Alvarez-Khan szerintem a közvélemény szemében ez egy kisebbfajta mismatch. Lehet itt Oscar vs Pac-kal jönni, csak ez semmiben nem hasonlít arra a meccsre, mivel Alvarez nincs leépülve, nem kell lefogyasztania semennyit és Khan még véletlenül sem Pacquiao akkori szintje...

Szóval van Alvarez 300-350 ezres bázisa, amihez hozzájöhetett 100-150 ezer Cotto legyőzésével az eseti szurkolók köréből, Khan bármit is hoz, az biztosan 50 ezer alatt van, szóval szerintem valahol 450-550 ezer körül várható reálisan a meccs...

Persze, tévedhetek én is, lehet, hogy több lesz, de az 1 milliós várakozás erre a meccsre szerintem kabaréba való és semmilyen alapja nincs...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-02-08 17:49:25

@pittman: De kb 0 eselye van gyozni, amikor a varhato nyereseg/veszteseget merlegeled egy ugynek, melle kell tenned a valoszinuseget, amivel ez bekovetkezik, hiaba nyerne rengeteget a gyozelemmel, ezt majdnem 0-val kell szorozni mint esellyel, igy aztan az eredmeny meg mindig kozel 0 marad. Ezert nincs igazad. Hiaba fogja a meretre ha veszit a vereseg az vereseg. Kulonosen ha kiutik. Az a baj ezzel a meccsel, hogy szakmailag zero ertelme van, penzuigyi szempontbol lehet valami, de ha egy Khan szintu bunyos 30 evesen mar erre megy ra ilyen nyiltan, akkor lenyegeben nincs jovoje es ezt maga is igy latja.

» fixpont   válasz erre
    2016-02-08 17:44:22

@fixpont: Alepvetően azért, mert a bejelentés óta erről beszél az egész világ.
Másodszor pedig azért, mert csak győztesen jöhet ki a dologból. (Ha veszít a méretre fogja, de szerintem - és mások szerint is - gyorsaságával és technikájával, akár nyerhet is. Akkor övé a világ.)

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 17:41:40

@fixpont: Azért egy ideje már ODLH is kb. olyan szinteken nyilatkozik, mint Roach mester.

» ogreface   válasz erre
    2016-02-08 17:32:57

@pittman: Miert? Ez egy majdnem tuti buko meccs neki. Marmint mi az a cel, amit feltetelezes es ami miatt okos huzasnak tunik?

» fixpont   válasz erre
    2016-02-08 17:27:04

Nehéz belelátni, de számomra egyre zseniálisabbnak tűnik Khan húzása.

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 17:25:10

@Roy Jones Jr.: "Canelo’s promoter Oscar De La Hoya of Golden Boy Promotions is expecting the Canelo vs. Khan fight to bring in better pay-per-view numbers on HBO than the 900,000 buys Canelo’s last fight against Miguel Cotto brought in last November.

De La Hoya believes the Canelo-Khan fight can bring in over 1 million buys. I think there’s a good chance that the Canelo-Khan fight could bring in over 1 million PPV buys. "

Oszi szerint megdonti a PPV eladas a Cotto 900k-t es el fogja erni az 1 milliot. Nyilvan lehet bloff is persze a nyilatkozat.

» fixpont   válasz erre
    2016-02-08 17:24:44

Hát, nagyobb esélye van, mint Bedáknak.

» batka1   válasz erre
    2016-02-08 17:14:36

@Arcos Harcos: Nem is az! Ez a meccs nem azért lesz PPV-ben, mert Khan is eladható, hanem mert másképp nem lehet kigazdálkodni Alvarez meg Khan együttes meccspénzét...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-02-08 17:09:00

@miskacarus: És szerinted ki fogja azt a párszázezres PPV-eladást összehozni? Nem az USA-ban kutyát nem érdeklő Khan, az biztos...

Khannak lesz szerintem kb. egy 2 milliós garantáltja és majd megkapja ehhez az angol tv-s pénzt, az amerikai PPV meg Alvarezé lesz és a Golden Boy-é. Ettől többet keresett volna sokkal, ha Brookkal bokszol, mert ott is hasonló bevétellel számolhattak volna, de ott a pénzelosztás az ő javára történt volna, itt meg nem így lesz és az meg nem kérdés, hogy Brook könnyebb ellen lenne, mint Alvarez...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-02-08 17:06:25

@miskacarus: Állítólag Khan nem ppv képes.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2016-02-08 17:04:57

@pittman: Na igen csak itt lesz meg par szazezer ppv eladas is.

» miskacarus   válasz erre
    2016-02-08 16:24:37

Szerintem ha végigállja, már az nagy szó.

Mondjuk Canelo-t nem lehetetlen kimozogni, megtette ezt már May, és Lara ellen sem sikerült Alvareznek a meccs elején belőnie a távot. Viszont épp e két meccs összehasonlításának eredménye miatt aggódhatna Khan. Ugyanis míg May ellen Alvarez végig rossz taktikával bunyózott és teljesen tanácstalan volt, addig Lara ellen pár menet után váltott és totális offenzíva alá vette a kubai testét. Le is lassult a végére. Ha ezzel a taktikával Canelo Larat utolérte, és meneteknként kétszer-háromszor sikerült a testét csépelnie, akkor Khant is előbb-utóbb elkapja. Nagyon óvatlan dolog nem észrevenni Khanék részéről, hogy a Mayweather elleni és a Lara elleni Canelo nem ugyanaz a két bunyós.

» sziporka   válasz erre
    2016-02-08 15:53:34

@VMVKWA: Van, aki azt mondja Brook-kal többet keresett volna. Wembley (80 000) vs. T-Mobile Las Vegas (20 000)

» pittman   válasz erre
    2016-02-08 15:40:54

@vizsahal: ja és persze, ha ne adj isten tényleg nyer, akkor meg abszolút szupersztár státuszba kerül. igazából nem tudom eldönteni, hogy tényleg ennyire hisz magában és azt gondolja, hogy may, pac szintű bunyós vagy pedig épphogy már nem hiszi, hogy igazi nagy sztár tud lenni.

» vizsahal   válasz erre
    2016-02-08 15:07:31

@VMVKWA: szerintem úgy értette, hogy nem vállalva kockázatot több egyszerűbben behúzni és közben építeni magát. nekem egyébként az az érzésem, hogy unja már a bokszot és nem volt türelme ehhez már. legyen inkább egy nagy zakó, nagy pénzért.

» vizsahal   válasz erre
    2016-02-08 14:59:30

Az okfejtés nagyon jó (persze magát Paccal összehasonlítani biglol), de ennek a mondatnak végképp semmi értelme:
"Elfogadhattam volna könnyebb mérkőzéseket, amivel többet kereshetek,.."
Wtf? Ki ellen keresett volna többet (aki ráadásul könnyebb ellenfél)? Csak Paccal és Mayyel max...

» VMVKWA   válasz erre
    2016-02-08 14:48:47

Nagy dobás = nagy bukfenc! (jelen esetben így fest)

» All_in   válasz erre
    2016-02-08 14:42:18
Ugrás az oldal tetejére