×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Vélhetően május - június környékén ismét megmérkőzik 2016-02-08 14:48:10 https://www.profiboksz.hu/2016/02/08/haye-fury-ismet-gyozni-fog-klitschkonak-vege/

Haye: Fury ismét győzni fog, Klitschkonak vége

Vélhetően május - június környékén ismét megmérkőzik egymással a nehézsúly korábbi világbajnoka, Wladimir Klitschko és a tavaly novemberben őt legyőző jelenlegi WBO/WBA címvédő Tyson Fury. A Klitschkotól korábban vereséget szenvedő, nemrég visszatért David Haye úgy gondolja, a hamarosan 40 esztendős Klitschko nem lesz képes visszavágni honfitársának: "A Klitschko-korszaknak vége, Fury megint győzni fog. Nem látok rá esélyt, hogy Wladimir bármiben is fejlődjön az első meccshez képest. A második összecsapás szerintem még rosszabb lesz számára, de ez nehézsúly, bármi megtörténhet. Fury már feladta az IBF övet és ha így folytatja, akkor semmi nem marad a kezében. Azt mondta, egy Deontay Wilder elleni mérkőzés sem érdekli, mert az amerikai csak egy kosárlabda játékos. Elég megdöbbentő, hogy a nehézsúlyú világbajnok bejelentgeti, hogy a legveszélyesebb kihívókkal nem hajlandó kiállni. Ez elég sokat elárul Fury-ról."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Krissz: mitől nagy bokszoló Wlad, hogy pl le tudta bírkózni Povetkint?! :-D ha még Lewis-ra mondod, hogy nagy bokszoló, akkor ok, bár ő sem volt verhetetlen. Ja nagy bunyós Wlad a kis piszkos trükkjeivel együtt remélem, hogy fury legközelebb ki is üti, szerintem így lesz! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-10 22:51:58

Remélem Wladimir megmutatja ennek a bohócnak hogy mi lakozik benne. Mindenki Fury győzelmében hisz,csak nehogy meglepődjenek. Haye ne szóljon semmit,mert nem valami nagy boxoló,Wladimir viszont az ,az volt és az is lesz. Hajrá Wlad !!!

» Krissz   válasz erre
    2016-02-09 18:07:10

"Elég megdöbbentő, hogy a nehézsúlyú világbajnok bejelentgeti, hogy a legveszélyesebb kihívókkal nem hajlandó kiállni. Ez elég sokat elárul Fury-ról."

ezzel egyetértek..

» leslie   válasz erre
    2016-02-09 16:36:07

@Leccgocsemp: :D

» Shaham   válasz erre
    2016-02-09 12:42:50

Persze lehet, hogy ez ennyire egyszerű. Nem kell mindenhol a konspirációt keresni :-))) Csak már a meccs felvezetésénél látszott, hogy valami nem stimmel, de nem akarom ismételni ugyan azt. Persze az is lehet, hogy Wladot bosszantotta a ring borátásának cseréje, mint tudjuk ő egy uriember, ezért csak egyfolytában hezitált, nem akarta talán nagyon durván merevre ütni Furyt, nehogy nagyon megüsse magát a kemény talajon :-)))

» Leccgocsemp   válasz erre
    2016-02-09 12:41:38

@Romsy: Szntem nem gyorsabb. Lábon elég jó Fury, de Wlad is ott volt. Tudta zárni a szögeket stb. Egy dolgot nem csinált, nem ütött. Fizikailag Wlad még mindig ott van, uh itt fejben és taktikai problémák voltak.

» Shaham   válasz erre
    2016-02-09 12:38:11

egyrészt Fury sokkal magasabb, hosszabb karú és sokkal gyorsabb is, képtelenség erre készülni, főleg hogy sosem volt még ilyen ellenfele.

    2016-02-09 12:32:55

@Leccgocsemp: Az nem stimmel, hogy Wlad fejben full kuka volt és egyszerűen nem volt elég bátor odaállni és kockáztatni. Várta a tökéletes ütést, kontrázni akart, helyzeteket hagyott ki és így Fury full egyszerűen kipötyögte. Úgy bokszolt Fury ellen, ahogy a törpe ellenfelei ellen szokott. Nem így kellett volna. Visszavágón vagy odateszi magát, vagy ugyanez lesz...

» Shaham   válasz erre
    2016-02-09 12:30:21

@Romsy: Lehet. Vagyis ilyen egyszerű lenne a magyarázat? Vagy hirtelen Fury lett az abszolút verhetetlen nehézsúlyú? Nem áll ossze a kép a visszavágóig, vagy a következő TOP 10-es ellenfeléig.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2016-02-09 12:28:36

@Leccgocsemp: bullshit.

    2016-02-09 12:17:05

Valahogy furcsa, hogy a ringbe vonuláskor Fury szemlátomást a győzelme teljes tudatában érkezett a meccsre, amig Wlad láthatóan feszülten, lemondóan, sőt szemlesütve. Többször észrevehető volt, hogy Fury fedetlenül állt Wlad előtt karnyújtásni távolságra, és ütés helyett visszahúzta a jobbkezét, mármint Wlad. Mint akit valami (vagy valaki?) akadályoz abban, hogy bevigye a szokásos ütéseit. Furynál nem láttam semmi extra technikát az ütéseiben, ilyeneket Wlad ezelőtt védeni, vagy hatástalanitani tudott, most meg szokásától ellentétesen üttette magát. Miközben nem állt ólomlábakon. Nem hiszem, hogy pl. a szintén magas és sokkal technikásabb Thomson elleni Wlad nem oldotta volna meg szinte félkézzel ezt a Furyt. Valami nem stimmel. Azt is furcsállom, hogy Fury amint nyilatkozta, nem akár már bokszolni, szerintem tudja, hogy a TOP 10-ből jópáran ledarálnák őt. Mi ennek a rejtélynek a megoldása? Nem hiszem, hogy Fury süket dumájától ilyedt meg Wlad, meg a nagy termetétől, esetleg a furcsa rinbéli rángatózásától.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2016-02-09 12:14:01

@Jersey Joe: Amit pedig a 11. menet végén látunk, az elég érdekes lehet a következő mérkőzésen is.
Odaállt Fury és majdnem kiütötte Klicskót két balos-sal...

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-09 08:24:59

@lacix76: Számomra sokkal érdekesebb:

1:16:35-től

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-09 08:23:22

@lacix76: Mert Fury már elhajolt...

Viszont ez alapján a videó alapján látható, hogy Klitschko azért még eléggé mozgékony. Nem a mozgékonyságával volt baj.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-02-09 08:19:15

@bpjotruska: Majd meglátjuk a visszavágó után, hogy mi lesz! ;)

» ogreface   válasz erre
    2016-02-09 00:10:01

@bpjotruska: na igen, de ebből is látszik, hogy mekkora szerencse számára, hogy a nehézsúly trónjára kerülhetett (persze mindettől még az is simán lehet, hogy neked lesz igazad és folytatja, tán még azt is elhiszi magáról, hogy képes mindenkit legyőzni, annyira nem ismerem én sem :))

» superman   válasz erre
    2016-02-08 22:35:55

https://www.youtube.com/watch?...
Egy óra 13 perctől nézzétek.Wlad miért állitja meg a jobb egyenest ?

» lacix76   válasz erre
    2016-02-08 21:53:41

@superman: Lehet igazatok van, es tobbet er neki a buszkesege. Szerintem a penzt jobban szereti :-) ( erre utalhat az is, hogy Haye ellen kiallt volna, es ott nem lett volna VB-cim, csak sok penz es egy nagy pofara eses jo esellyel )

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-08 21:31:21

@bpjotruska: őszintén szólva én egyetértek Ogre-val, Fury-t pont el tudom képzelni, hogy ezt megcsinálja. Valljuk be, ő nem Lewis, Klitschko vagy Joshua, akik hatalmas amatőr tehetségként vágtak neki a profi nehézsúlynak, a súlycsoport meghódításának tervével, akiktől nagyon sokan és ők maguk is azt várták, hogy a boksztörténelem korszakos alakjaivá váljanak. Fury nem egy olyan igazi sportember és tehetség, mint ők, inkább egy ügyes showman, aki jókor volt jó helyen és élt a szerencséjével. Ha már szóba került Douglas, vajon nem érte volna -e meg neki is visszavonulni a Tyson-meccs után? Azóta is találgatnák, hogy mire ment volna Lewis-sal, Holyfield-del, Bowe-val, Foreman-nal. Ha hamarosan lenyomják, rá is csak úgy fognak emlékezni, mint a pl. a Tyson-verő Williams-re vagy McBride-ra. Szóval majd kiderül, hogy mi neki a fontosabb, a plusz lóvé vagy hogy élete végéig a veretlen (sőt ő majd úgy mondja, hogy legyőzhetetlen) vitathatatlan nehézsúlyú bajnok képében tetszeleghet.

» superman   válasz erre
    2016-02-08 21:12:53

@Feeder: Szerintem is csak a szaja jar Furynak. Tudja o jol, hogy ha megint legyozi Klicseket utana fog meg csak igazan keresni. Az a penz meg amit eddig keresett konnyen elfogyhat a jovoben.
Douglas is azt mondta, hogy eleg penze van mar, megis visszatert a Holy meccs utan 6 evvel. Gondolom addigra az "eleg penzbol" nem sok maradt nala sem.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-08 20:28:56

@ogreface: Hat akkor ezt maskeppen latjuk, szeritnem Fury annal jobban szereti a penzt, no meg boksozlni is szeret, en ugy erzem, bar a fizikuman eleg gyakran latszik, hogy az edzeseket neha hajlamos elhanyagolni, de a meccseit szerintem elvezi.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-08 20:20:57

@Slajos: Persze utólag már könnyű okosnak lenni,toronymagasan Wlad volt a jobb mindenkinél,a meccs előtt senki nem adott esélyt Furynak max ő maga.
Egyébként simán el tudom képzelni én is hogy befejezi,azt hiszem annak idején Douglas mondta hogy szarik az övre,el is vesztette Holy apó ellen az övet rögvest de végig hangoztatta hogy neki ennyi elég,megvan a stex a többi nem számít.
De szerintem csak jár a szája,okosabb ő annál hogy kihátráljon a sportágból.
Szerintem amíg valaki nagyon meg nem veri csinálni fogja.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-08 20:18:20

Senki nem akar boxolni senkivel, Wilder meg a többiek ugyanúgy kerülnek mindenkit, ez a mai box. Haye-nek most az a baja hogy valószínű Fury nem akar majd vele bunyózni, de hát ez van, amikor akart akkor Haye nek voltak gondjai..

» gigaboly   válasz erre
    2016-02-08 20:16:42

@ogreface: "..vagy tőle vette Anthony az első lakókocsiját.."

Hat ez hatalmas :DDDDDD

» Slajos   válasz erre
    2016-02-08 20:06:04

@bpjotruska: "El tudjatok kepzelni Furyt, ahogy mondjuk 29-30 evesen uldogel otthon, megpocakosodva, es midnenhol az megy a mediaban, hogy mekkora nagy kiraly ez az Anthony Joshua, es hogy Lewis ota nem volt ilyen neehzsulyu bajnokuk a birteknek?"

Simán! Pont tojna ő az egészre és benyögné azt, amit írtam: Győzzetek le ti kétszer Klicskót,utána ugassatok! Én vagyok a nehézsúly vitathatatlan bajnoka, ti meg csak jártassátok a lepénylesőtöket Hurka Gyurkák, a sas nem vadászik legyekre stb.!
Wilderre megvan a kifogása, szerinte egy egyszerű kosaras, Haye szerinte csúnyán átvágta őt, nem ad neki lehetőséget, Joshuára is kitalál valamit, mondjuk kiderül, hogy tejtestvérek voltak, vagy egy focicsapatnak drukkoltak, vagy tőle vette Anthony az első lakókocsiját...

» ogreface   válasz erre
    2016-02-08 19:20:49

@superman: Rakenyszerulve nyilvan nem lesz a bunyora, epeszu ember gondolom 1 millio fontobol is megel elete vegeig, no de hany olyan bunyost tudtok mondani, aki fiatalon azt mondta, hogy ennyi eleg volt, mit nekem az a par millio, amit meg kereshetnek, inkabb visszavonulok es elem bekesen az eletem.
Szoval en nem hiszem, hogy pont o lesz az, aki nemet tud mondani a meg tobb penzre, foleg ugy, hogy a jovo egyik legnagyobb igerete egy szinten brit gyerek, aki ellen az egesz vilag megnezne ot. El tudjatok kepzelni Furyt, ahogy mondjuk 29-30 evesen uldogel otthon, megpocakosodva, es midnenhol az megy a mediaban, hogy mekkora nagy kiraly ez az Anthony Joshua, es hogy Lewis ota nem volt ilyen neehzsulyu bajnokuk a birteknek? Nem olne meg a sarga irigyseg ettol, es nem vetne szet az ideg, amikor azt modnogatnak az emberek, hogy Fury csak azert vonult vissza, hogy Joshua ne torolje fel vele is a padlot?

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-08 18:27:45

@Feeder: "..ha még egyszer legyőzi valóban visszalépés lenne neki bárkivel is bokszolni,hisz mindenki gyengébb mint Wlad.."

Nem biztos. En peldaul nehezen tudom elkepzelni, hogy pl. Joshua vagy Wilder olyan beszarian bokszolna Fury ellen mint ahogy Wlad tette. Azt meg azert nem gondolom hogy Fury annyira a mezony folott allna boksztudasban, hogy egy batran bokszolo Joshua szintu bunyost siman megoldjon.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-08 18:24:17

A visszavágó bevételével együtt szerintem annyi pénze lesz, amennyiből élete végéig jól élhet. Tehát anyagilag nem lesz rákényszerülve a folytatásra, a motivációja amúgy is mindenképpen gyengül, nagy kérdés, hogy a nehézsúly királyaként visszavonul vagy további meccsekkel megkockáztat egy óriási bukást - amire elég nagy esélye lenne, ha pl. megpróbálná egyesíteni a címeket, vagy kiállna a top-kihívókkal.

» superman   válasz erre
    2016-02-08 18:20:42

Egyszer már legyőzte,ha még egyszer legyőzi valóban visszalépés lenne neki bárkivel is bokszolni,hisz mindenki gyengébb mint Wlad.
Persze hogy a nevek nem motiválják,majd motiválja a pénz,jelenleg ő a legjobb,ha bárki is bokszolni akar vele fizessék meg,ő szabja az árakat.
Egyszerű képlet ez.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-08 18:02:41

@bpjotruska: "tobb millio fontot kereshetne a kovetkezo par meccsen pl Anthony Joshua, Haye vagy akar Wilder ellen."

...és mi lesz utána a megtépázott egóval? :)

» ogreface   válasz erre
    2016-02-08 17:55:27

@ogreface: "Viszont ha Fury győz megint, akkor szerintem visszafog vonulni, nem marad motivációja, végül is olyat tett, amit tíz éve nem sikerült senkinek, ráadásul kétszer!"
Hat azert egy olyan viszonylag fiatal bunyosnak, mint Fury, eleg nehez lehet vilagbajnokkent visszavonulni, es tudni, hogy tobb millio fontot kereshetne a kovetkezo par meccsen pl Anthony Joshua, Haye vagy akar Wilder ellen. Persze, tudom, hogy van eleg penze mar, es kulonben sem a penzert csinalja, de azert nna ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-08 17:45:56

"Fury már feladta az IBF övet és ha így folytatja, akkor semmi nem marad a kezében. Azt mondta, egy Deontay Wilder elleni mérkőzés sem érdekli, mert az amerikai csak egy kosárlabda játékos. Elég megdöbbentő, hogy a nehézsúlyú világbajnok bejelentgeti, hogy a legveszélyesebb kihívókkal nem hajlandó kiállni."

Mi történt, hogy Haye pont saját magát hagyta ki ebből a felsorolásból? Mint tudjuk, Fury kijelentette, hogy vele se hajlandó kiállni.

""A Klitschko-korszaknak vége, Fury megint győzni fog. Nem látok rá esélyt, hogy Wladimir bármiben is fejlődjön az első meccshez képest."

Wladnak nem fejlődni kéne - ebben a korban már nehéz is lenne -, hanem tökösen odaállni és tokától bokáik szórni az angolt, amíg van benne szufla. Viszont pont ezek a tökök hiányoznak Klicskónak és kisebb csoda lenne, ha addigra kinőnének neki. Viszont ha Fury győz megint, akkor szerintem visszafog vonulni, nem marad motivációja, végül is olyat tett, amit tíz éve nem sikerült senkinek, ráadásul kétszer!
Viszont ezáltal megint nyitottak lesznek a világbajnoki címek és küzdhetnek a Dunyhapuhosok az övekért, még "színesebb" lesz a nehézsúly felkavart állóvize! :)

» ogreface   válasz erre
    2016-02-08 17:30:47

@deniro2: Kar lenne annyit varni egy menetre. Ortiz, vagy Helenius, de meg Duhaupas is erdekesebb lenne szerintem Scott-nal, vagy joforman barki a top-30bol, aki birja a pofont es nem dol el az elso menetben. Szamomra nem sok derult ki Haye-rol DeMori ellen, azon kivul, hogy jo nagyot ut es talan picit lassult, de meg mindig gyors.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-08 16:57:35

@bpjotruska: Mondjuk Haye sokat kihagyott, akár még Scott is beleférne most. Persze sportértéke nem lenne a meccsnek, de az első pár meccse nyilván nem is erről szól...

» deniro2   válasz erre
    2016-02-08 16:51:57

Különben amit a klicskó-fury visszavágóról mondott, az a reális forgatókönyv.

» Winwin   válasz erre
    2016-02-08 16:47:19

"Elég megdöbbentő, hogy a nehézsúlyú világbajnok bejelentgeti, hogy a legveszélyesebb kihívókkal nem hajlandó kiállni. "
Ezek utan mar csak az hianyzik, hogy te meg bejelentsd a Malik Scott elleni meccset, es akkor aztan meg van mentve a nehezsuly, mi nezok pedig meg vagyunk b... :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2016-02-08 16:41:23
Ugrás az oldal tetejére