×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Március 26-án, a veretlen Sullivan Barrera ellen próbálja magát 2016-02-05 08:59:02 https://www.profiboksz.hu/2016/02/05/ward-en-akarom-kovalevet/

Ward: Én akarom Kovalevet

Március 26-án, a veretlen Sullivan Barrera ellen próbálja magát félnehézsúlyra hangolni a korábbi nagyközépsúlyú világelsõ Andre Ward. A veretlen ökölvívó az év vége felé várhatóan megmérkõzik majd a súlycsoport jelenlegi legjobbjával, Sergey Kovalevvel, aki a WBO/IBF/WBA öveket birtokolja. Ward elmondása szerint nagyon várja a lehetõséget és szeretne összecsapni a pörölykezû orosszal: "Úton vagyunk afelé Sergey Kovalevvel, hogy megmérkõzzünk. A mérkõzés ténye már eldöntött dolog, a kérdés csak azon van, hogy mikor kerül rá sor. Szerintem év vége felé fog megtörténni a dolog. Õ a divízió legjobbja, eddig mindenkit rommá vert, és állítólag mindenki kerüli - nos, akkor õ az én emberem! Kovalev jó ökölvívó és persze nagyokat tud ütni. Tisztelem amiatt is, mert hajlandó elmenni az ellenfél vadászterületére és otthon veri meg a riválisokat. Ez azt tükrözi számomra, hogy mentálisan borzasztó erõs és megingathatatlan. Az igazi kihívások pedig errõl szólnak. Nem kihívás olyan ellenfeleket válogatni, akikrõl tudod, hogy veszíteni mennek. Azok a jó meccsek, amikrõl azt mondják 50-50 százalékban esélyesek a felek."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Slajos: Igazából szerintem hasonlóan látjuk a dolgot. Csak a magam részéről úgy érzem hogy a Dawson utáni bombaformában levő Ward képes lett volna olyan meccset csinálni, mint mondjuk Mayweather Alvarez ellen. A jelenlegi Kovalev ellen, meg elképzelhető h annak a teljesítménynek a bő 80%a semmire nem elég.
Kovalev félnehézben is mészáros, Ward hamar elálmosodik ha túl sok vitamint kap be. A másik oldalról nézve, egyáltalán nem vagyok meggyőződve arról h Sergey összefossa magát attól h lenyeljen pár ütést ha cserébe pozícióba kerülhet :D.

    2016-02-08 19:30:25

@gege322.GG: Ez így van!

    2016-02-08 18:55:50

Kegyetlen jó mérkőzés lesz! Ha ward megoldja kovaljovot, amit én nem hiszek pedig ward az igazi profeszor a ringben, de az a presszio amit kovaljov az ellenfelekel művel felfogja örülni wardot, ha mégis megveri kovaljovot bérelt heje van a phond for phound lista legelejére.

» gege322.GG   válasz erre
    2016-02-08 18:51:00

@Fidel: Lehet hogy Ward valamivel gyorsabb labon is de en ugy ertettem, hogy egeszeben veve a labmunkaja nem jobb mint Sergeye. Kovalev tobbet is mozog labon mint Ward.

Ward komplexebb bunyos mint Kovalev. Ertem ez alatt, hogy mind vedekezesben, mind vivasban, mind kozelharcban top szinten van. Kovalevnek ezzel szemben pl. a kozelharc gyengeje. Ritkan is megy bele kozelharc szituacioba, inkabb fog ha ugy adodik. A vedekezese is gyengebb mind Warde, tobb utest is bekap mint Andre, habar ez adodik abbol is hogy presser bunyos leven tobbet is tamad.

Viszont Kovalev utemerzeke es tamadasi kepessege jelenleg a legjobbak kozt van sulycsoportoktol fuggetlenul. Ilyen kepessegekkel egyben egy bunyosban Ward meg nem talalkozott, raadasul ez meg rombolo utoerovel is parosul. Nem biztos hogy Andre ezt igy egyben meg fogja tudni oldani. 40% eselyt adok ra neki meg a top Andrenak is.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-07 20:32:28

@Slajos: Saját súlyában lehet h tényleg klasszis ezekben Kovalev. De egymáshoz képest!! a régi Ward önmagában a súlycsoportkülönbségből adódóan kézen lábon szó nélkül gyorsabb. Ütemérzék lehet X tőlem, nem láttam túl sok meccsüket.
Csak az biztos h 3,5éve volt már a Dawson meccs ahol nagyon nem azt a végeredményt vártam :D.

    2016-02-07 20:11:44

@Fidel: "..szerintem Ward-nál van a kéz/láb sebesség, ütemérzék, technika előny.."

A technika es kez-sebesseggel egyetertek de a labmunka es utemerzek teren Kovalev van olyan jo mint Ward, sot konnyen lehet hogy meg jobb is.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-07 18:12:29

@Slajos: Nehéz megsaccolni az ilyesmit. Top formában az én meglátásom szerint nem sok maccsa lenne Kovalevnek egy szerencsés sarokba terelésen, counter punch-on túl. Szimplán szerintem Ward-nál van a kéz/láb sebesség, ütemérzék, technika előny a tömeg/erő ellen és ennyi. Egyikük boxa sem érdekel különösebben, szóval abs neutrálisan mondom ezt.
DE így h Kovalev élete formájában van, Ward meg a totál 0-n, lehet h tényleg 50-50 a fene tudja. Így már egy barom érdekes meccs lehet.

    2016-02-07 16:59:48

@CHUBAKKA: Persze... megállítja ő, de csak azután, hogy vett magához tollat, papírt, azért, hogy autogramot kérjen tőle...

    2016-02-06 22:39:15

ha összejön akkor Ward meg fogja állítani Kovalevet!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-02-06 17:11:44

Kovaljov menetelese rendkívüli, emlékszem mikor még az első cím mérkőzése volt cleverly ellen sokan gondolták, hogy idáig tartott a szárnyalása , de győnyörüen nyert és azóta is csak szuper jelzővel lehet róla beszélni. Három vb övet plusz wbc gyémánt, rövid idő alatt megszerzése is mutatja hogy rendkívüli bunyós,

» gege322.GG   válasz erre
    2016-02-06 13:28:50

@edge: Tudtam, hogy a Mester tért vissza :D:D:D

» kovban   válasz erre
    2016-02-06 13:15:00

@Hobowithshotgun: OFF
Sztregowithshotgun

Kezded megint tulzásbavinni a hulyeséget. Persze nem gond, a kovetkezo után torollek egy mozdulattal, csak remeltem, hogy a sokadszori kitiltás után most hátha eszhez térsz.

    2016-02-06 12:16:46

@Fidel: Ugy beszeltek Wardrol mintha 4-5 evet hagyott volna ki. 1,5 evet hagyott ki es most 32 eves, a legjobb korban van. Ket rahangolo meccs Kova elott. Ha kikap Sergeytol az nem a kihagyas miatt lesz.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-05 23:49:11

Ha nem lett volna ennyi kihagyása Ward-nak, elvinne úgy 10 menetet egy érdektelenül unalmas meccsen. Mondjuk így igencsak izgalmas még ha talán nem is fair.

    2016-02-05 23:22:24

@Hobowithshotgun: Pont mint Hopkins!

» VMVKWA   válasz erre
    2016-02-05 21:49:52

Ha összejön a meccs Ward bohócsipkát ad csörgőkkel a favágónak.

» Hobowithshotgun   válasz erre
    2016-02-05 21:09:34

Az egyik legrokonszenvesebb alak ma a bokszban...

» THE LION   válasz erre
    2016-02-05 20:17:05

@csiga: 1 év az nem mindegy ??? Ha ezen rugózol, akkor a másikat akarod piszkálni

    2016-02-05 18:43:27

@Monroe Hutchen : Na ha már itt tartunk, Toney-t például kapásból jobb boxolónak találom mint Wardot.

    2016-02-05 18:38:03

@Monroe Hutchen: Minden bizonnyal igazad van. :D

    2016-02-05 17:17:56

@csiga: Egyszer majd rájössz, hogy nekem volt igazam Ward ügyben!

» Monroe Hutchen   válasz erre
    2016-02-05 17:10:40

@emgabor: A legendás James Toney mondhatni zörgő csontokkal feltornászta magát a nehézsúlyba és leiskolázott egy Evander Holyfieldet, aki szintén zseniális ökölvívó volt és mellette igazi harcos! James Toney nehézsúlyban is tisztességgel helytállt, Samuel Peter ellen először nyert, csak szépen ellopták a győzelmet tőle, és Hasim Rahman ellen is jobb volt, de még lehetne sorolni Toney sikereit! Bőven átlépte a súlyhatárait "erről ennyit" üdv!

» Monroe Hutchen    válasz erre
    2016-02-05 17:08:36

@gulogulo: Ward helyében én sem becsülném le. :)

    2016-02-05 17:06:54

@gulogulo: jobb

» gulogulo   válasz erre
    2016-02-05 16:27:16

@csiga: Én nem néznék keresztül Barreran sem. Nem olyan rossz bunyós a kubai. Darnell Boone-nál mindenképp. :-)

» gulogulo   válasz erre
    2016-02-05 16:27:06

@All_in: Ward lassan olyan lesz, mint a "német" bokszolók, ki nem teszi a lábát a fatornyos falujából.
De lehet, hogy lakhelyelhagyási tilalom alatt áll.

    2016-02-05 16:13:07

@Monroe Hutchen: Te mindig meg tudsz nevettetni! :D

    2016-02-05 16:08:33

@dodo2: Jah... áprilisban lesz 33...

    2016-02-05 16:07:36

@All_in: Kiírták már egy ideje. Megegyezés meg még mindig nincs, a Duvától származó idézet tegnapi.

» northpaw   válasz erre
    2016-02-05 14:53:17

@Monroe Hutchen: "a profi ökölvívás hamarosan térdre fog ereszkedni Ward előtt"

Azt azért még megvárom...

» ogreface   válasz erre
    2016-02-05 14:13:24

@northpaw: Ehhez képest 2016.03.26-ra kiírták a meccset..............
Oakland, Oracle Arena

» All_in   válasz erre
    2016-02-05 14:07:39

Akarja Kovalevet, de Barrerával már hónapok óta tárgyal, és még mindig nem sikerült megegyezni. Duva elmondta, hogy szinte lehetetlen Ward csapatával normálisan tárgyalni. Úgyhogy ezzel a Kovalev meccsel még várnék.

» northpaw   válasz erre
    2016-02-05 13:16:50

Mintaszerű, igazi bajnoki hozzáállás. Példaértékkel bírhatna sok beszari papírbajnok előtt!

    2016-02-05 12:20:23

@Monroe Hutchen: "A saját fegyverével verte volna meg,de ezt Mayweather is tudja, hogy Ward még tőle is magasabb szintet képvisel!"

Ezt nem gondolhatod komolyan. Ward Kovelevvel fog bokszolni nemsokára - remélhetőleg - aki félnehézben is kicsapkodja a legjobbakat is.
Milyen realitása lett volna egy May elleni meccsnek?

Ward tényleg nagyon jó bokszoló (az egyiknagy kedvencem) - jobbak is a meccsei mint Mayweatheréi voltak, de hogy Floydnak ki kellett volna állnia ellene???

Azt hiszem kicsit túlzásba viszed a Ward iránti lelkesedésedet

» emgabor   válasz erre
    2016-02-05 12:11:25

Ward mindig nagy tisztelettel nyilatkozik, ezért is lehet értékelni! Az igazat megvallva valahol sajnálom Floyd Mayweathert, fantasztikus képességei vannak és korszakos zseni "bérelt helye van a hírességek csarnokába" igazi géniusz volt a ringben..

De itt van Andre Ward, aki még nála is "magasabb szintet képvisel" a profi ökölvívás hamarosan térdre fog ereszkedni Ward előtt, persze lehet ezzel vitatkozni vagy nevetni, de Ward mindenkit le fog iskolázni!

Emlékszem mikor Floyd Mayweather és Robert Guerrero egymás ellen készültek és Ward mondta, hogy Guerrero is jó boxoló és okozhat problémákat Mayweathernek, erre Floyd rögtön beszólt Wardnak ! De gyorsan jött a válasz, Ward mondta, hogy vissza fogyaszt egy bizonyos szintig és utána lehet beszélgetni a ringben, de Mayweather erre már nem válaszolt!

A saját fegyverével verte volna meg,de ezt Mayweather is tudja, hogy Ward még tőle is magasabb szintet képvisel!

» Monroe Hutchen   válasz erre
    2016-02-05 12:02:06

Évente két nagy meccsel jól megszedhetné magát, de Kovalevnek 2 évente lesz egy nagy meccse így. És már 34.

    2016-02-05 11:34:24

Ez a beszéd, legyen meccs!

"Tisztelem amiatt is, mert hajlandó elmenni az ellenfél vadászterületére és otthon veri meg a riválisokat."

Mondjuk ha úgy vesszük, akkor ezzel egy kicsit saját magát is kritizálta... :)

» ogreface   válasz erre
    2016-02-05 11:14:26

Nem tudom mikori ez a kép-de elég jó formában van itt Ward.
Egyébként semmi oka nincs menekülnie Kovelev elől- van annyi esélye mint az orosznak szerintem.
Az 50-50 reális lehet

» emgabor   válasz erre
    2016-02-05 11:14:12

@dodo2: Remélem, hogy nem, de hány példát lehetne mondani ilyen játékosokra... Túl sokat is ..Kovalevet meg nem sajnálom, hogy kevés lesz a nagy meccse, mert ha nem egy cseljabinszki parasztgyerek lenne, és lenne egy ki esze, akkor nem játszaná a terminátort, hogy az ellenfeleket elzavarja, hanem szerény lenne. Sok pénzt az keres, és sok nagy meccse annak van aki elég erős ahhoz, hogy mindenkit megverjen, de nem annyira, hogy az ellenfelek ne akarjanak vele kiállni. Mayweather ilyen, de ilyen volt Muhammad Ali is. Kovalevtől jelentős részben Simakov eset miatt így is félnek, nem kellene ezt még fokoznia a nyilatkozataival, amire biztos hogy nem a menedzsment utasítja, mert annyira az nem hülye. Meg fog öregedni, Sillakh, Agnew, Muhammedi, Capareello szintű ellenfelekkel, akik bemennek két menetre, nem győzni, hanem bagóért. Terminátor még lehetne, és nagy ellnfeleket üthetne ki sorba, ha szerényen viselkedne, mert akkor nem félnének, hanem kiállnának. Hogy nem lesz nagy ellenfele, az lehet, hogy azért van, mert gondolt egyet az isten, hogy te tervezhetsz, én meg úgy végzek, hogy észre se veszed. Illett volna Simakov után nemcsak formálisan a templomba menni, hanem komolyan is venni az imát. Ha nem veszed komolyan, és terminátorkodsz, akkor a terminátortól elmenekülő Stevenson helyett kapsz Kaparellót, és kaparhatod a pénzt magadnak...

    2016-02-05 11:11:16

Viszont hülye lennék megmondani...

    2016-02-05 10:58:58

@dodo2: Ug gondolom, hogy Ward nem ilyen jatekos!

» zsoltyngy   válasz erre
    2016-02-05 10:58:03

Akarom, akarom, akarom, akarom, akarom, aztán meg mégse akarom.....

    2016-02-05 10:56:54

Nem akarok múltbeli példákat mondani hasonló taktikára, de a mi házunk táján kezdhetném, és ebben a súlycsoportban...

    2016-02-05 10:50:03

Ha lenne eszem és félnék Kovalevtől, de sem akarnám megmondani, én is ezt nyilatkoznám, aztán a meccs előtt két héttel egy edzésen "megsérülnék"
Kell majd egy jó meggyőzőember, aki majd a lelkesen bátorkodó, de sajnos Kovalev meccs előtt edzésen lesérült ?? Wardot mégis rábeszéli. Nem lesz könnyű. Talán 3-4 év múlva létre is jön.

    2016-02-05 10:48:30

Mindamellett, hogy zseniálisan bokszol még értelmesen nyilatkozik is.
Nagyon kíváncsian várom, mire mennek egymással.

» All_in   válasz erre
    2016-02-05 09:38:55

Valahogy éreztem, hogy ez a meccs is Oaklandben lesz... :)
Mindegy, szerintem Kovát ez tényleg nem mozgatja, remélem behúzza ezt a meccset, amúgy meg tisztelet Wardnak, mert tényleg kiáll a súlycsoport jelenlegi legjobbjával.

    2016-02-05 09:37:59

@dondannyboy: Mint mindig...helyen van az esze es igazi sportember!

» zsoltyngy   válasz erre
    2016-02-05 09:36:45

@dondannyboy: Ja, szerintem nem lesznek nagy spanok Wilderrel;)

» Peacock   válasz erre
    2016-02-05 09:34:27

Ward hihetetlenül korrekten nyilatkozik.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-02-05 09:25:00

Sok volt a kihagyas, nehogy ez usson vissza utolag...egy Kovalev szintu bunyos ellen ez kiutkozhet.

» zsoltyngy   válasz erre
    2016-02-05 09:23:51
Ugrás az oldal tetejére