×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/abc/l/LuisOrtiz3.jpg A WBA szervezet korábbi döntésének értelmében június 2016-01-09 12:21:46 https://www.profiboksz.hu/2016/01/09/ortiz-vs-ustinov-kovetkezhet/

Ortiz vs. Ustinov következhet

A WBA szervezet korábbi döntésének értelmében június 19-ig bezárólag, kötelező jelleggel a ranglistán 7. helyen jegyzett Alexander Ustinov ellen kell megvédenie az interim címét Luis Ortiznak. A WBA augusztusban azzal a feltétellel adott zöld utat a Matias Ariel Vidondo elleni találkozónak, hogy a győztes Bryan Jennings, majd Ustinov ellen teszi kockára a címét. Ortiz a Vidondo és a Jennings elleni mérkőzését is megnyerte, így a Golden Boy Promotions embereinek meg kell kezdenie a tárgyalásokat Ustinov csapatával. Ha nem sikerül egyezségre jutni, úgy versenytárgyalásra kerül sor és a győztes ajánlat 50-50 arányban kerül majd elosztásra.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Amugy Ustinovot nem sokan vallaljak be , mert azert nem veszelytelen bunyos, de viszont nem olyan ismert, es nepszeru, mint pl Haye, Joshua stb..hogy nagy penz lehessen keresni ellene. Amugy meg Ustinov-nak is a legnehezebb ellenfele lesz Ortiz szerintem.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-01-10 23:28:29

Gratula a párosításhoz. Főleg a kubai részéről. Egyik kihívás a másik után. Szerintem az első pár menetben van esélye a nagy fehér medvének, onnantól viszont borulhat is. De addig (a szerintem lassú kezdő) Ortiz jobb ha óvatosan macerálja... :P

» grabanc   válasz erre
    2016-01-10 23:06:11

@CHUBAKKA: Nekem Ustinov lassú darabos és gyenge, benne van hogy megtréfáljon valakit annyira nem rossz nem alibizni érkezik az biztos.

» antonio   válasz erre
    2016-01-10 22:57:07

de nagyon szivesen megneznek egy Ortiz-Joshua meccset. Az nagy durranas lehetne !! 👊 ✌

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-01-10 22:54:53

@antonio: Hat szerintem sem Ustinov fog nyerni, de biztos hogy nem fogja olcson adni a boret. Ortiz-nak most ez a helyzet uj lesz kicsit, hogy egy ekkora emberrel fog bunyozni. Egy biztos varos meccs nagyon. ✌

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-01-10 22:51:35

@CHUBAKKA: Meglepne ha Ustinov menetet nyerne!

» antonio   válasz erre
    2016-01-10 22:44:01

@antonio: Hat azert merget nem vennek ra, hogy ki is uti. De szerintem is Ortiz fog nyerni, bar nem lesz setagalopp. ✌

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-01-10 22:17:59

@CHUBAKKA: Ortiz szerintem kicsapja Ustinovot!

» antonio   válasz erre
    2016-01-10 22:12:27

Azert meg kell hagyni hogy Ortiz eleg kemenyen megharcol azert hogy a szervezet igazo bajnoka legyen , vagy szuperbajnoka majd. Most mar nincs konnyu ellenfel Jennings , es Ustinov is igen jo bunyosok. Meg majd a Browne-Chaga meccs gyoztese ( aki szerintem Browne lesz ) sem egy felhozoember. Kivancsi vagyok hogy Ortiz milyen taktikat fog valasztani. Meg arra meg jobban kivancsi vagyok hogy ha Ortiz megnyeri ezeket a meccseket akkor a szervezet kotelezi-e majd Fury-t , vagy aki akkor epp a szuperbajnok lesz vagy mi , hogy alljon ki kong-gal. 👊

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-01-10 22:02:53

Ustinovnak is kemény feje van mint Jenningsnek.Szerintem már nem kell Ortiznak bízonyítania az erejét illetően de Ustinov kiütése jó kis prezentáció lenne.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-01-10 20:05:44

@Slajos: En ketlem, hogy Fury ugyanugy boksozlna ellene is, mitn Wlad ellen. Mondjuk ugy lenne a legtobb eselye gyozni, de Pulev nem egy nagy uto, nem tartana az egyuteses KO-tol szerintem Fury sem, es akkor sokkal inkabb felvallalna a harcot, mert o alapvetoen azert nem az a stilusu bunyos, amit Wlad ellen mutatott. Pulev-nek meg a jab-jen kivul egesz jok a testutesei is, es az nagyon hianyzott Wlad arzenaljabol, pedig lenyegesen eredmenyesebb lehetett volna veluk. Szerintem Fury ha annyira komolyan venne mint Wladot, es ugy is boksozlna, akkor nyerne pontozassal, de ha kicsit lazabb lenne, latvanyosabban akarna gyozni es nem mozogna el vegig, hanem megallna vivni meg verekedni a bolgarral, akkor egy egesz jo, nyitott meccs lehetne.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-01-10 17:05:57

nekem egyébként már meg is fordult a fejemben korábban is, hogy milyen jó lenne egy ilyen meccs Ortiz-nak, hisz úgyis Fury,Klitschko,és Wilder ellen szeretne majd bokszolni ők is magasak. Usztinov is hasonló méretű, és lábon is jól mozog, érdekes meccs lesz, Ortiz-nak a legkeményebb kihívása eddig szerintem.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-01-10 14:51:03

@bpjotruska: Az konnyen lehet hogy Pulev nem fosna ugy az utestol mint Wlad csak a kerdes az, hogy mit tudna kezdeni Fury hosszu kezeivel es a sok oldaliranyu mozgasaval? En ugy latom, hogy kivulrol ugyanugy nem tudna kibokszolni Furyt mint ahogy Wlad sem tudta, belharcban meg Pulev ugyanugy nulla mint Wladimir.
Sokan nem veszik figyelembe azt sem, hogy Wlad nem csak azert kapott ki mert felt tamadni, hanem azert is mert Fury allando mozgasaval szemben egyszeruen nem tudta beloni az utotavot. Peldaul en teljesen meg voltam lepodve a meccs kozben hogy Fury mennyire konnyen veszi ki a fejet Wlad jabjeibol.
Pulev meg egy olyan oklozo aki jabelesben ugyan nagyon jo de ha ezt a fegyveret eliminaljak akkor semmilye sem marad.

» Slajos   válasz erre
    2016-01-10 12:12:50

@Moorer: Hat ez erdekes kerdes, es szerintem klasszikus styles make fights. Pulev siman kikapott Klicskotol, de Fury ellen tobb eselyt adnek neki, mint Wladnak a visszavagon. Egyszeruen fejben sokkal inkabb bokszolo a bolgar, ot nem lehet sakkban tartani ezzel a "vigyazz, nehogy ussel, mert akkor en is utok, es lehet, hogy eltalallak" tipusu fenyegetessel, ami mukodott Wlad ellen, Sem Fury, sem Pulev nem nagy uto, de szerintem a bolgar szebben kivitelezett, elesebb utesekkel dolgozik, jobban beleall a hatsokezeseibe, raadasul jobban is birja a pofont. Erdekes meccs lenne, valaszt adhatna arra a kerdesre, hogy Fury tenyleg annyira jo bunyos-e, vagy csak Wlad annyira egysiku, es neki nem fekudt kurvara a stilusa.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-01-09 22:32:35

@Moorer: Jah, Glazkov kb ket menetet nyerne Pulev ellen, Furyhoz es Wladhoz meg nagyjabol kozel sem tudna menni, ha azok nem akarnak, oszt most jo esellyel megis o lesz "vilagbajnok". Lehet ezt igy is csinalni sajnos.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-01-09 22:20:30

@superman: Tud bokszolni Fury ez azért kiderült Wladimir ellen, nem egy nehézbombázó de nem is üt kicsit szóval Pulev nem mehetne ész nélkül előre, szerintem kipontozná Pulevet is.

» Moorer   válasz erre
    2016-01-09 19:57:39

@Moorer: Fury ellen szerintem elég jó eséllyel menne Pulev, Fury-nak nincs meg az ütőereje és technikája, hogy úgy megállítsa, mint Klitschko. Wilder veszélyes volna rá, de azért fordítva is igaz ez valamelyest.

» superman   válasz erre
    2016-01-09 19:34:38

Kiváncsian várom Pulev hogyan boldogul majd egy jó ellenfél ellen, termetre keménységre és sebeségre jó, viszont ütőerőben nem áll jól és elég egysíkú bokszot csinál. Sem Wilder sem Fury ellen nem látnám őt esélyesnek mert mindkettő gyors tudnak hátramenetbe bokszolni és már csak a termetük folytán nem ütnek kicsit különösen Wilder nem. Ibf övért bokszolhatna nála sokkal jobb helyen lenne az öv mint Glazkovnál.

» Moorer   válasz erre
    2016-01-09 19:06:12

Lemmy-vel érzek együtt, sajnálom, hogy egymással kell meccseljenek ezek a srácok és nem az élvonalbeliekkel, mindketten megérdemelnék már a lehetőséget, ráadásul kifele mennek már a korból. Két elkerült bunyós vigasztalódik itt egymással. Ortiznak szerintem kis visszalépés Ustinov Jenningshez képest, itt még jobban kijöhet majd a tudáskülönbség és még hamarabb is lehet ko. Viszont a realitásokat figyelme véve nagyszerű párosítás! :)

» superman   válasz erre
    2016-01-09 18:06:37

@Peacock: Nemnem. Wlad-nal gyengebb, ugy ertettem, megis inkabb megneznem Fury ellen, mert o legalabb merne utni, es Fury pofonjain atgyalogolna siman :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-01-09 18:04:02

@bpjotruska: Jé, Te oda azt írtad hogy "Boksztudasban joval gyengebb Takam" mint Fury. Nem értek egyet:) Lehet okosabb a ringben, jobb a taktikája, megy neki az Ali sasszé távoli utánzása, de technikailag azért Takam nagyobb ütéssálával operál (ugyanabban a súlyban), tisztábban és dinamikusabban üt.

» Peacock   válasz erre
    2016-01-09 17:58:36

@TheChesapeakeRipper: Na ja, és a WBA nem is jegyzi Takamot, ellenben fenn van a listáján a top 15-ben az öreg Briggs (4.), a halovány Quendo (5.), no meg Fedosov (8.), Mori (10., gondolom emiatt választotta Haye visszatérő ellenfélnek), de még Solomon Haumono (15.) is. Azt már tárgyaltuk itt hogy a bunyósnak (a managerének) előre be kell jelentenie hogy igényli hogy a meccsét vegyék figyelembe az adott ranglistán, szóval lehet ez az ok. De nekem továbbra is erős a gyanúm hogy ezért fizetni is kell mondjuk meccs előtt...
http://www.fightnews.com/ranki...
Azért a WBC-nél így is 6.,IBF-nél 9., WBO-nál 13. Takam. Szóval van remény rá hogy címért mehessen idővel, de mivel a bajnokok jelenlegi ellenfélválasztása elég "kockázatkerülő", így alighanem kötelező kihívóvá kell magát tennie a ranglistán az előtte lévőkkel megküzdve. Remélem a következő meccse már ilyen ranglistás ellenfelekkel lesz - akiknek a többsége eleve nem túl veszélyes rá, de azok meg ugye épp ezért nem állnak ki vele... Manapság sajna a többség a legkevesebb kockázattal akar vb meccsig jutni (nem a legjobb akar lenni csak vb), aztán ha ebben a feje tetejére állított rendszerben odajut vki érdemes a kihívói jogig, azt meg sokszor jegelik (Ortiz). De előbb-utóbb csak javul már a helyzet, mert a tapasztalt és képzett Pov, Ortiz, Takam trió ill. a fiatal Joshua és Parker duó előkelő helyeken vannak a listákon, s remélhetőleg mindannyian eljutnak majd egy valódi címmeccsig/egymás elleni megmérettetésig (a bajnok, Fury, Wilder; vagy az ex-bajnok Wlad ellen).

» Peacock   válasz erre
    2016-01-09 17:52:49

@TheChesapeakeRipper: Volt hir:
http://www.profiboksz.hu/2015/...
Igaz, mivel egy nap volt a Fury-Klicsko meccsel, vegul az eredmenyt nem irtuk meg. Nekem ugy remlik, hogy a Takam - Sprott meccsrol is irtam hirt, de az elveszett amikor gond volt az oldallal, es a hirek, cikkek egy reszerol nem volt mentes.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-01-09 17:42:32

@TheChesapeakeRipper: Najó, voltak meccsei, de csak hurkák ellen. Hír sem volt róla, itt legalábbis, szval nem közvetítette nagyon tv sem gondolom :S

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2016-01-09 17:20:18

@bpjotruska: Hogy van az a profibokszban, hogy egy Povetkin-Takam év meccse nehézsúlyban, ha jól tudom, és az egyik fél eltűnik, és meccse sincs azóta ?

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2016-01-09 17:13:35

@bpjotruska: Igen, Takamnak járna lassan egy címmeccs, de mindenki kerüli. Wilder ellen nézném meg leginkább:)

» Peacock   válasz erre
    2016-01-09 17:03:19

én örülök nagyon ennek a meccsnek, mert Ortiz-nak ilyen ellenfelek kellenek, mint Usztinov, vagy ugye multkor Jennings, mert az ilyen Vidondo-k meg hasonló ellenfelek egyszerűen nem kihívás king kong-nak. Meg amúgy is most mindenki foglalt lesz Wilder majd Szpilka után Povetkin-nel, Fury meg ugye Klitschko-val fog meccselni aztán meg a győztesek egymás ellen, chaga meg Browne ellen ugye márciusban. Szerintem is amúgy Ortiz megveri majd Ustinov-ot, bár nem lesz egy sétagalopp, Browne meg szerintem lenyomja Chagaev-et. Aztán jöhetne egy nagyon várt meccs az Ortiz vs Browne!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-01-09 16:27:27

@bpjotruska: hát igen egyetértek, Takam egy jó bunyós, megérdemelne egy lehetőséget egy vb meccsre, vagy egy jó név ellen jó kis loóvéért. De ki tudja lehet, hogy kap majd lehetőséget, szerintem előbb utóbb igen.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-01-09 16:21:39

@Jersey Joe: Nem, ott van Takam is. Eloszor legyozte - szerintem - Mike Perezt, amit dontetlenre pontoztak, oke. De akkor miert Perez mehetett VB-elimnatorra Jennings ellen? Jennings-szet szerintem megoldotta volna Takam, de igy inkabb ment Povetkin ellen, ott meg kikapott egy remek meccsen. Mostanaban meg fel sem merul a neve mint VB-kihivoe, pedig ott van a ranglistakon.... s kozben ilyen Glazkovok, Martinok, Duhaupasok bokszolnak vb-cimert akiket kivetel nelkul megoldana a kameruni.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-01-09 15:46:37

@csiga: A vedekezese valoban gyenge, de kozel 10 centivel magasabb Ortiz-nal, szerintem a meretehez es a 130 kilojahoz kepest elegge mozgekony labon. Ha ugy dont, hogy megprobal kivulrol, sokat mozogva bokszolni, okozhat nemi fejtorest a kubainak, es azert az utoereje sem elhanyagolhato, bar elmarad az Ortizetol. A Pulev elleni TKO vereseg ellenere is kiemlekedoen utesallo bunyosnak tartom Usztinovot, ezert nem hinnem, hogy hamar vegez vele Ortiz, en 8-10 vagy akar 12 menetet josolnek inkabb.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-01-09 15:41:31

@Moorer: Nem volt rossz meccs, de nagyon egyodalu. Talan egy menetet nyert Usztinov, es Pulev kb 2x10 masodpercig volt megfogva a 11 menet alatt ; Usztinovnak mar a masodik menettol verzett az orra, megcsipve is volt kesobb, majd modszeresen szet lett verve. Szerintem azon a meccsen eppen Pulev relative jo kepzettsege jott ki, hiszen egy nala nagyobb, erosebb, kemenyebben uto es nyilvan nem teljesen bena veretlen foszert vert nagyon siman romma. Jo, kapott ket vagy harom nagy utest o is, de most akkor csak az az igazan kepzett bunyos, aki egy komoly utest sem kap be 11 menet alatt?

» bpjotruska   válasz erre
    2016-01-09 15:35:36

@bpjotruska: Usztyinov védekezése nulla és sokkal lassúbb mint Ortiz. Szerintem 5 menet alatt ki lesz csontozva a belorusz.

    2016-01-09 15:29:22

@zolimt: :D Köszi!
Fura, hogy ez a Frochos "kis-szuperbajnokság" sem ébresztette rá őket, mekkora hülyeség ez a többes rendszer.

» Peacock   válasz erre
    2016-01-09 15:06:27

@Moorer: Én azt írtam legkésőbb a 10.-ig....abban az 5. is benne van:)

» kovban   válasz erre
    2016-01-09 14:53:34

@TheChesapeakeRipper: Jó meccs volt az, Pulev is többször meg lett szédítve, itt jöttek igazán elő a hiányosságai Pulevnek . Egy visszavágót is megnéznék valamikor szívesen közöttük.

» Moorer   válasz erre
    2016-01-09 14:35:22

@Peacock: "Vagy lehet le vagyok maradva és már a WBA sem használja a "szuper" címet?"

nem vagy lemaradva :)
Fury a WBO-WBA egyesitett bajnoka, ez van feltuntetve. A WBA szabalyzataban benne van, hogy 2, vagy annal tobb szervezet ovenek birtoklasa eseten Szuper bajnoki statuszt kap a bokszolo.

Ward es Froch eseten (is) allt elo az a furcsa helyzet, hogy Ward volt a Szuper bajnok, de Froch a Regular cimet egyesitette az IBF cimmel, igy megjart volna a Szuper bajnoki statusz, viszont Unified Champion volt a megnevezese, ami kb azt jelentette, hogy o a kis-szuper bajnok :)

» zolimt   válasz erre
    2016-01-09 14:33:29

Csak amiatt sajnálom kicsit ezt a párosítást, hogy gyakorlatilag bármelyiküket megnézném bármelyik világbajnok ellen, és teljesen esélytelenek sem lennének, erre kötelezővé teszik számukra az egymás elleni meccset. Mert ha már Jenningset megvert Ortiz, akkor verje meg az anyahajót is, hogy egyszer valamikor Chaga!!!(vagy Browne) ellen mérkőzhessen, aki az igen durva Oquendo ellen megszerzett, Pianeta ellen véres háborúban megvédett címét hozza. Nem beszélve a mostani IBF címmecsről és lehetne sorolni. Amúgy szerintem frankó kis meccs lesz ez...

    2016-01-09 14:09:31

Hát, Pulevtől elég érdekesen kapott ki, vissza is néztem nem kapott túl nagyot, és mintha feladta volna.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2016-01-09 13:54:41

@kovban: Én méghamarabbi kiütésre tippelek, szerintem az 5.menetig ki lesz ütve Ustinov.

» Moorer   válasz erre
    2016-01-09 13:47:41

na végre ez már döfi öregem, pöpec! Ortiz-nak most majd egy olyan ellenféllel kell bunyóznia aki nagyobb, és nehezebb nála jóval, és tapasztalt, jó bunyós is Usztinov, és nem feltett kezekkel fog szorítóba lépni. De Ortiz megoldja szerintem, hajrá Ortiz!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-01-09 13:40:42

@bpjotruska: Lehet, Ortiz lesz az az ember, aki bár sosem lesz világbajnok, mégis az egyetlen, akit mindenféle izgalmas mérkőzés lejátszására köteleznek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-01-09 13:37:29

@Peacock: Nevetséges...

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-01-09 13:36:43

@Peacock: Vagy lehet le vagyok maradva és már a WBA sem használja a "szuper" címet?:D
http://www.wbanews.com/wba-ran...
WBA-WBO UNIFIED CHAMPION TYSON FURY GBR
WBA WORLD CHAMPION RUSLAN CHAGAEV UZB
Az még viccesebb lenne.

» Peacock   válasz erre
    2016-01-09 13:19:19

Jó-jó, csak aztán írja már elő a WBA azt is, hogy a Chaga-Browne (regulár címmeccs) vagy a Fury-Wlad (szuperbajnok címmeccs) győztesének ki kelljen állnia az Ortiz-Usztinov (interim címmeccs) győztesével. Mert már az is elég kutyakomédia hogy három vb-szerű címük van, de hogy akkor már legalább ezeket nem kötelezik egymás ellen min. 1-1,5 éven belül, az meg már nettó hülyeség.
Nehézsúlyban legutóbb 2013 októberében vívott egymással az aktuális regular és szuperbajnok (Pov és Wlad), az aktuális regular és interim bajnok ill. interim és a szuperbajnok a WBA-nél pedig tudomásom szerint még sosem találkozott...
Ezt a helyzetet még a boxrec sem képes kezelni ahogy látom és egy kalap alá veszi a regular és interim bajnokot:D
http://boxrec.com/title/WBA?di...

» Peacock   válasz erre
    2016-01-09 13:14:26

@bpjotruska: Szerintem sem lesz rövid meccs, de Ortiz fel fogja borítani Ustinovot legkésőbb a 10. menetig.

» kovban   válasz erre
    2016-01-09 12:58:56

@TheChesapeakeRipper: Ja, elnéztem a dátumot :)

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2016-01-09 12:54:56

@bpjotruska: Végre, komoly ellenfél és nem is vártak sokat. Tavaszra össze is jöhet. Ustinov kemény és szívós ellenfél lesz, nagyon kíváncsi vagyok.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2016-01-09 12:53:29

Na, ennek orvendek, erdekes lesz. Ortiz a nagy eselyes, de szerintem mas stilusban kell bokszolnia, mint eddig. Vivnia kell, mert erobol sokkal nehezebb megoldani Usztit, mint technikabol. A kondijat is letesztelheti a feherorosz, mert egy ekkora embert kibokszolni eleg sok mozgassal jar majd, es gyors gyozelemre en nem szamitok.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-01-09 12:37:05
Ugrás az oldal tetejére