×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/abc/c/CarlFroch38.jpg Másfél évvel ezelőtt húzott utoljára kesztyűt Carl 2015-12-01 09:47:49 https://www.profiboksz.hu/2015/12/01/carl-froch-meg-nem-tett-le-a-visszateresrol/

Carl Froch még nem tett le a visszatérésről

Másfél évvel ezelőtt húzott utoljára kesztyűt Carl Froch, de folyamatosan kacérkodik a gondolattal, hogy ismét ringbe szálljon. A 38 éves Kobra kizárólag egy nagy mérkőzés kedvéért vállalná még egyszer a félkészüléssel járó gyötrelmeket, de nem sikerül kellően motiváló ellenfelet találni.
„Beszéltem Tom Loefflerrel arról, hogy Golovkin milyen súlyon vállalna be engem. Nem jönne fel 172 fontra és valószínűleg nagyközépsúlyon sem állna ki ellenem. Ha visszatérek, csak az a szint érdekel, amit Golovkin képvisel, de úgy hallottam, hogy ő a fogyasztáson gondolkodik, hogy Canelo ellen bokszolhasson. 18 hónapja nem bunyóztam és ez idő alatt felszedtem egy kis izmot, így valószínűleg nem tudnám hozni a 168 fontot anélkül, hogy ne veszélyeztessem az egészségemet. ”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@fixpont: Te valamit félreértesz. Én nem istenítem Golovkint, mindössze megjegyeztem, hogy arról sem tehet, hogy hypolják és arról sem, hogy lassan lasszóval sem lehet neki ellenfelet fogni. Az egyetlen tökös gyerek Lemieux volt. Canelo a kanadai elleni meccs óta nem kívánja sehány fonton, ebben biztos vagyok. Én is kíváncsi leszek, hogy mit találnak ki, hogy ne kelljen neki jövőre Golovkinnal meccselni. És elhiheted, nem beszari gyerek, oda fog ő állni bárkinek, ésszerű súlyhatárokon belül. Gondolom, azt azért látod, hogy nemcsak ütőereje van, hanem boksztudása is.

    2015-12-02 22:12:50

Akkor Frocli ezt felejtsd el! Vagy keress más kihívást. Időd mint a tenger, bár fogy :)

» grabanc   válasz erre
    2015-12-02 20:07:16

@csiga: Ez a hype annyira tettenerheto, hogy nem egy szaklap p4p listajan top3-as GGG jelenleg(!!!) ugy, hogy nem volt komoly ellenfele. A Ringnel p4p#3 a secondsout.com-on p4p#1, boxingscene p4p#4, ESPNnel p4p#2 es szernitem sosem volt p4p top3ban rangsorolva ilyen keves komoly ellenfellel bunyozo bunyos.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-02 20:04:20

@csiga: Mert ezek a tenyek. Es nem hangsulyoztam, csak megemlitettem egy hosszu beszelgetesfolyamban, amikor super azt irta, hogy csak a nagy meccset utan lesz hype valaki korul es GGG esete ezt cafolja, 0 komoly meccsel szep hype van korulotte az egyik legizgalasabbnak szamito bunyos aki altalaban a legtobb kommentet generalja a boxforumokon.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-02 19:51:49

@fixpont: Akkor miért hangsúlyozod, hogy 0 nagy meccse volt?

    2015-12-02 19:35:05

@csiga: A beszelgetes nem a "tehet rola"/"nem tehet rola" menten zajlik, felesleges idekeverni.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-02 18:58:24

Szerintem Golovkin hajlandó lesz felmenni egy súlycsoportot idővel - erről szóltak a korábbi nyilatkozatai. De nem egy példa bizonyítja, hogy "felugrani" majd "visszaugrani" egy súlycsoportba sokkal kevesebb sikerrel kecsegtet, mint véglegesen feljebb lépni. Az pedig teljesen érthető, hogy előbb May-ért ment volna le, most pedig Alvarezt (vagy Cottot) "várja" - de szerintem le is fog érte adni 3 fontot ha arról van szó...
De azt nagy hülyeség lenne bevállalnia, hogy le-fel fogyaszt a szurkolók kedve szerint, ennél okosabb szerintem, ráadásul eléggé tartja a súlyát. És ha a nagyközép olyan sok névvel, azaz nagy meccsel kecsegtetne, megint más lenne a helyzet - de jelenleg Ward sincs ott (és már nagyon régen nincs - előbb mert nem bokszolt aztán mikor visszatért meg már félnehézben gondolkozik), a többi névért pedig egyelőre nem érdemes. És hát nem igaz hogy középsúlyban ne lennének érdekes meccslehetőségek. Ott van Andy Lee, Alvarez, Quillin, Jacobs, Eubank. És lehet mondani hogy promóteri okokból és mert tartanak tőle sok idő lesz míg összejönnek ezek a meccsek, de hát egy súllyal feljebb is ez a helyzet ugye...

» Peacock   válasz erre
    2015-12-02 16:25:38

@fixpont: És a kazah tehet arról, hogy 0 nagy meccse volt? Az egyetlen, aki egyáltalán odamert elé állni, az Lemieux volt, egyébként meg mindenki kerüli, mint ördög a tömjénfüstöt.

    2015-12-02 16:24:55

@fixpont: Amatőrben kicsapta Golovkin Butét úgy, hogy az még az eredményhirdetéskor sem tudott magáról. Most sem lenne másként.

    2015-12-02 16:22:24

@fixpont: Nagy ellenfelek nélkül nem lesz fontos tényező Golovkin sem a boksztörténelemben és egyelőre üzletileg sem annyira sikeres még, mint az általad említett hype alapján gondolnánk.
"tenyeket eddig csak en irtam" - hidd csak ezt, egyelőre te még tényleg nem tűnsz veszélyesnek :)
"nem latom, mit jelent a joval gyengebb kozepsulyuak kitetel. " - nézd meg bármelyik meccsét :) (segítek: sem fizikai, sem ütőerőben nem tudják felvenni vele a versenyt, képtelenek feltartóztatni, megrendíteni...).
Azt nem értem, hogy ha azt állítod, hogy boksztudásban mindenki gyengébb nála középsúlyban, akkor mért nem látod azt a technikai fölényt, amivel mehetne felfele. A kategorikus elutasítás csak mostanában van náluk a 168-ra, korábban még bárkivel kiállt volna onnan (gyanítom, Alvarez nagyobb üzlet/kisebb kockázat). Nem azt mondom én, hogy mindenki bokszoljon nagyobbakkal, hanem hogy érdekes, kétesélyes meccseket szeretnék látni és Golovkin esetén veled ellentétben nem gondolom, hogy nagyközépben ne tudna ilyeneket vívni (de ott is csak Ward-ot látnám esélyesebbnek ellene, mindenki mással szemben őt gondolom favoritnak), középben viszont Alvarez az egyetlen érdekes ellenfél, utána mi lesz?

» superman   válasz erre
    2015-12-02 15:56:06

@superman: "Nyilván a súlycsoportokban történő felfele lépkedés az életkorral függ össze elsősorban, de Golovkin is öregszik - profiként is (vagy ő is abba a különleges fajtába tartozik, mint Klitschko, akiken nem fog az idő?). "

GGG erdekes modon az elso profi meccsen es azota is mindig 160ban tolja. Ebbol a szempontbol erdekesseg, vagy a masik magyarazat, hogy regen meg kevesbe kellett magat megeroltetni a bemereshez, ma pedig talan kicsit nehezebben, de teny, hogy ritka amikro vakaki 23 evesen es 33 evesen is ugyanoda mer be. Szoval szerintem GGG tenyleg kulonleges.

"ez nem hit kérdése, igaz az én ellenkező irányú feltevésem is csak arra a néhány tucat bunyósra alapul, akiknek az erre vonatkozó adatairól tudomásom van."

""a veretlenseg/KO arany eleg fontos tenyezo az ismertsegben." - szerintem a nagy ellenfelekkel vívott nagy meccsek sokkal fontosabbak az ismertségben, akár nyer, akár veszít valaki.... "

GGGnek eddig 0 nagy meccs volt, es a hype jelenleg az o eseteben a legnagyobb az osszes altalam ismert boxforumon nala van a legtobb hozzaszolas (most a Canelo hozzaszolasokat oda szamolo, mert azok ugy szolnak, hogy mikor all ki GGGvel). Persze lehet mondani a boxforumra azok jarnak akik a bunyo irant kifejezetten erdeklodnek es a laikusok koreben kisebb a hype, ez valoszinu igaz, de GGG korul a hype akkor is sokkal nagyobb, mint ami indokolt lenne az ellenfelek alapjan. Sosem felejtik el megemliteni, hogy a KO aranya a valaha volt legjobb a kozepsulyu vilagbajnokok kozott stb stb. Meg en is tulzasnak tartom ami megy korulotte.

""Mert ez az igazsag" - veszélyesek tudnak lenni az olyanok, akik a saját hitüket tekintik igazságnak a tényektől függetlenül is... "

Ez esetben akkor semmi veszely, hiszen tenyeket eddig csak en irtam.

"Egyébként nyilván amíg gond nélkül be tud fogyasztani középbe, addig sokkal könnyebb dolga van a nála jóval gyengébb középsúlyúakkal szemben."

Lemieux vagy Rubio is nagyobb volt nala a ringben, akkor nem latom, mit jelent a joval gyengebb kozepsulyuak kitetel. Boxtudasban gyengebb? Ugy igen. De akkor lenyegeben nem mondasz mast, mint amit pl. May csinalt azt kellene neki is bunyozzon nagyobbakkal es nezzuk meg a tudasa igy is eleg-e. En ennek van amikor hive vagyok, szernitem a Ward Kovalev meccsnek ez adja a pikanteriajat, hogy Kovalev nagyobb mint Ward de Wardot jobbnak tartom, lassuk meg tudja-e oldani a nagyobbat, a May-Canelo is errol szolt, Canelo joval nagyobb mint May, de May annyival jobb volt. Meglatjuk Ward is jobb-e ennyivel. Viszont en pl. GGG eseten ezt a technikai folenyt nem latom, amivel olyan nagyon batran mehetne felfele, es szerintem a GGG csapat sem latja, ezert is a kategorikus elutasitas a 168ra.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-02 15:06:49

@fixpont: Ha neki az kényelmes, akkor adhat súlyelőnyt, de ez inkább kevéssé valószínű, mintsem "több mint valószínű". Több mint valószínű akkor lenne, ha mutatnál néhány mérlegelési adatot amatőr korából.
"Nem hiszem, hogy kisebbseg" - ez nem hit kérdése, igaz az én ellenkező irányú feltevésem is csak arra a néhány tucat bunyósra alapul, akiknek az erre vonatkozó adatairól tudomásom van. Nyilván a súlycsoportokban történő felfele lépkedés az életkorral függ össze elsősorban, de Golovkin is öregszik - profiként is (vagy ő is abba a különleges fajtába tartozik, mint Klitschko, akiken nem fog az idő?).
"Mert ez az igazsag" - veszélyesek tudnak lenni az olyanok, akik a saját hitüket tekintik igazságnak a tényektől függetlenül is...
"A merleg sulyt mer, nem tomeget." - nem is állítottam mást, de gondolom neked is feltűnt, hogy mégsem Newton-ban szokták megadni a bunyósok súlyát és a mérlegeket sem így kalibrálják.
"GGG kivaloan jabelt Lemieux ellen, vagy Froch ellen sikerult volna? Tuti?"
GGG aligha jabelne Froch ellen. Õ egy sokoldalú bunyós, ahogy Brian is írta, nem egy Klitschko. Egyébként nyilván amíg gond nélkül be tud fogyasztani középbe, addig sokkal könnyebb dolga van a nála jóval gyengébb középsúlyúakkal szemben. Csak az egyoldalú meccsek egy idő után nem annyira érdeklik az embert.
"a veretlenseg/KO arany eleg fontos tenyezo az ismertsegben." - szerintem a nagy ellenfelekkel vívott nagy meccsek sokkal fontosabbak az ismertségben, akár nyer, akár veszít valaki....

» superman   válasz erre
    2015-12-02 14:54:20

@superman: "Több, mint valószínű, hogy súlyelőnyt adott az ellenfeleinek?? Ismét érdekes teória... "

Miert ne adna, ha neki az kenyelmes, May es Pac mindenkinek adott elonyt meg valtoban is, hiszen szinte soha nem mertek be 147be, mindig par fonttal ala. Cotto meg a 155ot sem hozta (153.8cal mert be) Canelo ellen, sulyelonyt adott volna neki? Igen! Mert ugy erezte a mozgekonysaga nagyobb elony lesz. (nem lett) Nem is olyan ritkan fordul ez elo.

"Tim Bradley viszont ismét egy érdekes példa arra a kisebbségre, aki lefele lépett az amatőr súlyához képest."

Nem hiszem, hogy kisebbseg, profiban egyszer kell bemerni, sokkal tobb hidratalast enged meg, masnap akar 20 fonttal is tobb lehetsz, amatorben egesz heten tartani kell a sulyodat, amibol logikusan kovetkezik, nem facsarhatod ki magad midnen egyes merlegelesre ugy mint profiban, azaz amatorban magasabb sulyba bemerni es ott bunyozni logikus. Az mas kerdes, hogy ahogy az ember egyre idosebb, lepked felfele es nyilvan fiatalon amator valaki igy megteveszto az osszevetes azt a sulyt erdenes nezni, amiben kezd profikent.

"Mantrázzátok ezt sokat, akkor biztos sokan elhiszik (de hogy mi értelme?)"

Mert ez az igazsag es jobban megertheto, hogy GGG miert utasitjak el kategorikusan minden alkalommal a 168-at. Mert felmerik, hogy ott joval kisebb eselyuk lenne, marpedig GGG eseten a veretlenseg/KO arany eleg fontos tenyezo az ismertsegben. Ez mind egycsapasra valtozhatna meg 168-ban.

"A súly (valójában tömeg) mértékegysége a bokszban kg vagy font, amit egy mérleg segítségével könnyedén meg lehet állapítani"

A merleg sulyt mer, nem tomeget. Tomeget merni igen nehez foldi korulmenyek kozott.

"hosszadatokból következtetni valakinek a tömegére"

Ilyet en nem tettem, a hosszadatokbol pl. arra kovetkeztethetsz, kinek lesz kenyelmes az utotav, mennyire tud majd ervenyesulni a jab strategiad mondjuk, megint csak utalok a hetvegi meccsre, vajon Fury nyert volna ha utotav hatranya van? Kerdeses. GGG kivaloan jabelt Lemieux ellen, vagy Froch ellen sikerult volna? Tuti?

» fixpont   válasz erre
    2015-12-02 13:57:37

Jelenleg sajnos az a helyzet, hogy a félnehézsúly és a nagyváltótól lefelé lévő súlycsoportokban vannak a legjobb lehetőségek. GGG sajnos abban a helyzetben van hogy be kell érje az érdektelen címvédésekkel. Froch ha visszatérne inkább félnehézbe illene, ott van valamirevaló ellenfél

» JCalzaghe   válasz erre
    2015-12-02 12:13:38

@superman: Egyetértek,talán küzdhet most Alvarezzel,utána érdektelenségbe fulladnak a meccsei,de meg is mondták őket csak az öv érdekli,az Alvarez meccsel vagy anélkül,az tökmindegy.
Utána eladhatatlan lesz a jenkiknél a kazah,nyúlaprításra ott sem kíváncsiak szerintem.

» Feeder   válasz erre
    2015-12-02 11:52:02

@Brian Sutherland: Végülis úgy tűnik jó időre amúgy is jelentőségét vesztette ez a kérdés, mivel távoztak az érdekes ellenfelek, Ward fellép, Froch meg nyugdíjba vonult, a nagyközép virágzása véget ért. Reméljük összejön előbb utóbb az Alvarez meccs és az elkövetkező pár év kiérlel még néhány kihívást jelentő ellenfelet Golovkin-nak.

» superman   válasz erre
    2015-12-02 11:44:49

@superman: ""GGG sosem lesz naturalis nagykozep plane nem afeletti, o egy nem tul nagy kozepsulyu."
Mantrázzátok ezt sokat, akkor biztos sokan elhiszik (de hogy mi értelme?)"

Lehet, hogy Pavlikhoz meg kis Chavezhez viszonyítanak. Úgy tényleg nem egy túl nagy középsúlyú :)

» Brian Sutherland   válasz erre
    2015-12-02 10:44:57

@fixpont: "Bar amatorben a felso sulyhatar 165 font nem 160, szo sincs arrol, hogy bunyozott volna vagy sikeres lett volna 168 vagy akar 172-ben."
Ez valóban így korrekt, de hogy a 165 az a 168-hoz vagy a 160-hoz áll közelebb, az mindenki számára nyilvánvaló.
"Tobb mint valoszinu, hogy nem volt o tobb 160nal amatorben sem."
Több, mint valószínű, hogy súlyelőnyt adott az ellenfeleinek?? Ismét érdekes teória...
"Viszont pl ha megnezed 2001-es adatait"
Nem tudom mennyire gondolod komolyan, hogy a tinédzserkori súlyát felhozod :)
Tim Bradley viszont ismét egy érdekes példa arra a kisebbségre, aki lefele lépett az amatőr súlyához képest.
"GGG sosem lesz naturalis nagykozep plane nem afeletti, o egy nem tul nagy kozepsulyu."
Mantrázzátok ezt sokat, akkor biztos sokan elhiszik (de hogy mi értelme?)
"Azert ok is szenvedtek, amikor az ellenfeluk boxolni is tudott....nem csak nagydarab volt."
De nem azért szenvedtek, mert nagydarab volt, hanem mert bokszolni tudott! Holyfield és Chris Byrd korántsem volt nagydarab...

» superman   válasz erre
    2015-12-02 09:06:27

@Lemmy: Akkor jövök elő ezzel a dologgal, amikor valaki olyat ír, hogy Golovkin középsúlyban is milyen kicsi és a nagyközépsúlyú szerepeltetése valóságtól elrugaszkodott gondolat, meg amikor - mint ezúttal is - hosszúság adatokkal próbáljátok igazolni, hogy ki milyen súlycsoportba tartozik. A súly (valójában tömeg) mértékegysége a bokszban kg vagy font, amit egy mérleg segítségével könnyedén meg lehet állapítani, tehát nem kell, ahogy te írtad, ránézésre, vagy ahogy fixpont írja, hosszadatokból következtetni valakinek a tömegére - ráadásul, mint az általam felhozott példák is igazolják, utóbbi igencsak félrevezető.
Amit a mérlegelésről írtál, az már sokkal jobb érv, viszont Ward és Golovkin két kivételnek számít abból a szempontból, hogy az amatőrről profi bokszra váltók szinte mind az amatőrnek megfelelő vagy annál magasabb súlykategóriában bunyóznak profiként, aztán a többségük még annál is tovább lép felfele.

» superman   válasz erre
    2015-12-02 08:33:52

@fixpont: Nekem már az is kellemes meglepetés, hogy a WBC valamilyen szinten szorgalmazza ezt a meccset (meg a Kovalev-Stevensont), tehát már nem teljesen semmirekellő gittegylet, mint ahogy eddig tartottam :) Egyébként a súlyba nem fognak beleszólni, inkább jótékonyan hallgatnak majd, ha pedig Golovkinék nem vállalják 155 fonton, széttárják a kezüket és nyugodt szívvel megfosztják az interim bajnokságtól. Én erre tippelek.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2015-12-01 22:38:24

@Brian Sutherland: Kivancsi leszek a WBC-re, rakenyszeritik-e GGGre a 155ot, vagy azt mondjak Canelonak, hogy vagy 160 vagy repul az ov. En meg mindig nem erzem, hogy fair modon fognak eljarni. Valami turpissag, valami gecizes lesz benne.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 22:26:32

@fixpont: De nekem úgy rémlik, hogy Mayweathernél semmivel sem volt magasabb, és Cottonál is alig. De igazából mindegy, én pont nem az vagyok, akit a pár centis különbségek izgatnak :) Ha Alvarez 180 lenne, valószínűleg akkor is kikapna Golovkintól. Bár a Cotto meccsen engem meggyőzött. Szerintem akár képes lehet végigállni a nem túl acélos lábmunkája ellenére. Ha Murray 11 menetig bírta, akkor Alvarez végigállhatja. Onnantól meg a pontozókon múlik... :)

» Brian Sutherland   válasz erre
    2015-12-01 22:16:45

@fixpont: Wardot valószínűleg nem tudná megoldani Golovkin, de több esélyt adnék neki, mint eddig bárkinek. Abban is egyetértek, hogy Mayweather esetleg képes lenne végigpötyögni ellene, de az ég óvjon egy ilyen meccstől. És engem se hoznának annyira lázba a felsorolt nevek, de Canelón kívül még ilyeneket se tudnék mondani középsúlyból, tehát jelenleg olyan nagyon nem várom én, hogy mozduljon fel, csak szerintem ha így tenne, kipucolná a Ward nélküli nagyközepet nagyobb gond nélkül.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2015-12-01 22:13:27

@superman: Azert ok is szenvedtek, amikor az ellenfeluk boxolni is tudott....nem csak nagydarab volt. Es en ezt irtam, felfele menni, ha az ellenfel meg nagyon is jo, duplan veszelyes.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 22:07:44

@superman: Áh, mindig eszembe jut milyen király meccs is lett volna ez, ha összejött volna valahogy... Vagy ezek Tommy Morrison ellen.

    2015-12-01 22:07:17

@Brian Sutherland: De May 173, tehat nala akarmennyivel magasabb a 175 lehetett realis.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 22:06:17

@Brian Sutherland: Oke, a hasonlat nem jo, de pl. ha Ward ellen ment volna, azert Ward sem Fury... :)

Pl. a Canelo meccsen egyertelmuen GGgre tennek, mert GGG a kemenyebb es Canelo nem jo labon, de pl. May akarmennyivel kisebb, azt meg mindig el tudnam kepzelni, hogy May 12 meneten at kitancolja. Ezert inkabb olyan bunyos ellen neznem meg, aki nagyon technikas es nagyon eros labon. Az jobb tesz lesz mint Canelo. Csak most kapasbol nem tudok ilyet kozepben. GGG kicsit vakumban van. De pl. en DeGale vagy Groves vagy Bute meccsek engem nem igazan hoznanak lazba 168on sem. Ezekkel nem sokat lepne elore a karrierje. Egy csucs Froch (aki mar nincs) legyozesevel viszont igen. Canelo legyozesevel is elore fog lepni a megitelese ha valaha kiall ellene.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 22:05:27

@fixpont: Caneloval kapcsolatban szerintem téved a boxrec, tuti nincs 175 cm. Mayweatherhöz de még Cottohoz képest sem volt annyival magasabb, mint ami a 175-ből következne, de azért masszív gyerek azt aláírom.
Frochhoz képest valóban jelentősnek mondható a különbség, de mondd hogy nem lennél kíváncsi erre a meccsre :) Én a Froch-GGG-t vártam a leginkább, míg a Kobra vissza nem vonult. A méreten túl pedig vannak más szempontok is pl technikai-taktikai felkészültség, miegyebek. Kétesélyes meccs lenne, vagy lett volna.
A Klicskós hasonlatot meg szerintem hagyjuk, egy kimondottan korlátolt, egysíkú figura, ellentétben mondjuk Golovkinnal, a vakok közt a félszemű a király iskolapéldája volt mindig is az ő uralkodása.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2015-12-01 22:00:22

@fixpont: Mike Tyson 178/180
David Tua 178/178

» superman   válasz erre
    2015-12-01 21:56:37

@Brian Sutherland: A hatvegen lathattuk egy evtized bajnokatol mi tortent vele, amikor nalanal nagyobb csavoval akadt ossze, ha megnezed az adatokat a nagykozepes sracok mar joval nagyobbak mint GGG, pl. Froch eseten:

GGG magassag/fesztav: 178/179
Froch magassag/fesztav: 185/191(!!!)
DeGeale magassag/fesztav 183/188

Canelo 175/179 (ugye, hogy egybol GGG meretnel vagyunk)

En nem hiszek abban, barmenynire is imponalo legyen valaki a ringben amit eddig lattunk, hogy a meretkulonbsegeket konnyu athidalni, es minel jobb az ellenfel, annal nehezebb.

Es szerintem GGG nem hulye, ezt ok pontosan tudjak. Nem lesz az a valtas olyan egyszeru.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 21:46:00

@fixpont: Pillanatnyilag szerintem sem lenne értelme felmennie, hisz elvileg kilátásban lehet neki egy Alvarez elleni meccs, ami nyilván a legjobb opció lenne mind közül. Én csak arra akartam kilyukadni, hogy egyáltalán nem sok neki a nagyközépsúly, és ha az lesz a legkifizetődőbb lazán felmehet.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2015-12-01 21:37:59

Most olvasom, hogy Canelonak 5 napja van megkezdeni a targyalasokat a GGG csapattal. :))))

Szoval ~1 heten belul varhato valami cifra bejelentes, hogy miert nem...

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 21:35:52

@Brian Sutherland: Na de a ket bunyos (Froch, Ward), akivel szobahozzak mar nem is nagykozepsulyu, hanem inkabb 172 fonton bunyozna vele sot Ward talan mar csak 175-on, hiszen mar dontott felmegy felnehezbe. Viszont rajtuk kivul meg en nem latom a komoly nevet 168-ban sem aki miatt erdemes lenne. Sehogy nem fog ez osszeojnni. GGG marad 160-ban es remenykedhet, hogy lesz rendes, neves kihivoja.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 21:30:24

@fixpont: Kíváncsi lennék azon ökölvívók listájára, akik ellen nem Golovkin lenne a favorit egy nagyközépsúlyú összecsapáson, Wardot kivéve persze, aki talán már nem is nagyközépsúlyú. Ha pedig nincsenek ilyen bunyósok, akkor viszont nem értem miért lenne ördögtől való Golovkin nagyközépsúlyú szereplése?

» Brian Sutherland   válasz erre
    2015-12-01 21:19:07

@superman: Amatorben GGG kozepsulyaban vagy nagyvaltoban erte el a sikereit:

2002 Busan Light middleweight, gold
2003 Bangkok Middleweight, gold
2004 Athens Middleweight, silver
2004 Puerto Princesa Middleweight, gold

Bar amatorben a felso sulyhatar 165 font nem 160, szo sincs arrol, hogy bunyozott volna vagy sikeres lett volna 168 vagy akar 172-ben. Tobb mint valoszinu, hogy nem volt o tobb 160nal amatorben sem.

Viszont pl ha megnezed 2001-es adatait akkor meg amator valto (152 font)-ban bunyozott.

Eredemes osszevetni, hogy Tim Bradley is ott bunyozott amatorben(!!!) aki meg ma meg 147ben is a kisebbek kozul valo.

GGG sosem lesz naturalis nagykozep plane nem afeletti, o egy nem tul nagy kozepsulyu.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 21:08:47

@superman: Hagyd. A Pacquiao team szarkeverése óta van egy réteg, mely szentül hiszi, hogy 2 cm-ek meg fél fontos különbségek döntenek el meccseket. Az isten se veri ki a fejükből téveszméiket.

» Brian Sutherland   válasz erre
    2015-12-01 20:45:44

@superman: Nálad valahogy mindig előkerül ez a Golovkin amatőrben miben bunyózott téma, meg hogy Warddal most miért nem...
Azt kéne tudni, hogy az amatőr ökölvívásban a mérlegelés máshogy van, mint a profi ökölvívásban (a küzdelem napján), így akkora mértékű fogyasztás eleve nem lehetséges, mint a profiknál. Ward amatőrben félnehézben küzdött, aminek a felső határa nagyobb, mint a profik között, a profiknál mégis nagyközépben bokszolt egészen a közelmúltig. De valahogy eddig sosem sikerül eljutnod, csak mindig ezzel a Golo amatőrben is középsúlyban bokszolt szöveggel jössz, ami igaz, de ott a súlyhatár eleve kisebb, mint a profiknál a nagyközép + kisebb fogyasztás, szóval nem igazán értem.
Amúgy higgy a szemednek nyugodtan, nézz meg egy átlagos méretű középsúlyút és egy nagyközépsúlyú bokszolót, és rájössz, hogy Golo tényleg nem olyan baromi nagydarab a középsúlyúak között...

    2015-12-01 20:43:33

@fixpont: azt látom, hogy téged nem. Akik szerint viszont a realitáshoz több köze van annak a ténynek, hogy Golovkin ténylegesen milyen súlyban bunyózott és volt eredményes eddig, mint annak, hogy Te a saját teóriád alapján mit nevezel realitásnak, azt érdekelheti.

» superman   válasz erre
    2015-12-01 20:19:01

@leslie: az interjuban, amirol a forditas keszult elmondta, hogy leginkabb sulyzos edzeseket vegez es igy jott fol egy par font izom

» zolimt   válasz erre
    2015-12-01 16:55:49

@superman: Ki a turot erdekel mi volt amatorban tobb mint 10 eve?

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 16:39:04

@Kane: Teljesen mindegy kinek mit mond a csapata, vagy akar sajat maga is, a boxban mindenki ossze-vissza beszel, egyik heten elmondanak valamit kovetkezo heten akar az ellenkezopjet is, aki rendszeresen koveti a boxot ezeknek nem ad hitelt. A valosag az, hogy GGG eseten realisabb, hogy befogy 155be egy Canelo meccs miatt, minthogy 168on (plane 172on) kialljon egy a ringben 185+ sraccal.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 16:38:46

@fixpont: Igaz, de GGG csapata mondta hogy akárkivel bunyóznak akár 168 fontban is aki bevállalja.

    2015-12-01 16:18:32

@leslie: Simán működhet így, nem kell fizetnie semmilyen táplálék kiegészítőért, egészségesen étkezik, nincs semmi dolga ezen kívül, és ha ezek mellett sok erősítő edzést végez, nyilvánvalóan rakódni fog rá izom.

    2015-12-01 16:17:10

18 hónapja nem bunyóztam és ez idő alatt felszedtem egy kis izmot...

de szép is lenne, ha ez így működne... :-)

» leslie   válasz erre
    2015-12-01 16:05:28

@fixpont: nem csoda, hogy sokan nehezen értik meg, hiszen amatőr korában még ő maga is azt hitte, hogy ez a neki való súly és annyira beleélte magát ebbe a faszságba évekig, hogy még világbajnokságot és olimpiai ezüstöt is szerzett ebben a tőle rohadtul idegen súlycsoportban...

» superman   válasz erre
    2015-12-01 15:35:50

Ha már kihívásokat keres Froch, miért nem megy félnehézbe? Ott azért találna kihívást. :)

    2015-12-01 15:30:56

Tessek mar felfogni, hogy GGG kozepbe se nagy, nemhogy nagykozepbe meg 172-be, en nem tudom miert kell turaztatni a faszsagot honapokon at.

» fixpont   válasz erre
    2015-12-01 15:14:02

@Untouchable: Forch többször elmondta, hogy ő mindig egészségesen étkezett, meccsek között is. Gondolom mivel nincs a visszavonulás során annyi kardio, ezért inkább pakolódik rá az izom, biztos, hogy a sporttal nem hagyott fel, minimum végez súlyzós edzést.

» sziporka   válasz erre
    2015-12-01 14:30:57

Jó genetikája lehet, ha kihagyás alatt izmot szedett föl. Más (pl. anno Hatton) deréktájon erősödik inkább.

» Untouchable   válasz erre
    2015-12-01 13:22:03

Frochnak nagyszerű pályafutása volt, rengeteg nagy meccset adott a rajongóknak. Szerintem nincs olyan aki miatt érdemes lenne visszatérnie. Élvezze ki amit felépített magának, nem gondolom hogy anyagi problémái lennének

» JCalzaghe   válasz erre
    2015-12-01 10:58:45

Szerintem DeGale ellen is jól kereshetne már...

» Carlsson   válasz erre
    2015-12-01 10:58:43
Ugrás az oldal tetejére