×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombaton késő este a németországi Düsseldorfban húz kesztyűt 2015-11-27 15:46:51 https://www.profiboksz.hu/2015/11/27/klitschko-es-fury-merlegre-allt/

Klitschko és Fury mérlegre állt

Szombaton késő este a németországi Düsseldorfban húz kesztyűt WBA-WBO-IBF-IBO nehézsúlyú világbajnok Wladimir Klitschko, akire a kötélnégyszögben a brit Tyson Fury vár. A pénteki, hivatalos mérlegelésen a Klitschko alatt 245.8 fontot (kb. 111.49 kg) mutatott a műszer, míg a kihívó 247 fonttal (kb. 112.04 kg) abszolválta a szigorított biztonsági intézkedések miatt zárt körben megtartott, igen csak feszült procedúrát. A gálát - amelyre a szervezők több mint 54 ezer szurkolót várnak az Esprit Arénába - a hazai Sport1 csatorna élőben közvetíti szombaton este 20 órától.

      
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Feeder: Jah, bár még téged is meglepne :P

» grabanc   válasz erre
    2015-11-28 19:45:20

J.Caroll - M.Gonzalez
1,01 26,00 17,00 (WH)
1,02 34,00 13,00 (Ladbrokes)
1,01 26,00 17,00 (Paddy Power)
1,01 26,00 17,00 (BetVictor)
1,01 26,00 17,00 (Unibet)

R.Tlatlik - S.Rahimi
1,03 26,00 11,00 (Coral)

H.Fury - T.Visic
1,01 34,00 17,00 (Coral)

W.Klitschko - T.Fury
1,17 41,00 5,00 (SB)
1,20 34,00 5,25 (Bwin)
1,25 34,00 4,50 (WH)
1,25 34,00 4,33 (Ladbrokes)
1,25 34,00 4,50 (Paddy Power)
1,20 29,00 5,00 (BetVictor)
1,22 34,00 4,33 (BetFred)
1,22 41,00 4,75 (Boylesports)
1,22 34,00 4,50 (Unibet)
1,20 ------- 5,00 (Bet365)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-11-28 19:39:29

@bpjotruska: Igazad van! Engem félrevitt a lepontozhatatlanság dolog.
Akkor ezt a verést csak úgy ússza meg ha nem áll ki.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-11-28 18:24:23

@SweetSweetSweet: Dreams do come true!

    2015-11-28 18:20:32

Fightnewson van egy cikk,hogy a ring miatt problemazik es le akarja mondani a meccset...no comment. Ha megse lepne ringbe,minden idok leggyavabb bokszolja cimet elnyeri este az tuti.

» VMVKWA   válasz erre
    2015-11-28 18:08:59

@Furi: Dream On !:D

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2015-11-28 18:08:08

The new!

    2015-11-28 18:05:14

@sokol: összességében egyetértek veled azzal, hogy a magasság és ütőtávbeni előny lehet döntő tényező két hasonló kvalitású bunyós párharcában, de én lényegesen nagyobbnak látom Wladimir előnyeit az ökölvívás összes többi aspektusában, mint amekkora előnyt a méretek adnak.

a másik dolog amit érdemes figyelembe venned, hogy Wladimir a magasságbeni előnyét például nem tudta tökéletesen kihasználni, amíg nem segített neki benne Emanuel Steward, gondolj csak arra, hogyan tarolta le őt Sanders. Ez a tudása (még) nyilvánvalóan nincs meg Furynak.

    2015-11-28 17:53:49

Röhögnék ha Fury nyerne.

» Feeder   válasz erre
    2015-11-28 15:54:18

@SweetSweetSweet: elment evezni ő is, szörfözni, vagy miaz amit Wlad csinált amikor lelökte őt Briggs, gondolta megtanulja, és jobban fogja csinálni mint Wladimir. Nekem legalább is ezt mondta Briggs, mikor beszéltem vele! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2015-11-28 15:48:35

De hol van Shannon Briggs??:)

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2015-11-28 15:40:00

Még egy videó erről:

https://twitter.com/asifvali/s...

Képek:

https://twitter.com/asifvali/s...

» northpaw   válasz erre
    2015-11-28 15:19:54

Furyéknak nem tetszik a szorító talajának borítása:

https://www.facebook.com/asif....

» northpaw   válasz erre
    2015-11-28 15:15:34

@sokol: Na igen, most tenyleg ez az egy jo van az ilyen vitakban, hogy nem kell mar hetekig folytatnunk. Nehany ora, s kiderul.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-28 15:09:15

@bpjotruska: Este meglátjuk.

Mindenesetre Furynak szurkolok és bízom az erényeiben.

    2015-11-28 15:05:23

@sokol: A keze nem gyorsabb szerintem, belharc meg nem lesz, mert ha Klicsko nem akarja, Furynak sztem nincs akkora testi ereje, hogy ki tudna kenyszeriteni. Wlad minimum olyan gyors szerintem, pontosabb, sokkal nagyobb uto, sokkal tapasztaltabb, kiforrottabb, sokkal jobban vedekekezik, es az alla legalabb olyan jo, de inkabb jobb. Legalabbis ot leutni eddig csak nagyutok tudtak. Nem beszelva arrol, hogy Fury hatalamsat lepik felfele, soha nem volt Wladhoz akarcsak kozel allo meretu, ereju, tudasu ellenfele, az ukran visoznt latott mar mindenfelet, es vert meg mar mindenfele adottsagu, kepessegu, meretu bunyost. En nagyon kincstari optimizmusnak erzem, hogy Fury gyozhet. Semmi olyasmit nem mutatott eddigi meccsein, ami erre utalna. Harom fontosabb gyozelme van, mindharom eseteben hatalmas fizikai folenyben volt, ami most nem lesz meg, de legalabb az elelfnel is sokkal jobb es veszelyesebb lesz, mint Chisora es Cunningham.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-28 15:01:47

@bpjotruska: "Azok viszont, akik figyelmbe veszik azt is, hogy a mereten es karhosszon kivul gyakorlatilag minden vastagon Wlad mellett szol, ezert valoszinuleg o nyer kiutessel, nos ok az elfogultak es szuk latokoruek."

Miért lenne Fury egyetlen előnye a méret és a karhossz?

Egyébként meg fiatalabb,gyorsabb keze van,sokoldalúbb(több variációt használ),mindkét alapállásban tud bokszolni,valószínűleg belharcban is jobb.

Mit szeretnél még hallani?

Nekem semmi bajom azzal,ha Klicskó a favorit,de azért nem kéne elbagatellizálni az ellenfél erényeit sem,lenézni meg kiröhögni.

Voltak már nagy pofára esések a bokszban is mikor nem a favorit nyert.

    2015-11-28 14:45:41

@sokol: "Nem elhanyagolom,csak inkább én figyelembe veszem a méretbeli különbségeket is.
Azzal az oldallal ellnetétben,aki csak azt tudják ismételgeti,hogy "Klicskó KÁÓ" mert ő "Nagyot Üt".
Ugyanolyan egysíkú gondolkodás.
Vagy őket is kérdőre vontad meg számon kérted rajtuk?"
Ja, hogy te figyelembe veszed Fury gyakorlatilag egyetlen elonyet, es annak alapjan kijelented, hogy gyoznie kene. Azok viszont, akik figyelmbe veszik azt is, hogy a mereten es karhosszon kivul gyakorlatilag minden vastagon Wlad mellett szol, ezert valoszinuleg o nyer kiutessel, nos ok az elfogultak es szuk latokoruek. Ez mar-mar logikusabb, mint Pitagorasz tetele. :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-28 14:26:52

@deniro2: "Wovát folyton csak a pontozók húzzák ki a szarból"

Nem írta ilyet,de valószínűsíthető,hogy őt mint világbajnokot,"otthon",saját nézők előtt nagyon meg kéne verni,hogy pontozással nyerhessen Fury.

Voltak már ilyen kétes meccsek a boksztörténelemben.

A regnáló világbajnok lélektani előnnyel (is) rendelkezik a kihívó előtt.

De ez már pszichológia.

Hiába lenne mondjuk enyhén jobb Fury,akkor is Klicskót hoznák ki győztesen.

    2015-11-28 14:26:50

@sokol: Atyaég, szerintem már nagyon túltolod...
Wovát folyton csak a pontozók húzzák ki a szarból, nyilván...:)

» deniro2   válasz erre
    2015-11-28 14:19:31

Nekem az tűnt fel hogy Vitalij egykor "mesmerizáló" tekintete szinte egy joviális úriemberére változott ahogy abbahagyta a sportot.

» Peacock   válasz erre
    2015-11-28 14:18:00

@sokol: Rosszul fogalmaztam.

elfogulatlanságát=elfogultságát

    2015-11-28 14:17:29

@northpaw: "aki jellemzően karból üt, nem teszi bele teljes testét az ütéseibe"

Azért ez nem teljesen igaz.Üt ő így is meg úgy is,ahogy a helyzet megkívánja.

"Tehát látsz arra esélyt, hogy Fury pontozással nyerjen Klicskó ellen Németországban?"

Ez egy komoly dilemma.

De nem Fury érdemeit csökkentené, inkább a pontozás részrehajlását,elfogulatlanságát emelné ki.

Úgyhogy sajnos így van ,kérdés mit "látnak" majd a bírák.

    2015-11-28 14:14:59

@sokol: "Most elővehetnénk Klicskó meccseit is.Padlózott ő is nem is egyszer."

Igen, utoljára Sam Peter ütötte le 2005-ben. Csak a különbség az, hogy Peter, Brewster, Sanders mind nagyobb ütők voltak Furynál, aki jellemzően karból üt, nem teszi bele teljes testét az ütéseibe.

"A kipötyögés az inkább Tysonnak állna jobban."

Tehát látsz arra esélyt, hogy Fury pontozással nyerjen Klicskó ellen Németországban? :) Mellesleg ha jól tudom, Wladimir sosem volt ponthátrányban karrierje során, a Sanders meccset most nem számítom ide, mert az már az első menetben eldőlt.

» northpaw   válasz erre
    2015-11-28 14:07:43

@northpaw: Jó mondjuk Klicskó álla sem a strapabírásáról híres,de ez mindegy.

"Aztán mégis vannak olyan nehézsúlyúak a boksztörténelemben, akik nem padlóztak karrierjük során egyszer sem, ennél nagyobb ütések után sem."

Lehet azért mert nem találkoztak azzal az emberrel aki padlóztatta volna őket.

"Fury eddig kétszer volt leütve nem nagy ütők által, tehát ebből adódóan vagy az álla problémás, vagy az egyensúlyérzéke, de bármelyik is legyen, nem fogja segíteni."

Most elővehetnénk Klicskó meccseit is.Padlózott ő is nem is egyszer.
Persze tudom: "Mikor volt az már?"
Szinte igaz sem volt.


"Már ha Klicskó valóban ki akarja majd ütni, és nem csak biztonsági bokszot mutat be, amivel kipötyögi, mert ezt el tudom képzelni."

Klicskónak nagyobb esélye van a kiütésre.
A kipötyögés az inkább Tysonnak állna jobban.

Meglátjuk.

    2015-11-28 13:57:13

@sokol: " Egyébként egy ütéstől bárki meg tud feküdni,szóval ez elég közhely."

Aztán mégis vannak olyan nehézsúlyúak a boksztörténelemben, akik nem padlóztak karrierjük során egyszer sem, ennél nagyobb ütések után sem. Fury eddig kétszer volt leütve nem nagy ütők által, tehát ebből adódóan vagy az álla problémás, vagy az egyensúlyérzéke, de bármelyik is legyen, nem fogja segíteni. Már ha Klicskó valóban ki akarja majd ütni, és nem csak biztonsági bokszot mutat be, amivel kipötyögi, mert ezt el tudom képzelni.

» northpaw   válasz erre
    2015-11-28 13:45:59

@sokol: Sztregó? :)

» deniro2   válasz erre
    2015-11-28 13:30:34

Végig fog menni. Bunda meccs lesz, hogy Fury àzsiójàt növeljék és lehessen rajta pénzt keresni a jövőben.

» sziporka   válasz erre
    2015-11-28 13:29:11

@northpaw: "Mellesleg ha már a nehézsúlyban papíröklű Cunningham padlóztatta Furyt"

Ha megnézed azt a leütést,láthatod,hogy Fury szinte beleállt abba ütésbe,nem csak simán eltalálta Cunningham.

Egyébként egy ütéstől bárki meg tud feküdni,szóval ez elég közhely.
Nyilván a "lucky punch" esete.

"És nem, az ellenfél kijabeléséhez nem elengedhetetlenül szükséges a karhosszbeli előny"

Nyilván nem,de előnyös lehet ha hosszabb a kar.

    2015-11-28 13:25:15

@sokol: "A méretfőölényéből adódóan hoznia kell Fury-nak ezt a meccset. Méghozzá Klicskó taktikával. Jab-Jab azt ha közel ér, lefogni."

Lefogni? Ez rendkívül rossz taktika lenne, minek próbálná meg lefogni Klicskót, ha a legjobb esélye ellene akkor lenne, ha közelharcra tudná kényszeríteni? És akkor indíthatna felütéseket, amelyekkel remélhetőleg most nem saját magát fogja fejbe találni. A jabekkel próbálkozhat, de hamar rá fog jönni, hogy nem tudja "kijabelni", mint ahogy senki sem tudná Wladimirt a mai bunyósok közül, ahhoz vissza kéne menni az időben, és összepárosítani mondjuk Larry Holmesszal, hogy erre valaki képes legyen. Mellesleg ha már a nehézsúlyban papíröklű Cunningham padlóztatta Furyt, azt is el tudom képzelni, hogy Klicskó egy jól irányzott jabbel leüti. És nem, az ellenfél kijabeléséhez nem elengedhetetlenül szükséges a karhosszbeli előny, a példa erre Andre Ward, akinek nincsenek hosszú karjai egyáltalán, mégis az egyik legjobb jabbel rendelkezik a mai bunyósok között p4p.

» northpaw   válasz erre
    2015-11-28 13:13:25

@bpjotruska: "Tudtommal csak akkor No Contest, ha vetlen szabalytalansag miatt serul meg az egyik fel."

Így van, erre lehetett játszani Mike Tyson vagy Riddick Bowe ellen, mert ők tényleg sokat szabálytalankodtak viszonylag, de Wlad nem fog szabálytalanul ütni. Ha meg Fury fog szabálytalankodni, diszkvalifikálják. Szóval attól nem kell tartani, hogy no contest lesz.

» northpaw   válasz erre
    2015-11-28 13:02:12

Valoszinu Fury visszavonul a mecss utan, mar amennyiben ringbe lep ma este. Remelem rengeteg felutest is latunk toluk, akkor garantalt lesz a szorakozas.

» Bruneor   válasz erre
    2015-11-28 12:37:19

@Subi: Erre inkább nem reagálok.

Nyilván a Pitagorasz tételes feltevésem túlzás,modoros de a lényeget nem változtatja meg,hogy a méretbeli,ütőtáv különbség (szerintem) igen is számít.

    2015-11-28 12:29:31

@sokol: Fury egy videón hülyéskedett, hogy ha hátradőlve bokszol, akkor Wlad, vajon miként fogja elérni? Erre te elővettél egy négyzetrácsos papírt és nekiálltál rajzolgatni? :)

    2015-11-28 12:23:42

@bpjotruska: Nem elhanyagolom,csak inkább én figyelembe veszem a méretbeli különbségeket is.

Azzal az oldallal ellnetétben,aki csak azt tudják ismételgeti,hogy "Klicskó KÁÓ" mert ő "Nagyot Üt".

Ugyanolyan egysíkú gondolkodás.
Vagy őket is kérdőre vontad meg számon kérted rajtuk?

Mindegyik oldalon fel lehet sorolni gyenge meg erős pontokat IS.

Nem baj ha az ember kevésbé szűk látókörű,mert egyébként meg tényleg bármi lehet...

    2015-11-28 12:23:01

@sokol: Az, hogy ez nem matematika. Egy tenyezot figyelembe veszel, kozben 10 masikat elhanyagolsz. Maskeppen mar reg Pitagorasz-tetelevel szamolnak ki a vilagbajnokokat, es nem serulne meg soha egy bunyos se.
Vajon miert van az, hogy a 185 centi magas Ray Mercer konnyeden elerte jabekkel Lennox Lewist es Wladimirt is, mig a 202 centis Wach alig talalt? Nem hiszem el, hogy ennyire bonyolult lenne megerteni, hogy egy meccs kimenetelet lehetetlen centikbol es kilokbol elore kiszamolni.
A pontokat pedig nem szamolgatjak profiknal, meg ha tobb jabje is talalna Furynak, mint Wladnak - nem fog, megnyugtatlak - a egy-ket hangsulyos utes ugyis atbillenti a merleget, hiaba talal 20 jobb(visszakezes)kezes macskapacsi.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-28 12:13:46

@bpjotruska: Ha neked rövidebb az ütőtávod mint az ellenfél,akkor be kell sétálnod az az ellenfél ütőtávjába,hogy elérd nem?

Ennyire nem legyünk már értetlenek.
Vagy,mi nem világos ebben?

    2015-11-28 12:05:36

@bpjotruska: "Fury jobb jabjet volt szerencsed mar latni? Meg a sajat balos jabjehez kepest is egy kalap szar"

A kis jab is találat,ugyanúgy pontot ér nem,vagy rosszul tudom?

    2015-11-28 12:03:34

@leslie: Te nem erted ezt. Fury keze hosszabb es Wladnak megasabbra is kell utnie, tehat Fury meg tudja utni Wladot, Wlad nem tudja Furyt. Pitagorasz tetelrol te is hianyoztal?

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-28 11:59:48

@sokol: ez nagyon szép elmélet... de kérdezem Klicskó jabeivel mit fog kezdeni Fury? Mert ugye a bokszban a másik fél is üthet, az ugye tudod? vagy ha elsül Wlad hátsó keze, akkor mi lesz? Lefogja? Dehogy, lefekszik... ez lesz.

» leslie   válasz erre
    2015-11-28 11:57:31

@sokol: "Egyébként arra leszek kíváncsi mit csinál Klicskó ha Fury southpaw-ra vált.
Meg akkor nyelni fogja a jabeket rendesen."
"A méretfőölényéből adódóan hoznia kell Fury-nak ezt a meccset."
Ezek szerint Furyt a mai mezonybol csakis Julius Longnak van eselye legyozni. Fury jobb jabjet volt szerencsed mar latni? Meg a sajat balos jabjehez kepest is egy kalap szar.
De a Nap Viccenek nem volt rossz amugy :-))))))))))))))

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-28 11:56:43

@Spud: "Teljesen komolytalan a hozzászólásod!"

Miért is?

"Hogy az alapállás váltásával Klitschko nyelni fogja a jab-eket"

Matekból hanyas voltál?
Pitagorasz tétel megvan?
Levezessem neked?

Ha van egy ember akinek eleve a rövidebb a keze(a^2) és még magasabbra is kell ütnie(b^2),megkapod az a távot c^2 ami ahhoz kell(kéne) ,hogy elérd a másikat.

Érthető kb?

    2015-11-28 11:52:28

@sokol: Ezt most komolyan gondolod? Hogy az alapállás váltásával Klitschko nyelni fogja a jab-eket? Milyen jab-eket amúgy? Fury max maszatol, jóindulattal sem nevezhető az jab-nek... De a kedvencem ez a rész: "A méretfőölényéből adódóan hoznia kell Fury-nak ezt a meccset". Teljesen komolytalan a hozzászólásod! :)

    2015-11-28 11:44:56

@Flex: Egyetértek.


Egyébként arra leszek kíváncsi mit csinál Klicskó ha Fury southpaw-ra vált.
Meg akkor nyelni fogja a jabeket rendesen.
Ha meg közel érne lefogja.Legalább is remélem lesz ennyi esze.

A méretfőölényéből adódóan hoznia kell Fury-nak ezt a meccset.
Méghozzá Klicskó taktikával.
Jab-Jab azt ha közel ér, lefogni.

Csak türelem kéne hozzá,meg önfegyelem.

Kérdés megvan-e Fury-ben.

    2015-11-28 11:34:12

Klicsko megérdemelné h Fury minden egyes ütés után lefogja.A németek sem sipákolhatnának,Klicsko még csak intve sem volt nagyon fogásért soha.Bal-jobb fogás.Akkor lenne a legnagyobb király ha ezt megjátszaná:)

    2015-11-28 10:43:20

@THE LION: Hát, a bokszban minden előfordulhat, de úgy gondolom aligha van olyan szerkesztő, aki csak a reális esélyeket és forgatókönyveket latolgatva Fury-ra voksolna. Mivel nem kiegyenlítettek az erőviszonyok, így én nagyon meglepődnék ha lenne.

» Peacock   válasz erre
    2015-11-28 10:27:44

@zappa: Kevin johnson ellen volt asszem valami 111-112 kilo, es akkor is boksozlt a legjobban. Jol mozgott labon, jo volt a jabje, magas tempot diktalt, es nagyon jol birta vegig kondival. Akkor egy erett, kepessegeit megfeleloen kihasznalo boksozlonak tunt. Valami hasonlot kell Wlad eleln is tennie szerintem, vegig mozognia es rengeteg jabet utnie, mskepp nem tudja kihasznalni a lenyegeben az egyetlen elonyet, a meretet. Szerintem ahogy Wlad be tudja merni, es egyszer el tud adni egy olyan Pu;ev elelni beugrasbol utott balhorgot, vagy tiszta jobbegyenest, lenyegeben vege is lesz a meccsnek. Kerdes meddig tudja ezt Fury elkerulni, es bele mer-e majd verni Wlad tamadasaiba, s ha igen, milyen hatassal tud lenni Wlad-ra az uteseivel?

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-28 10:17:48

Lesz "amikor minden a bokszra fordul"? Sok ertelmet nem latom, nem akkora rangado ez, de kivancsi lennek a velemenyekre.

» THE LION   válasz erre
    2015-11-28 10:14:49

@Hamed1.0: "Akkor is NC van ha Fury megsérül az 1-4 menetben."
Tudtommal csak akkor No Contest, ha vetlen szabalytalansag miatt serul meg az egyik fel. Ha pl utestol szakad fel, vagy mondjuk rosszul lepik es kimegy a bokaja, az technikai KO gyozelem a masik felnek. Ez logikus is, hiszen maskeppen a hatranyban levo fel szamara mindig ott lenne a kisertes, hogy No Contest-re mentse a kozelgo vereseget; pl foldhoz veri magat, elkezd fetrengni, hogy begorcsolt a combizma, azt meg hogy bizonyitjak be akar 10 perc mulva is, hogy nem volt begorcsolve? :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-28 10:10:58

Két dolog. Milyen mérleg az amelyik így billeg? Nekem Klicsek tűnik magasabbnak.

» pit001   válasz erre
    2015-11-28 10:09:17

@sokol: "Trónfosztostás t=trónfosztást"

Nem kell kijavítani! Az első jobb. Főleg hangosan olvasva. :)))

» Galamb   válasz erre
    2015-11-28 09:38:57

@Streky: Itt konkrétan Wlad magasabbnak tűnik. Érdekes, lassan kiderül, hogy Fury semmiféle előnyben nincs. :)

» LightsOutPrince   válasz erre
    2015-11-28 09:30:35

5-6 menet max,most volt egy kis időm belenéztem már újra pár Fury meccsbe hogy frissítsem az emlékezetem,mert túl sok emlékezetes pillanata nem volt.De azoknak a jabeknek amiket üt az ég világon semmi értelme.Az meg hogy gyors a keze,legyen,fogjuk rá.De hogy nem ez a minimális gyorsaság különbség fog dönteni az is biztos.Megkockáztatom az első jabe amibe Klitschko beleáll ,véget is vet Fury önbizalmának.Fizikailag is nagy lesz a különbség és nem Fury javára.Nem testépítés ez egyértelmű,de fél kg a különbség közöttük úgy hogy Furyn nem sok izom van.Ettől még Pulev is komolyabb formát mutatott.Mondjuk azt nem gondolom hogy annyiszor fel fog állni Fury ,sőt egy leütés után szerintem annyi lesz neki.Na de legalább a baromságaival elhitette a nézőkkel hogy van bármi esélye és ez által kicsit felpezsdült a nehézsúly.A próféta még pár óráig veretlen,utána vissza is vonul ha jól emlékszem a szavaira!Így kettő az egyben lesz,egy meccs és egy visszavonultatás,történelmi pillanat :D!

» KocsombaDani   válasz erre
    2015-11-28 08:46:23

@Jersey Joe: Én inkább ravasznak mondanám.
Intenzív osztályt biztos elkerüli vagy koponya CT-ket.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-11-28 08:46:18

@Galamb: Felesleges önérzetesnek lennie ha tudja,hogy ki fogja ütni.
Szerintem még direkt jó is,hogy többször nyújtotta a kezét.Vasárnap reggeltől Furynak lesz ez kínos.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-11-28 08:44:42

https://scontent-fra3-1.xx.fbc...

» Streky   válasz erre
    2015-11-28 08:34:23

@gatti: Bratyizásnak indult, de látva,hogy Fury nem reagál, nyitott tenyérrel is megkísérli. Aztán a ceremónia végén megint nyújtja, amit végre Fury elfogad.
Ezért írtam lennebb,hogy Wlad büszkébb, önérzetesebb kellene legyen. Már csak azért is,mert ő a bajnok;ráadásul jóval idősebb is. Rendben van, hogy az idősebb fél kezdeményez (a etika szerint is),de ha a pökhendi fiatalabbikban nincs annyi tisztelet, hogy elfogadja, akkor már megalázkodás újra próbálkozni.
...ettől még a ringben lehet fordítva is,vagyis hogy Wlad nem megalázkodik, hanem megalázza Fury-t :)
... sőt talán plusszban e szemtelenkedése miatt is!! :)

» Galamb   válasz erre
    2015-11-28 04:20:44

@gigaboly: Aki azzal megy be a ringbe egy világbajnoki címmérkőzésen, hogy hogyan tud No Contest-et elérni, az egy s.gg.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-28 02:01:58

Nem baj Tyson, holnap úgy se fogod tudni elkerülni a kontaktot :)

» guilermo   válasz erre
    2015-11-28 01:57:46

@northpaw: Akkor is NC van ha Fury megsérül az 1-4 menetben.
Ez Wlad magatartásától független pusztán Fury is elérheti az NC-t csak az orvost kell megoldania meg az utólagos orvosi ellenőrzést pl. röntgenfelvétel.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-11-28 01:26:54

@gigaboly: No contest csak akkor lehet, ha Wlad nem szándékosan szabálytalankodik, mondjuk állj után üt, és mindennek az 1-4. menetben kell történnie, vagy a mérkőzés után pozitív lesz a dopping-/drogtesztje. Valljuk be, ezekre kevés esély van.

» northpaw   válasz erre
    2015-11-28 00:55:40

Nem kezet akart fogni Wlad csak osszeutni az okluket.
Azt csinalta mindenkivel es azt a fajta "bratyizast" nem fogadta el Fury.

    2015-11-28 00:30:29

Sima Wlad KO lesz , de nincs kizárva hogy a kesztyű vagy valami sérülés miatt elmarad vagy no contest lesz , ez az egy esélyük van

» gigaboly   válasz erre
    2015-11-27 23:39:34

@deniro2: Sztem pont a mozgékonyságra szükség lesz. nem futkározásra gondolok, de ha valaki megáll előtte, az eleve vesztett. Ha sokat mozog Fury, hogy Wladimir se tudja hamar belőni az ütőtávot, meg esetleg még találgat is közben, kialakulhat egy kellemetlen meccs Wladimirnek.
(no azért én sem erre számítok..:))

    2015-11-27 23:28:54

@zappa: Ez így is eléggé aputest...:) Amúgy, Fury-nak eddig sem volt szar a kondija, szóval nem tudom mit profitálhat még ebből a kis mínusz szalonnából... Nagyobbat nem fog így sem ütni, az ütést sem fogja jobban bírni, mozgékonyabbnak meg nem kell lennie, mert Wova ellen futkorászással képtelenség nyerni...

» deniro2   válasz erre
    2015-11-27 22:43:30

Minden Klitschko mellett szol, kizarolag a karhosszbeli elonyt tudja felmutatni Fury, megis el tudok kepzelni egy hasonlo meglepetest, mint a Froch-Groves odavagojan. Groves csinalta a musort, nagy volt a szaja es sokan hulyenek neztek, megis meglepte a beton feju Kobrat az elso menetben. Furynak nincs vesziteni valoja es ha tartja magat ahhoz, amirol beszel, akkor okozhat kellemetlen perceket a meccs elejen. Klitschko felorli a 6-9 menet tajekara, de szerintem Fury erdekesse teheti a meccset.

» zolimt   válasz erre
    2015-11-27 22:34:09

Mindenesetre Fury eddigi 24 meccséből csak 3-szor mért be 250 font alá, nyilván elég komolyan készült.
És amennyire emlékszem azokon a meccseken jobb formáját hozta, főleg mozgékonyságban.
Persze régen volt.
Bpjotruska? te hogy emlékszel ezekre?

    2015-11-27 21:58:59

Fury egész jó formában van-magához képest legalábbis mindenképpen

» emgabor   válasz erre
    2015-11-27 21:39:30

Wladimir önmagához képest elég szálkás volt......
Szerintem nincs semmi baj Furyval, nem rossz srác ő azért mert nincs egy szinten Wladdal :)

» BigSkull   válasz erre
    2015-11-27 21:32:13

Tenyleg nem tunik fel a magassagkulonbseg. Egyebkent lehet azert kezdodik olyan koran, mert lesz ilyen elozetes is, lesznek vendegek a studioban lesz egy kis elozetes, egy kis felvezetes, bejatszanak 1-2 interjut,par erdekes videot. Meg persze az elomeccsek. 💪 👊 ✌

» CHUBAKKA   válasz erre
    2015-11-27 21:25:22

Fury nem fogott kezet, s Wlad aztán újra nyújtotta. Furcsa... Lehetne több büszkeség Wladban.
Ti nyújtanátok "békejobbot" másodszor is annak, aki visszautasított? Én biztos nem.

» Galamb   válasz erre
    2015-11-27 21:25:00

@sokol: köszi

» tony26   válasz erre
    2015-11-27 21:21:31

@tony26: 22.45-től közvetít a német RTL.

Tehát azelőtt biztos nem kezdődik a főmeccs.

    2015-11-27 21:01:37

Nemsokára Fury bejelenti, hogy gyomorrontás miatt nem áll ki.

» lunatic3   válasz erre
    2015-11-27 20:56:00

Jósolok egy merészet:Klicsek kiüti Furyt a 2. menetben.

» Frantisek Latka   válasz erre
    2015-11-27 20:53:31

mikor lesz a főmeccs kb. ?

» tony26   válasz erre
    2015-11-27 20:40:44

@mola: "A nagy kérdés számomra, hogy Wlad úgy intézi el Furyt, mint ahogyan Hayet vagy úgy, mint Pulevet"

A nagy kérdés az,hogy mi van ha esetleg nem intézi el,visszavonul?

    2015-11-27 20:00:10

Fury egészen jól nézett ki, talán ilyen "szálkásnak" még nem is láttam, Wlad meg hozta a szokott formáját! A nagy kérdés számomra, hogy Wlad úgy intézi el Furyt, mint ahogyan Hayet vagy úgy, mint Pulevet?!?!

    2015-11-27 19:57:01

Nagyon kemény gyerek vagy Tyson, hogy nem fogadod el Wlad kézfogását. Ilyenekkel tudsz hírt csinálni magadból...

» _horas   válasz erre
    2015-11-27 19:41:22

@Jersey Joe: Szabadon, vedekezes nelkul sulycsoporttol fuggetlenul hulyeseg elore menni. Es szerintem egy Pacquiaonak vagy Maidananak tobb eselye volt a kiutesre a vilag legjobbjanak tartott Mayweather ellen, mint itt Furynak Wlad ellen, hiaba 65 kilosak ok, es 112 Fury. Ezert tartom kozhelynek ezt, hogy "nehezsulyban egy utes barmikor eldontheti a meccset". Nehogy mar Wlad ne kapott volna egyetlen rendes pofont sem az elmult 10 evben... akadt be tiszta utese Thomsponnak, Csagajevnek, Wachnak, Pulevnek, eleg rendes nehezsulyu az egesz, oszt tobbnyire nem lett semmi, max egy pici megingas, 10 masodperc fogas, s annyi.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-27 19:20:56

@Jersey Joe: Sosem fogod.

» fixpont   válasz erre
    2015-11-27 19:16:39

@sokol: "Trónfosztostást várok"


Nem örülnék most ennek. Klicskot akarom látni Wilder ellen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-27 19:16:06

@bpjotruska: "Ez szeritnem egy regi kozhely, ami joreszt nem igaz."


Aha, igen... Akkor nézd meg, hogy ütötte ki Ali Sonny Listont a második meccsen. Mondom, ez nehézsúly, itt egy pofon bárkinek véget vethet, ráadásul Klicskonak sem az álla ez erősség még most sem.
(Ugye, ezt arra reflektálva írjuk, hogy valaki lent azt írta, Klicsko szabadon, szinte védekezés nélkül mehet előre. Nyilván ez így hülyeség.)

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-27 19:15:25

@sokol: Trónfosztostást=trónfosztást

    2015-11-27 19:12:56

@CHUBAKKA: Én is Fury győzelemre tippelek,a fizikai paraméterek alapján neki áll a papírforma.

Furynek 10 centivel hosszabb az ütőtávja meg ahogy elnézem gyorsabb is.

Trónfosztostást várok,egy magasabb,gyorsabb sokoldalúbb bunyóstól,egy lassuló,statikus Wlad ellen.

    2015-11-27 19:12:10

@Hamed1.0: Szerintem Fury valamivel nagyobb uto Pulevnel, bar a jabje gyengebb, az pedig kulcsfontossagu lenne, ha a meret- es karhosszelonyere akar epiteni.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-27 19:07:23

Fury győz ko-val 11. menetben .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2015-11-27 18:51:17

@Hamed1.0: Na meg nem arra gondoltam,hogy lógatott kezekkel gyalogol előre.
Nyugodtan lehet agresszívabb is mint Pulev ellen.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-11-27 18:43:12

@Jersey Joe: Én ebbe,hogy hosszabbak a kezei nem megyek bele mert Kingpin is eltalálta Furyt.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-11-27 18:42:03

@Jersey Joe: "Azért egy kétméteres, 110 kilós ember ellen mindig kell félned az ütésektől. Ez nehézsúly, itt bárki üthet akkorát, hogy azzal eldől a meccs."
Ez szeritnem egy regi kozhely, ami joreszt nem igaz. Eloszor azert, mert sok bunyos van kisebb sulycsoportokban is, aki kepes egy utessel eldonteni egy meccset, meg van egy rakas nehezsulyu, aki hiaba 110 kilos, ugysem kepes ra ( jo kepessegu ellenfelek ellen ).
Pl hany visszavago kellett volna ahhoz - a jo eg orizzen meg minket tole - hogy a 110 kilos Kevin Johnson kiusse Vitalij Klicskot? Vagy akar Tyson Furynak, netan Dimitrenkonak hany meccs kene, hogy egyszer meg tudja allitani az oreg Klicskot? Meg a fiatalt sem tudjak, nem kell attol tartani sztem. Fury szerintem kozepes uto, es tobbet maszatol meg ut karbol, mint ahany ertekelheto hangsulyos utese van. Wlad-ot kiutni viszont rendkivuli gyorsasag es utoero kell, neha meg az sem eleg, lasd Haye peldajat. Akit lehet szidni mindenenk, ugyis klasszisokkal jobb bunyos marad, mint Fury. Ezert volt eleg az o 95 kiloja kifektetni Chisorat, es nem volt eleg Fury 120 kiloja.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-27 18:31:00

@Hamed1.0: Ne vicceljünk!

Azért egy kétméteres, 110 kilós ember ellen mindig kell félned az ütésektől. Ez nehézsúly, itt bárki üthet akkorát, hogy azzal eldől a meccs.

Ráadásul Fury-nak hosszúak a kezei, azzal sokáig távol tarthatja Klicskót.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-27 18:18:53

Szegény Wlad, pedig csak kedves akart lenni. :D Nem nagy cirkusz meg semmi, de azért prosztóság ha már nyújtják.
Ezt a sport1 általi 8-kor kezdést nem nagyon értem, megnéztem boxrec-en, jó gagyi az előprogram, amibe tervek szerint a kis Fury is benne van, de ellenfél nélkül, szóval lehet, hogy csak énekelni fog, már ha neki is úgy megy, mint Tyon-nak. Bőven ráérnének 9-10 környékén is kezdeni a közvetítést szerintem. Hát addig majd gondolom ömlik a reklám, meg az utóbbi hónapokból ki lehet ollózni egy-két mérkőzést.
Mindenesetre a főmeccs remélem kárpótolni fog.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2015-11-27 18:00:06

@WTKO: Hátha a vége felé őrli fel akkor szvsz Wlad vonuljon vissza a meccs után mert megöregedett.
4-5 menet alatt ki kell ütnie akkora a különbség köztük.
Én tartom magam továbbra is ahhoz, hogy a 4. menetig kiüti. Most kiderülhet, hogy csak Jennings ellen volt tompább vagy ez már a kor.
Azért vagyok biztos mert mehet előre Wlad, nem kell különösebben félnie se a jabektől se az egyenesektől.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-11-27 17:56:13

Fury csak öklözni nem akart, a végén kezet fognak. Nekem szimpatikus Tyson, szorítok neki, de a realitás talaján maradva Klitschko TKO a vége felé.

    2015-11-27 17:31:12

Város a mérkőzés, annyi duma után remélem tényleg odateszi magát Fury,magához képest jó a fazon. Klicsko régebben mintha izmosabb lett volna de hát az idő vas foga mindenkit utol ér.

» gege322.GG   válasz erre
    2015-11-27 16:58:14

Furyt ütötték már le , nehogy már Wlad ne tudja ki ütni 12 meneten át , ráadásul nyugodtan mehet előre mert Fury nagy kárt nem tehet benne, max a test-test elleni küzdelem lehet rázósabb abban Fury jobb lehet

» gigaboly   válasz erre
    2015-11-27 16:54:59

SZerintem nem volt ezzel semmi gond. Eggyel tobb ok Wlad-nak hogy leverje Furi-t. Na erre a meccsre tuti felkelek este:)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-11-27 16:36:59

@Jersey Joe: Akkor olvasgassa Fury nyilatkozatait :)

    2015-11-27 16:22:07

@Furi: Klicsko nem is barátkozott vele, csak kezet nyújtott neki.

Egyébként meg Fury érdeke, hogy KLicsko a lehető legesleglágyabb lelki állapotban szálljon ringbe holnap... Ahogy Jennings ellen is nyilatkozta Klicsko, neki pont az teszi a legrosszabbat, ha túl tiszteletteljes az ellenfele, mert nem tud felpörögni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-27 16:20:38

@Jersey Joe: Sztem nem cseszett el semmit.. Pillanatnyi reakcio volt.. Multkor a "Kesztyuk nelkul" felvételen simán kezet fogtak, semmi gond nem volt...

    2015-11-27 16:20:09

@Jersey Joe: " Ha a világbajnok kezet nyújt neked, azt el kell fogadnod "

Ez melyik szervezet szabálya lehet? Nincs ilyen, Fury azt tette amit kell nincs barátkozás ez egy bokszmeccs nem pinpong.

    2015-11-27 16:09:42

@edge: Fury-n nem volt cipő, Klicskon pedig volt egy magas edzőcipő.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-27 16:06:25

Ezt elcseszte Fury. Ha a világbajnok kezet nyújt neked, azt el kell fogadnod.
Sem vagány nem volt, sem feszkót nem produkált ezzel, csak magát nevette ki...


Viszont Klicsko is kezd inkább már egy politikusra hasonlítani, semmint egy nehézsúlyú bokszolóra. Nem tudom, mennyire tud ő már felpörögni egy mérkőzésre úgy igazán belül.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-27 16:05:17

Ja es vagy Klitschko tűsarkuban van, vagy nemtom, de nincs koztuk szamottevő magasságkulonbseg..

    2015-11-27 16:01:32

Fury volt a lazább.

    2015-11-27 16:00:16

Jó nagy sz*rban lesz a Sport1. 20.00-tol kezdik a kozvetités es sztem kb 23.15-23.30 korul kezd a fomeccs. Az undercard - mint minden Klitschko gálán - megint egy rakás sz*r.. mit fognak csinalni tobb, mint 3 orán keresztul? Persze be lehet vágni régi meccseket, meg lesznek a studioban szakertok.. de mindezt kb. 200 percen keresztul??

    2015-11-27 15:55:13

Vajon a polgármester úrral is így bohóckodna? :)

» bandi78   válasz erre
    2015-11-27 15:54:59
Ugrás az oldal tetejére