×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/abc/a/AmirMansour6.jpg Az előzetes tervek szerint múlt szombaton, azaz október 24-én Tyson 2015-10-26 16:37:20 https://www.profiboksz.hu/2015/10/26/amir-mansour-szerint-fury-megveri-klitschkot/

Amir Mansour szerint Fury megveri Klitschkot

Az előzetes tervek szerint múlt szombaton, azaz október 24-én Tyson Fury (24-0-0, 18KO) ellen védte volna meg a világbajnoki címeit Wladimir Klitschko (64-3-0, 53KO), viszont az ukrán veterán sérülése miatt november 28-ra csúszott az időpont. Sokan azon a véleményen vannak, hogy Klitschko csupán taktikázik – vagy a legutóbbi sajtótájékoztatón előadott Fury magánszám után berezelt. Amir Mansour is ezen a véleményen van, szerinte Fury-nak nagyon jók az esélyei, hogy megverje Klitschkot.
Nem hiszem el, hogy Klitschko megsérült. Szerintem csak elkezdett aggódni Fury miatt. Nem ismerem Tysont személyesen, de tudom, hogy nagyon keményen edz és az ő méreteivel minden esélye megvan arra, hogy győzzön. A srác akkora, hogy könnyedén megverheti Klitschkot. Úgy gondolom, hogy Klitschko legjobbját már láttuk és nem fogja tudni felszívni magát annyira, amennyire szüksége lenne rá. Persze technikásabb, rutinosabb, mint Fury, de az angol éhes a sikerre és olyan típusú meccsbe húzza majd őt, amit nagyon nem szeretne. Ha a sérülés valós, akkor gyors felépülést kívánok neki. Nagy Klitschko rajongó vagyok, hiszen mindig a maximumot adja és természetesen sok minden közbejöhet a felkészülés alatt. Én is mindig fájdalmakra panaszkodok, de annál azért több kell, hogy lemondjak egy meccset, úgyhogy nem tudom...! Egyszerűen csak nem gondolom, hogy képes lesz megverni Fury-t!”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

hát végül is sose lehet tudni, meglepetések lehetnek mindig bár én inkább Wlad győzelmet várok. De azért Fury veszélyes ellenfél, nincs veszteni valója, és hát élete lehetősége, szóval nem szabad lebecsülni őt! Én egy jó meccset várok amúgy . hajrá Fury!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2015-10-28 14:56:43

@Arcos Harcos: Solisnak mitől lenne jobb az ellenfél listája? Kiállt Vitali és Thompson ellen de minek, én sem kedvelem Furyt de tőle biztos hogy jobban helytállt volna.

» Moorer   válasz erre
    2015-10-28 12:52:01

@Arcos Harcos: Egyetértek, max annyi, h Ustinovot kihagytad a felsorolásból akiből beugróként sem kért, meg az elmaradt thai box mecset, meg a Velazquez összecsapást MMA-ban... :D
Na mindegy, remélem Wlad ellen végre összejön a meccs (Hosszú Katinkával úszkál már szorgalmasan), régen volt ilyen, de most a kalapácsnak fogok szurkolni.

    2015-10-28 10:54:01

:) :) :) Max 7 menet és Fury fekszik!

» Rocketfist   válasz erre
    2015-10-28 05:27:42

@mikike1: Említed Pricet, Solist és Pulevet, akik azért összecsaptak Thompsonnal, vmint mindegyiknek jobb mai napig az ellenféllistája, mint Furynak. Fury egy Chisoran kívül csak a cirkáló Cuningham elleni győzelmet tudja felmutatni - ahol ráadásul padlózott is - , szóval sztem Fury egyik fent feksoroltnál sem nagyobb név! Mert minek? A nagy pofája miatt? Ilyen alapon Furynál sokkal nagyobb név az öreg Briggs! Price ellen egy egymillió fontos ajánlatot dobott akkor vissza, Pulevből vmilyen okból kifolyólag nem kért, holott már rég megmérkőzhetett volna Wladdal, ha akkor kiáll és elveri Pulevet, de még az öreg Thompsont sem merte sosem bevállalni (az milyen hülye indok már, h azért nem kért az öregből, mert az öreget kipontozta az a Pulev, aki elől pl ő hanyat-homlok menekült!) Mostanáig nem bizonyította, h egy fokkal is jobb lenne Price-nál. Kettejük között a különbség annyi, h Price vállalt be rizikósabb ellenfeleket, Fury meg csak egy szimpla majrés szájhős azóta is. Te komolyan gondoltad, h Fury-t mosdatod? Helyén kell kezelni! Egy szánalmas, magát megjátszó pojáca, akinek a maga igencsak szerény értelmi képességei ellenére sikerült minimális felmutatott teljesítménye ellenére kirapliznia egy Wlad elleni meccset! Az már csak a mai kor boxszerető közönségét és magát a szakmát minősíti, h ez sikerült is neki, van rá kereslet.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2015-10-27 20:10:21

@bpjotruska: Price olyan ajánlatot tett Furynak ami egyáltalán nem volt reális, ők vittek volna mindent Fury alig kapott volna valamit holott Fury volt a jobb név. Aztán jött Thompson és legyőzte, ezután már egyszerűen semmi értelme nem lett volna hogy kicsapta egy nyugdíjas. Nem volt rossz teljesítmény persze, de azon kívül hogy felhozókat csapkodott ki nem sokat tett az asztalra Thompson, az üvegállú Price és a valószínűleg az új Star Wars filmben Jaba szerepére pályázó Solis elintézése szerintem egyáltalán nem számottevő. A Price győzelmek után pedig kipontozta őt Pulev tehát tényleg semmi értelme nem lett volna vele bokszolnia, hisz unalmas stílusú semmi pénzt és elismerést nem hozott volna, Fury viszont már ismert volt eliminátort bokszolt.

» mikike1   válasz erre
    2015-10-27 18:55:50

OFF:

Körvonalazodik egy mansour vs szpilka 12/12
Az egy kozonsegbarat csata lenne.

» THE LION   válasz erre
    2015-10-27 13:24:20

Mansour ezzel a nyilatkozattal beárazta magát a szakértelmét illetően.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-10-27 11:26:39

@Peacock: "Szerintem technikai döntetlen :) "
Jogos, ez valóban egy reális és jogos lehetőség lenne ilyen esetben :)

Persze, Fury beszél össze-vissza, de azt már elismerte többször is, hogy bohóckodik. Szerintem amellett, hogy bolond, a show nála az imázs része. Meg jó eséllyel már a boksz utáni életre készül (biztos showman vagy énekes szeretne lenni). Amúgy meglepően hallgatag mostanság, remélem azért, mert az edzőteremben tölti minden idejét :)
Wladimir esetében az, hogy úriember, nem kérdés. De nekem Vitali volt mégis, aki született bajnok volt. Valahogy ő sosem akart "csak" túlélni. Limitáltabb képességű volt, mint Wladimir, de mégis, benne volt meg a bajnok mentalitás. Félig leszakadt az arca Lewis ellen, olyanokat kapott, amitől más ember a ring közelébe nem kívánkozna a további életében, mégis alig lehetett kituszkolni a ringből (szerintem Lewis nyert, Vitya mentalitása végett hoztam csak fel a példát).
Szóval nehézsúlyban Wilder, Fury, Wlad... nem látom azt bennük, ami meg volt Lewisban, Vitalijban és sok régi emberkében. Joshuában talán meg lesz, legalábbis eddig úgy tűnik. Pulev ellen Wladban is felcsillant valami, aztán annyi is volt. Én teljes mértékben elismerem, de engem nagyon nem tudnak tűzbe hozni a meccsei.

» bandi78   válasz erre
    2015-10-27 10:37:38

@bandi78: "Dupla kiütés esetén Sosem tudtam, mi lenne a vége)"
Szerintem technikai döntetlen :)
Amúgy szerintem bpjotruska nem azt mondja, hogy Furyt mindenképp megverte volna Price vagy Thompson, hanem pont azt amit Te: Fury-nak irtó nagy a pofája és azt állítja minden idők legjobbja, miközben a boksztudása és különösen az ellenfélválasztása ezzel nem kis ellentmondásban áll. Min. azt várta volna tőle az ember, hogy ha VB akar lenni, akkor mindenkivel kiáll ezért. E helyett ő kivárta míg viszonylag kis kockázattal ellubickol egy VB meccsig és lehet meg is elégszik azzal, hogy jót keressen itt.
Wilder-el sem az a baj, hogy rosszul bokszolt az előző két meccsén. Hanem az, hogy ezt VB-ként teszi, miközben látványosan elkerüli a veszélyes kötelező kihívót, és ezzel együtt azt állítja jelenleg ő a világ legjobbja :)
Na most ha akarom én megértem az ő lelki világukat, meg hogy Wilder csecsemőként szegény Haymon apuka bábketrecében van, és azt is hogy minimális kockázattal próbál ez a két bokszoló maximális hasznot szerezni mert hát mint mondod "ki ne tenne így"... csak hát ez nem rám tartozik! Az én dolgom szurkolóként hogy számon kérjem rajtuk és elégedetlenül követeljem a minél jobb és izgalmasabb párosításokat. Különösen akkor, mikor mindketten a szájkarate univerzális világbajnokai.
Mert lehet Wladra sok mindent mondani, de ha Povetkin elleni meccse után ami inkább volt birkó és a boksz megcsúfolása mint bokszmeccs, szóval ha ezután nagy pofával még a világba is kiáltotta volna hogy "na látjátok milyen szépen és kitűnően bokszolok, egy zseni vagyok és bárkit legyőzök bokszban hisz most is bizonyítottam egyedülálló kiválóságomat"... szóval akkor ő is közutálat tárgya lett volna. Mert a teljesítménye és a szavai erős ellentmondásba kerültek volna. Azonban Wlad általában korrekt és sportemberi nyilatkozatokat tesz, és ez nekem speciel tetszik.
Wilder esetében nem érdekel a Haymon-felmentés, mert ő maga is trógerül nyilatkozik most már (ld. legutóbbi beszólása Wladnak mikor az épp őt próbálta kicsit "védeni"). Fury esetében pedig zavar a körítés, de nem zavarna ha tényleg mindenkivel kiállt volna bátran:)

» Peacock   válasz erre
    2015-10-27 09:08:07

@bpjotruska: Lehet ezt meg azt mondani Furyra, de azt ő is elismeri azért, hogy egy bohóc. Mellesleg csak eljutott egy Wlad elleni meccsig, nem?
Az meg, h mi lett volna Price vagy Thompson ellen, nem derül ki, olyan, mint a mi lett volna a Haye vs Vitali meccs eredménye. Akár nyerhetett volna Fury is egy ilyen 'mi lett volna, ha' mérkőzésen.
Fury jó pénzért bevállalja a veszélyes meccseket (Haye, Wlad). Profi bokszoló, pénzért bokszol. A saját szakmájában ki az, aki jó pénzért nem a legjobb állást választaná, hanem egy bizonytalant tized annyiért, ahol simán be is csődölhet minden?
Nem esélyes Wlad ellen, de ez akkor is boksz. Akár még jó meccs is lehet. Ha meg Wlad kicsapja az első ütéssel, hát az is benne van a pakliban.
Decmindketten hajlamosokat önmagukat pofán vágni, lehet még érdekes fordulat, ha mindkettő leüti saját magát :) (ilyenkor amúgy mi történne? Dupla kiütés esetén Sosem tudtam, mi lenne a vége)

» bandi78   válasz erre
    2015-10-27 07:50:19

@mikike1: Fury nem a mostani Price ellen kellett volna bokszolnia, hanem a veretlen Price ellen, aki egy menetben legyalulta McDermott-ot, akivel Fury ket elet-halal csatan volt tul.
A nyugdijas Thompson meg eppen kicsapta Price-ot, es a vilag legismertebb gate-keepere lett - na akkor hivta ki Furyt.
Mindket meccset megnezte volna kb az osszes brit bokszrajongo. Price ellen biztosan, Thompson ellen is valoszinuleg tobbet keresett volna, mint barmely korabbi meccsen. Price kotelezo kihivoja volt.
De mi azert higyjuk el neki, hogy azert nem allt ki ellenuk, mert nem jelentettek kihivast :-) aztan jott Vinny Maddalone meg Firtha, vagy ki?

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-27 06:45:07

Wlad egy világklasszis, Fury pedig inkább egy stand-upos. 3-4 meneten belül vége lesz, szerintem csak Waldimirtől függ, hogy mikor fejezi be. Az ukránnal most csak Wilder tudna érdekes meccset csinálni, a többit lerendezné könnyedén ( Joshua még nagyon az út elején van, és szerintem túl lassú lenne Wlad ellen )

» deontay   válasz erre
    2015-10-26 23:16:09

Igaza lehet Mansournak -Tekintve, hogy Fury minden idők legjobb bokszolója, gondolom nem lesz neki nagy megerőltetés legyőzni Wladot aki csak a jelenlegi legjobb nehézsúlyú.

» emgabor   válasz erre
    2015-10-26 23:08:09

@mikike1: Sztem akkor a veretlen Price az akkori Furyt kicsapta volna. Tudta ezt Tyson is, azért nem akart akkor kiállni.

» kovban   válasz erre
    2015-10-26 22:58:31

@bpjotruska: Fury mondta hogy nem akar nyugdíjasokkal bokszolni Thompsonnal ezért nem lett meccs. Price kapálózna egy mérkőzésért most már szerintem pár tízezerért is elvállalná, de Fury egy Klitschko mérkőzés előtt van Price meg le lett teperve :) Szerintem simán megoldotta volna mindkettőt és kiütéssel.

» mikike1   válasz erre
    2015-10-26 21:37:24

fury a hosszú kezével nem túl nagyokat ütöget, hasonlóan thomsonhoz (csak öreg jobban csinálja). a nagy termete és súlya miatt ez lassan felőrli az ellenfeleket, csak az a baj, hogy amikor berobban egy jobbos, azt ezzel nemigen lehet megoldani. szal az idő itt nem neki fog dolgozni szerintem.

    2015-10-26 20:35:32

Az a nehézsúlyú boksz kritikája lenne, ha Fury világbajnok lenne. Tényleg magas, de olyan mint egy kosárlabdázó.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-26 19:58:22

Mi lett? Mindenki dadog, vagy remeg a keze, hogy duplán van minden? :)

» ogreface   válasz erre
    2015-10-26 19:57:19

@ogreface: az alacsonyabbak ellen két verziom van:
1. Mindig tökön fejelik wladot ő meg rájuk burul/tehénkedik

2. Az asszonyt látja bennük

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-26 19:48:04

@ogreface: az alacsonyabbak ellen két verziom van:
1. Mindig tökön fejelik wladot ő meg rájuk burul/tehénkedik

2. Az asszonyt látja bennük

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-26 19:48:04

@ogreface: Azért ölelgeti az ellenfeleit, mert sajnálja őket.
Csupa szánalomból :)

» Galamb   válasz erre
    2015-10-26 19:41:26

Azért ölelgeti az ellenfeleit, mert sajnálja őket.
Csupa szánalomból :)

» Galamb   válasz erre
    2015-10-26 19:40:51

Le kéne már szokni arról a sok fűről..... ;)
A végén még megmagyarázza, hogy látja a sárkányt a konyhában.

A trash talk az,amit ki nem állhatok.

» tizedes   válasz erre
    2015-10-26 19:15:02

@mikike1: Ráadásul a nagyobb termetű bunyósokkal agresszívebben bokszol, vagy azért, mert fél tőlük, vagy pedig pont a kisebbektől van valami fóbiája és azért ölelgeti azokat annyira. ;-)

» ogreface   válasz erre
    2015-10-26 19:12:58

Nem vagyok egy megátalkodott Klicsko fan, de Fury örülhet, ha nem szakad le a feje.

    2015-10-26 18:58:51

@mikike1: Szerintem meg Fury sem veletlenul kerulte el eddig az osszes hozza hasonlo meretu es ereju, jobbacska bunyost. Pechjere Wlad nem csak magas, hanem jobb, nala, erosebb nala, es sokkal nagyobbat is ut.
Volt mar szo rola, hogy Wlad szandekosan nyujta el egy-egy meccset, a reklamok miatt... nos en az ellenkezojere lennek kivancsi, ha mondjuk Wlad kapna 1 millio euro bonuszt ha ket meneten belul vegez Furyval, akkor mi lenne. Szerintem megoldana. Neki van kitalalva a traveller :-).

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-26 18:57:37

Egy új Lewis van születőben! :)

» Dr Evil   válasz erre
    2015-10-26 18:27:47

Legyőzni nem hinném hogy összejön Furynak, de annyiban egyetértek Mansourral hogy egyáltalán nem lesz könnyű mérkőzés ez Klitschkonak. A nagy termete miatt sem már eleve, és Fury elég jól összeszedte magát technikailag a kezdetekhez képest, piszkos bokszban is otthon van ami kell Klitschko ellen. Nem hiába kerüli őt pl Wilder is, nehéz ellene bokszolni.

» mikike1   válasz erre
    2015-10-26 18:25:33

Látom az a Washington felütés megtette hatását.

» Meg@lodon   válasz erre
    2015-10-26 18:04:53

...és utána így folytatta Amir: "Egyébként a legnagyobb példaképem Lennox Lewis, szeretnék úgy bokszolni és úgy jósolni, mint ő. Szerintem az egyikhez már nagyon közel vagyok!"

» ogreface   válasz erre
    2015-10-26 17:28:06

Nahat, Mansour ugy latom Lennox Lewis baberjaira palyazik :-) mar ami a tippelesi sikereket illeti

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-26 17:23:01

Lemaradt a brit tudosok/kutatok szerint a nagy darab es onmagukat felszivo emberek 97,8%-os valoszinuseggel megverik (a naluk minden tekintetben jobb) a regnalo nehezsulyu okolvivokat.

» vadifukk   válasz erre
    2015-10-26 17:08:20

@Arcos Harcos: :D

» Dirhanka   válasz erre
    2015-10-26 16:47:03

Isten óvjon minket egy olyan világtól, ahol Fury a vitathatatlan nehézsúlyú világbajnok:)! Attól már nem lenne lejjebb! Úgyhogy nagyon remélem, hogy nem a próféta szólt Mansourból!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2015-10-26 16:44:17
Ugrás az oldal tetejére