×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/abc/d/DeontayWilder16.jpg Az elmúlt napokban felröppent a hír, hogy a WBC nehézsúlyú 2015-10-10 08:24:07 https://www.profiboksz.hu/2015/10/10/wilder--jennings-nem-gyozhet-le/

Wilder: Jennings nem győzhet le

Az elmúlt napokban felröppent a hír, hogy a WBC nehézsúlyú bajnoka, Deontay Wilder (35-0-0, 34KO) honfitársa, a korábbi világbajnoki kihívó Bryant Jennings (19-1-0, 10KO) ellen lép legközelebb szorítóba. Amilyen gyorsan jött a hír, olyan sebességgel cáfolta is Gary Shaw – Jennings promótere – a megjelent pletykákat, de Wilder is elmondta a véleményét Jenningsről.
„Jennings az a fajta fickó, aki a pénzt nézi és nem a lehetőséget. Jobban tisztelem azokat, akik a kihívást keresik és nem a pénzt hajtják. Bryant nagyon jól tudja, hogy nem győzhet le. A tudásom jóval az öve fölött áll, a stílusommal pedig nem tudna mit kezdeni. A Klitschko elleni meccsen bizonyította, hogy nagy túlélő, de egy bajnok nem ebből áll. Győzni kell és nem túlélni. Jennings az egyik amerikai riválisom és szeretném őket eltakarítani az utamból, tehát akár elő is fordulhat, hogy egyszer megküzdünk egymással.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@sziporka: El lett verve ez tény. Beteg volt ez is tény. Wilder sérülésérôl nem tudtam. Ne bagatelizáljuk el ezeket mert nekem pl.csonthártyagyulladásom volt a kézcsontomnál és a mikróból nem tudtam kivenni a tányért úgy fájt.
Hallottam olyanról aki ilyen sérüléssel 8 menetet vívott. Részemrôl riszpekt részedrôl gondolom hangyacsípés.
Amit kijelenthetünk:januárban 2 beteg ember küzdött a Wbc övért. És talán a kevésbé(?) beteg nyert.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-10-13 10:11:30

@Hamed1.0: Ezt a Stiverne beteg volt dumát felejtsük már el. David Haye lábujjának az esete pepitában. Kifogásokkal tele van a padlás. Wildernek röntgenje van róla, hogy Stiverne ellen kézsérülése volt, sőt még a legutóbbi meccse előtt is azt nyilatkozta az edzője, hogy nem 100%-os jobb karja... Kit érdekel? Ezt bezzeg egyszer sem említed, csak, hogy szegény Stiverne beteg volt... messziről jött ember azt hazudik, amit akar. Én se Wilder, se Stiverne sztoriját nem veszem be, totálisan érdektelen. Duma az mindig van, meg 80 orvos fogja neked állítani, hogy Pacquiaonak a vállsérülése mellett még ebolája is volt, ha ezt akarják. Stiverne el lett verve, aztán kész.

» sziporka   válasz erre
    2015-10-13 00:37:11

@Hamed1.0: Nevezzük Joshuanak vagy Parkernek őket

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-13 00:21:52

@deontay: De 3 évvel hamarabb kezdte mégis képzetlenebb.
Eljön a nap amikor olyannal kell kiállnia aki nem beteg, vissza mer ütni és felkészült.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-10-12 23:41:42

@sziporka: Egyetértek ebben.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-12 23:22:17

@northpaw: Ha abból szempontból nézzük, hogy eljuttatták idáig, azt tényleg lehet jó menedzselésnek nevezni, de mindennek megvan az ára, mert ezekből a piti meccsekből meg piti ellenfelekből Wilder nem tanult semmit. A Stiverne elleni meccs az egyedüli, ahol próbára volt téve (ellene is kényszerből bokszolt, hiszen ő volt a bajnok), akit szépen megoldódott, de azóta látható volt, hogy jóval középszerűbb ellenfelek is gondot tudnak okozni, amibe persze az is belejátszik, hogy Wilder sem igazán veszi komolyan őket, de mutathatja azt is, hogy baromira híján van a minőségibb ellenfelek ellen szerzett rutinnak...

Ebben a bizniszben kizárólag a Top Rank tud kiváló karrierépítést produkálni, mert megvannak hozzá a matchmakereik...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-10-12 23:10:06

@sziporka: "A menedzselése valóban katasztrófa"

Wilder menedzselése kiváló. Egy rosszabb menedzsmenttel a háta mögött nem valószínű, hogy eljutott volna a WBC-címig vagy akár egy ilyen mérlegig.

» northpaw   válasz erre
    2015-10-12 22:10:57

@bpjotruska: Hát nem tudom, a lufi kifejezést én is azokra a bunyósokra értem, akiket mesterségesen dagasztanak, és amint jön az első értelmes ellenfél, az kipukkasztja. Tehát eredendően olyan bunyóst értek alatta, akinek nincsenek meg a képességei ahhoz, hogy az élvonalba tartozzon, de a management gyenge vagy kiöregedett bunyósokkal tömi. Ergo én sem tartok olyan bunyósokat lufinak, akiknek vannak kimagasló amatőr eredményeik, és profiként elbuktak. Ezek szerintem nem lufik, csak egyszerűen nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket. A lufiknál jellemző, hogy veretlenek, akár bajnokok is, egyetlen jó vagy akár közepes ellenfél nélkül. Esetleg az alkatának megfelelő bunyósokat hoznak neki.

Viszont a lufik az én szótáramban nem jó bokszolók. A lufik kipukkadnak. Wilder-t Stiverne-ig lufiként volt számon tartva, ehhez kétség sem fér. Stiverne után ezt szerintem nem lehet rá mondani, ettől még az ellenfélválasztása valóban kritizálható a vb öv megszerzése után. Wilder esetében még mindig agnosztikus álláspontra helyezkedem. Ahogy verte Stiverne-t az tanítani való volt, azzal a bunyóval a jelenlegi nehézsúlyból bárkinek feladná a leckét, az utóbbi két meccse teljesen más volt. Hogy ez szándékos-e vagy sem? Nem tudom. Én el tudom képzelni, hogy az, de az ellenkezőjét is, hogy simán nem készült fel rendesen. Viszont sokan eredendően sz@r bunyósként akarjátok beállítani, ami sem a meccsein látottakból, sem az eddigi eredményeiből nem vezethető le. A menedzselése valóban katasztrófa, de ez nem árul el semmit a képességeiről. Nagyon sok minden lehet a háttérben, Al Haymon fejébe meg nem látunk bele... Várjuk ki, mi lesz ebből.

» sziporka   válasz erre
    2015-10-12 21:07:48

@Jersey Joe: nincs itt semmi zurzavar, csak maskeppen ertelmezzuk a lufi kifejezes ertelmet, de nem csak en ertem ugy, ahogy, es nyilvan van olyan is, aki szukebben ertelmezi, vagyis veled ert egyet

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-12 12:37:18

@bpjotruska: Akkor használjunk minden szót mindenre, végtére is, mindegy, nem?
Bábeli zűrzavar...

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-12 11:30:53

@Jersey Joe: Szerintem meg a lufi kifejezest nem ertelmezi a magyar ertelmezo szotar, ha meg szubjektiven ertelmezzuk, ugyan mitol lenne a te valtozatod a nagybetus Igazsag? Szerintem az is lufi, akit profikent sokkal magasabbra taksalnak, mint amit erne az altala - profikent! - nyujtott teljesitmeny alapjan. Azt senki sem vitatja, hogy Solis hatalmas tehetseg, es amatorkent igazi vilagklasszis volt. De attol meg profikent Monte Barret legyozesetol nem lesz elvonalbeli senki...

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-12 10:27:08

@deontay: Wilder is későn kezdete, de kis túlzással csak az olimpián majdnem lebokszolt annyi amatőr meccset, mint amennyit Jennings egyáltalán, ha innen nézzük...

» LightsOutPrince   válasz erre
    2015-10-12 08:32:53

@Hamed1.0: Nem igaz hogy Jennings fele annyi ideje bunyózik, mint Wilder.

» deontay   válasz erre
    2015-10-11 23:12:53

@csiga: Igen itt vagyok, és nem szeretem mikor egy bunyóst szimpla gyűlöletből szídnak ;)

» deontay   válasz erre
    2015-10-11 23:10:34

@Chico: Ne, ezt hagyjuk.. Nem komoly, nincs erre időm.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-11 23:08:02

@Jersey Joe: Az álmodozás az élet megrontója. Hol is tart most Solis profiban? Mesélj erről? @apa... :)

    2015-10-11 22:21:08

@Chico: Hogy lenne már lufi Solis, ember?? Értelmezd már a lufi kifejezést...

Egy amatőr olimpiai bajnok, háromszoros világbajnok bokszolóról beszélsz... Méghogy lufi...

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-11 22:04:04

@Jersey Joe: Solis egy lufi, ha tetszik ,ha nem. Kérdezd meg Önert egyetért e veled. :D :D

    2015-10-11 21:46:57

@deontay: Na végre! Már azt hittem, sosem jössz hozsannázni Wildert.

    2015-10-11 21:38:34

@Titok: "Azt én nem tartom lufinak, aki mondjuk amatőrbe olimpikon volt, érmet is nyert, aztán mégse jött össze neki a profi karrier, mert belefutott a vereségekbe."


Egyetértek.
A lufi az, akiben tartalom, tehát igazi tudás sincsen, vagy a gyengeségei ellenére a menedzselés és egyéb pr munka, vagy a szerencse révén jut el olyan szintre, amelyre a képességei nem predesztinálnák önmagában.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-11 20:32:59

@bpjotruska: "\"Solis nyilván nem lufi bokszoló.\"
Pedig szerintem az."



Te sem tudtad értelmezni a "lufi" kifejezés tartalmát...

Solist lufinak nevezni..:)

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-11 20:31:29

@bees: Ha nem is oktatta, de párszor rendesen megelőzte meglepte, vissza lehet nézni 3 perc sincs az egész. Nagy kár azért a sérülésért a leütés viszont szép volt. Telibe belehajolt Vitya épp hogy csak elérte, de teljes ütközés volt az öklével puha részen halántékon ami kiütési pont. Utána a fóka teste miatt nem bírta a térde, de addig meglepte párszor az öreget. Byrd is hülyét csinált anno Vityából, csak van akik másképp látják pedig többet ütötte a levegőt mit Byrdöt. Még mielőtt... Vitya nagy kedvencem volt Wlad nem az.

    2015-10-11 17:50:56

@bpjotruska: Hallottam olyan véleményt is, hogy Vitalij-t oktatta :D Már ameddig állt :D

    2015-10-11 15:45:14

@Jersey Joe: "Solis nyilván nem lufi bokszoló."
Pedig szerintem az. VB-meccsig toltak, es utana is magasra taksaltak, mikozben profikent a legnagyobb eredmenye a 40 koruli, par napot keszulo Monte Barrett kiutese volt. Az elso rendes, elvonal-kozeli, de mar inkabb "gate-keeper"-nek szamito ellefnele elpicsazta, majd a visszavagon - amire meg szarabb formaban erkezett az isten barma, bocsanat a kifejezesert - meg egyszer elpicsazta, hogy ne legyen ketsege senkinek, hova valo.
Solis joforman az olimpiai aranyabol eldegelt profikent is, mert semmifele olyant nem tett le az asztalra, amitol az elvonalba kene ot helyezni, megis ugy allitottak be sokaig, hogy odavalo.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-11 13:50:22

@northpaw: Pl Chaves Jr. Nem egy jó bokszoló, mégis világbajnok lett, úgy hogy Martineztől elvették az övet. Az ilyen lufi. Felfujták, világbajnokot csináltak belőle, pl a Vera meccsét el is csalták. Szerintem az ilyen az lufi. Azt én nem tartom lufinak, aki mondjuk amatőrbe olimpikon volt, érmet is nyert, aztán mégse jött össze neki a profi karrier, mert belefutott a vereségekbe.

    2015-10-11 13:24:53

@Hamed1.0: Nem Foreman-ék, hanem Holmes.

De legyen igazság ebben és Stiverne jöjjön vissza a küzdelembe! Hidd el, én drukkolok ennek a legjobban!

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-11 12:32:41

@Titok: "Audley Harrison nem lett lufi a profik között!"

Akkor mi lett Harrison? Sztem ő a lufiknak is egy olyan silány alfaja, amit fel sem érkeztek teljesen fújni, máris szétdurrant! Ha definiálni kéne, h mit értünk a "lufi" jelző alatt boxolók kapcsán, akkor sztem az a lufi, akit a managment és a nézők is magasra predesztinálnak, nagy körülötte a hype vmilyen okból kifolyólag, holott olykor a minimális szintet sem hozzák, nemhogy az elvártat.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2015-10-11 12:32:02

@Chico: A "Lufi" egy kifejezés, amolyan körülíró kifejezés.
Ahogyan a lufit is mesterségesen dagasztják, valaki fújja bele a levegőt, hogy nagynak látszódjon, pedig nincsen benne tartalom, úgy a lufi bokszolók esetében is így van ez.

Solis nyilván nem lufi bokszoló.
Wilder esetében pl. a Stiverne meccs alapján joggal bizakodhatunk, hogy ő sem lesz lufi, de a Povetkin elleni találkozó, meg egyebek még elvileg visszarangsorolhatják ebbe a kategóriába.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-11 12:30:12

@northpaw: Audley lufi volt, wilder az egyik legnagyobb plusz papirbajnok, Pov sokáig visszafejlődött csak profiként ,de rendberakta magát és az ellenféllistája meg a teljesiténye önmagáért beszél. Nem lufi. Solis is csak egy nagy lufi lett profiként. Ott van még Price, Seth Mitchell kicsit régebbről Michael Grant. De lufikhoz mindig szükség van szemellenzős rajongókra is akiknek sokáig el lehet adni ,hogy mégse azok.

    2015-10-11 12:11:27

@Titok: jó, akkor arra kérlek, hogy mondj néhány nevet akik szerinted valóban lufik lettek a profik között, ha már Audley nem volt az.

» northpaw   válasz erre
    2015-10-11 11:58:34

@northpaw: Audley Harrison nem lett lufi a profik között! Lufi nem az a bokszoló, aki nem jól bokszol és veszít, hanem az, aki nem jó bokszoló, mégis sokáig eltudják menedzselni, úgy hogy esetleg nem is találkozik egyetlen egy komoly ellenfél ellen sem, vagy akár elcsalnak neki egy csomó meccset, stb... Audley Harrison kikapott sokszor, kiütötték, ő nem lufi.

bpjotruska: Kb veled értek egyet. WIlder bizonyított hogy tud ő jól bokszolni, amikor legyőzte Stivernet, és én is azt nem értem hogy komoly ellenfelet miért nem hoznak neki, mert tényleg lehúzzák. Nem azt mondom hogy rögtön a legjobbakkal kellett volna kiállnia Wildernek, de ekkora visszalépést ellenfelek tekíntetébe világbajnoknál nem is tudom láttam-e. És ez nem feltétlen az ő hibája, csak ő szív miatta.

    2015-10-11 10:18:02

@Jersey Joe: Foremanék kérdezték a kötelek mellett,hogy mi van Stiverne-nel?
Még meccs közben mert látták,hogy alig bír mozogni.
Gondolom erre majd azt írod Wilder feltartóztatói miatt már a 4. menetre elfogyott és egyebekben nem szívleled Wildert:)

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-10-11 10:13:29

@deontay: Hát pedig képzettebb Jennings úgy,hogy feleannyi ideje sem boxol mint a "Sugar" Wilder.
Egész elméletedet arra èpíted, hogy olimpiai bronzos. Csakhogy az másik vállalat más szabályokkal. Wilder egy limitált képességû bajnok bombaerôs menedzsmenttel. De eljön az igazság napja...

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-10-11 10:07:16

@Jersey Joe: Jah, a korlatolt adottsagai huztak le. Konkretan az, hogy alacsony, es iszonyat lomha labon, + eredendoen kontrabunyos, Wilder ellen meg vegig elore kellett gyalogolnia. Ott viszont egesz jol bokszolt Wilder, taktikusan, fegyelemzetten, nem ugy mint a kovetkezo ket meccsen. En is Stiverne gyozelmet varta, azota nem tartom lufinak Wildert, csak nem ertem, miert nem hoznak epkezlab ellenfeleket neki, ha mar Stiverne-et le tudta gyozni. Foleg ugy, hogy a szar ellenfelek az o teljesitmenyet is rontjak.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-11 09:37:38

@dondannyboy: Stiverne szimpatizáns vagyok, de nem vagyok biztos abban, hogy bármiféle betegség lehúzta volna Stiverne teljesítményét.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-11 02:55:45

@Titok: Stiverne betegen allta vegig a meccsuket

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-10 22:10:43

@deontay: "Én nem mondanám, hogy egy olimpiai bronzérmesnél képzettebb Jennings."
Akkor nezd mar meg par meccsuket, es mutass olyan profi bokszban talan nem is letezo, merfold szelesen eldobott uteseket, vagy osszevissza gabalyodo labakkal vegrehajtott bakugrasokat Jennings-tol is parat, amilyeneket Wilder neha eload.
Ha pedig eselytelen Jennings, akkor mi a turoert nem ellene bokszolt - tudod, VB-kihivo, minden amerikai ismeri, Klicsko eleln bokszolt MSG-ben - Wilder, miert kellett Duhaupas, akirol soha nem hallott az amerikai kozonseg, vagy Molina, akit talan egyszer lattak, amikor Arreola kicsapta egy menet alatt?

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-10 21:54:59

@Titok: Audley Harrison nem lett lufi a profik között? és ő nem bronzérmet, hanem aranyérmet nyert. és még lehetne pár példát említeni...

» northpaw   válasz erre
    2015-10-10 20:58:31

@deontay: nem csak a Klicskó elleni meccsét láttam, már Szpilka ellen is tetszett Jennings teljesítménye. az olimpiát most hagyjuk, maradjunk annyiban hogy meglehetősen véleményes volt Wilder továbbjutása a marokkói ellen a negyeddöntőben... középszerű volt amatőrként, de későn is kezdte. Jennings is későn kezdte, de mégis egyértelműen jobb a technikája, lábmunkája, egyensúlyérzéke, mint Wildernek, ezért lenne esélye. és épp ezért nem ő lesz a következő ellenfél, mert túl veszélyes lenne. úgyhogy lesz ebből egy Breazeale maximum.

» northpaw   válasz erre
    2015-10-10 20:56:09

@deontay: Én igazából azokat nem értem akik össze vissza lufizzák. Lufik nem hogy bronzérmet nem nyernek olimpián, ki se jutnak. Mindenki azért lufizza mert nem voltak kemény ellenfelei, aztán jött Stiverne, mindenki mondta hogy majd ő kicsapja LufiWildert, ha Wilder nyer, akkor az tényleg komoly teljesítmény, hát nyert, és maradt lufi. Arról meg nem ő tehet hogy nem kap komolyabb ellenfeleket, nyilván nem is nagyon erősködik, amíg kapja rendesen a pénzt, mert ha a fönök úr azt mondja neki viszlát, feleannyi pénzért bokszolhat kb. Ezt Klichko is elmondta, hogy nem ő tehet a gyenge minöségű ellenfelekről, amit Wilder nem jól reagált le, de akkor is.

    2015-10-10 20:47:18

Érdekes hogy Wilder csak kidumálja Jennings-t, ahelyett hogy a helyére tenné... :P Biztos petézik tőle, amit nem is csodálok. Se nem hurka, se nem felhozó, se nem szabadon választható töltelék emberke.

» grabanc   válasz erre
    2015-10-10 20:35:43

@northpaw: Elhiszem, hogy ma már az is nagy dolog, ha Klitschko ellen valaki kibírja a 12 menetet, de azért nem kell Jenningsből Alit csinálni! Én nem mondanám, hogy egy olimpiai bronzérmesnél képzettebb Jennings. Ütőerőben ég és föld, sebességben nem rosszabb Wilder. A kibokszoláshoz meg annyit, hogy fogásból indított testütésekkel még nem lett senki világbajnok.

» deontay   válasz erre
    2015-10-10 20:28:17

@deontay: miért ne lenne esélye? Jennings képzettebb ökölvívó, mint Wilder, könnyen elképzelhető, hogy kibokszolná. jobban védekezik, koordináltabb a mozgása, okosabban bokszol, az összevissza hadonászás nem rá jellemző.

» northpaw   válasz erre
    2015-10-10 20:20:28

@deontay: Bocsánat 3 évvel és utána ment 10 év pihenőre

» deontay   válasz erre
    2015-10-10 19:17:03

Jimmy Young 10 évvel Ali után verte meg... Vicces pont Aliról elmondani, hogy túlértékelt :D Amúgy Jenningsnek semmi esélye nem lenne Wilder ellen!

» deontay   válasz erre
    2015-10-10 19:16:20

@bpjotruska: Allitolag Holy mar 2000 kornyeken sem lett volna ellenfele Wlad-nak. Felesleges lett volna...nem ugy mint a 42 eves Mercer vagy a 38 eves Sanders.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-10-10 17:37:59

@bpjotruska: Jimmy young is legyozte a fiatal foremant?

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-10 17:29:45

@Roy Jones Jr.: Karnak lehet kar, en nem Haye-t akarom csesztetni, de attol meg Holyfield jobb nehezulyu volt szerintem. Szoval nem arrol van itt szo, hogy lehuznam az angolt, aki remek bunyos ( mikor eppen bunyozni van kedve ) csak azt cafolnam, hogy ami nem ment Haye-nek Wlad ellen, az magatol ertetodoen nem menne Holyfield-nek sem. ( egyenkent meg Holy mar az elso nehezsulyu eveiben is teljesen erett volt, cirkalobol valo fellepese utan ketesfel evvel utotte ki a Tysont legyozo Douglast, kovetkezo meccsen pedig minden idok egyik legerosebb nehezsulyu bunyosanak tartott Foreman allt vele szemben, s ot is legyozte. )

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-10 17:03:21

@bpjotruska: Holy apo azert eleg mocskos kis bunyos volt

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-10 16:53:11

@bpjotruska: Csak kár, hogy Haye nem bokszolt 20 évet a nehézsúlyban, mint Holyfield...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-10-10 16:44:53

@dondannyboy: Hat ha figyelembe vesszuk, hogy Valujev ellen Haye kb ugyanannyit tudott kezdeni, mint a 46 eves Holy apo, akkor azt hiszem egyertelmu, hogy a kb 20 evvel fiatalabb csucs-Holyfield egy picit komplexebb bunyos volt Haye-nel. Tehetsegben, adottsagokban nagyon ott van az angol is, csak Holy annyival kemenyebb, utesalobb, es szorgalmasabb volt nala, hogy sokkal ramenosebb, bevallalosabb stilusban tudott bokszolni a legnagyobb es legerosebb nehezsulyuak ellen is. Haye igazabol csak a kisebb es/vagy lasubb, kozepes ereju nehezsulyuak ellen tud kibontakozni teljesen, Holy barki ellen klasszis-teljesitmenyre volt kepes.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-10 16:31:34

Egyik intejuban ezt masijban maat mond

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-10 16:09:48

Foremant amugy young is megverte csak kicsit elegansabban es koteleket sem kellett meglazitani

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-10 16:08:28

Foremna azt hiszm marcianot tarja a legiobbnak de ez a legjobb inkabb az ki a kedvenc

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-10 15:53:50

Foremannel laza kotelekre fekudt ra az utesek nagy reszet elnyelte. Ali jo betonallu gyors lab de viszonylag gyors kez. Ali a legnepszerubb es jo bokszolo de nem a legjobb. Foreman amugy egy intelligens bunyos sokkal szebben legyozte.

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-10 15:51:57

@dondannyboy: Mindenidok legtulbecsultebb? Azt az embert verte meg csucsformajaban Ali, akitol meg 90es evek elejen is tartottak,es 44-45 evesen a masodik aranykorban Ismet VB lett. Hat nem tudom... Tysontol Lewison at, egeszen Foremanig mindenki egyertelmuen a legjobbnak tartja Alit. Nezz meg egy Tyson interjut, o is tobbszor felemliti hogy nem utott testre egyaltalan, de ettol fuggetlenul is ot tartja a valaha volt legjobbnak. Felnehezsulyu mozgas es kezsebesseg egy nehezsulyu testben.

» Dirhanka   válasz erre
    2015-10-10 15:28:52

@Jersey Joe: Ali minden nagy gyozelmet vmi bearnyekolja henry cooper amikor lecsapta akkor az edzoje a kesztyu babralasaval nyer idot sonny listonnal az iszlam maffia fenyegetese merult fel foremannal a kotelekkel babraltak a karrierje utolso szakaszaban sok meccse megkerdojelezheto

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-10 15:24:02

@bpjotruska: Perez Jennings ellen már 3-0ra vezetett, csak fogyott a szufla.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-10 15:03:08

@dondannyboy: Mindenkit a maga korában kell megítélni: márpedig Ali a maga korában egy gêniusz volt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-10 15:01:18

@Dirhanka: Ali minden idok egyik legtulbecsultebb bokszoloja testre nem tudott utni wlad a fejet meg egesz jo vedi jo tavosagtarto sokkal nagyobb es utoeroben is messze dokinal nezd meg jimmy youngos meccset amugy alit henry cooper lecsapta a 4. menetben elso alkalommal szerintem wlad ut akkorat mint cooper pereze nyerhet ali csak ez nem lenne olyan konnyű

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-10 14:49:49

@bpjotruska: Mondjuk azt tegyük hozzá hogy lehet hogy Magomed Abdusalamov eset tett be Pereznek, mert addig nagyon jól bokszolt szerintem, aztán jött a lejtő.

    2015-10-10 14:45:49

@bpjotruska: David Haye sem igazan tudott vele mit kezdeni szerintem holynak sem lett volna konnyu dolga

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-10 14:39:27

@Jersey Joe: "Perez kapcsán ne felejtsük, h az utolso menetben levontak töle pontot, ezért Kapott ki Jenningstõl." + azert, mert az elozo 11 menetben nem tudott pontelonybe kerulni egy olyan bunyossal szemben, aki meg bokszkesztyut sem latott, amikor o korosztalyos vilagbajnok volt amatorkent :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-10 14:30:53

@Titok: Wilderrel kapcsolatban nagyjából egyetértek, bár szerintem Wilder meglepöen pontos is.


Perez kapcsán ne felejtsük, h az utolso menetben levontak töle pontot, ezért Kapott ki Jenningstõl.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-10 14:21:19

@Jersey Joe: Hát nem tudom, én azt hittem hogy Mike Perez majd elveri, aztán mégse. De a meccs nem volt izgalmas, és amúgy hiába ő az alacsonyabb, úgy tudom hosszabbak a kezei, úgyhogy nem épp okos erre fogni h így bokszolt, de végülis többet tett mint vártam tőle, én azt hittem 6-7 menetet fog állni, azt is csak azért mert Klichko nem akar gyorsabban végezni. Dehát tévedtem, megesik, többet tett mint vártam tőle.

Egyébként én Wildert nem tartom rossznak, utóbbi meccsein tényleg nagyon rossz formába van, de azért ilyen ellenfelek ellen nehéz felspannolni magad hogy odatedd magad az edzéseken, a meccsen. Nehéz. Lennox se a legnagyobb meccsein kapott ki. Egyébként meg bárki bármit mond, alapvetően szerintem egy egész jóképességű bunyós Wilder. Egész gyorsak a kezei, nagyokat üt, bár a védekezése nem a legjobb, bár azért Stivern ellen ott volt, az álla se a legerősebb, de azért a pofonokat is el tudja viselni. A legnagyobb hiánya szerintem hogy nem olyan pontos. De persze ez az én véleményem, lehet hogy Povetkin majd betalál neki és annyi, de én nem írom le azon a meccsen se Wildert, szerintem ha összekapja magát, és odateszi magát, simán nyerhet.

    2015-10-10 14:09:15

@bpjotruska: Like!

Csucs Ali vs csucs Wowa... Hat csorgott volna a bohoc sityak Wowan is. Isten biza tisztelem Wowat, es korszakos bajnok, nagyon magas szintet kepviselo okolvivo,Viszont nem tartozik a legnagyobbak koze.szvsz

» Dirhanka   válasz erre
    2015-10-10 13:12:36

@Jersey Joe: Meg egy dolog jutott eszembe a Wlad - Jeinnings meccset nezegetve: sokszor volt vita targya Klicsek regi nagyok elleni meccse, es hat azt kell mondjam, hogy nagy meretkulonbseg, meg utoero ide vagy oda, Wlad biza alaposan felkothetne a gatyat egy csucson levo Holyfield ellen, jo esellyel ki is kapna. Holy volt kb hasonlo fizikumu mint Jennings, valamivel kisebb, de amugy mindeben sokkal jobb, kulonosen offenziv kepessegekben, es kemenyebbet is utott.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-10 12:28:26

@bpjotruska: Nincs bajom a sok mozgással, ha néha kiegészül boksszal is. De mindegy, mondom, alapvetően engem Jennings korábbi mérkőzései sem győztek meg. Jó bokszoló, tisztelem és örülök, hogy idáig eljutott, de van nála jónéhány bokszoló Klicskón kívül a kategóriában, akit jobbnak tartok nála.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-10 10:59:47

@Jersey Joe: Hat nem ertunk egyet. Jennings alapvetoen azt csinalta, amit csinalnia kellett, Wlad ellen egy kisebb bunyosnak letfontosaggu a sok mozgas, jo labmunka, es hat a vedekest sem lehet hanyagolni, lathattuk Pulev hogy jart, pedig o igazan megprobalta... Az is pozitiv szerintem, hogy kozelrol, fogasban utogette Wlad oldalat, kar, hogy nincs valami nagy utoereje, Haye eseteben pl sokkal hasznosabb lett volna, mint allandoan leterdelni, hasraesni. Szamomra pozitiv meglepetes volt Jennings, nyilvan lehetett volna vadabbul, ramenosebben kuzdeni, de igy is eron felul teljesitett. Probalkozott o azert kemeny utesekkel is, csak hat a vilag legjobbja ellen, aki nem mellesleg nagyobb es erosebb is nala, ez ennyre volt eleg.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-10 10:49:33

@bpjotruska: Most Wilderrel nem akarom összehasonlítani, tudod, hogy nem a szívem csücske Wilder.

Inkább csak annyit, hogy Jennings jó figura, viszont azért Klicsko ellen alapvetően tényleg ugrabugrált, meg lehajolva Klicsko oldalát ütögette. Azért egy világbajnoki címért tényleg csináljon már többet valaki.
Ott volt például Rahman, aki még a második meccsen is mennyivel többet csinált Lewis ellen! Pedig kiütéssel aztán kikapott. De legalább megpróbálta.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-10 10:34:59

@Jersey Joe: Es persze nem mondom, hogy nem volt ez sima Klicsko-gyozelem, de ez nem eppen eleugralast jelent:
Power punches thrown/landed: Klitschko 162/52 ; Jennings 285/94 ; igen, testutes java resze, de az is szamit

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-10 10:31:16

@Jersey Joe: Akkor miert voolt kepes tobbre Jennings Klicsko ellen, mint Haye es Sam Peter ( elso meccs ) ota barki, koztuk tobb veretlen vilagbajnok, olimpiai bajnok, stb? Jennings sokkal kzoelebb van a vilagbajnoki szinthez, mint Molina vagy Duhaupas, ezert tenne jol Wilder ha ket ilyen cimvedes utan inkabb befogna, ha mar nem akar ( nem engedik? ) epkezlab kihivokkal bokszolni.
Egyebkent csak a boksztudasukat nezve szerintem pont Jennings kepvisel magasabb szintet, Wilder csupan nagyobb, atletikusabb es sokkal kemenyebb uto.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-10 10:20:45

"Jobban tisztelem azokat, akik a kihívást keresik és nem a pénzt hajtják."

Bagoly mondja...

» ogreface   válasz erre
    2015-10-10 10:07:26

@bpjotruska: Pedig van igazság abban, amit mond.

Attól még, hogy Jennings jól elugrált Klitschko ellen, messze van a világbajnoki szinttől.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-10 10:06:11

Mar irtam korababn is, nagyon idoszeru egy PR-est keriteni, mert ha a szornyu elelnfelvalasztasra ha meg ezekkel az ocska dumakkal is ratesz egy lapattal, tuti nem szerez uj rajongokat, sot...

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-10 10:00:29

Persze, hogy nem győzhet le, hiszen nem lesz ilyen meccs, mivel valamire való ellenfél ellen nem fogsz megmérkőzni...

"Jobban tisztelem azokat, akik a kihívást keresik" - Nos, Te aztán valóban komoly kihívásokat kerestél Duhaupas és Molina személyében!

Egy vicc ez a "bajnok"...

    2015-10-10 08:50:26
Ugrás az oldal tetejére