×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A bokszrajongók számára bizonyosan érdekes csemege lenne egy Guillermo 2015-03-23 14:33:40 https://www.profiboksz.hu/2015/03/23/lomachenko-megkuzdok-rigondeaux-val-ha-feljon-pehelysulyba/

Lomachenko: Megküzdök Rigondeaux-val, ha feljön pehelysúlyba

A bokszrajongók számára bizonyosan érdekes csemege lenne egy Guillermo Rigondeaux vs. Vasyl Lomachenko összecsapás, hiszen mindkét ökölvívó kiemelkedő amatőr pályafutást tud maga mögött, technikailag igen képzett, és ami nem lényegtelen: egyetlen súlycsoport választja el őket. A pehelysúlyú WBO bajnok Lomachenko szerint a WBA/WBO kispehelysúlyú világelső kubainak fel kellene lépnie egy divíziót, ha tényleg meg akar ütközni vele: "Rigondeaux egy nagyon jó ökölvívó, szép amatőr eredményekkel. Nagy taktikus és technikailag remekül képzett. Amennyire tudom, az emberei azt akarták, hogy meccseljünk, de mi nem tárgyaltunk velük. Én nem hiszem, hogy szép dolog kihívogatni valakit, aki kisebb nálunk. Akkoriban nem mondhattam neki, hogy jöjjön fel hozzám, másképp nem bokszolunk. Nem volt még akkoriban profi tapasztalatom, igazából nem voltam még senki. Most már világbajnok vagyok, tehát más a szitu. Most már azt mondom neki, hogy ha azt akarja, hogy fogyasszak be kispehelysúlyba, vagy valami köztes súlyt hozzak, akkor nem érdekel a meccs. Nem hiszek a köztes súlyhatárokban, én a klasszikus súlycsoportokban gondolkodom csak. Megvan az oka annak, hogy ezeket a súlycsoportokat találták ki. Rigondeaux azt mondja, hogy én félek tőle és, hogy senki nem akar vele megmérkőzni 122 fonton. Ha tényleg azt hiszed, te vagy a legjobb, akkor szedd magadra ezt a 3 kilót és meccseljünk. Nem hiszem, hogy nagy ügy ez a néhány font. Manny Pacquiao például nyolc súlycsoportban bokszolt, tehát nem gondolom, hogy neki ez az egy ugrás akkora gond lehet. Azt hiszi, ő a pound for pound legjobb. De mégis, kit vert meg Nonito Donaire-en kívül? Az utolsó meccsén kétszer leütötték, akkor mit is mutatott nekünk? Nem fogok lefogyni azért, hogy legyengüljek. Innentől rajta áll az ügy. Ha engem akar, és bizonyítaná, hogy ő a legjobb, akkor jöjjön fel. De nem tudom semmire kényszeríteni. Örülnék, ha megmérkőznénk, megtisztelő lenne számomra."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Szerintem azert Vasyl ellen nem lenne az olyan sima meccs Rigonak mint sokan gondoljak itt. Loma szinten nagyon kepzett es technikas, labon villamgyors ugyhogy ez nem egy Donaire elleni meccs lenne a kubainak. Donaire kivalo bunyos de technikailag nincs egy szinten Lomaval. Nonito az ukran ellen csak egy jo bombaban bizhatna (amivel nala persze mindig szamolni kell) de pontozassal eselye sem lenne, ugyanugy mint ahogy Rigonal sem volt.

Az igaz, hogy Loma meg nem talalkozott olyan szinten kepzett bunyossal mint Rigo de megkockaztatom, hogy Rigo sem talalkozott meg Vasyl szintuvel, meg amator karrierje alatt sem.

» Slajos   válasz erre
    2015-03-25 14:52:39

Rigó még kispehelybe is kicsi. Akinek ez nem tűnik fel az vak vagy nem ért hozzá. Õ pont abba a kevéske százalékba tartozik aki nem trükközik a súllyal annyi amérlegelésen mint meccsen és a tudásával győz mint May is. Ettől függetlenül simán magára kaphatna 3 kg izmot több hozzáértő!!! szakemberrel. Lomának meglenne az ujabb veresége, nekem inkább látványos amit előad de nem túl meggyőző. Rigo viszont az eddig is nagyobbakkal bunyozott, Loma meg nála kisebekkel "táncikált" meg mutatványozott ütés indítás helyett. Menjen fel pehelybe és verjen el mindenkit amig a kor el nem kezdi egyre jobban utolérni... a többi kispehelysúlyú kamubajnok ugyse fog vele megmérkőzni.

    2015-03-25 09:27:02

@Sarkozi Robert: Azt próbáljuk magyarázni neked, hogy alkatfüggő.

A sparring téma nem csak feltételezés, tényleg nem megy feltétlenül keményen, és főleg nem most mutasd meg ki a p4p.
Persze te olvastad ezt a közös sparringot, nem tudom mennyire harcos edzések.
Nem nagyon volt Pacnak akkoriban balkezes ellenfele, így gyanúm, hogy túl sokat nem edzegethetett Rigoval.

    2015-03-24 20:16:51

@zappa: "Sparring edzést ne mindig úgy képzeld, mint amiket esetleg kitesznek nyilvánosan. 
Van amikor esetleg egy egy dolgot gyakorolnak"

mivel ezt te sem tudod biztosan csak feltetelezel inkabb ezt hagyjuk. nem valoszinu amiket mondasz. mar csak azert sem mert olyan sparring partner nincsen akivel csak gyakorolsz valamit de elesben nem nyomjatok. olyan van hogy beepititek az edzesbe eggyes elemek gyakorlasat de a ketto nem zarja ki egymast.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-24 13:27:54

@zappa: "Marquez amúgy mikor lentebb bokszolt szintén dehidratált, és gyakran már 140 font volt a ringben, ehhez képest ment fel mondjuk 150 fontra. "

De latod megsem jelentett gondot akar 5 kilot felszedni kb 36 evesen

"Jonesnál meg pont mikor idősebb korában feljebb ment, túl sok érdemi
eredményt már nem ért el."

Vegulis csak tortenelmet irt azzal hogy kozepsulybol indulva nehezsulyban is vilagbajnok lett. 34 eves volt es kb 7 kilot szedett fel
Messze jobb volt lentebb. "

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-24 13:21:14

Ehehe jó lenne ez a meccs.
Lomát verték már meg profiban itt még oktatnák is.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-03-24 10:29:14

@zappa: Gamboa amatőrként is lépkedett fel a súlycsoportok közt, pehelysúlyúként fejezte be. Ebből csak az a különbség látszik, amiről beszélünk, rá magától megy fel az izom, de fiatalabb korában nyilván még könnyebb volt. Rigondeaux mindeközben végig egy súlycsoportban bunyózott.

» superman   válasz erre
    2015-03-24 09:37:15

@zappa: Egyetértek, h Rigonak már csak az életkorából kifolyólag is nehéz lehet a súlycsoportváltás, de azért a pehelysúlyt bevállalhatná még, annál is inkább, mert két korszakos amatőr zseni csapna össze személyükben a profik között, és ha más nem is, Loma stílusa garancia lenne egy szikrázó összecsapásra. Én legalább annyira várnám, mint a May-Pacet, ha nem jobban!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2015-03-24 08:49:26

@Sarkozi Robert: Bár, közben azt néztem, hogy amatőrben Gamboa volt kisebb súlyban, szóval, ez alapján valszeg megtévesztő a mostani képen hogy ő erősebb naturálisan.
Annyira nem vagyok tisztában vele, de lehet hogy amatőrként is Rigo kicsi volt s úlyban, passz.

    2015-03-24 07:33:41

@Sarkozi Robert: Sztem meg nagyon látszik, hogy Gamboa eleve erősebb naturálisan.
Tényleg alakati dolog ki mennyit tud felszedni izomban.
Nyilván elvileg valszeg nem lehetetlen. De ezt mindenki maga érzi.

35 éves kor körül már nehezebb izmot építeni, bár nyilván mindenre lehet példát találni. De pont a dehidratálás miatt a példáid is torzulnak.
Hopkins egy szikár erősen dehidratált középsúlyú volt, és úgy ment fel félnehézbe.

Marquez amúgy mikor lentebb bokszolt szintén dehidratált, és gyakran már 140 font volt a ringben, ehhez képest ment fel mondjuk 150 fontra.

Jonesnál meg pont mikor idősebb korában feljebb ment, túl sok érdemi eredményt már nem ért el.
Messze jobb volt lentebb.

Sparring edzést ne mindig úgy képzeld, mint amiket esetleg kitesznek nyilvánosan.
Van amikor esetleg egy egy dolgot gyakorolnak, pl. távolságtartást, szögek lezárását. Azt meg felejtsd is el, hogy ezen a szinten, Rio cselez, Pac meg begurul...:) Ez nem arról szól, hogy most mutasd meg ki a P4P bajnok.

    2015-03-24 06:50:39

@superman: "Rigondeaux ráadásul abban a korban van, amikor már nem lehet olyan könnyedén hasznos súlygyarapodást elérni"

Marquez, Hopkins, vagy Jones eseteben a kor nem volt gond(most hirtelen ok jutottak eszembe)

"A sparring meg nem feltétlenül élet-halálra megy. Te itt a levegőbe beszélsz, Rigo viszont nyilván nem a a pénzfóbiája miatt nem váltott még súlycsoportot."

Pac szerinted kimeli az ellenfeleit az edzesen? Szerintem magasrol tett ra mennyire torekeny Rigo foleg mikor parszor zavarba is hozta kubai a sebessegevel es a reflexeivel. Ott neki is meg kellett mutatnia hogy miert P4P bajnok. Roach egyebkent odakat zengett Rigo Reflexeirol azt mondta ilyennel meg nem talalkozott eleteben.
Nyilvan nins kizarva hogy neked van igazad inkabb csak nem valoszinu.

Chico:
Es Gamboa durvan 8 centi Reach hatranyban van. Latni lehet hogy Gamboa-nak nem testalkata mas hanem a tsetenek viz-izom szazaleka. Ha Gamboa befert Konnyusulyba akkor Rigo-nak is jo meg a nagypehely.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-24 02:11:51

http://www.boxingscene.com/upl...

    2015-03-24 00:23:32

@superman: Kb pac is bemerne kispehelybe ha akkora feje lenne csak mint Rigonak, de Loma se panaszkodhat. Ilyen megkozelitesbol Rigo van elonybe mert nehezebb lehet a teste:D

» sundockown   válasz erre
    2015-03-23 23:01:31

@Sarkozi Robert: Akkor más jelzőket írok a kedvedért, Bradley és Gamboa vagy Tyson és Tua zömök, tömzsi, vaskos, mokány, köpcös, erős alkatú emberek, tehát természetesen alacsonyak a többi hasonló súlyú emberhez képest, míg Rigondeaux vékony alkat, ránézésre törékenynek tűnik a mostani súlycsoportjában is. Õ valószínűleg már most is magasabb súlycsoportban van a számára optimálishoz képest, mint írtam. Egyetértek zappával, hogy ki mennyi használható izmot tud felszedni, szintén alkati kérdés is, az ökölvívás nem testépítés. Rigondeaux ráadásul abban a korban van, amikor már nem lehet olyan könnyedén hasznos súlygyarapodást elérni. A sparring meg nem feltétlenül élet-halálra megy. Te itt a levegőbe beszélsz, Rigo viszont nyilván nem a a pénzfóbiája miatt nem váltott még súlycsoportot.

» superman   válasz erre
    2015-03-23 22:56:03

@Sarkozi Robert: Most megnéztem, Loma 136 font volt salido ellen. Szóval valós súlyban van köztük kb 12 font. Annyira nem kicsi ilyen kis emberek között, de végülis megoldható lenne.

    2015-03-23 22:15:40

Egyébként a súlycsoport ugrásokkal kapcsolatban a dehidratálás megtévesztő.
Rigo már a mostani súlyban is kicsi a meccseken.
Õ a ringben is olyan 123-124 font.
Innentől ha belegondolunk a könnyűsúlyban pl. Crawford 152 fontjával elég durván nagyobb!

    2015-03-23 22:10:54

@zappa: tenyleg most neztem meg en is jobban. de csak 6 centivel nagyobb es 2 centivel hosszabb a karja es meg az ő kvalitasaival is Valtosulyu bajnok(persze csak papiron) tudott lenni. Szoval azert Rigo kepessegei jobbak mint neki es Nagypehelyig meg elferne. Konnyusulyba mar lehet hogy tenyleg kicsi.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-23 22:09:39

@Sarkozi Robert: Egyébként lehet hogy már nem tud sok izmot felszedni. Egyébként van aki alkatilag olyan hogy nagyon nehezen tud izmot felpakolni.
De sztem elsősorban csontozatról van szó.

Hiába a példák, gondold el, hogy pl Tua meg olyan magas meg olyan karhossza van mint egy átlag nagyváltósúlyúnak.
Egyébként sztem Bradleynek nincsen kisebb reache mint Rigonak.

    2015-03-23 22:03:34

@superman: "Rigondeaux egyáltalán nem ilyen alkat, az ő esetében ez a magasságkülönbség a határainak feszegetésére utal."

Miert Rigondeaux talan mar nem kepes tobb izmot felszedni? nem ertem mirol beszelsz. Pont ez zomokebb alacsony bunyos feszegeti a hatarait azzal hogy feljebb lep lasd Bradley de meg ő is kepes volt athidalni par kilo kulombseget. Raadasul ha Rigo Pacnek volt a sparring partnere 2009 korul akkor nem lehet olyan torekeny meg konnyusulyban sem :).

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-23 21:55:24

@Sarkozi Robert: Ugyan már, ennyi erővel Tyson-t is említhetted volna, mert hasonló kis izompacsirtákról van szó, ezért emeltem ki, hogy Rigondeaux egyáltalán nem ilyen alkat, az ő esetében ez a magasságkülönbség a határainak feszegetésére utal. És ahogy zappa is írta, nem mindenki alkalmas a felfele lépegetésre, Tyson vagy Pacquiao képesek voltak előnyt faragni abból, hogy a kisebb méretükkel mozgékonyabbak és gyorsabbak a nagyobb embereknél, de ehhez speciális adottságok kellenek és Rigondeaux egész más típusú bunyós. Szerintem ha nem akar fellépni, annak oka van, mert a pénzesebb meccsek tényleg pehelysúlyban várnák...

» superman   válasz erre
    2015-03-23 21:37:01

@zappa: Azert Rigo nem olyan Picike mint ahogy beallitjatok. A Volt Valtosulyu vilagbajnok Bradleynel pl 6 centivel alacsonyabb csak de legalabb ennyi reach elonnyel is rendelkezik vele szemben. Gamboanal is csak 4 centivel kissebb de ott is nala van a reach elony. Ezek most csak peldak nem veluk akarnam bokszoltatni. Õk is mindig kissebbek voltak minden ellenfeluknel megis fel tudtak lepni legalabb 1 sulycsoportot. Pacquiao talan nem kicsi valtoban? neki nem rojuk fel ezt de Rigo akivel mar kepzeletben sokan veretik a filippinot tul torekeny 1 sulycsoportot ugrani....raadasul olyan szikar a pali hogy az hihetetlen. tudna o hizni konnyusulyig is akar ahol reachben sem lenne hatranyban, gyorsasaggal pedig tudna siman kompenzalni a par centi magassagkulombsegemet. a vilag eggyik legjobb okolvivojarol beszelunk ne vicceljunk mar...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-23 21:23:18

@superman: Így van. Rigo azért nagyon törékeny, és már így is eleve pici.
nem feltétlenül alkalmas mindenki arra, hogy sok súlycsoportot ugráljon, és sztem nem is szabad efféle versenyben gondolkodni hogy az a jobb aki több súlycsoportot ugrik.

    2015-03-23 21:01:25

@Sarkozi Robert: Nem minden ökölvívó tud sokat fellépkedni a súlycsoportok közt. Rigondeaux egy súlycsoporttal lejjebb volt amatőrben, valószínűleg profiként azért lépett fel, mert harmatsúlyban nincsenek nagy nevek, a kispehely viszont nagyon sűrű volt akkor. Az sokat mond, hogy egy kivétellel minden profi ellenfele magasabb volt nála (a kivétel a 2. meccsén egy felhozóember,aki kisebb súlyban volt eredetileg), pedig ő egyáltalán nem az a mokány alkat, inkább vékony. Lomachenko amatőrként is ugyanebben a súlyban érte el az eredményeit, szóval ő könnyen hívogatja a naturálisan 2 számmal kisebb embert a saját vadászterületére.

» superman   válasz erre
    2015-03-23 20:52:37

@csiga: Egyébként én sem látom benne azt a pluszt amit itt sokan.

» Streky   válasz erre
    2015-03-23 20:37:57

@czir88: Én egyik meccsén sem láttam meggyőzőnek Lomachenkót...

    2015-03-23 20:29:59

@Sarkozi Robert: Ezen én is csodálkozom egy ideje, hogy miért dekkol ebben a súlyban, amikor feljebb vannak kihívások. Szerintem az ő kvalitásai elegek ahhoz, hogy bárkit megverjen ésszerű határokon - súlyra gondolok - belül.

» Streky   válasz erre
    2015-03-23 19:56:10

Mndjuk abban igazat adok neki hogy igazan felmehetne ha mar a vilag legjobbjanak tartja magat. Szerintem Rigo Konnyusulyig meg siman jo es eleg ido ahhoz hogy nem kene ezzel varatni raadasul meg panaszkodik is hogy nem tudnak osszehozni jo mccseket mert keruluk. Raise Up Rigo

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-23 19:52:53

@czir88: Legyen igazad, és jöjjenek létre az általad említett meccsek! Igazi nyeremény lenne ez az év.:)

» Streky   válasz erre
    2015-03-23 19:49:27

Szerintem Loma sokkal látványosabban megverné Donairt mint Rigo.(és mondjuk ha az a meccs összejönne), máris többen lennének kíváncsiak erre a meccsre.Az a baj hogy ez a párosítás leginkább csak a hardcore bokszrajongóknak csemege. Rigora az emberek nagy többsége nem kíváncsi, Lomachenko neve pedig még nem olyan ismert. Nagyon állat párosítások jöhetnének ebben az évben- Rigo-Loma, May -Pac, Canelo-Golovkin, Wilder-Klitschko, Kovalev-Stevenson....:)

» czir88   válasz erre
    2015-03-23 18:56:06

@Untouchable: Benne van a szövegben:

"Rigondeaux azt mondja, hogy én félek tőle"

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-03-23 18:50:13

"Én nem hiszem, hogy szép dolog kihívogatni valakit, aki kisebb nálunk."

Én is pontosan ezt gondolom. De akkor mire való a további szöveg?

» Untouchable   válasz erre
    2015-03-23 17:41:07

Rigo általában egy mérettel nagyobbakkal bokszol,nem hinném hogy gond lenne a meccsel.

» Feeder   válasz erre
    2015-03-23 15:42:37

Loma máris akar egy újabb vereséget. :)

» Streky   válasz erre
    2015-03-23 15:19:37

Érdekes kis nyilatkozat ez, az elejével nincs baj viszont a közepére nem számítottam. Úgy tűnik nekem mintha kicsit nagyra lenne magával Loma, amit nem gondoltam volna, főleg, hogy felhozza Rigo előző meccsét, ahol a két leütés ellenére egy másodpercig sem volt megfogva, ráadásul a profik között még veretlen, nem úgy mint ukrán barátunk. Az ellenféllistát felhozni meg szintén rossz döntés volt, mert ő sem vert meg senkit igazán és még Rigo-nál Donaire azért skalp, másik oldalon mit mondjunk Salido-ra? A végén meg már megint udvariaskodik, mondván megtisztelő lenne neki...

Mind a két ökölvívót nagyon jónak tartom és megnézném a meccsüket. Meglepő módon láttam, hogy Rigondeaux karja hosszabb, tehát itt Loma csak magasság és nem reach előnyben lenne, biztos jó meccset csinálnának de kötve hiszem, hogy Rigo felmenne.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2015-03-23 15:14:22

A súlycsoportok 1/3-át simán eltörölném!
Itt meg annak kell alkalmazkodni akinek jobban kell ez a meccs és most Rigo van eben a helyzetben.

» Dr Evil   válasz erre
    2015-03-23 14:51:28
Ugrás az oldal tetejére