×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/abc/s/ShannonBriggs9.jpg A legfrissebb információk szerint profi karrierje talán legnagyobb kihívása 2015-03-19 19:06:51 https://www.profiboksz.hu/2015/03/19/shannon-briggs-ellen-bokszolhat-petranyi-zoltan/

Shannon Briggs ellen bokszolhat Petrányi Zoltán

A legfrissebb információk szerint profi karrierje talán legnagyobb kihívása várhat jövő héten pénteken, azaz március 27-én, Panamában Petrányi Zoltánra (51 győzelem – ebből 16 ko/tko -, 21 vereség, 0 döntetlen), aki egy 10 menetesre kiírt nehézsúlyú mérkőzésen a korábbi WBO világbajnok amerikai Shannon Briggssel (57 győzelem – ebből 50 ko/tko -, 6 vereség, 1 döntetlen, a képen) nézhet farkasszemet. A népszerű, hazai bokszberkekben csak Csepiként ismert, és mérkőzésszervezőként is tevékenykedő Petrányit legutóbb a december 29-i, Csala Zoltán ellen megvívott, számára kiütéses vereséggel véget érő találkozón láthattuk, amely után a 48 éves sportember még a visszavonulást fontolgatta.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Elephant: "Ráadásul pont annyi esze van hogy három kutyából kettő okosabb nála."

Itt azért többen attól félnek, / mondjuk van benne valami / hogy ezután a meccs után Csepinek is csak annyi fog maradni...

» ogreface   válasz erre
    2015-03-25 10:45:09

@VITAMINKIRALY: Sírok:D Tényleg!

» Dzsolti   válasz erre
    2015-03-25 10:04:57

Remélem az HBO leadja, Április 1 tiszteletére :)

» Master of Disaster   válasz erre
    2015-03-24 19:47:28

@Roy Jones Jr.: Csak 16-19X szorzoja van Csepi gyozelmenek? Szeritnem Mormeck-nek es Leapai-nak nagyobb volt Wlad ellen, s azok vilagbajnoki cimmeccsek voltak :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-24 18:20:02

Előzetes szorzók a meccshez:
S.Briggs - Petrányi Z.
1,01 41,00 19,00 (Paddy Power)
1,01 ------- 16,00 (Bet365)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-03-24 18:09:39

@Dzsolti: Briggsnek itt olyan a feje, mint a húsvét-szigeteki szobornak :-D

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2015-03-24 13:25:29

@Dzsolti: távol álljon tőlem mindenféle bántási szándék, de most így ezt a képet látva lehet,hogy érdemes lenne meccs előtt levízmértékezni a szorítót.

    2015-03-24 12:47:03

nem tudok mit mondani erre a párosításra...

Minden szinten értelmetlen.


http://kep.cdn.index.hu/1/0/80...

» Dzsolti   válasz erre
    2015-03-24 10:18:10

@Elephant: Ezzel ott van az első probláma, hogy az álltalad belinkelt meccsen szereplő brazil és Csepi között van egy szolid különbség.
Mást ne mondjak, a brazil el tud mozogni, Csepi meg nem fog tudni, és azokra az ütésekre sincs felkészülve amiket tisztán, szépen ott maradva be fog kapni, ugyanis az utóbbi időben komolyabbacska ellenfele sem volt, és aki komoly névvel találkozott azokkal sem volt pariban...és ezeknek is már bő 10 éve, de inkább több.

Minden tiszteletem Petrányié, mert szerintem egy korrekt és jó emebr, akiből több is elkelne ebben az országban. Amit kimenedzsel a "hozott" anyagból az is dicséretes, hiába köpdösik sokan. Utánna lehet csinálni, persze jobban.

DE nem hiszem el, hogy Briggs meccsszervezője/menedzsere nem ütötte még be Petrányi nevét a jútyúbra... És ha megtette, akkor hogyan szerződtették le, milyen megfontolásból?

Nézzük reálisan; ha kihúzza pár menetig(mondjuk 3), és még találgat is 1-2szer, mi már büszkék lehetünk. Baja ne legyen, oszt' csókolom!

» Gergoke   válasz erre
    2015-03-23 22:52:38

Nincs ezzel baj, csak ne elegyen hírverése, a verés részét Petrányi 1 másodperc alatt meg fogja kapni. Örülhet, ha ép aggyal haza tud majd jönni.....

» pit001   válasz erre
    2015-03-23 18:40:23

@Elephant: Talán ezen a meccsen nem az esze miatt fog nyerni.

» All_in   válasz erre
    2015-03-23 14:06:43

@Beast_Pete: Õ meg Amir Imam itt balszélen. :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-03-23 11:30:49

@Chico: az egy Gamboa ott középen?

» Beast_Pete   válasz erre
    2015-03-23 11:24:02

egy tegnapi kép Briggről.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akam...


Én csak fogom a fejem és mosolygok ,de nem őszinte a mosoly. Ebből vagy nagy beéégés lesz ha alibizni megy a ringbe... ha pedig odateszi magát Csepi akkor meg kórházi kezelés... Értelmetlen egy vicckategória ez a meccs. Akkor inkább menne Csala.

    2015-03-23 11:06:47

De ha Csepi legyozi Briggs-et(mondjuk veletlenul kifordulna Briggs laba egy utesnel) akkor egy Golyo vs Csepi eliminacios merkozes beleferne a keretbe. :)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-22 22:36:08

Egy Briggs vs Golyo-t szivesen megneztem volna.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-22 22:34:01

@Elephant: "Vágták már pofán Petrányit az elmúlt 100 meccsén, most is az lesz, figyelni kell, mint mindig és ennyi. "

Ha "most is az lesz", akkor még pislogni sem lesz szabad. Melyik név cseng ismerősebben: Csala Zoltán vagy Shannon Briggs? Gondolom az utóbbi. Pedig legutóbb Csala ütötte ki Petrányit.

» Perkins   válasz erre
    2015-03-22 20:33:49

@Nigel: "És ne menjen Petrányi a kötelekhez, pláne ne a sarokba. "

Még jobb taktika lenne, ha inkább nem menne a kötelek közé. :-)

Persze, Csepinek szurkolok, de azt azért be kellene látni hogy Briggs az összes magyarországi nehézsúlyú bokszolót egyszerre le tudná rendezni...

» Perkins   válasz erre
    2015-03-22 20:27:11

Petrányi helyében megpróbálnék kicsit hülyét csinálni Briggsből, és hátrálni. Olyan Ali féle elmozgást. Tehát a lényeg, hogy ne bocsátkozzon harcba Petrányi Briggsel, hanem, körbe körbe mozogja az amerikait. És ne menjen Petrányi a kötelekhez, pláne ne a sarokba.

    2015-03-22 20:12:57

@csiga: "Ha komolyan gondolná Briggs és kapna lehetőséget Vlagyimir ellen, akkor felkészülne és nagyon komoly problémát okozna neki."
Jah, amennyiben komoly probela alatt azt ertjuk, hogy kinos lenne meccs utan kimagyarazni, miert kellett megint egy eselytelen kivenult csatalovat romma verni, ugy, hogy az hozza sem tudott erni kozben...

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-22 17:31:56

@Elephant: Kiakadt a naivitás jelzőm.:P

» Streky   válasz erre
    2015-03-22 17:26:50

Jaj hagyjátok már ezt a rinyálást.
Sokan úgy csináltok mintha öreganyátokkal készülne boxolni Briggs.
Vágták már pofán Petrányit az elmúlt 100 meccsén, most is az lesz, figyelni kell, mint mindig és ennyi.

Briggs is nagyon durván le van lassulva.
https://www.youtube.com/watch?...

Ráadásul pont annyi esze van hogy három kutyából kettő okosabb nála.

» Elephant   válasz erre
    2015-03-22 17:04:47

Énnis=én is

» kovban   válasz erre
    2015-03-22 13:37:43

@Streky: Én a már Steward által felkészített Wlad ellen nem adnék Briggsnek 10%-nál többet, de az előtte levő ellen énnis valszeg a prime Briggsre tennék.

» kovban   válasz erre
    2015-03-22 13:37:12

A mai Briggs természetesen sehogyan sem okozna gondot Wlad-nak, azonban a csúcs, legjobb formájában lévő Briggs biztosan. Sőt, ott lehet, hogy rá is fogadnék.

» Streky   válasz erre
    2015-03-22 12:45:15

Csiga és kínai: Briggs komoly gondot okozna Wovának? Azt gondolom lemaradt a smile..., bár ez így még viccnek is gyenge :(

» kovban   válasz erre
    2015-03-22 12:39:14

@kinai: Ha komolyan gondolná Briggs és kapna lehetőséget Vlagyimir ellen, akkor felkészülne és nagyon komoly problémát okozna neki.

    2015-03-22 11:56:34

Szerintem még Vladimir is mindig ki fogja kerülni Briggset.Mi van akkor ha Briggs úgy dönt ,hogy három hónapra elvonul egy komoly edzőtáborba.Van az a pénz amiért erre vetemedne.Õ nem egy Bob Sapp akin csak mosolyogni lehet.
Ha olyan ismeretek birtokában vannak, mi szerint olyan önpusztító életmódot folytat,hogy nem is lát vagy már ütni sem tud akkor értem a döntést,de így csak mosolyogni tudok rajta.

    2015-03-22 11:52:01

@Romsy: Williams sosem volt Briggs kvalitású boxoló sem technikailag, sem ütőerőben. Briggs egy menet alatt több kárt okozhat Zolinak, mint az eddigi összes ellenfele együtt. Ha meg lemegy az első takarosabb pofontól, mindenki fújolni fog...

    2015-03-22 11:03:17

@csiga: hány olyan meccset láttál amikor meneteken keresztül ütötték és nem ment le? szerintem eddig is vigyázott hogy túl komolyan ne tudják kiütni, pl Williams meccs.

    2015-03-22 10:42:42

ez az Tyson vs Briggs mérkőzést...

» redwing   válasz erre
    2015-03-22 08:13:40

Minden tiszteletem Petrányié, de butaság ezt a meccset elvállalni. A riportban azt mondja, nem tudja, hány % esélye van. De. Pontosan tudja. Zolinak még a fénykorában sem lett volna semennyi esélye egy mostani Briggs ellen sem. Én azokkal értek egyet, akik féltik Zolit. Õ nem fog kimenekülni a ringből az első pofon után és egy ekkora ütőerejű boxolótól már öt komolyabb pofon komoly károkat tud okozni...

    2015-03-22 01:40:34

Közeleg Április 1., tehát akár ennek is betudható a hír...
Ha komoly, akkor viszont Briggsnek agyára ment a koksz. Több, mint egy évig piszkálta Klicsko-t erre most egy +/- 50 éves középszerű (elnézést, minden tiszteletem Petrányi Zoltáné) bunyóssal agyonüti az eddig egész jól eladott Letsgochamp-Marketinget. Hívja ki inkább Iron-Mike-ot.

» Master of Disaster   válasz erre
    2015-03-21 18:00:11

Nem hiszem,hogy létre jön a meccs.Majd valami közbejön.Ha mégis,kb. 20 másodpercet tartana.

    2015-03-21 07:13:05

@Streky: Egyetértek!

» Shaham   válasz erre
    2015-03-20 19:14:29

Csepiiiiiiiiiii
Menjél ellene én nagyon nagyon drukkolok.

És ha megvered igérd meg nekem, hogy kihívogatod Klicskót. (=

Briggs szemszögéből pedig aki menni akar Klicskó ellen, annak meg kell vernie Petrányit.

LeccgoCsepi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

» Elephant   válasz erre
    2015-03-20 13:57:03

Szerintem Csepit csak a kora és a legutóbbi gyengébb formája miatt kell félteni, egyébként voltak már neki a jelenlegi Briggs-nél jobb ellenfelei is, pl. a csúcson lévő Danny Williams, aki szintén komoly ütő volt (de azért még ő is megkapta a hát mögötti felütést :))

» superman   válasz erre
    2015-03-20 13:36:19

Ahogy a híreket itt olvasom az jutott eszembe, hogy Csepi után akár Pascal is jöhetne Briggs számára! ;)

» ogreface   válasz erre
    2015-03-20 12:45:12

@4man4ever: Igen, Csepi teljesen olyan, mint Tony Thompson a mozgása alapján.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-03-20 11:04:29

Legrosszabb esetben elmondhatja majd, hogy nem Csala, hanem Briggs vetett veget Csepi palyafutasanak. Ez azert oriasi kulonbseg, es fejlodes, ez tagadhatatlan. Aztan az is lehet, hogy ennek a merkozesnek koszonhetjuk majd Csepi harmad-, negyed-, otod-viragzasat.
Szoval, lecgoCsepi!
Amugy nem lesz ebbol egeszsegkarosodas, tud o vigyazni magara. Sokkal rafkosabb, mint sokan a kesze-kusza mozgasa alapjan gondolnak.

» 4man4ever   válasz erre
    2015-03-20 10:49:30

@GSE: Imádom ezt az embert, Csepi hatalmas! :D
LeccgóCsepi! :D

» bandi78   válasz erre
    2015-03-20 10:45:38

forwardolemiss kollegátol kozben fájdalmas bucsut vettunk :)

    2015-03-20 10:29:08

@GSE: Marha jó videó, teljesen támogatom Csepi gondolkodásmódját. Köszi!

» Streky   válasz erre
    2015-03-20 10:28:03

a videóban elmondja többek között ezeket, bárki aki ismeri, egy percig nem gondolhatta, hogy ezt kihagyná, győzelmi esélyei csak akkor vannak, ha bemegy a ringbe, kiüthet, és akkor mi van, stb...
nem ismerem személyesen, de nekem az jön le, hogy megszállott, ez valahol tiszteletreméltó, éppen ezért én biztosan nem fogom kinevetni emiatt, de minden tisztelet mellett azt tanácsolnám, hogy a ringben, amikor lehet akkor "menekülni" szigorú kettős fedezék mögött, ütőtávon kívülről elengedni egy-két egyenest és valamikor vállalható idő eltelte után testen lemenni.

    2015-03-20 10:27:34

Csak nehogy lyukak legyenek a ring padlojan ;) Azert hajra Csepi!

» szabinar   válasz erre
    2015-03-20 10:24:48

bocs, ha már valaki betette, még nem láttam
https://www.youtube.com/watch?...

    2015-03-20 10:22:29

Szerintem teljesen mindegy mennyit kap Csepi, meg az sem számít, hogy 0% az esélye.
Képzeljétek el, hogy tudatosul benned, hogy több évtizede bokszolsz, igazán komoly eredmény nélkül, igazán nagy név nélkül, majd utoljára lehetőséged van bokszolni egy volt világbajnok, a súly meghatározó alakja ellen. Minden igazi bunyós igent mondana. És gondoljatok arra is, hogy ez jól fog jönni később, hiszen Csepi valószínűleg menedszer és promóter akar lenni később, így pedig sokkal többen megismerik a nevét.
Én szurkolok neki, remélem semmi baja nem lesz a meccs alatt. Hajrá Csepi!:)

» Streky   válasz erre
    2015-03-20 10:15:23

Én nem értem, hogy azon a tényen mit kell kiakadni, hogy egy bokszoló kiáll egy nála jóval feljebb ligában játszó nagy névvel. Hasonló helyzetben valószínűleg nem sokat gondolkoznék én sem.
Az érem másik oldala viszont az, hogy ez mennyire felelősségteljes döntés, figyelembe véve Csepi életkorát, Briggs iszonyatos ütőerejét plusz Csepi utolsó meccsének a végeredményét. Ilyenkor felrémlik előttem szegény Mago...
Nagyon kedvelem Csepit és nagyon szurkolok neki természetesen, de most elsősorban annak szurkolok, hogy ha tényleg lesz ilyen meccs, akkor olyan egészségesen jöjjön ki belőle, mint amilyen egészséges előtte volt.

(Mondjuk egy fiatal Szikora Istvánt megnéznék Briggs ellen :) )

» bandi78   válasz erre
    2015-03-20 10:01:15

Ha nem magyar lenne a kutya nem torodne vele, semmivel nem nagyobb az esely ra, hogy le serul mint az eddigi hurka ellenfeleinel.

» sundockown   válasz erre
    2015-03-20 09:57:50

@greg: úgy írsz, mintha én az ellenkezőjét írtam volna... azt viszont megértem, hogy a sportágában egy ex világbajnokkal kap egy lehetőséget, akkor ezt megragadja... és nem is feltétlenül a győzelemben vetett vak hit miatt. Sok ilyen meccse volt a Csepinek már, és itt van közöttünk, és igen, lesz mit unokáinak mesélnie... legalábbis remélem.

    2015-03-20 09:27:12

@alain: Oké, de Djokovics ellen nem tennéd kockára az egészségedet, itt viszont, egy Briggs-szerű nagyütő ellen alaposan benne van a pakliban. Csepinek családja van, gyerekei... egy teniszmeccs és egy ilyen jellegű kihívás teljesen más lapra tartozik.

    2015-03-20 09:18:45

ha teniszeznél, nem szeretnél Djokovics ellen játszani egyet? oké, persze ez küzdősport, itt lehetnek egyéb következmények, és emiatt szerintem sem hiszem, hogy ez feltétlenül jó ötlet... valóban mismatch, de ettől még Csepinek a bokcs az élete, pénzt is kap érte, van egy ilyen lehetőség, felnőtt ember, stb.

    2015-03-20 09:09:57

@Jersey Joe: Jean Pascal jelentkezett be :-))))

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-20 08:49:24

Először azt hittem, rosszul látok... Csak a pénzért nem kellene ezt a meccset bevállalni. Lecgócsemp még ebben a kivénhedt állapotában is életveszély az első négy menetben. A magyar boksz színpadán jól játszott Zoli, de sztem maradjon a meccsszervezésnél, nem kellene neki ezt már erőltetnie, komoly egészségkárosodás lehet a vége! :-(

» bandi1115   válasz erre
    2015-03-20 08:27:35

@edge: Off azt hittem így fejezed be:

A következő hasonló stílusú komment után személyesen kell ezt megbeszélned Csepivel! :D.

    2015-03-20 07:50:59

@forwardolemiss: OFF

Kezd unalmas lenni, hogy rendszeresen gúnyosan, lekezelő módon írsz bunyósokról (főleg Csepiről). Próbálj ezen változtatni légyszives, mert több figyelmeztetés nem lesz. A következő hasonló stílusú komment után törölni foglak az oldalról.

    2015-03-20 07:32:25

Végül is ha akkor azon az éjszakán azon a setét éjszakán Csala nem üti meg és nem akar annyira nyerni és ha a csillagok sem állnak úgy és ha nem üti meg Csepit hanem csak ugrabugral akkor még mindig Csepi a magyar csemp, de Isten is látta, hogy a Sátán harcosa Csala (ott a jel a fején) ezért új harcba hívta a fény egyedüli harcosat Zolit, hogy győzzön a veszedelmes bestia ellen. És Zoltán újra kesztyűt húz és eltunik a messzeségben.......

» forwardolemiss   válasz erre
    2015-03-20 00:35:05

Bár Csepirol elhinnem, hogy hisz a győzelemben is :D

» forwardolemiss   válasz erre
    2015-03-20 00:30:34

Brigss+Leveretem magam= nyári vakáció Hawaii -n :D

» forwardolemiss   válasz erre
    2015-03-20 00:29:35

@gege322.GG: Szerintem olyan 3000-5000$ kore lehete beloni a meccspénzt ,azokhoz a meccspénzekhez viszonyitva ,amirol tudok Briggs kb ennek a 4-5 szorose.

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2015-03-20 00:10:55

@Slajos: "Mit veszthet?" Ezt a kérdést pont a bokszban nem érdemes feltenni :) Konkrétan az egészségét!!

» hakapeszimaki   válasz erre
    2015-03-20 00:02:28

Szerintem nem lesz ilyen meccs,de ha mégis kíváncsi lennék menyi pénzt kaphat ezért Petrányi? Szegény Zolinak az agyát kiüti a hejéröl Briggs. Remélem legalább keres vele Valamennyit.

» gege322.GG   válasz erre
    2015-03-19 23:54:07

@Toth Lajos: Persze, igaz amit írsz... Épp' ezért mondtam, hogy azért youtubeon nézzenek már meg 1-2 Petrányi meccset.
Csala 1-2 fokkal jobb, de persze nem sokkal; pl.legalább van tysonos tetkója:D. Meg fiatalabb, agressívebb, kicsit összeszedettebb, esetleg be is talál, stb.

» Gergoke   válasz erre
    2015-03-19 23:32:38

@Gergoke: Bar realitasa nincsen Csepi benne van a 100-ban. Ergo egesz jo ar/ertek/kockazat mutatoja van. Veszelytelen, olcso es meg ranglista pontokat is er. 1-2 Menetre pont megfelelo Briggs -nek. Sporterteke semmi, de mind a ket fel orul... Remelem hamar vegez Briggs -ugy kevesebb verest kap talan Csepi. :/
Csala a 65. korabbi ellenfele Gregaj pedig 44. korul. Csalat ezert is akartak Heleniusnak...

» Toth Lajos   válasz erre
    2015-03-19 23:13:46

@Gergoke: be van kötve a net :DDDDD szakadok :)

» kuncsorszky   válasz erre
    2015-03-19 23:03:11

@bpjotruska: simán. :)

    2015-03-19 22:35:10

@bpjotruska: Egyértelmű, és csöppet sem elitélendő, hogy Csepi ezt bevállalja, ha ez az egész nem kamu.

A másik viszont, hogy itt azért az egészségügyi kockázat kicsit túl nagy a szintbeli különmbség miatt. Viccesen hangzik, de remélem Briggs "vigyázni" fog rá... Egyébként meg nem akarom elhinni, hogy Briggsék beválalják ezt a mérkőzést, hogyha be van náluk kötve az internet, és már ismerik a jútyúbot...nagyon nem egy kávéház, ez Briggséknek is ciki, ha tényleg komolyan gondolják a Klitschko vadászatot...
Minden tiszteletem Petrányié, de sajnos ez tény.

» Gergoke   válasz erre
    2015-03-19 22:29:44

@bpjotruska: Lehet tudni, kit rebesgetnek Stiverne következő ellenfelének?

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-03-19 22:22:54

@bpjotruska: Engem igen...
miután kötöttem egy èletbizositást.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-03-19 22:17:22

@Gergoke: Jah, ezekben egyetertunk. Szerintem is ertelmetlen meccs, de gondolj bele a helyzetbe: ha te lennel ott kozel 50 evesen, hogy kiallhass egy volt nehezsulyu vilagbajnok ellen, es megfeleloen egeszsegesnek erezned magad, vajon nem csabitana a lehetoseg?

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-19 22:07:26

@bpjotruska: Persze edz, hogyne edzene. DE anélkül, hogy Csepit degradálnám, Briggs bőven van olyan szinten boksztudásban, hogy 4 Csepi kategóriájú váltott bunyóssal toljon mondjuk 12-16 menetet. Ezzel azt akarom mondani, hogy (sajnos) Csepi nem az a kategória, akit Briggs ne tudna bármikor kibokszolni röhögve, félkézzel. Mondjuk nem fogja, hanem gyorsan ki csapja, de ha akarna 12 menetet röhögve bohockodhatna vele (Csepi nem bírná).
Láttam én már olyat, hogy az öreg edző a fiatal bika bunyósokkal sparringolt, és a 1perces szünetben amíg a srácok mondjuk lihegve fejvédőt cseréltek, az öreg szívott 6-7 slukkot, meg ivott 2 korty sört... Mondjuk az öreg NAGYON tudott bokszolni...

Ez az a párosítás aminek az ég adta világon semmi értelme, azon kívűl, hogy Csepi villoghat majd az unokáknak.

Ha Csepni nyerne, akkor fix, hogy a jövő havi Ring a címlapon hozná; "Upset of the Century"

» Gergoke   válasz erre
    2015-03-19 22:03:46

@bpjotruska: Szerintem pedig már egy másodosztályú ellen is pogozna a lába 3 menet után.
Csak egy reklámfigura,semmi több.

» Feeder   válasz erre
    2015-03-19 22:02:31

@SweetSweetSweet: Probaljatok meg egy zsakot utni 3x3 percen at erobol ; es az nem is ut vissza. Nyilvan edz valamit ; atlagos kondiban levo, nem is 100 kilo feletti ember a tudejet kikopi par menet zsakolas utan. Hidd el, ha Briggs 40+ evesen es 110+ kilosan kepes akar 10-12 menetet bokszolni, akkor igenis edz o rendesen. Nyilvan sehol sincs mar az elvonaltol, es joreszt bohockodas amit csinal, de edzes nelkul nem lenne sehol sem, meg ezen a szinten sem.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-19 21:48:38

@deontay: Persze ,tol egy adag szteroidot aztán lefekszik aludni!:D

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2015-03-19 21:42:57

Szerintetek Briggs edz egyáltalán egy ilyen meccsre?

» deontay   válasz erre
    2015-03-19 21:39:40

@Feeder: "Szerintem Briggs sem bír 3 menetnél többet ökölvívással tölteni a ringben."
Akkor elarulom, hogy Briggs a tavaly bokszolt egy 12 menetes meccset, es nagyon nagy arany pontozassal gyozott. Az ellenfel egy nem valami ismert brazil gyerek volt, de sajna Csepinel joval fiatalabb es kemenyebb kotesu, no meg a merlege sem volt rosszabb.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-19 21:39:23

Szerintem Briggs sem bír 3 menetnél többet ökölvívással tölteni a ringben.
Ez Csepi ellen elég lehet,de semmi több.

» Feeder   válasz erre
    2015-03-19 21:09:38

valami olyan srácot kellett volna küldeni, aki bírja az ütést, mert ha elhúzódna a meccs lehetne vicces eredmény is.

    2015-03-19 20:53:05

A boxrecen is fent van a párosítás.

» Dirhanka   válasz erre
    2015-03-19 20:28:27

@Bjota: " ha az első 2-3 menetet túl éli. "

Sajnálom azért szegényt ebből tuti egy merev KO lesz!

» antonio   válasz erre
    2015-03-19 20:27:49

Briggs egy őrült, esélye akkor van Petrányinak ha az első 2-3 menetet túl éli.
Legalábbis én igy látom.

Egyébként mi az értelme ennek a párositásnak??

    2015-03-19 20:21:47

Itt az esély hogy Petrányi interim WBC Latino bajnok legyen! :)

» antonio   válasz erre
    2015-03-19 20:18:47

@Slajos: Senkit nem akartam megbántani, ez csak a magánvéleményem!

Ettől függetlenül igazad van:"Barhogy is lesz, Hajra Csepiiii! "

    2015-03-19 20:10:05

Petrányi visszavonult nem? Miért nem Csala kapta a meccset? Petrányi sajnálja a pénzt és az ismertséget tőle, így Csala valamennyivel jobban eladható lett volna majd ilyen jellegű meccsekre.Lehet ő kibírt volna talán 2-3 menetet, Petrányi 15 másodperc alatt feküdni fog.

    2015-03-19 20:05:03

Saját magát is szarrá vereti pár dollárért, nem csak a boxolóit.
Ahoz meg hogy helyt álljon nem beugró embernek kéne lennie, mert nincs ideje felkészülni, illetve meg kellet volna tanulni boxolni.

» mescalito   válasz erre
    2015-03-19 20:04:51

Briggs KO 1

» antonio   válasz erre
    2015-03-19 19:52:11

Szerintem a legkörültekintőbb, legudvariasabb és legfrappánsabb hsz ebben a párosításban (ha valóban összejön) Slajosé.
Mégpedig: LeccgoCsepi! :)

» grabanc   válasz erre
    2015-03-19 19:51:04

Jújj ,ez fajt!:D

Nem kéne azért mégse,bár kétlem ,hogy lessz belole bármi is!

Ha jól emléxem Danny Williams is a Csepi elleni meccs után indult el a lejton!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2015-03-19 19:49:57

@LacKO: Miert? Ha Csepi tenyleg elvallalta olyan hihetetlen, hogy esetleg o nyerni megy oda? Papiron Briggs az eselyesebb joval de milyen nagy lenne mar ha sikerulne Zoltannak nyernie. Mit veszthet, hisz valoszinuleg ugyis visszavonul a meccs utan?
Barhogy is lesz, Hajra Csepiiii!

» Slajos   válasz erre
    2015-03-19 19:43:25

Ez egy igazi kétesélyes meccs: Briggs KO-val vagy TKO-val győz.

    2015-03-19 19:42:27

A szánalmas a leggyengébb kifejezés erre a meccsre. Klitschko leendő áldozata a nyolcadosztályból választ magának ellenfelet, legközelebb Rokko vagy Gyalog felmegy nehézsúlyba és ő ellene bokszol majd Briggs.

    2015-03-19 19:41:17

Talán ezt nem kellene!!

    2015-03-19 19:33:29

@Slajos: LeccgoCsepi :-))) ez de jooo

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-19 19:31:55

Egyebkent ma az extrem parositasok napja van ugy nez ki: Jean Pascal jelezte, hogy szivesen fellepne nehezbe egy Bermane Stiverne elleni kanadai derbi kedveert :-))) ( Kova mely nyomokat hagyott benne ugy nez ki ).

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-19 19:31:35

@bpjotruska: Tegyuk meg es kaszalunk. LeccgoCsepi!

» Slajos   válasz erre
    2015-03-19 19:29:27

@Slajos: Hat annak azert megneznem mennyi lesz a szorzoja :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-19 19:28:38

Lehet tippelni hányadik menetben üti ki Csepi. :)

» Dr Evil   válasz erre
    2015-03-19 19:23:51

Csepi ki fogja utni Leccgocsempet.

» Slajos   válasz erre
    2015-03-19 19:21:01

Először azt hittem, április elseje van..... :)(

» tizedes   válasz erre
    2015-03-19 19:10:31
Ugrás az oldal tetejére