×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Áprilisban karriere legnagyobb kihívása vár a veretlen nehézsúlyú 2015-03-24 11:39:32 https://www.profiboksz.hu/2015/03/16/jennings-a-mozgekonysagaban-bizik-klitschko-ellen/

Jennings a mozgékonyságában bízik Klitschko ellen

Áprilisban karriere legnagyobb kihívása vár a veretlen nehézsúlyú Bryant Jenningsre, hiszen a kategória legjobbja, az IBF/WBO/WBA világelsõ Wladimir Klitschko ellen lép szorítóba. Jennings úgy véli, a gyorsasága, a mozgáskultúrája és a jó védekezése lesz a gyõzelem kulcsa: "Sokan nem foglalkoznak a történelemmel. Nézzék csak meg a boksztörténelem nehézsúlyú legendáit, igazából közel sem volt mindenki olyan hatalmas termetû. Itt van tehát most egy srác, aki hagyományos nehézsúlyú. Remek mozgása van, igazi atléta. Megvan mindenem, a védekezésem is rendben van. Senki nem figyel azokra az erõsségekre, amiket én fogok felvonultatni. Klitschko eddig olyanokkal bokszolt, akiknek nem volt valami jó mozgáskultúrája és ólomlábakon állt. Vagy rosszul védekeztek. Nagyszerû mérkõzés lesz tehát. A kisember a nagyember ellen. Az én atlétikusságom az övével szemben. A lehetõ legjobb stratégiával fogok elõállni, és nyerni fogok. Óvatosnak kell lennem és betartanom a taktikát. Nem fogok feladni, végig nagyon aktív leszek és okosan fogok bokszolni. Óvatosság és taktika. Én leginkább David Haye-hez, vagy Eddie Chambershez hasonlítom magam. Ha megnézem, hogy õk mit csináltak Klitschko ellen és kisebb változtatásokat eszközölök, már az is óriási különbségeket fog jelenteni, amit kiaknázhatok majd. Van jó tervem. Tudom persze, hogy ez mindenkinél addig tart, amíg el nem találják. Tisztában vagyok ezzel is. De az én tervem, hogy azokból a résekbõl kovácsolok majd elõnyt, amiket Klitschko korábbi ellenfelei megmutattak, de nem tudtak kiaknázni. Sokan, sok kérdõjelet hagytak maguk után az elõzõ riválisai közül. Én ezekre fogok építeni."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@ogreface: Igazad van, tényleg intették. :) Ez volt 15-ből az egy. :)

    2015-03-25 20:18:55

@Streky: Jepp. S nem 8-10 menet tehenkedes utan kene, mikor mar minden mindegy, hanem rogton az elejen, s az jo esellyel teljesen mas iranyba terelne a meccs kepet ( nem annyira, hogy veszitene, de egeszen bokszmeccs-szeru dolgok is kialakulhatnanak ; pl legutobb Pulev ellen nem nagyon tudott fogni - igaz, nem a biro akadalyozta meg, hanem az elelnfel - es az elmult evek legizgalamsabb Klicsko-meccse lett belole )

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-25 17:28:18

@ogreface: Ja, igen ez valóban badarság. Intették már meg, viszont tény, hogy nem annyiszor mint kellett volna.

» Streky   válasz erre
    2015-03-25 17:11:17

@Streky: Nem arról volt szó, hanem arról, hogy a gaz bírok még soha a büdös életben nem intették az ukránt fogásért, ami nem igaz és ez tény!

» ogreface   válasz erre
    2015-03-25 16:05:58

Én azért Mercer ütőerejét nem fitymálnám annyira. Szerintem átlagon felüli volt.

» Untouchable   válasz erre
    2015-03-25 12:34:36

@Lemmy: "a fiatal Tua ma is feladná a leckét sok mindenkinek, mondjuk Fury ellen kifejezetten megnézném"

Kérdés, hogy sámlit, vagy gólyalábat használna segédeszköznek.

» Untouchable   válasz erre
    2015-03-25 12:32:57

@Hamed1.0: Nem is konkrétan az álla rossz. Nála mentálisan vannak a gondok, ő tart attól, hogy kiütik, mert tudja, hogy kiüthető. Vitali pont azért volt ennyire stabil, mert el sem hitte, hogy ki tudja ütni bárki is.
Wladimir-nek nincs üvegálla, szerintem neki egy abszolút közepes ütésálló képessége van. Sokszor látjuk, hogy egy-egy bokszoló ütése átszalad rajta, olyané is, aki nem üt nagyot (Pulev). De ilyenkor mentális gondok vannak véleményem szerint, összezavarodik. Wladimir remek bokszoló, hiszen ezt képes kiküszöbölni. Persze, itt lehetne mondani, hogy ilyen mezőny ellen nem nehéz, ekkora méretelőnyből, stb... De a lényeg, hogy 10 éve hozza a szintet. Ebben a mezőnyben ez elég, és uralkodik, megérdemelten.

» Streky   válasz erre
    2015-03-25 12:09:54

Azért ez az üvegáll fals dolog.
Nem akarom Wladot védeni mert nem tetszik a bunyója és röhögök a robotmozgásán a ringben, nekem kb. Robotzsaru páncél nélkül

DE!

Sanders ellen is felállt és Peter is kétszer lecsapta vagy háromszor már nem emlékszem pontosan és ott is felállt és végigállta. Ez azt mutatja, hogy elég jól regenerálódik.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-03-25 12:06:29

@ogreface: Ha jól emlékszem, együtt néztük a Povetkin meccset.. Te is tudod, hogy az több mint borzalom volt, hiszen ahányan ott voltunk, szidtuk Wladimirt azért, amit csinált. :DDD

» Streky   válasz erre
    2015-03-25 11:45:22

@Chico: Ennyi, ezt kár túlragozni... :) Egyébként Tua kifejezetten peches volt vb címek tekintetében, tényleg kiütötte Ruizt igen brutálisan, Maskaevet, Rahmant, és ezzel együtt csak Lewis ellen mehetett egyszer vb övért. Én nagyon kedveltem a "kis" Tuaminátort, a fiatal Tua ma is feladná a leckét sok mindenkinek, mondjuk Fury ellen kifejezetten megnézném... :)

    2015-03-25 11:13:11

@csiga: "A bírók pedig engedik neki, intést még nem kapott érte. Még a Povetkint is végig fogta, pedig ő aztán kapott tőle rendesen."

Ez mondjuk így nem teljesen igaz, mert pont a Povetkin elleni mérkőzésen is intették.

Gondolom azért írtad ezt, mert te is azok közé tartozol, akik elvből nem néznek Klicskó meccset és csak a végeredményről informálódtál... :)

» ogreface   válasz erre
    2015-03-25 10:42:45

@Chico: Főleg ha az ember megnézi Tua KO-it, tele van egy ütéssekkel, meg hát amatőrben fejvédősök között is 80% volt a KO aránya.

Összehasonlításképpen Wladimirnek kb. 50% Vitalinak kb. 41%, Lewisnek meg 77%.

    2015-03-25 09:45:51

Ha Jenkins a mozgékonyságra épit, akkor akár végig is mehet, remélem és igy bekerülne a 8-as brigádba akik vég állták Klics ellen. Valamint Haye-Klicsko -hez hasonló össze csapást várok.

    2015-03-25 09:41:23

@Ohioboksz: Irbisz! Tua egy percen belül szétverte a fiatal Ruizt. Hayenek az öreg kiégett megőszült Riuz ellen is kellett 9 mement plusz nem kevés szabálytalanság... :)
Miről van beszélve akkor...

    2015-03-25 09:01:28

@Titok: "Artur Szpilka és Mike Perez ellen se ő volt a favorit" :)
Akkor Klitschko ellen sem lehet gond, megalapozott az optimizmusod :D

» hakapeszimaki   válasz erre
    2015-03-25 01:16:36

@Ohioboksz: Most te hülyéskedsz?

» Streky   válasz erre
    2015-03-24 22:21:27

@Ohioboksz: Bocs, ennél jobb poénra nem tellett, de majd gyakorolok... Nyilván csak én látom úgy, hogy ahogy a közelébe megy valaki, azonnal fog és rádől. Pontosan tudja magáról, hogyha rendesen arcon vágják, akkor bajban van. A bírók pedig engedik neki, intést még nem kapott érte. Még a Povetkint is végig fogta, pedig ő aztán kapott tőle rendesen.

    2015-03-24 22:07:36

@bpjotruska: "En ezzel mondjuk ugy vagyok, hogy egy bunyos utesallosagat nem csak az mutatja ki, hogy hanyszor es hogyan utottek ki, hanem az is, hogy miket hordott ki labon."

Ezzel én nagyon egyetértek.

Valaki írta hogy Mercertől már tartania se kellett volna az ütőerő miatt Wladnak. :D
Azért ne essünk már túlzásokba, Klicsko azért nyilván nem egy betonállú bunyós, jópárszor volt padlón a relatív kevés ütéshez képest. És az egész stílusa a biztonsági boksz sztem azért van, mert az álla nem a legjobb.
Szóval egy pontos Mercer ütéstől simán tartania kellett volna.
Nyilván ezt nem neked írtam.

    2015-03-24 21:48:00

@Gergoke: "...valamibe kapaszkodni kell."
Értem én, de miért pont az ellenfélbe? :D

» Peacock   válasz erre
    2015-03-24 21:44:10

@Tigga: "nem akarom egyéb dolgokban a legendákhoz hasonlítani - mondjuk például - Heleniust, de ütni tud akkorát mint azok tudtak, más kérdés, hogy a boksz kábé összes egyéb aspektusában gyengébb náluk"
Az a Sam Peter elleni KO sok emberben megmaradt... jo esellyel Foreman, Tyson vagy Shavers okle kellett volna oda a hasonlo hatashoz.
Egyebkent nem ritka hiba - szerintem - hogy sokan azt hiszik, hogy no-name bunyosok es felhozoemberek kozott nincsenek akkora utok, mint a legendas KO-kiralyok kozott. Pl Sanders-et nem Wlad, nem is Vitalij, nem is Rahman, hanem egy kover "futottak-meg" kategorias bunyos utotte merevre ket utesbol, ugy, hogy szamolni is kar volt ra. A mai mezonybol meg Travis Walker es Darnell Wilson az, aki szinte barkit leuthet, ha betalal egy jo utese - csak ritkan talalnak be.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-24 21:04:25

Szimpatikus egy srác. Gyanítom hogy az amerikai közönség látni fog egy kiütést, de nem valószínű hogy felugranak majd örömükben

» Atimaci69   válasz erre
    2015-03-24 20:07:41

@Shaham: Kar hogy jab-eken kivul egyebet nem nagyon utott, es mar elegge leszallo agon volt 41 evesen.
A Lewis elleni Mercer szerintem megoldana Haye-t, es Wlad-nak is kurva kemeny ellenfel lenne, utoero ide vagy oda.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-24 19:56:04

@gulogulo: ez valószínűleg így van, sőt ha valaki lemérné a "nyers, együtéses ütőerőt", akkor még meglepetések is születhetnének, nem akarom egyéb dolgokban a legendákhoz hasonlítani - mondjuk például - Heleniust, de ütni tud akkorát mint azok tudtak, más kérdés, hogy a boksz kábé összes egyéb aspektusában gyengébb náluk (kivéve a fizikai méreteket, amik - bármennyire fáj egyeseknek - bizony sokszor eldönthetnek egy meccset)

    2015-03-24 19:55:00

@Ohioboksz: Tua negy kesobbi ill korabbi vilagbajnokot utott ki palyafutasa soran, koztuk azt a John Ruiz-t is, akinek a kovetkezo (T)KO veresegere 14 evet kellett varjon a nagyerdemu. A Corrie Sanders-et kicsapo Nate Tubbs, a Briggs-et kinyujto Darrol Wilson is fekve maradtak ellene ; Rahman meg Oquendo pedig elso vereseguket koszonhettek tua-nak, termeszetesen egyik sem pontozassal tortent.
Ennyit a tulhypolt utoerorol :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-24 19:53:36

@csiga: Mercer-el bokszolt Wlad. És azért meg meg ütögette az öreg...

» Shaham   válasz erre
    2015-03-24 19:42:49

@csiga: Mercer utoereje sehol nincs pl. Haye-hez viszonyitva, tole nem kellene Wladnak komolyan tartania. Tua meg eromeron biztos igen nagyott utott, de egy olyan ko-ja nem volt, amit igazan komoly ellenfel ellen ert volna el (biztos nem erte el az allukat;). Egyebkent Tua hu de nagy utoereje elegge tulhypolt mitosz, a hurkakat es a harmad/ masodvonalat szepen felapritotta, az elvonal ellen mar keves volt- Wladnal sokkal gyengebbek ellen is. Lewis meg kulon kategoria, o barkit kepes kicsapni, nemcsak Wladot.

» Ohioboksz   válasz erre
    2015-03-24 19:37:25

@csiga: Ez poennak gyenge, komoly velemenynek a totalis hozza nem ertes jele, netan minositett trollkodase.

» Ohioboksz   válasz erre
    2015-03-24 19:20:37

Jennings-nek egy dolog miatt jo ez a meccs ( a penz mellett nyilvan ): az egvilagon semmi veszitenivaloja nincs. Fantasztikus, hogy hova eljutott ilyen rovid ido alatt, tizenpar amator meccses amator multtal. Senki nem mondhat egy rossz szot sem, ha Wlad par menet alatt ledozerolja, mert semmi nem szol mellette. Ha meg futja egy tisztes helytallasra, akkor meltan lehet buszke magara. Ritka szimpatikus ficko.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-24 18:16:40

Azért nem kéne túlmisztifikálni a régi nagyságok ütőerejét. Kűzdőszellemben, kitartásban tényleg jobbak voltak, de szerintem Haye, Peter nem sokkal ütöttek kisebbet.

» gulogulo   válasz erre
    2015-03-24 17:58:14

@csiga: Igy van, de ettol meg nem lesz igaz az allitas, hogy Wlad-ot 11 eve nem utottek meg :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-24 17:35:02

@bpjotruska: Azért az általad felsoroltakat meglehetősen nehéz egy lapon említeni Lewis-szal, Mercerrel vagy akár Tuával.

    2015-03-24 17:29:57

"Tizenegy éve ütötték meg utoljára, akkor fel is borult."
Ezt sajnos csak az fogja elhinni, aki nem latta az elmult 11 ev meccseit. Csak szemleltetoleg: utotte meg Peter, Haye, Wach, Csagajev, Pulev, Thompson, anelkul, hogy komolyabb gondot okoztak volna. Haye fogta meg - de o kit nem, akit eltalalt? - meg Wach es talan Pulev picit, de siman atveszelte azokat a helyzeteket.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-24 16:45:27

@Ohioboksz: Fel sem éri az állát senki.:) Tizenegy éve ütötték meg utoljára, akkor fel is borult.
Jenningset is majd lefogja és rátehénkedik, ha közel megy hozzá. Mindegy, ki lesz a bíró, továbbra is engedni fogják neki.
Vitathatatlan, hogy senki sincs a közelében, de azért mindent megengednek neki a ringben.

    2015-03-24 16:31:04

@Gergoke: "Lennox Lewis is üvegállú volt; őt is ütötték már ki egy ütéssel, nemde?"
En ezzel mondjuk ugy vagyok, hogy egy bunyos utesallosagat nem csak az mutatja ki, hogy hanyszor es hogyan utottek ki, hanem az is, hogy miket hordott ki labon. Lewis meg egy rakas nagyutovel bokszolt, es szedett be mazsas pofonokat, ugy, hogy le sem ment, pl Briggs, Tua, Holyfield, Bruno, Mercer vagy Vitalij ellen... Wlad-ot nem tul gyakran latni, hogy egy nagyuto pofonjait gond nelkul kihordja, o a sokkal kevesebb klasszis-ellenfel ellenere is sokkal tobbszor jart padlon, mint Lewis.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-24 16:24:01

@Ohioboksz: Lennox Lewis is üvegállú volt; őt is ütötték már ki egy ütéssel, nemde?
De komolyan; teljesen igazad van.
Csak sokan nem fogják fel, hogy ebben a súlyban 1 jobbacska és tiszta ütés is valószínűleg végzetes, míg kissebb súlyokban sokszor több óriási bombát is lábon kihordanak. Ez az emberi fiziológia és a fizika miatt van.
Csak valamit mondnai kell erre a "szerencsétlen" ukránra, mert már unalmas, hogy kifejlesztettek egy kb. tökéletes taktrikát, és még folyton koncentráltan is felkészül a meccseire...valamibe kapaszkodni kell.

» Gergoke   válasz erre
    2015-03-24 16:17:51

@Ohioboksz: Viszont Wlad-nak igencsak hasnzara valt ez az uvegall-mitosz: rengeteg ellenfel ment mar ugy be a szoritoba ellene, hogy "csa addig nehez, amig egyszer allon vagom utana aztan..." - oszt ha sikerult is allon vagniuk, tobbnyire nem tortent semmi. Merthogy atlagos utok pofonjaitol mar evek ota nem jon komolyabban zavarba Wlad. Szerintem sincs amugy kifejezetten jo alla, de minden sallertol nem megy le o sem, kimondottan nagy utok pontos utesei kellenek ahhoz, hogy padlora keruljon.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-24 16:15:53

@csiga: urban legend az az uvegall, ha az lenne neki mar reg eltunt volna a sullyesztoben ...
vagy ha megis az van neki, es annak ellenere ennyi ideje champ, akkor o minden idok legjobb nehezsulyuja, hogy majd egy evtizede veretlen egyesitett bajnok az uvegall ellenere :)

» Ohioboksz   válasz erre
    2015-03-24 15:46:14

@Titok: Valoszinutlen, hogy pont most tanulna meg kihasznalni az utotav-folenyet, ha eddig sem tudta Wlad-nal kisebb es gyengebb kepessegu bunyosok ellen. Sajna se a jab-je, se a jobbegyenese nincs meg hozza. Az alacsony es labon igencsak lomha Perez-t rohogve ki kellett volna bokszolnia a kb 25 centis karhossz-elonyevel, ehhez kepest alig-alig huzta be a gyozelmet.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-24 15:39:57

@Deni: Ha közel mennek Klicskóhoz, azonnal fog. Most sem lesz másként. Üvegállú az ukrán, ha tisztességesen eltalálják, összekuszálódnak a lábai...

    2015-03-24 15:26:40

Olomlabakkal azert nehez lesz ezt megvalositani.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-24 14:41:20

Szerintem nem a mozgás a lényeg. Persze tudnia kell majd baromi ébernek lennie, elmozognia Wlad ütései elől, de amíg nem tud közel férkőzni hozzá és jól megütni, mozoghat bármennyit...

    2015-03-24 14:35:58

Amúgy nagyobb az ütőtávja, mint Klichkoé, akár jól ki is használhatja ezt. Szimpatikus figura, fogok én neki szurkolni, de nem hiszem hogy ő lenne az aki nyerni fog. Bár, Artur Szpilka és Mike Perez ellen se ő volt a favorit, mégis ő nyert.

    2015-03-24 14:31:21

Úgy legyen!
Legalább Õ is mondott valamit. Meccs után lehet, hogy napokig csak írni meg mutogatni tud majd!

» Bokszos   válasz erre
    2015-03-24 14:15:29

Hát én a magam részéről nagyon várom ezt a meccset és Bízom az Amcsi képességeiben, hogy egy izgalmas meccset csinál.

» Toscio   válasz erre
    2015-03-24 13:25:05

Rendkívül találó ez a kép.
Szerintem mind a ketten ezen a nyilatkozaton röhögnek... :)

» ssean.szabi   válasz erre
    2015-03-24 12:47:31

Szerintem is szimpatikus és reális nyilatkozat, remélem minél többet sikerül megvalósítani a tervéből.

» superman   válasz erre
    2015-03-24 12:16:27

Nekem szimpatikus a nyilatkozata, már csak emiatt is:
"Van jó tervem. Tudom persze, hogy ez mindenkinél addig tart, amíg el nem találják."

A többség új szájal a nagy tervéről, mintha a megvalósítási esélye 100% lenne.

    2015-03-24 11:55:50

"Jennings a mozgékonyságában bízik Klitschko ellen"

Pedig a Joistenben kellene.

» fixpont   válasz erre
    2015-03-24 11:42:22
Ugrás az oldal tetejére