×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://i.guim.co.uk/static/w-620/h--/q-95/sys-images/Football/Pix/pictures/2015/3/1/1425171361974/Tyson-Fury-008.jpg A hétvégén Christian Hammer legyõzésével megerõsítette 2015-03-02 22:27:31 https://www.profiboksz.hu/2015/03/02/tyson-fury-mar-tudja-hogy-lehet-legyzni-klitschkot/

Tyson Fury már tudja, hogy lehet legyõzni Klitschkot

A hétvégén Christian Hammer legyõzésével megerõsítette WBO kötelezõ kihívói pozícióját a veretlen brit Tyson Fury. A nagyszájú nehézsúlyú, aki következõ meccsét már várhatóan a súlycsoport legjobbja, Wladimir Klitschko ellen vívja, meccsein szívesen váltogatja alapállását és úgy véli, ez lesz a kulcs, amivel az ukrán bunyóst is legyõzheti: "Én úgy gondolom, fordított alapállásból kell bokszolni vele, az lesz a kulcs, hiszen nem túl sok jó balkezes bokszoló van, akivel komolyan fel tud készülni ellenem. Fordított alapállásból lehet megverni szerintem, Corrie Sanders is balkezes volt, és Tony Thompson is, aki mindkét alkalommal keményem megizzasztotta Klitschkot. Mindketten hosszúkezû ökölvívók voltak, ahogy én is, viszont nem voltak olyan szinten belharcban, mint én. A fordított alapállásból való védekezés pedig gyakorlatilag áthatolhatatlan."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Kaptam egy jo kepet:
http://boxrec.com/media/index....
Ez az, amije nincs a forditott alapallasu Fury-nak, hiaba magasabb 10 centivel, mint Thompson.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-04 20:04:47

Vitya tényleg jól bírta az ütéseket de Sanders elől menekült a ringben( talán 3. menet) Lewis elől nem. Azért ez jól mutatja mekkorát tudott ütni a Sniper.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-03-04 15:48:16

@bpjotruska: Tényleg csak kétszer volt Vitya megfogva, de a fene tudja, ha pl. ugfyanazokat az ütéseket beszedi pályafutása alatt, mint Holyfield akkor is így lenne-e.
Sztem is nagyon jó álla van, én csak azt mondom, picit kisebb teszten ment át mint sokan akiknek esetleg van egy-két KO-juk.

    2015-03-04 06:47:23

@kovban: Ebben teljesen igazad van.

    2015-03-04 06:45:19

tészta..maszat furyt simán kicsapja wilder is meg wlad is...

» MrPerfect   válasz erre
    2015-03-04 02:08:04

@zappa: S teszem hozza, attol az utestol szerintem a mai "vilagbajnokok" kozul aki nem menne le az... Csagajev :-)) lehet rohogni, de szerintem tenyleg o
A regebbiek azert javareszt igen kemeny alluak voltak, Tyson, Holyfield, Holmes, Foreman gondolom kihordanak ; Bowe ment le hasonloaktol, szerintem Lewis-nak is necces lenne... mindegy, ezeket tenyleg csak talalgatni lehet

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 22:32:00

@kovban: Nem olyan erős=olyan erős( elírtam)

» kovban   válasz erre
    2015-03-03 22:31:02

@zappa: Nem azt akarom vitatni amit itt írsz, de szerintem az ütésállóság nem csak áll, de mentális kérdés is. Kevés olyan bokszolót ismerek, mint Vitya( pl. Froch), akit szerintem nem egyszerű kiütni. Nem csak az álla miatt, hanem mert egész egyszerűen nem olyan erôs mentálisan, hogy nem megy le attól, amitől mások igen. Attól a Sanders ütéstől pl. Wlad megint bugizott volna :)

» kovban   válasz erre
    2015-03-03 22:30:12

@zappa: Lehet tuloztam kicsit. Vitalij azert azt az utest ugy kapta, hogy ment elore, es bele is lepett ha jol emlekszem egy kontraba, amibe rendesen beleallt Sanders... siman volt akkora utes, mint amilyenektol Wlad lement ; igaz, ez nem jelenti azt, hogy barki lemenne. Egyebkent a Lewis fele felutes szerintem inkabb latvanyosabb volt, mintsem nagyobb annal a Sanders utesnel... Vitalij ott logatta a fejet, s jo nagyot "ingazott" a feje az utestol, ami latvanyos persze, de siman lehet, hogy az sem ment kiutesi pontra, csak valahol arcon-szajon talalta. Igaz, ot nem tesztelte annyi kemeny uto, de azert hogy megofgva se legyen 47 meccs alatt csak ketszer, ket igazan nagy bombazo ellen, az eleg sokat mond. Szerintem nagyon jo alla van. De az utesallosag skalajan nekem meg mindig Oliver McCall jelenti a maximalis 10 pontot.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 22:26:35

@zappa: Nem kell félreérteni, nem gondolom, hogy Vitalinak gyenge álla lenne nyilván. Csak mondjuk neki volt kb két meccse, ahol beszedett kemény ütéseket.

A legtöbb jobb nehézsúlyúnak azért jóval többször tették próbára az állát.
Nyilván a nagy számok törvénye alapján nagyobb is a KO esély.

Pl. ha Lewisnek sincs csak a Tua meg a Vitali meccse, ma az ő álla is gránitból lenne. vagy Holyfieldnek a Lewis meg a Tyson elleni, akkor az ővé is. És rengeteg ilyen példa van.
Szóval amit láttunk belőle Vitalinak nagyon jó álla van úgy tűnik, de legalábbis sokkal kevésebbszer tesztelték mint sok más nehézsúlyúét.

    2015-03-03 22:14:41

@bpjotruska: Nézd meg Rahman hányszor kapta meg azt a Sanders balost. Már az első menetben ott volt hideg fejre.

    2015-03-03 22:10:30

@bpjotruska: "amelytol 10-bol 8 nehezsulyu bajnok jo esellyel lement volna."

Sztem eltúlzod azért. Valahogy Vitali a Lewis meccs kapcsán sztem áll kérdésében is túlértékelt lett (mert szinte a kiüthetetlen minden idők legjobb állúja címet is megkapta, így emiatt az a Sanders ütés is - mivel még ez a terminátor Vitali is megingott - egy legendás ütéssé nőtte ki magát.
Sztem különösebben nem ment KO területre, én nem hiszem hogy attól 10-ből akár 4 komolyabb nehézsúlyú lement volna.

Amit Vitali szedett be lewistől "a felütés" na attól sztem inkább. Vagy pl. amit lewis szedett be Rahmantól, majd Rahman lewistől. Na ezek olyan ütések.

    2015-03-03 22:06:29

@GSE: "Oké, kell egy gyorsaság ellene biztos, de amivel Sanders is nyert, hogy úgy kell bemenni ellene, mint (és nem szó szerint kell érteni) egy állat, egy gyilkos, mindent egy lapra feltéve, végsőkig."
Ez az, amire nagyon sokan rosszul emlkeznek. Sanders Wlad ellen hatramenetben bokszolt, amig eleoszor el nem kapta kemenyebben Wlad-ot. Ugyanis o nagyon jol, konnyeden mozgott labon, hatrafele es oldaliranyban is, hirtelen irany- es ritmusvaltasokkal konnyen meg tudta lepni az ellenfelet ( no meg a villamgyors kezeivel ). Ahogy Wlad-ot is meglepte, majd utana verszagot erezve le is finiselte, de az nem egeszen ugy volt, hogy Sanders bement a ringbe, nekirontott Wlad-nak mint egy vadallat,es szettepte ot. Egyebkent Sanders Vitalij-nak is hatrafele elmozgasbol hirtelen iranyt valta vert be egy olyant, amelytol 10-bol 8 nehezsulyu bajnok jo esellyel lement volna.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 19:20:24

@ogreface: Szerintem sok ellenfelével az volt a legnagyobb baj,hogy már eleve önbizalom-hiányosan lépett ellen a ringbe.
Azért az nem keveset vesz ki a teljesítményből.

    2015-03-03 18:43:25

@GGG: Azért a Sanders-időkben még papírálló Vladnak is sikerült az ütésállóságán javítania keveset :)
Persze más kategória, Fury harmadvonalas volt mindig is, csak annak a nagypofájúbb fajtájából!

» hakapeszimaki   válasz erre
    2015-03-03 16:18:49

Na, most megint szólhatok a nyomdába, hogy a "Tuti receptek Klicskó ellen" című könyvet már megint ne kezdjék el nyomtatni, mert újból bővítésre kerül...

» ogreface   válasz erre
    2015-03-03 14:55:12

Jó hát, Wladi -t mindenki meg veri, meg szinte mindenki tudja mi ellene a jó... csak nem értem akkor miért nyer még is... itt valami nem jó :(
De amúgy is milyen meccsről beszél? Hisz Wladi kerüli őt...

» S t o n e C o l d   válasz erre
    2015-03-03 14:53:53

Eddig azt hittem Fury szed valamit,de rájöttem alapból ilyen hülye!
Lehet, hogy jót is tesz neki egy nagy verés, talán helyre zökken az agya!

» Bokszos   válasz erre
    2015-03-03 11:00:50

Egyetértek az előttem szólókkal, szerintem Wlad kb. kesztyűn keresztül fogja kiütni Furyt. Nem szeretem nézni Wlad meccseit túlzottan, de ha összejön a Fury elleni, biztos program lesz a naptáramban... :)

    2015-03-03 10:16:53

Klicskót nem technikával lehet megverni, lehet valaki ellene bármilyen technikás, annyit csinál, hogy rombol, lefog, rombol, lefog és vége a meccsnek. Oké, kell egy gyorsaság ellene biztos, de amivel Sanders is nyert, hogy úgy kell bemenni ellene, mint (és nem szó szerint kell érteni) egy állat, egy gyilkos, mindent egy lapra feltéve, végsőkig. Hát ettől szerintem Fury nagyon messze van, jópofa tud lenni, de alapvetően szerintem ehhez túl beszari.

    2015-03-03 10:12:33

Ahogy írjátok, az ütésállóság témájáról elfelejtett szólni Fury...
Igaz, hogy jobb, mint néhány éve, de akármennyire is fejlődött a védekezése (is), nem gondolom, hogy ha harmadvonalas bunyósok megrogyasztották, s egy volt cirkásúlyú simán leküldte, akkor Vladimir ellen bármi esélye lenne. Az ütésállóság fejleszthető a legkevésbé. Igaz, hogy főleg védekezéssel fejleszthető a legjobban, de Hammer ellen is beszedett olyan ütéseket, amelyekből, ha Vladimirtől kap néhányat, lights out... Tuti, ha legalább 115 forintot fizetnek 100-ra, nagy összegben fogadok az ukránra. Semmi esélyt nem adok a nagyszájúnak.

    2015-03-03 09:37:54

"Megváltó34 már tudja, hogy lehet legyõzni Klitschkot!"

» Beast_Pete   válasz erre
    2015-03-03 09:33:44

Ja pontosan ugy lesz:):)

    2015-03-03 09:23:15

Remélem, nem csak erre épít, mert különben rövid meccs lesz. :)

» belizar   válasz erre
    2015-03-03 08:26:21

na még egy "iphone gyilkos":)

» kobor lovag   válasz erre
    2015-03-03 07:21:50

Sajna Fury utoereje koszono viszonyban sincs a Sanders-evel , raadasul oforditott alapallasban szinte felkezu, hiszen jobb jabet nem tud ertekelhetot utni ;
Annyi gondot, mint Thompson a masodik meccsen azert lehet fog okozni ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 07:11:33

Könyörgöm ne jöjjön senki a Tyson idézettel-még ha igaz is.

» emgabor   válasz erre
    2015-03-03 05:50:20

"A fordított alapállásból való védekezés pedig gyakorlatilag áthatolhatatlan."

És erről Cunninghamnek senki nem szólt? :)

    2015-03-03 00:22:07

@Shaham: Õsrobbanás. :D

» Streky   válasz erre
    2015-03-03 00:12:00

Mindenki tudja, csak nem ér vele lósz@rt se :)

» hakapeszimaki   válasz erre
    2015-03-02 23:47:02

Mi van ha Wlad is fordít az alapállásán? :)

» Shaham   válasz erre
    2015-03-02 22:45:43

De hát ezt Klichko előző ellenfelei is tudták legalábbis azt mondták aztán ......

» horgaszbela7508   válasz erre
    2015-03-02 22:42:48

Valakire nagy hatassal volt a Rocky 2.

» sundockown   válasz erre
    2015-03-02 22:34:00

Kapsz egy olyan horgot mint Pulev aztán csókolom. Erre nem alapozhat, hogy "kivédekezi" ha nyerni akar :)

» Justin   válasz erre
    2015-03-02 22:32:09
Ugrás az oldal tetejére