×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://8countnews.com/images/FloydMayweatherSr_.jpg A Pacquiao-tábor szereti hangsúlyozni, hogy szerintük Floyd Mayweather Jr. 2015-03-02 11:48:37 https://www.profiboksz.hu/2015/03/02/mayweather-sr-szerint-pacquiao-ereje-elszallt-roach-szerint-meg-fognak-lepdni/

Mayweather Sr. szerint Pacquiao ereje elszállt, Roach szerint meg fognak lepődni

A Pacquiao-tábor szereti hangsúlyozni, hogy szerintük Floyd Mayweather Jr. megöregedett és elveszett a lábmunkája, az ellentábor pedig úgy véli, a filippínó bunyós korábbi bombasztikus ereje veszett el valahol az évek során. Mindenesetre Floyd Sr. meg van gyõzõdve arról, hogy a fiával május 2-án összecsapó Pacquiao már nem üt akkorát, mint korábban: "Hogy a retekbe tudta ez a kölyök szétverni, kiütni Cottot, leküldeni Mosley-t, legyalulni De La Hoyát, és most tényleg a legjobbakról beszélünk. Szétcsapta Cottot, megverte Shane-t, hülyére verte Oscart, átgyalogolt rajtuk simán, és mindegyiknél erõsebbnek tûnt. Hova lett már ez az ütõerõ? Francot sem ütött ki az elmúlt évek alatt, mi folyik tehát itt? Nagyon szeretném tudni, hova tûnt mára Pacquiao ereje. Elfogadta a véletlenszerû teszteket most már, de akkor is jó lenne tudni, mivé lett az ereje." Freddie Roach természetesen ezzel nem ért egyet, õ úgy gondolja, meg fognak lepõdni Pacquiao üterején és tanítványa a meccs vége felé ki fogja ütni Mayweathert: "Öt évvel ezelõtt Floydnak talán lett volna esélye elverni Manny-t. De kettejük közül már Manny az, akiben erõsebb szív dobog. Szerintem fogalmuk sincs róla, Manny valójában mennyire gyors bokszoló és milyen marha keményet üt, de majd leesik nekik az elsõ találat után."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Shaham: "Biztos megvan rá a módszer, hogy úgy számolják ki az odds-okat, hogy a ház mindenképp nyerjen, vagy a lehető legkevesebbet bukja... "
A fogadoirodak nem egy esemenyen (mert az nem garantalhato) hanem hosszutavon profitalnak

» szabinar   válasz erre
    2015-03-06 10:59:15

@sigma: "ütöerőt fel lehetne tornázni jelentösen akkor minden bokszoló megtenné és mindegyik komoly ütőerővel rendelkezne"

Meg is teszik. Mindenki igyekszik javítani, és a bokszolók komoly ütőerővel rendelkeznek egy átlagemberhez képest.
Nyilván ez nem azt jelenti amit írsz, hogy ha van egy gyenge ütőerejű bunyós, akkor ha sokat edz nagy ütőerejű lesz, de valamennyit mindenki tud fejleszteni ezen.
De amúgy ez csak az egyik dolog volt a több megjegyzésem közül.

Sztem Pacquiaonál konkrétan a gyorsaság, váratlan ütések, sok ütéses nagyerejű kombókban volt a titok. És hogy végig 12 meneten keresztül gyors és pontos maradt ha kellett, alig fáradt.

Különben meg visszafele is igaz lenne ám ha igazad lenne. Nem is kell izmot felszedni, minek, ha nem lesz tőle nagyobb az ütőerő?
Mindenki maradjon olyan alkat amit a jóisten adott neki, csiszoljon csak technikát.
Szóval azért gondold végig! Vannak konkrét gyakorlatok amik az ütőerő növelésére vannak kitalálva, és olyan izomcsoportokat edzenek.

Genetika, technika, pontosság, gyorsaság... és ezek közül a genetikán kívül mind fejleszthető.

    2015-03-04 22:13:37

@sigma: Persze remélem az lesz, bár eléggé hajlok arra hogy nagyon sima lesz. De viszont tuti, hogy agyon fogom izgulni magam kb. napokkal előtte is, uh. az bőven elég...:) Már alig várom a 24/7 vagy AllAcces-eket, nem tudom melyik lesz, de még azokon is izgulni fogok...:) Szal még akkor is ha neadjisten langyos lesz a meccs, a párosítás és a show miatt elégedett leszek...:)

» Shaham   válasz erre
    2015-03-04 22:13:26

@Shaham: Én azt szeretném csak h jó meccs legyen,a végeredmény másodlagos.ha meg már az odds-ok szoba jöttek,döntetlenre biztos jól fizet :)

    2015-03-04 22:06:23

@zappa: Értem mire gondolsz,de én máshogy látom.gondolj bele h ha az ütöerőt fel lehetne tornázni jelentösen akkor minden bokszoló megtenné és mindegyik komoly ütőerővel rendelkezne.de ez nem igy müködik.biztos h lehet fejleszteni,de szerintem csak minimálisan.azt nem tudom megmondani h a nagy ütőerő miben rejlik,de nagy valószinűsèggel genetika kérdése lehet.

    2015-03-04 21:57:12

@zappa: Ja, most már értem. Egyszerűbb lett volna, ha csak egy számot írnak ki, de gondolom aki szokott játszani tudja miről van szó. Egyébként én azt tartom valószínűnek (csak feltételezem), hogy a már megtett fogadások alapján is változik az odds. Biztos megvan rá a módszer, hogy úgy számolják ki az odds-okat, hogy a ház mindenképp nyerjen, vagy a lehető legkevesebbet bukja...

» Shaham   válasz erre
    2015-03-04 21:56:11

@sigma: Ahogy az odds-ok is mutatják (amiket nem egészen értek :)), ennek kisebb a valószínűsége...:) Persze benne van egy "lucky punch" ahogy Marquez esetében is (hihi), de ennek még kisebb a valószínűsége mert Pac 5 éve nem üt ki senkit és May-t minimum 20 éve nem ütötték ki...:)

» Shaham   válasz erre
    2015-03-04 21:51:20

@Shaham: A feltett pénzednek annyi szorosát kapod nyereményként ha az az esemény jön be.

    2015-03-04 21:50:56

@zappa: Nemtom, nem figyeltem, nem szoktam játszani. Meg is néztem, de nem igazán értem ezeket a "9/4 - 28/15" stb.

http://www.oddschecker.com/box...

» Shaham   válasz erre
    2015-03-04 21:45:42

@Shaham: "és azok akik szerint Pac még mindig igen komoly, hirtelen siránkozni fognak hogy May csak egy kiégett Pac-ot tudott hülyére verni...:)"
Csak vigyázz az ilyen szöveggel,mert árnyékra vetödhetsz.még nincs lefutva a meccs,de te már Mayweather család stilusával irkálsz,remélem aki siránkozni az fog te leszel :)

    2015-03-04 21:39:42

@Shaham: Egyébként mintha az oddsok kiegyenlítettebbek lennének mint korábban. Bár annyira nem emlékszem, de most kb 2-szer Pac szorzója, előtte sztem magasabb volt.

    2015-03-04 21:11:22

@sigma: "Attól a Delahoyától a mai Mayweather is kikapna.persze az a Delahoya nincs :) "

Ja, hát igen...:)

"Az ütőerővel kapcsolatban még annyit hozzáfüznék h ha ugy lehetne növelni ahogy te leirtad mindenki nagyütő lenne..."

Miért lenne? Én nem azt mondtam, hogy ha valaki izmos az nagyütő.
de az ütőerő is fejlszthető.
Egyébként is én több dolgot írtam le, nem tudom melyikkel miért nem értesz egyet.

Az egyik, hogy ha valaki erősödik izomzatban, akkor jó esetben simán üthet nagyobbat.
Pl. a hát izomzata is beleszól az ütőerőben, ennek a fejlesztése is növelheti az ütőerőt.

A másik, hogy ha nő a sebesség, akkor szintén nőhet az ütéseknek a KO ereje. Pontosabb lesz az ütés, és az ellenfél se látja úgy.

A harmadik, hogy ha valaki 12 menetet végig pattogósan tud ütni, sok indított ütéssel akkor ahogy az ellenfél fárad, nő a KO esély.

Szóval ezek mind a KO-esélyt vagy ütőerőt javítják, és fejleszthetőek.

Ezen kívül sztem el se tudjuk képzelni pl a doppingszerek milyen hatással lehetnek.

    2015-03-04 21:04:10

Nem kell sokat variálni. Mindjárt május 2. és azok akik szerint Pac még mindig igen komoly, hirtelen siránkozni fognak hogy May csak egy kiégett Pac-ot tudott hülyére verni...:)

» Shaham   válasz erre
    2015-03-04 21:00:55

@zappa: "Főleg ha a mostani Pacquiao meccselne a Mayweather elleni Delahoyával. Hát egyáltalán nem vagyok biztos, hogy azt hozná a mai Pac. "

Attól a Delahoyától a mai Mayweather is kikapna.persze az a Delahoya nincs :)
Az ütőerővel kapcsolatban még annyit hozzáfüznék h ha ugy lehetne növelni ahogy te leirtad mindenki nagyütő lenne...

    2015-03-04 20:48:17

@gigaboly: "Aztán Floyd canelo elleni lábmunkát emlegetik , de elfelejti mindenki hogy Canelo egyhelyben állt "

Igen, ha nem is állt egy helyben, de sztem nem igazán jól zárta a szögeket, és egyszerűen jobban érvényesült May lábmunkája. Meg may is jobban dolgozott az elmozgásokra.

Delahoya megint azért érdekes, mert azért ő megint tök más alkat mint Pac. Ott Maynek azon ritka esete volt, hogy az ellenfélnek nagyobb volt az ütőtávja, és magasabb is volt mint May.
És az sem biztos ám, hogy a May elleni Delahoya ellen olyan sikeres lett volna Pacquiao.
Főleg ha a mostani Pacquiao meccselne a Mayweather elleni Delahoyával. Hát egyáltalán nem vagyok biztos, hogy azt hozná a mai Pac.

nehéz itt épkézlább összevetést találni. De már legalább nem sokáig kell ezen agyalni...

    2015-03-03 16:06:57

Kicsit Lenox-Tyson szagú a történet, megvárják míg kiég a nagyütő és módszeresen legyalulják, de Pac egyértelműen nem égett még úgy el, mint a Lenox elleni Mike.

» Hapci07   válasz erre
    2015-03-03 12:40:03

azért ez nem biztos hogy úgy lesz , nem biztos hogy Floyd el tud majd mozogni a Pac bombák elől , miért ? Mert Pac nem Canelo és nem Maidana 2 , Pac az eddigi legjobb ellenfele Floydnak , ha valaki megtudja verni Floydot az csak Pac senki más , ha azt nézem a mostani Pac is sokkal jobb mint a FLoyd elleni Oscar aki szorosan vesztett ! Aztán Floyd canelo elleni lábmunkát emlegetik , de elfelejti mindenki hogy Canelo egyhelyben állt , Floyd azt csinált amit akart , ez olyan mintha Pac Rios elleni teljesítményét hoznám fel hogyha azt hozza veri Floydot

» gigaboly   válasz erre
    2015-03-03 11:23:32

Érdekes ez a téma hogy ki is kopott meg jobban. A válasu talán az hogy ugyan annyira koptak meg csak a stillusokbol adodoan talan Pac kopasa latvanyosabb mert o a dinamikussagabol munkatempojabol es talan picit a gyorsasaga is. En Maynel inkabb a labon valo gyorsasag megkopasat latom nem a kezgyorsasag megkopasat. Lehet hogy Pacnek nagyobb az utoereje de Maynek kivalo vedekezese van meg ma is. Mivel mindketten hasonloan megkoptak igy azt mondom hasonloan szoros merkozes lehet mint 5 evvel korabban csak kisebb tempoval es alacsinyabb fordulat szammal ami ugy mond adhat az egesznek egy amolyan "ksebb" szinvonalat mint ami esetleg 5 eve lett volna. Mindenesetre en azert mar varom

» foreman99   válasz erre
    2015-03-03 11:11:23

Ahogy nap mint nap olvasok cikkeket es gondolom vegig a dolgot, egyre kevesbe latom, hogy Pac hogyan nyerhetne. Olyan fokon kellene Maynek romlania meg a legutobbi meccsekhez kepest is, amit lattunk, es Pacnek olyan nagyon javulnia, hogy nem latom, hogy ez realis lehet. Akar a stilusokat nezem, ami szerintem Maynek nagyon kedvez, akar May fizikai elonyet, magassag, utotav, akar a ringintelligenciajat barmit, nem latom, hogy Pac eredmenyes lehet.

» fixpont   válasz erre
    2015-03-03 09:22:57

A becsapodas ereje a lassulas mertekevel, azaz a sebessegel aranyos, ami alapjan Maynek nagy utonek kellene lennie. Csak szerintem nem megfeszitett karral ut, hogy gyorsabban visszatudjon zarni. Es mivel az utoero aranyos a gyorsasaggal, azert a kopasa is aranyos a gyorsasag kopasaval. Persze attol meg jo film a Rocky hat csak ebben nem volt igaza.

» sundockown   válasz erre
    2015-03-02 23:27:24

@sigma: A boksz legtöbb elemében sztem Marquez is jobb mint Maidana. Vagy Alvarez is.

    2015-03-02 23:26:09

@sigma: "Azzal nem értek egyet h az ütöerő nagyobb mértékben növelhető(személyes tapasztalat is)"

Lehet hogy nem jutottál hozzá olyan cucchoz mint Pac? :D

A viccet félretéve, sztem evidens, hogy egy bunyós, ha úgy jön fel 2-3-4 súlycsoportot, hogy közben izomzatot fejleszt, akkor az növeli az ütőerőt. Már csak a tömeg miatt, plusz ha gyorsul, akkor duplán. Ha meg a meccsen tovább marad gyors, akkor sokkal esélyesebb lesz KO-ra.

Ezek sztem evidens dolgok.

"másik pedig h Pac szerintem is messze jobb mint Maidana"

Leírtam részletesen mire gondolok. Ne olyan bokszelemekre gondolj, hogy lábmunka, vagy kézgyorsaság...

Maidana 165 font volt a ringben, Pac 148-150 szokott. Mikor test test kontakt van, és odaszorítja Mayt a kötelekhez, akkor ez számít!

A másik, hogy nézd meg Maidana mivel volt eredményes! Azokban a szitukban, amikor úgy nekifeszül Maynek, ahogyan Pacquiao soha nem szokott. Egyszerűen az nem az ő stílusa!
MMeg ott voltak a szabálytalan ütések, amik nem jellemzők Pacra!

Egyszerűen más a stílusuk, Maynak az nem tatszett Maidanában, ami nem jellemző Pacquiaora.

"May biztosan kopott,de sokat nem szerintem."

Ezt már leírtam. Nehéz ezt megítélni. May fénykora vagy 10 éve volt, Pacnak meg 4. Eleve nem olyan látványos egy lassabb folyamat, másrészt May nem kapott ki.
Nézd meg a May-Gatti egy menetét, majd a May Maidana 2 ugyanazon menetét! Én nem kis különbséget látok. Nyilván May ma is jó, de jó régóta látni már nála is, hogy ő is ember, és 38 évesen egy kezemen megszámolom hány bunyós hozta a top formáját.

    2015-03-02 23:24:04

@sigma: "szerintem még mindig nagyon magas szinten van lábon."

Ez a kulcsmondat. Mert tény hogy még mindig nagyon magas szinten van. Emiatt nem tűnik fel annyira a kopás. Mert ha nem nézed meg gyors egymásután két meccsét, akkor a mai May is nagyon jó, és nyeri a meccseit.

De egyébként ha Pacquiao t nem üti ki Marquez, akkor sztem fele annyi szó nem esne arról hogy Pac mennyit kopott, és rá is éppúgy elmondható, hogy még mindig nagyon magas szinten van akár lábon akár más téren.

Ha meg Maidana mondjuk kiüti Mayt (mert a fene tudja lehet hogy van aki lepadlózik attól a maidana ütéstől a 3. menet végén), akkor ma azt mondanánk kiégett! :)

Szóval érdekes ez.

    2015-03-02 23:13:47

@gigaboly: Igy gondolom én is.remélem jó meccs lesz és nem egy csalodás

    2015-03-02 23:13:04

@zappa: Azzal nem értek egyet h az ütöerő nagyobb mértékben növelhető(személyes tapasztalat is).a másik pedig h Pac szerintem is messze jobb mint Maidana,nincs olyan eleme a boksznak amiben az argentin jobb.max nagyobbat üt,de aztán ezzel be is zárult a Maidana miben jobb fejezet.az más téma h Maidana még senkit nem ütött ki a no name ellenfelein kivül.May biztosan kopott,de sokat nem szerintem.

    2015-03-02 23:11:01

@sundockown: "Marquez nagyobbat ut, mint May."

Mondjuk Marquez a KO-t leszámítva nem annyira az ütőerejével adta fel a leckét Pacquiaonak. De May ütőereje sztem nem rosszabb számottevően Marquezénél.
Inkább a gyengébb KO arány két dolog miatt van sztem Az egyik, hogy May eleve kevesebb ütést indít a stílusa nem annyira KO orientált. A másik, hogy a 148 font körüli May a ringben hosszú évek óta rendszerint 10-15 fonttal nehezebb bunyósok ellen meccsel.
Nyilván relatív ütőerőben így nem is tud annyira érvényesülni az.
Mintha Marquez mindig 1-2 súlycsoporttal feljebb bokszolt volna ugyanilyen súllyal. Vagy May bokszolna könnyűsúlyban vagy kisváltóban a mai napig. Tuti több KO-ja lenne.

    2015-03-02 23:10:13

@guilermo: Én is igy gondolom.Meg azt se feledjük h May-t nagyon nem is tudták arra kényszeriteni h a lábmunkáját bemutassa.szerintem még mindig nagyon magas szinten van lábon.

    2015-03-02 23:01:59

@sigma: Ütőerőt simán lehet növelni ha az ember megerősödik, izomzata fejlődik. És ha pl. kondiban eljut oda, hogy 12 menetet fáradás nélkül bokszol végig, akkor főleg veszélyesebb az ütőereje végig!

De egyébként az ütőerő elég jól meg szokott az idővel maradni.a gyorsaság ezáltal a pontosság kopok. És ha nem olyan váratlan egy ütés, akkor kisebb a KO esély.

Pac sztem nem úgy volt soha nagyütő mint Foreman. Pac inkább azzal érte el a KO-it, hogy váratlanul talált be, váratlan szögekből, és hogy egy 3-4 ütéses kombónak a 3. 4. ütése is hasonlóan dinamikus volt mint a 2.

    2015-03-02 23:01:13

@zappa: Kb ugy jobb Pac mindenben Maidananal, mint May Bradleynel. Marquez nagyobbat ut, mint May.

» sundockown   válasz erre
    2015-03-02 22:57:52

@guilermo: Nem is annyira csak a lábmunka, bár Alvarez ellen se volt már olyan gyors lábon, mint sztem pl Gatti elleni időkben.
Maynek réggebben volt a fénykora, emiatt nem olyan látványos a visszaesése, és nem is kapott ki.

De a reakció ideje sztem egyértelműen kopott. Pont ezért lett több fogás már nála is. És régen ezért is tudott offenzívebb lenni, és amik akkor esetleg ziccerek voltak, ma már nem olyan szinten üti meg őket.
És nem utolsó sorban több olyan ütést beszed, amit régen nem.

De amúgy sztem is kár lesajnálni a meccset. Még jelen szinten is kiemelkednek a mezőnyből. És azzal együtt hogy koptak, de rutinosabbak lettek.
Nem nagyon tudom kinek adnék May ellen több esélyt mint Pacnak, és fordítva is. Magyarul ha el is késett ez a meccs, még így is kiemelkedő ha a két bunyós jelen tudását nézzük is!

    2015-03-02 22:57:23

@fixpont: Személy szerint nem hiszem h Pac kokszolt,azt viszont szinte biztosra veszem h az ütőerőt nem lehet koksz segitségével növelni.az ütőerő genetikai adottság,fejleszteni csak nagyon kis mértékben lehet.az izmok fejlesztésével sem növelhető csak minimálisan,ráadásul az izomzat minősége vagy mennyisége sem feltétlen befolyásolja,példának ott van Donaire,aki egy nyolcadikasra emlékeztet akit felmentettek testnevelésből,mégis hatalmas ütő,Bradley meg nagyon izmos,az ütőereje ennek ellenére gyenge.A másik dolog pedig-amit Guilermo is leirt elöttem-hogy az ütöerő nem nagyon kopik,legalábbis ebben a korban amiben Pac van.a sebesség,reflexek,álloképesség kophat,de az ütőerő mitől kopna el 35 évesen??valszeg 15 év múlva már nem üt ekkorát Pac,de h most vesztett volna az ütőerejéből azt kétlem.

    2015-03-02 22:55:45

@gigaboly: Én nem értek egyet ezzel hogy Pac messze jobb mindenben mint Maidana.
Mert eleve a két bunyós között volt 15 font a ringben.
Az nagyon nem minegy ám, hogy egy 15 fonttal nehezebb erősebb bunyós feszít a kötelekhez. Másrészt Pacquiaora pont nem jellemző az hogy testét nekinyomja az ellenfélhez, és abból a pozícióból üti. Õ sokkal inkább szerett egy adott távolságból bunyózni. Harmadrészt Maidana nagyrészt szabálytalan vagy annak határát súroló ütéseivel volt sikeres, ami megint nem jellemző Pacquiaora.

Meg aztán gondolj bele, ha így akarnád levezetni, valszeg sokkal találóbb lenne, ha azt mondanád, Pac nem tudta egyértelműen soha verni Marquezt, és May mindenben jobb mint Marquez.
(Ezt legalább egy meccsen láthattad is, de Pac-Maidana nem volt)

May gyorsabb mint Marquez, lábon jobb, kontrabunyóban se rosszabb, védekezésben jobb, magasabb, és hosszabb kezei vannak, lábmunkában jobb.

    2015-03-02 22:51:37

@sigma: Egyetértek, Pac-et megelőzte a híre, ma már mindenki nagy hangsúlyt fektet a védekezésre ellene. Tanultak a fent említett ellenfelek hibájából a többiek. Ütőerő egyébként is alig kopik.

Hasonlóan rossz megfigyelés az hogy May lábon sokat lassult volna. Sok mérkőzésén inkább látvány elem volt hogy mellőzte a lábmunkát az átlag nézőnek akik unalmasnak tartják May egyoldalú és sok izgalmat nem tartogató meccseit.

Szerintem May lábai az Alvarez elleni formát fogják hozni, és ha Pac is elég motivációval lép ringbe akkor előre kár lesajnálni a meccset.

» guilermo   válasz erre
    2015-03-02 22:38:18

@sigma: Van igazság abban amit mondasz , de ha elgondolom hogy anno pl Hatton helyett Algieri vagy Bradley lett volna Pac előtt akkor vajon ugyanez lett volna a végeredmény ? nem hiszem .. Riost lehet akkor se üti ki de Margarito hoz hasonló feje lett volna a meccs után, Pac akkoriban sokkal aktívabb volt ment előre folyamatosan támadott most meg lazsálgatja a meneteket . Pont az veszett el belőle amivel megverhette volna Floydot , az erő amiről beszélnek .. Floyd ellen akkor lenne esélye ha nekimenne és lerombolná mint Maidana annyi különbséggel hogy Pac messze jobb mint Maidana mindenben és talán össze is jönne, ha boxolni akar akkor az lesz mint a Bradley 2 csak Floyd nem fog elfáradni és behúzza pontozással

» gigaboly   válasz erre
    2015-03-02 22:32:58

@sigma: Szerintem nem ez a helyzet, en azt gondolom, hogy egyreszt megoregedett, masreszt tolt valamit 2009 elott, tul latvanyos volt, ahogy ment fel sulycsoportokat, es ahogy ment fel, egyre erosebb es izmosabb lett. Szerintem ilyen nincs, most pedig mar nem tolja a cuccot plusz 5 evvel idosebb. Sem az utoero, sem a robbanekonysag, sem a dinamizmus nem jellemzo ma mar ra olyan mertekben. Nyivlan ez egy bizonyithatatlan teoria, de nem lennek meglepve, hogy ha majd befejezi akkor 10-20 evvel kesobb elmondana, hogy mi is volt, ahogy oly sok nagy sportolorol derul ki evtizedekkel kesobb, hogy mit toltak.

» fixpont   válasz erre
    2015-03-02 22:27:38

@fixpont: "Ezt a kerdest sok boxrajongo szeretne tudni...tobbek kozott en is."
Szerintem Pac ugyan akkorát üt manapság mint pl Cotto ellen.csak éppen az ellenfelek hozzáállása vagy épp stilusa változott.Clottey-t pl azzal a kettös vedezékével még talán középsúlyúak sem tudták volna kiütni,Bradley-t ha nem áll le észnélkül verekedni (márpedig Pac ellen nem állt le)majdnem lehetetlen tisztán telibe verni.Riosról mindenki tudja h kőkemény a feje,kétlem h bárki is ki tudná ütni váltóban ha olyan defenziv módon bokszol mint ahogy azt Pac ellen tette.Marquezzel meg csúcskorában se birt..Ja és végül az útcsó meccse Pacnak,Algierit többször padlóztatta mint a nagyütő Provodnikov.Pac nem tipikus nagyütő vagy egy ütéses ko király,de szerintem az átlagnál nagyobb ütöereje van a mai napig.a rengeteg ütésnek meg az ellenfelek nyilt sisakos taktikájának köszönhette a kiütéseket,May ellen megint az emlitett dolog fog jelentkezni:nem fogja tudni tisztán eltalálni,legalábbis nem sokszor. az öreg Mayweather nyilatkozataiból kiderül azért h anno tartott Pactól,most meg vagánykodik...

    2015-03-02 22:01:18

Megmerném kockáztatni hogy ezek előre leírt,egymás között megbeszélt nyilatkozatok. Majd a későbbiekben megbeszélik melyik nap kimondjon nagyobb baromságot.

» czir88   válasz erre
    2015-03-02 22:00:35

@gigaboly: És Roach mégis akkor adott volna több esélyt Mayweathernek.:) Szóval tényleg érdekes ez.
Valahol mindkét oldal elég hülyeségeket nyilatkozik. Picit itt is ott is öngólt érzek.

    2015-03-02 19:36:56

@gigaboly: Nehez lenne nem bevallalni, ugyanis en meg emlekszem, hogy amikor Pac nagyon menetelt, szinte minden heten volt valami hir a May csalad reszerol, amiben megvadoljak dopping hasznalattal, es hitetlenkednek, hogy csak igy atgazol mindenkin. Ebben legalabb kovetkezetes az oreg, most is azt mondja, amit akkor.

» fixpont   válasz erre
    2015-03-02 18:57:50

Tehát bevallják hogy Pacquiao milyen jó volt anno és ma már messze van önmagától és így Floyd fog győzni :))

» gigaboly   válasz erre
    2015-03-02 17:57:51

@Slajos: Háát, azért amikor a Mick Jagger 70 évesen nyomja a rock-ot, nem tudom mennyire őszinte az már... Na mindegy, kicsit elkanyarodtunk.

» belizar   válasz erre
    2015-03-02 16:16:15

@Dirhanka: Nyilvánvaló,nincs bajom a mennyiséggel csak a horderővel:)

» Feeder   válasz erre
    2015-03-02 16:03:33

@Feeder: Elkepeszto hirdomping van a nemzetkozi oldalakon a meccsrol. Napi 7-8 iromany legalabb.

» Dirhanka   válasz erre
    2015-03-02 16:01:31

@belizar: Ja, csak a zene az nem sport. Csucs zenet lehet csinalni 60-70 evesen is..

» Slajos   válasz erre
    2015-03-02 15:31:56

Már hiányoltam hogy a két tábor valamelyike nem böffenti el magát 2 napja.

» Feeder   válasz erre
    2015-03-02 15:02:37

Szerintem meg mindegyik fél igazakat beszél a másikról. Egyik öregebb lett(ki nem?)kisebbet üt(ezt is el tudom képzelni)másik lábmunkája megkopott(persze hisz Õ sem lett fiatalabb)!Mindegyik oldal látja a másik hibáit, sajátját nem? Pedig elfogadhatná! Találkoztak volna öt éve, akkor senki nem mosolyogna a gigameccs jelzőn, vagy nem kérdőjelezné meg a várható bevétel jogosságát! Nekem ez már úgy tűnik mint egy 20 éves osztálytalálkozó! Milyen szép is volt ugye... de azért még megmutatjuk most is! Úgy legyen! Akkor én mindezt vissza szívom!

» Bokszos   válasz erre
    2015-03-02 14:09:45

Ez azért elég szomorú, hogy már a szócsatában maguk az érintettek is csak arról beszélnek, hogy mennyire megöregedett a másik...ebből látszik mennyire el van késve ez a mérkőzés, de azért jobb későn, mint soha ..

» superman   válasz erre
    2015-03-02 14:03:56

egyszer valamelyik félnek nem azzal kéne jönni most már, hogy hááát pacman/floyd megöregedett, kikopott, stb... hanem azzal, hogy tök mindegy milyen, 5 éve, mikor a csúcson volt, akkor is kicsaptam volna :)

    2015-03-02 13:56:03

@zappa: Teljesen irrealis a 4-5 millio. A 3 is.

» fixpont   válasz erre
    2015-03-02 13:13:31

@fixpont: Ja értem. De ez végülis sztem valamennyire jogos.
Vagy inkább azt mondom, sztem ha May Guerrero meg Maidana meccse nem lett volna a showtimenak bukta, akkor sem hiszem hogy csak úgy lemondtak volna a hasznukról.

A shoetime is kicsit túlfizette mayt, így May elvitte a hasznukat, de a ppv-k úgy alapból alacsonyabbak az utóbbi időkben. Most Arum nyilatkozta hogy 4-5 milliót vár, hát szerintem hogy csalódni fog.

    2015-03-02 13:03:08

@zappa: Nem, mert a HBOtol minel jobb felteteleket akartak kovetelni, mert ugy ereztek May hoz tobb nezot nem Pac, es a fele leosztas nem meltanyos, hanem nekik tobb jar.

» fixpont   válasz erre
    2015-03-02 12:59:35

@fixpont: De akkor miért mentek bele "nehezen"?
Ebből nem az következik, hogy ezért mentek bele könnyen?

    2015-03-02 12:55:10

@belizar: Azt olvastam nemreg, hogy May massziv veszteseget termel a Showtimenak, ezert is mentek bele nehezen a Pac meccsbe.

» fixpont   válasz erre
    2015-03-02 12:52:06

@fixpont: Valami zenész mondta, hogy mint retro-együttes sokkal jobban keresenk, mint fiatalon, amikor még tényleg volt bennük spiritusz. Valahogy így van ez a bokszolókkal is. Bevallom, én még mindig vennék jegyet egy Tyson-Lennoxra, ha Pesten nyomnák. :)

» belizar   válasz erre
    2015-03-02 12:41:23

@Hapci07: Mindketten tulfizetettek evek ota, a produkciojuk koszono viszonyban sincs egysiknek sem a penzzel, amit felnyalnak. A multjukbol elnek.

» fixpont   válasz erre
    2015-03-02 12:23:22

Ha az egyik már legyengült a másiknak meg elfogytak a lábai, hogy a p..be akarnak ezek dollárszázmilliókat keresgélni?XD

» Hapci07   válasz erre
    2015-03-02 12:21:14

Ezt a kerdest sok boxrajongo szeretne tudni...tobbek kozott en is.

» fixpont   válasz erre
    2015-03-02 11:59:11
Ugrás az oldal tetejére