×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Tegnap este a londoni O2 Arenaban lépett szorítóba a brit nehézsúlyú 2015-03-01 09:50:08 https://www.profiboksz.hu/2015/03/01/fury-legyozte-hammer-t/

Fury legyőzte Hammer-t

Tegnap este a londoni O2 Arenaban lépett szorítóba a brit nehézsúlyú kiválóság, Tyson Fury (24-0, 18KO). A WBO ranglistavezető veretlen bunyós ellenfele a szintén előkelően rangsorolt német-román Christian Hammer volt (17-4, 10KO), a tét pedig a szervezet Nemzetközi Bajnoki címe, valamint a WBO, IBF és WBA világbajnok Wladimir Klitschko (63-3, 53KO) kihívásának joga. A mérkőzés nem hozott különösebb izgalmakat, a komoly fizikai hátrányban levő, ráadásul lassúbb Hammer megnehezíteni sem tudta Fury dolgát. Bár a korai menetekben a hazai pályán bokszoló, gyakran alapállást változtató Fury volt hátramenetben, végig az ő akarata érvényesült, és a román szórványos próbálkozásaival nem érte el őt. Hammer az ötödik menetben padlóra került egy kemény jobbhorogtól, és bár a kiütést sikerült megúsznia a menet hátralevő részében, a mérkőzés irányítását teljesen átvette a brit sztár. A komoly verést kapó, érdemi találatokra képtelen vendég bunyós nyolc menet után elégelte meg az egyenlőtlen küzdelmet, és a sarokban maradva feladta a mérkőzést. Tyson Fury ezzel a győzellemel 24 profi mérkőzés után is őrzi veretlenségét, és még az idén valószínüleg lehetőséget kap a súlycsoport uralkodója, Wladimir Klitschko ellen.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@zappa: Múlt héten néztem a Haye meccsét de nem emlékszem tehénkedésekre.
Én is arra emlékszem amit bpjotruska írt, hogy Haye olyan érintésektől elesett amitől kb. egy váltósúlyú se. Több volt ott a színészkedés.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-03-04 16:25:10

@zappa: Ez hatalmas, sírok:))))))))))
Szinte látom ahogy Frank Capuccino odaszól Tysonnak, hogy osztály vigyázz.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-03-04 16:17:15

@bpjotruska: "Ne massz a hatamara, s nem baszlak foldhoz."

Jól van akkor átment az üzenet én is erre gondoltam.
Ha Povetkinnek ennyi esze nem volt akkor mi nem tudunk segíteni neki a tévé elől és azt gondolom Õ maga is ludas benne, hogy fizikálisan hagyta magát kizsigerelni. Chambers ahogy elkezdte dobálni Wladimirt talán a 3. dobás után abbahagyta a tehénkedést Wowa.
Egyébként Shahamnak igaza van Chambers volt a szabálytalanabb.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-03-04 16:14:18

2 felreertest tisztazzunk gyorsan:
- a fogast onmagaban a birok nem szankcionaljak, mert elkerulhetetlen a kialakulasa, mindig is letezett, mar azokban az aranyidokben is, is amikor meg a ringseged is kiutotte volna Wladot maximum a 3. menetben.
- intes, pontlevonas a biro SZUBJEKTIV megitelesen mulik, o szemely szerint mikor tartja indokolatlannak, tul soknak (taktikai elemnek).

Abban egyetertek (mint nezo) hogy latvanyosabb lenne Wlad ha kevesebbet fogna, szigorubb biroi megitelese ezert kivanatosabb lenne, de ha engedik neki akkor mutogatni valo bolond lenne ha nem csinalna ... Ali is fogott ha kellett mar 40 evvel ezelott is annyit, hogy ahhoz kepest Wlad semmi ujat nem hozott, csak ugye amit szabad a Greatestnek, nem szabad a kisokornek (a szurkolok szerint :)). Vagy Lewis, minek fogott annyit a kiegett, oreg Tyson ellen, mig az ki nem fulladt? Az a Tyson a 2013-as Povetkinnel mar joval gyengebb volt, a legendas topikba irta valaki " Gondolj már bele jó lábmunkával egy 10 centivel alacsonyabb kurtakezű Povetkin elől nevetve táncolna el, ehelyett fog fog fog ". Nos sokak szerint ATG nehezsulyu Lewis a nala 16 centivel kisebb, onmaga arnya, 15 centivel krovidebb karu Tyson ellen miert fogott a tancolas helyett? Eleg koltoi kerdes, de mivel sokan teljesen fogalmi felreertesben vannak a jo labmunkat illetoen, majd visszaterek ra.
A temahoz meg annyit, az eleg piszkos szabalytalan bunyot bemutato Ward, Hopkins stb. eseten ez csak annyit jelent, hogy "mindent tudnak a bunyorol", es el van intezve azzal hogy ez naluk a nagysag egyik jele, a hozzajuk kepest minden fogasaval egyutt fair play dijas Wlad megis orokke savazva van a fogasert.
Vagy sokak nagy kedvence, Holy is a maga latvanyos okolvivasa mellett a fejelos, utom, rugom, csipem stilusaval is sokkal szabalytalanabb volt, Tyson is ertheto miert borult ki attol. Es ertem hogy hogy csupasziv harcos, orokre emlekezetes meccsekkel, de a tul sok fogast ne hasonlitsuk mar a fejeleshez. Neki is elneztek ezeket a birok, a szurkolok is, akkor rohej az egyebkent is nehezen megitelheto fogas miatt ennyit sirankozni. Nincs leirva hogy menetenkent 2, 8 vagy 12 fogas szabalytalan, a fejeles meg durva szabalytalansag, ha valaki taktikai elemkent fogas helyett azt alkalmazza, az nekem undorito. Speciel ezert se szerettem sosem Holyt.

» Ohioboksz   válasz erre
    2015-03-04 12:33:33

@Untouchable: Parancsolsz?

    2015-03-03 19:19:12

@zappa: Haye egy kicsit tulzasba vitte azert, szinte mar olyan erintesektol is foldre rogyott, amelyek egy pehelysulyunak sem jelentenek komoly megterhelest. Nem mondom, hogy soha nem szabalytalankodott azon a meccsen Wlad, de ott meg az elviselhetoseg hataran belul volt, es magyarazat is volt ra Haye robbanekonysaga es rendkivuli gyorsasaga. Povetkin-t szerintem labmunkaval es megfeleloen idozitett egyenesekkel is kordaban tudta volna tartani minimalis kockazattal, sot, ugy valoszinuleg ki is utotte volna.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 19:10:38

Kapott enni bőven ez a sokol gyerek...

» Untouchable   válasz erre
    2015-03-03 18:59:12

@bpjotruska: Haye meccset is megölte picit a tehénkedés. Ott sztem haye direkt is esett el, mert az nem szabálytalan, és jelezni akarta, hogy tehénkednek rá. Erre megintették...:D

    2015-03-03 18:36:25

@bpjotruska: Gyönyörű elhajlás, csak lazán! :D

    2015-03-03 18:35:24

@Shaham: Kisebb szabalytalansag a fogas, de amikor menetenkent tizszer csinalja az ember, akkor a sok kicsi osszegyul. Povetkin pedig nem ugralt fejjel a hasanak, mint Mormi, bar szerintem Mormeck se tartott volna 2-3 menetnel tovabb, ha tehenkedes helyett Wlad megkuldi nehany felutessel s csapottal, amikor faltoro kost jatszott a francia.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 18:28:10

@bpjotruska: "de orokke az ellenfel hatara maszni is szabalytalan"

Persze, de a fogás pont az a dolog, aminél nincs egyértelmű határ. Egyébként is a kisebb szabálytalanságok közé lehet sorolni, nem olyan mint mondjuk egy tökön rúgás, földhöz vágás, direkt fejelés, harapás, földön ütés...stb. Ha kisebb emberek meg fejjel mennek neki Wlad hasának, ne csodálkozzanak ha ráfekszik a hátukra...:)

» Shaham   válasz erre
    2015-03-03 18:23:53

@zappa: Igen, de Holy-nak nem mert szolni a biro, mert tudta, hogy az a balhorog masodszor is nem tevesztene celt:
https://www.youtube.com/watch?...

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 18:21:32

@bpjotruska: Azért Povetkinen igencsak meglátszott a sok tehénkedés meccs végére,szegény már a valagán is levegőt vett.
Ez egy igencsak elcseszett bíráskodás volt.

Kár,hogy úgy alakult az a meccs,és Pove nem tudott(nem hagyták?) kibontakozni.
Sokkal izgalmasabb is lehetett volna.

    2015-03-03 18:21:02

@zappa: Most magam ele kepzeltem a jelenetet, amint Csaga meg Valu szemtol szembe allnak a ring kozepen, a biro ismerteti a szabalyokat, majd ranez Csagajevre, utana felnez Valura, oszt atoleli Csagat fel kezzel, s a masikkal integet, hogy vege, DQ :-)))

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 18:17:11

@Shaham: ha tényleg mélyre hajolnak oké, de azt nem az ellenfélhez mérjük. Pl. Valuev mellett Chagaevet már akkor le lehetett volna lépteni, mikor állt, mert túl mélyen volt a feje. :)

    2015-03-03 18:14:13

@bpjotruska: Holyfield is felkapta Lewist egy pillanatra!

    2015-03-03 18:13:21

@zappa: Sot, ha rovidek a karjai is, akkor tokon is rughatja!

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 18:07:43

@Ohioboksz: "Nagyon nagy kar hogy Al Haymon es/vagy tanacsadoi nem ugy latjak es ertekelik Wladot mint te, "


1.Az egész eddigi mondandómban mindössze arra akartam rávilágítani,hogy Fury nem "annyira" esélytelen mint azt sokan beállítják.
Véleményem szerint képes a fegyelmezett bunyóra,ha a helyzet úgy kívánja.
Tudja nagyon jól ,hogy az ukrán milyen ütő,ha másért nem is de már kesztyűzött is vele.
Szerintem túlságosan is egyértelmű a helyzet ahhoz,hogy igaz legyen.

2.
Az,hogy Wilder miért nem áll még ki Klicskó ellen,nem tudom a pontos választ,de szerintem nem járunk az igazságtól ha anyagi okokról vélekedünk.
A helyzet az,hogy Wilder név még nincs még igazán bejáratva. Amerikában(se).
Annyira,hogy állítólag nem is kelt el az összes jegy a Stiverne ellen meccsre.
Nyilván Haymon a lehető legtöbb pénzt akarja kivenni egy Wladimir elleni meccsből.

Másik ok lehet még a túlságosan óvatos menedzselés(ez részben összefügg az első okkal).
Azt látni lehetett,hogy Wilderben megvan a potenciál(hosszú idő után),de nem akarták egyből a mélyvízbe dobni,talán túlságosan is féltették,de a lényeg,hogy az idő neki dolgozik,ha még néhány meccset lebokszol a nagy címegyesítés előtt.
Valszeg Haymon is biztosra akar menni,ezért ha még van mit csiszolni rajta,akkor azt most kell megtenni,hogy ne kelljen a véletlenre/szerencsére bízni a dolgot.
De az legyen a legnagyobb áldozat,hogy le kell nyomnia még pár meccset,ha utána tényleg megtörténik az amire mindenki vár, és trónfosztásnak leszünk tanúi.

    2015-03-03 18:06:24

@Shaham: Hat en szivesebben lattam volna, ha Povetkin is ugy reagal, mint Chambers. Nyilvan veszelyes es szabalytalan volt az a dobas, de orokke az ellenfel hatara maszni is szabalytalan. az uzenet egyertelmu volt: "Ne massz a hatamara, s nem baszlak foldhoz."
Ha Pov nem turi olyan birkaturelemmel azt a sok tehenkedest, meg egy bokszmeccs is kibontakozhatott volna, mondjuk akkor ki lett volna utve. De ha Wlad csak akkor bokszol, ha kenszeritik ra, akkor en inkabb olyan ellenfelek ellen latnam szivesebben, akik megteszik ezt a szivesseget :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 18:06:09

@zappa: "Esetleg még az lehet megoldás, ha a bíró figyelmeztetné a duckingoló alacsonyt"

Volt is olyan hogy mély hajolásért figyelmeztetek...:)

» Shaham   válasz erre
    2015-03-03 17:50:45

@Hamed1.0: "Mondjuk erre is van ellenszer, Fast Eddy megmutatta, nem vágom miért nem csinálják a többiek."

Hát a többiek azért nem csinálják, mert 110 kilókat emelgetni egy meccsen sokkal jobban fáraszt, mint az ölelkezés...:) Egyébként biztos vagyok benne, hogy a dzsúdó dobásért lett volna bíró aki lelépteti Chambit, főleg ha valami sérülés van belőle. Azért az nem egyenlő a fogással, amit szinte minden meccsen látni többé kevésbé... Chambers ellen amúgy sem ezért volt kevesebb fogás, mert amikor kellett Wlad ugyanúgy lefogta utána is. Inkább az volt, hogy Wlad végig kényelmes távon bokszolt, mert Chambi lábmunkája elég pocsék és kettős fedezékben várta, hátha be tud kontrázni valamit...

» Shaham   válasz erre
    2015-03-03 17:48:54

Esetleg még az lehet megoldás, ha a bíró figyelmeztetné a duckingoló alacsonyt, hogy húzza ki magát, és adjon szabályos ütőfelületet a szemét!:)

    2015-03-03 17:48:10

@bpjotruska: Nagyon alacsony bunyósnak, hogyha egy nagyon magas nem ad szabályos ütőfelületet, jogos az ha tökön vágja! Valamit csinálnia kell! :D

    2015-03-03 17:45:44

@Ohioboksz: "Ezen tul, ha valami 180-185 centis urge elkezd ellene hajladozni, duckingolni, es a feje kb. ovmagassagba van, azt eleg nehez rendesen es szabalyosan megutni. Ilyen stilus ellen jogos a tehenkedes, mert ha valaki kb. nem hagy szabalyosan utheto feluletet, mit csinaljon szerencsetlen?"
Felutes-horog kombinacio? Tudok nehany magas bunyost, akik alkalamztak, sokszor latvanyos eredmenyekkel.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-03 17:37:31

"azt eleg nehez rendesen es szabalyosan megutni. Ilyen stilus ellen jogos a tehenkedes, mert ha valaki kb. nem hagy szabalyosan utheto feluletet, mit csinaljon szerencsetlen? "

:D
Tehát ha valakit nem lehet szabályosan megütni, akkor jogos a szabálytalankodás!

Ilyen alapon pl. egy Wladimir Tyson meccsen, noha Tyson nem hajolt volna mélyre, mivel Wladimir magasabb hozzá képest az már mély:), jogos hogy szabálytalankodjon, hiszen Tyson nem hagyna szabályos ütőfelületet (mert jól védekezne).

Igazából, egy bunyós ha magához képest nem hajol mélyre, és mondjuk jól védekezik azaz nem hagy üthető felületet, akkor sem jogos a szabálytalankodás, ne viccelj már!

    2015-03-03 17:02:09

@Hamed1.0: "Na azért azt ne mond már, hogy Wowa véletlenül tehénkedik:)
Jó kis taktikai elem ez Emmanuel Steward boszorkánykonyhájábó l mert én legelőször az első Brewster meccs első percében láttam ezt Wowától. "

Magad is megvalaszoltad a miertet, jo kis taktikai elem. Az ellenseg farad tole rendesen, ot kevesse farasztja mint uteseket vedeni,vagy labmukaval kikerulni az utotavbol, es csokkenti az eselyet annak, hogy benez egy kosza utest.
Ezen tul, ha valami 180-185 centis urge elkezd ellene hajladozni, duckingolni, es a feje kb. ovmagassagba van, azt eleg nehez rendesen es szabalyosan megutni. Ilyen stilus ellen jogos a tehenkedes, mert ha valaki kb. nem hagy szabalyosan utheto feluletet, mit csinaljon szerencsetlen?
A feje tetejet csak nem fogja utni, a tarko, a gerinc tiltott a bokszba, ilyen melyre gornyedezo ellenfelet meg visszatarto ereju felutessel eleg nehez megkinalni ha kettos fedezekbe is van.
De az ellenfelek szerintem csak jobban jarnak ha fog es tehenkedik, Pulev ellen nem tudott, kenytelen volt bokszolni, akkora veresre amit a bolgar kapott szerintem senki nem szamitott.

» Ohioboksz   válasz erre
    2015-03-03 16:24:32

@Shaham: "el lehet vele fárasztani az ellenfelet,hogy utána kiüsse őket"

Akkor Wlad talán nem is üt nagyot? Csak szétfárasztja az ellenfeleit? :)"
--------------------------------------------------------------------------

Na azért azt ne mond már, hogy Wowa véletlenül tehénkedik:)
Jó kis taktikai elem ez Emmanuel Steward boszorkánykonyhájából mert én legelőször az első Brewster meccs első percében láttam ezt Wowától.
Sőt a 20. másodpercben legelőször. Cáfolj már meg légyszi ha tudsz korábbi meccset mert esküszöm bepótlom.
Mondjuk erre is van ellenszer, Fast Eddy megmutatta, nem vágom miért nem csinálják a többiek. Chamberst nemhogy nem intette meg a bíró emlékeim szerint még rá se szólt.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-03-03 11:58:38

@sokol: Nagyon nagy kar hogy Al Haymon es/vagy tanacsadoi nem ugy latjak es ertekelik Wladot mint te, mert akkor mar reg targyalnanank egy novemberi cimegyesito Wilder-Wlad meccsrol, hogy Deontay mielobb rettento sok penzt hozo undisputed champ legyen.
Vagy ok, vagy te szakmailag teljesen rosszul ertekeli az ukrant.
En rad tippelek, mert szerintem sok ertekelesed és gondolatod teljesen valosagidegen, amit tenyleg lathatsz ugy ahogy, de azon elgondolkodhatnal, hogy ahol dollarszazmilliokat jelenthetne ha igazad van, akkor azt nem hagynak veszni Haymon-fele penzemberek.
Mivel a meccs eszukbe agaba sincs mint nyilatkoztak, minden abba az iranyba mutat, hogy nincs igazad, hiaba hiszed azt.

» Ohioboksz   válasz erre
    2015-03-03 09:48:39

@Shaham: "Csak ne hozd fel érvként, hogy Fury southpaw... "

Nem mondtam,azt mondtam,hogy úgy is tud ha kell,és eddig hatékony tűnik.

"Hát igen, azt mondod gyorsabbak, mozgékonyabbak és odaérnek. Akkor mégsem akkora előny Fury mérete?"

S ezeknek a törpéknek(akik odaértek persze) milyen előnyük származott belőle?
Cunningham leütötte Ok,de ez csak arra volt jó,hogy Fury felszívja magát azt kicsapja utána.

"Vajon ők hanyad vonalúak voltak?"

Sokadvonalúak szintén.


"Ugye írtam oda, hogy a mezőnyhöz képest"

Hát ez az,hiába versz meg akárhány hurkagyurkát,egy jó bunyós ellen ez semmit nem ér.


"Akkor Wlad talán nem is üt nagyot? Csak szétfárasztja az ellenfeleit?"

De nagyot üt,írtam ilyet hogy nem?
Nyilván egy fáradt szédölgő bunyóst hamarabb kiütsz,mint egy fittebbet,gyorsabbat.
De ugye ezt nem kell elmagyarázni?

"Rendben van. Köszönöm a beszélgetést."

Nincs mit.
Ebben nem értünk most egyet,de ettől szép a világ,hogy nem ugyanazt a mantrát szajkózza mindenki.

    2015-03-02 23:22:18

@sokol: "Egy próbát mindenképpen megér,veszteni nem veszt vele semmit."

Végül is igazad van. Próbacseresznye. Csak ne hozd fel érvként, hogy Fury southpaw...

"törpe bunyósok általában gyorsabbak,könnyebbe n érnek oda,csak mire odaérnek elfogy a tudományuk"

Hát igen, azt mondod gyorsabbak, mozgékonyabbak és odaérnek. Akkor mégsem akkora előny Fury mérete? Pedig Wlad szépen ki tudja használni. Akkor pedig a hiba Fury-ban van. Mivel nem tudja az adottságait kihasználni, nem is lehet előny Wlad-al szemben, aki csak minimálisan kisebb mint a többi, akivel Fury elszórakozott és időnként szenvedett... Ha meg elfogy a tudományuk, valószínűleg annyit tudtak. Vajon ők hanyad vonalúak voltak? :)

"Nem mintha sokat használta volna őket."

Wlad lábmunkája jó. Ez tény.

"de mit tapasztalt? Lewist,Tysont,Holyfi eldet?"

Ugye írtam oda, hogy a mezőnyhöz képest. Ezek szerint Fury még 50 év múlva 234meccs után sem lesz tapasztalt, mert Lewis, Tyson, Holyfield már nincsen sehol...

"el lehet vele fárasztani az ellenfelet,hogy utána kiüsse őket"

Akkor Wlad talán nem is üt nagyot? Csak szétfárasztja az ellenfeleit? :)

"Úgy is fel tehetjük a kérdést,ki az akit nem?"

Rendben van. Köszönöm a beszélgetést. :)

» Shaham   válasz erre
    2015-03-02 22:41:28

@Shaham: "Szerinted Fury-nak érdemes az alapállással szórakozni?"

Egy próbát mindenképpen megér,veszteni nem veszt vele semmit.

"ha sokszor egy magához képest törpét sem tud távol tartani"

törpe bunyósok általában gyorsabbak,könnyebben érnek oda,csak mire odaérnek elfogy a tudományuk(értsd:kevesek).

"Ha nem ütnének vissza, nem használna a lábait."

Nem mintha sokat használta volna őket.

"A mezőnyhöz képest Wlad egy túltapasztalt terminátor."

Ez tény,tapasztalt,de mit tapasztalt?
Lewist,Tysont,Holyfieldet?


"ehénkedéstől nem szoktak padlózni és kiütve lenni."

Nem bizony,de el lehet vele fárasztani az ellenfelet,hogy utána kiüsse őket.
Lényegében erre alapszik a taktikája,ő maga is elismerte,szóval ezt hagyjuk.

"Szerinted az akkori állapotukban amikor bokszoltak Wlad-al, a jelenlegi Fury kiket oldana meg? "

Úgy is fel tehetjük a kérdést,ki az akit nem?
Na ezen sokat kéne gondolkodnom.

    2015-03-02 22:28:16

@sokol: "Nem az a kérdés,hogy tud,hanem az ,hogy érdemes-e."

Szerinted Fury-nak érdemes az alapállással szórakozni? Hiphop átvált balosra és jobb lesz? Na jó, szerintem ennyit erről...:)

"Egy magas,hosszú kezű távolsági bunyós megengedheti magának ezt,ha gyengébb testi adottságú ellenféllel bunyózik."

Fury hiába magas, hosszúkezű stb. ha sokszor egy magához képest törpét sem tud távol tartani... Majd pont egy akkora embert tud majd kezelni és távolról kibokszolgatni mint Wlad...:D

"Azok ellen jó akik nem ütnek vissza."

Ha nem ütnének vissza, nem használna a lábait. Na és ha az egyik ember ellen jó, valószínűleg a lábai nem felejtenek el működni a másik embernél sem...:)

"Azért túl sok kihívással ő sem találkozott eddig."

A mezőnyhöz képest Wlad egy túltapasztalt terminátor.

"Aki pedig az volt azt megoldotta tehénkedéssel."

Tehénkedéstől nem szoktak padlózni és kiütve lenni...:)

"Nem mintha túl sok megváltóval találkozott volna."

Na itt van a 2.-3. vonal: Byrd, Botha, Mercer, McCline, Sanders, Brewster, Peter, Brock, Ibragimov, Thompson, Chagaev, Chambers, Haye, Povetkin, Pulev.

Szerinted az akkori állapotukban amikor bokszoltak Wlad-al, a jelenlegi Fury kiket oldana meg? :)

» Shaham   válasz erre
    2015-03-02 22:02:40

Fury kondija jobb lenne mint Wildere? En ebben egyformanak latom oket. A Hammer elleni meccsen pl. nem lattam semmi olyat ami alapjan azt mondanam, hogy jobb a kondija mint Wildernek.

Ahoz kepest, hogy mekkora melak nem rossz Fury de nekem hianyoznak a karrierjebol a nagyobb bunyosokkal valo megmerettetesek. De ugyanigy vagyok Wilderrel is. Wilder gyorsabbnak, robbanekonyabbnak es nagyobb utonek tunik Furynal de azert pl. Thompson az mindkettejuknek egy jo teszt lett volna Klicsek elott.

Na mindegy, kivancsi vagyok mire viszi Fury Wlad ellen. Nekem kisse lassunak tunik Wladhoz kepest. Szerintem meg fogja jarni parszor a padlot Tyson ha osszejon a meccs.

» Slajos   válasz erre
    2015-03-02 21:53:22

Egyedül Klicskó neve ér valamit ma nehézsúlyban,de az sem sokat,ha a produkcióit nézzük,mint a közönség szórakoztatását.
Az a baj hogy veretes neveknek tudjuk be Povetkint,Furyt,Pulevet,Wildert,Haye-t.
Pedig ha szigorú szemmel nézzük az ellenfél listájukat/Haye-ét nehézben/gyakorlatilag nem túl acélos a névsor.
Õket nevezzük top király kategóriásoknak és rajtuk vitázunk hogy ők milyen nagyszerű harcosok.
Az utolsó eddig számomra Vitali volt,a cipőjét nem pucolhatná egyik sem,még az öcskös sem,pedig érte sem rajongtam.
Most Fury van ugye terítéken,pedig az igazság az hogy az embernek nézve a bokszát,olyan érzése támad hogy bármikor pofára eshet a saját lábában.
Mókás....

» Feeder   válasz erre
    2015-03-02 21:50:12

@Shaham: "Úgy bokszolni Wlad is tud"

Persze,hogy tud.
Miért ki nem tud?

Nem az a kérdés,hogy tud,hanem az ,hogy érdemes-e.Egy magas,hosszú kezű távolsági bunyós megengedheti magának ezt,ha gyengébb testi adottságú ellenféllel bunyózik.

"ez nagyon nem jelenti azt hogy mindenhez tudna alkalmazkodni"

Nem hát,de ezt majd a jövő eldönti.

"Wlad lábmunkája kifejezetten jó"

Azok ellen jó akik nem ütnek vissza.
Azért túl sok kihívással ő sem találkozott eddig.
Aki pedig az volt azt megoldotta tehénkedéssel.

"Wlad mindegyik megváltót kicsinálta, letudta kötelezőit és mellé volt 1-2 laza meccse."

Nem mintha túl sok megváltóval találkozott volna.
Inkább úgy fogalmaznék,hogy volt egy-két esélyes,meg 90% hurkatöltelék.
Az esélyeseket megoldotta tehénkedéssel(Haye,Povetkin),a többivel meg elszórakozott.

    2015-03-02 21:39:34

@sokol: "Nem hittem,de ha akar tud úgy is bokszolni.Egy ekkora ember megengedheti magának ezt nem?"

Úgy bokszolni Wlad is tud. Meg minden élvonalbeli bunyós könnyedén tudja váltani az alapállását. Viszont értelemszerűen a váltással, az erősebb kéz kerül olyan pozícióban ahonnan nem tudja meghúzni normálisan az ütéseket és az ügyetlenebb kéz lesz az "ütő". Szal kb. megfordul az amire az egész sport pályafutásuk alatt edzettek... Ezért nem váltogatják, mert értelmetlen parasztvakítás és 99%-ban haszontalan. Egy Rocky filmben jól hangzik, meg a komplett veszélytelen Hammer +egyéb hurkák, vagy jóval alacsonyabb emberek ellen is elmegy (mert jóval ütőtávon kívül tud szórakozni), de egy bajnok ezt a hülyeséget egy jó kis KO-val hálálja meg...

"Hát mivel nehézsúlyról beszélünk ezért Fury-ról."

Najó, az hogy Fury változatosan bunyózik (azaz többféle ütést használ), ez nagyon nem jelenti azt hogy mindenhez tudna alkalmazkodni... Nagyon nem. És még a jelét sem láttam annak, hogy Fury ekkora ágyú. Annak örülünk, hogy sokszor a nagy hadonászásban nem vágja pofán magát...:)

"Wladot gyorsan nem mondanám,inkább átlagos."

Akkor nézd meg jobban. Wlad lábmunkája kifejezetten jó.

"Ha Wlad közel ér akkor akár rá is tehénkedhet,ebben is gyakorlott Fury."

Jó, meglátjuk...:) Ez így értelmetlen, mert elméletben mindegyiknek 2keze-2lába van és te valahogy ezen a síkon akarsz végigmenni. Én azt mondom nézzél vissza pár Wlad meccset, amikor nagy darabokkal, vagy gyors emberekkel bunyózott.

"másod,illetve harmadvonalbeli ellenfelek,többé kevésbé szabályos legyőzése teljesítmény, akkor meg nincs miről beszélnünk."

Wlad mindegyik megváltót kicsinálta, letudta kötelezőit és mellé volt 1-2 laza meccse. Ha Wlad-nak csak másod, illetve harmadvonalbeli ellenfelei voltak, akkor jelenleg az egész mezőny harmadvonalbeli Wilder-Fury-stül...

» Shaham   válasz erre
    2015-03-02 21:13:56

@sokol: Ne vicceljünk már. Fury max 5-6 menet alatt padlózni fog Wlad ellen. Amióta Fury megverte másodszor is Chisot, azóta nèhányan átestek a ló túloldalára. Előtte mindenki ekézte, most meg hirtelen többen is esélyesként látják pl. Wilder ellen. Szerintem Fury egy kicsit fejlődött, de a boksza nem lett számottevően jobb. Wilder is felmosná vele a padlót. Fury okos pali, pontosan tudja mennyit ér, és azt is, hogy a fent említett urak ki fogják filézni, csak az nem mindegy mennyiért!

» kovban   válasz erre
    2015-03-02 21:07:41

@bpjotruska: Hátha ugyanúgy tehénkedne végig,akkor nem lepne meg semmi sem.

    2015-03-02 20:43:15

@sokol: "Ha neked másod,illetve harmadvonalbeli ellenfelek,többé kevésbé szabályos legyőzése teljesítmény, akkor meg nincs miről beszélnünk." :-))
Miutan Haye, Povetkin es Pulev megvolt, ugyanbiza ki az elvonal Fury-n kivul? Szerintem olyan 0-3-at produkalna az emlitett harom bunyos ellen, hogy orom lenne nezni...

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-02 20:36:39

@Ohioboksz: Nem írtam,hogy Fury a favorit,csak annyit vázoltam,hogy nem annyira egyértelmű,mint amennyien sokan látják.

Azért nem kell annyira elájulni Wladimirtől sem.
Ha neked másod,illetve harmadvonalbeli ellenfelek,többé kevésbé szabályos legyőzése teljesítmény, akkor meg nincs miről beszélnünk.

    2015-03-02 20:18:20

@Roy Jones Jr.: rosszul fogalmaztam: ha wilder és wlad közül wlad ellen megy(amennyiben így történik), akkor nem lenne jogos azzal vádolni, h fél wildertől. a most-on volt a hangsúly(abban a tekintetben, h elvileg éppen wlad ellen készül (mióta wlad és az hbo is beszélt erről lehetőségről, kicsit több esélyt látok rá, mint eddig).

» bandi78   válasz erre
    2015-03-02 20:04:49

"Te már el is hitted, hogy Fury balkezes"

Nem hittem,de ha akar tud úgy is bokszolni.Egy ekkora ember megengedheti magának ezt nem?

"Fury-ról van szó, vagy May-ről?"

Hát mivel nehézsúlyról beszélünk ezért Fury-ról.

"Nem tudja tartani a távot.Még a kicsik ellen sem mindig sikerül neki. "

A kicsik azért gyorsabbak,fordulékonyabbak mint a nagyok.
Wladot gyorsan nem mondanám,inkább átlagos.Gyors az Haye.

"Wlad ellen, nem fog tudni távolról bokszolgatni."

Ha Wlad közel ér akkor akár rá is tehénkedhet,ebben is gyakorlott Fury.

    2015-03-02 19:59:51

@sokol: Teged olvasva Fury favorit wlad ellen ;))

» Ohioboksz   válasz erre
    2015-03-02 19:21:34

@sokol: "Southpaw ellen?"

Te már el is hitted, hogy Fury balkezes...:)

"A változatosság azt jelenti,hogy bármilyen szituációhoz tud alkalmazkodni,és alkalmazkadik is"

Fury-ról van szó, vagy May-ről?

"Ha Wladot távolról is pofozhatja,akkor Nyílván nem fog túlságosan variálni minek is"

Nem tudja tartani a távot. Még a kicsik ellen sem mindig sikerül neki. Egy szinte ugyanakkora, de erősebb, kézen és lábon is gyors Wlad ellen, nem fog tudni távolról bokszolgatni. Ha Wlad meg agresszív lesz, végképp nem tudja feltartoztatni...

"közel kell kerülnie,és azért ő sem egy Express."

Egyáltalán nem lassú lábon, nagyon jól zárja a szögeket és méretben is ott van.

» Shaham   válasz erre
    2015-03-02 19:01:06

@sokol: Jah, en is remelem. Okoskodhatunk itt barmennyit, vegul minden ott dol el, amikor szemtol szembe allnak majd a ringben.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-02 18:42:02

@bpjotruska: Meglátjuk,remélem még idén.

    2015-03-02 18:24:28

@Shaham: "Balhoroggal"

Southpaw ellen?
Az szépen mézne ki.

A változatosság azt jelenti,hogy bármilyen szituációhoz tud alkalmazkodni,és alkalmazkadik is ja a helyzet úgy kívánja.Ha Wladot távolról is pofozhatja,akkor Nyílván nem fog túlságosan variálni minek is,itt most lehetőségekről beszélünk.Wladnak meg egy lehetősége van,közel kell kerülnie,és azért ő sem egy Express.

    2015-03-02 18:15:42

Egyebkent erdekes kerdes ez, hogy Fury hatalmas merete es utotavja mennyire okozna gondot Wlad-nak. Ha kicsit belegondolunk forditva is fel lehetne tenni a kerdest: Fury hanyszor bokszolt Wlad meretu es utoereju bunyossal? O hogyan kezelni a teljesen uj helyzetet? S kepzettseget, rutint es gyorsasagot nem is szamitom ide, csak a meretet es utoerot... mert Fury ellenfelei, kulonosen a jobbacskak altalaban egy fejjel kisebbek voltak, raadasul nem is valami tancoslabu, villamgyors fickok - kiveve Cunningham-et, aki fel tonnaval konyebb volt Fury-nal.
Szoval Wlad mar latott nehany nagydarab fickot, es tobbnyire siman elkalapalta oket. Viszont Fury-nak teljesen uj szint lenne Wlad, es meg a legalabb olyan jo kepessegu Pulev-nek sem volt eleg a harom ket meter koruli ellefnel legyozesevel szerzett tapasztalat, hogy igazan komoly gondot okozzon Wlad-nak ; vajon Fury-nak eleg volt Chisora-t meg Hammer-t es tarsaikat leverni, hogy valami hasznalhato tapasztalatot szerezzen?

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-02 18:12:50

@sokol: Fury valoban szinesen es kombinativan bokszol, de a visszakezes uteseket en nem irnam a javara ; egyreszt szabalytalan, masreszt benan nez ki, hamrmadreszt meg erot sem lehet vinni belejuk.
Thompson karfesztavjara rosszul emlekeztem, olyan hosszu polipkarjai vanank az oregnek, hogy azt hittem, kb Fury-eval egyforma a reach-e, de tevedtem.
Wladimir boksza altalaban kiszamithato, de hogy milyen, amikor megsem az, arrol erdemes lenne megkerdezni Pulev-et. ;-)
En kotve hiszem, hogy Fury pontozassal hozni tudna a Wlad elleni meccset. Sot, ha 8 menet utan 80-72 Fury vezetesrol indulnanank, akkor sem fogadnek az angolra :-) ugyis ki lenne utve.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-02 18:03:03

@sokol: "Ahhoz azért,hogy Wlad szanaszét jabbelje bele kéne menni Tyson ütőtávjába,ezt ne felejstd el,kérdés ezt,hogy oldaná meg."

Balhoroggal...:)

"Ennyire változatosan bokszolna mint Fury"
"Wladmir boksza olyan szinten kiszámítható,hogy az már fáj."

Lehet Fury változatosabb, viszont ezért üthetőbb is. Wlad pedig kiszámítható, viszont nagyon zárt és fegyelmezett. Közben Wlad ütései mögött komoly erő van, nem maszatolgat. Mindegyik kézzel kiütésre képes akár egy ütéssel, szal elég 1-1 beugrás, vagy ritmusváltás, hogy baj legyen. Ha Fury elkezd változatosan maszatolgatni Wlad ellen, eléggé meglepődik majd amikor az öltözőben tér magához...

» Shaham   válasz erre
    2015-03-02 17:59:46

@sokol: Javítás: hörgők=horgok

    2015-03-02 17:43:03

@bpjotruska: Másrész az,hogy Thompson egyedibben bokszolna.Én máshogy látom.Szerintem nincs még egy nehézsúlyú aki Ennyire változatosan bokszolna mint Fury.Felállás váltogatás,jabek,visszakézből ütések,hörgők színes palettája.Ehhez képest Wladmir boksza olyan szinten kiszámítható,hogy az már fáj.Főleg mikor elkezd szögdécselni,már előre látni a jobbost.Harmadrészt a mérkőzést/meneteket az nyeri aki többet talál.Ha Fury többet talál(mindegy mekkora erővel) akkora övé a dicsőség,ehhez minden adottsága/ előnye megvan ami a méreteiből adódik.

    2015-03-02 17:39:59

@bpjotruska: Hát nagyon nem ugyanaz a méret Thompson és Fury.Potom 10 centis magasság és ugyanekkora ütőtáv különbség az utóbbi javára.Azért ez nem "kb ugyanakkora" kategória,hanem egy nagyságrendbeli különbség.

    2015-03-02 17:30:59

@sokol: Elvileg ugyanezt megtehette volna Thompson is, hiszen a karjai kb olyan hosszuak, mint Fury-nak ; o raadasul igazi balkezes, uh van erdemi jobb jabje, ami Fury-nak nincs. Igaz, kellemetlen ellenfel is volt az elso meccsen Wlad-nak, de eleg siman megoldotta azert ( pedig jobb feje van, es nehezebb is megutni mint Fury-t ; Fury szerintem nyitottaban, uthetobben, kevesbbe egyedi stilusban bokszol, mint az oreg )

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-02 16:43:55

@bpjotruska: Ahhoz azért,hogy Wlad szanaszét jabbelje bele kéne menni Tyson ütőtávjába,ezt ne felejstd el,kérdés ezt,hogy oldaná meg.
Tysonnak gyakorlatilag elég kitartania a kezét,hogy távol tartsa.

    2015-03-02 15:23:56

@Hamed1.0: Fury-nak nincs egy rendes jobb-jabje, visszakezbol pacsizgat vele... uh Wlad szanaszet jabelne, ha azzal probalkoznanak. Ha meg rateszik a hatsokezest, akkor sem jar jobban Fury, sot... A bal jab-je nem rossz amugy Fury-nak, de az keves Wlad ellen, foleg h az ove meg jobb

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-02 15:08:37

@bandi78: "Én nem értem, hogy miért jön most szóba az, hogy Fury kerülgetné az ellenfeleket."

Te merre jártál az elmúlt években? :) Amikor pl. 1 millió font ellenében sem akart kiállni az akkor még veretlen Price ellen, inkább leadta az EBU-övét vagy amikor beszállhatott az IBF eliminációs tornájába és Pulev ellen kellett volna bokszolni, amit szintúgy passzolt! Vagy az Ustinov elleni meccset is lefújta az utolsó előtti pillanatban, úgy hogy inkább be se vállalta volna...
De bpjotruska jobban elmondja ezeket neked...

Mondod, hogy de Haye-t bevállalta volna, de a valódi kérdés, hogy ki nem vállalta volna be Haye-t 5 millió fontért???

A Wladimir elleni meccsről meg még csak beszélt eddig, de tudjuk, hogy szeret beszélni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-03-02 15:04:16

@Hamed1.0: (lemaradt)
Mert gondolom nem arra gondolt Fury, hogy majd Õ fogja kijabbelni Wowát.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-03-02 14:28:45

@fixpont: Nem mond ám hülyeséget csak ehhez kell egy jó és erős bal kéz ami meg nincs Tysonnak.
Bruce Lee sokszor hangoztatta, hogy működik ha az erősebb kezed van elől de nem tudom elképzelni, hogy Wladimirt egy jobb kezes southpaw-ból megverje.
Ahhoz nehézsúlyúként olyan gyorsnak kéne lenned mint egy félnehéz vagy középsúlyú.

Viszont Furynak is hosszú keze van és ha southpawból előre kinyújtaná a jobb kezét ahogy ortodoxból Wowa szokta akkor érdekes lenne. Az biztos, hogy megzavarná Wladimirt és a bal horgot is ki tudná iktatni és a bal jabet is. Viszont szembe kéne néznie egy hangsúlyosabb jobb kézzel.De szerintem többet nyerne a réven mint ami elmegy a vámon. Nyomkodni meg nem tudná Furyt lefelé úgyhogy érdekes lehetne.

Csak azt nem tudom, hogy Fury southpawból, hogy támadna eredendően jobb kezesként mert ahhoz lassú és mondom belemenne a jobb kézbe mi a tuti KO.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-03-02 14:25:53

Én nem értem, hogy miért jön most szóba az, hogy Fury kerülgetné az ellenfeleket. Kiállt volna Haye ellenében, most meg ha minden jól megy, megy Wlad ellen. Szerintem a jelenlegi mezőnyben ha valaki bárki helyett Wlad ellen megy (ha mehet), akkor nem kell magyarázkodnia. Wilder az, akire azt mondták, hogy nincs még készen (mint WBC bajnok(!)) a súlycsoport első embere ellen. Ehhez nincs hozzáfűznivalóm. Véleményem szerint kicsit felpezsdült az állóvíz a nehézsúly táján, persze nem alltime greatest meccsek vannak kilátásban, de azért az mindenképpen érdekes lesz, mikor két 2 méteres emberke bemegy a ringbe és az egyik 99%, hogy feküdni fog. Én várom, hogy a Wlad-Fury-Wilder trióból bármelyik párosítás összejöjjön.

» bandi78   válasz erre
    2015-03-02 10:29:24

@deontay: Az ertekelesed tartalmi reszevel egyetertek, a szamokat eltulzottnak tartom, nalam "csak" 60:40 a Wilder:Fury es 85:15 a Wladimir:Fury. Azzal nem ertek egyet, hogy az utoero nem johet meg (elsosorban a pontossag csiszolasaval, mert ereje Furynak nyilvan tobb mint eleg van ahhoz, hogy merevre usson barkit)

Furyt osszessegeben valamivel gyengebbnek latom mint Pulevet, Wildert pedig jobbnak, ha mindenkeppen ossze kell oket vetni, viszont a legnagyobb fejlodesi lehetoseget is benne latom, a tobbi emlitett bunyosban "kb ennyi van"

    2015-03-02 10:27:00

@gigaboly: Ez világos és érthető,csak azt nem értem hogy idáig az volt a baj hogy milyen egysíkú és uncsi a nehézsúly Wlad vezényletével,most hogy kezd kialakulni valami más vonal akkor azt kritizáljuk.
Fury hogy eladja magát,szerintem jó úton jár,semmi kivetni valót nem találok benne ahogy ezt teszi,megy a duma,tudjuk hogy nem ilyen ember de ezt kell tennie.
Wilder-ről azt is olvastam itt hogy fél Wlad-tól,miért nem megy rögvest ellene első címvédésén,ami nem jellemző lássuk be,persze hogy azt mondta előtte fut még pár kört.
Nyilván sem Fury,sem Wilder nem produkált még annyit hogy a vállunkon vigyük őket.
Személy szerint én egyedül Wilderben látok valamit,ami a jövőt illeti,viszont örülök hogy talán kezd kilábalni a súlycsoport a gödörből,ehhez jó meccsek kellenek,kell Fury,Wilder,Joshua meg még pár feltörekvő név.
Adjuk meg az esélyt,ne legyünk pesszimisták.

» Feeder   válasz erre
    2015-03-02 09:12:42

@sundockown: Pontosan.
Ha van két bunyós, akik ellen a legjobb ellen 20% esélye van a másik ellen 40, akkor érdemesebb a legjobbtól előbb kikapni, hogy utána a másik ellen még mehessen, mert fordítva már nem nagyon menne.

    2015-03-02 07:13:47

Wlad a legjobb, ha Fury kikap tole, papiron meg nem lesz gyengebb senkinel, es van eselye Wilder ellen is, ha mar Wildert sem tudja megoldani mi ertelme lenne Wlad ellen, igy ketszer kaszalhat.

» sundockown   válasz erre
    2015-03-02 01:30:02

@Feeder: Az a baj Wilderrel hogy csak Stivernével állt ki és vele is csak azért mert cím meccs , persze ez nem biztos hogy az ő hibája volt , de most hogy öv van a derekán minimum vállaljon be ismert neveket pl akiket felsoroltál , még ha a mostani Chisorával áll ki az is jobb lenne mint valami ismeretlen aki megint elesik 2 menet alatt ...

» gigaboly   válasz erre
    2015-03-01 23:43:07

@bpjotruska: Tudom az alabbi hozzaszolasomban ironizlatam csak

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-01 22:23:54

@Sarkozi Robert: Ezzel csak annui a baj, hogy McDermott-ot utottek ki ketszer Fury elott, eleg gyorsan ( TKO2 es TKO1 ). Fury meg vivott vele egy szoros 10 menetes pontozasos meccset ( a hivatalso vegeredmeny 98-92 hatalamas felhaborodast keltett a sajtoban ), majd a visszavagon a 9. menetben TKO-val megallitotta McDermott-ot, de korabban o maga is kozel jart a kondi-KO vereseghez. Utana McDermott nyert egy meccset gyors KO-val, majd Price az elso menetben kiutotte ot.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-01 22:03:31

@bpjotruska: Mar sokszor hallhattuk hogy ha egy bokszolot(foleg britet) kiutnek az tobbet mar nem lesz onmaga es az azutani meccsei setagaloppok szoval ezzel a logikaval McDermott elleni gyozelem nem mervado.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-01 21:54:08

@antonio: "Figyelj Priceról azóta kiderült hogy mennyire is veszélyes :)"
Ehhez azert annyit hozzafuznek, hogy Fury nem "azota" hanem "azelott" bokszolt volna Price ellen. Vagyis kb akkoriban, amikor a Fury ellen ketszer hatalmas csataban eppencsak alulmarado McDermott-ot Price egy menet alatt jegelte...

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-01 21:44:42

Wilder-el kapcsolatban szerintem ésszerűbb lenne a JELENLEGI Wilderben gondolkodni,mert a legutóbbi meccsén bizony sokakat meglepően taktikusan és jól bokszolt,valószínűleg még fejlődik is és ezzel a stílussal még sokra is viheti,bár a világ tetején ül mind a mai napig,társbérletben Klicsekkel.
Bár ahogy olvastam ezt nem érdemelte meg és találta az övet,meg kamubajnok.
Azóta elhangzott hogy Wlad,Haye, Pulev,Povetkin,Fury,Chisora és még a jóisten tudja ki esélyes lenne ellene sőt!
Tegyük fel hogy ezeket az akadályokat sikerrel venné,akkor az jönne hogy bezzeg Scott ellen vitatható volt a letaglózó kiütése.
Azt nem értem csak hogy miért nem lehet kimondani ha nem kedvelünk egy bokszolót és nem szurkolunk neki,miért kell oldalakon keresztül többszáz kommentben kitalálni mindenféle fikciót róla.

» Feeder   válasz erre
    2015-03-01 21:41:27

@antonio: Fury sosem volt toketlen ha nala lenyegesebben alacsonyabb bunyos kerult szoba. ilyen volt Chisora, Cunningham es Haye. A vele meretben hasonlokat mar kerulte(Price, Thompson, Pulev, Ustinov). Nem hiszek az ilyen veletlenekben szerintem csak akkor tunik meggyozonek ha biztos tavolbol bokszolhat de ez valahogy latszik is a bunyojan. A sors fintora hogy pont a ket legmagasabb es legnagyobb utoereju bunyoson keresztul szerezheti meg a hon ahitott bajnoki cimet. O majd felmar egy par millat es garantalatan mi is jol szorakozunk majd :)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-03-01 21:36:07

@_horas: Bocsi nem direkt mínuszoltalak, csak a teló szórakozik, amúgy ha fel is állt volna, utána úgy lefinishelte volna Wilder hogy elájul, szóval ugyan az lett volna szerintem.

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 21:27:14

@antonio: Hát ha Price annyira gyenge akkor nem lett volna olyan rossz pénz az a másfél milka, vagy még is kockázatos volt Furynak :) amúgy Pulev elég jó kihívás lett volna, csak hát...

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 21:24:27

@deontay: Hát na. Én nem vagyok rosszindulatú, de Scott nem igazán akart felkelni. Azt még elhiszem, hogy lemegy, de annyira bénán mímelte, hogy nem tud felkelni, hogy az már több, mint gyanús volt.

» _horas   válasz erre
    2015-03-01 21:22:00

@zappa: Én is úgy láttam azt a balhorgot, de a Wilder elleneseket úgy se lehet meggyőzni.

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 21:19:39

@bees: 5 millió fontért hajlandó lett volna elveretni magát Haye-el és meg is értem, annál nagyobb összeget soha nem kereshetett volna ;)

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 21:18:13

@deontay: Furynak Haye-el kétszer is volt lekötött meccse, amit mindkétszer a Hayemaker lemondott. Wildernek a nagy nevek eddig csak a sparringon jutottak.

    2015-03-01 21:14:45

Érdekes ez, azon vitatkozni, hogy Wilder nem bevállalós bezzeg Fury, vagy fordítva...:)
Közben mindketten arra várna, Wladimir menjen már nyugdíjba.

Egyébként Wilder Stottot egy halál pontos balhoroggal halántékon verte, ahogy én emlékszem. Az simán KO lehetett.

    2015-03-01 21:04:19

@deontay: Figyelj Priceról azóta kiderült hogy mennyire is veszélyes :) De Fury 23 meccs alatt kétszer is kiállt a Top 15-ös Chisorával, Wildernek pedig 33 meccs kellett hogy kiálljon egy normális bokszolóval, Wladimir lett mindig savazva hogy milyen ellenfelekkel áll ki na majd kiváncsi leszek hogy Wilder milyenekkel fog! Szerintem Eric Molina hamarosan címmeccsen bizonyíthat :)

» antonio   válasz erre
    2015-03-01 20:59:22

@deontay: *1,5 millió fontos

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 20:46:29

@antonio: A történelemben nem sokan egyesítettek címet, az első címvédésén, ha te azt mondod Fury verné Wildert akkor a szemedben tökös gyereknek kéne lennie Wildernek, hogy kihívja a nála sokkal jobb angolt. Egyébként meg nem tudom ki farolt ki egy 2,5 millió fontos Price elleni meccsből azzal az indokkal, hogy kevés a fellépti díj, és ki nem bokszolt Pulevvel azért, mert ő nem kíván holmi IBF eleminátorit vívni...

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 20:45:31

@mikike1: "Egyértelmű ez. Wilder kerüli Furyt."

:D:D:D:D:D:D

» kovban   válasz erre
    2015-03-01 20:41:34

@mikike1: Teljesen egyértelmű, olyan tehetség mint Fury 500 évente csak egy születik, ki ne kerülné...

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 20:34:18

Egyértelmű ez. Wilder kerüli Furyt.

» mikike1   válasz erre
    2015-03-01 20:30:39

@deontay: Kettőjük közül Wlad aki sokkal veszélyesebb, persze ki ne szeretni nagy összeget keresni egy meccsel, de nehogy már Fury legyen a hibás mert a veszélyesebbet vállalja, ilyennel savazni akkor szoktak ha a veszélytelenebbet vagyis Wildert vállalná helyette :) Akit szerintem nem mellékesen Fury leverne. De akkor Wilder miért nem egyből Wlad ellen megy? Miért nem akar címet egyesíteni? A veszélytelen Furyt meri csak bevállalni? :)

» antonio   válasz erre
    2015-03-01 20:25:17

@deontay: Fury valóban Klicskó ellen megy, mert Wilder állításuk szerint még nincs kész az ukrán ellen. Az amcsi szereti kihívogatni az embereket, csak amikor a tettek mezejére kéne lépni, na akkor van gond. A Chisora meccsből is kifarolt a "vízumproblémák" miatt, majd nem sokkal utána Haye-el sparringolt Angliában...

    2015-03-01 20:21:31

@antonio: Ha az emlékeim nem csalnak, Wilder kihívta Furyt rögtön a WBC címmecse után, de Fury az, aki Wlad ellen megy, hogy miért? Mert ő is tudja, hogy borulna mindkettő ellen, csak Wlad ellen több pénzért! Ha annyival jobb Fury mint Wilder, miért nem veri el Wildert, és megy bajnokként Wlad ellen még több pénzért, a vitathatatlan címért?

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 20:07:58

@deontay: Hidd el megnéztem párszor, és tudta volna folytatni ha akarja, de nem akarta mert neki az első menetben kellett kikapnia hogy pénze lehessen :) De ha Wilder szerinted annyira sokkal jobbnak gondolta magát Chisoránál és Furynál is akkor miért nem állt ki egyikkel sem? Vagy miért nem állt ki azokkal a jobb bokszolókkal akik meccselltek Chisorával mondjuk elég lett volna Haye-el de beértem volna Heleniussal is! :)

» antonio   válasz erre
    2015-03-01 19:58:38

@bpjotruska: furcsa egy állatfajta, az biztos :)

» bandi78   válasz erre
    2015-03-01 19:51:09

"Tyson Fury: The way to beat Wladimir Klitschko is to fight from a southpaw stance"

O igen. A kis boxfilozofus.

» fixpont   válasz erre
    2015-03-01 19:43:54

@SweetSweetSweet: Én is tűnődtem ezen kicsit. Racionális alapon érthető, hogy a szünetben megtanácskozzák a lehetőségeket, és az is lehet a konzílium eredője, hogy nem érdemes tovább üttetnie magát, túl kevés az esélye.

A másik oldalon az önbecsülés és a közszimpátia inkább azt sugallná, amit Archie Moore mondott a bírónak a Marciano elleni csata szünetében: egy bajnok csak a szorító közepén veszíthet, nem a sarokban egy széken ülve. Bár ez nem volt bajnoki meccs.

» Untouchable   válasz erre
    2015-03-01 19:40:04

@antonio: Chiso a WBO vonalon próbálkozott, ott vívott eliminátorit Furyval, de azt ugye bebukta.

» Dorian   válasz erre
    2015-03-01 19:35:38

@antonio: https://www.youtube.com/watch?... Nézd meg oldalról, hogy pont fültövön veri Scottot, ami ugye egyensúlyvesztéshez vezet!

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 19:24:53

@Shaham: Jól látod a dolgokat, talán eltúloztam egy kicsit a százalékos arányokat, mert Stiverne-nek adtam annyi százalék esélyt, mint te Furynak, és Stiverne-t jobb bokszolónak tartom.

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 19:19:40

Szerintem szánalom ezen a hétvégén Solis is meg Hammer is ,amiért foladták a mecset!

Azért ez még is box nem valami papás mamás ,hogy csak úgy kulonosebb verés vagy komolyabb sérulés nelkul fel kellet volna adniuk a meccset.

Egy boxoló szerintem kuzdjon az utolsó pillanatig ,végulis ez nehézsúly itt bármi lehet!
Ezek után majd várhatjak,hogy mikor kapnak bármi érdeemi meccset szerintem mindketten jobban teszik ha max hurkákat toltenek mert azon a szinten vannak!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2015-03-01 19:07:28

@deontay: "Wilder szintén erősebb, gyorsabb, szerintem ütésállóbb is, a kondi JELEN pillanatban szerintem inkább Fury, de ezen még lehet csiszolni, fury ütőereje viszont nem fog megjönni."

Szerintem Wilder erősebb, valószínűleg ütésállóbb, sokkal nagyobbat üt. Fury kondija jobb, kézgyorsaságban szerintem ugyanúgy állnak, viszont Fury lábon mozgékonyabb. A mozgékonyság, kézgyorsaság, méret miatt (mert azért nem olyan könnyű eltalálni a melákot ha jól el tud mozogni), én adnék Fury-nak kb. 35-40%-ot jelenleg.

» Shaham   válasz erre
    2015-03-01 19:04:40

@deontay: Az a "nagy" Wilder ütés épphogy súrolta Malik cimboráját... :) Bunda volt. Egyébként hogy van az hogy egy vesztes fél bokszol eliminátort és nem a győztes?

» antonio   válasz erre
    2015-03-01 18:54:42

@antonio: Igen azoktól az ütésektől, amiktől Stiverne táncolni kezdett, valószínű hogy a gránitállú Malik Scott nem ment le tiszta meccsen...

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 18:48:10

@deontay: Igen a Chisora által levert Scott ellen eliminátorozott. Ami hogy is mondjam csak elég gyanús körülmények között ért véget...! :)

» antonio   válasz erre
    2015-03-01 18:26:25

@antonio: Igen Wilder inkább elmenekült a WBC vonalra eleminátori meccset bokszolni , hogy később mehessen, a Chisoránál sokkal gyengébb Stivernel, vagy Arreolával :D

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 18:22:54

@Shaham: Én Wlad ellen 95-5-re adnám az esélyeket, természetesen Wlad javára, Wilder ellen pedig 75-25 Wilder javára. Wlad mindenben jobb mint Fury ( gyorsabb, erősebb, jobb a kondija, jobb a védekezése) Wilder szintén erősebb, gyorsabb, szerintem ütésállóbb is, a kondi JELEN pillanatban szerintem inkább Fury, de ezen még lehet csiszolni, fury ütőereje viszont nem fog megjönni. Te hogy látod amiket leírtam?

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 18:17:07

@deontay: Le volt zsírozva a meccs Wilder és Chisora között ennek nyugodtan utána lehet nézni ha nem hiszed ! Aztán mikor menni kellett volna Wilder bekamuzta hogy valamiért nem kaphat útlevelet, milyen érdekes hogy ez előtte nem jutott eszébe! :)

» antonio   válasz erre
    2015-03-01 18:15:51

@deontay: "És szerinted Fury álla bírná Wilder ütéseit?"

Szerintem nem, de Fury "elég nagy, gyors, mozgékony, elég jó a kondija"... Wlad álla sem bírja az ütéseket, mégis elég szépen elven a nagyütők ellen is. Fury azért sok dologban előrébb van mint Wilder. Szal Wilder lenne az esélyes, de nem írnám le Fury-t. Szerintem nem lenne "esélytelen".

» Shaham   válasz erre
    2015-03-01 17:46:46

@Shaham: És szerinted Fury álla bírná Wilder ütéseit? Cunningham, és Pajkic leütötték, Abell megfogta, és hát egyiknek sincs túlzottan nagy ütőereje! Wilderre meg lehet mondani, hogy az első ütésálló ellenfelét nem ütötte ki, de nem is egyszer megfogta, a második menetben meg konkrétan a gong mentette meg a betonfejű Stiverne-t.

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 16:29:12

@deontay: Nem érted a lényeget,az ő eladhatósága nem azon múlik ki verné őt vagy nem.
Eric Esh-nél is leszarta a nép hogy ki az ellenfél.

» Feeder   válasz erre
    2015-03-01 16:23:34

@deontay: "reális esély"

Wilder ellen igen. Elég nagy, gyors, mozgékony, elég jó a kondija... Wilder azért még nincs beérve teljesen. Nem Fury lenne az esélyes, de nem lepődnék meg semmin. Wlad ellen viszont totálisan esélytelen.

» Shaham   válasz erre
    2015-03-01 16:21:05

Most komolyan valaki reális esélyt adna Furynak, akár Wlad, akár Wilder ellen :D nekem az is vicces amikor valaki azt mondja Wilder nem mert kiállni Chisorával...Fury sztem még Pulevet se verné meg, akit Wlad porrá vert!

» deontay   válasz erre
    2015-03-01 16:09:49

El is felejtettem. Hajrá Fury! :D

» Shaham   válasz erre
    2015-03-01 15:55:47

Szerintem az nem fanyalgás, hogy kiemelünk 1-2 hiányosságot. Fury még fiatal, eddig nagyon szépen fejlődött, jó bunyós és egyre jobb lesz. Viszont szerintem most már látszanak a korlátai. Méretéhez képest nagyon mozgékony, nagyon gyors, a kondija rendben van annak ellenére hogy nem úgy néz ki, de látszik rajta hogy rengeteget dolgozik és nem lazsál. Van neki egy stílusa amitől néha megfordul a bicska, viszont pont emiatt érdekes sokaknak. Ami hiányzik az az erő az ütéseiben és az álla is enyhén szólva gyanús. Azért eddig elég szépen fel lett menedzselve, de most már nem igazán lehet a könnyebb utat választani. Szerintem nem fog tudni érvényesülni Wlad, Wilder, Haye (ha esetleg visszatér) mellett és azért van 1-2 bunyós akik ellen szerintem elvérezne, de jó meccseket csinálhat a show mellett.

» Shaham   válasz erre
    2015-03-01 15:54:31

Nagy showman,Fury teljesen jól csinálja mit csinál,ez fogyasztható a közönségnek,cirkuszt ad a népnek,ne fanyalogjunk.

» Feeder   válasz erre
    2015-03-01 15:26:45

Fury eredményes, fejlődik és hát vegyük figyelembe a fiatal életkorát is. Sokan elfelejtik, hogy ő még csak 26 éves.
Ami az utóbbi meccsein hiányzott, az tényleg a vad akarat, harci ösztön, ami akkor jön elő belőle, amikor közelebbről tanulmányozza a ringpadló borítását. Nekem mondjuk hiányzik az a Fury, aki Pajkic vagy Cunningham ellen volt a ringben. :)
De ameddig győz a méretével és a sebességével, pluszban eladja magát a médiában, mi rosszat szólhatnánk? :)

    2015-03-01 14:56:47

Furyt még mindig inkább egy blöffnek tartom, majd, ha olyan ellenfele lesz, aki nem húsz centivel alacsonyabb nála és nem kell kb nekifutásból ugrania ahhoz, hogy elérje a fejét, akkor ki fog derülni, hogy mennyire is jó valójában Fury ebben a sok jabes, kívülről maszatolós stílusban, illetve, hogy mennyire jó maga az ember. Ezek ilyen lassú target practice-ok, akiken biztonságos távolságból zsákolhat és bemutathatja az egész repertoárját, tömören fogalmazva, azért lettek elé hozva, hogy Fury jól nézzen ki. Egy Wlad vagy Wilder ellen nem fog bejönni ez a maszatolás, ott nem fogja elkerülni, hogy hatalmas pofonokat kapjon, szerintem ki is lesz ütve, ahogy Shaham is mondta, ezekben az ütésekben, meg úgy általában Furyban nincsen átütőerő, Wlad vagy Wilder nem sokáig fogják hagyni, hogy szórakozzon velük és kívülről szórja őket, vidáman át fognak rajta gyalogolni. Oké, hogy általában Wlad is félti az állát és ő sem az a fejjel a falnak típus, de láthattuk Pulev ellen, hogy, ha megunja, hogy szórakoznak vele akkor rá tud lépni a gázpedálra...

» Dorian   válasz erre
    2015-03-01 13:54:24

@mikike1: Igen valami kamu útlevélproblémára hivatkoztak ha jól emlékszem!

» antonio   válasz erre
    2015-03-01 13:14:00

@mikike1: Meg Thompson-t se. Mondjuk ot Fury sem. Pedig erdekes lett volna, es Thompson azert eleg nagy skalpnak szamit + jol ismerik a britek is

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-01 13:02:07

@fcs2000: Wilder bokszolhatott volna Chisorával tavalyelőtt, de nem vállalta be mert kockázatos lett volna.

» mikike1   válasz erre
    2015-03-01 12:57:15

@fcs2000: Nem világmegváltó Chisora de azért nem is rossz név, ha pedig végignézzük Klitschko ellenfeleinek többségét olyan ellenfelek legyőzése után kaptak címmeccset tőle akik rosszabbak mint Chisora.

» mikike1   válasz erre
    2015-03-01 12:50:01

@fcs2000: Helenius ellen nem csak talpon maradt, hanem lazan verte a finnt, Vitalij-t meg jobban megszorongatta, mint a visszaterese ota barki, ill. azelott is csak Sanders meg Lewis ellen volt nehezebb meccse.
Nem vilagklasszis Chisora, de aki ot siman megveri, az szerintem egyertelmuen elvonalba valo.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-01 12:47:22

@mikike1: Chisora egy egysíkú középszerű bokszoló, kicsit túl volt/van értékelve. Se nagy repertoárja, se nagy átütőereje nincsen, semelyik tulajdonsága nem olyan,ami alapján klasszisnak lehetne nevezni. Az valami, hogy végig talpon maradt Helenius meg Vitali Klicsko ellen,de ezen túl nem sok mindent lehet kiemelni, legalábbis én így gondolom.

» fcs2000   válasz erre
    2015-03-01 12:40:40

@bandi78: Fury eronlete szamomra is talanyos... 118 kilo a ficko, es kepes akar 12 menetet is vegig mozogni es utni, mikozben a fizikuma alapjan jobban szereti az ir pubokat, mint az edzotermet :-) de tenyleg nezd meg, milyen ritka profi sportoloknal, hogy a csipoje szinte szelesebb, mint a valla... es megis remek eronlete van, es egesz kombinativan bokszol.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-01 12:24:17

@fixpont: Chisora akkor ezek szerint egy senki volt szerinted? Wach vagy Mormeck kit győzött le?

» mikike1   válasz erre
    2015-03-01 12:05:42

Mindig az érzésem, hogy Fury hasra fog esni a saját lábában.
De egyébként jó volt tegnap tényleg.
Sokat ütött, gyorsan és sokfélét. Szerintem még erőnlétileg (kinézetre) is javult. Nagyon magabiztosan hozta a meccset, pedig láthatóan nem erőltette meg magát.

» emgabor   válasz erre
    2015-03-01 12:05:07

Fury el fog jutni Klicskoig egyetlen ertelmezheto ellenfel nelkul is? Neki nem kell mondjuk eliminatori meccset vivni legalabb egy epkezlab bunyossal?

» fixpont   válasz erre
    2015-03-01 11:59:21

Ha nem tudna a legközelebbi meccsén még Wladimir ellen menni, nyugodtan elhozhatják még neki Charrt is például...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-03-01 11:54:53

@tomi: Persze, hogy nem...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-03-01 11:52:19

Fury nagyon sokat fejlődött. Ami hiányzik belőle az átütő erő és nélküle igencsak nehéz dolga lesz pár ember ellen.

» Shaham   válasz erre
    2015-03-01 11:51:44

Aki Hammert már látta korábban bokszolni, az tudta, hogy itt nem lehet más eredmény.

    2015-03-01 11:22:45

@bpjotruska: Szerintem Fury jobb, mint amennyire sokan látni szeretnék, régen volt már, mikor pofán vágta magát. :)
Lehet tartott attól, hogy Hammer keze rosszkor sül el ha fejetlenül megy előre. Szóval Fury egy bohóc (abban nagyin jó) meg egy ripacs, de az látszik, hogy sok időt húz le mellette a teremben, nem csak pofázik.
Én bírom :D

» bandi78   válasz erre
    2015-03-01 11:20:15

@edge: Fury szerintem is nagyon jol bokszolt, de a meccs tul egyoldalu volt, nekem azert nem tetszett. A masik meg, hogy egy ekkora nagy darab ember usson mar ki valakit vegre rendesen :-) az volt az erzesem, hogy barmikor kepes lenne novelni a tempot, es a padloba dongolni Hammer-t, de valamiert nem tette.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-03-01 10:36:11

Nekem tetszett a meccs. Mindketten gyozni mentek a ringbe..es Fury volt a jobb. Varom a Klitschko (vagy Wilder) elleni meccset...

    2015-03-01 10:24:47

Szépen megoldotta Hammert. Koncentráltan bokszolt és mozgott, ütéseket sem kapott be szinte, és nőtt a gyorsasága. Nem sok esélye van Klitschko ellen de jobb mint a legtöbb kihívó.

» mikike1   válasz erre
    2015-03-01 10:15:31
Ugrás az oldal tetejére