×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A WBC szervezet nemrégiben arra utasított jelenlegi középsúlyú 2015-02-27 09:50:36 https://www.profiboksz.hu/2015/02/27/cotto-nekem-senki-nem-mondja-meg-hogy-mit-csinaljak/

Cotto: Nekem senki nem mondja meg, hogy mit csináljak

A WBC szervezet nemrégiben arra utasított jelenlegi középsúlyú világbajnokát, Miguel Cottot, hogy a júniusban esedékes, szabadon választott címvédése után álljon ki az interim bajnok Gennady Golovkin ellen. A puerto-ricoi bunyós és csapata már a középsúlyba érkezés óta igyekszik tudomást sem venni a WBA világbajnoki címét is õrzõ kazah ökölvívóról, a WBC viszont láthatóan nagyon szeretné összehozni ezt a szupermeccset és emiatt próbálja presszionálni Cottot. A korábban kisváltó-, váltó-, és nagyváltósúlyban is világelsõ bokszoló azonban egyszerûen azt üzente a sajtón keresztül a szervezetnek, hogy neki nem mondják meg, mit csináljon: "Egyetlen világszervezet sem fogja irányítani a karrieremet. Azt csinálok, amit akarok és ami nekem a legjobb."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Titok: "Igazából megverte Martinezt, ami szerintem nem kis szó"

Ez így van, Martinez-t valósággal elsöpörte, az nem volt kis teljesítmény, de azért ne felejtsük el, hogy az uccsó 3 meccse is necces volt neki és mindenféle sérüléssel bajlódik. Ez van, eléggé kiöregedett, már nem bírja a teste. Jött egy gyorsabb ellenfél és már nem is tudta kibekkelni amit addig neccesen sikerült... Ez kicsit olyan mint amikor Jones felment nehézben, megverte Ruiz-t szerzett egy övet, de anno ott volt ám mint bajnok vagy cím közelben Lewis, Vitali, Sanders, Wlad, Byrd, Brewster is... Bedarálták volna ha marad. De senki nem is marasztalta, akinek volt egy kis esze. Ugyanez a helyzet Cotto-val. Felment a nagy meccs/pénz miatt, de közép szerintem már sok neki, igaz hogy nem különösebben sűrű súlycsoport, de azért ott van egy Golovkin. Nem sok értelme lenne ha agyonveretné magát, egy sokkal nagyobb és ennyire veszélyes ellenféllel, de ne pattogjon már a WBC-nek ha az csinálja a dolgát...

"Alvarez már középsúlyúnak számít"

Nem is volt még meccse középsúlyban.

"szerintem ha Golovkin ellen kéne kiállnia akkor dobja az övet"

Mivel kötelezőt csináltak belőle, Golo menni fog az övért.

"ha valaki jobban belegondol, meg is teheti, neki rohadtul nincs szüksége a WBC övre, ő anélkül is nagy pénzeket keres"

Az ok, nincs is ezzel semmi baj, de ha öv van a derekán, számítson arra hogy a szervezet kötelező kihívót fog kijelölni. Hát most Golo lett az... Egyébként May-Pac-Alvarez-en kívül nem hiszem hogy mással több pénzt tudna keresni. Bradley-Marquez-Khan-al szerintem kb. ugyanannyit kapna, de fele lenne a kockázat...

» Shaham   válasz erre
    2015-03-02 17:44:52

@Shaham: Igazából megverte Martinezt, ami szerintem nem kis szó, mert az igaz hogy nem volt 100%-os formában, de előtte se volt nagyon abba, mégse állította meg őt idő előtt se Chavez, se Murray. Úgyhogy annyira szerintem nem kamu bajnok.
"középsúlyban kéne megvédeni, középsúlyúak ellen"
Ha jól tudom Alvarezzal akarták összehozni a meccset, csak a tárgyalások megszakadtak, és Alvarez már középsúlyúnak számít. És szerintem ha Golovkin ellen kéne kiállnia akkor dobja az övet, ennyi, nem mondta (Legalábbis legjobb tudomásom szerint) hogy neki kell az öv, de Golovkin nem, hanem csak annyit, hogy őt nem fogja senkise írányitani, és ha valaki jobban belegondol, meg is teheti, neki rohadtul nincs szüksége a WBC övre, ő anélkül is nagy pénzeket keres, csak nem kell még valahova fizetni is mert hogy az nála van.

    2015-03-01 11:45:35

@Shaham: Szó szerint!
Itt az a baj most Cottoval, hogy arcoskodik a WBC felé, hogy neki senki ne mondja meg stb.

Józan ésszel senki nem várja Cottot-tól, hogy kiálljon Golovkinnal. Felment Martinez miatt mert pénz volt benne meg egy kb. Frankensteinként összerakott toldozott-foltozott bunyós ellen Roach-csal a háta mögött biztosak voltak, hogy megveri és kész ennyi volt neki a középsúly.
Csak utána lemondani az övről és szólni, hogy nem érdekli tovább a divízió.
Birtokolni tovább az övet és arcoskodni amikor a WBC is döntésre szólítja fel....na ilyenkor nem bírom Cottot. Mindenki tudja, hogy visszamegy nagyváltóba és akkor elkezd itt arcoskodni. Senki nem fogja gyávának tartani, hogy nem állt ki Golovkinnal vagy ha igen azzal baj van.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-03-01 10:25:42

A korrektség kedvéért, Cotto KÖZÉPSÚLYBAN "kamubajnok". Cotto eddig senkit nem került ki, nem is a beszari fajta, de itt most egy WBC középsúlyú övről van szó, amit középsúlyban kéne megvédeni, középsúlyúak ellen. Tiszta hogy Golo nagyobb, erősebb és merész is lenne Cotto-nak kiállni vele, a végeredmény pedig borítékolható, de ezt alapjáraton nem is követeli tőle senki. Viszont ha Õ akar lenni a középsúlyú WBC bajnok, akkor ezt számon lehet kérni rajta...

» Shaham   válasz erre
    2015-02-28 16:27:57

@gigaboly: Pontosan.

» Shaham   válasz erre
    2015-02-28 16:23:00

@Titok: Cotto Martinez miatt ment fel és nem az öv miatt ez egyértelmű , DE a probléma az ha a középsúlyú övét egy váltósúlyú ellen akarja megvédeni , az milyen már hogy 2 súlycsoportal lentebb keres ellenfelet akit felvihet oda ...

» gigaboly   válasz erre
    2015-02-28 15:20:29

Jogos :) Így korrekt, csak remélni tudom, hogy Wilderrel is ilyen kemények lesznek. Bár van egy rossz érzésem...

Nem fog kiállni, inkább leadja az övet és kész. Nem mondta, hogy örökre megtartja és eldugja (ami pl. Wildernél fenn áll)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2015-02-28 14:53:13

@PeteTheGreek: "..mert ez tényleg nevetséges, hogy már az első védésbe belepofáznak.."

Nem az elsobe! A cikkben is benne van: ..a júniusban esedékes, szabadon választott címvédése után álljon ki az interim bajnok Gennady Golovkin ellen.
Tehat a masodik cimvedesenel kellene a kotelezovel kiallnia nem az elsonel. Csinaljon egy szabadon valasztottat majd utana a kotelezot, utana megint mehet szabadon valasztottat.

"..Golovkin és Cotto a szó szoros értelmében nem egy súlycsoport.."

Ez rendben is van csak akkor ne akarja a kozepsulyu vb ovet Bradley ellen vedeni aki ket sulycsoporttal van lejjebb de "kozepsulyban" mennenek egymassal, hogy Cotto "megvedhesse" a kozepsulyu WBC ovet. Vagy ha mar ezt tenne a szabadon valasztott cimvedesen hat legyen. De utana had alljon mar ki egy normalis kozepsulyu ellen is mert akkor mi ertelme van a sulycsoportoknak meg a ranglistaknak? Mi ez ovoda?

» Slajos   válasz erre
    2015-02-28 13:09:50

Hát gyerekek, nem akarok senkit megsérteni, de én eddig azt hittem hogy ide olyan emberek járnak, akik azért értenek is a bokszhoz, de úgy látszik ez is szűk réteg.
Tehát amikor olyat olvasok hogy "Cotto kamu bajnok" meg hasonlók. Szerintem Cottonak nem kell bokszolnia Golvkinnal hogy bármit is bizonyítson, szerintem inkább leadja az övét, de hülyeség lenne kiállni vele. Ahogy lentebb fogalmazták hogy "Cotto fél", szerintem ez sem épp helytálló, én inkább úgy mondanám hogy nem hülye, hogy megverettese magát, amikor van más lehetősége is.
Valamint olvastam olyat is hogy "Cotto kinek kell öv nélkül?", Cotto a szinte egyáltalán nem is ismert D.Rodriguez ellen keresett 2milliót, nem hiszem hogy rá lenne szorulva az övére vagy Golovkinra.
És hogy ne legyünk a May-Pac-Canelo hármasnál én ezen felül megnézném pár emberrel, akivel biztosan jobban keresne mint Golo, csak visszább kéne fogyasztania.

Én megnézném Bradley, amúgy Marquez ellen is, Khan meccs is jó lenne, Maidana ellen is nagyon látványos meccs lenne szerintem, Rios ellen. Igaz hogy ők váltósúlyúak, de szerintem fel lehetne csábítani őket egy meccsre nagyváltóba, mert ők is jól keresnének Cottoval.

    2015-02-28 11:13:21

A WBC ezekután remélem Wildert is kötelezi Klicskóra, mert ez tényleg nevetséges, hogy már az első védésbe belepofáznak. Vagy pofázzanak bele mindenkinél

» PeteTheGreek   válasz erre
    2015-02-28 10:03:56

Cotto nem középsúlyú, életében 1 meccse volt ott, és nem is nagyon lesz több. Kár elvárni, hogy a középsúly rettegett legjobbjával kiálljon, aki nem is PPV bunyós és nem hoz neki több pénzt.

Persze, a box szóljon arról, hogy ki a legjobb, de Golovkin és Cotto a szó szoros értelmében nem egy súlycsoport. A középsúly egy szar, GGG szépen mozogjon egyet valamelyik irányba.

Teljesen jogos, hogy Cotto inkább Alvarez/Bradley/Amir Khan, van még sok dolga Cottonak :) Takarodni is fog a középsúlyból, mert nem oda való

» PeteTheGreek   válasz erre
    2015-02-28 10:01:54

Golovkin azert nem keres nagy penzeket mert nem usa-beli, mexikoi, argentin vagy brit. A kis Chavez sem volt jobb ebben a sulyban mint Golo megis tobb lovet keresett, tudjuk miert.

Viszont ennek abszolut semmi koze ahhoz amit Cotto csinal. Felment kozepbe es megverte Martinezt most o a vb. Szep volt tole, gratula. Roy jones is felment nehezbe es megverte Ruizt. Ez is szep teljesitmeny volt. De Jones utana vissza is tert az o sulyaba es nem akarta kamunehezsulyuak ellen vedeni az ovet mert tudta hogy merre mennyi. Cotto ezzel latszolag nincs tisztaban mert azt hiszi, hogy most o szarta a spanyolviaszt. Nem akar kiallni a WBC altal kijelolt kotelezo kihivoval akkor adja le az ovet es kesz. Minek ragaszkodik hozza ha o ugy is nagy penzeket tud csinalni mert Cotto a nagyember? Csinaljon sajat szervezetet. Fekete Laci is csinalt LaszloClassikot Cotto is csinalhat egy sajat kozepsulyt es ott majd az ellen vedegetheti az ovet aki ellen akarja.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-28 08:26:44

@guilermo: "Cotto meg a kamubajnok."

Adjál neki egy tiszteletbeli nehézsúlyú övet is...

"Ez az ember egész karrierje során a legjobbakkal ütközött, nem került senkit."

Akkor most kezdi el. Nyugodj bele.

"Golovkin szimpatikus bunyós, de ne számítson a Cotto meccsre"

Ha Cotto nem May-Pac-Alvarez ellen bokszol, akkor senki mással nem keres többet mint Golo ellen, de viszont eldobja a középsúlyú övet. Szal lefordítva, Cotto fél! :)

"Fel is út, le is út."

Pontosan, ha már középben menekülnek előle...:)

» Shaham   válasz erre
    2015-02-27 23:34:17

@Shaham: Cotto meg a kamubajnok. Nem tudom mit szívsz, de próbáld meg letenni. Ez az ember egész karrierje során a legjobbakkal ütközött, nem került senkit.

Golovkin szimpatikus bunyós, de ne számítson a Cotto meccsre, és ha az nem lesz akkor a közeljövőben nagy pénzek se fognak lehullani neki ebben a súlycsoportban. Fel is út, le is út.

» guilermo   válasz erre
    2015-02-27 23:14:07

@Feeder: "Adja le,legyen Golovkiné,és?"

És ne feszítsen egy övvel a derekán, úgy hogy nem hajlandó kiállni a súlycsoport 1. számú emberével. Nem az szívügy, hogy Golo-é legyen az öv, hanem úgy általában senki nem kamelja a kamubajnokokat...

» Shaham   válasz erre
    2015-02-27 22:28:43

@Feeder: Gyenge a középsúly, Martinez idejében is az volt és most is az, és az is lesz még belátható ideig.

» Moorer   válasz erre
    2015-02-27 22:15:45

Mondjuk az világos hogy itt a többségnek miért oly szívügye hogy Goloé legyen az öv.
Adja le,legyen Golovkiné,és?
Utána mi van benéz a ló?

» Feeder   válasz erre
    2015-02-27 22:05:45

Golo pár menet alatt puhára klopfolná, ezt Cotto is nagyon jól tudja. De akkor adja le azt a nyamvadt övet és menjen le ahova való. Sok jó meccset csinálhat még ott. Középsúly alapból sok neki, ráadásul egy Golo-t kifogni kihívónak...:) De akkor ne tartsa fel a sort.

» Shaham   válasz erre
    2015-02-27 22:02:58

Eddig nagyon bírtam Miguel Cottót, de azért ami sok az sok... Mondjon le az övről, ha nem hajlandó megvédeni a legjobbak ellen. Senki nem tart pisztolyt a fejéhez, hogy viselje az övet. DE ha már így tesz, akkor viselkedjen is úgy, mint a súlycsoport világbajnoka! Ha nagynak érzi a középsúlyúakat magához, akkor menjen lejjebb 1-2 súlycsoportot, ennyi! Senkinek egy szava nem lenne, ha azt mondaná, hogy nem valódi középsúlyú, visszamegy a saját terepére, de ő kotlik azon az övön mint egy tyúk...

» bandi78   válasz erre
    2015-02-27 21:52:53

Cotto nem kicsit van bex..rva !

Övet leadni és lehet ürgét önteni jó pénzért ? Cotto kinek kell öv nélkül ???

» udvari   válasz erre
    2015-02-27 21:24:23

El fog jönni az idő amikor Cottot valaki nagyon csúnyán kicsapja, és én nagyon várom ezt a pillanatot.

» Elephant   válasz erre
    2015-02-27 20:51:42

@emgabor: Hiaba egy Ko kiraly,gondolom azert nincs benne penz,mert kazah es nincs egy kirivo paraszt stilusa (nem megoszto szemilyeseg).Olyan Erdei fele bunyos csak kiut mkit a f* ba.

» VMVKWA   válasz erre
    2015-02-27 20:35:36

Nem nagyon neztem utanna, de nem tudok rola, hogy Cotto ragaszkodna az ovhoz, csak kicsit glegma, hogy nem adja le, de szerintem ha azt mondanak elveszik tole, ha nem all ki GGG-vel nem kerne haladekokat meg ilyesmi.

Ha jol tudom GGG-t sima hbo-n 750k korul neztek, Cottot Pac ellen masfelszer annyian ppv-be. Cotto, se akar azert jotekonykodni, hogy kicsapja egy ketszammal nagyobb legvar bajnok.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-27 19:47:05

"Én azt nem értem Golovkinban miért nincs pénz? "

Nem vonz akkora kozonseget (meg), hogy kitermeljen nagy penzeket. PPV meccse nem volt ( remenyeik szerint iden mar lesz ), csak 6 meccset vivott Amerikaban, igy a nevet sem nagyon ismerik. Nem lehet vele amerikai stadionokat megtolteni, igy pl egy Cotto elleni meccsen sem hozna jelentos fizeto tomeget - akkor meg miert vele bunyozzon, ha barki ellen kereshetne ennyit - es a bukas sem garantalt?

» zolimt   válasz erre
    2015-02-27 19:19:01

@emgabor: "Én azt nem értem Golovkinban miért nincs pénz?"
"Unalmas már ez a Golovkinban nincsen pénz szöveg!"

Lehet, hogy unalmas, de akkor sincs benne pénz! :) Azokban a bunyósokban van pénz, akik arénákat töltenek meg és/vagy PPV-re tehetők. Golovkinra egyik sem igaz. Golovkinnak relatíve jó nézettsége van a sima HBO-n (persze mihez/kihez képest?), de ennyiben ki is fújt a népszerűsége...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-02-27 19:09:26

@emgabor: Miért álljon ki vele Cotto amikor tuti kikap fillérekért , ez miért érné meg .
Nincs pénz Golovkinban mert nem volt nagy nevű ellenfele ! miért ? Hát azért mert a súlycsoportjában nincs (Cotto meg Martinezt ne vegyük ide) , fel kéne menni 168 fontra ahol vannak bőven nevek nem is akármennyi , sőt nem is kéne mindjárt Ward , vannak lejjebb is olyan nevek amik nagy előrelépés lenne neki (szerintem), pl Degale , Groves , Dirrel stb.. Ha nem akkor marad a vegetálás és a "nincs pénz benne" helyzet .

» gigaboly   válasz erre
    2015-02-27 18:37:43

Én azt nem értem Golovkinban miért nincs pénz?
Szerintem csak azért, mert eddig még nem volt igazán nagy nevű ellenfele.
Miért nem volt? - állítólag azért mert nincs benne pénz.
Cotto nyilván nem az anyagiak miatt nem vállalja be. Gyakorlatilag csak May, Pac és Canelo ellen kereshetne többet.
Unalmas már ez a Golovkinban nincsen pénz szöveg! Persze tudom....A kockázathoz képest amit jelent.. - de akkor is!

» emgabor   válasz erre
    2015-02-27 17:56:54

Ne mondja meg senki hogy mit csináljon? Be van csinálva mert Golovkin szètcsapná mint a szóda-bikarbóna!!!

» Rocketfist   válasz erre
    2015-02-27 16:48:19

@fixpont: Ez a lényeg,érted te.
Adja le,teljesen mindegy,ezek után is megnézik őt majd.
Golovkint is,majd megy a betöltetlen címért,kihívások nélküli súlycsoportjában 15övvel a derekán is csak legyintenek majd az emberek a következő meccsére,mert nincs kihívás neki.
Ezért mondtam,van az a szint ahol nincs jelentősége öveknek,a lényeg ki mozgatja a tömegeket,ki termeli az érdeklődést és a pénzt.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-27 15:41:33

@gege322.GG: Eleve nevetsegesek azok a nevek is, akik felmerultek, a legujabb 2 nev Bradley (2 sulycsoporttal van lejjeb) es Rios (aki meg 3mal). Felmerult meg Pac neve es Khan neve akik szinten 2 sulycsoporttal vannak lejjebb. Es Alvarez, aki csak egy sulycsoporttal, de messze o a legnagyobb mindkozul. Valodi kozepsulyu neve eddig fel sem merult. Szoval en nem ertem Cottot, miert erolteti ezt az ovet. Plane hogy most ugye a szabadon valasztott cimvedes utan le is kell adnia. Amit Cotto csinal, ertelmetlen minden szempontbol. En aztan nem vagyok az oveknek nagy hive vagy elajulva toluk, de ha GGG boxolni akar erte, akkor engedni kell.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-27 14:23:59

@fixpont: Nyilván hülyeségnek tűnik számodra, amit nem sikerül felfognod (esetleg nem is akarod felfogni, hiszen elég egyszerű). Amit te írtál, az még egyszerűbb, tehát ezzel nyilván Cotto is, én is (kb. mindenki) tisztában van, tehát inkább Cotto szavait értelmezném számodra: ő nem azt mondja, hogy a WBC szervezet nem veheti el az övét, amennyiben nem áll ki Golovkinnal, hanem hogy nem hagyja magát ilyen módon belekényszeríteni ebbe a meccsbe. Hogy mi az oka annak, hogy ezt megteheti, azt leírta Feeder, remélem azt sikerül értelmezned.

» superman   válasz erre
    2015-02-27 14:11:16

Imàdom cottot,de középbe tényleg kicsi szerintem rövidesen vissza adja a wbc övét és talán lentebb meg szerez vb övét.

» gege322.GG   válasz erre
    2015-02-27 14:02:10

@Feeder: Ez igaz, de akkor tessek leadni az ovet azt viszontlatasra, azzal boxol akivel akar. A WBCnek viszont 1 dolgot nem kell figyelembe venni, azt hogy ki szerint ki mekkora. Mi koze hozza? Cottonak a kozepsulyu ov van es van kihivo aki be tud merni kozepsulyba. Innentol az Cotto problemaja, hogy mekkora.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-27 13:42:22

@superman: Tudom, hogy hulyeseget beszelni ingyen van, de nem hanyagolhatnanak megis? GGG es Ward 2 kulon sulycsoportban vanm GGG es Cotto viszont azonosban, es GGG a WBC ov kotelezo kihivoja, tehat a WBC had mondja mar meg, hogy a bajnoknak ki kell allni a kotelezo kiohivoval. Ha pedig Cotto kicsi oda, akkor adja le magatol. Egy dolgot nem lehet, megtartani az ovet es nem boxolni GGGvel. Sajnalom, ez a ketto nem megy egyutt, aki ezt keptelen felfogni, az nezzen tollaslabdat.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-27 13:41:13

Legyen tökös gyerek aztán bunyózzanak GGG-vel!!
Mondjuk nem fog szerintem, mert tuti vereség lesz ez neki! Viszont így ne maradjon közpsúlyban se,menjen vissza nagyváltóba!

» Valero   válasz erre
    2015-02-27 13:23:13

@Feeder: Egyetértek, szerintem ez szakmai szempontból érdektelen összecsapás a méretbeli különbség miatt, Cotto teljesen esélytelen, még a stílusa sem olyan, amivel bármi problémát okozhatna Golovkinnak. Érdekes, hogy a kétesélyes és nagyságrendekkel érdekesebb Golovkin-Ward meccs ellen mennyivel többen tiltakoztak a méretkülönbségre hivatkozva, holott amatőrként is 75 kg-ban bunyózott Golovkin.
A WBC-nek sokkal inkább Wilder-t kéne címegyesítésre köteleznie, mint Cotto-t...

» superman   válasz erre
    2015-02-27 13:23:08

@Titok: Maximálisan egyetértek,Cotto öv nélkül is 5x annyit kereshet mint Golovkin ellen,fele annyi rizikóval,itt most mindenki átsiklott afelett hogy Golo 2számmal nagyobb.
Cotto az egyik legjobban kereső bunyós,övvel és öv nélkül is.
Maynél sem volt kötelező kihívó,vagy nem néznénk meg a Pac-Mayt ha nem lenne vb valamelyik?
Van az a szint ahol nem számít van e a derekadon valami vitrindísz,Cotto ezek közé tartozik.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-27 13:05:31

Szerencsétlen Cotto, két szék között Golovkin ölébe esett. :)
Innen elvileg egyszerű lenne a dolog. Kiáll a kötelező kihívóval, vagy lemond az övről.
Csak sajnos itt jön sportpolitika...

» Dr Evil   válasz erre
    2015-02-27 12:54:04

@Titok: Az nem szégyen, ha nem áll ki Gennagyij ellen. Az a gáz, ha úgy nem áll ki, hogy közben ragaszkodik a középsúlyú címhez. A bajnoknak ugyanis bármely súlycsoportbeli ellenfelet meg kell verni. Az azt jelenti.

» Untouchable   válasz erre
    2015-02-27 12:36:56

@Beast_Pete: Az igaz, de Cottoról mindenki tudja hogy nem a legjobb középsúlyba, ezt maga Cotto is tudja szerintem, és nem véletlen hogy nem Golovkin a célpontja. Azon a meccsen akár komoly egészség károsodást is szenvedhetne szerintem, mert Cotto nem az a feladom fajta, Golvkin meg túl erős hozzá, és túlságosan is nem egymáshoz valók. Tehát ez az ember masszív, keményfejű natur középsúlyúakat kicsap, a pici Cottonak nem hiszem hogy lenne esélye. Jó mondjuk én már Martinezt is soknak gondoltam neki, de azt még megoldotta.
Úgyhogy én nem hiszem hogy karrierje vége felé, bele kéne rohannia egy hatalmas vereségbe, ahol komolyan meg is sérülhet, csak azért, mert azt mondták neki...

    2015-02-27 12:08:53

Golovkin nagyobb , erősebb , ráadásul nincs is benne pénz , biztos hogy nem lesz ilyen meccs , Cottonak még a nagyváltó is sok ezért nem értem miért mondták anno hogy Pac ellen le volt fogyva , jelenleg se nagyváltóban se váltóban nem tudna bajnok lenni , mákja volt a Martinez meccsel ...

» gigaboly   válasz erre
    2015-02-27 12:07:34

@Deni: Csak, hogy itt szakmailag és méretileg is Golo van fölényben.

» kovban   válasz erre
    2015-02-27 11:58:32

@Deni: Csak, hogy itt szakmailag és méretileg is Golo van fölényben.

» kovban   válasz erre
    2015-02-27 11:58:31

@Titok: Erdei is simán felment egy súlycsoportot és még hozzá a legnagyobb szervezet övéért. Pedig aztán senki nem gondolta, hogy ilyen szándékai is lehetnek. Neki sem volt túl sok esélye, de szakmailag többet tudott.

    2015-02-27 11:55:44

@Titok: mindaddig, amíg a nagy kihívások elébe áll a bajnok, nem fog senki sem panaszkodni. Ha bevállal egy igazi, kemény középsúlyút, és pláne egy másik szervezet bajnokát, senki nem fog panaszkodni. A boksznak nem arról kéne elsődlegesen szólni, hogy üzlet (bár sajnos erről szól most már), hanem arról, hogy ki a legjobb. Személy szerint ezért örülük a címegyesítéseknek, mert annál kevesebben bullshitelhetnek, és mondhatják magukról azt, hogy a világ legjobbjai, miközben a súlycsoportjában van mondjuk még 3-4 "legjobb".

» Beast_Pete   válasz erre
    2015-02-27 11:53:22

Én valahogy mégis igazat adok Cottonak. Floyd Mayweather se tudom mikor kapott igazából kötelező kihívót. Ha jól tudom, mióta megszerezte Ortiztól az övet 2011-ben, egyszer kapott kötelezőt, Robert Guerrero személyében.

Ami meg azt illeti nekem még mindig nagyon furcsa hogy egy világbajnokot kötelező kihívói státuszba helyeznek egy másik világbajnoknál, és nem kis semmilyen övekről beszélünk, elvégre nagyobb, erősebb nála, és még annyi pénz sincs benne szerintem. Nekem semmivel se lesz kevesebb a szemembe Cotto ha nem áll ki Golovkin ellen. Sőt szerintem nagyon sok középsúlyú van aki ellen kikapna Cotto a méretbeli hátránya miatt. Én is a helyébe azt csinálnám hogy keresnék egy alakot akit nem nehéz megverni, vagy ha nehéz is nem 6 számmal nagyobb, aztán ha erősködnek hogy Golovkin, leadnám az övet, és ha még tud akkor visszafogyasztanék a helyébe váltósúlyba, vagy befejezném a pályafutásom. Esetleg még Alverez ellen kiállhat mert ott hatalmas pénzek lehetnének.

    2015-02-27 11:45:53

Kemény gyerek ez a Cotto. Felmenni fel tudott az összefércelt Martinez ellen.
Kb. sejthető volt, hogy ha megvan az öv akkor azt meg is kell védeni.
Vagy nyilatkozott olyat, hogy csak Martinez meccs lesz középben és utána megy vissza nagyváltóba?
Azért ilyenkor igaza van a WBC-nek szerintem, hogy letisztázza ezeket a bizonytalan helyzeteket és adhoc bajnokokat.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-02-27 11:22:54

Ha így áll hozzá, akkor bizony el fogják venni tőle a középsúlyú övét, hozzáteszem joggal. Nem tudom Cotto kinek képzeli magát, hogy megsértődik, amiért kötelező kihívót kap. Vicc az egész.

» Dorian   válasz erre
    2015-02-27 11:16:16

akkor hamar elveszti azt a címet ;)

de igazán bokszolhatnának jó meccs lenne, és az lenne GGG nem tudom hanyadik "végső tetsztje" :)

» butters01   válasz erre
    2015-02-27 11:06:07

@VMVKWA: Meghatralni csak ugy tud arcvesztes nelkul, ha azonnal lemegy kb 2 sulycsoportot, ha marad kozepben es ugy hatral ki, az karrierrombolo dontes.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-27 10:59:13

Azert nehez dontes elott all Cotto ugyanis nem lehet megmondani melyik opcio rombolja jobban az imidzset:ha meghatral GGG elol vagy ha kiall vele es par menet alatt legyaluljak.

» VMVKWA   válasz erre
    2015-02-27 10:49:07

Nem fair hogy váltóban keres ellenfelet akivel megvétheti a középsúlyú övét ! Persze Martinez miatt ment fel és nem az öv miatt amit ajándékba kapott , de pl Bradleyvel ne vívjon címvédő meccset , nincs is értelme ha utánna úgy is leadja az övet amint kötelezik Golovkin ellen . Inkább vállalta volna be Canelot

» gigaboly   válasz erre
    2015-02-27 10:48:14

Cotto szerintem két menetet sem töltene a ringben Golovkin ellen, nyilván nem akarja erőltetni ezt a meccset.

    2015-02-27 10:47:55

Szegény Golovkin, pedig milyen rendes szeretetre méltó és rokonszenves gyerek. Vagy netalán az a baj, hogy tud bokszolni. Ugyan már...:):):)

» Einfug   válasz erre
    2015-02-27 10:46:09

hát tényleg az a legjobb neki, ha nem áll ki vele.

    2015-02-27 10:34:04

Akkor váljon meg az övtől, ilyen egyszerű. Nem kötelező vb-nek lenni középsúlyban, ha nem áll ki az igazi bajnokkal szemben.

» Beast_Pete   válasz erre
    2015-02-27 10:16:32

Egyre unszimpatikusabb ez a Cotto srác, nem túl finom hozzáállás.

» czir88   válasz erre
    2015-02-27 10:12:08
Ugrás az oldal tetejére