×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A WBA szervezet kötelező címvédést rendelt el "reguláris" 2015-02-26 09:55:31 https://www.profiboksz.hu/2015/02/26/lucas-browne-ellen-keszulhet-chagaev/

Lucas Browne ellen készülhet Chagaev

A WBA szervezet kötelező címvédést rendelt el "reguláris" nehézsúlyú világbajnoka, Ruslan Chagaev számára, méghozzá a hatalmas ausztrál Lucas Browne ellenében. A két bunyósnak innentől 30 napja van a megegyezésre és amennyiben ez nem sikerül nekik, a szervezet versenytárgyalást ír ki az összecsapásra. Chagaev utoljára tavaly júliusban bokszolt, amikor szűkebb hazájában, az oroszországi Grozny-ban egy meglehetősen érdekes gálán megszerezte az általa korábban már birtokolt, betöltetlen címet Fres Oquendoval szemben. A veretlen, korábban James Toney-t is legyőző ausztrál pedig tavaly novemberben lépett szorítóba, és győzött az ötödik menetben, Chauncy Welliver ellenében.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: Mindegyiküket leütötték már párszor (na jó, Stiverne-t csak egyszer talán), bár az is igaz, hogy jellemzően felállnak utána. Viszont Jennings-et és Solis-t még nem (legalábbis vitatható a Klitschko elleni padlózás oka). Persze nem mindegy az eddigi ellenfelek minősége sem és nyilván igazad van abban is, hogy egy jobb bunyóst nehezebb padlóztatni, esetleg akkor is, ha kevésbé jó álla van.

» superman   válasz erre
    2015-02-27 15:00:29

@superman: Povetkin-t, Pulev-et vagy Stiverne-t szerintem nem igen lehet egy szerencses utessel leteriteni, wlad-ot meg nem tudna megutni Browne. Esetleg Wilder ellen lenne meg egy vekonyka esely, de ha Stiverne nem tudta kicsapni, akkor Browne sem valoszinu ki tudna. Vanank meg jobb bunyosok persze Browne-nel, de jol kepzett, remekul vedekezo es/vagy nagyon kemenyfeju elvonalbeli bunyosok asszem ok lennenek, akiket felsoroltam. Pl egy Jennings-et vagy Cunningham-et pl el tudom kepzelni, hogy leteritene Browne, vagy egy dagadt Solis-t es egy felelotlenul bunyozo Fury-t is meglephetne.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-02-27 14:30:47

@bpjotruska: A "puncher's chance" a felsoroltakkal szemben is ott lenne, nem? Õk azért nem a nehézsúly legkeményebb állú bunyósai...:) Ha meg nem így nézzük, akkor szerintem is vannak még jó páran, akik esélyesként lépnének ringbe ellene.

» superman   válasz erre
    2015-02-27 13:42:29

nagyon szeretem (szerettem?) csagajev bunyóját, de szerintem is ott van valahol a kutya eltemetve, hogy megunta az egész vircsaftot. browne meg pont nem, ő élvezi minden percét.

    2015-02-27 07:12:31

@Feeder: Haaaat, szerintem akik ellen joforman eselyelen, azok: Wlad, Povetkin, Pulev, Wilder es esetleg Stiverne... masok ellen azert ott a kozmondasos "puncher's chance", es mivel eleg kemeny fejunek tunik, nem sokan tudnak kiutni, uh lenne ideje, hogy beakadjon egy nagy utese ( a kezei szerintem nem lassuak a tomegehez es az alkatahoz kepest ). Jo formaban a legtobb bunyost meg tudna izzasztani szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-02-26 22:23:59

@bpjotruska: Igen kb ennyi,még annyit Browne-ról hogy ő az ausztrál Golyó!
Biztos megvan az a réteg ahogy írod,akik rajonganak érte akárcsak Zsoltiért.
Kapásból mondanék vagy 10bunyóst aki kipofozná a ringből,de egyébként szerintem a maga szintjén szórakoztató bunyót nyom és hát erről szól az egész,nem kell hogy a világ legjobbja legyen.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-26 22:16:04

@Feeder: Szerintem Browne elvezi a felhajtast, azt hogy eloretort a ranglistakon, sztarok veszik korul, forog a neve a mediaban, stb. Egy kicsit olyan "svejkes" alkata van, de ettol fuggetlenul szerintem eleg komolyan veszi amit csinal ; volt mar nehany 12 menetes meccse, es akarhogy is vette a levegot, vegul sikerult gyoznie. Ezen kivul gyozott mar a padlorol felkelve kiutessel, es gyozott mar csunyan verzo serulessel is kiutve az ellenfelet... oke, nem elvonalbelieket gyozott le, de szerintem kondiban turhetoen all, mentalisan nagyon ott van, es testileg is eleg eros ahhoz, hogy a mostanaban latott Csagajevet megoldja. A Valujev vagy Vircsisz elleni Csagajev valoszinuleg siman kibokszolna Browne-t, de szerintem karrierjuknek ebben a szakaszaban mar az ausztralnak al a zaszlo inkabb, es o is akarja jobban ezt a gyozelmet. Csaga reg kiegett mar sajna.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-02-26 21:58:16

@bpjotruska: Az utolsó meccsein rettenetesen nézett ki,olyan volt a színvonal is,nem tudom,én még leragadtam a Valuev ellen Chagánál úgy látszik.
Browne a 4menettől kb már a seggén szokta venni a levegőt,ha ezt átvészeli szerintem nyerhet az üzbég.
Számomra egyik sem tényező a súlyban,ők sem veszik komolyan szerintem,már nem akarnak nagyra törni.
A motiváció is valószínűleg ezzel lesz egyenes arányban.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-26 20:52:46

@bandi78: Akkor ezt csak neked ( remelem van fejszbukkod ):
https://www.facebook.com/photo...

» bpjotruska   válasz erre
    2015-02-26 20:13:07

@Feeder: Ahogy nezem a fejszbukkjan a kepeit, Browne mar februar elejen jobb formaban volt, mint Csaga az elmult jopar evben barmely meccsen... es ez szerintem donto tenyezo lehet. hiaba jobb bunyos Csaga, ha az ellenfel sokkal nagyobb es erosebb, jobban felkeszult es nem is total bena maga sem a bunyohoz ( nyilvan egy testepitot szetkapna par perc alatt barmilyen formaban ), akkor nehez lesz ervenyesiteni a kepzettsegbeli folenyet.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-02-26 20:03:25

Szerintem ez a meccs csak Csagajeven múlik,nagyobb a tudása, a felkészülése fog dönteni.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-26 19:43:43

@Justin: Szerintem sem a magassagat hasznalna ki Browne, hanem a jelentosen nagyobb erejet. A mai Csagajev mar nem kepes 10-12 meneten at ki-be mozogni, kombinaciokat utni, ugy altalaban veve jo tempoban bokszolni. Ha meg sokat birkoznak,dulakodnak, egy-kettoket utnek es kozelharcolnak, az szerintem az erosebb es nagyobb utoereju Browne-nak kedvez. De meglatjuk, szerintem erdekes meccs lehet ez.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-02-26 17:41:14

Meg persze ahogy közeledik majd a meccs, lehet majd látni Chagaev milyen formában lesz. Vagyis legalább annyit, hogy mennyire lép zsírosan a ringbe :)

» Justin   válasz erre
    2015-02-26 17:08:49

@bpjotruska: Egyetértek...azért is írtam ha felkészül normálisan :P A magasak ellen sosem muzsikált rosszul az üzbég,(kivéve persze Wlad ellen, de ő ugye más kategória) szóval azt kétlem, hogy Browne a magasságát kihasználva tudná megnyerni a meccset. Chagaev motivációján (ide beleértem a felkészülést is) múlik a meccs, ha megveri simán talán még kinézhet neki egy pénzesebb meccs is akár. A Toney elleni győzelme szerintem nem mérvadó, az öreg Lights Out ellen már senki sem pukkan ki :) Lényeg a lényeg...a tippjátékban én Chagaevre teszek :)

» Justin   válasz erre
    2015-02-26 17:06:58

En nagyon birom big daddy-t (bar AZ eredeti nagyobb kedvenc volt), varom ezt a meccset. Chagaev szerintem egyszeruen valamikor utkozben siman beleunt a bunyoba es mar csak azert lep ringbe, mert Jo penzt kap erte, de a felkeszulest a hats kozepere sem kivanja. Hajra, Lucas!:)

» bandi78   válasz erre
    2015-02-26 17:05:42

Jut eszembe Walker kozos ellenfel, s ot Browne azert szebben megoldotta... Csaga nagyon megizzadt ellene, es lenyegeben ott is csak a fizikum es utoero szolt Walker mellett, mas semmi. Azota meg csak oregedett es hizott Csaga

» bpjotruska   válasz erre
    2015-02-26 16:55:03

@Justin: Na jo, de Csaga mikor keszult fel utoljara rendesen? 5-6 eve legalabb? Amugy a Rudenkos parhuzam nem rossz, csak szerintem Csaga a mostanaban szokasos kondijaval nem tud komoly nyomast gyakorolni es huzamosabb ideig kombokat utni, Rudenko meg azzal zavarta meg Browne-t szerintem. Szerintem sem vilagklasszis Browne, de azert alkalomatan ugyesebb, mint amilyennek gondoljak sokan... maskepp mar Toney vagy Walker ellen kipukkadhatott volna.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-02-26 16:51:39

Chagaevnek ezt hozni fogja ha felkészül normálisan. Az én véleményem szerint nagyobb a füstje mint a lángja Brownenak. Rudenkoval is meggyűlt a baja, akit kis Fury be is árazott múlthétvégén.

» Justin   válasz erre
    2015-02-26 16:28:40

Quendo am végül megkapta a mecs pénzét?

» roberto duran    válasz erre
    2015-02-26 16:26:20

Ma jutott eszembe Browne, hogy már annyi összevissza címet megszerzett, több mint egy éve elverte Towers-t, aki szerintem mérföldkő volt a pályafutásában, megverte Rudenkot, és még csak nem is hallani felőle semmi érdemlegeset azóta sem. Szerintem a mai Chaga-t veri, de mindenesetre jobb meccsre számítok, mint az Oquendo-Chaga volt...

    2015-02-26 15:41:38

@Jersey Joe: 193 centi de marha nagy darab, 115 kilo korul van jo formaban ( mint a 180 centis Csaga dagadtan ).
Szerintem ki-ki meccs. Csaga kepzettebb, jobb, rutinosabb, de Browne joval nagyobb, erosebb, kemenyebb uto esbar nem fiatalabb, szerintem sokkal frisebb, motivaltabb bunyos. Erdekes lesz.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-02-26 14:48:41

@superman: Ne félj te csak attól, majd Ramzan Kadirov intéz Chagaevnek olyan motivációt, hogy csuda! :)

» ogreface   válasz erre
    2015-02-26 14:39:35

@Jersey Joe: Chagaev viszont egyre gyengébben muzsikál, Brown-t valamivel esélyesebbnek érzem, főként a jobbnak tűnő motivációja miatt.

» superman   válasz erre
    2015-02-26 14:26:27

Lucas Brown 193 cm magas... Ez a nehézsúlyban szerintem már egyáltalán nem olyan "hatalmas". Brown nem tűnik túl kombinatív bunyósnak...

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-02-26 13:52:04
Ugrás az oldal tetejére