×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Jól helytállt, de gyakorlatilag esélye sem volt nyerni a brit Martin 2015-02-23 11:27:20 https://www.profiboksz.hu/2015/02/23/murray-sok-volt-nekem-golovkin-ereje/

Murray: Sok volt nekem Golovkin ereje

Jól helytállt, de gyakorlatilag esélye sem volt nyerni a brit Martin Murray-nek, aki múlt hétvégén a WBA középsúlyú világelsõ Gennady Golovkin fejérõl próbálta leverni a koronát. Murray-nek voltak szép pillanatai a mérkõzésen, de, mint utólag elmondta, sok volt neki a kazah bunyós amúgy is rettegett ereje: "Borzasztóan erõs volt, nem bírtam feltartóztatni. Nagyon jó ökölvívó Gennady Golovkin. Nem bírtam vele egyszerûen. Még akkor is, mikor bevittem neki néhány jó ütést, akkor is jött elõre, és kõkemény találatokat zúdított rám. Nagyon kemény a srác. Összesen 12 hetet készültem rá, ennél többet nem tehettem. Golovkin bebizonyította, hogy jelenleg õ a legjobb középsúlyú, de szerintem közvetlenül utána már én jövök. Borzasztó kemények az ütései, ezt megtapasztaltam. De nem csak az ereje a döntõ, hanem, hogy ezt milyen szintû presszióval tudja kombinálni. Volt néhány jó momentumom, de összességében képtelen voltam feltartóztatni õt."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Mehetne egy Strum, Abraham, Groves Golovkin torna am :)

» felix trinidad   válasz erre
    2015-02-24 20:40:17

@Wade03: régen elég keményet ütött Martinez is és jól kontrázott, lett volna esélye Golovkin ellen... mostanra sajnos már az ökle meg az álla is felpuhult:)

» tollanik   válasz erre
    2015-02-24 16:19:04

@Slajos: Ez így van,még hasonló sem,ahogy annak idején az argentín,Genya is teljesen egyedül van a súlyban.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-23 21:39:32

@Wade03: En is hajlok afele, hogy gyozott volna Golovkin de nem biztos, hogy annyira siman mint az eddigiek ellen. Pavlik vagy top Martinez szintu ellenfele meg nem volt Gennadynak.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-23 21:34:35

@Slajos: Nagyon símán megoldotta volna bármelyik Maravillát ebben biztos vagyok. Az elején lettek volna szép momentumai az argentinnak de csak pár menetig tudott volna ficánkolni, mert Golo átgyalogolt volna az ütésein és nem hagyott volna nelki egy másodperc pihenőt sem.

» Wade03   válasz erre
    2015-02-23 21:05:48

@Feeder: Bizony nem. Kar, mer nagyon jo meccs lehetett volna.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-23 20:56:47

@Slajos: Ezt már sosem tudjuk meg.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-23 20:53:46

@Hamed1.0: No meg bokszkesztyűt ! Milyen márkájút is :)

» udvari   válasz erre
    2015-02-23 19:46:09

@gulogulo: Költözz Tijuanaba, napozz egész nap vedd fel a méhikói állampolgárságot és a Sanchez vagy Chavez nevet és sztár lehetsz.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-02-23 19:25:36

@Slajos: A mai Martinez eszembe sem jutott, arrol sajnos nincs mit beszelni!

» zsoltyngy   válasz erre
    2015-02-23 18:57:14

@gulogulo: Hat bizony ez igy van, sajnos.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-23 18:48:24

@gulogulo: "..Chavez volt a csúcs.."

Anyagilag lehet, szakmailag max egy nagyobb domb.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-23 18:47:10

@Feeder: "..Mondjuk 5-6 évvel ezelőtt lett volna létjogosultsága,csak akkor még Golo nem volt sehol sem.."

Ez igaz, az 5 evvel ezelotti Maravilla joval nehezebb ellenfel lenne Golonak mint a mostani vagy a Murray elleni de egyre jobban hajlok afele, hogy azt is megoldotta volna Gennady.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-23 18:45:05

@Slajos: Sajnálom Martinezt, mert mire befutott, meg is öregedett.

» gulogulo   válasz erre
    2015-02-23 18:43:18

@Slajos: A Chavez volt a csúcs, a másik kettő kellett hozzá, hogy egyáltalán odajusson, nem akarom azokat elbagatellizálni. :-)

» gulogulo   válasz erre
    2015-02-23 18:41:49

@gulogulo: Szerintem nem Chavez legyozesevel lett sztar hanem Pavlikeval, meg utana ahogy Williamset kicsapta a visszavagon.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-23 18:37:07

@gulogulo: Ezért lenne jó egy Golo - Chavez meccs, csak van pár akadálya...

» gulogulo   válasz erre
    2015-02-23 18:36:26

Verj meg egy nagyon népszerű mexikói bunyóst és sztár leszel! :-)

» gulogulo   válasz erre
    2015-02-23 18:34:30

Pavlik, Chavez ez a két név szerintem nem elég. Barker másodvonalas, bár nem rossz, Dziziruk, Williams nagyváltósúlyúnak számít nálam. Murray-t szerintem nem verte meg, azt döntetlenre adnám max. Nem csak ő tehet róla, de a legjobbak kimaradtak (N'Jikam, Pirog, Quillin, Jacobs, Geale, Sturm ill. Golovkin most ennyi jut eszembe) A Chavez meccs mondjuk elég király volt és a kicsit kiégett Pavlikot is szépen oktatta.

» gulogulo   válasz erre
    2015-02-23 18:32:53

Martinez esélyes lett volna,csak közöttük van azért egy generáció különbség,ezt ne felejtsük.
Mondjuk 5-6 évvel ezelőtt lett volna létjogosultsága,csak akkor még Golo nem volt sehol sem.
Az igaz hogy Maravilla idejében gyenge volt a súlycsoport,de most is gyenge,ebben fikarcnyi különbség sincs azóta sem.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-23 18:32:49

@gulogulo: Mivel nem ertesz egyet? Tenyeket soroltak. Semmi koze ennek semmilyen velemenyhez. Szimplan tevedtel. Ennyi.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-23 18:27:22

@Slajos: Az lehet, de nem értek vele egyet. :-)

» gulogulo   válasz erre
    2015-02-23 18:25:01

@superman: Igen. Pavlik, Williams, Dzinziruk, Barker, Chavez ezeket mind kozepsulyban gyozte le. Nagyvaltosulyban is nagyon jo volt de a kozepsulyu teljesitmenye alapjan lett nagy nev.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-23 18:23:07

@gulogulo: szerintem elhamarkodtad ezt a hozzászólást, Martinez középsúlyúként érte el a sikereit, az összes nagy győzelmét középsúlyban aratta és középsúlyúként lett befutott sztár. Nagyváltóban még világbajnoki címet sem szerzett.

» superman   válasz erre
    2015-02-23 18:04:17

@Slajos: Martinez egy kiváló, elsőosztályú nagyvaltósúlyú bunyós volt. Középsúlyban azért valljuk be nem sokat alkotott, habár elég gyengus volt a csoport az ő idejében.

» gulogulo   válasz erre
    2015-02-23 17:45:49

@menyus: Pont mint Kovalev.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-02-23 16:40:53

@zsoltyngy: Martinez sokak szerint csak a nevevel nyerte meg a Murray elleni meccset. Szerintem egy szoros ide-oda is adhato meccs volt es osztom a velemenyed, hogy Golo ellen az a Maravilla nem huzta volna addig mint Murray. Ezert nem is erdemes a mai Martinezt komoly ellenfelnek tekinteni GGG elleneben.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-23 16:12:52

@menyus: No meg az is mekkorát üt :)

» udvari   válasz erre
    2015-02-23 16:08:32

Amikor Murrayt elintezte Sergio, akkor meg azt gondoltam, hogy Golo-t is lenyomna de ezt ma mar maskepp latom! Valoszinuleg Martinez meg ennyire sem birta volna a pofonokat mint Murray! Maravilla szenvedett Martinnal es a padlot is megjarta, ha jol emlekszem, allando nyomas alatt volt tartva. Nagyon birtam Sergio bunyojat es ot favorizaltam de GGG ot is nagy esellyel vizszintesbe tette volna - latva ezt az utobbi merkozest!

» zsoltyngy   válasz erre
    2015-02-23 15:44:54

amugy sztem ami már-már ijesztő Golovkin bunyójában hogy ránézésre nem egy nagy sebességű a pali de mégis úgy zárja a szögeket mintha előre látná merre mozog az ellenfél és sztem a nála lábon gyorsabb bunyósok sem tudnak elmenekülni előle anélkül hogy ne kapnának vmi nagyobbat testre vagy fejre.. iszonyú kellemetlen lehet

» menyus   válasz erre
    2015-02-23 15:31:56

@Slajos: "Cotto a gyorsasagaban bizhatna csak de nem egy vedekezo muvesz es 12 meneten at ekkora nyomast nem tudna se elkerulni se kibirni."

Szerintem elsősorban a nagy fizikális különbség miatt Cotto 3 menetet nem bírna Golovkin ellen. Ezért nem is lesz soha ilyen meccs...

    2015-02-23 15:26:41

@Slajos: genya :) :D :D

» menyus   válasz erre
    2015-02-23 15:15:12

Murray megtette amit tudott es emelt fovel hagyhatta el a ringet. A nyilatkozata is nagyon korrekt. Az lehet, hogy Golo utan nem o a masodik de nincs messze attol a poziciotol.
Nem o az elso aki hasonloan nyilatkozik a kazah erejerol es pressziojarol. Egy ilyen bunyost csak egy nagyon jol vedekezo, gyors kontrabunyos vagy egy nagyon nagy uto tudna megallitani, kiutessel.

Quillinnek eleg jo az utoereje de valoszinuleg nem tudna kiutni Gennadit. Mivel pedig nem igazan nagy tempoju bunyos es labon sem mozog extra sokat szerintem a kazah felorolne.

N´Dam sokat mozog labon es allandoan ki-be ugral ellene foleg az elejen nem tuna annyi utest inditani Golo. De Genya sem statikus bunyos, kepzett is, jol zarja a menekulesi utvonalakat ezert szerintem az ido elorehaladtaval felorolne a franciat is.

Lemieuxban megvan az utoereo, veszelyes lenne amikor a kotelekhez nyomna Golo de nem hiszem, hogy fejlodott akkorat technikailag, hogy meg tudjon oldani egy olyan szintet mint GGG.

Cotto a gyorsasagaban bizhatna csak de nem egy vedekezo muvesz es 12 meneten at ekkora nyomast nem tudna se elkerulni se kibirni.

Persze ezek mind csak feltetelezesek de epp ezert en megneznem barmelyikuket Golo ellen. Jo lenne ha legalabb 1-2 osszejonne a jovoben.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-23 15:02:39

Ez különösen azért érdekes, mert szemre Murray egy számmal nagyobbnak tűnt.
Gennagyij ütött olyanokat, amik kesztyűn keresztül se ízlettek neki.

» Untouchable   válasz erre
    2015-02-23 14:59:05

Ez nagyon jó példa arra, hogy vesztesen is ki lehet vivni a tiszteletet és az elösmerést.

» Einfug   válasz erre
    2015-02-23 14:18:38

@kinai: +1
Nincs kifogás meg sérűlt kislábujj.
Ezzel nőtt a szememben Murray.

» Dr Evil   válasz erre
    2015-02-23 13:49:00

@Toscio: Én nem tudom, hogy ő-e a második, de igazából meg sem tudom mondani, hogy ki lehetne az.

Jó meccs volt. Respect Murray-nek, hogy bevállata, és hogy így helytállt. Golovkin meg egy terminátor, nincs mese.

» sziporka   válasz erre
    2015-02-23 12:03:34

Jó meccs és korrekt nyilatkozat.

Azt hogy ő a 2. legjobb középsúlyú nem tartom reálisnak.
De a top5-be benne van az biztos és GGG az első.

» Toscio   válasz erre
    2015-02-23 11:51:27

Nagyon rokonszenves,ahogyan beszél a meccsről.Nincs kifogás és magyarázkodás.A fogásokból is látszott ,hogy fékezni szeretné Golovkint,de minden tisztelet neki,hogy a támadást egy pillanatra sem rendelte alá a védekezésnek vagy a túlélési szándéknak.A látottak alapján ez meg sem fordult a fejében.Le a kalappal előttük .Két nagyszerű sportember.

    2015-02-23 11:48:00
Ugrás az oldal tetejére