×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Megőrizte veretlenségét és ezzel együtt megtartotta a WBA/IBO világbajnoki 2015-02-22 01:22:27 https://www.profiboksz.hu/2015/02/22/golovkin-murraynek-sem-kegyelmezett/

Golovkin Murraynek sem kegyelmezett

Megőrizte veretlenségét és ezzel együtt megtartotta a WBA/IBO világbajnoki címeit Gennady Golovkin. A monacói gála főmérkőzésén a kőkemény angol Martin Murray próbálta megállítani GGG-t, de mint az az előző 31 ellenfelének, neki sem sikerült. A mérkőzés tapogatózó menettel indult, egyik bunyós sem akarta rögtön az elején ellőni a puskaport, így az első 3 perc nem hozott sok izgalmat. A 2. menetben fokozódott az iram és mindkét oldalról érkezett néhány szép találat. Golovkin uralta a ring közepét, Murray leginkább kontrákból próbált érvényesülni, de Gennady szinte átgyalogolt az angol ütésein. A 4. menet hozta meg az igazi áttörést, Golovkin egy testre mért jobb horoggal padlóra küldte Murrayt, majd néhány pillanattal később szinte lemásolva az előző találatot, egy jobbossal ismét földre küldte riválisát. A kiütés ezúttal elmaradt és a szünetben sikerült Murraynek összeszednie magát olyannyira, hogy kontrákkal olykor eredményes is tudott lenni. Golovkin a meccs előrehaladtával egyre jobban lebontotta a remekül védekező ellenfelét, a 9. menetben előbb megfogta, majd a tizedikben egy jobb horoggal újból földre küldte kihívóját. Az angol hatalmasat küzdött, de a 11. etap első percében a kötelekhez szorult, nem tudott hatékonyan védekezni Golovkin kombinációi ellen, így Luis Pabon vezetőbíró beszüntette a találkozót. Golovkin zsinórban a 19. kiütéses győzelmét aratta, új mérlege 32-0-0, 29 KO.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Ugyan már GGG váltósúlytól-nagyközépig bárkit megver!

    2015-03-04 12:36:02

@sutyesz: Cicapacsi :D
Lehet hogy nagyobb cicara gondolt, tigris vagy oroszlan :D

» Slajos   válasz erre
    2015-02-23 19:16:01

@deniro2: Hát nem tudom te mit néztél, de amikor akkorát kapott GGG hogy hátrabicsaklott a feje(és még vissza is játszották)akkor az is cicapacsi volt?Ja és meccs végén a cicapacsiktól volt olyan a feje.

» sutyesz   válasz erre
    2015-02-23 15:39:13

@bandi78: Nagyon jó ez a video! Thx

» deniro2   válasz erre
    2015-02-23 13:30:50

@fixpont: Nincs olyan hogy top Ward :D Ward már rég nincs toppon. Az csak a múlt. A jelenben nem is bokszol, majd később meglátjuk. Szerintem kipontozná bármikor Wardot. Ha nem is lenne kiütés de okosan megoldaná van azért hozzá elég esze.
Lesznek még itt meglepetések.

    2015-02-23 12:17:53

@bandi78: király videó, köszi a linket! Erről beszéltem, csak a technikai hátterét nem tudtam. Ez a folyamatos előrenyomulás az, ami miatt Golo olyan brutális. Egyszerűen nincs lehetőséged pihenni ellene.

» Beast_Pete   válasz erre
    2015-02-23 10:08:17

@horgaszbela7508: Rendben. Elfogadva. Fatylat ra.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-22 23:58:16

@fixpont: Szeretnék tőled elnézést kérni a multkori beszólásért valóban nem gondoltam át és keményebben reagáltam le a kommentedet.

» horgaszbela7508   válasz erre
    2015-02-22 23:43:37

@Slajos: Igy van! Szerintem semmi eselye sem lenne. Az 5. menet mar teljesen lealazo volt. Nem hiszem, hogy komolyan ki akarna allni Chavez GGG ellen. Golovkin egyebkent Majusban is bunyozni fog, Cottot szeretnek, ahogy hallom.

» traveler   válasz erre
    2015-02-22 23:26:31

@sundockown: Nem GGGrol van szo, masik bunyosrol. :)

» fixpont   válasz erre
    2015-02-22 23:23:36

@fixpont: Te miert utalod Golot?

» sundockown   válasz erre
    2015-02-22 23:15:59

@traveler: Hat ha Chavez igy bokszolna Golo ellen eles meccsen is akkor 6 menet utan mar akkora feje lenne mint egy medicinlabda. :D

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 23:15:41

@horgaszbela7508: Te csak ne szolalj meg ebben a temaban, multkor valamelyik boxolorol leirtam egy szerintem realis velekedest, ami eltert attol a lilakod-mamor omlengestol amit a tobbseg eloadott, erre azonnal elojottel azzal, hogy en miert utalom azt a bunyost, mert ugy csak az ir rola, aki utalja. Most meg valamifele realis kommentart kovetelsz a kepernyon, hogy ne legyen omlengos, nem vagy te egy kicsit kovetkezetlen?

» fixpont   válasz erre
    2015-02-22 23:10:34

A kilencedik menetben ha jól emlékszem sok jobb horgot benyelt Goló és tényleg le se tojta most vagy jól bírja az ütést vagy már erőtlen volt Murray, Cotto ellen nézném...

» redwing   válasz erre
    2015-02-22 23:02:45

Mar volt is Chavez vs Golovkin! :)

https://www.youtube.com/watch?...

» traveler   válasz erre
    2015-02-22 22:41:04

@ManU1: Õ az, bizony még fikázták is mert reálisan beszélt nem elfogultan. Ilyen magyar mentalitás vagy hogy mondják még a kommunizmusból maradt szellemiség.Még mindig találkozunk vele sajnos.A Golyót pedig szavazzuk vissza a képernyőre közösen .pl.a May vs Pac meccsen már szakérthetne is . A szerkeztőség biztos tudná a lehetöségeket.

» horgaszbela7508   válasz erre
    2015-02-22 22:37:18

@Roy Jones Jr.: De GGG es a management reszerol ennel jobb valaszt nem lehetett volna adni ra, nevetseg targyava teszik ezzel Chavezt, ok meg jol jonnek ki belole.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-22 22:30:28

@Shaham: Ezt azért már kb 1 éve mondjuk.
Szerintem meg amíg a k-2 terelgeti,addig jó ez a langyos vízben lubickolás neki.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-22 22:30:26

@fixpont: Minden résztvevő tudja ebben a sztoriban (legfőképpen Chavez), hogy nincs realitása a meccsnek, ezért dobálózhat baromságokkal...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-02-22 22:25:31

Chavez Jr to Golovkin: I bet you $1 million I’ll knock you out

Golovkin’s promoter says to Chavez Jr: ‘Gennady accepts that $1 million bet, sign the contract!’

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

» fixpont   válasz erre
    2015-02-22 22:23:04

@bandi78: En meg mindig ugy erzem, hogy egy top Ward ellen (nyilvan masrol nincs ertelme beszelni) meg mindig erosen underdog GGG. Mivel Ward ellen egyszerre ervenyesulne tobb hatas, Ward jocskan nagyobb, gyorsabb, kivalo az eronlete, rengeteget mozog labon, jobb az utotavja es kulon kulon volt ami GGG eddigi ellenfeleiben is megvolt, de egyszerre ezek igy tavolrol sem. Wardnak meg mar voltak nagyuto, agressziv, fizikailag eros, nagy tempot diktalo stb ellenfelei, es meg se szoritottak. Ezert en ugy gondolom, hogy egy rengeteget mozgo Ward beugrasokkal majd arrol azonnal lemozogva probalna menni GGG ellen, aki uzne, hajtana 12 meneten at, de nem erne el, nem csapdazna be a koteleknel soha, ha pedig barmikor kozel kerulne GGG, Ward siman fogna, Ward bivaly eros, es regen sem vetette meg a fogast, millio trukkje van az ilyen kozeli helyzetekre. Persze ez egy erzes, lehet ervelni a masik iranyban is, nyilvan ehhez egy elofeltetelezes, hogy a leheto legjobb Wardot kellene latni, mert GGG azonnal buntetne, ha barmelyik fontos elem hianyozna pl. eronlet vagy elmozgas.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-22 21:53:50

Nagyszerű győzelem volt, valami hasonlót vártam. :D
Aki még most is teljesen esélytelennek érzi Ward ellen, szerintem annak akkor sem változna meg a véleménye, ha Golo kiütné Wardot... Sokan hiányolják a védekezést, szerintem ott van az, de nem Mayweatherhez kell hasonlítani.
Itt van egy érdekes videó, hátha valaki nem ismeri: https://www.youtube.com/watch?...
Remélem minél több jó ellenfelet kap, mert én imádom nézmi a bunyóját!

» bandi78   válasz erre
    2015-02-22 20:24:31

@Feeder: Ward, Froch és a 2 Dirrell. Abraham, Groves, Chavez, De Gale meccsek is érdekesek lennének. Középsúlyban nincsenek nevek, ezért muszáj lesz neki feljebb menni.

» Shaham   válasz erre
    2015-02-22 20:11:43

Murray nagyon kemény, hihetetlenül jól állja az ütést és jól is védekezik. Azért a végén nem ellenkezett a mérkőzés beszüntetése ellen, nem is csodálom. Golo egy állat, megy előre. Nem az a fajta szörnyeteg, aki mindent hátrahagyva szórja a pofonokat, hihetetlenül megfontolt, de egyszerűen nem hagy élni. Sokáig nem fog legyőzőre találni.

» Beast_Pete   válasz erre
    2015-02-22 19:52:58

@Shaham: Amatőrben 75 kilóban bokszolt.
Amúgy Froch és Ward kiesésével nem tudom ott ki állíthatná meg jó eséllyel.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-22 19:52:11

Megoldotta a kazah az eddigi legnehezebb feladatát, ráadásul úgy hogy nem is tűnt annak. Gratula!
Viszont, akkor lehetne a helyén kezelni Golovkint tudását ha Murray lett volna a leggyengébb ellenfele... és innentől csak erősebbek jönnének. De mivel tudvalevő, hogy kezd kifogyni eleve az ellenfelekből, a megítélése számomra véleményes.

» grabanc   válasz erre
    2015-02-22 19:49:45

Golo-nak nem penge a védekezése, de ez van. Elsősorban támad és nyomul, ez azzal jár hogy néha be kell nyelni 1-2 ütést. A súlycsoportjában jelenleg nincs méltó ellenfele. Ez majd akkor lehet baj, ha felfelé megy és nagyobb, erősebb emberekkel bunyózik. Nagyközépben már lennének érdekes meccsek.

» Shaham   válasz erre
    2015-02-22 19:42:23

@traveler: Igen kb ennyi,se több se kevesebb.
Annyit elért hogy meglássuk Golo sem gép hanem ember,akinek vannak hiányosságai.
Ez így van jól.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-22 19:12:38

@Feeder: Szerintem ha Murray-n mult volna a mentok vittek volna el a ringbol. maximalis tisztelet a kiallasaert.

» traveler   válasz erre
    2015-02-22 18:46:01

Murray, ha nem is volt nagyon beijedve, gondolom nem allt volna ki, viszont kifejezetten tartott meccstol, latszott a feszultseg rajta. A szunetekben az edzoi instrukciok soran is hallhatoan elhangzott parszor, hogy "tudod, hogy milyen eros ... ".

» traveler   válasz erre
    2015-02-22 18:44:27

@Dorian: Ez így van,egyetértek,Murray-n gúnyolódni szerintem sem sportszerű,pláne utólag.
Szerintem amit tudott megtette.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-22 18:39:11

@udvari: Teljesen felesleges "felróni" meccs után a bunyósoknak, hogy, mit mondtak, meg, hogy magabiztosak voltak. Kivéve, ha nagyon túlzásba viszik a dumálást, esetleg az ellenfelet is fikázzák, de Murray nem csinált ilyet. Magabiztosan állt neki, nem is fosott be, megtette, amit meg tudott tenni, értelmetlen azon gúnyolódni, hogy "haha, pedig azt mondta, hogy 10 terve is van". Kár, hogy sokan nem értik, hogy ezeket, miért mondják a bunyósok. Múltkor is csomóan itt bosszankodtak vagy gúnyolódtak a hozzászólásokban, mikor Jennings azt mondta, hogy le fogja győzni Klitschkot. Pro sportolókról beszélünk, elnézést a nyelvezetért, de mégis, mi a faszt kellene mondania? Azt, hogy "nincs semmi esélyem, de megpróbálom túlélni"? :D Ilyen hozzáállással meg minek állna egyáltalán ki.

» Dorian   válasz erre
    2015-02-22 18:05:12

@udvari: Ez a fogas dolog szerintem a 10 titkos terv egyike volt. Nem gondolom, hogy be lett volna sz.rva Murray de o viszonylag lassabb kezdo es lehet ugy gondoltak, hogy a fogasokkal megprobaljak torni a lenduletet amig a brit el nem eri az uzemi hofokot. A kesobbi menetekben mar joval kevesebbet fogott.
Egy erdekes momentum volt amikor talan a 3. menetben par testutes utan mutatta Murray Golonak, hogy ezek semmi utesek haver, ra 1 menetre meg mar lenn volt a "semmi utesektol".

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 17:44:53

Elképesztő a faszi... Valahogy hasonlít az egész jelenség (nem a stílus) Kovaljëv-ra... Megy előre, mint buldog, nem nagyon néz oldalra, be-beszed egy két nagyot, de az sem zavarja. Az elején eldönti, hogy nyer, oszt tényleg. Nagyon elszánt. Lehet, hogy nem annyira látványos, mint néhány tengerentúli, kevés a duma is, de mindíg megoldja... Emlékeztet a '70-es évek nehézsúlyú (vagy ólomsúlyú?) súlyemelőjére Vaszilij Alekszejevre az egész történet. Azt is állandóan savazták, hogy folyton csak fél kilóval emel(szakít) többet, mint az aktuális második legjobb. Egyszer tele lett a puutony és visszaszólt a riporternek: "Figyelj! Hozzál valakit, aki 10 kilóval emel/ szakít többet, mint a legjobb eredményem. Fél kilóval azt is megverem...". NO, hát így vagyok Goloval...

» Master of Disaster   válasz erre
    2015-02-22 17:41:35

@udvari: Egyaltalan nem volt berosalva, vegig a meccsen csinalta azt amit tud es bir. Tudnek a multbol felsorolni bunyosokat akik be voltak rosalva az ellenfel lattan, Murray a kozeleben nem volt ennek.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-22 17:38:32

@Slajos: Én is bírom a humorát szerintem vicces:)

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-02-22 17:17:54

Hát Murray azzal támadott az elején , hogy fogott és tehénkedett, kezdettől fogva be volt rosálva, főleg az első pofon után :( Simán inteni kellet volna az első 3 menetben !!! (Ok Wladot se intik :( , de Õ legalább nem fogással támad )
Volt 10 terve ugye ??? :) A bíró teljesen jogosan szüntette be, ki lett volna ütve a ringből szó szerint !!! (A 10-ben a fejtetőre mért GGG ütéstől repült el !!!

» udvari   válasz erre
    2015-02-22 17:04:12

@traveler: Mobilrol nem jo csak, geprol jolesz.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-22 16:38:26

@Deni: Ez csak fikció,nem gondolom hogy a pamlagon heverészve tömte magába a mekis kaját,így átvészelve a pauzát.
Nem érzem úgy hogy neki hurkák hátán fellépdelve kéne kiérdemelni egy Golovkin elleni derbyt,vagy nem tudom mire gondoltál hogy mutasson valamit,mit fityiszt vagy mit?
Fiatal még ,elképzelni sem tudom hogy vastagon borítaná a ringrozsda most,de tény hogy kell neki minimum 1-2 meccs mielőtt komolyabb terveket dédelgetne.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-22 16:23:18

Golovkin a meccs utan azt nyilatkozta, hogy most egy Cotto elleni merkozest szeretne a leginkabb.

Chavez meg valami olyasmit uzent Golonak, hogy jojjon fel az o sulyaba es ott meccseljenek: "..Golovkin az ereje nelkul nem olyan jo bokszolo. Meg foglak verni GGG, 1 milliot teszek ra a zsebembol, hogy kiutlek ha bunyozni fogunk.."

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 16:16:48

Nagyon bírom, amikor olyan vélemények vannak hogy Ward ezt meg azt csinálná Golovkinnal... Úgy tudom, hogy Ward az elmúlt 1,5 évben semmit nem csinált, így nagyon nehéz lenne bármit is megítélni vele kapcsolatosan. Az eredményei szépek, de az már a múlt és a jelenben semmit nem mutat. Lehet, hogy visszajönne és akkora verést kapna, hogy mindenki meglepődne. Majd először mutasson valamit, aztán beszélhetünk.

    2015-02-22 15:59:05

@sundockown: Hol nezed? En most eppen Magyaro-n vagyok es nekem itt bejon.

» traveler   válasz erre
    2015-02-22 15:58:48

@Roy Jones Jr.: Szerintem eléggé képben van Erdélyi. A 13.menet meg a "mezei" szurkolóknak készül, nem bonyolódnak bele komoly elemzésekbe. Kicsit bulváros a stílusa, de úgy látszik ez kell a nézettséghez.

    2015-02-22 15:57:54

@traveler: A megfogalmazasod alapjan p4p viszonylatra kovetkeztettem.

Megnyitja a videot csak azt irja nem elerheto.

Ilyen alapon Pacnak is jo a vedekezese, mert o is szokott elhajolni vagy vallaval vedeni uteseket, sot meg haritani es blokkolni is. Nincs olyan bokszolo, aki a 100%-at benyeli az uteseknek, ilyen alapon akar melyik bokszolo vedekezeserol osszelehet vagni egy videot.

Nem fanyalgok, csak nem tudom miert nem lehet elfogadni, hogy a vedekezes beli hianyossagait, mashonnan kompenzalja miert kell Nicolino Locche-t csinalni belole ha nem az...

-Tart akkora nyomast az ellenfelen, hogy kevesebbet tamadjon.

-Zartan fegyelmezetten tamad, ahogy egy europai boksz iskolaban is tanitanak.

De ezt meg nem neveznem jo vedekezesnek.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-22 15:52:18

@traveler: En is nagyon kedvelem a stilusat. Mindig is a technikailag kepzett, kemeny, ramenos bunyosok meccseit nezem-neztem a legszivesebben. Ma ilyen, Golo, Kovalev, Stevenson, Gamboa, Walters vagy Mikey Garcia es Betterbiev is jonak igerkezik. Ezek a bunyosok nem egyforma stilusban mennek de a kepzettseg, utoero, ramenosseg megvan mindben.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 15:49:49

@Hamed1.0: Winkler mondott neha hulyesegeket de neki a humorat nagyon birtam ezert sose kapcsoltam le a hangot. Az egyik TV2-os meccskozvetitesen mondta, amikor az egyik oklozo gyakran nagyon melyre nyomta az ellenfelet (hasonloan mint Wlad), hogy: "..Lassan kezdunk atmenni melegpornoba.." Vegigrohogtem vagy ket menetet :DD

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 15:40:28

Én azt láttam ezen a meccsen h Golonak meg sem kottyantak Murray ütései,igy nem csoda h nem foglalkozott a védekezéssel.bevallom a helyében engem sem érdekelt volna h kapok párat.az pedig nem biztos h ha Murray nagyobb ütöerővel rendelkezik meg is tudja fogni Golot.szerintem az álla is betonkemény lehet nem csak az öklei.szerintem nem volt szüksége komolyabb védekezésre,persze lehet h valóban csak ennyit tud bemutatni védekezésben.akik fanyalognak azokat Golo sztem semmivel sem tudná meggyőzni,engem viszont ezzel a produkciójával megtudott.

    2015-02-22 15:36:42

@Hamed1.0: "Winkler"

...:D

» Shaham   válasz erre
    2015-02-22 15:34:58

@sundockown: A "barki" addig ervenyes, amig valakitol ki nem kapnak. Jelenleg ugy tunik nehez ellenfelet talalni nekik.

» traveler   válasz erre
    2015-02-22 15:34:25

@ManU1: Azt hiszem a Garay elleni masodik meccs utan mondta a studioban, hogy "..szerintem ezt a meccset nem nyerte meg Zsolt.." Ettol sok rajongonal kiakadt a mutato :D

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 15:33:46

@ManU1: Ja Õ volt az. És egyedül Golyó találta el a Stiverne-Wildert előzetesen is.
Egyébként még a Winkler is jó lenne. Régen a TV2-nek közvetített pl. Csonttörő-Chacon. Winkler is nagy boxrajongó. Õ meg azzal kavarta meg az állóvizet, hogy a Hamed-McCullough után leírta a Magyar Narancsban, hogy Kokonak semmi esélye nincs Hamed ellen.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-02-22 15:26:46

@sundockown: Keress ra youtube-on. "Gennady Golovkin The Lost art of shifting".
Ha tudsz angolul olvasd el a kommenteket is.

» traveler   válasz erre
    2015-02-22 15:22:27

@Flex: A hangja alapján ez Dr.Borbély Zoltán volt.
Nagy mágus az ürge.Még kisgyerek koromban hallottam először akkor éppen focit közvetített a Telesportnak pontosabban fociösszefoglalókat. Ennek kb. 20 éve.
Aztán dolgozott az MLSZ-nek is lehet még most is ott van. Most úgy tűnik boxba is belekóstolt.Az tuti, hogy nagy sportrajongó mert a főmeccs előtt volt egy interjú egy egykori kapussal(Gujdár) és Borbély csinálta vele a riportot és közben fejből nyomta az 1978-as francia válogatott meg argentín játékosokat. Még maga Gujdár sem emlékezett mindegyikre pedig Õ játszott ellenük.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-02-22 15:20:49

A meccs tetszett, jó volt, viszont a digis bokszkommentátoroktól agyfaszt lehet kapni, nemtom miért erőltetik ezt a két szerencsétlent, nekem nagyon nagyon elegem van belőlük. Bizonyára vkinek a barátaik, azért kapták meg az állást...

» Sauron   válasz erre
    2015-02-22 15:20:26

@traveler: Nekem sajnos nem jatsza le. Abban biztos vagyok, hogy ahhoz kepest okosabbak mint ahhogy a nagy tomeg latja oket, de a barki szoval nem dobaloznek.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-22 15:19:36

Úgy látszik vagyunk néhányan akik Golyót hallgatnánk szakkommentátorként. Javítsatok ki ha tévedném, de mintha ő lett volna aki pár éve az egyik RTL klubos közvetítésnél nem csak szépet és jót mondott (talán Madárról), nagy vitát kavarván. Lények, szakmailag felkészült és elfogulatlan, kár, hogy a csatornák nem mindiig az ilyent keresik.
Golovkinnak jelenleg csak Ward lenne megoldhatatlan, a félnehéz nem játszik.

    2015-02-22 15:11:37

@Slajos: Szivesen :). Szamomra Golovkin a top p4p jelenleg.

» traveler   válasz erre
    2015-02-22 15:02:01

Itt van egy masik, ami a vedekezeset elemzi. Szerintem zsenialis, amit csinal.

https://www.youtube.com/watch?...

» traveler   válasz erre
    2015-02-22 15:00:04

@traveler: Nagyon jo video, kosz a linket.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 14:55:16

Golovkin nagyon magas szinten muveli a letamadast. Nekem Roberto Duran jutott eszembe rola eloszor.
Meglepetesemre talaltam az alabbi videot, szinten Durant felhozva, ami nagyon jol elemzi a "shift" (tolodas) es az power punch kivitelezese kozti kapcsolatot. Gondolom nemcsak a shiftnek de az utesek ritmusanak a kivitelezese is nagyon fontos. Az az erzesem, hogy egy ilyen strategia kivitelezeseben ott van, hogy az ellenfel "odamaszatol" de valoszinu a helyzetekbol adodoan eleve nem tud tul sok erot belevinni. Tehat latszolag nem vedekezik jol Golovkin, de emogott egy joval fontosabb strategia van. Kovalev es Golovkin szerintem messze edukaltabb, "intellektualisabb" bokszot muvel mint barki, gyakorlatilag ha kellene mashoz alkalmazkodni azt boven meg tudnak oldani.

https://www.youtube.com/watch?...

» traveler   válasz erre
    2015-02-22 14:41:49

@GSE: Nrm abszurd azt alitani, hogy egy Murray kepzettsegu utoerovel rendelkezo bokszolo nagy mertekben megnehezitene Genya dolgat. Ha van hatasuk azoknak az uteseknek, es GGG nem csak atsetal rajtuk, o se tamadott volna annyit, ami Murraynak tobb teret nyitott volna es maris egy szorosabb meccs kepet kapunk. Ha valaki jobb lenne valamiben az az o javara kedvezne ilyen feltetelezesen felesleges vitazni. GGG vedekezese meg gyenge, ha elfogadod hanem, amig fejjel veszi le az uteseket nem lehet jo vedekezesrol beszelni.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-22 14:25:40

@Feeder: Na azért Martinez több volt világbajnokot is legyőzött, mondjuk én imádtam a bokszát szóval elfogult vagyok vele szemben, sajna a sérülések teljesen gallyra vágták.

    2015-02-22 14:18:24

@Dorian: a "ha akart volna, tudott volna védekezni" egy ugyanolyan feltételezés, mint pl. az, hogy egy nagy ütő majd ki fogja ütni a védekezése miatt. ezek miatt írtam, nem a kritikai észrevételek miatt.

    2015-02-22 13:56:35

@Arcos Harcos: "..a védekezésén még kell csiszolni, mert egy Canelo, Cotto, Martinez, Froch, Ward már komolyabban ki tudná használni a megingásait.."

Szerintem addig nem fog rajta csiszolni ameddig szuksege nem lesz ra. Froch ellen egy ki-ki meccs lenne. Ward pedig valoszinuleg kipontozna Golot meg akkor is ha csiszolna a vedekezesen. Canelo es Cotto szerintem osszessegeben nincsenek annyira jok hogy Golot verjek. Lehet, hogy gyorsabbak lennenek az elejen es vinnenek meneteket de aztan osszetorne oket a kazah. A mostani vagy a Murray elleni Martinezbol pedig meg a gyerekkori emlekeit is kiverne Genya.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 13:54:52

@GSE: Lehet P4P top 5 ilyen védekezéssel is, Pac-nek sem volt és most sincs olyan állati jó védekezése, neki is a támadása a védekezése kb és nagyon sok dolgot elért vele. Ez mondjuk Golovkinnál kicsit máshogy néz ki, mert ő nem ki-be ugrál és úgy dolgozza meg az ellenfeleit.
A léneg, hogy érhet el így is nagy dolgokat simán, én csak annyit mondtam, hogy ez egyszer valószínűleg vissza fog nyalni, mint, ahogy Pacnek is visszanyalt. Azzal kapcsolatban meg szkeptikus vagyok, hogy "ha akart volna, tudott volna védekezni, csak nem akart". Ez inkább ilyen kimagyarázásnak tűnik nekem. Elég sokszor megelőzte őt Murray illetve közbevert, stb... kétlem, hogy ezek a terv részei lettek volna és tudatosan csinálta volna őket.

» Dorian   válasz erre
    2015-02-22 13:47:53

@Dorian: természetesen meg lehet mondani, hogy valaki adott meccsen rosszul védekezett, de az feltételezés, hogy, ha jobbra lenne szükség, akkor se tudna jobban. ha majd ugyanilyen védekezés miatt kikap, akkor el tudom fogadni, hogy alapvetően rossz a védekezése, addig meg én csak az adott meccsről beszélnék, és nem vonnék le olyan következtetést, hogy a védekezése miatt nem lesz sose a legjobb 5-ben

    2015-02-22 13:38:30

@Dorian: nem panaszkodtam miatta, a kritika miatt semmiképp sem, kétkedésnek azokat a gondolatokat neveztem, amik itt az elején elhangzottak, hogy ha murray nagyobb ütő, golovkin padlózott volna, meg hogy sose lesz golovkinból p4p top5 mert gyenge a védekezése. ezek a gondolatok meg azon alapulnak, hogy nagy ütő ellen is ugyanígy csinálta volna, illetve, hogy nem tud mást, egysíkú.
a párhuzamot itt éreztem kovalevnél, a hopkins meccs előtt rá is hasonlókat mondtak, aztán lehet, hogy ahogy írod, a hopkins meccsen sem csinált mást, mint addig, mégis, előtte voltak olyan hangok, akik egysíkúzták, utána meg ebből az lett, hogy milyen szépen dolgozott lábon, milyen okosan tartotta a távolságot, stb...

    2015-02-22 13:36:08

A kétkedés miatt meg nem kell panaszkodni, kritikának hívják, nem utálkozás és igen, ha valakinek rossz a védekezése, azt meg lehet említeni, mint kritikát, legyen bármilyen jó a támadása emellett. Mert egyszerűen nem ugyanaz a két dolog.

» Dorian   válasz erre
    2015-02-22 13:26:05

@GSE: Nem egysíkú ütőgép, semmiképp sem az egyikük sem, de Kovalev mégis hol volt rákényszerítve, hogy mást csináljon, mint, amit szokott? Hopkins ellen aligha, legalábbis nekem nem tűnt fel. Semmit sem kellett másképp csinálnia, mint általában, ugyanazt csinálta, mint a többi ellenfele ellen, csak épp annyi volt a különbség, hogy Hopkins kihúzta lábon, ahhoz már nem volt elég, hogy alkalmazkodásra késztesse Kovalevet.

» Dorian   válasz erre
    2015-02-22 13:24:22

@VMVKWA: A régi Kirkland-el jót meccselhetett volna,de nincsenek egy súlyban,így ez csak fikció.
Martinez volt így p4p hasonló veretes listával a tarsolyában,már akkor sem volt túl acélos a súlycsoport,persze erről nem ők tehetnek.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-22 13:21:59

@sundockown: Nem tudom,nekem May sem a szórakoztatás felsőfoka,őt még a saját szurkolótábora is kifütyülte mint láthattuk,ettől még a világ elitjéhez tartozik,akár Rigo.
Bradley szerintem a mai kor egyik legjobb bokszolója,a Pac meccsek érdekesek voltak számára,szerintem az első meccsen nem érdemelt győzelmet,a másodikon vereséget,de ez szubjektív.
Golovkin ellen egy olyan bunyós kéne aki valamelyest fel tudná venni a versenyt vele,ez igaz,csak jelenleg megközelítőleg sincs ilyen,tehát valódi harcra senki nem tudná kényszeríteni.
Kovalevet is csak Adonis,de arra várhat szerintem.
Erről ennyit így is elkalandoztam nagyon a cikktől.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-22 13:16:25

Tulajdonkepp Golo az egyetlen bokszolo emlekeim szerint,aki igazi TOP bunyos legyozese nelkuli is jogosan van benne a jelenlegi P4P otben,mivel olyan szinten a tobbi bokszolo felett all (eddigi meccskepek alapjan),hogy nem tudok olyan embert elkepzelni a sulycsoportja kornyeken,aki legyozne.Max Ward,de nala meg nem lehet tudni,mennyit artott neki a kihagyas.Milyen fasza lett volna a Super Six vele...

» VMVKWA   válasz erre
    2015-02-22 13:11:31

@horgaszbela7508: A Stiverne-Wilder meccs előzetes esélylatolgatásánál (amikor minden bokszra fordul) láttam, illetve valamelyik legutóbbi félix gála közvetítésén is bent volt az m1 stúdióban. Én is még az univerzumos rtl-es időkben láttam először, és most vagy engem lehet könnyen megvenni vagy nem tudom, de szerintem is az egyik legjobb, legkorrektebb szakértő, akit eddig bármilyen sport bármilyen tv közvetítésénél láttam

    2015-02-22 12:30:45

@Slajos: Szokott itt hozzászólni? Akkor kérdezzük meg miért nem szakért?

» horgaszbela7508   válasz erre
    2015-02-22 12:26:13

A Hopkins meccsig Kovalevet is voltak akik egysíkú ütőgépnek gondolták, Golovkinnak is kell egy olyan meccs, amit legalább valamilyen szinten kétesélyesnek gondolnak, és amit egyértelműen megnyer, addig úgyis megmaradnak a kétkedő hangok is. A magam részéről nem gondolom, hogy ne tudna alkalmazkodni, ha egyszer valóban rákényszerítik majd.

    2015-02-22 12:25:39

A riporterekre viszatérve: mosolyfakasztó volt néhány dolog.

A meccs kezdetekor a közönség elkezdett kiabálni, hogy "Gena, Gena", erre először megjegyezte a riporter, hogy a zsena szó oroszul feleséget jelent (ami egyébként igaz), azután még hozzáfűzte javításként, hogy GGG szurkolói úgy biztatják Golót, hogy Genya, Genya...

Maga a meccs jó volt, megérte kivárni. A leléptetés szerintem is indokolt volt, semmi értelme nem lett volna továbbengedni a meccset. Szegény Murray, már védekezni sem tudott. Golónál pedig az volt az érzésem, mintha néhányszor engedte volna megüttetni magát, hogy tesztelje a saját állóképességét.

    2015-02-22 12:04:29

@Feeder: Bradleynek tobbet artot a Pac elleni elso meccs, mint amekkora "eselyt" kapott, Ward meg Rigo igazabol csak nem kozonseg szorakoztato. Danny Garciahoz hasonlitanam inkabb, de ot sem tudom sajnalni.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-22 12:03:35

Akik Golovkin védekezését ekézik, azok légyszi mondjanak már egy olyan bunyóst, aki hasonló támadó bokszot csinál és nem kap ütéseket...
Másrészt Golo nagyon kevés tényleg komoly ütést szed be, a legtöbb csak súrolja, velük mozog, illetve a cicapacsikat engedi be szándékosan, hogy ütemben maradjon, mint ennek a meccsnek a végén Murray sorozásai esetében.

» deniro2   válasz erre
    2015-02-22 11:56:10

@bees: "De a Sport TV teljesen rendben van. Szerintem Erdélyi Kálmánnál nem lehetne jobbat találni és nem is kell."

Úristen, ne mondd már! A 13.menet tele van zöldséggel, ha bokszpolitikai dolgokról van szó, olyan szinten nincsen képben Erdélyi. A meccseket is lényegében csak azokat látja, amiket ők közvetítenek, ez lesüt a kommentárból...

Itt utoljára Boros Tamás volt az a kommentátor, aki azon a szinten teljesített, amit minden boksznéző megérdemelne...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-02-22 11:46:13

@sundockown: Rendben Kovalev kilőve:)
Én egyedül Froch ellen néztem volna meg,de ugye ez érthető okokból már nem jön össze,Alvarez kissebb,Quillin meg már eddig sem tudott megegyezni.
Nagyon nem egyszerű a helyzete,ugye a promotálása csinált belőle "kis pénz nagy kockázat" kategóriájú bunyóst tehát ő egy Bradley vagy Ward kategóriájú bunyós lesz és marad akit sosem fogad maximálisan a kegyeibe a profi boksz fellegvára.

» Feeder   válasz erre
    2015-02-22 11:44:32

Szerintem azert Golovkinnak nagyobb eselye van, hogy idovel nagy, penzes meccsekhez jusson mint Rigonak mert sokkal latvanyosabban es izgalmasabban bunyozik. Most koltozik amerikaba lehet, hogy mar kacsingat egy masik promocio fele.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 11:43:22

Golonak inkább lejjebb kellene mennie, pl. Alvarezhez. Mondjuk úgyis arrafelé mozdul, ahol érdekesebb/pénzesebb meccs lesz, mert a többség kerüli :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2015-02-22 11:41:02

@Feeder: Kovalev szerintem nem, mert vele nem kell ot evet targyalni, hogy 50-50 vagy 60-40, es nem akar egy ures sulycsoport bajnoka sem lenni.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-22 11:28:57

Hát igazából a súlyába két ember van még akivel megnézném, az pedig Quillin és Alvarez. Mindenki más tuti esélytelen ellene. És igazából ő is úgy jár mint Rigo, hogy hiába a legjobb a súlyába, nem fog találni ellenfelet ott, lejjebb sincs értelme mennie, mert ott sincsennek különösebben nagyobb nevek, ráadásul még szenvedhetne is a fogyasztással, így ha nem lesznek hirtelen nagy nevek középsúlyba, előbb utóbb váltania kell, ha csak nem akar no name emberekkel bokszolni, de feljebb azért van pár.

    2015-02-22 11:25:02

Igen, kritikán aluli amit Szalmáék nyomnak folyton.

» Streky   válasz erre
    2015-02-22 11:20:11

@tomi: Ha feljebb menne amatőr súlyába,ami kb 75kiló körül volt,ott sem biztos hogy ki tudna lépni az árnyékból.Frocli lassan befejezi,Ward inaktív,stb,tehát ott is elég szellős a súly.
Akkor még ott van Golonak a k-2 promotions mint hátráltató erő,amíg ők promotálják sosem lesz p4p top5,mert a klicsekszekció képtelen pénzes meccset összehozni neki.
Nem egyedi eset az övé,van egy sereg vb akik egy helyben topognak a jövőben is majd,hiába a legjobbak.
Kovalev,Rigo,Golo,stb,stb,stb

» Feeder   válasz erre
    2015-02-22 11:16:59

@Flex: En egy SAT 1-es streamrol neztem, nemetul 3 szot ertek ugyhogy nem zavart a hablaty. Magyar kommentatoroknal meg automatikusan kikapcsolom a hangot. De ugy altalaban is szerintem jobb hang nelkul nezni a meccseket. Sokkal jobban oda lehet figyelni a tortenesekre es az embert a kommentatorok velemenye sem befolyasolja.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 11:02:38

@horgaszbela7508: A Digis kommentátorokkal valóban vallatni lehetne. De a Sport TV teljesen rendben van. Szerintem Erdélyi Kálmánnál nem lehetne jobbat találni és nem is kell.

    2015-02-22 10:53:30

@horgaszbela7508: Szerintem Boros Tamásra (Golyora) gondoltal.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 10:39:17

Ki volt ez a hülye kommentátor?
Miket magyarázott össze-vissza?
És hogy a bemutatást is végig pofázta,szörnyű.Kedvenc filmje a trónok lázadása,stb..

    2015-02-22 10:39:11

Jó meccs volt ,szerencsére jó volt a stream is amit fixpont küldött köszönet neki.Ritkán nézek magyar kommentáros közvetítést sajnos, és hát elhangzott egy-két olyan dolog amit nem értettem pl: hogy Pacquiao neve "exotkusiner" meg ilyenek én ezt még nem hallottam.Nem tudom hogy emlékeztek e még egy Boros Zoltán nevű boxszakértőre aki régen a Viasat-os meg RTL KLUB-os meccseken szakértett.Na ő volt az aki szakértelmével,felkészültségével,reális,józan,és nem elfogult nyilatkozataival messze-messze felülmulta az összes kommentátort és ezzel nagyon jól tudta fűszerezni az aktuális összecsapásokat.Miért nem halljuk őt mostanában? Vagy csak én nem látom? Õt kellene szerződtetni a csatornákhoz.

» horgaszbela7508   válasz erre
    2015-02-22 10:25:00

Gena ezuttal is bebizonyitotta a zsenialitását.Figyelemre méltó az eredményessége,teszi ezt kellő megfontolással és nyugalommal.Azt is észrevettem, hogy az erejével nagyon jól sáfárkodik. Alig lehet észrevenni fölösleges mozdulatot nála.Amikor tűzközelbe ér teszi a dolgát.

» Einfug   válasz erre
    2015-02-22 10:21:04

@Arcos Harcos: "..Az általad is említett látványosabb ütésekből elég, ha csak 1 db érkezik komolyabb ütőerejű bunyóstól, és kaput.."

Ezzel egyetertek. Ilyen szempontbol Lemieux ellen neznem meg Golot, mert szerintem neki megvan ehhez a kello utoereje. Pontozassal nem tudna hozni a meccset a kanadai es ha nem utne ki Golot akkor szerintem nem is birna vegig, de ha o nem tudna leutni egy jo kontrabol akkor nem tudom ki.

Masreszt viszont azert Rubio sem kis uto es parszor be is talalt rendesen Golonak de nem lattam hogy komolyan hatott volna ra. Ugyhogy eleg kemeny feju a kazah.

De a lenyeg amit az elozo hozzaszolasombol ki akartam hozni az az, hogy Golo egyaltalan nem olyan pontatlan mint azt itt nehanyan allitjak. Ha nem lenne akkora utoereje ezt a meccset akkor is tukorsiman nyeri pontozassal mert tobb mint a duplajat kiosztotta annak amit Murraytol kapott.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 10:07:42

Egyfelől impresszìv Golovkin ütőereje és minden egyéb fizikai adottsàga, tàmadàsbòl is ötös. Félelmetes, hogy Murrayt is leküldte.

Viszont én is egyetértek azzal a sok kritikus véleménnyel, hogy ez addig fog működni, amìg nem jön egy olyan bunyòs, aki nincs megilletődve az ütőerejétől ésvagy rendelkezik egy hasonlò rombolò erővel. A jelenlegi középsúlyban ilyen nincs, és szerintem éppen emiatt Golo tovàbbra is került bunyòs lesz.

Murray pedig bizonyìtotta, hogy kőkemény. Szerintem bàrmelyik középsùlyù bajnok ellen megàllnà a helyét. Ha még ütőereje is lenne, a súlycsoport egy dominàns alakja lehetne, de ezen sajnos nem fog tudni javìtani. Minden esetre ez j9 mérkőzés volt.

» sziporka   válasz erre
    2015-02-22 09:55:29

@Arcos Harcos: Akiket felsoroltál egyedül Wardnak adnék annyit,hogy megverheti meg Frochnak esetleg a többit kivégezné szerintem.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-02-22 09:51:56

@tomi: Ne felejtsd hogy feljebb lassabbak egy kicsit a bunyósok és nagyobbat is ütnek. Ez vélhetően sokat szelidítene Golovkin stílusán és kész is a megfontolt terminátor üzemmód :-)


Egyetértek hogy Golovkin halványabbnak tűnt Murray ellen, de ahhoz képest hogy milyen taktikus defenzív bokszra rendezkedett be az angol még mindig elégedett vagyok a meccsképpel. Megnézem a meccset használható minőségben (és tisztán) mielőtt a kelleténél jobban lehordom GGGt.

» faceload   válasz erre
    2015-02-22 09:51:21

@sutyesz: Murray attól még naturális félnehézsúlyú kb. és az állra tisztán bevitt ütésén csak csóválta a fejét Golo. Símán lehetett trehány a védekezése egyszerűen belefért mert bírja is nemcsak nagyot üt.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-02-22 09:47:56

@Slajos: "bevesz o is latvanyosabb uteseket de aranyaiban nem igazan kimagasloan"

Boxról beszélünk. A ringben már nem sokat ér a statisztika és az arányok. Az általad is említett látványosabb ütésekből elég, ha csak 1 db érkezik komolyabb ütőerejű bunyóstól, és kaput. Meggyőzően verte Murrayt, és bizonyította végleg, h az A ligában játszik, de, ahogy megfigyelhető, az egyre szinvonalasabb ellenfelek ellen egyre több és elég komoly ütéseket beszed Golo, nekem először Stevens ellen szúrt szemet, h bizony őt is aprítják néha rendesen, míg most Murray ellen tovább árnyalódott a kép. Sztem ahhoz, h GGG szupersztárrá nője ki magát, a védekezésén még kell csiszolni, mert egy Canelo, Cotto, Martinez, Froch, Ward már komolyabban ki tudná használni a megingásait, és ellenük becsúszhat akár egy-egy zakó is, ami változtatna azért Golo legyőzhetetlenségi mítoszán.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2015-02-22 09:45:07

Nem leszek népszerű a véleményemmel, de Golovkin nem nagyon lehet Top 5 P4p bunyós, ehhez a jelenlegi középsúly gyenge és ilyen védekezéssel amit bemutat feljebb azért komolyabb gondjai lennének. Ez tipikusan olyan meccs volt ahol két képzett bokszoló találkozott, Murray is dokszor talált (nekem kicsit furcsa az ütésstat)ráadásul kombokkal, amit Golovkin köszönt szépen majd ráborított olyan hangsúlyos ütéseket, amik 2x olyan erősek voltak, mint a beszedettek. Egyszóval ezen a szinten ütőerő nélkül azért nem könnyű az élet.

    2015-02-22 09:38:54

@Einfug: köszönöm!

ha lenne jobb minőségben azt nagyon megköszönném!

» kobor lovag   válasz erre
    2015-02-22 09:26:16

A HBO-s utes-stat szerint Golovkin 816 utest inditott es 292 utese talalt (36%-os talalati arany), Murray 469 utest inditott es 131 utese talalt (28%-os talalati arany).

Csak osszehasonlitaskeppen: Martinez 134 talalatot vitt be Murraynak a 12 menetuk alatt, 591 inditott utesbol ami 23%-os talalati arany. Murray pedig 160 talalatot ert el 548 inditott utesbol 29% talalati arannyal.

Ez alapjan nem mondanam, hogy Golovkin olyan nagyon pontatlan lett volna. Szerintem ez azert tunik ugy sokaknak mert magas utesszammal dolgozik es allandoan nyomul az ellenfelre. Ilyen stilusnal persze hogy bevesz o is latvanyosabb uteseket de aranyaiban nem igazan kimagasloan.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 09:17:12

https://www.youtube.com/watch?...

» Einfug   válasz erre
    2015-02-22 08:56:36

@kinai: "..győzött,de nagyon egysíkúan bokszolt.Sokszor ütötte a levegőt és sok pofont is kapott.Az eddigi bunyója alapján a tegnapi teljesítménye nekem nem tetszett.."

Nem ertem. Az eddigi bunyoja alapjan eppen hogy erre kellett szamitani mert o mindig ezt a bunyot csinalja. Szinte mindegyik Golovkin meccs utan jo par ilyen hozzaszolast olvasni, hogy most rosszabbul bokszolt mint elotte pedig szerintem o az elotte valo meccsein is igy oklozott. Abban egyetertek, hogy beszed eleg kemeny uteseket es van hogy neha szinte mindha elfeledkezne a vedekezesrol de hogy egysikuan bunyozna azzal nem ertek egyet.

"..Korai volt a bírói közbelépés.."
Nem mondanam. Murray nem ment le ez igaz de latszott rajta, hogy mar nincs sok neki hatra. Vagy ki lett volna utve vagy komoly karosodast is szenvedhetett volna es akkor a birot szedtek volna elo, hogy miert nem allitotta le a meccset. Jo volt az a leallitas.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 08:55:42

fel tudja vki tenni a meccset, sajna törölték:(

» kobor lovag   válasz erre
    2015-02-22 08:45:14

GGG-nek az volt a szerencséje hogy Murray nem egy nagy ütő máskülönben ő is megjárta volna a padlót mert nem egyszer szépen betalált Golovkin állára Murray.

» sutyesz   válasz erre
    2015-02-22 08:32:33

Golovkin fejben nagyon erős és jogosan győzött,de nagyon egysíkúan bokszolt.Sokszor ütötte a levegőt és sok pofont is kapott.Az eddigi bunyója alapján a tegnapi teljesítménye nekem nem tetszett.
Az angol nagyon jó kis boxoló,de a harmadik fogása után legalább egyszer illett volna meginteni.Golovkin többször is alig bírt kiszabadulni a fogásból a bíró meg csak nézte.Bár a 11.-be nagyot kapott de nem volt megfogva.Lehet,hogy ebből is kijött volna.Korai volt a bírói közbelépés.

    2015-02-22 08:02:02

@fixpont: Az egy dolog, hogy mikent nez ki kivulrol egy leutes az meg egy masik hogy milyen a hatasa az azt megszenvedo bunyosra. Golovkin ellen azer nem veletlenul potyognak az ellenfelek. Murray ha jol tudom meg padlon sem volt pro karrierje soran es ha o lement a negyedikben akkor azok eleg komoly utesek lehettek.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 01:54:33

@Slajos: Pedig a leutesek pont nem tuntek olyan komolynak szamomra, pl. a testutesbol eppen lepett hatrafala, igy nezett ki, alig erte el, es megis..., en ott meg ossze azt erteztem, hogy tovabb megy es Muraay nincs igazan rosszul. Pl. egyik leutes sem olyan volt amiben komolyan megszedult volna, ahogy felallt mar latszott, hogy kesz folytatni. A vegen is, inkabb mar elfogyott az ereje, annak a szamlajara irom es felorolte GGG, semmint hogy meg tudnam mondani, hogy 1-2 latvanyos utes "teritette" le.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-22 01:47:27

@Bruneor: Dolgozott o testre csak hat Murray azer igyekezet vedekezni meg birta is (mar ameddig). A 4. menetes leutesek utan nem sokan folytattak volna szerintem.

» Slajos   válasz erre
    2015-02-22 01:40:19

Ha a leutesek utan tobbet dolgozik testre hamarabb vege, de zsenialis igy is GGG.

» Bruneor   válasz erre
    2015-02-22 01:36:10

Egy kevesbe jol vedekezo bunyos nem huzta volna eddig.

» fixpont   válasz erre
    2015-02-22 01:24:00
Ugrás az oldal tetejére