×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az elmúlt évektõl eltérõen ezúttal szerencsére 2015-01-14 12:04:06 https://www.profiboksz.hu/2015/01/14/mayweather-vs-pacquiao-mar-csak-floyd-alairasa-hianyzik/

Mayweather vs. Pacquiao: már csak Floyd aláírása hiányzik

Az elmúlt évektõl eltérõen ezúttal szerencsére nem negatív, hanem pozitív fejleményekkel tudunk beszámolni a Floyd Mayweather vs. Manny Pacquiao szupermeccs tárgyalási folyamatát illetõen. A Top Rank vezér Bob Arum közlése szerint ugyanis mind õk, mind Floyd Mayweather képviselõi megegyeztek az összes feltételt illetõen, sõt, Pacquiao már állítólag alá is írta a papírokat. Az egyetlen dolog, ami a meccs véglegesítéséhez hiányzik - talán nem annyira meglepõ módon - Floyd Mayweather aláírása. Remélhetõleg hamarosan a veretlen amerikai sztár is ellátja kézjegyével a szerzõdést és május 2-án valóban sor kerül a gyakorlatilag 2009 óta húzódó szupermeccsre.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@ogreface: "Egyébként is, ennek a mérkőzésnek bármi lesz is a végeredménye, a másik tábor úgy is azt fogja hangoztatni, hogy ha a csúcson találkoztak volna, akkor teljesen más lett volna a végeredmény"

Ha a csucson talalkoznak akkor meg az eredmenytol fuggoen az lett volna, hogy Pac doppingolt/le volt gyengulve a veradastol.

» szabinar   válasz erre
    2015-01-16 17:25:05

@superman: Nem. Ogreface leírta, hogy utólag mindkét tábor mit fog mondani, erre Roy azt hogy a Mayweather tábor ezzel nem érvelhet, mert egyértelmű hogy Pacquiao jobban meg van kopva.
Írtam is, hogy alapvetően egyetértek, sztem is jobban meg van kopva Pacquiao, sztem is jobbak ma Mayweather esélyei mint régen!
Ez mind igaz, csak egy két dologgal kiegészítettem, amivel ráadásul egyet is értettél, ezért nem értettem főleg most mitől lenne ez ferdítés.

Az hogy Mayweather van az évek számát tekintve abban a korban, amikor tényleg jellemző hogy egy egy bunyós formája látványosan hanyatlásnak szokott indulni, ez tény. Ettől még lehet hogy May vagy bárki 40 évesen is közel olyan jól nyomja majd mint fiatalabb korában, de a tapasztalat alapján, 37-38-39 éves kor körül a legtöbb bunyós látványosan kopni kezd.

A másik, hogy sztem Pacquiao veszélyesebb KO-ra és emiatt Mayweather ha kihagy abból sztem hamarabb van baj mint ha Pacquia, azt is így gondolom. Ez nem előre kifogás!
Azért az utolsó meccsein Maidana sztem sok olyan ütést eladott neki, amit sztem korábban nem szedett volna be.

Szóval, nem gondolom, hogy Mayweather jelenleg hátrányban van attól, hogy eltelt pár év, de ennek ellenére benne van a pakliban, hogy rajta bosszulja meg magát jobban az idő mint Pacquiaon.
De ha egyet értettél azzal amit először írtam, miért magyarázom ezt neked? :)

Az a baj, hogy ha én bármit írnék, ami Pacquiao ellen szól, akkor támadható, mert Mayweather drukker vagyok. Ha meg olyat írok, ami Mayweather ellen szól, akkor előre keresem a kifogásokat. Sztem csak elemeztem, és van amiben Mayqweather van előnyben de van olyan is amiben sztem Pacquiao.

Egy másik példa: Annak idején Marquezt simán verte May. Ha ma lenne ilyen meccs, elmondhatjuk, hogy sztem May kopott kevesebbet. Marquez kifelé megy, megöregedett. Ennek ellenére, sztem ma azzal, hogy May is kopott már, és be be nézett ütéseket Maidana ellen is, nem biztos hogy még simább meccs lenne.

    2015-01-16 11:52:44

ha nem irja alá szerintem beszart !!!!

» mejenekkk   válasz erre
    2015-01-16 11:49:08

@zappa: egy kicsit úgy hat, mintha már előre gyártanád a kifogásokat egy esetleges May-vereségre - az azt megelőző hozzászólások tükrében - főleg Roy-é - amikor arról volt szó, hogy melyik tábor magyarázhatja inkább majd a vereséget a kopással. Úgy látom,te azt bizonygatod, hogy mért nem Mayweather van előnyben jelenlegi formájukban.

» superman   válasz erre
    2015-01-16 11:29:56

Szerintem szoros meccs lesz, ahol a számszerűleg kevés de tiszta találatot Floyd jegyzi, még a sok de kevésbé tiszta ütést Pacquaio oldalán lesz, és pontosan ezért lesz egy visszavágó is.

» mikike1   válasz erre
    2015-01-16 10:09:35

@superman: Ne hülyéskedj már! Most ebben mi volt a ferdítés? Sztem tök világosan leírtam amit gondolok.

Értem amit írtál, hogy Mayweather nagyobb eséllyel kerül olyan szituba majd, hogy jó ütéseit beviheti Pacquiaonak. Sztem is így van! De pont ezt írtam lentebb is.
Ezzel együtt is, sztem ha viszont (még ha kevesebbszer is) de Pacquiaonak sikerül keményen betalálgatnia, sztem abból mégis nagyobb eséllyel lehet baj.

Sztem is legvalószínűbb forgatókönyv egy May pontozásos győzelem, de ha KO-lesz, akkor inkább Pacquiaot tudom elképzelni hogy nyer! És ezért mondtam azt, hogy az hogy idővel Mayweather talán kevésbé kopott, de ez abban nyilvánul meg, hogy több ütést szed be, az neki sztem jelentősen rontja az esélyeit Pac ellen.

De most ebben mi a fene a ferdítés?
Meg minek ferdítenék olyat hogy Pacquiaot gondolom KO veszélyesebbnek Mayweather drukkerkén??? Tényleg nem értem.

    2015-01-16 06:21:33

@Jersey Joe: kb az mint a bokszolók felének, csak Maynél kicsit jobban fel van fújva. Alvareznek kb már 4 éve megműtötték párszor és folyamatosan kezelik,csak az levan szarva:)

» czir88   válasz erre
    2015-01-16 06:12:54

@superman: Mi van May kezével?

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-01-15 23:59:53

Én Pac tko-ra számítok. Nem hiszem, h Mayt el lehet kapni egy ko-erejű hatalmas lökettel, ahhoz ő túl óvatos és túl jól védi magát. Pac tuti túl fogja pörögni, sztem elviszi az első néhány menetet, miután May megpróbál támadásban is mutatni valamit, így törvényszerűen ő is több tiszta találatot szed majd be, és a vége felé lebontja majd őt Pac, aztán az utsó menetek vmelyikére már nem fog kijönni az amcsi. Addig lehet, h Pac is kap legalább annyi ütést, de mivel ő (sztem) jobban bírja a gyűrődést + az ő ütései jobban rombolnak, úgy vélem May fog leamortizálódni a végére.

Az is lehet, h Roach kifundál vmi zseniális taktikát a nagy meccsre és Pac simán nyer majd, v éppen Ariza kreál May-ből egy terminátort, és ő szedi szét Pacmant.

Viszont én is amondó vok, h egy szoros és nehéz meccsen nyer valamelyik, sztem Pac lesz az.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2015-01-15 23:44:39

@zappa: OFF: bocs, inkább ferdítés, mint mellébeszélés, megkövetlek ezért a helytelen kifejezésért :)
ON: Egyébként Mayweather pont abban volt mindig is nagyon jó,hogy kihasználja az ellenfél hibáit. Ha az előre mozduló ellenfél támadásába jól ütemben és pontosan belevernek,akkor nem kell nagy ütőerő a ko-hoz, hogy Pacquiao-val ezt meg lehet csinálni, azt már Marquez is bemutatta. Persze itt ez nem valószínű, mert Pacquiao azóta óvatosabb, Mayweather meg már rég nem törekszik ko-ra, gondolom a kezét is félti.

» superman   válasz erre
    2015-01-15 23:22:14

@GSE: Így van, egyetértek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-01-15 22:49:23

@sundockown: :D

» Bruneor   válasz erre
    2015-01-15 22:14:17

@sundockown: Ökör! :D

    2015-01-15 21:25:49

Na a pletykák szerint, Mayweather is beleegyezett mindenbe. Nagyon úgy fest mégis csak lesz May-Pac.

» czir88   válasz erre
    2015-01-15 21:11:40

Mondtam, hogy May nem tud irni! Miatta marad el a meccs!

» sundockown   válasz erre
    2015-01-15 21:07:19

@superman: Most komolyan mi ebben a mellébeszélés?
Ezt nem is értem. Minek beszélnék mellé???

Max nem egyezik a véleményünk. Sztem is a Layman féle eredmény a legvalószínűbb, és én is úgy gondolom, hogy May nagyobb eséllyel tudja majd az ütéseit bevinni Pacquiaonak, de sztem Pacquiao támadásaiból ha May hibázik, még is nagyobb eséllyel jöhetne össze KO.
May ütőereje már jó ideje nem nagyon hoz KO-t. Sztem még ha csak mondjuk May 5 jó ütésére csak 1 jó Pacquiao ütés van, akkor is esélyesebb pac KO-t.

Ez nem mellébeszélés, ez a véleményem.

    2015-01-15 19:56:49

@superman: Mayweatherben nagyobb potenciált látsz kiütés terén? Az oké hogy May az esélyesebb, de az hogy még a K.O.ra is az elég furán hangzik, főleg May ütőerejével, és a sérült kezével.

» deontayboxing   válasz erre
    2015-01-15 19:48:41

@Layman: ""Sztem arra nagyobb az esély, hogy ha May hibázik és Pacquiao elkapja, akkor kiüti, mint fordítva." "
Ja, csak ez is egy tipikusnak mondható zappa-féle mellébeszélés, mivel arra valóban nagyobb az esély, hogy ha Pacquiao elkapja May-t, akkor kiüti, csakhogy arra jóval nagyobb az esély, hogy May kapja el Pacquiao-t (ahogy azt Marquez már prezentálta). Szóval jelenleg már a ko-ra sem Pacquiao-t tartom esélyesebbnek (bár ko-ra összességében elég kicsi az esély), főként a várható meccskép tükrében, ami, mint te is írtad, Mayweather fölényt valószínűsít és ha így lesz, akkor könnyen előfordulhat, hogy idővel Pacquiao erőltetni kezdi a támadást,ami tudjuk hova vezethet...

» superman   válasz erre
    2015-01-15 19:31:53

Ha összejön, szerintem sima Pac győzelem lesz......

    2015-01-15 19:01:26

@Layman: Floyd még földön sem volt pályafutása alatt ha jól emlékszek... azért a kiütés elég merész feltételezés. csak jöjjön végre össze :)

» kuncsorszky   válasz erre
    2015-01-15 18:50:50

@zappa: "Sztem arra nagyobb az esély, hogy ha May hibázik és Pacquiao elkapja, akkor kiüti, mint fordítva."

A kijelentés önmagában igaz, de Pac bunyójában már nem nagyon van benne a KO. Szerintem a legnagyobb esély egy 12 menetes meccsre van, amiből Floyd 8-9 menetet simán elvisz. Ma már én Pac szurkolóként sem érzem kétesélyesnek ezt a meccset.

» Layman   válasz erre
    2015-01-15 18:39:15

@GSE: Így van. Kevesebb indított ütés, meg eleve sztem színesebb eszköztár.
Viszont az hogy reflexeiben kopok az szemmel látható azért. És Pacquiao ennek lehet jelentősége.

    2015-01-15 18:28:41

"Másrészt sztem Mayweathernél azért nem érezzük annyira az éveket, mert ügyesebben használja ki azt, ami maradt neki." amit ő bokszol, az sokkal inkább kompatibilis az életkorával/életkorukkal, mint az, amit pacquiao bokszol.

    2015-01-15 16:04:04

@zappa: pont a hozzászólásod első felét akartam írni RJJ kommentjére reagálva, csak aztán mégsem írtam le, mert nagyon valószínűtlennek tűnik a Pacquiao ko, hiszen évek óta nem ütött ki senkit és az esélye erre egyre csökken, Mayweather meg mégiscsak a legjobb defenzív bunyós, de tőled sokkal hitelesebbek ezek a kifogások :)

» superman   válasz erre
    2015-01-15 15:31:30

@Roy Jones Jr.: Alapvetően egyetértek, viszont annyiban árnyaltabb a kép, hogy sztem May kevésbé hibázhat. Sztem arra nagyobb az esély, hogy ha May hibázik és Pacquiao elkapja, akkor kiüti, mint fordítva.

Vagyis lehet hogy May jobban egyben van, de nála sztem komolyabb következményekkel jár ha nem úgy működnek a reflexei mint régen.
Arra gondolok, hogy pl. simán benne van a pakliban, hogy May amúgy fölényben lesz (jobban akár mint régen lett volna, mert Pacquiao is gyengébb), de Pacquiao mégis sikeresen elkapja (mivel May is kopott, és több ütést szed be mint rég) és ebből még ha Pacquiao kopott is esetleg többet simán kijöhet May rosszul.

Másrészt sztem Mayweathernél azért nem érezzük annyira az éveket, mert ügyesebben használja ki azt, ami maradt neki.

Ezen kívül, ő van abban a korban, amikor azért a bokszolók nagy %-ánál elindul egy gyorsabb hanyatlás.
Ez a 37-38-39 év valahogy elég jellemző.

    2015-01-15 15:06:32

@Roy Jones Jr.: Az, hogy kinek lehet ez a "mentsége", az valójában mellékes, attól még ugyanúgy vitatni fogja a vesztes oldal.

» ogreface   válasz erre
    2015-01-15 14:57:49

@Jersey Joe: "Még most is a legnagyobb sportértékkel bíró összecsapás lesz a boksz világában."

Én nem így gondolom, ennek a mérkőzésnek sokkal hamarabb kellett volna létrejönnie, hogy valóban akkora értéket képviseljen.

» ogreface   válasz erre
    2015-01-15 14:55:36

@ogreface: "Egyébként is, ennek a mérkőzésnek bármi lesz is a végeredménye, a másik tábor úgy is azt fogja hangoztatni, hogy ha a csúcson találkoztak volna, akkor teljesen más lett volna a végeredmény. "


Jobb később, mint soha.
Még most is a legnagyobb sportértékkel bíró összecsapás lesz a boksz világában.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-01-15 14:38:04

@Roy Jones Jr.: Szerintem nem feltételenül (csak) a "kopás" miatt szednek be több ütést, vagy kapnak ki ezek a bokszolók, hanem amiatt is, mert mindenki rájuk készül, életük meccsét vívják ellenük, ráadásul a stílusuk és a velük kapcsolatos tapasztalatok is ismertebbekké válnak.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-01-15 14:36:14

@ogreface: Ez csak a Pac-oldalnak lehet "mentsége", a Mayweather-fanok számára nem nagyon. Szerintem mindenki számára egyértelmű, hogy Floyd még mindig sokkal közelebb áll a top formájához, mint Pacquiao. Hogy mi lett volna 2010 májusában, azt senki sem tudja már megmondani, de Floyd még Alvarez ellen is nagyon komolyat bokszolt. Pac-nak meg nincs már kiugró győzelme, Marquez még merevre is ütötte. Ilyen dolgok Pac csúcsformájánál elképzelhetetlennek tűntek volna...
Floyd is kopott már és több ütést szed be, mint szükséges lenne, de még így is megoldhatatlan feladat volt eddig mindenkinek...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-01-15 13:45:28

@ogreface: "Egyébként is, ennek a mérkőzésnek bármi lesz is a végeredménye, a másik tábor úgy is azt fogja hangoztatni, hogy ha a csúcson találkoztak volna, akkor teljesen más lett volna a végeredmény."
Ez igy van,de nem alaptalanul.szerintem Pacman sokkal veszélyesebb volt akkoriban,most már nincs jelen a bunyójában az a vadság ami régen jellemző volt rá.személy szerint most is adok neki 50 %-ot ha összejön a meccs,viszont az,hogy létrejön csak 10 % szerintem...

    2015-01-15 12:25:43

@ogreface: "Egyébként is, ennek a mérkőzésnek bármi lesz is a végeredménye, a másik tábor úgy is azt fogja hangoztatni, hogy ha a csúcson találkoztak volna, akkor teljesen más lett volna a végeredmény"

Pontosan ezt gondolom én is:)

» VMVKWA   válasz erre
    2015-01-15 11:24:39

@belizar: Meglátjuk, hogy mi lesz az aznapi felhozatal! :)
Pláne akkor, ha csak stream lesz róla, mert akkora érdeklődés lesz rá, hogy vagy diafilmként tudja az ember nézni, vagy két paca cikázik egy szivárvány színű folyóban. Ilyenkor inkább kialszom magam, felébredés után gyorsan megnézem, hogy hol van a legjobb minőségű torrent a meccsről, vagy az egész gáláról, amíg azt letöltöm, addig szépen megebédelek, utána pedig pár hideg sörrel a felfegyverkezve kényelmesen és jó minőségben megnézem, de biztos, hogy nem fogok hajnalig fent maradni miatta.
Pár évvel ezelőtt még más lett volna a helyzet...
Én megértem azokat is, akik véreres szemmel várják a meccset egy PacMan-es pólóban vagy egy May zászlóval a kezükben, jó szórakozást kívánok nekik!
Egyébként is, ennek a mérkőzésnek bármi lesz is a végeredménye, a másik tábor úgy is azt fogja hangoztatni, hogy ha a csúcson találkoztak volna, akkor teljesen más lett volna a végeredmény.

» ogreface   válasz erre
    2015-01-15 10:35:29

@belizar: Ganxsta vs Rékasi 2

    2015-01-14 22:49:39

@gigaboly: Azt szeretnéd ezzel mondani, hogy Pac csúcskorszaka (akkor Ariza-val dolgoztak), a doppingnak köszönhető? :)

» Shaham   válasz erre
    2015-01-14 19:40:08

@gigaboly: Miért furcsa?

    2015-01-14 19:32:59

@zappa: Minden esetre elég furcsa hogy Ariza kell neki , mégis erre milyen magyarázat van ? Koktélokat más nem tud csinálni ?

» gigaboly   válasz erre
    2015-01-14 19:31:56

@antonio: "Azért érdekes hogy mióta Mayweather jóba van Arizával és együtt dolgoznak,azóta már nem ragaszkodik az olimpiai szintű tesztekhez!"

Hol olvastál olyat hogy nem ragaszkodik?

    2015-01-14 19:05:34

Tényleg lehet rájuk fogadni :). Én simán megfogadom Pac-et, több mint 3as szorzó azért annyit nem öregedett:D de félő hogy ez az esemény törölve lesz!:S:)

» czir88   válasz erre
    2015-01-14 19:04:49

Számomra ez a jelenlegi top meccs, aztán Kova vs Stevenson.

    2015-01-14 17:56:17

A bwin-en már lehet rá fogadni :) ők optimisták!

» kovban   válasz erre
    2015-01-14 17:44:37

Megnézem ha létrejön de már engem sem hoz lázba.
Inkább néznék Lomachenko-Walterst.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-01-14 16:58:54

Ha szakmailag nem is érne annyit, mint 5 éve, ez lenne a korszak top párosítása. Olyan nekünk, mint az Ali-Foreman lehetett.

» AirBundy   válasz erre
    2015-01-14 15:53:15

Lennox-Vitya 2!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2015-01-14 14:39:37

@belizar: Vasas - Nagykanizsai Olajbányász

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-01-14 14:36:39

@belizar: Klitschko - Ibragimov visszavágó.

» Streky   válasz erre
    2015-01-14 14:36:11

@belizar: Klitschko - Fury :D

» sziporka   válasz erre
    2015-01-14 14:33:14

@ogreface: Lenne olyan meccs, amit inkább néznél ha ezzel a meccsel egy időben lenne?

» belizar   válasz erre
    2015-01-14 14:23:59

@fixpont: Pénzért.

» Antuofermo   válasz erre
    2015-01-14 14:14:58

@belizar: "Ehhez a meccshez képest minden más meccs "futottak még"

Lett volna mondjuk úgy öt évvel ezelőtt...

» ogreface   válasz erre
    2015-01-14 13:35:17

"már csak Floyd aláírása hiányzik"

Akkor az a rubrika üresen fog marad...

» ogreface   válasz erre
    2015-01-14 13:31:45

@All_in: Ehhez a meccshez képest minden más meccs "futottak még". Még a mexikóiak is inkább ezt néznék, ha Canelo meccsével egy időben lenne.

» belizar   válasz erre
    2015-01-14 13:31:18

Nem lehet már itt tudni mivan...én azt olvastam, hogy aláírtak mindketten, csak az HBO és a Showtime egyezkedik még...

» Justin   válasz erre
    2015-01-14 13:29:47

@antonio: Azert nem logikus amit irsz, mert ha Pac tudja, hogy doppingolt regen Arizaval (marpedig nyilvan tudja), es most tudja, hogy talan May is tolja Arizaval, miert vallalta a meccset?

» fixpont   válasz erre
    2015-01-14 13:06:56

Majdnem biztos vagyok benne, hogy majd Floyd valamit kitalál és nem lesz meccs!

    2015-01-14 13:03:47

Azért ma már nem így festenek a fiúk! :)

» Toth Lajos   válasz erre
    2015-01-14 12:54:05

Azért érdekes hogy mióta Mayweather jóba van Arizával és együtt dolgoznak,azóta már nem ragaszkodik az olimpiai szintű tesztekhez! Pedig addig az volt a vesszőparipája.

» antonio   válasz erre
    2015-01-14 12:50:04

Még a végen örülhetünk?!

Vajon Oscar - Canelo miként fogadja a hírt, ha "valós" lesz?

» All_in   válasz erre
    2015-01-14 12:33:57

CSak nehogy kitalalja Floyd hogy Kozepsulyban hajlando csak ringbe lepni...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-01-14 12:26:21
Ugrás az oldal tetejére