×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A vártnál jóval nehezebben, csupán pontozással tudta legyőzni 2014-12-21 10:11:49 https://www.profiboksz.hu/2014/12/21/kiszenvedte-a-gyozelmet-andy-ruiz-jr/

Kiszenvedte a győzelmet Andy Ruiz jr.

A vártnál jóval nehezebben, csupán pontozással tudta legyőzni a korábbi világbajnok Siarhei Liakhovichot a nehézsúly egyik reménységének tartott Andy Ruiz jr. A WBO Interkontinentális bajnoki címéért rendezett találkozón a – most is – jelentős túlsúllyal érkező Ruiz remekül elkapta a fonalat és az első két menetben többször is komolyan megrendítette riválisát, ám nem sikerült idő előtt lezárnia a mérkőzést. A villámstart után a tempó jelentősen visszaesett és dulakodós, a közönség számára nem túl izgalmas mérkőzés alakult ki. A meccs végéhez közeledve Ruiz egyre jobban elfáradt és nem tudott már kárt tenni Liakhovichban. A 10 menet leteltével Ruiz egyhangú pontozással győzött ( 98-92, 96-94, 99-91 ), de a mutatott formája alapján ez a győzelem inkább visszaesésnek, mintsem élőrélepésnek tekinthető.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Én azon csodálkozom, hogy Ruiz 10 menetet végigbírt és nem rogyott már felénél össze. Ha így fogja folytatni, akkor max egy új Butterbean lesz belőle...

» ogreface   válasz erre
    2014-12-22 15:00:45

nekem ez akkor most csalódás, és előrevetíti egy elvesztegetett lehetőség képét

    2014-12-22 09:53:08

Elkanyarodott nagyon a téma úgy látom ! :D
Én érdemben annyit szólnék hozzá , hogy Ruizon hatalmas a túlsúly így szerintem alapvető hogy ha nem tud relative gyorsan nyerni akkor az fordul elő mint itt a meccs végén . Ha nem adja le a súlyát akkor nem is tudja átlépni a határait , viszont 1 meccs miatt túlságosan le is lett húzva ..
Adja le a kilóit , legyen kicsit több alázata a sport iránt mert amúgy ügyes srác , nem mondanám világbajnok anyagnak viszont ha rendbe szedné magát meg tudná a mezőny nagy részének a dolgát nehezíteni de nagyon !

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2014-12-21 23:32:48

@Wade03: Értem-értem, nem akartalak megsérteni, bocs, ha esetleg túl offenzív voltam, most már tiszta, hogy pontosan mit szeretnél mondani.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-21 20:59:58

@Dorian: Nem is mondtam hogy rablás lett volna, ahogyan azt sem hogy ne lettek volna fölényes győzelmek. Még a Bute elleni Frochra is azt mondtam hogy hazai pályán okozhatott volna MEGLEPETÉSt Wardnak. Ha mindez így neked nevetséges akkor asszem te vagy túlságosan elfogult.
A hazai pálya bokszban általában tényleg nem sokat számít de ha láttad a Froch vs Bute meccset(és nem youtube 240p-ben) akkor tudhatod, hogy azon pont olyan durva hangulat volt mint a legjobb foci meccseken. Márpedig egy ilyen hangulat Frochot nagyon felspannolja, a pár ezres unatkozó szalonközönséghez szokott Wardnak meg teljesen új közeg lett volna ami lehet hogy negatívan hatna a teljesítményére. De az egész gondolatnak csak annyi a lényege hogy érdekes lett volna ilyen helyzetben bokszolni látni Wardot. A meglepetés azt jelenti hogy ebben a felállásban sztem lett volna Frochnak kb 30% esélye, szemben az alap 20%-kal szemben.

» Wade03   válasz erre
    2014-12-21 20:18:19

@bpjotruska: Valamiért olyan az egész ember, mintha nagyon gonosz lenne, most nem mondom, hogy az, nem akarom ezzel felcímkézni szegényt, nem is ismerem, csak azt mondom, hogy olyan, mint ha... :D

» Dorian   válasz erre
    2014-12-21 19:57:17

@Dorian: A félrepontozásokat/korai leállításokat most persze ebbe nem értem bele, kizárólag a meccs képéről és a mutatott formáról beszélek.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-21 19:55:37

@Dorian: Jah, az Arreola elleni masodik meccs utolso sajtotajekoztaton mikor kicsit kikelt magabol, tenyleg eleg ijeszto volt. Az a duma, hogy ki tudtalak volna csapni az elso meccsen, es most ki is foglak, elsore olyan szokasos szovegelesnek tunt... aztan kiderult hogy megsem. eleg ijeszto volt a meccsen is Stiverne, nem csak a szaja jart :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-21 19:54:54

@Wade03: Sokan felróják Wardnak, hogy "hazai pályán" boxol csak, de ez számomra ugyanolyan nevetséges, mint azzal dobálózni, hogy egyszer még kb 10 éve leütötte Darnell Boone. Nem kell a kákánis csomót keresni. Ward egyik győzelme sem volt rablás, nem azért nyerte meg őket, mert, hogy hazai pályán volt. Fölényesen verte minden top ellenfelét és ez hasonlóképp zajlott volna, ha más a helyszín. Froch semelyik verziójának nem lett volna ellene több esélye és azt is kétségbe vonom, hogy a Bute elleni Froch jobb lett volna annál, amelyik a super 6-ben bunyózott, szerintem szimplán Bute volt túlértékelve eléggé. Meg ennyi erővel akkor a super 6 után Ward is fejlődhetett még, főleg, hogy fiatalabb is, mint Carl.
Boxban meg szerintem közel sem számít annyira a hazai pálya, mint teszem azt a fociban néha, de szerintem ezzel a véleményemmel nem vagyok egyedül.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-21 19:54:42

@Shaham: Stiverne-nek azert eleg jo feje van. it kepesnek tartom arra, hogy ha akar le is uti Wilder, felall es folytatja. forditva meg nem igazan tudom elkepzelni, hogy egy olyan bomba utan, amitol Arreola-nak kocsonyava valtak a labai, Wilder ki tudna tisztulni. De talalni valoban tobb eselye van Wilder-nek.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-21 19:52:59

@bpjotruska: "ha egyszer betalal"

Szerintem ez odavissza igaz. Csak mivel Stiverne kissé nehézlábú, valószínűbbnek látom, hogy Wilder fog érvényesülni.

» Shaham   válasz erre
    2014-12-21 19:50:48

OFF!:
"Ne szórakozzunk már, arról az emberről beszélünk, aki egy sérült kézzel boxolt végig Froch ellen, de, ha jól emlékszem minden menetet megnyert és úgy általában kitakarította az egész nagyközépsúlyt."

Ugyanez az ember minden super6-es meccsét hazai pályán bokszolta le, és a döntőt az ő nevetséges sérülése miatt halasztották el, ezzel felborítva Froch edzőtáborát. Utóbbit nézve csak ne hivatkozzon Ward semmilyen sérült kézre.
Amúgy nyilván nem ezeken múlt, mindig ő lenne az esélyes Froch ellen, bármilyen felállásban, de azért a "minden menetet nyert" az kicsit túlzás és sztem ha mondjuk a Bute elleni Froch ellen bunyózik Nottinghamben akkor érheti meglepetés Wardot is. Sajnos számára ennyire ellenséges és az ellenfele számára ennyire motiváló hangulatú környezetben már nem valószínű hogy fogjuk látni Wardot bokszolni, főleg nem Froch színvonalú bunyós ellen. Pedig az azért nagyon érdekes lenne, mert igen unalmas már hogy csak USA-ban képes bokszolni.

» Wade03   válasz erre
    2014-12-21 19:41:39

@Shaham: Jah, ez ismeros. Nyilvan sokat fejlodott azota, de ha Stiverne eleln gyozni akar, hibatlanul kell bokszolnia ; ha egyszer betalal a kanadai, akkor szerintem neki reszeltek.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-21 19:36:05

Stiverneben amúgy van valami ijesztő, nem tudom micsoda.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-21 19:35:05

@bpjotruska: Viszont Haye-nek is van egy rakás ilyen buktája, mégis tudott fejlődni. Ez benne van Wilder bunyójában (a Wlad stílus abszolút nem). Erős, gyors, robbanékony és Stiverne elég lassú, könnyű célpont neki.

» Shaham   válasz erre
    2014-12-21 19:29:07

https://www.youtube.com/watch?...

» Shaham   válasz erre
    2014-12-21 19:21:33

@bpjotruska: https://www.youtube.com/watch?...

Itt van egy Wilder bukta régről. Valószínűleg nem bírja az ütést, kb. olyan lehet mint Price. Majd kiderül mit tud vele kezdeni.

» Shaham   válasz erre
    2014-12-21 19:21:27

@Shaham: Akadnak jobbak bokszolok, de a jobb nem = mindig a veszelyesebbel. Pl Malik Scott jo bokszolo, de nala sokkal veszelyesebb egy Demetrice King, Travis Walker, Dominick Guinn, Cisse Salif, Sherman Williams, Oliver McCall es tarsaik. Erdekes, hogy az itt felsorolt bunyosok, olyan alap-felhozoemberek, akik majd minden normalisan felepitett remenyseg merlegen ott vannak, van akinel tobb is kozuluk ; a Wilder-erol mind hianyoznak - pedig mind amerikaiak, es kiallnak barkivel. Kozos bennuk, hogy oda tudnak utni rendesen, es/vagy jol birjak az utest. Raadasul Wilder-nek a Sconiers-meccs utan tenyleg egy rakas no-name, remenytelen felhozoember jott, akik kozul sokan kisebb sulycsoportokbol hiztak fel. Miert? Ez a lenyeg a Sconiers-elleni padlozasban, nem az, hogy Wilder-t leutottek - az megtortenik masokkal is, nem a vilag vege.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-21 19:09:47

@Dorian: OFF:"szimpatikusabb volt mint, amit Leapai, Mormeck vagy akár Povetkin csinált. Legalább nekiment, lesz ami lesz alapon, nem pedig az első két pofon után túlélésre játszott vagy hagyta magát lefogni és csendben vállalta az alárendelt szerepet egész meccsen (Povetkin khmm...)."
Ezzel nem értek egyet,a felsorolt bunyósok egyszerűen nem voltak olyan nagyok és erősek,mint Pulev, akit Klitschko nem tudott lefogni. Õk is megtették,amit adottságaik lehetővé tettek számunkra, Povetkin kifejezetten hősiesen állta végig a meccset a rengeteg leütés és lebirkózás ellenére. Szerintem egyébként sokkal érdekesebben alakult volna a Povetkin és Mormeck elleni meccs,ha a bíró nem engedi annyit fogni Klitschko-t,mivel mindketten képesek voltak ütőtávba kerülni(persze Mormeck úgy is ki lett volna ütve,de a Povetkin-meccs akár érdekes is lehetett volna).

» superman   válasz erre
    2014-12-21 19:08:13

@Titok: "Jajj, ha már annyira össze akarjuk hasonlítani őket akkor Stivernek van KO-s veresége Demetrice Kingtől. "

Nem összehasonlításképpen írtam, csak érdekességnek. :)

» Perkins   válasz erre
    2014-12-21 18:56:43

@Moorer: Ne aggódj, Ward simán megoldotta volna azt a figurát másodjára. Ne szórakozzunk már, arról az emberről beszélünk, aki egy sérült kézzel boxolt végig Froch ellen, de, ha jól emlékszem minden menetet megnyert és úgy általában kitakarította az egész nagyközépsúlyt. remélem nem gondolod, hogy múlt azon bármi is, hogy visszavágózott e Darnell Boone-nal. Az első meccset is UD-val nyerte amúgy, senkitől sem hallottam még, hogy Boonet meglopták volna, csak amiatt, mert egyszer leütötték meg miért kéne azonnal visszavágóznia?
Ez most már nem feltétlenül rád vonatkozik, de szerintem a legbiztosabb jele, hogy milyen jó egy boxoló, ha egyszeri leütéseket (Ward), rossz eladásokat (Rigo) vagy csak pár keményebb beszedett bombát (May) hoznak fel ellenük, ráadásul, nem egy meccset, hanem a pályafutásuk összes meccsét vizsgálva. :)

» Dorian   válasz erre
    2014-12-21 18:48:05

@bpjotruska: Hát most lehet utálni Wildert, de annyira meglovagolták itt azt hogy Wilder padlózott, akkor miért ne lehetne megemlíteni hogy Stiverne meg TKO-val kikapott. Azt meg hogy hibás bírói döntés, nem tudom, mert igaz hogy Siverne állt a lábán és visszaütött, de sorra nyelte a pofonokat, és a bírónak a bokszoló testi épségét is kell néznie, és a pofonokat amiket nyelt nem kicsik voltak. Egyébként nincs bajom Stiverne-el, mert nem lehet mondani hogy nem jó bokszoló, csak vicces hogy minenki azt hozza fel hogy egyszer Wilder padlózott, és Stivernenek van TKO-s veresége.

    2014-12-21 18:41:37

@bpjotruska: Wilder mérlegében jobbak is akadnak, mint King.

» Shaham   válasz erre
    2014-12-21 18:26:33

@antonio: Ja, mint Pulev Wlad-ot...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-12-21 18:24:55

Firtha is lecsapta majdnem Wildert rögtön az elején még!

» antonio   válasz erre
    2014-12-21 18:11:16

@Titok: "Jajj, ha már annyira össze akarjuk hasonlítani őket akkor Stivernek van KO-s veresége Demetrice Kingtől."
Ez nem igaz. Egyreszt nem KO, masreszt TKO is csak egy hibas biroi dontes miatt volt ( ott a meccs a youtubon, meg lehet nezni ). Harmadreszt meg King egy kimondottan nagyuto es kemeny feju felhozoember. Miert nem talalunk egy ilyent sem Wilder merlegeben? :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-21 18:04:58

@Wade03: Stevenson és Kovalev a visszavágón kiütötte őt, viszont Ward nem kért a visszavágóból, a meccsükön komoly szerencséje volt hogy alig a gong előtt ütötte le mert nagyon kemény leütés volt.

» Moorer   válasz erre
    2014-12-21 17:02:20

@bpjotruska: Ezzel egyetértek, az nem szimpatikus, hogy Pulev ilyen rossz vesztes (láthattuk, hallhattuk), viszont a meccshez való hozzáállása és amíg tartott a bunyója szimpatikusabb volt mint, amit Leapai, Mormeck vagy akár Povetkin csinált. Legalább nekiment, lesz ami lesz alapon, nem pedig az első két pofon után túlélésre játszott vagy hagyta magát lefogni és csendben vállalta az alárendelt szerepet egész meccsen (Povetkin khmm...).

» Dorian   válasz erre
    2014-12-21 15:46:21

@Chico: Plusz még Kovalevet is leütötte.

» Wade03   válasz erre
    2014-12-21 15:36:39

@Winwin: hol írtam olyat, hogy KO király? LEütötte Wardot, supermant pedig merevre a többit te képzelted bele..

bocs az offért

on

    2014-12-21 15:12:28

@Perkins: Jajj, ha már annyira össze akarjuk hasonlítani őket akkor Stivernek van KO-s veresége Demetrice Kingtől.

    2014-12-21 15:10:40

@Chico: Abban biztam, hogy kemeny kuzdelemre keszteti Wlad-ot... es ez vegulis bejott, mert sem a jab-haboru, sem a birko-boksz-dzsucu nem ment :-), igy Pulev pechjere Wlad kenytelen volt bokszolni, es kamatoztatni az altalam is hangsulyozott utoero-folenyet, ami hamar eldontotte a meccset. Szerintem az az 5 menet kemenyebb volt Wlad-nak is, mint 12 meneten at zsakolni egy tulelesre jatszo ellenfelen. Itt legalabb kapott par emberes pofont o is.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-21 14:58:18

@Chico: darnell boone valóban félelmetes KO király: 20 (KO 9) 21 (4) 4 ... KO % 20 :D

» Winwin   válasz erre
    2014-12-21 14:50:23

@Titok: Aki ellen Watd padlón járt az Stevensont merevre ütötte. A 2 méteres Wildert egy feldagadt nagyközépsúlyú padlóztatta.

    2014-12-21 14:43:25

ennyi fejben boxolást, mint ami wilder körül megy...

» Winwin   válasz erre
    2014-12-21 14:39:20

@Titok: A Stiverne-Sconiers meccs fenn van, 58 mp-ig tartott. Wildernek 4 menet kellett.

» Perkins   válasz erre
    2014-12-21 14:31:08

@bpjotruska: Értem. Bár szerintem butaság azt felhozni, hogy volt egy meccs ahol padlózott. Wardnak is volt meccse ahol padlózott, mégse nézik kevesebbnek.

    2014-12-21 14:30:54

@bpjotruska: Hát nagyon nagy bizalommal voltál felé abból gondoltam, na meg a meccs utáni sok magyarázkodásból. Sehol nem írtam olyat ,hogy Ruiz szálkás lesz, de nagyon dagadt és azért mert szemetet eszik amit szerintem egy élsportoló nem engedhetne meg magának. Nem tanulnia kellene ebből, hanem megoldania a súlyfelesleg kérdést. Nem egy agysebészet zsírból fogyni...

    2014-12-21 14:28:41

@bpjotruska: Vagy a Wilder csapat gondosan megsemisitette :)

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2014-12-21 14:15:10

@Titok: nincs fenn sehol a Wilder - Sconiers, azert nem lattuk. Egy fotot anno talaltam a padlon csucsulo Wilder-rol, de video nem letezik tudtommal.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-21 14:11:47

@antonio: Én nem láttam azt a meccset, tudod linkelni a videót?

    2014-12-21 14:02:54

Tipikus mexikói nem bírjaki Taco zabálás nélkul :), de azért még egy Arreola kozeli szintre eljuthat,nehézsúlyban mexikóinak ez is nagy szó mivel alapból nem egy vastag csontozatu népség!

Off : azt a Harold Sconiers meccset látta valaki?

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2014-12-21 13:48:55

Ruiz gyermeknek adjanak még egy kis hambit és el is vállalhatja Garcia őrmester szerepét a következő Zorro filmben ezzel a fizimiskával:-)

» Hapci07   válasz erre
    2014-12-21 13:36:55

@Titok: Harold Sconiers(18-27) teljesítményét is szépíti az a leütés Wilder ellen vagy Wilderét csúfítja?:)

» antonio   válasz erre
    2014-12-21 12:36:21

@Chico: Pontozasos Wlad gyozelmet tippeltem. De TE megint jobban tudod, hogy EN mit kepzeltem ;-)
Ruiz szerintem lenne 100 kilo kulonosebb felesleg nelkul is, es az ereje megvan a nehezsulyhoz + itt a kezsebessege miatt majdnem mindig elonyben van, Cirkaloba ha esetleg le is tudna menni - szerintem nem tudna - akkor ugy jarhatna mint chambers, hogy a fo fegyveret elveszitene. Sosem lesz o szalkas nehezsulyu, kb mint Arreola, de a 120 kilo azert tulzas neki.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-21 12:32:16

az a legdurvább, hogy fontosabb neki a zabálás, mint hogy bajnok legyen és sok pénzt keressen:)

» tollanik   válasz erre
    2014-12-21 12:13:05

@bpjotruska: A 185 centijéhez az aztán az ideális súly :)

"akkor meg lehet benne fantazia"

szerintem csak beleképzeled mint Pulevbe a győzelmet... ügyeskezű de cirkálóban lenne a helye, a szemét evést nem akarja befejezni különben akkor 112-ből is leadott volna azt gondolom.

    2014-12-21 12:00:59

@Chico: Fogyott is :-) 135 kiloval kezdte a profi palyafutasat, es legkevesebb 112 vol asszem. Most meg ujra 120 felett jar.
Ha legalabb 110 kilo korulire beallna a sulya, akkor meg lehet benne fantazia ; nem igazan tunik vilagbajnoki anyagnak, de amikor magahoz kepest formaban van, eleg ugyes, latvanyos bunyos. Lassuk, valamit tanult-e ebbol a meccsbol, s milyen formaban lesz a kovetkezon. ( Solis-nal a fo gond szerintem nem a sulyaval van, hanem a mentalitasaval ; a kicsi Ruiz legalabb szeret bokszolni )

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-21 11:48:39

Már múltkor is kacagnom kellett amikor valaki itt azt írta, hogy verné Arreolát.
Az meg, hogy Wilder kiütötte, szerintem semmi mást nem mond csak annyit, hogy nagyobb az ütőereje Ruiznál de szerintem ezt eddig is sejteni lehetett.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2014-12-21 11:34:12

@bpjotruska: Volt már ígéret, hogy lefogy, páran bele is látták. mint anno Solisnál kapucnis felsőben rámondták, hogy magához képest jól fest azután jött a meccs... :)

    2014-12-21 11:34:05

Ennyit a kis dagiról :) Ügyeskezü,de semmi több.

    2014-12-21 11:32:06

@Titok: Ja pont ezen goindolkodtam én is,hogy most jobban látható Wilder ereje.
Ruizban pedig láttam fantáziát a gyors bal keze miatt de most már másképp látom.

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-12-21 11:32:04

Nahat, ez elegge meglepetes. Hatha eszbe kap tole Ruiz, es rajon, hogy le kene fogyni legalabb 10-15 kilot. Egyebkent olvastam olyasmit is, hogy megserult a jobb keze a masodik menetben, de a dagadtsagra es szar kondira nem mentseg, ha igaz is egyaltalan.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-21 11:20:09

@Titok: Meg Ruiz is beárazta magát.

» Perkins   válasz erre
    2014-12-21 11:04:20

Ez csak szépíti Wilder első menetes KO-s győzelmét szerintem.

    2014-12-21 10:54:23
Ugrás az oldal tetejére