×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Úgy tűnik, hogy egyre jobban körvonalazódik a szuper meccs Floyd Mayweather 2014-12-20 07:27:10 https://www.profiboksz.hu/2014/12/20/bob-arum-most-talan-ossze-is-johet-/

Bob Arum: Most talán össze is jöhet !

Úgy tűnik, hogy egyre jobban körvonalazódik a szuper meccs Floyd Mayweather és Manny Pacquiao között, hiszen a veterán promóter, Bob Arum is hajlandóságát fejezte ki a találkozó létrejöttével kapcsolatban. Korábban – ahogy lapunk is megírta –Arum a mexikóikra hivatkozva elutasította május2-i időpontot, de az érintettek beleegyezésével ő sem állít akadályt a találkozó elé.
„Meglátjuk, hogy mi lesz. Manny nagyon akarja ezt a meccset, ez biztos és most talán össze is jöhet. Hogy ki és miért vitázik ( a májusi időpont miatt – a szerk.), azt nem tudom. De én csak azt mondtam, amit mondanom kellett és úgy tűnik igazam is lett. Szerintem mindenki úgy fog cselekedni, ahogy az neki a legjobb.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@zappa: Semmit, csak annyit, hogy azóta is tárgyalnak. Gyakorlatilag a Showtime elnöke tárgyal mindenkivel: az HBO elnökével, Haymonnal meg Arummal is...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-22 23:09:38

@Roy Jones Jr.: De arról amúgy olvastál valamit, hogy a ST és az HBO mire jutott, vagy szivárgott-e ki valami, hogy sikerülhet-e megegyezni közös gáláról?

    2014-12-22 21:51:31

@Roy Jones Jr.: Igen olvastam. Ha tényleg ragaszkodni fog Cannelo a májushoz, kíváncsi leszem Mayweather kivel és mikor bokszol.
Arum helyében még többször javasolnám az árprilist, júniust (elvileg már megemlítette egy riportban), és akkor Mayweather lesz szorultabb helyzetben.

    2014-12-22 21:50:36

Alvarez mégsem tágít a május 2-től:

Canelo says there are other options if the deal falls through, but he won't step away from the May date - even tough Floyd Mayweather Jr. is planning to fight on the date as well.

"I will fight in May. It is an important date for me and I will not move from that date.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-22 21:33:16

@zappa: Szerintem már a mexikóiak is Floyd Pacet akarják májusra , kiváncsi vagyok lesz e ebből valami mert már a dátumon nem stimmel mi lesz még , ha belegondolok hogy Maidanánál a kesztyű miatt mekkora botrány volt , mondogatták hogy akkor nem lesz meccs , pl el tudom képzelni hogy Pacquiao esetében tényleg lefújnák a kesztyű miatt és akkor még van egy csomó más ami vitát szülhet , amig a szortítóba nem érnek addig bármi lehet

» gigaboly   válasz erre
    2014-12-21 19:51:56

@Chico: A Chaves meccsen összefejelés miatt nézett ki úgy.

    2014-12-21 12:04:06

@bees: bucira verni nem azt jelenti hogy legyőzte, De amúgy Provi szerintem legyőzte, csak hát a bíró nem akart számolni, Chavez meccs után is, hogy nézett ki..

    2014-12-21 11:30:25

@sigma: csak "boldog boldogtalan" :)

    2014-12-21 11:20:03

@bees: Szerintem valakivel keveri,mert Pacmant leszámítva nemtudom ki verte még al Bardley-t :)

    2014-12-21 11:11:42

@Chico: Úgy ahogy van az egész...

    2014-12-21 10:48:03

@bees: Mi lenne ebben a vicc?

    2014-12-21 09:18:56

@gigaboly: Nem nagyon értem, ha elvileg jó May-nek Pacquiaonak, és Delahoya szerint Alvarez is engedne, Arum is nyilatkozott egy furát pár napja, most akkor megint miről beszél?
(de majd majd meg magyarázza valaki miért...)

Viszont legalább április vagy júniust bedobta. Tulajdonképpen tök mindegy lenne nekünk.
És ha May erre nemet mond, nyilván akkor is akar majd valakivel bokszolni az év első felben, és mivel senki mással nem tudja megoldani májusban csak Pacquiaoval, marad neki mondjuk április.
Az meg elég hülyén fog kinézni, ha Arumnál visszautasítja az áprilist Pacquiaoval, de Khannal meg belemegy....

(bár ez is már kicsit hülyén néz ki, amit Arum variál)

    2014-12-21 08:44:26

@mexico: Igen, arra gondoltunk, hogy a meccs napjan ott fogsz fekudni PacMan kuszoben, aki nem tud majd atlepni es igy elmarad a meccs. Ennyike.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-20 23:38:54

@gigaboly: "nagyon gyanús hogy ez a mexikó fog keresztbe tenni a meccsnek :))) "

Én....???? :)

» mexico   válasz erre
    2014-12-20 23:33:01

Arum megint nyilatkozott egy keményet , április vagy juniusra lenne jó neki a FLoyd Vs Pac és mindenki tiszteli a mexikóiakat csak Floyd nem mert túl nagy az egója és nagy tiszteletlenség ha nem engedi Canelót május 2. re , nagyon gyanús hogy ez a mexikó fog keresztbe tenni a meccsnek :)))

» gigaboly   válasz erre
    2014-12-20 23:27:01

@mexico: Legalább neked kéne tisztelni a mexikóiakat és bojkotálni a meccset! :)

» Shaham   válasz erre
    2014-12-20 21:38:52

@mexico: Nem úgy van hogy az Egyesült Arab Emirátusokban lesz a meccs? Vagy ezt a lehetőséget elvetették?

» nagygeza   válasz erre
    2014-12-20 21:35:45

Az lesz a szép,ha mégis sikerül tető alá hozni a meccset és streamen kell majd nézni... :)

» mexico   válasz erre
    2014-12-20 21:26:31

@Chico: "Bradleyt azóta boldog boldogtalan veri bucira ő meg még tőle is kikapott"
Ez ugye csak vicc?

    2014-12-20 20:19:14

Valószínűleg a pontozóbírók is igen jól keresnének, ha egy egy meccsen két oldalról próbálnának nyomulni...

    2014-12-20 20:10:10

@Dorian: Tényleg mekkora lenne egy olyan gála ahol a Top rank vs. Haymon bunyósai találkoznának.

    2014-12-20 20:09:17

@fixpont: Jó volna egy Walter-Lomachenko, persze, de én most elsősorban arra értettem, hogy vajon az undercardban is létrejönnének e régóta várt TR vs Haymon/ HBO VS Showtime párosítások, lévén, hogy a főmeccs ugye az lenne.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-20 19:22:07

@gigaboly: Remélem Marqueez már nem bokszoltöbbet. Khan nagyon megverné szerintem, pár éve meg lett volna vagy 1-2 menetes Marquez KO győzelem. A legutóbbi meccsein is már csak az egy nagy kontraütésre ment rá. Pac ellen a csalások miatt fel tudta még szívni magát,de szerintem az volt az utolsó hatalmas teljesítménye. Bradleyt azóta boldog boldogtalan veri bucira ő meg még tőle is kikapott.

    2014-12-20 19:07:40

@fixpont: így gondolom én is, hiába ütnék a vasat Arumék,ha már rég kihűlt... Csak ezt pont ők miért nem látják át?

    2014-12-20 19:04:04

@gigaboly: Nem vagyok benne biztos, hogy Marquez boxol meg valaha.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-20 18:58:29

legyen egy szintentaró mérkőzés Khannak pl Khan vs Marquez vagy Bradley :))

» gigaboly   válasz erre
    2014-12-20 18:08:25

@Dorian: Egy ilyen galan nagyon komoly undercardnak kellene lennie, en odatennek egy Walters - Loma meccset annal is inkabb, mert ez ket nagy nev aki kore meg galat epiteni nem lehet, de felfuttatni a gyoztest siman es idoben is pont kijonne mindkettonek, mert nemreg boxoltak es fel ev eleg regeneralodni.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-20 18:07:32

Vajon, ha egy ilyet összehoznának, az undercardban milyen párosítások lennének? A gála erejéig az undercardban is találkoznának egymással TR és Haymon illetve HBO és Showtime bunyósok? Jó volna.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-20 17:53:06

@Roy Jones Jr.: Nem hát még most sincs :)

    2014-12-20 17:34:16

@Roy Jones Jr.: Attól tartok, hogy abban a "reális" pénzelosztásban nem tudnak megegyezni. Ha 5 évig nem sikerült, akkor most se adok nagy esélyt neki.

    2014-12-20 17:28:26

@Chico: Nem csak, hogy olyan szintu erdeklodes lesz, hanem annyira nem lesz ertelme, mint a Jones - Hopkins 2-nek nem volt.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-20 17:28:01

@Chico: Hagyjuk már ezt, ki tudta azt előre, hogy Salidot nem tudja megverni Lopez? Nem volt ott elkésve semmi...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-20 17:27:33

Ezt addig fogják húzni amíg kb. olyan szinten lesz az érdeklődés mint aRoy Jones vs Hopkins 2. Végül is ennyi év hülyítés után járna is. Gamboa vs Lopez is mekkora meccs lett volna, ha Arum nem olyan kapzsi mint a mennyire kapzsi.

    2014-12-20 17:24:30

@Shaham: Igazad van, arról nagyon csendben vannak. Nehogy kiderüljön véletlenül, hogy megint az irreális igényei miatt marad el a meccs.

    2014-12-20 17:17:46

Szerintem is kijohet mindenkinek a matek, 2 komoly csatorna nyomja, hatalmas pr, rengetegen megveszik es a helyszini bevetelek is rekord meretuek, hisz ugy lovik be a jegyarakat. Ezt a meg tetezi hogy gyakorlatilag minden orszag meg fogja venni a meccset. Akkor sem lesz rossz ez senkinek ha nem lesz rekord PPV, csak tenyleg realisan kell belonni a penzt... Egyszer mar osszejott a Lewis-Tyson-al szal van kiindulasi alap...

» Shaham   válasz erre
    2014-12-20 17:11:55

@bees: Hat meg azt is tudod May mennyit akar keresni? :)

» Shaham   válasz erre
    2014-12-20 17:06:38

@Roy Jones Jr.: A nemzetkozi bevetel a toredeke lehet csak az amerikainak, hiszen ahol nincs PPV ott a tv-k nem tudjak a reklambol kitermelni egy ilyen meccs kozvetiteset plane mas idozonakban, ahol a meccs ejjel vagy delelott van (Europa, Kina stb). Mit fizethet mondjuk egy sport1 egy ilyen meccsert, hogy ejjel 3-kor megnezze mondjuk 200 virraszto? Nem hiszem, hogy olyan nagy extra penzeket le lehet akasztani errol barhol mashol a vilagban.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-20 16:56:27

@bees: Ha reálisan lövik be a garantáltakat, tud ez a gála mindenkinek bőséges profitot termelni. Eleve csak az amerikai bevételeket tudjuk úgy-ahogy becsülgetni, de azt nem tudjuk, hogy ezért a meccsért mennyi pénz folyna be pl. a globális értékesítésből, mert ezt az egy gálát "mindenhol" meg fogják venni a világon.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-20 16:51:57

@Streky: Egy Andy Ruiz-Chris Arreola elég jó előmeccs lehetne.

» Moorer   válasz erre
    2014-12-20 16:46:50

Plusz valószínűleg ide kerítenek egy értelmes undercard-ot is.

» Streky   válasz erre
    2014-12-20 16:41:52

@bees: De abban azért lehet valami, amit Delahoya mond, hogy ha egy giga meccset tető alá hoznak, akkor esetleg a következő időkben is nagyobb lesz az előfizetői kedv. Tehát talán utólag is megtérül valamennyi.

    2014-12-20 16:39:13

@Shaham: Szerintem meg pont az HBO-nak nem érdeke a meccs. Ezen a meccsen elméletileg keresnie kéne az HBO, Showtime, Arum, Haymon, May, Pacman hatosnak. Annyi nézőt viszont már nem fog hozni, hogy mindenki jól járjon. May minimum 100 milliót számol magának, ami majdnem 1.5millió PPV. És akkor a többieknek még egy dollár se jutott. A 3 millió feletti PPV eladás szerintem meg egy óriási illúzió.

    2014-12-20 16:32:34

@Shaham: Röviden igen. May-Pac benne van, tv-k tárgyalnak, Showtime sztem szorgalmaz Maynek egy pénzes meccset, gondolom a másik oldalon se véletlenül egyeztet az HBO, nyilván nem akar Arum mindenkivel szembemenni.

    2014-12-20 16:12:00

@gigaboly: Nyilván örülök neki, nem erről van szó!

Csak emlékezz amikor May kihívta Pacquiaot, sokan kb. hülyének néztek, hogy mit akar május 2-án, mert Alvarez már kőbe van vésve, és ezért úgyis csak blöff, és olyan megértőek voltak Arum elutasító nyilatkozatával.

Most mikor már nyilvánvaló hogy bizony van realitása, és nyilván Arum már nem hivatkozhat a mexikóiakra ha Delahoya azt mondja Alvarez elállna, már hirtelen az eddig irreális blöff kihívásról kiderül, hogy persze Arum is akarta, csak nem mondhatta eddig. Helyette mondott valamit, valamit tök fölöslegesen. Most meg mond valamit aminek se füle se farka.


De tényleg lényegtelen, örülök neki, hogy úgy tűnik nem azoknak lesz igaza, akik szerint ez kivitelezhetetlen májusban.

    2014-12-20 16:07:37

Szerintem a HBO rájuk rakta a nyomást, mert inkább a May-Pac meccset szeretnék a SHO-val együtt és ezért hirtelen mindenki leszarja a mexikóiakat...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-12-20 15:52:19

@zappa: Már túlzásba viszed ! Nyilván beszéltek egymással és arra jutottak ha összejöhet a Floyd meccs akkor jegelik Canelot , Inkább örülni kéne Arum 3 mondatának ami azt sugalja hogy valószínűleg megpróbálnak megegyezni Floydal ...

» gigaboly   válasz erre
    2014-12-20 15:09:50

@Roy Jones Jr.: Közben rájöttem, hogy részben hülyeséget írtam.
Mert nem feltétlenül a sajtóból értesülhetett arról, hogy Delahoya beszélt Alvarezzel.

Ez a része hülyeség volt amit írtam.

Ettől függetlenül, ha így van ahogy írtad, se nagyon értem miért mondja azt amit mondott. Miért nem mondja azt, hogy ha Alvaerz hajlandó elállni, stb.

Ha elolvasod ezt a nyilatkozatot, te tudod értelmezni?
Érted le lehetne írni a történéseket 3 értelmes mondatban.
Nekem valahogy ez olyan ködösítésnek tűnik, semmi konkrétum. Valószínűleg ez zavar ebben.

Hogy ki és miért vitázik nem tudja...???
Ugye azt már írtam, hogy azt írja igaza lett. De miben?

    2014-12-20 14:40:19

@Roy Jones Jr.: Én értettem amit írtál, az is egy magyarázat, a te feltételezésed.
De attól hogy én másképpen gondolom, nem kell alapból le hülyeségezni. Mi a hülyeség abban amit írtam?

Ha úgy lenne ahogy mondod, akkor se lett volna kötelező Arumnak azt mondani, hogy május 2-án márpedig nem, és szégyellje mindenki magát...
És most is mondhatná azt, hogy ha Oscar vagy Alvaerz így, akkor ő is benne van stb.
Magyarul egyik nyilatkozata se következne elméletedből.

De miért van az, hogy mindig magyarázni kell az öreg szavait?

"De én csak azt mondtam, amit mondanom kellett és úgy tűnik igazam is lett."

Miben lett igaza? Ezt mire érti az elméleted szerint?

Most lehülyeségezed amit írok, korában meg az volt lehülyeségezve, hogy realitása lenne elrakni az Alvarez meccset májusról.
:)
Most hirtelen már tök reális és Arum is csak Delahoyára várt...:)


Na mindegy lényegtelen. Én meg úgy gondolom, bezárult a kör, látja Arum hogy May sőt Pac is benne van a május 2-ben, és most mivel Delahoya így nyilatkozott, már arra sem hivatkozhat. Innentől mit tehet? Azt mondja, minden úgy lesz ahogy mindenki akarja...

Sztem ez a verziós sokkal reálisabb, mint hogy csak a sajtóból értesült arról mit mond Delahoya, és az alapján mondott valamit - amit nem is gondolt és nem is lett volna muszáj mondania - majd most megváltoztatja amit mondott, de közben azt mondja neki lett igaza...
És mond is valamit meg nem is...

De nem megbántani akartalak, hogy rögtön visszatámadj, csak picit úgy érzem megkerested azt az elméleti verziót, ami kimenti Arumot, de ami igazából se nem túl reális, se nem ad magyarázatot a nyilatkozataira.

Nem mondom hogy hülyeség amit írtál, de sztem pont a közös gála miatt kizárt hogy Arum meg Delahoya nem beszélnének, hogy hogy állnak a dolgok.

    2014-12-20 14:28:49

@zappa: Szerintem tökéletesen érthető, amit írtam és nem szorul magyarázatra, pláne nem érdemes hülyeségeket belemagyarázni...

Azt gondolom, hogy Arum hagyott időt Oscarnak, hogy elrendezze a dolgokat Alvarezzel, mielőtt ő is úgy nyilatkozik, hogy rámennek a május 2-re, mert szerintem ez következik.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-20 13:27:14

@zappa: heh? Szerintem egyszerűen nem 24/7 beszélgetnek, hanem időközönként. Ha meg nekiszegeznek Arumnak egy kérdést, akkor reagálnia kell valamit. Utána nyilván leült ODLH-val, hogy tisztázza a helyzetet. Ez nem olyan egyszerű, mint amilyennek te gondolod.

» Beast_Pete   válasz erre
    2014-12-20 13:14:20

@Roy Jones Jr.: Figyelj, te azt feltételezed, hogy Arum meg Delahoya kb. csak egymás nyilatkozataiból tájékozódnak egymás álláspontjáról.
Ne viccelj, Arum nem a boxingscene oldalairól tudja meg ha Delahoya hajlik a meccsre, nyilván beszéltek ők már erről a meccsről.

Sztem inkább érzi, hogy rajta kívül úgy tűnik senki nem tiszteli a mexikói ünnepet és valamit mondani kellett ami igazából egy nagy semmi, de mégis valami.

    2014-12-20 12:52:04

Mintha csak egy szenilis ember nyilatkozta volna...

» Peacock   válasz erre
    2014-12-20 11:41:22

Kicsit zavaros ez a nyilatkozat, de szerintem arra gondolt Arum, hogy ameddig az volt Oscar álláspontja a nyilvánosság előtt, hogy márpedig Alvarez bokszol május 2-én és semmiképp nem tágít tőle, addig ő is ezt tükrözte a maga nyilatkozatával (mexikóiaknak fontos ünnnep a Cinco), lévén ez a közös gálájuk és Alvarez nem az ő bunyósa, tehát Oscar tud max. hatni rá. Aztán Oscar új nyilatkozatából úgy tűnik, hogy beszélt azóta Alvarezzel, aki hajlandó félreállni, így Arum is ennek megfelelően beszél, hogy zöld utat kaptak... Szerintem ezért mondja, hogy ő "csak azt mondta, amit mondania kellett" akkor, amikor még az volt Oscarék álláspontja és abban lett igaza, hogy a helyzet kiforrta magától és emiatt jól tette, hogy nem sértette meg Oscart azzal, hogy a vele való egyeztetés nélkül már előbb azt nyilatkozza, hogy mehet a Mayweather-Pacquiao májusban (azaz le van szarva Alvarez), amikor nem ő rajta (az ő bunyósán) múlt a dolog, hanem Oscaron.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-20 10:35:04

2065-öt írunk.

Részletek az álommeccs tv közvetítéséből:

......a két aggastyánt valahogy feltámogatták a szorítóba.......áll szemben egymással a két reszketeg vénember......épp most cserélik a műfogsort fogvédőre.....mindkét szurkolótábor legharsányabb drukkerei az ükunokák : HAJRÁ NAGYAPA, MINDENT BELE !!!

» Galamb   válasz erre
    2014-12-20 10:19:22

Amúgy ez az interjú meg a semmi megfogalmazása 5 mondatban, de mindképp biztató, hogy lát rá lehetőséget és most nem tért ki arra, hogy elhatárolódik a május 2-i időponttól (fura is lett volna az után, hogy DLH lenyilatkozta, hogy tudna beszélni Caneloval).

» Dorian   válasz erre
    2014-12-20 09:35:45

Amúgy én Oscart nem értem. Először lenyilatkozott ilyeneket, hogy az a dátum márpedig Caneloéké lesz meg, hogy az ő bunyósa, (hahaha) Khan menjen májusban May ellen és, hogy ezek után biztos hiteles kihívás lenne May-nek, aztán meg lenyilatkozza, hogy milyen fontos a May-Pac meccs és akár Canelot is e tudja beszélni a május 2-ről. Lehet, hogy ez téyleg fixen megrendezett csak azért udvariasságból, hivatalos promótereként kardoskodott kicsit Khan mellett, hogy azért mégse legyen annyira feltűnő a dolog. :)

» Dorian   válasz erre
    2014-12-20 09:33:03

...:D

» Shaham   válasz erre
    2014-12-20 09:30:26

maybe... :)

    2014-12-20 09:04:42

@Cookiebacsi: Kommunikációs hiba.

    2014-12-20 08:41:22

pff ezt most komoly? Miket beszél ez?

» Cookiebacsi   válasz erre
    2014-12-20 08:30:23

@leslie: ""De én csak azt mondtam, amit mondanom kellett és úgy tűnik igazam is lett. Szerintem mindenki úgy fog cselekedni, ahogy az neki a legjobb.”

Régóta ezt vártam Arumtól, valami konkrétat! :D

    2014-12-20 08:29:50

"De én csak azt mondtam, amit mondanom kellett és úgy tűnik igazam is lett. Szerintem mindenki úgy fog cselekedni, ahogy az neki a legjobb.”

Köszönjük a kiváló magyarazatot Bob!

» leslie   válasz erre
    2014-12-20 08:26:31
Ugrás az oldal tetejére