×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A sajtó hasábjain megjelenõ hírek alapján egyelõre 2014-12-19 10:51:56 https://www.profiboksz.hu/2014/12/18/khan-mayweather-megint-csak-a-kifogasokat-keresi/

Khan: Mayweather megint csak a kifogásokat keresi

A sajtó hasábjain megjelenõ hírek alapján egyelõre úgy fest, Amir Khannak ismét várni kell a Floyd Mayweather Jr. elleni lehetõségre, ugyanis a veretlen amerikai sztár inkább a Manny Pacquiao elleni szupermeccset választja, legalábbis a nyilatkozatai szerint. Khannak természetesen nem tetszenek a fejlemények: "És mégis kivel fog bokszolni legközelebb? Ha tényleg akar egy meccset májusban, akkor olyannal kell kiállnia, aki elismert a bokszvilágban és keményen megizzasztja. Úgy gondolom, erre én vagyok a legmegfelelõbb. A csapatomé persze a feladat, hogy összehozzák, de akarom a Floyd elleni mérkõzést, õ viszont úgy tûnik, inkább menekülõre fogta a figurát. Folyamatosan keresi a kifogásokat, hogy miért nem áll ki ellenem. Az én nevem jobban cseng, mint Marcos Maidanáé, akivel kétszer is bunyózott. Mindig csak a kifogásokat keresi, most éppen azzal jön, hogy Amir Khannak nincs neve. Most kiáll ellenem, vagy nem? Szerintem egyszerûen sarokba szorítottam, látta, milyen bunyót mutattam be Devon Alexanderrel szemben, és most már nincs hová futnia."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@fixpont: Érdekes hogy felhozod az argentin szurkolókat Maidana esetében, Martinez meg sokáig azért nem volt eladható, mert nem nagyon voltak argentin szurkolók :-)
Engem Khanban az idegesít igazán, hogy kegyetlenül hypolják, és hypoltatja magát de a GBP egyszerűen nem hoz neki olyan ellenfelet, aki nagy ütő volna, mert tudják, hogy bármikor képes ezek ellen borulni, tény hogy baromi gyors és technikás, amivel a közepes/gyenge ütőerejű bokszolókat veri is, de kisváltóban és váltóban vannak igazi bombázók, aki tényleg a klasszikus egy ütésre vannak a győzelemtől emberkék, de pl egy Bradley ellen Khannak adnék nagyobb esélyt, mint mondjuk Matthysse ellen. És amíg valaki ilyen "féloldalas" - és ezt tudják a szurkolók és a GBP is- addig ne álmodozzon Mayről, aki nyilván nem az ütő kategória, de mégis visszás, hogy egy olyan ember kapna esélyt akit nagy eséllyel legalább 5-6 bokszoló képes lenne borítani a súlycsoportban.

    2014-12-20 10:39:16

A Garcia visszavago nagyon kellene neki, az biztos, de a Prescott es a Petterson nem, viszont meg kellene tudnia verni nagyutoket, mert mar most is sok kulfoldi portalon eri az a vad, hogy keruli a nagy utoket. Bar ennek meg az mond ellent picit, hogy azt is nyilatkozta ha May meccs nem jon ossze PacMant akarja. Aki azert eleg jo uto...

» fixpont   válasz erre
    2014-12-20 00:48:02

@fixpont: Fura ez. Szerintem ha visszavágózna egyet Prescottal (pont egy súlycsoportban vannak most is), s ledarálná fölényesen, de még ha alacsony színvonalú meccsen is verné, s unottan nyerne, akkor is egy csomó kritikát kiiktatna, ami az ő karrierjében azért nem rossz dolog. Szerintem eladható is lenne a meccs a szigetországban.
Maidana visszavágóban neki nem nagy perspektíva van, ezzel egyetértek.
Szerintem a Petterson és Garcia visszavágók ezután következhetnének valahol a pályafutásában. Miért? Mert rengeteget emel egy sportoló ázsióján, ha korábbi (akár igaztalan - ld. Petterson) legyőzőivel visszavágózik és győz, mentálisan is megerősíti. Petersont ma már szerintem fölényesebben verné.

» Peacock   válasz erre
    2014-12-20 00:45:04

@Boxerone: Azert valasztotta Maidanat, mert konnyebb ellenfelnek gondolta es ugy erezte az argentin szurkolok miatt nagyobb lesz a PPV bevetel, a masodik meccset azert adta, mert az elso meccset sokan velemenyesnek lattak (nem volt az amugy). Pedig elotte meg egy szavazast is kiirt, hogy ki ellen akarjak ot latni, amit Khan nyert.

Most is azert akarja PacMant, mert o az egyetlen ember, akivel le leht nyomni a Cotto - Alvarez meccset es megint az o akarata ervenyesulhet. Pac nelkul ugrik a majus, es az az onkep, hogy mindenki ugy ugral, ahogy o futyul.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-20 00:34:14

@rigofan: Valóban?Khan miért nem kapott eddig lehtőséget Floydtól?Maidana pedig kettőt is?Ekkora a különbség Khan és Maidana között :)

» Boxerone   válasz erre
    2014-12-20 00:15:00

@gigaboly: En is azt irtam egy masik topicba, Khan helyeben nem nagyon izgulnek, mert a Pac meccs ugysem fog osszejonni, es Pacon kivul nincs realis alternativaja mint May ellenfel. Khan megoszto szemelyiseg akarcsak May, a megoszto szemelyisegek pedig hozzak a nezot, valamelyik nap szo volt rola boxingnews24en, hogy a Khan topicokban van a 3. legtobb komment a siteon, csak a May es Pac topicok elozik meg.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-19 23:27:02

@Fidel: Diaz ellen is nagyon rezgett a léc pedig ő is rég túl van már az érdemi pályafutásán.

» Moorer   válasz erre
    2014-12-19 23:01:42

@fixpont: Elmentél a lényeg mellett. Volt ez a 4 Khan meccs, ebből Garcia feltörölte vele a padlót, menetenként pontoztam le 2* Peterson egyértelműen verte, Prescott kiütötte, Maidana ellen véleményesen nyert. Ez úgy a pályafutása érdemi részének bő fele. Persze tudom kiütötte a kiégett Judah-t, meg verte Alexandert stb :D Szimplán nem úgy néz ki ez az ember, mint aki autogramkérésen kívül mással odamehet Mayweatherhez. Ehhez képest nonstop ugat mindenféle marhaságot.

    2014-12-19 22:53:20

Maidana se érdemelte meg a meccset csak FLoyd őt választotta , Broner hatalmas hype volt akkoriban , amúgy Khan is simán verné Bronert még lehet ki is tudná ütni . De ha Floyd nem egyezik meg Arummal akkor úgy is Khan lesz a befutó ,mert ha nem Khan akkor mégis ki

» gigaboly   válasz erre
    2014-12-19 22:51:18

@PeteTheGreek: Kicsit finomabban fogalmazz, ha lehet, mert ilyen stilust nem látjuk szivesen az oldalon. Köszi.

ui: a kommentet toroltem.

    2014-12-19 22:37:24

@PeteTheGreek: egyetértek khan simán verte maidanát lei s ütötte egyszer; maidanának 2 menete volt
azonkívül köze nem volt a meccshez! (ráadásul alexander is verte)
Maidana egy buta cséphadaró ;khan meg egy klasszis bokszoló azért ne tévesszük össze a kettőt!

» rigofan   válasz erre
    2014-12-19 22:26:00

@PeteTheGreek: Nem akarok moderátort játszani, de mindkét oldal eléggé elkapatja magát. Az egyik még az ősrégi Prescott elleni vereségét is képes felróni a mai Khannak és megalapozatlanul leírja, hogy annyi erővel, ahogy Khan megérdemli a May meccset, ő is megérdemli, nagy ívben kikerülve a tényt, hogy most verte meg Devont nagyon simán.
A másik oldalról meg páran úgy álltják be, mintha Maidana ma pont ugyanaz a bunyós lenne mint, aki akkor volt, amikor kikapott Khantól. Csak a vak nem látja, hogy mennyit fejlődött Robert Garcia alatt. Nem tudom, hogy ő győzne e vagy Khan, ha ma találkoznának, de biztos nem írnám azért le Maidanát teljesen.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-19 22:14:04

@mexico: ... Most verte meg Devont, akit akár top 10-esnek is lehet hívni, de top 15-nek (szerintem az) biztosan.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-19 21:17:34

@bees: "Ha Maidana kétszer megérdemelte a meccset, akkor Khannak is egy minimum jár."

Ha most esetleg Khan kap egy esélyt a meccsre,akkor szerintem nekem is jár minimum egy sansz May ellen.....nekem is kell a nagy pénz.. :)
Igaz,hogy 90 kiló fölött vagyok,de szerintem ez teljesen elhanyagolható tényező lenne.... :)

» mexico   válasz erre
    2014-12-19 21:14:23

@fixpont: Na, hát ezzel azért nem értek egyet...
Nem tudom, az oddschecker honnan veszi ezt, szerintem, ha megkérdeznének 30 szakértőt és csinálnának egy nyilvános szavazást is, hogy Khan vagy Pac veszélyesebb May-re, mindkettőt elég magabiztosan nyerné Pac. Elég kevés olyan véleményt hallottam eddig, hogy Khan volna a veszélyesebb. Szerintem is jó és szerintem is megérdemelné a meccset, de Pacquiao meg még jobban megérdemelné és nálam ezzel le is van zárva. Ha úgy alakul hogy megint nem jön össze neki, az tényleg nagy balszerencse lesz, ugyanakkor számomra mind a tavalyi Maidanás, mind pedig a mostani Pac-es szitunál logikus lenne, hogy, miért nem rá esik végül a választás. Amúgy annyira azért ne keseredjen el, először megmérkőzhet Brookkal telt ház előtt, szintén nagy lóvéért és, ha ott győz, akkor begyűjt egy övet is és valószínűleg ő lesz a legkézenfekvőbb választás az esetleges May-Pac meccs győztesének (főleg, ha May nyer, de Pac-nél is akár) amennyiben az egyik meggyőzően nyer és nem visszavágóznak.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-19 20:58:11

Erdekesek az oddscheckeren az oddsok egy esetleges May - Pac es egy May - Khan meccsre:

Floyd Mayweather (1.36) - Amir Khan (3.75)
Floyd Mayweather Jr (1.33) - Manny Pacquaio (3.75)

Egyformak.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-19 16:53:44

@Fidel: Erdekes felsorolas, Maidanat megverte, miert Khannak kellene visszavagoert kaparni? Prescott elasta magat igen hamar a meccsuk utan, vele tenyleg ertelmetlen bunyoznia. Pettersont megverte, raadasul doppingolt is Petterson, tenyleg nem latom miert kellene ez a meccs.

Garcia az igaz, az visszavagoert kialt az nyilvanvalo, szerintem lesz is ilyen meccs, mindketten fiatalok meg, de elobb Garcianak el kellene hatarozni magat es felmenni 147be, amirol mar tobbszor volt szo, de Garcia mindig maradt 140ben.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-19 16:49:31

Jó meccseket csinál Khan,de hihetetlen nagy az arca,kipontozott egy középszerű Alexandert és egy ezért egy szintre képzeli magát Mayweatherrel vagy Pacquaioval, pedig egyoldalú verést kapna mindkettőtől de még rajtuk kívül is jópáran megvernék.

» Moorer   válasz erre
    2014-12-19 16:15:55

Delahoya szorgalmazná már a May-Pac meccset!
Azt mondta, azért estek le a ppv eladások, mert a két legnagyobb név nem tudott megegyezni, és az emberek kiábrándultak.
Ezért a sport érdekében szeretné ha összejönne a meccs!

Magyarul Delahoya sztem már pártolná a májusi meccset!

    2014-12-19 16:15:49

Khan megfutamítja Floydot? oké :DDD
Prescott, Garcia, Peterson, Maidana... 1db visszavágó nem volt

    2014-12-19 15:42:54

@Roy Jones Jr.: teljes mértékben igazad van

» bandi78   válasz erre
    2014-12-19 14:50:55

@Roy Jones Jr.: Pont erre gondoltam en is...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-12-19 14:45:01

Azért meg kell hagyni, hogy Khan mestere annak, hogyan fordítsa maga ellen újra meg újra az embereket ezzel a nagyképűséggel meg arroganciával, amikor a Judah elleni meccs óta most tett le először komoly teljesítményt az asztalra...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-19 14:30:23

@Dorian: lehet, hogy Khan itt kommentel amúgy a pksz-en is, és ő is úgy kezeli, hogy a may-pac meccs úgyis kizárt, hogy megtörténjen

    2014-12-19 14:29:52

Amir ácsingózik a nagy meccsre (nagy lóvéra), de ismét a f@sz rossz végén áll.

Pac neve annyira nem cseng rosszul! ;-)
Adja az ég, hogy végre egymásnak feszüljenek.
May - Pac kell a népnek.

» All_in   válasz erre
    2014-12-19 14:25:53

Jaja, az ő neve jól cseng, csak Pac neve sokkal jobban cseng, ennyi. Mayweather a pénz keresi, nem a kifogásokat :)

» fcs2000   válasz erre
    2014-12-19 14:12:26

@antonio: Garcia azon a "behunyt" szemmel elengedett ütésen kívűl nem sok mindent tudott csinálni szerintem, addig Amir oktatta. Kettőjük közül nem Khan az akit May 120-108-ra verne, han Danny Boy. Nem is fog Danny nagyon kepeszkedni egy May elleni meccsért, ahogy arra utalt is korábban.

» kovban   válasz erre
    2014-12-19 14:11:12

@Cookiebacsi: Mit művelt? :D Addig csak kipontozgatta,mint egy amatőr. De Garcia hangsúlyosabbakat ütött, érezni lehetett az ütései súlyát és csak idő kérdése volt, hogy mikor kap egyet telibe. szerintem inkább 6-7-szer Garcia nyerne...a többin óriási szerencsével elkerülné a bombákat.
Amir elég sokat hisz magáról. Egyszer elkezdte, hogy ő May-el akar boxolni..azóta ezt fújja. Remélem May soha nem bokszol vele. Az esélyt sem érdemli meg. Maynek már csak a Pac meccs számít és vissza is fog vonulni utána. valószínűleg

    2014-12-19 14:01:57

Khan semi light contact ja ide kevés lenne...

» MrPerfect   válasz erre
    2014-12-19 13:46:51

"Mióta Pacból kiveszett az a félelmetes erő, már jóval kevésbé izgalmas a Pac-May."
Egyetértek...sztem nem tudná már kiütni Mayt...pontozással meg esélytelen.Sőt Amir a gyorsaságával, dinamikájával lehet még kellemetlenebb lenne neki mint Pac....Najöhet a komment cunami, h márpedig ez nem így van...:D

» Cookiebacsi   válasz erre
    2014-12-19 13:39:23

@antonio: Azért én ezt nem mondanám, sztem 10ből legalább 6-7x Khan nyerne.....Nem láttad mit művelt csóri Danny-vel addig a bizonyos "nyakasig"....Egyébként, tényleg olyan közutálatnak örvend itt Khan h az félelmetes....Igenis jó meccset csinálhatna May-el....Az meg megérdemli v nem, érdekes kérdés de sztem Devon Alexander legyőzésével igenis kiérdemelte....Guerrero megérdemelte?

» Cookiebacsi   válasz erre
    2014-12-19 13:36:12

Szerintem kicsit kisebb név mint Pac Man. Nézegettem a meccseit de például Maidana is szépen meg tudta fogni, szerintem Mayweather zsebre rakná

» butters01   válasz erre
    2014-12-19 13:30:41

Matisz papát Khannak akkor lehet csendben marad.

» Meg@lodon   válasz erre
    2014-12-19 13:18:27

Garcia megverte kategóriája egész élvonalát nyugodtan lazíthat, Khan hozzá képest egy senki.

» mikike1   válasz erre
    2014-12-19 13:10:24

@fixpont: És pont azt a Khant fogja kerülni akit levert mint vak a poharat! Logikus! :)

» antonio   válasz erre
    2014-12-19 12:53:28

@antonio: Garcia minden komoly bunyost kerul az utobbi idoben. Herrerara meg Salkara futja neki mostanaban. Nem is ertem igazabol hova kormanyozta a palyafutasat. Azt olvastam a kovetkezo elenfele a kotelezo kihivo Viktor Postol lesz, aki megint nem az a nagy nev, akit a szurkolok szeretnenek.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-19 12:31:48

@Titok: Szerinted Garcia kerüli Khant??? Te most viccelsz? :) 10ből 10szer verné őt Garcia és kiütéssel mind!

» antonio   válasz erre
    2014-12-19 12:24:29

ettől persze nem fog menekülni előle Mayweather :)

» Prince   válasz erre
    2014-12-19 12:21:32

Khan ügyes, és a gyors kezeivel jó meccset csinálhatna Mayweatherrel. Mióta Pacból kiveszett az a félelmetes erő, már jóval kevésbé izgalmas a Pac-May. Pac még mindig erős, gyors, jó szögekből üt, és sokkal jobb bunyós mint Khan, de ki tudja, még az is lehet h Khan sok gyors ütése nagyobb fejtörést okozna May-nek, mint Pac ereje

» Prince   válasz erre
    2014-12-19 12:18:56

@Boxerone: Ha Maidana kétszer megérdemelte a meccset, akkor Khannak is egy minimum jár. Nem olyan rossz bokszoló ő, mint aminek itt páran beállítják.

    2014-12-19 12:11:00

@mikike1: Szerintem Garciat és Maidanát is megoldaná Khan, és Garciával rögtön a meccs után is akart bokszolni, de Garciáék nem akarták.

    2014-12-19 12:10:37

Maidanának nem a szája járt hanem a keze.Megis lett az eredménye.2x is megkapta Floydot!Remélem Khan nem kap lehetőséget.Egyáltalán nem érdemli meg.Várom már hgy vki kegyetlenül kiüsse:D

» Boxerone   válasz erre
    2014-12-19 12:02:21

Addig még nem bokszol May ellen nyugodtan vállalja csak be Maidanat vagy Garciat bár ezekben az esetekben valószínűleg könnyes búcsút inthetne annak a meccsnek.

» mikike1   válasz erre
    2014-12-19 11:48:18

Panaszkodik pedig jól tudja hogy a Pac-May mérkőzés az egész világot érdekelné!Szerintem jól dönt ha Pacment válassza,ha nyerne akkor még a búcsú meccsre összejöhetne a Khan mérkőzés is!

» EPguard   válasz erre
    2014-12-19 11:30:57

@Dorian: Beszélt ő Pacquiaoról. Azt mondta ha May nem, akkor Pacquiaoval akar bokszolni!

    2014-12-19 11:25:10

"És még is kivel fog bokszolni legközelebb?" Khan nevetséges módon úgy tesz, mintha egyáltalán nem olvasna híreket és nem tudná pontosan,hogy miről van szó és, hogy kicsodát választana helyette Mayweather. Meg az egész egy vicc, támadja Mayweathert, hogy menekül, de közben láthatóan kerüli azt a témát, hogy kit is választana helyette May. Gondolom azért, mert azt már nem meri benyögni, hogy "Sokkal jobban megérdemlem a lehetőséget, mint Pacquiao" vagy, hogy "Kit érdekel a May-Pac, mérkőzzön meg inkább velem az egyikük". Csak így meg, hogy ezt az alapvető, nagyon fontos információt kifelejti, inkább szánalmas a panaszkodása.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-19 11:21:31

Pacman-el bokszolni jó kifogás... :D

» molino   válasz erre
    2014-12-19 11:19:21

Tetszik, hogy Khan megint elesik ettől a meccstől. :)

» bandi78   válasz erre
    2014-12-19 11:09:43

Khan meg Alexander egyzserre is ringbe léphetne Mayweather ellen az esélyük úgy is csak 2 % lenne azaz 2 lucky punch :)

» antonio   válasz erre
    2014-12-19 10:59:49

lehet úgy beijed Khantól, h belemenekül egy Pacman meccsbe :P

» Cookiebacsi   válasz erre
    2014-12-19 10:54:34
Ugrás az oldal tetejére