×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Hiába nyert a hétvégén meggyõzõen Devon Alexander 2014-12-17 11:02:32 https://www.profiboksz.hu/2014/12/17/mayweathert-pacquiao-erdekli-nem-khan/

Mayweathert Pacquiao érdekli, nem Khan

Hiába nyert a hétvégén meggyõzõen Devon Alexander ellen, úgy fest, a korábbi kisváltósúlyú világbajnok Amir Khannak még várnia kell egy Floyd Mayweather elleni mérkõzésre, legalábbis a veretlen amerikai sztár legutóbbi kijelentése alapján. Mint ismert, Mayweather a közelmúltban úgy nyilatkozott, május 2-re szeretné tetõ alá hozni a hosszú ideje várt szupermeccsét Manny Pacquiao ellen. Ezt a gondolatot nemrég ismét megerõsítette, kiegészítve azzal, hogy egy Khan elleni találkozó egyáltalán nem érdekli: "Khan elõször szerezzen magának hírnevet. Senki nem ismeri õt, csupán a bokszrajongók. Éppen ezért még várnia kellene. Jelenleg engem csak Pacquiao érdekel, vele akarok bokszolni. Elsõ alkalommal a doppingteszteken bukott a dolog, másodszor pedig visszautasította a 40 milliós ajánlatomat, nem tudom, ezúttal jön-e majd valami újabb kifogás Bob Arumtól, de én reménykedem benne, hogy összehozzuk ezt a mérkõzést."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@zappa: Nem is arra gondoltam, Oscar is csak azért tenné el a saját gálájukat , hogy ne veszítsenek az eladásból.szóval a legjobban fizető megoldást keresi itt mindenki.

» czir88   válasz erre
    2014-12-18 19:28:12

@czir88: "Gondolom mindenkinél ezerrel megy a matek, senki nem jófejségből cselekszik, sokat bukna mindenki az 1napon lévő 2gálával.:)"

Erről tuti nem megy matek. Két gála nem lesz egyszerre, ezt el kell felejteni.

    2014-12-18 16:06:57

Én most azt szeretném ha Arum kiállna és konkrétan kijelentené, hogy Május 2-án Cotto-Alvarez meccs van, Pacman meg Júniusban bokszol Khannal, juj mekkora pofont kapna May egója, és a May fanok is szidhatnák megint Arum bácsit :)

    2014-12-18 10:55:44

@Cookiebacsi: Abba gondolj bele, hogy egy mozijegy egy premier filmre $9, egy komoly PPV meccs pedig $60-$70. Ahhoz mar nagyon komoly rajongonak kell lenni, nem "atlag amerikainak", hogy ebbol tobbet engedj meg egy honapban. Ezert nem lehet egyiket a masik hatara tenni.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-18 09:21:15

@Cookiebacsi: Egy hónapban semmiképp nem lehet ilyen kaliberű eseményeket megrendezni. Egymás elől vennék el a nézőket. Még a júniusi se lenne ideális. Canelot meg szerintem senki nem fogja már levenni a májusi-szeptemberi időpontokról. 1-2 éven belül ő lesz az első számú PPV sztár, az HBO-nak is érdeke, hogy Canelot felfuttassák.

    2014-12-18 09:06:32

Vagy az átlag amcsi havi egy PPV meccset engedhet meg magának vagy mi???Nem hinném...

» Cookiebacsi   válasz erre
    2014-12-18 08:58:31

@czir88: oké h fontos időpont a május a ppv eladások miatt de miért nem lehet 1 v 2 héttel később mondjuk a Pac-May mint a Cotto-Canelo??Májusban több 7vége is van.....egyébként ha választani kéne kövezzetek meg, de én tuti Cotto-Canelot néznék....sztem sokkal jobb meccs lesz az....nah meg Cotto kedvenc...:)

» Cookiebacsi   válasz erre
    2014-12-18 08:57:21

@zappa: Gondolom mindenkinél ezerrel megy a matek, senki nem jófejségből cselekszik, sokat bukna mindenki az 1napon lévő 2gálával.:)

» czir88   válasz erre
    2014-12-18 06:43:54

@czir88: Igen? Na végre valami pozitív!
Sztem meg lehetne oldani, úgy érzem Pac simán bokszolna, May meg most rá van kényszerülve!
Addig kell ütni a vasat amíg meleg!

    2014-12-18 06:35:43

Most pedig azt nyilatkozta oscar, ha mégis összejönne a pac-may, akkor természetesen megpróbálná lebeszélni Canelot a május2-ről.:) Vannak itt dolgok:D

» czir88   válasz erre
    2014-12-18 06:31:49

@balutnepper: Így van. Főleg, hogy ha May nem menne bele egy másik időpontba(és ésszerű magyarázat nem lenne rá hogy miért), de aztán valaki mással valszeg csak fog bokszolni jövő év első felében nem májusban, na az főleg ciki lesz.

Kicsit hasonló érzésem van mint két éve. Akkor is úgy tűnt May meg Pac is nyitott lenne a meccsre.
Akkor is volt egy olyan hogy Arum azt mondta ezért meg azért nem jó az időpont, Pac meg lenyilatkozta hogy neki jó.
Most is szégyellje magát aki májusban bokszol, Pac meg utána jelzi hogy ő szeretne májusban bokszolni...

Nem értem mire vár Arum, de remélem nem az lesz, hogy végül May azt mondja hát ha megint nem tudtak megegyezni, marad Khan vagy valaki, nylván nem májusban.
Mire rá pár nappal nyilatkozik Arum, hogy rajta nem múlott....
Vagy hogy valójában az ok az volt hogy...

Úgy érzem most van feldobva a labda, Pac világosan jelezte ő mit szeretne, May is. Arum egyelőre csak azt hogy mit nem....

    2014-12-18 06:21:58

Én úgy látom, elég éles most ez a helyzet, és a nyilatkozatokból hamarosan ki fog derülni, hogy ki mennyire akarja ezt a meccset. Arumnak tényleg egy május 2. körüli másik időpontot kéne javasolnia, én a helyében nem mennék bele a Május 2-be, és még védhető is lenne az indoka. De ha Floyd ragaszkodik pont ehhez a dátumhoz, és más időpontban nem hajlandó megcsinálni azt a meccset, amit évek óta vár egy egész világ (csak a Cotto-Canelo napján...), akkor komolytalanná válik. Ha ezt nem lépi meg Arum, akkor töketlen. :)

» balutnepper   válasz erre
    2014-12-18 01:55:25

@zolimt: Haha! :D

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-17 23:08:09

@Boxerone: Szerintem jobb, mint Roachal valaha is volt. Ettől függetlenül én is inkább látnám a May-Pac meccset, mint a May-Khant.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-17 22:57:37

Szerintem nem fog szerepelni Khan Floyd pályafutásában.Egyet is értek Floydal.Ahogy mostanában boxol Khan azmár csak egy C kategória.Én csíptem régen stilusát de azóta márcsak árnyéka önmagának.Unalmas és a nézők kivülről fújják mikor mit fog csinálni...

» Boxerone   válasz erre
    2014-12-17 22:55:55

@Roy Jones Jr.: Csak azt olvastam, amit Arum mondott- de arra nem hivatkozhatok ebben a vitaban :)

» zolimt   válasz erre
    2014-12-17 22:52:49

@zolimt: Belső infóra hivatkozva írták több helyen, én már beírtam itt valamelyik hírhez pár napja. Espinoza persze tagadja, dehát az lenne a furcsa, ha nem azt tenné...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-17 22:49:36

@zappa: Egyetertek, mert ha most sem lesz egyezseg, akkor megint futhatjak a szokasos koroket. Khan meccse alatt elhangzott, hogy 16 millio bukoban van a Showtime a ket Maidana meccsel- szoval ha nekik fontos lesz, akkor valami tortenni fog (a 16millarol mashol nem olvastam, csak a meccs alatt emlitettek meg - tehat nem tudom, hogy mennyi valosagalapja van)csak ki kell varni.

» zolimt   válasz erre
    2014-12-17 22:44:59

Nembaj, mire nem lesz ilyen meccs, szuletik meg ezer ilyen hir es negyen-oten gyozozkodik egymast. hogy az egyik 60-40% ban hibas, hogy nem lesz meccs :)

» VMVKWA   válasz erre
    2014-12-17 22:29:42

@zappa: Előbb-utóbb úgyis lesz valami lépés Arumtól, majd meglátjuk, mi lesz az...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-17 22:23:42

@zolimt: Én igazából tojok rá ki kivel egyezkedik, ki kinek a kedve szerint ugrál, csak ozzák össze a meccset.
De ha Arum szeretné, akkor sztem érdemes lenne most lépni valamit.
Vagy szted nem? Nem jó május 2 oszt jól van?

    2014-12-17 21:42:10

@zolimt: Ahogy mondod, egyre nagyobb a nyomás Floydon. Én egyébként nem mondtam hogy ne üzleteljen Arummal. Miért mondtam volna, a meccsre várunk évek óta.
És úgy tűnik, ahogy írtad az egyre nagyobb nyomás miatt Maynek most jól jönne egy Pacquiao meccs.

És tényleg azt várom - vagy azt szeretném - ha összehoznák.
De nem tudom elolvastad amit írtam? Mert kb. azt magyaráztam hosszan, hogy hogyan lehetne most sarokba szorítani Mayt azzal, hogy nem ugrálnak a kedve szerint de nem is kussolnak, hanem feldobnak egy másik időpontot.

    2014-12-17 21:40:33

http://www.fighthype.com/news/...
Szerintem ez inkább egy image videó, mint normális interjú, az interjúztató végig May-t segíti és adja alá a lovat, May meg ezzel a nagyon-nagyon letisztult, érzelmes, minden mondatot lassan megfontoltan kimondó stílussal, az egyszerű háttérrel és a fehér hosszú ujjú pólójával most egy szentnek akarja magát beállítani, akinek minden szava arany :D Eléggé demagóg, de most nem is ez a lényeg, szerintem nem vetemedne ilyen videókra, ha nem akarná tényleg azt a május 2-i PAc meccset. Eléggé úgy nézem, hogy itt most ő tényleg a fejébe vette, hogy ő Pac-el megfog mérkőzni május 2-án.

» Dorian   válasz erre
    2014-12-17 21:16:47

@zappa: nem May hangoztatta eddig, hogy nem egyezkedik Arummal?
most, hogy egyre nagyobb Floydon a nyomas ( Showtime, piackepes ellenfelek hianya stb.), mar ez sem szamit? Eddig vedtetek Mayt, hogy igaza van, ne is uzleteljen Bob bacsival. Most hirtelen fontos neki a Pac elleni meccs es elvarja hogy mindenki a kenye kedve szerint ugraljon - meg akkor is az ellentabor a hibas ?!?

» zolimt   válasz erre
    2014-12-17 21:01:48

Magyarul ha Arum szeretné tető aláhozni a meccset, most baromi könnyen sarokba lehetne szorítani Mayt.
Az meg nekünk csak jó lehet. :)

    2014-12-17 19:44:32

@Streky: Én nem mondom hogy May nem hibás, ez a profitorientált szemlélet nyilván nem segítette soha meccset.
De ettől még ha most egyik oldal lépéseket tesz, úgy tűnik a TV-k is tárgyalnak, Pacquiao is pozitívan reagál, csak jó lenne, ha Arum is mondana valami biztatót. Nem?

Én nem mondom, hogy foggal körömmel ragaszkodni kell a május 2-höz, még azokkal is egyetértek, hogy valószínűleg nem lesz akkor May-Pac.
De nyilván May valakivel így is úgyis bokszolni fog. Pacquiaoval lenne valami esély, hogy májusban meg lehetne oldani, de mással kizárt hogy betesznek egy gálát Canneloék mellé.
Vagyis May bokszolni fog valszeg júniusban akkor. Akkor viszont miért ne legyen akkor Pac az ellenfele?
Ezért mondom, hogy tök jó lenne ha most Arum amellett hogy mindenki szégyellje magát a május miatt, hozzátenné, hogy de júniusi időpontot maximálisan támogatja.

Érted onnantól Mayweathernél szorulna a hurok. Mert vagy azt mondja oké, vagy azt hogy nem, neki csak május jó.
Arum viszont ha tartja magát ahhoz hogy májusban nem, már senki nem mondhatja rá hogy ő nem volt nyitott a meccsre. May meg ha ugye valakivel csak fog valamikor meccselni tavasszal, elég hülyén jönne ki abból, ha Arum ötletét visszautasítaná, de mondjuk Khannal bokszolna júniusban.

Érted?

    2014-12-17 19:42:47

Ez már a szánalmas kategória amit művelnek a rajongókkal megy egymással is... Évek óta. Elhintenek valamit aztán megy a köpködés "mert ez azt mondta" az meg azt mondta. Mindeketten ugyanolyan hibásak szerintem, csak Arum aki mindenkinél jobban. :) Maynek viszont mosdt nagyon beleköptek alevesébe ezzel a Canelo vs Cotto meccsel. Legutóbbi két meccse nézhetetlen kategória volt egy favágó ellen, akit pár éve szerintem úgy vert volna mint Gattit. Jó nézni MAy bokszát,de ez már korántsem az amikor tátott szájjal néztem. Rengeteg ütést el se indít vagy visszahúzza munkatempo sehol nincs már. Persze magához képest. Mégmindig nagyon ott van, de szerintem Cotto és Canelo környékén volt még nagyon ott. Én az utolsó meccsét csak felvételről néztem meg azt is fújolva pedig Gatti meccs óta nem volt ilyen volt hogy szabit vettem ki, ha bokszolt. De MAy sem az már nagyon nem. TBE :) Robinson mit művelt volna vele... Évek óta hírek a nagy semmiről... Ez az egész már egy kalap...

    2014-12-17 19:37:18

@edge: abból a komolyabb összegből inkább gyere le a boraidért... :)

    2014-12-17 19:28:45

@edge: "elkövetkező 3 évben..." ez itt a baj látod. Közmunkára mind a kettőt.... :)

    2014-12-17 19:26:54

Amúgy Roy.. Tartom amit mondtam a meccsnézésen..
Mindkettő egy idióta, mert kapják a milliárd forintokat, és cserébe csak bokszolniuk kell. Két fiatal, jó bokszoló, kiegyenlített erőviszonyokkal nem mer megküzdeni egymással.

Ott van Hopkins aki 50 évesen, kisebb fizikummal bevállalta a kőkemény Kovalevet, és nem mondott szégyent. Mert ott volt a ringben. Ha az elején May vagy Pac bevállalja a másikat, és kihúzva veszít, egyik sem lett volna leszólva, hanem a kor férfias harcosaiként lennének emlegetve.

Hopkins a Kovalev elleni húzásával mindkettőre kritikát állított. Erről ennyit.

» Streky   válasz erre
    2014-12-17 19:15:44

@Streky: Igazad van, Pac párti vagyok, de mind a ketten hibásak, May túl pénzéhes, Pac pedig mindent úgy csinál ahogy Arum mondja.

» deontayboxing   válasz erre
    2014-12-17 17:52:30

@Streky: Velem nem penzben fogadott, hanem italban. Nyert is mar kettot. :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-17 17:52:10

@edge: Neked nincs pénzed, hogy folyamatosan mindenkivel pénzben akarsz fogadni?

» Streky   válasz erre
    2014-12-17 17:34:46

@zappa: Te is hagyd már abba ezt a tyúklépést. May semmivel sem tesz többet a meccsért mint Pac vagy Arum. Mindkettő egyenlő mértékben hibás.. Ezt kéne belátnia mindkét tábornak.

» Streky   válasz erre
    2014-12-17 17:33:32

@zappa: Akkor tárgyaltak komolyan a meccsről, mielőtt Floyd börtönbe ment...
http://www.badlefthook.com/201...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-17 17:05:22

nem azt vitatom hogy lesz e (bár lassan azt is) csak ez a május 2 röhelyesen irreális

» menyus   válasz erre
    2014-12-17 17:03:32

@bandi78: Elég hülyén jött ki ez a mondat. Helyesen:

A kérdés az az, hogy az az ember, aki simán "Money"-nak nevezi magát, vajon tudna-e mondani élete egyik valószínűsíthetően legnagyobb bevételéről? 1-1 $ jellel mindkét szeme előtt nem hinném :)

» bandi78   válasz erre
    2014-12-17 17:00:41

@Chico: A kérdés az az, hogy az az ember, aki simán "Money"-nak nevezi magát, vajon szereti-e annyira a pénzt, hogy élete egyik valószínűsíthetően legnagyobb bevételéről csak úgy lemondjon?

» bandi78   válasz erre
    2014-12-17 16:58:13

@Chico: En komolyan hiszem , hogy lesz.. sőt bárki ellen felteszek egy komolyabb osszeget is rá, hogy mondjuk az elkovetkezo 3 évben teto alá fogják hozni.

    2014-12-17 16:54:22

@menyus: vannak akik 2009 óta komolyan veszik,hogy lesz ilyen meccs.

    2014-12-17 16:36:43

most tényleg van itt olyan aki ezt a május 2.-át komolyan veszi??

» menyus   válasz erre
    2014-12-17 16:32:21

Nagyon kapar valaki...

    2014-12-17 16:11:38

Jó lenne végre egy ilyen meccs, mondjuk a körítés rohadtul unalmas már. Ha végre létre jön, szerintem több felvonás is lehetséges, ha nem jön létre, akkor meg kiadnak fejenként egy 10-10 kötetet tartalmazó leírást arról, hogy miért nem jött létre. Még mindig rengeteg pénz lehet ebben a meccsben, egyiknek sem lenne szerencsés, ha nem szednék ki belőle a zsetont...

Mindig ez a videó ugrik be: https://www.youtube.com/watch?...

» bandi78   válasz erre
    2014-12-17 15:41:22

@Roy Jones Jr.: Mikor volt a 40 millió?
Gondolom egy riportban nincs idő két óráig elemezgetni mikor mi volt az oka. Igen volt egy olyan szitu is amikor a 40 millió miatt ment el.

Tök mindegy, régen volt. Most most van, legalább egy tyúklépést tehetne arum a meccs irányába!

    2014-12-17 15:38:49

@Roy Jones Jr.: Én nem folyok ebbe bele, mert már rendkívül gáz, hogy esszéket gyártotok teljesen feleslegesen. Az én véleményem meg teljesen marginális, hisz én May drukker vagyok!:)

» Streky   válasz erre
    2014-12-17 15:35:06

@Streky: Mégse arra hivatkozik Floyd, pedig mondhatta volna azt is, hogy Arum újabb meg újabb variálása miatt ment el... Az elsőnél simán megmondta, hogy a doppingtesztek kérdésén ment el, miért ne lenne igaz akkor, amit a másodiknál mond? Azért, mert az már nem szimpatikus válasz?!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-17 14:57:26

@Roy Jones Jr.: Tévedsz. Fuccsba ment ez már a pénzleosztás előtt is, aztán emiatt megint. A dopping, a stadion, May nyaralása..
Fejezzétek már be a f*aszkodást.
Egymást győzköditek 4-500 oldalon keresztül a hülyeségről, miközben tudjátok, úgy sem fogjátok meggyőzni a másikat...
Mindkettő hülye, mindkettő benne van abban, hogy még nem volt meccs.
Arum, May, Pac, meg sorolhatnám.

» Streky   válasz erre
    2014-12-17 14:42:49

:DDD

» Streky   válasz erre
    2014-12-17 14:41:06

Alakul a May-Maidana 3 :)

    2014-12-17 14:21:07

"másodszor pedig visszautasította a 40 milliós ajánlatomat"

Látod Zappa, milyen érdekes, hogy maga Floyd mondja konkrétan, hogy a pénzen bukott el a meccsük 2012-ben és nem azt, hogy Arum "akadékoskodása" (későbbi időpont, meg stadionépítés) jelentette a gondot. Te mindig azt bizonygattad, hogy már fuccsba ment a dolog, mikor szóba került a pénzelosztás a hírekben, most meg Floyd mondja, hogy az volt az oka...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-12-17 14:19:24

"Mayweathert Pacquiao érdekli, nem Khan"

Mayweathert csak sajat maga erdekli, senki mas, minden mas bunyos csak eszkoz onnon nagysaganak kifejezesere, parasztok a sakktablan, mindig azt veszi elo, akire epp szuksege van es azt dobja el, akire nincs.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-17 13:37:17

"kifogás Bob Arumtól" ezzel csak az a baj hogy FLoyd mondta hogy Arummal nem üzletel .
MOst hírtelen kell Pacquiao , ilyen se volt még , kiváncsi vagyok Arum mit lép erre .

» gigaboly   válasz erre
    2014-12-17 13:35:10
Ugrás az oldal tetejére