×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Ahogy arról lapunk is beszámolt, Floyd Mayweather a múlt héten 2014-12-15 10:47:48 https://www.profiboksz.hu/2014/12/15/pacquiao-valaszolt-mayweathernek/

Pacquiao válaszolt Mayweathernek

Ahogy arról lapunk is beszámolt, Floyd Mayweather a múlt héten kihívta jövõ május 2-ra azt a Manny Pacquiaot, akivel az elmúlt kb. 5 évben képtelenek voltak néhány kifogásnál távolabb jutni. A filippínó klasszis most válaszolt amerikai riválisa kihívására: "Floyd zsákutcába ért. Nincs más választása, csak az ellenem való mérkõzés. A magam részérõl mindent megteszek majd, hogy izgalmas legyen a kettõnk összecsapása. Ugyanakkor kétlem, hogy odaállna velem ütésváltásokra. Mindannyiunk számára ismert a stílusa. Ha másra nem, altatónak tökéletes. Tudom, mit kell tennem. A nyomában leszek, bárhova is akar majd bújni a szorítóban. Tökéletes taktikával fogunk kiállni. Mayweather annyit kaphat a meccsért, amennyit akar. Idén januárban felajánlottam neki, hogy a bevételünk menjen jótékony célokra. Erre nem válaszolt. A pénz tehát részemrõl sokadlagos kérdés. Ez az egész már a boksztörténelemrõl szól, hogy a rajongókat boldoggá tegyük és az ökölvívás számára is megadjuk, ami jár."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Arcos Harcos: Egy cikkből idézek, mert azt mondod az időponttal nem volt gond:

"Pacquiao promótere, Bob Arum azonban bunyósának Juan Manuel Marquez ellen összeszedett sérülése miatt nem akarja ebben az időpontban a nagy összecsapást."

"Pacquiao ugyanakkor a Manila Standardnek adott interjújában kijelentette, hogy semmi probléma nincs a szemöldökével, és készen áll a május 5-ei meccsre Mayweatherrel.

Az interjú megjelenése után Arum ismét nyilatkozott, és bár a sérülésről ezúttal hallgatott, számára továbbra is legkorábban egy május végi időpont lenne elfogadható."

Persze akkor tudtuk, hogy a későbbi időpont nem lehet jó Maynek a börtön miatt.

De tök jó lenne ha most is javasolna Arum egy későbbi időpontot, mert most nem vonul May börtönbe.;-)

    2014-12-16 19:55:55

Ha netalantan telleg lesz meccs, kivancsi vagyok hany komment fog szuletni az "Amikor minden bokszra fordul" cikk alatt, ahol eloben kommentelik a meccset az emberek. 1800-ra tippelek:)

» VMVKWA   válasz erre
    2014-12-16 19:33:14

@Arcos Harcos: Mondom nézz utána!
2012-ben onnantól hogy May kihívta Pacquiaot, addig hogy kiderült mindketten mással meccselnek, nem nyilatkozott olyat Arum, hogy a pénzbeli elosztásban gondok lennének. Ellenben sok más kifogás elhangzott.
Ha gondolod keresgélj, én megtettem akkoriban!

" Ha épp ésszel belegondolsz, két fél között miért hiúsulhat meg egy nagy üzlet?"

Mert az egyik nem akarja levágatni az aranytojást tojó tyúkját.
Az időpont az ürügy volt. Nem érted?
Azt mondta sérülés miatt Pacquiaonak nem jó akkor.
Elhangzott ugye a stadion, stb, de pénzelosztás problémák, vagy hogy ő 60-40 et akar mi meg ennyit vagy annyit nem!

"Mellébeszélsz és hebegsz-habogsz össze vissza."

Én? :D
Nincs mit mellébeszélni, én konkrétan Arumékat idéztem, hogy miket mondtak, mikor may kihívta őket. Te meg feltételezed, hogy pl. valaki azt mondta Pac sérült...
Vagy feltételezed, hogy a pénzelosztás volt a gond, de ezt akkor nem mondta se Arum se más.

"Arum pikkelt arra a bizonyos May által felvetett dátumra!:)"

Elég nehéz a felfogásod. Nem az időpontra pikkelt, hanem a közös meccsre!
A sérülés és ezáltal a korai időpont csak ürügy volt. Hát nem érted?

    2014-12-16 19:08:05

@zappa: "Figyelj találgathatsz, de ha a pénzzel lett volna gondjuk, sztem simán lenyilatkozza Arum. Ez megint csak egy feltételezés."

Le is nyilatkozta. Többször is felháborodva adott hangot az egész Pac csapat akkor May pénzbeli követelésének! 50/50 vagy semmi. Ez volt Pac álláspontja.

Aki találgat az te vagy, mert olyat 100 százalék,h nem mondott Arum, h az időponttal van gondjuk! Ha épp ésszel belegondolsz, két fél között miért hiúsulhat meg egy nagy üzlet? Azért mert az üzletkötés időpontján nem tudnak megegyezni, el sem kezdve tárgyalni a pénzről, vagy netán az egyik fél túlzott kapzsisága miatt?

Mellébeszélsz és hebegsz-habogsz össze vissza. Fogadd már el, h akkor Vödör pénzbeli követelései miatt uszott a meccs, nem pedig azért, mert Arum pikkelt arra a bizonyos May által felvetett dátumra!:)

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-12-16 18:51:13

@Arcos Harcos: "E téren is bukik az álláspontod"

Is? Hát eddig semmilyen téren nem bukott.

"May konkrét ajánlatát, ami szted ugye csak időpontot és helyszínt tartalmazott, merthát miért is foglalkoztatnák Money Mayt az anyagiak? :)"

Figyelj találgathatsz, de ha a pénzzel lett volna gondjuk, sztem simán lenyilatkozza Arum. Ez megint csak egy feltételezés.
Mondta Arum vagy bárki, hogy azért nem akarunk Mayweatherrel meccselni, mert rossz a pénzelosztás? Nem.
Ezzel csupán a magad kis világát próbálod alátámasztani!

Egyébként ha May 60-40-et akart volna, arra még mindig lehetett volna mondani, hogy nem, nekünk 55-45 kell vagy mit tudom én.

Mondom: May blöfföl, Pac bizonyító erejű, mert mindig igazat mond, Arum meg rosszul kommunikál! :DD

    2014-12-16 18:26:43

Jól nézzétek meg a hírhez tartozó képet, mert ilyen helyzetben sohasem fogjuk látni a valóságban őket...

» ogreface   válasz erre
    2014-12-16 17:44:12

@zappa: Nyilván a dátum nem felelt meg Pacéknek azért hiúsult meg akkor a meccs! XDXDXD Meghallotta Arum, h pl május 9, amin mélységesen felháborodott és azon nyomban elviharzott! XD Egy tárgyaláson amúgy is a meccs időpontjának a kitűzése a legsarkalatosabb kérdés, olyanon, h pénzelosztás kizárt, h borúljon minden! XD
E téren is bukik az álláspontod, miszerint nem az egyenlőtlen pénzelosztáson ment el az egész, hanem azért, mert Pacék nem fogadták el May konkrét ajánlatát, ami szted ugye csak időpontot és helyszínt tartalmazott, merthát miért is foglalkoztatnák Money Mayt az anyagiak? :)

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-12-16 14:57:04

@bees: Ezt úgy mondod, mintha én bármikor mondtam volna valamelyik Mayweather nyilatkozatra, hogy kommunikációs hiba. Szóval azt amit nem én mondtam - inkább csak mosolyogtam rajta - azt légyszi ne vágd az én fejemhez!

    2014-12-16 13:26:04

@zappa: Egy újabb kommunikációs hiba :)

    2014-12-16 13:16:27

@zappa: parancsolj :
http://www.mlive.com/mayweathe...

» zolimt   válasz erre
    2014-12-16 13:07:30

Azt sem érzi senki blöffnek, hogy Pacot nem érdekli a pénz, ajánlják fel stb...

Eddigi meccsein ez nem jutott eszébe?
Arum 50-50-et akar most, de mondjuk Marquez ellen a 4. meccsen a jótékonykodó Pacquiao-Marquez között a leosztás kb. 80-20 volt pacnak...
Eljótékonykodtak a 80%-át?

    2014-12-16 13:06:31

@zolimt: "Oreg Floyd meg azt mondja, hogy a gyilkossag miatt most nehez idoszakon megy keresztul kicsi Floyd es most a hata kozepere se kivanja Pacquiaot. "

Erről lemaradtam?
Tudnál valamit linkelni erről?

    2014-12-16 13:03:14

@gigaboly: "Hülyeség ez a stadion meg sérülés , ezt csak tőled hallom mint kritikát"

2012-ben May több nyilatkozatban sajtón keresztül kihívta Pacquiaot. erre jöttek ezek a kifogások, hogy ezért meg azért nem jó akkor amikor Maynek még jó lehet a börtön miatt.

Most mondhatod rá hogy hülyeség, de szted miért nem tudták akkor összehozni a meccset?
Induljunk ki abból hogy May miatt. Akkor ezt miért nem mondta el Arum? Miért talált ő ki kibúvót?
Érted?

Mondom tőlem beszélhetünk más konkrét időszakról szituációról, várom az érveket, nem vagyok mindentudó a témában meggyőzhető vagyok. De ha ez a pont két évvel ezelőtti szitu előjött, akkor itt ne dugjuk már homokba a fejünket!

És úgy érzem utána Pac vereségei, majd a showtimeos May időszak miatt kb. mostanra jött el újra az az időszak, hogy érdemben tárgyalnak.
Egyezkednek a csatornák, megmozdult valami. és ha megnézed May nem mondja, hogy pl. fontosabb a család, de Arum valamiért megint arról beszél valami telefont vár. Milyen telefont, ha konkrét 40 milla+35%-os ajánlatot kapott, illetve a tv-k egyezkednek. Ez megint kommunikációs hiba?

    2014-12-16 12:57:19

@zappa: teljesen mindegy, hogy a multban mi tortent, mert most sem lesz meccs, ugy ahogy eddig sem...
Arum azt mondja, hogy majus 2-an semmikepp sem lesz Pac-May, mert az a hetvege Caneloe es mexikoi nemzeti unnep es Alverezt illeti a datum.

Oreg Floyd meg azt mondja, hogy a gyilkossag miatt most nehez idoszakon megy keresztul kicsi Floyd es most a hata kozepere se kivanja Pacquiaot.

Ennyit a kifogasokrol...

» zolimt   válasz erre
    2014-12-16 12:53:08

@gigaboly: Hát persze ez tök bölcs dolog, legyinteni, és azt mondani, hülyeség...:)

Azt nézd meg mi mikor hangzik el! Mert millió nyilatkozat volt, az elmúlt években volt egy csomó szitu amikor nyilvánvalóan nem volt meg a lehetősége hogy összehozzák a közeljövőben a meccset. Ilyenkor túl sok jelentősége nincs egy egy nyilatkozatnak. (mindkét oldalról beszélek.)

Az érdekesebb helyzetek akkor voltak, amikor elvileg ellenfelet kerestek maguknak, tárgyaltak, látszólag az egyik fél legalább nyitott volt a meccsre, és akkor érdekes megnézni a másik fél hogyan reagál!

Sztem utoljára 2 éve volt (meg most van) ilyen időszak. És lehet azt mondani, hogy kommunikációs hiba, vagy hülyeség, de ha egyszer egy ilyen szituban az egyik fél azt mondja ő meccselni akar ekkor és ekkor a következő ellenfélnek szeretné a másikat akkor ha a másik oldalról az jön hogy ezért meg azért nem jó, akkor az elég egyértelmű.
(és az ezért vagy azért-ok között nem a pénzelosztást vagy mást említenek meg, érted?)

Nem is csinálhatom ugyanazt mint Arcos harcos, mert ő egy konkrét szituációt próbál megmagyarázni amikor nem jött össze a meccs.

De fordítva olyat nem dobott ő fel (vagy te) hogy ekkor és ekkor, mikor Pac kihívta Mayweathert hogy meccseljen vele legközelebb X-Y hónapban akkor May azt mondta hogy nem, mert....

Tehát ha volt valamikor ilyen szitu, én azt szívesen megbeszélem, vagy reagálok rá.

    2014-12-16 12:48:13

@zappa: Hülyeség ez a stadion meg sérülés , ezt csak tőled hallom mint kritikát , hogy Floyd miért hazudik ? Hallgass meg pár interjút a múltból youtubeon miket magyaráz , ha a stadiont előhozod akkor hozzuk elő amikor Floyd azt mondta azért nem áll ki Pacquiaoval mert neki fontosabb a család .Érdekes ezt nem elmegeted . Te ugyanazt csinálod mint Arcos Harcos csak FLoyd oldalán !!!!

» gigaboly   válasz erre
    2014-12-16 12:30:56

@Arcos Harcos: Hozzáteszem, most is elég érdekes hogy Arum lenyilatkozza, hogy várja a telefonhívást, miközben ennél jóval konkrétabb lépéseket tesznek a másik oldalról a meccs érdekében...kommunikációs hiba

A "nyúlcipős" megjegyzésedről még annyit, hogy gondolom nálad ezt jobban érezni vagy tudnia kellett volna Arum csapatnak. És akkor elég lett volna annyit mondani:

Oké, csináljuk meg ahogy akarod!

És pillanatok alatt beigazolódhatott volna a feltételezésed, hogy May fél.
De mivel ezt nem tették meg soha, ebből is látszik, hogy ők Pacquiaoék sem gondolják azt amit te.

    2014-12-16 12:01:54

@Arcos Harcos: Írtam egy hosszabbat, ha gondolod beteszem ide, de nem akarok másokat fárasztani, ezért alapból kihagyom...

De lényegében az algoritmusod úgy működik, hogy ha May mond valamit az blöff, ha Pac az bizonyíték, ha meg Arum az kommunikációs hiba. És ezzel kedvedre építgetheted neked szimpatikus elméletedet.
Pedig ha tetszik ha nem, 2 éve mikor hasonlóan ez volt a szitu, May kihívására Pac úgy tűnt tök nyitott volt, Arum viszont kb. minden nyilatkozatával ellene szólt.
Szó nem volt pénzelosztás problémákról csak amikor már kb. eldőlt megint nem sikerült összehozni a meccset. És véletlenül se mondta azt Arum, hogy ha nincs sérülés, csináljuk meg! Vagy hogy mi benne lennénk, de a pénzelosztás nem jó!

Úgyhogy ezekre kár építened!

    2014-12-16 11:54:17

OFF
"...kering egy tökéletesen jelentéktelen, kékeszöld bolygócska, melynek majomtól eredõ civilizációja oly döbbenetesen primitív, hogy a kvarcórát még mindig pompás dolognak tartja. Ez a bolygó a következõ problémával küzd - vagy inkább küzdött: az ott élõk többsége ideje nagy részében boldogtalan volt. Számos megoldást javasoltak a probléma gyógyítására, ezek azonban többnyire zöld és piros hasú papírok mozgásához kapcsolódtak, ami meglepõ, hiszen végül is nem a színes papírok voltak boldogtalanok. Így hát fennmaradt a probléma: jókora tömegek voltak elkeseredve, és sokan közülük nyomorúságosan érezték magukat, még azok is, akiknek volt kvarcórájuk." Bocs, nekem ez a Douglas Adams idézet jut mindig erről a pénzéhségről eszembe.
ON
Pacman fan vagyok (=adok neki valami esélyt May ellen, régebben pedig szerintem neki lett volna nagyobb esélye). Egyszerűbb embernek tatom mint Money-t. Szimpatikus amit itt nyilatkozott a sportról - a nyilatkozat többi része viszont nem. És az egészről annyira ordít hogy ez egy valahol valakik által megírt, esetleg be is tanított image-nyilatkozat...
OFF
... és igazából akkora pénzekről tárgyalnak, ami érdektelenné tesz engem abban, hogy az igazságot keressem, vagy igazat adhassak bárkinek. Magánvélemény: kapjanak szép summát amiből az unokákat is eltarthatják, de mikor milliárdosok lettek már sportolásból, és két milliárdos üzenget egymásnak egy előre megírt szerepből pózolva, az már nem a sportról szól és engem sajnos nem érdekel. A sok végletekig ismételt fan komment (főleg 1-2 elvakultabb May fantól) meg néha kicsit már dühít e témában. Sokszor elgondolkozom, hogy lehetnek ennyire szerethetőek és csodálhatóak ezek a milliárdos sportolók. Mert hogy épp emiatt, a közönség beetetése miatt lesznek egy idő után már inkább milliárdosak, mintsem sportolók. Peace.

» Peacock   válasz erre
    2014-12-16 11:04:51

@zappa: Arum téves info alapján azt nyilatkozta, h Pac sérült, ami rögtön cáfolva lett! Problem? Ezen az egyébként nevetséges semmiségen csak ti rágódtok. A "stadion" baromságotok még ennél is abszurdabb. Ott Arum a profitmaximalizálás érdekében azt javasolta, h minél nagyobb létesítménybe kéne vinni a derbit, ami nem tudom, h miért baj a May tábornak. Most szerintetek Arum ezen ötletével hiusította meg a meccset, ami egyébként Vödörnek is több bevételt jelentett volna? Direkt erre a célra stadiont építeni dolgot példaként hozta fel, h annyi lé van ebben a meccsben, h akár még azt is megérné.

A ti "érveitek" mind nyilatkozatokból kiragadott részletek, amit Arum mondott kitudja mikor, hol, amikor épp mikrofont nyomtak az orra alá. Akárhogy tereltek, akkor a meccs May pénzbeli követelése miatt maradt el, amit a tárgyalóasztalnál tett, nem pedig Arum itt-ott elejtett félmondatai miatt!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-12-16 11:01:46

@forwardolemiss: Végig olvastam az összes kommentet de a tiedre mondom azt , hogy rövid és tömör de a lényeg benne van ..
A pénz irányít mindent és mivel ebben ekkora pénz van meg is csinálják a bulit :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2014-12-16 10:46:38

@Layman: Egyetértek. Én a vitában csak kb. annak adtam hangot, hogy nem értem ha May megszólal az miért automatikusan blöff, ha meg Pac megszólal az már bizonyíték, hogy ő akarja a meccset. ha meg Arum pozitívan nyilatkozik, az szintén bizonyíték, ha meg negatívan, az kommunikációs hiba.

Én is úgy érzem, most egész reális esélye van a meccsnek, az hogy May a Showtimenak nyal a csatornán egy műsorban, mivel ők fizetik, kb. semmi jelentősége.

    2014-12-16 10:21:44

Anélkül, hogy bárkinek beszólnék, sem itt, sem a múltkori hírnél nem értem, hogy a két rajongótábor tulajdonképpen miért is vitázik. Elméletben mindkét tábor meccset akar, most kivételesen egy időben, mindkét bunyós pozitívan nyilatkozott ennek lehetőségéről, nyilván a szépen felépített image-üknek megfelelő stílusban.

Most valamivel pozitívabban látom a meccs megvalósulásának esélyeit, mert Arum Pac vereségei óta kénytelen engedékenyebb lenni a pénzelosztásban, Mayt meg jó eséllyel nyomja a Showtime, mert eddig az együttműködésük szerintem nem a várt számokat hozza. Kár, hogy nem 3-4 évvel ezelőtt volt ez a helyzet.

» Layman   válasz erre
    2014-12-16 09:57:50

@Arcos Harcos: Amúgy csak gondolj bele, januárban volt téma a sérülés, és az lett volna Arum indoka arra, hogy május 5-én nem tud Pac bokszolni, de picivel később már igen!
(egész véletlenül addigra gyógyul meg az a sérülés, amikor Maynek már nem jó a meccs a börtön miatt....)
Szerinted? :)
Milyen sérülés az, ami nem gyógyul meg 5 hónap alatt, csak 5 és fél alatt? :D

Ja és állítólag Pac plasztikai sebésze tájékoztatta erről Arumot, csak Pacquiaot nem.

    2014-12-16 09:39:52

"A pénz tehát részemrõl sokadlagos kérdés. Ez az egész már a boksztörténelemrõl szól, hogy a rajongókat boldoggá tegyük és az ökölvívás számára is megadjuk, ami jár."

Személy szerint elhiszem,hogy Pacman ezt igy is gondolja,de amig May és Arum szeme elött csak a pénz lebeg,addig ez a meccs nem jön létre.Régen a nagy bajnokokat nem a pénz hajtotta,hanem a dicsőség,a legjobbakkal akartak harcolni.Ha May vagy Arum félretenné a kapzsiságát akkor lérrejöhetne.

    2014-12-16 08:20:24

@Arcos Harcos: 1. Figyu, most nem teszel mást, mint magadnak keresel magyarázatokat a Pac csapat kifogásaira. Persze kommunikációs hiba, mert valaki azt mondta Arumnak Pac sérült és nem tud jópár hónap múlva bokszolni...:)
Egy dolog tény, hogy volt egy May ajánlat, amire - ha így kevésbé fáj neked - sorozatos kommunikációs hiba volt a válasz.
Tehát Maynek semmi szüksége nem volt felvenni a nyúlcipőt, mert az ellenfél el kommunikációs hibázta a ,meccset.
(egyébként az elvakultság kb abból jön le, hogy nem valós tényekre építesz, hanem leírod, hogy szted biztos valaki a csapatból azt mondhatta, hogy....stb)
Ne legyél már ilyen naiv, egy promóter ha lehetőség van egy giga meccset összehozni, nem fog félinformációk alapján megvétózni egy meccset, hónapokkal később!


2. Persze persze. Meg az is kommunikációs hiba volt, vagy eszmefuttatás, hogy pont 3 másik lehetséges ellenfelet nevezett meg Arum, véletlenül se mayt, ahelyett hogy arról beszélt volna, hogy volt egy kihívásotok, a mi válaszunk az hogy....

"Az igazi okról, ami miatt meghiusúlt akkor a meccs, persze kussoltok, történetesen, h May a maga javára kért 60:40 százalékos pénzelosztzást, mikor Pac volt a p4p no1!"

Egyrészt akkor amiről beszélek már nem Pac volt a p4p, másrészt, ez a pénzelosztás csak akkor került szóba, amikor (nevezzük kommunikációs hibának:)), már meghiúsult a meccs. Keress vissza!

Magyarul magyarázhatod te a történetet magadnak, kitaláhatsz részleteseményeket hogy szted az történhetett hogy, de tény, hogy nem Mayweatherék követtek el kommunikációs hibákat, és nem ők kerestek ott akkor kifogást. Vagyis ha volt ott nyúlcipő, az nem may lábán volt!

    2014-12-16 06:43:22

@Arcos Harcos: neked ment

» balutnepper   válasz erre
    2014-12-16 04:32:13

"sokszor le lett írva, de látom, h ismét muszáj!"

Csúnya May fanok nem akarják megérteni, amit te már sokszor leírtál, és ha egyszer leírtad, az le lett írva (és kész).

1. "nem több egy kommunikációs hibánál" - Pac keze kicsit bibis volt, Arum bácsi pedig már nagyot hall és úgy értette "nagyon bibis", és lenyilatkozza a sajtónak... :D

2. "A stadion téma csupán egy eszmefuttatás volt akkor Arumtól" - igazából nem is értjük mi May fanok, hogy miért nem egy Rungrado May Day Stadion méretű stadiont akart felépíteni, az másfélszer akkora, mint a Cowboys Stadium. Pedig már csak egy hajszál választotta el a világot a nagy meccstől, de elég Arumnak csak kijelentenie, hogy akkora de akkora ez a meccs (aminek a fényét ugye a p4p Pac adja), hogy csak egy Mars méretű építkezéssel lehet megvalósítani, és mi (May fanok) simán elhisszük neki, hogy ő csak sok-sok emberrel akarta megosztani az élményt.

"May a maga javára kért 60:40 százalékos pénzelosztzást, mikor Pac volt a p4p no1!" - Maynek ez az aránytalan kapzsisága később be is igazolódott, miután a p4p Pac azóta is veretlen, May meg beszedett pár csúnya kiütést, pontozásos vereséget.

:)

» balutnepper   válasz erre
    2014-12-16 04:26:58

@zappa: "a kamu sérülés+ideiglenes stadion, stb dolgokkal. "

Nem akarok megint belemenni, mert már sokszor le lett írva, de látom, h ismét muszáj!

1. Sérülés: Arum mondta, h Pac sérült, amit Pac azon nyomban cáfolt. Ez tulajdonképen nem több egy kommunikációs hibánál promoter és bunyós közt, ami azonnal tisztázásra került a nyilvánosság előtt. Ezen kár tovább lovagolni, nem is teszik ezt csak a legelvakultabb May fanok. De nem is értem, h speciel ez az eset miért annyira nagy dolog, mert sztem ti sem hiszitek, h Arum nonstop az edzőteremben tartózkodik a bunyósai mellett saját maga meggyőződve azok állapotáról. Valszeg az történt, h a csapatból vki, aki őt ilyen témákban tájékoztatja, eltúlzott egy kisebb sérülést, ő pedig azon infó(akkor szerinte naprakész) alapján fejtette ki álláspontját, pont mikor megkérdezték. Ennyi! Ebbe felesleges többet belelátni!

2. A stadion téma csupán egy eszmefuttatás volt akkor Arumtól, aki szerint akkora volumenű egy ilyen derbi, h erre a célra megéri felépíteni akár egy Texas Cowboy szerű gigalétesítményt.Erről ennyit!

Az igazi okról, ami miatt meghiusúlt akkor a meccs, persze kussoltok, történetesen, h May a maga javára kért 60:40 százalékos pénzelosztzást, mikor Pac volt a p4p no1!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-12-16 00:43:47

Roach nagy taktikát fog összerakni már látom :) Az lenne a nagy dobás ha nem vele készülne xD. Amúgy minden tisztem az öregé, de ha itt Pac erőből nem nyomja le Mayt akkor sok kimenetel nem lehet.

» guilermo   válasz erre
    2014-12-15 21:17:32

@Arcos Harcos: Na látod erről beszéltem. Hogy itt fel se merül benned, hogy ez blöff. Hiszen ha ugye tv társasághoz kötődik Pac akkor nyilván tudja azt, és akkor üres szavak....
Annyira buta nem lehet Pacquiao, hogy nincs tisztában azzal hogy ő aláírt-e szerződést a HBO-val.


Ráadásul mikor legutóbb odáig jutott a dolog, hogy hasonlóan ilyesmi időben May egy hasonló májusi időpontra kihívta Pacquiaot, akkor nem May vette fel a nyúlcipőt ugye a kamu sérülés+ideiglenes stadion, stb dolgokkal.

Az se fura neked, hogy Arum pár napja még azt mondta Mayweatherék telefonját várja, miközben tudjuk, hogy ennél sokkal konkrétabb dolgokkal keresték már a háttérben.

Egy picit tedd már félre a kettős mércét!

    2014-12-15 20:05:59

@emgabor: :DDDDDDDDDDDDDDD

» Streky   válasz erre
    2014-12-15 19:26:16

@rosta.roland: Ennyire azért nem volt jó! : )

» emgabor   válasz erre
    2014-12-15 19:23:23

Pac belelovalja magát, már a taktikán agyal, de le merném fogadni, h May ismét felveszi a nyúlcipőt(bár ne lenne igazam). Igaza van Pacnek, h a pénz ez esetben már másodlagos dolog, mikor a boksztörténelem örök klasszikusai közé kerülhet az ütközetük! Pénzből mindkettejüknek van már több, mint elég!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-12-15 18:55:52

... ha jövőre a Star Wars VII. mellett összejönne egy May-Pac mérkőzés, akkor a 2015-ös év egy szép év lesz :) :DDD

» rosta.roland   válasz erre
    2014-12-15 18:32:16

... ha jövőre a Star Wars VII. mellett összejönne egy May-Pac mérkőzés, akkor a 2015-ös év egy szép év lesz :) :DDD

» rosta.roland   válasz erre
    2014-12-15 18:32:16

... ha jövőre a Star Wars VII. mellett összejönne egy May-Pac mérkőzés, akkor a 2015-ös év egy szép év lesz :) :DDD

» rosta.roland   válasz erre
    2014-12-15 18:32:16

Elobb utobb ugy is osszehozzak, nem hulyek tudjak, hogy ennyi penztol elesni a szemelyes ellentetek miatt igen nagy butasag lenne, ez uzlet es az uzleti vilagban csak a penz szamit. Elobb osszehoztak azokat akikkel kozben is kereshettek jol aztan a vegere meg jon a legnagyobb bevetel. A penz mindent felulir aki meg azt mondja, hogy nem az nem ebben a vilagban el. A profi boksz errol szol es megfognak ok egyezni ez nem kerdes.

» forwardolemiss   válasz erre
    2014-12-15 17:08:51

"Ugyanakkor kétlem, hogy odaállna velem ütésváltásokra"

Miért, mire lenne az jó neki? Önként kedvezzen az ellenfélnek?
A boksz egyik alapvető tétele, hogy azé az előny, aki rá tudja kényszeríteni az ellenfélre azt a stílust, ami neki erőssége. Rocky Marcianot miért nem biztatta senki, hogy repüljön, mint a pillangó, és szurkálja ki a szembenállót?

» Untouchable   válasz erre
    2014-12-15 15:59:56

@fixpont: Legendának már így is legenda, úgy ahogyan Pacman is.

» Streky   válasz erre
    2014-12-15 15:45:27

@Shaham: Én már azon is gondolkodom, hogy ő maga Jézus Krisztus!

» Streky   válasz erre
    2014-12-15 15:40:49

most már persze hogy sokadlagos kérdés, hogy szép lassan csúszik lefele a p4p listán, amíg #1-#2 voltak addig biztos ragaszkodott volna az 50-50-hez legalább. amúgy a kép szerintem nem jó, May hátsó kézzel indítana ebben a helyzetben.

    2014-12-15 15:40:21

@bandi78: May nem viselne el, ha vitathatoan kikap, neki az 50-0-0 kell es hogy legendakent vonulhasson vissza. :)

» fixpont   válasz erre
    2014-12-15 15:32:16

@tizedes: "Pac nem egy szent, csak sokkal másabb a gondolkodása"

Ámen! :)

"Egyébként pedig, Simán lehetne 40-40%" "VAGY..." "VAGY..."

Na és mire fel?
Egyébként meg a gyengébb fél (gazdaságilag), milyen alapon "ajándékozza el" az erősebb fél pénzét? Pont elég lesz, ha a saját főnökét veszi rá egy kis jótékonykodásra és meglesz a meccs...:)

"Mayweather annyit kaphat a meccsért, amennyit akar"
"januárban felajánlottam neki, hogy a bevételünk menjen jótékony célokra"

Kiváncsi lennék, mit gondolnak erről azok, akik May minden mondataiban valami blöfföt, vagy csúsztatást látnak....:)

» Shaham   válasz erre
    2014-12-15 15:23:33

Nehezen tudon elhinni, hogy Arum es Floyd megegyezik a penzelosztasban, de ne legyen igazam. Regi szemelyes ellentétek vannak a hatterben.

» Bruneor   válasz erre
    2014-12-15 15:08:05

Ne már.... Pac nem egy szent, csak sokkal másabb a gondolkodása, mint MONEY Mayweathernek !!

Egyébként pedig, Simán lehetne 40-40% a meccspénz.
Aki pontozással nyer, az kap még 10%-ot és a maradék 10% megy jótékonykodásra.
VAGY
Aki kiütéssel nyer, az viszi a maradék 20%-ot
VAGY
Döntetlen esetén 40-40% marad és a 20% megy jótékonykodásra....

Mindegy, csak legyen végre meccs ! :D

» tizedes   válasz erre
    2014-12-15 15:03:26

Pac egy szent...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-12-15 14:52:15

Szerintem ennél a meccsnél csak egy visszavágó hozhatna nagyobb lóvét. Floyd vitathatóan kikap, majd vitathatóan nyer, aztán a grande finale, ahonnan mindkettő visszavonul.

» bandi78   válasz erre
    2014-12-15 14:25:00

@belizar: Külföldi lapok szerint is elképzelhető hogy akár belemennek a 70-30ba is, mert a visszavágón (persze ha nyer Pac, vagy legalábbis ha van értelme a visszavágónak) kiharcolhatják az 50-50pénz elosztást is aminek akár még nagyobb bevétele is lehet mint az első meccsnek.

» czir88   válasz erre
    2014-12-15 14:11:18

Erről a nyilatkozatáról Arum is tud ? Hiába akar Pac bármit ha a főnök máshogy akarja , el kellett volna fogadni a 40misi + 35 PPV t Arumnak ennél jobb ajánlat nem lesz , Arum hibája a nagy PPV esés a Macao miatt úgyhogy neki kell ezt benyelni .

» gigaboly   válasz erre
    2014-12-15 14:10:13

Lehet, hogy neki mindegy a pénz, de Arumnak nem lesz az. :)

» belizar   válasz erre
    2014-12-15 13:55:12
Ugrás az oldal tetejére