×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Hosszú várakozás és kemény tárgyalások sorozata 2014-12-14 17:34:51 https://www.profiboksz.hu/2014/12/14/hivatalos-bejelentes-stiverne-vs-wilder-januar-17-en/

Hivatalos bejelentés: Stiverne vs. Wilder január 17-én

Hosszú várakozás és kemény tárgyalások sorozata után a Don King Promotions és a Golden Boy Promotions szombaton este bejelentette a Bermane Stiverne (24-1-1, 21KO) vs. Deontay Wilder (32-0, 32KO) WBC nehézsúlyú világbajnoki mérkőzés hivatalos időpontját és helyszínét: a felek január 17-én, Las Vegasban, az MGM Grand Garden Arenaban néznek majd farkasszemet egymással. Az első címvédésére készülő kanadai Stiverne a tőle megszokott módon szűkszavúan nyilatkozott: "Ne is pislogjanak január 17-én. Én vagyok a nehézsúlyú világbajnok, és senki sem fog megverni.Izgatott vagyok és már várom, hogy bizonyítani tudjak. A duma nem sokat ér. A ringben majd a tetteim fognak beszélni. Az egyetlen alkalom, amikor figyelemre fogom méltatni Wilder-t, az a mérkőzés estéje lesz. Megígérhetem, hogy többet fog kapni, mint amire számít és mint amire készen áll." A makulátlan mérlegű kihívó kicsit bőbeszédűbb volt: "Rövid mérkőzésre számítok a köztünk levő indulatok miatt. Tényleg meg akarom sebezni ezt a fickót, és rég nem éreztem így. Meg akarom mutatni, hogy ez nem vicc, hanem nagyon is komoly dolog. (..) Megmondtam neki, hogy szét fogom rúgni a seggét, és be is fogom tartani az ígéretemet. Most végre valóra válthatom az álmaimat. Amerika rég vár egy nehézsúlyú világbajnokra. Nem volt már egy igazi Evander Holyfield és Mike Tyson ideje óta. Mindenki csak hátradől, és a régi szép időkön mereng. Amerika várja a nehézsúlyú világbajnokát, és én megérkeztem. Nem tehetek róla, hogy mindenkit kiütök. Nem az én hibám, hogy úgy tűnik, mintha könnyű lenne. Miután kiütöm Stiverne-et is, nem akarom, hogy suttogjanak az emberek ; nem akarom azt hallani, hogy ő is csak egy hurka volt. Azt akarom, hogy az emberek meghajoljanak és dícsérjék a nehézsúlyú világbajnokot. Akkor majd végre el kell ismerjék, hogy tényleg ennyire jó vagyok." - nyilatkozta Wilder.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Jersey Joe: Bocsánat, ezt Wilderre értettem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2014-12-15 22:13:27

@bpjotruska: "Wilder-nek akar szar az alla, akar nem, szerintem neki ugyis sietnie kell majd minel hamarabb kicsapni Stiverne-et. Szerintem ahogy telnek a menetek es faradnak a bunyosok.."
- attól függ, milyen taktikát választanak. Szerintem mindenki számára egyértelmű, hogy ezt a meccset nagy eséllyel az dönti el, hogy ki szed be előbb tiszta találatot. Stiverne amúgy is kontrázni szeret, Wilder pedig a már sokszor leírt okokból, minden bizonnyal óvatosabb lesz a szokásosnál. Ha ez így lesz, akkor nem nagyon fognak fáradni a bunyósok és mivel pontozással Wilder az esélyesebb, nem kell erőltetnie a támadást.

» superman   válasz erre
    2014-12-15 20:15:24

@sziporka: "Az biztos viszont, hogy Wildert amatőrben leütötték már" - profiban is,egy negatív mérlegű ellenfél.
"Ha betalál, akkor pedig kiderül, hogy Wildernek tényleg olyan szar-e az álla." - nem tudok más okot elképzelni arra, hogy mért kerülték olyan elővigyázatosan az ütőképes bokszolókat,hiszen egy átlagos bunyós felépítésekor mindenféle stílusú ellenfélre szükség van.

» superman   válasz erre
    2014-12-15 20:05:25

@bpjotruska: Stiverne nagyon jó, mellette ez szól. Talán nem világklasszis, de gyorsan üt, nagyon hosszú keze van, ráadásul elég nagyot is szól. Elég hamar megtalálja a lyukakat az ellenfélen.

Azért akármilyen lufi ellenfelei is voltak, egy menet alatt nem könnyű senkinek sem megtalálnia azt a lehetőséget, hogy kiüsse a másikat.

» Jersey Joe   válasz erre
    2014-12-15 18:51:09

@sziporka: Annyit vitatnek, hogy Stiverne-nek azert tobb fogalma van, milyen lehet egy Widler kaliberu ficko ellen boksozlni, mint forditva. O legalabb amatorben talakzoott hasonloakkal ; sem Price, sem Helenius nem volt igazan kiemelkedo amator - bar Price azert szerzett egy bronzot az olimpian - de annival nem is rosszabbak mint Wilder. Sot, Price adottsagai kimondottan emlekeztetnek a Wilder-ere, ot megis szepen megoldotta Stiverne, sztem fejvedo nelkul ki is csapta volna.
Wilder-nek akar szar az alla, akar nem, szerintem neki ugyis sietnie kell majd minel hamarabb kicsapni Stiverne-et. Szerintem ahogy telnek a menetek es faradnak a bunyosok, egyre no majd a rutinosabb kanadai eselye, hogy beakadjon egy kontraja, es akkor villanyoltas. Wilder a nagyobb, gyrosabb, atletikusabb es o tipikus gyors kezdo... a legjobban akkor jar, ha hideg fejen eltalalja a kanadait az elso 1-2 menetben, es lefiniseli ; utana szerintem romlanak az eselyei, ahogy Stiverne bemelegszik es kezdi kiismerni ot kicsit.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-15 16:57:56

@bpjotruska: Én igazat adok neked kb. mindenben, de ezek is feltételezések, találgatások. Amiket én írok, azok is azok. Épp azért, mert mindkét bunyósnak elég gáz az ellenféllistája. Én csak annyit mondok, hogy nem biztos, hogy Wilder kozmetikázott mérlege mögött az van, hogy szar bunyós, és az sem biztos, hogy Stiverne állítólagos kipróbáltsága valós tény a mérlegét nézve.

Az biztos viszont, hogy Wildert amatőrben leütötték már, az is biztos, hogy nem találkozott olyan bunyósokkal, mint Stiverne. Viszont Stiverne sem találkozott olyannal, mint Wilder, és az bizonyított, hogy pontozással verhető, amennyiben nem jön a megmentő ütés.

Az a kérdés, hogy Stiverne át tudja-e hidalni a méretkülönbséget, és be tud-e találni. Ha betalál, akkor pedig kiderül, hogy Wildernek tényleg olyan szar-e az álla.

Értsd: ha pontozás lesz, akkor szerintem esélytelen Stiverne. Egyrészt nagyon üthető, és épp Wilder ne használná ezt ki, másrészt pedig a lobbierő is az amcsinál van. Egy szoros meccsen biztos Wildert hoznák ki. És ha mindketten be lesznek szarva a másik ütőerejétől, akkor lehet, hogy egy szoros, nagyon rossz meccsnek leszünk tanúi.

» sziporka   válasz erre
    2014-12-15 16:12:09

nem egy Fred Astaire Stiverne, de én nem látok kivetnivalót a lábmunkájában, Arreola ellen is végig a megfelelő távolságból bokszolt. ha menekülnie kellene Wilder ellen akkor lehetne probléma, de így, hogy inkább közel kell maradni pont eleget tud lábon.

    2014-12-15 16:06:09

"Stiverne egy kanadai, pohos, malacfejű, ismeretlen bunyós" LOL
Mondjuk Arreola sem éppen az a szívtipró tipus ,akiért az asszonyok a dunába vetnék magukat....
Bár nem is lett VB bajnok

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2014-12-15 15:53:15

Meg egy dolog: Stiverne labmunkaja midnenki szerint - szerintem is - egyertelmuen szar, es joval kisebb termetu, mint Wilder. De ennek ellenere is viszonylag konnyen be tudott talagatni olyan ketmeteres fickoknak, mint Price es Helenius - igaz, oket amatorben verte, de akkor sem volt egy tancoslabu gyerek. A majdnem ketmeteres Ray Austin-nak is betalalt vegul, bar ellene azt is bizonyitotta, hogy pontozassal viszonylag konneyn megoldhato bunyos ( Arreola ellen is ugy tunt egyebkent ).
Meg szerencse, hogy mar csak egy honapig kell talalgatni, en nagyon varom :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-15 15:50:40

@sziporka: Persze, konnyen elkepzelheto, hogy Wilder megoldhatta volna Arreola-t. Viszont pont azok az emberek, akik a legtobbet tudnak Wilder-rol - vagyis a kozvetlen kornyezete, menedzsmentje - ovtak nagyon kovetkezetesen nemhogy az Arreola-kaliberu bunyosoktol, hanem meg a hozza hasonlo adottsagu ( nagyuto + utesallo ) felhozoemberektol is. Egyebkent en azt is el tudom kepzelni, hogy Wilder-nek esetleg Stiverne egyszerubb feladatot jelent majd, mint Arreola jelentett volna. Sok mulik azon, hogy mennyire tud Wilder a tokeletes vedekezesre koncentralni - amire ugye eddig meg soha nem volt szuksege. Stiverne ellen nem hibazhat, meg akkor sem, ha esetleg nincs uvegalla, mint azt sokan feltetlezik. Arreolanak sincs, megis borult...

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-15 15:45:09

szerintem Stiverne ki tudja ütni, de legalább egy 8:4-es pontozással hozhatná.

    2014-12-15 15:42:00

De vajon miért van ez a Wilder utálat?

A kozmetikázott mérlegérol végulis nem o tehet!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2014-12-15 15:39:58

@bpjotruska: Én nem Wilder mérlegét akarom védeni, mert az vicc kategória, csak arra akarok rámutatni, hogy azok, akik csak azért tennének Stiverne-re, mert ő "kipróbáltabb", nem biztos, hogy teljes képet kaptak. Szerintem is többet ér az Arreola elleni két mérkőzés, mint Wilder teljes életműve, de ez nem jelenti azt, hogy Wilder ne verhette volna Christ. Csalóka ez a duma, hogy Stiverne annyival kipróbáltabb lenne.

» sziporka   válasz erre
    2014-12-15 15:11:41

@sziporka: "És azt se feledd, hogy Stiverne-nek sincs ám olyan hű de jó ellenféllistája (Arreolát leszámítva, és persze így is jobb mint Wilderé). A 25 meccséből 11 egálos vagy negatív mérlegű bunyósok ellen volt. Van köztük 15-31-1-es mérlegű is, basszus."
A szamok neha nagyon csaloak tudnak lenni. pl Wildernek volt 14-0 merlegu ellenfele is - akirol egy kicsit utananezve kiderul, hogy eredetileg nagykozepben kezdte, 39 eves es 119 kilos volt Wilder ellen, es az elozo 5 evben egy meccse volt :-))
A kedvenc Wilder-ellenfelem megis Owen Beck ; rola azt kell tudni, hogy az elozo meccsen egy profikent debutalo bunyostol kapott ki pontozassal, Wilder a 23. meccsen utotte ki ot :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-15 14:28:32

@sziporka: Jo kis elemzes, a legtobb dologgal egyetertek. En Stivernenek szoritok, es azt mondom, o fog gyozni, de fogadni nem mernek ra. Az eszem nem azt sugja valahogy...
Amit vitatnek: az, hogy Wilder atletikusabb, egyaltalan nem jelenti azt, hogy jobban birna egy hosszu meccset. Sok mindentol fugg az allokepesseg, nem csak a kockas hastol. A gorog szobor Wladimir Klicskot lattuk kondi-KO-val kikapni ketszer is, a dagadt James Toneyt vagy a szinten dagadt Arreolat meg soha. Szerintem Stiverne is be tudja osztani megfeleloen az erejet, ha kell 12 menetre. Ugyan az o ellenfel-listaja sem szenzaciosan jo, de ugy gondolom, komoly tapasztalat-szerzes es meccsrutin szempontjabol az Arreola elleni 18 menet tobbet er, mint Wilder 32 gyors KO-ja.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-15 14:20:11

@Jersey Joe: Látom, nem értetted meg amit írtam, de mindegy, nem lényeges...

» ogreface   válasz erre
    2014-12-15 13:09:51

@superman: Teljesen egyetértek, hogy elgondolkodtató. Igazad van. Én most csak abból indulok ki, amit látok. A háttérinformációk és sejtések árnyalják a képet, de ezek még mindig csak sejtések. Ahogy a kis elemzésem végén leírtam, simán látom, hogy egy kontrába beleszalad Wilder, és kiderül, hogy valóban porcelánállú. Sőt, azt is el tudom képzelni, hogy Stiverne feltörli vele a padlót már az elején. Viszont ezekre csak a háttértudásom alapján tudok következtetni. A látottak alapján az a véleményem, amit korábban írtam.

És azt se feledd, hogy Stiverne-nek sincs ám olyan hű de jó ellenféllistája (Arreolát leszámítva, és persze így is jobb mint Wilderé). A 25 meccséből 11 egálos vagy negatív mérlegű bunyósok ellen volt. Van köztük 15-31-1-es mérlegű is, basszus. Az akkor 11-15-0-ás Demetrice King konkrétan szétverte a fejét (bár a leléptetés jogtalan volt szerintem). És ezzel nem állítom, hogy Wilder mérlege nem az ökölvívás szégyene, de azért Stiverne sem épp egy kipróbált veterán.

» sziporka   válasz erre
    2014-12-15 12:42:13

@ogreface: Azért a jelentős magasság-különbség például nem olyan érv, amiben bármilyen szinten is kételkedni kellene.

Én Stiverne-nek drukkolok, de Wilder tényleg esélyesebb. Sajnos, leginkább az 5. pont alapján...

» Jersey Joe   válasz erre
    2014-12-15 12:41:52

Egyet értek sziporkával, itt a Wilder utàlat érzelmi, nem szakmai! Van még rajta kívül egy pár bunyós, akit ugyan így utálnak sokan ( Pl Khan) de majd Stiverne ellen minden kiderül.

» deontayboxing   válasz erre
    2014-12-15 12:41:29

@sziporka: nagyrészt egyetértek az érveiddel,de valami mégiscsak elgondolkodtató: ha Wilder általad taglalt képességei és adottságai ennyire nehezen áthidalhatóak egy Stiverne-féle bunyós számára, akkor vajon mért nem volt Wilder-nek egyetlen nagyütő ellenfele sem a pályafutása során? Nagyon-nagyon messze volt minden korábbi ellenfele Stiverne-től ütőerőben és kézgyorsaságban, tehát a veszélyességüket tekintve, pedig nem ártott volna ilyenek ellen is készülni a nagy megmérettetésre. Szóval nem tudhatjuk, hogy Wilder képes lesz e erre a szintugrásra, hiába szeretnék az amerikaiak (kivéve, ha valóban pénzügyi eszközökkel sikerül elérni). Volt már sok technikás (akár Wildernél jóval képzettebb), jó fizikumú bunyós,akik elbuktak kemény ütők ellen.

» superman   válasz erre
    2014-12-15 12:27:09

Klicskókkal kapcsolatban is mindenki azt kérdezte régen, hogy "mi lesz, ha valaki egyszer visszaüt", Vlagyimir rá is faragott, aztán kidolgozták a megfelelő taktikát, így ma már azt lehet mondani, hogy Vlagyimirnak nem lehet visszaütni, Vitalinak meg felesleges :) Wilder ha tanul a bajnoktól, és megtartja az ütőtávot, akkor karcolás nélkül hozhatja a meccset, ha túl közel megy, akkor meg ki tudja mi lesz :)

» Prince   válasz erre
    2014-12-15 12:26:35

@sziporka: Kicsit kételkedtem az érveidben, de amikor odaértem, hogy Wilder izmos és jóképű, Stiverne pedig pohos és malacfejű, onnantól minden kétségem elszállt! :)

» ogreface   válasz erre
    2014-12-15 11:41:19

Megértem az itteni Wilder ellenességet, de úgy érzem, hogy ez inkább érzelmi, mintsem szakmai alapú a többségnél. Elmondom az érveimet, hogy szerintem miért fog Wilder nyerni (hozzáteszem, hogy amennyiben kiderül, hogy egy lufi, én fogok a legjobban örülni, mert az az álláspontom, hogy minden luftballon szépen pukkandjon ki):

1./ Technika: Wilder elég széles ütésrepertoárral rendelkezik. Egyenesek, horgok, sok szögből üt, és nagyon dinamikusan, szépen szúrja ki az ütéseket. Tény, hogy nagyon könnyen átmegy szélmalomba, amikor győzelemszagot érez, de ha már győzelemszaga van, akkor az ellenfél jobb, ha védekezésbe vált, mert ha egyszer is kinyílik, akkor villany leó. Nem látom a Stiverne-t semmivel sem Wilder fölött technikailag. Mindketten megfelelően iskolázottak.

2./ Fizikai fölény: Magas ellenfél ellen nagyon nehéz bokszolni. Ami ütőtávod van, az is kb. lefeleződik, ha felfelé kell ütnöd, és csökken az erőd is. Tysonnak vagy Fraziernek kell lenned, hogy ezt át tudd hidalni. Stiverne egyik sem. 12 cm magasság és 9 cm fesztávkülönbség az óriási. Meg merem kockáztatni, hogy áthidalhatatlan.

3./ Lábmunka: Wilder ebben egy jó közepes, de rendületlenül tud mozogni lábon. Stivene-nek viszont egyáltalán nincsen lábmunkája. Ez döntő lehet a mérkőzés kimenetele szempontjából. Wildert elég atletikus ahhoz, hogy az elhúzódó mérkőzést is bírja (ha nem őrli föl magát), Stiverne is jól szokta bírni, de Wilder nyomás alatt fogja tartani.

4./ Stiverne nem varázsló: A kanadai egy másodszándékú bunyós, aki totyog, vagy ráfekszik a kötélre, és onnan gyors kontrákat szúr ki, amik elég pontosak. Ez egy olyan ellenfél ellen, mint Arreola kitűnően működik, mert nincs jelentős magasság sem reach különbség, az ellenfél előre mozogva, rakkolva jön előre, bemozog Stiverne ütőtávjába. Wilder viszont nagyon nem ilyen bunyós. Rohadt távolról indítja az ütéseit, amik a méretéhez képest gyorsak és dinamikusak. Egyszerűen nem fog bekerülni Stiverne ütőtávjába. Kívülről fognak záporozni a romboló erejű ütések, amikre Stiverne-nek lábmunka hijján nem lesz válasza. A kontrái nem fogják elérni Wildert. Fontos megjegyezni, hogy Stiverne elég könnyedén üthető. A visszavágón Arreola a kiütésig egy hijján minden menetet elvitt pontokkal. Sőt, a compubox szerint elég magasan. Ebből két következtetést lehet levonni: a) Wilder is be fog találni b) ha pontozás lesz, Stiverne-nek nincs esélye.

5./ Politika: Wilder, egy a GBP és főleg Al Haymon által promotált, magas, izmos, jóképű, karakteres, AMERIKAI bunyós csupa K.O-val, míg Stiverne egy kanadai, pohos, malacfejű, ismeretlen bunyós, akit a leszállóban lévő Don King promotál. Ehhez hozzáteszem, hogy nem hinném, hogy ez a sport tiszta lenne. Azt mondom, hogy van az a pénz. És szerintem lesz is. Az USA profi bunyójának jelenleg Deontay Wilderre van szüksége a WBC nehézsúlyú trónján. És ez is fog történni. Stiverne a kutyát nem érdekli.

A fentiek alapján én Wilder győzelmét várom. DE! Simán látom, Stiverne esélyeit is. Wilder teljesen kipróbálatlan (mondjuk Bermane helyében én sem verném a mellem az ellenféllistámra). Kérdéses az álla, mert Stiverne ugye nagyot üt, és ez bizony döntő lehet. Ellenben Stiverne fő erénye, hogy bár gyatra a védekezése, az állán viszont dinamitot lehet robbantani. El tudok képzelni egy olyan forgatókönyvet, hogy Wilder sokat talál, és emiatt könnyelművé válik, átvált cséphadaró üzemmódba, és benéz egy kontrát, amiből nem kel föl.

» sziporka   válasz erre
    2014-12-15 10:55:40

Ha csak 4 menetes lenne a meccs ,akkor Wilder lenne az esélyes:),de a 4.-tol folfelé menet szerintem átbillen a mérleg Stivi javára ,hacsak ,addig be nem találnak neki valami nagyon tiszta bombával!

Mind2 -nél tesztelve lesz a fo erényuk Stivinél ,hogy elég betonállu-e
Wildernél hogy tényleg ,akkora dinamit van e oklébe...

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2014-12-15 10:23:49

Cikkszerzőnek: úgni hosszú "ú"... bocsi...
Várós a meccs, kíváncsi vagyok az odds-okra.

    2014-12-15 08:21:45

Nem igazán értem miért lenne jó ha valaki leverné Wildert?!
Az igaz, hogy eléggé pátyolgatva volt a karrierje, na de most itt egy lépcsőfok, lehet, hogy elbotlik, de mi van ha sitty-sutty pár menet alatt elintézi Stivernét is?! Tényleg kidurranhat a lufi, de azt is el tudom képzelni, hogy mindenkit eltakarít az útból. Na de majd elválik.

    2014-12-15 07:01:07

Jó lenne, ha valaki leverné Wilder-t, de az nem Stiverne lesz; alacsony, lomha és lusta ahhoz, hogy egyáltalán túléljen egy mérkőzést lábon Wilder-rel szemben. Wilder bár eléggé iskolázatlan, de brutálisan nagyokat üt, iszonyat hosszú kezei vannak, és nagyon hajtós. Ezt csak egy dinamikus, jó lábmunkával bíró bokszoló tudná legyőzni - vagy Kltischko :D

» rosta.roland   válasz erre
    2014-12-15 00:34:23

Stiverne remélem helyére teszi ezt a hatalmasra fújt GBP lufit. De szerintem csak remélem mert Amilyen lassú lábon, Wilder egy összeszedett bunyóval kívülről simán feltörheti aztán kiütheti. De,ha közben beakad pofon akkor CSBBt a kötelek alatt húzzák majd ki azt gondolom. Ezért a nehézsúlyú párosításért talán még fel is kelek :)

    2014-12-15 00:03:28

@Fidel: Nekem meg ez szurt szemet a nyilatkozatabol: "nem volt egy IGAZI Tyson es Holyfield ideje ota". Meg kenne kerdezni LECCGOCSEMPET mit szol hozza? Leven, hogy o vilagbajnok volt, es amerikai, de Wilder szerint nem igazi... ( azt mar rosszmajuan muszaj megjegyeznem, hogy bar Briggs-et sem birom annyira, de ha Wilder talakozik feleannyi rendes bokszoloval a karrierje alatt, mint Leccgocsemp, akkor eddig mar visszavonult volna frusztraltsagaban... mondjuk az ahany meccs, annyi KO maradt volna :-) )

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-14 23:32:22

@grabanc: En is ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-14 23:28:42

@bpjotruska: Fekvőképesség? Remélem majd a kihívó gyakorolja... ;)

» grabanc   válasz erre
    2014-12-14 21:57:12

wildernek van 32(!!!!) meccse és így is azt érzem, hogy nincs még felkészülve erre :D Itt fog visszaütni, hogy úgy óvták.

» vizsahal   válasz erre
    2014-12-14 21:44:18

@bpjotruska: " Szerintem az elso 3 menetben eldol a meccs, ha meg tuljutna a 6 meneten, nagyon meg lennek lepodve."

Szóval a tippelési szériád meg a tipped alapján szinte tuti, hogy pontozás lesz a végén :D :D

Kíváncsi leszek erre a meccsre. Igazából csak abba durva (vagy szomorú?) belegondolni, hogy ez a meccs komolyan a WBC nehézsúlyú övéért megy...

» bandi78   válasz erre
    2014-12-14 19:36:27

"Én vagyok a nehézsúlyú világbajnok"
Nyilván Wilder ellen kell önbizalom, + nála a WBC öv de ezt így benyögni röhej. Wladimir ellen 3menetet nem nyerne a kecses birodalmi lépegető.

    2014-12-14 19:22:33

Csoda történt! Végre egy nehézsúlyú mérkőzés, ami egy hangyányit érdekel.

» danika89   válasz erre
    2014-12-14 19:22:13

Jaj ne is említse Tysont vagy Holyfield -et, mert már nem is várom úgy ezt a meccset...

» S t o n e C o l d   válasz erre
    2014-12-14 19:19:01

@grabanc: mondom, hogy itt nem az allokepesseg, hanem a fekvokepesseg fog szamitani :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-14 18:23:03

@iceman: Akkor Stieverne mostantól felejtse el az ünnepi "nagyzabálásokat" és január 10-ig nyomja az állóképességi, erőnléti mutatványokat... :P

» grabanc   válasz erre
    2014-12-14 18:19:07

Stiverne győz, ha hozza az Arreola meccsek formáját. Arra leszek kíváncsi, mi fog történni, ha végre valaki tényleg visszaüt Wildernek, és nem rogy össze 4 menet alatt, mert azért az durva, hogy ez a csávó 32 meccsen leghosszabb menetszámként a 4-est tudja felmutatni. Nem tudom elhinni, hogy ekkorákat üssön, és hogy ekkora király legyen. Aztán ki tudja, ha betalál, talán leteríti a bajnokot is... ezt viszont őszintén kétlem.

» Sauron   válasz erre
    2014-12-14 18:18:56

@iceman: Arreola ellen a masodik meccsen jo formaban volt. Egyebkent meg nem hiszem, hogy sokat szamit majd par kilo ide vagy oda... Labon ugyis lassu mindenkeppen, a kezei ugyis gyorsak, a hosszu meccs meg szinte kizart, hogy a kondi-problema felmeruljon. Szerintem az elso 3 menetben eldol a meccs, ha meg tuljutna a 6 meneten, nagyon meg lennek lepodve.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-14 17:58:37

@grabanc: En is Stiverne gyozelmeben bizom. Mondjuk ez neki semmi jot nem jelent, azok utan, amilyen tipp-szeriat prdukaltam az iden. lenyegeben csak a Wlad - Pulevet talaltam el, s ott is csak a gyoztest, mert pontozasra tippeltem es KO lett.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-14 17:56:38

Stiverne visszavehet a bejglievésből, mert azért elég dagadt tud lenni.

» iceman   válasz erre
    2014-12-14 17:54:19

Így elsőre Stieverne olyan mint egy nagydarab Bradley... :)
No akkor ez aránylag biztos? Köszönnyük! Valaki itt (ha nem is lufivá), de könnyűvé válik.
Én még mindig a bajnokot tartom a meccs esélyesének. Meglátjuk.

» grabanc   válasz erre
    2014-12-14 17:48:05
Ugrás az oldal tetejére