×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Két hónappal a legutóbbi - első menetes KO-val megnyert - mérkőzése 2014-12-07 04:38:22 https://www.profiboksz.hu/2014/12/07/hyppolite-a-11-menetben-allitotta-meg-nemesapatit/

Hyppolite a 11. menetben állította meg Nemesapátit

Két hónappal a legutóbbi - első menetes KO-val megnyert - mérkőzése után szombaton este Montrealban a betöltetlen WBC félnehézsúlyú Silver nemzetközi bajnoki címért szállt harcba a mindössze 19 éves Nemesapáti Norbert. A korábban nagyközépsúlyban szereplő, és a találkozóra is gyakorlatilag korábbi súlycsoportjában bemérő magyar bunyósra a tapasztalt, és láthatóan erősebb haiti-kanadai Schiller Hyppolite várt a kötélnégyszögben. A találkozót bátran, támadólag fellépve kezdte Nemesapáti, azonban rövid idő alatt átvette a kezdeményezést a mozgékonyabb, magabiztosabb, kombinatívabb Hyppolite. Ahogy múlt az idő, Hyppolite fölénye egyértelművé vált, majd a 3. menet közepén egy fejre mért jobbossal le is ütötte a magyar bokszolót. Nemesapáti gyorsan felállt, de láthatóan megfogta az ütés, Hyppolite pedig megpróbálta lezárni az összecsapást, de Feja Tibor fiatal tanítványa nagyot küzdve túlélte a kritikus időszakot. A folytatásban passzívabbá vált Nemesapáti, Hyppolite pedig könnyedén irányított. A 7. felvonásban Hyppolite ismét megfogta Nemesapátit, de ahogy a 4. etapban, úgy most is sikerült átvészelni a problémás másodperceket, de azt ezt követő időszakban már végig benne volt a levegőben a K.O. lehetősége, miután az ütéseket addig jól álló magyar bunyós elfáradt és lelassult. A könnyedén, gyakorta leengedett kezekkel bokszoló, testre is jól támadó Hyppolite végül idő előtti győzelmet ünnepelhetett, miután a 11. menet közepén a vezetőbíró leléptette a nagy verést elszenvedő, és a megrendítő ütéseket ekkor már szinte számolatlanul kapó Nemesapátit, aki ezzel sajnos profi karrierje második vereségét is elkönyvelhette.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Megdobbentoen inaktiv volt Norbi.

» Toth Lajos   válasz erre
    2014-12-08 23:42:25

@Chico: Hasonloan gondolom en is. Elokene mar allni a videoval, hogy legalabb lathassa a szurkolo is...

» Toth Lajos   válasz erre
    2014-12-08 23:41:28

Énazt nem értettem, ha ütik ütik ütik és nem védekezik vagy hiába, de bírja, mert bírta, akkor miért nem ütött? Ilyen strapabíró 20éves srác nagyon ritka és tehetsége is van csak normális kezekbe kellene engedni. most levágta, bocsánat Feja vágatta le két két számmal nagyobb középszerűvel semmi szakmai háttér nélkül mert amit ő nyújtott neki az semmi sem volt. Ha Norbi sem látja át ezt még most sem akkor én nemtudom mit gondoljak. Végtelenül sajnálom a srácot! Ki a phasz volt az a vb aspiráns vagy vb kihívó nem emlékszem pontosan akit eltángált a Wild Card GYmben? Most már meg lehetne mondani, meg öszerakni egy összefoglalót azokból a meccsekből amit magyarok nem láthattak, de Dibella tátva aztán egyből lecsapott rá... Pesze az escalera meccs után kukázta is Norbit... Ha megjelennek Csisztunál jó lenne, ha normális kérdéseket is feltenne, bár úgy is csak a képzelgés jönne válasznak Fejától meg a népbutítás. Ilyen ígéretek után két ekkora betli... Szégyen ez az ember, fogadok most is belebeszéli Norbiba a pozitív gondolatmenetét, hogy ez jó lsz neki. Komolyan feja kicsit csodabogárra emlékeztet a Kellyből.. csak ez nem viccces és itt a végén sincsenek pozitív hullámok...

    2014-12-08 22:49:14

ááááá dehogy. Norbi mindent megtesz amit csak kell. De jobb lenne egy másik edző és menedzser ! remélem ez nem sokára megtörténik. de ez egy nehéz dolog. Rossz megtapasztalni , hogy elvész lassan egy ilyen tehetség. Kiskora óta üzi a harcművészetet , és hogy nem akar elindulni pozitív irányba ez nagyon rossz !

» pufipok   válasz erre
    2014-12-08 15:28:20

Jopar beszelgetest lattam Csisztu es Nemesapati valamint Feja kozott. Feja szerintem tisztaban volt mar az elso vereseg elott, hogy Nemesapati nincs olyan szinten, mint amilyenre pozicionaltak. Ugy erzem, Feja kisse becsapta Nemesapatit. Vajon mondtak Fejanak es Nemesapatinak szakmai berkekbol, hogy meg nem vagytok olyan szinten, hogy Amerikaban bunyozzon Norbi ? Amugy Norbi utesallosaga tenyleg jo, jol birta az uteseket... De ez a gyozemelhez keves, a gyozelemhez utni kell. A helyebe talan abba is hagynam a profi okolvivast, es tanulnek valamit, amibol meg tud elni

» Leonardo   válasz erre
    2014-12-08 13:44:22

Sztem nem a pénz volt az elsődleges,hanem tényleg az h villantson magából mint edző.Sok volt anno a kickboxkarate film..

    2014-12-08 08:14:03

Ezt nem hiszem el. Megneztem Chamie Gina merkozeset a youtube -on. Itt is osszesen ket instrukcioja van Fejanak: fent a kez, es jobbra mesz.
https://www.youtube.com/watch?...
Nem akarom lehuzni Fejat, szerintem menedzserkent kivetelesen jol teljesitett. De nem tudja megitelni realisan, hogy hova szabad elvinnie a versenyzoit, es hova nem.
Norbi kinotte Fejat, mint okolvivo edzot. Ha tenyleg olyan jo menedzser Feja, mint ahogy gondolom, akkor ezt be kell latnia, es szakembert alkalmaznia erre a feladatra. Ha tovabbra is odakint akarnak tevekenykedni, akkor amerikait.

» 4man4ever   válasz erre
    2014-12-07 21:29:49

Most látni, hogy a Feja meg a Petrányi féle promoteri munka mennyire értéktelen és átgondolatlan. Nem baj, Fejanak meg van a karácsonyi pénze. Eddig is egy igen vicces figurának tartottam sőt leri róla az egoizmus. Azt gondolhatta, hogy majd Nemesapatival karöltve ő is ismert lesz az USA-ban, aki meg kételkedik abban amit írok, nézzen meg egy Feja interjút. Egy normális edző már az Escalera vereség után tapasztaltabb edző kezembe adta volna Norbit. A tedd fel a kezeid meg a mozogj el kiabálásokkal bearazta magát mint edző, a média csenddel ami a magyar szurkolók szemenkopese meg bearazta magát mint embert. Két vereséggel Norbinak biztosan lesz még amcsi ajánlata, mert ő az a fiatal srác aki úgy verheto mint egy boksz zsák, aztán majd Feja lekomunikalja, hogy keresett bunyóst csinált a srácbol.

» forwardolemiss   válasz erre
    2014-12-07 20:11:02

@Romsy: Azt hogy anno Andris miert nem meccselt kint osszetett dolog. Norbi esete teljesen mas.
A tobbiben egyetertek. Korabban en is ezt irtam. Kelemen, Kovacs, Nagy, Micsko eseteben nem lenne favorit, sot bizonyos esetekben csak underdog. Sera nem hiszem hogy megoldana, o nagyon kepzetlen...
Jot bunyozhatna Hafnerrel es Seraval kezdesnek.

» Toth Lajos   válasz erre
    2014-12-07 16:22:23

a kóklerség magasiskolája ez, amikor arról beszélnek hogy nem szabad védeni és azért kell menni idegenbe. még utaznia sem kell és tudnának megfelelő kihívást találni bármilyen súlyban.. bokszolhatna Kelemennel, Sérával, Naggyal, Micskóval, akár Kováccsal is, ott sem ő lenne az esélyes és simán tanulhatna is belőlük. vagy úgy vannak vele, hogy ezektől kikapni nagyobb presztizs lenne, a külföldi noname-ekre meg rá lehet mondani hogy ezek szuperemberek voltak akiket lehetetlen legyőzni és lehet hülyíteni az embereket akik úgyis Csisztu melleit bámulják és a beszélgetés csak egy háttérzaj? érthetetlen. Feja összes megnyilvánulásából az jön le, mintha Nemesapáti Magyarországon valami egyeduralkodó lenne akinek már semmi keresnivalója a környező országokban. igazából azokat sem értem akik szerint Amerikában kellene elhelyezkednie, régebben Mészárost is felkarolta valami big daddy, aki szerintem csak azért támogatta anyagilag mert tetszenek neki a fiatal fiúk, de vele is minden történt ott, csak meccset nem szerveztek neki...

    2014-12-07 16:11:46

Norbi hagyd ott a gecibe Feját! Felix, ha tudod, igazold le. Életemben nem néztem ilyen alpárian dühöngve, félbolond állapotban mérkőzést a tv előtt... egy jó edző mellesleg menetekkel korábban bebaszta volna a törülközőt, és nem pedig "mutassuk meg mennyire jól bírja szerencsétlen a pofonokat" mentalitással pislogott volna a kurva a sarokban. Még mindig kibaszott mérges vagyok, ne tegyék már tönkre ezt a tehetséges srácot! Egy röhej ez az egész, csak sajnos nincs kedvem röhögni.

» Sauron   válasz erre
    2014-12-07 16:09:50

@fixpont: teljesen egyetértek ...sokkal tehetségesebbek vannak itthon is; nagyon sokat kéne tanulnia h tényező legyen akár kisebb súlyban is.
persze egy jó kis darálós bunyós de ezt ökölvívó ellen nem tudja megcsinálni; csak itthoni hobbibokszolók ellen!

» rigofan   válasz erre
    2014-12-07 15:57:00

Mérhetetlenül sajnálom Nemesapátit! Tönkreteszik!!!
Mi a fenét csinál és KI??? Hát nem gondolkodnak?

Nézzenek már rá a két emberre egymás mellett! Röhej!

Csak abban tudok bízni, hogy ezt még kiheveri, de én a helyében erősen és mélyen elgondolkodnék, mielőtt végleg harangoztak.

» pentek   válasz erre
    2014-12-07 15:49:17

@zolimt: Chamie Gina - elnezest !

» zolimt   válasz erre
    2014-12-07 15:48:19

@felix: Köszönöm az információt. Gyógyulást a fiúknak.

» All_in   válasz erre
    2014-12-07 15:48:14

Nem volt tul jo estejuk Feja bunyosainak - Chaime Gina is ko-val kapott ki Becsben...

» zolimt   válasz erre
    2014-12-07 15:47:07

@All_in: Idrányit reggel haza engedték. Tabaghuat pedig már tegnap este. H'Isten mindenki jól van a külföldiek közül. Bedákot varrni kellett, Attilának meg eltört a keze... :((

    2014-12-07 15:22:50

En 2 meccset lattam a sracnak a multkorit meg ezt, szamomra meg mindig rejtely, miert "nagy tehetsegezik" le, ertem en hogy a gyava oroszlant a madarijesztot es a badogembert legyozte de amikor boxolo allt a masik oldalon megalazo veresegeket szenvedett ahol koze nem volt a meccsekhez.

» fixpont   válasz erre
    2014-12-07 15:20:17

@mexico: a digi tv-n majd megtudjuk miért is volt hasznos meccs ez.

    2014-12-07 15:16:06

@Gergoke: De cizelláltan fogalmaztal. :)

» Toth Lajos   válasz erre
    2014-12-07 14:51:02

Több aspektust is figyelmen hagy Nemesapáti "szakmai"(???) stábja.
Először is rendkívűl megterhelő egy ilyen mérkőzés a szervezetére. Aki még nem próbálta és nem hiszi, akkor nem kéne kihagynia az életéből.
Másodszor nehéz lesz feldolgoznia ezt a kudarcot (is). Nagyon sokaknak nem is megy ez az itthoni bokszolók közűl.
Harmadszor, az ilyen vereségek és promóteri "munka"(???) visszaveti a karrierjében egy olyan szintre, ahonnan nagyon nehéz lesz a jelnlegi körülmények és adottságok közepette visszatérni.

Egy 19 éves fiatal jovőjéről van szó, és nem mindegy, hogy 30 évesen egészségesen egy kissebb vagyonnal vonul vissza, vagy 42 évesen elbutulva még bokszolgat apróért Ukrajnában a BIZTOS "személy és vagyonőri" állása mellett.

A helyzet az, hogy ezekkel helyzettel Nemesapátinak 19 évesen egyedűl kell szembe néznie és megoldania. Én a helyében otthagynám az egész birgádot, maradnék az É-amerikai kontinensen, elkezdenék bármilyen melót ahova felvesznek, és tartanék egy kis szünetet a bunyóban. Majd elkezdenék lejárogatni 1-2 komolyabb terembe edzőpartnernek.

És mindezt úgy sikerült összebarmolniuk a körülötte lévő "szakembereknek" (???), hogy a stác az egyik legnagyobb tehetség itthon. És szerintem ha ezzel a háttérrel és ilyen körülmények között is sikerűl ennyit kihozni magából, akkor ott fejben és szívben is rendben vannak a dolgok.

Nemesapátinak a legjobbakat kívánom, azoknak pedig akik a jelenlegi helyzetéért felelőlesek csak annyit, hogy Hyppolite után a Jó Isten is verje meg őket :).

» Gergoke   válasz erre
    2014-12-07 14:30:55

Ami nekem nagyon szembetűnő volt a meccsen,hogy rettenetesen lassú volt Norbi,ami szerintem sokat javulna,ha nem ilyen súlyban,hanem lejjebb versenyezne...
A másik a védekezése....hatalmas lyuk volt rajta,amit Hyppolite nagyon gyorsan észre is vett és szinte az összes testütése+felütése betalált...
Ami viszont hatalmas pozitívum (vagy lehet,hogy annyira nem is lásd.Sbdulsalamon...) az az ütésállósága.
Hihetetlen volt,amit kihordott lábon....szerintem már a 6. menet körül le kellett volna állítani a meccset.

» mexico   válasz erre
    2014-12-07 14:21:33

Szerintem hatalmas szakmai hiba volt egy max. nagyközépsúlyú,de inkább középsúlyú igen fiatal versenyzőt egy tőle lényegesen nagyobb súlyú több rutinnal rendelkező sokkal tapasztaltabb ember elé oda állítani...
Annak idején Erdeivel kapcsolatban is az volt a véleményem,hogy rohadtul nem félnehézbe való....simán nagyközépsúlyú lett volna Õ is.
Ha Norbit most,19 évesen gond nélkül beengedik idegenben egy félnehézsúlyú meccsre,ahol az ellenfél szemmel láthatóan 2 számmal nagyobb,akkor 10 év múlva hol versenyeztették volna???Nehézsúlyban???Ennyire csak a pénz számít??
Alapvetően szerintem tehetséges Norbi,de lenne mit javítani rajta,amihez bőven lett volna ideje csak egy jó szakember/edző kellene mellé,akiben akad egy kis racionalizmus és felelőség tudat is.
Az utolsó két meccsel az a baj,hogy lehet olyan lelki törést okoz Nemesapátinak,hogy ezek után képtelen lesz a meccsein 100%ot nyújtani...remélem nem így lesz.

» mexico   válasz erre
    2014-12-07 14:14:48

@felix: Én csak azt mondom h Bedáknak lehetne kicsit nívósabb ellenfelet hozni,az ő tudása Erdeivel a háta mögött még kamatozhat.Inkább őket képzeltem volna el most kanadában.Már kinőttem abból h feltétel nélkül szurkoljak egy boxolónak,kicsit sajnáltam az orosz kisgyereket na.Semmi bajom a munkáddal,sőtt,remélem bejönnek a számításaid.
rigofan:Nemesapáti nem boxolt rosszul(persze mihez képest),ha neki lenne rendes edzője,és a neki megfelelő súlycsoportban boxolna,értékes győzelmeket gyűjthetne idegenben.Nem ügyetlen az a gyerek,csak egyedül tanácstalan.

    2014-12-07 13:54:28

@All_in: Köszi, de sajnos nem menedzselek sportolókat. (Aztán ki tudja, mit hoz az élet ;-))
Azt hiszem, még az a fontos, hogy Norbi megértse, hogy ez a vereség nem az ő veresége, hanem a hazárdírozó meccsválasztás veresége. A mai nagy bajnokoknak is lenne ilyen a rekordjában, ha akkor küldték volna őket nagy csatába, amikor még nem álltak rá készen. Egyébként van, akinek van is. Szóval semmi sincs veszve, bőven lehet változtatni.
De mondhatunk mi itt bármit, ha Norbi és a menedzsere között töretlen a bizalom egymás iránt, vagy Norbi nem is tud máshoz fordulni, mert nincsenek kapcsolatai, akkor marad ez a pálya.

» TerenceHill   válasz erre
    2014-12-07 13:50:57

Először furcsának tartottam azt a brutális kontrasztot, hogy pl Bedák Zsolti esetében az élmezőnytől nagyon távol álló, sőt a boxrec szerint még a top 100-tól is távol álló boxolók hazai legyőzésével világbajnoki címmeccs közelébe lehet kerülni egy komoly szervezetnél. Most is kicsit furcsának tartom a dolgot, de jobban belegondolva, nem csak, hogy nincs ezzel semmi baj, hanem nagyon is jó dolog szerintem. Egy érett, kész bunyós, hatalmas lehetőséghez juthat, mind pénzügyileg, mind szakmailag. Sok esélye ugyan nem lenne, de sose lehet tudni... a lényeg, hogy akkor kapja meg az lehetőséget, amikor kész van rá, hogy akár élhessen is vele.
Ehhez képest mennyire, de mennyire más Nemesapáti esete...
A tökéletes nyilván a kettő között lenne, de az élet nem mindig ad lehetőséget a tökéletes megoldásokra, a két út közül meg nem is lehet kérdés, melyik a jobb.

» VViktor   válasz erre
    2014-12-07 13:46:15

Ellenfeléről

» All_in   válasz erre
    2014-12-07 13:36:04

@felix: Félix mit lehet tudni Kovács és Szellő ellemfeléről? ( kórház , sérülés )

» All_in   válasz erre
    2014-12-07 13:35:24

@TerenceHill: Korrektül összefoglaltad! Minden vicc nélkül, jobban járna Norbi, ha egy hozzád hasonló gondolkodású ember egyengetné az útját. Kiváncsi leszek a folytatásra.

» All_in   válasz erre
    2014-12-07 13:33:20

@Flex: ez az irány szerinted nem rossz?
félix féle dolognál legalább tisztába vannak a bunyósok valós képességeivel; nem két-három súlycsoportal feljebb bokszoltatják őket a biztos lóf..ért!
majd akkor is jó irány lesz ;ha egyszer ügymegüti egy ilyen feka h komolyabb baja lesz

» rigofan   válasz erre
    2014-12-07 13:25:06

@TerenceHill: Abszolút egyetértek! Erről beszéltem tavaly, amikor felhoztam pár a szakmában tevékenykedő magyar "menedzser/promoter" ténykedését!
Majd megsértődtek és elkezdték bojkotálni a rendezvényeiket, hát azóta is tele sírjuk a párnákat...:))

    2014-12-07 13:18:36

Norbi egy tehetséges gyerek. A hangsúly itt most a gyereken van. A maga szintjén lévő és a maga korabeli versenyzőkkel kéne meccselnie, lépésről-lépésre haladva megvalósítva egy több évre kidolgozott szakmai programot és fejlődni, építkezni évek alatt. El lehet jutni erre a szintre, ami ezen a meccsen kellett volna, de nem lehet átugrani nyolc lépcsőfokot az emelet felé haladva. Az ilyen menedzser, aki tapasztaltabb "öreg rókákkal" mészároltatja le a védencét, - csak azért, mert most vélhetően magasabb gázsit ajánlottak, mint amihez szokva vannak vagy azért mert azt hallotta, hogy teher alatt nő a pálma meg mélyvíztechnika, meg hasonló, itt nem érvényes okosságok miatt - az kurvára felelőtlen. Arccal a pénztárnak bokszolni a felhozóember szintű bokszolók meg a legatyásodott, kiöregedett sportolók szoktak, nem pedig a feltörekvő tehetségek. Felelősen gondolkodó emberek kellenének a srác mellé, hosszú távra tervező, ügyes menedzser, meg egy kibaszott jó edző. Úgy érzem, ebből legalább egy, de lehet, hogy több is hiányzik.

» TerenceHill   válasz erre
    2014-12-07 13:07:31

Az előbbit Flexnek írtam.

    2014-12-07 12:56:45

Nem hoztunk orosz gyereket edző nélkül... Ne haragudjon ránk azért, mert Berchuk edzőjét lekapcsolták Rigában, mivel kiderült róla, h az ukránok ellen harcolt orosz oldalon!!! Ezért azonnal visszatoloncolták! Ja, h ezt nem tudtad!? Ja, akkor ne vádolj valótlanságokkal...! Többször írtam. Kérdezzetek! Ha tudok válaszolok.

    2014-12-07 12:55:45

@Flex: Miért kéne kint bokszolni, ha van lehetőség, pénzért, itthon is bokszolni? Valamint szerintem elég jó mérlegű bunyósokat hozott Bedáknak és Kovácsnak, és mindketten tudtak bokszolni is. És látod, ezek azok a lépcsőfokok amik Nemesapátinak is kellettek volna, hogy megnézzék hogy jelenleg milyen szinten mozog és hogy az ellenfelek rávilágítsanak a hibákra, de azért még így is megoldhatók legyenek, hogy azokat a hibákat kijavítsák, nem pedig odaküldeni pénzért bokszzsáknak.

    2014-12-07 12:52:38

@bpjotruska: Amerikaban sparringolt a Wild Card Gymben! Az sem volt ingyen, plusz keritett 14 tolteleket akivel felhizlalta Norbi merleget, igaz a 2/3-a ezen ellenfeleknek is az o embere, de az mindegy. Penz az ido is... Na remelem igy mar sikerult remelem jobb kepet festenem. :)

» Toth Lajos   válasz erre
    2014-12-07 12:49:34

@bpjotruska: A Feja Tibor nyilvánosan elmondta, hogy súlycsoport váltás lefelé nem felfelé. Vajon miért hoz egy teljesen irracionális döntést valaki ha nem a gyors pénz miatt komolyabb befektetés nélkul. Ez az ember igy ahogy van egy erkölcsi nulla, hogy így kihasznál egy tizenévest.

» traveler   válasz erre
    2014-12-07 12:49:33

@traveler: Ehhh... annyi penz nem lehet benne, minta nem tonkretennek, hanem normalisan felepitenek a karrierjet. Vagy abba bele is kell fektetni?

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-07 12:40:58

@bpjotruska: Pénz!

» traveler   válasz erre
    2014-12-07 12:38:28

Mi ertelme van felhozoembert csinalni egy 19 eves sracbol?

» bpjotruska   válasz erre
    2014-12-07 12:33:04

Ez a Feja egy bohóc.
Nem lenne gond ezzel a Norbi gyerekkel,fiatal,és van szíve.Nem is lenne rossz amit csinál,de edző nélkül nehéz.Mindenesetre az irány továbbra sem lenne rossz,mert annak sincs értelme amit Félix csinál,h edző nélküli orosz gyerekeket hoz hazai pályára,közben meg a boxolói top10ben vannak rangos szervezetnél.
Kint kell boxolni,megfelelő súlycsoportban Edzővel!Feja nem az!Magát akarja megvalósítani mint edző,közben meg pislog iskoláztatás közben.Szánalmas.

    2014-12-07 12:30:04

Most megy az ismétlés, de inkább elkapcsoltam. Ezt rossz nézni...

    2014-12-07 11:51:49

Most nézem csak a mellékelt képet... Pfff

» Toth Lajos   válasz erre
    2014-12-07 11:44:41

A csoda elmaradt, bejött a papírforma.
Végül is úgy tűnik súlyosabb egészségkárosodás nélkül került ki a szorítóból Norbi, úgyhogy lehet még feljebb menni a súlycsoportokban. Mondjuk Kudryashov vagy Usyk jó választás lehetne...

» VViktor   válasz erre
    2014-12-07 11:43:27

Nincs DigiSportom, de most ismétlik, tud valaki Digis linket?

» Toth Lajos   válasz erre
    2014-12-07 11:35:09

Megveretik egy lakájjal! Pfff...

» Perkins   válasz erre
    2014-12-07 11:16:16

Bocs hogy ezt kell mondanom, de: Norbinak nincsenek szülei? Ha igen, akkor miből vannak?!

Fejáról meg már elmondtam a véleményemet régebben...

» Perkins   válasz erre
    2014-12-07 11:15:03

@GSE: Sajnos itt ugy tunik, a sebesseggel is gond van...

» liviano   válasz erre
    2014-12-07 10:25:04

Igazold le Felix! Simán beleillene a csapatba. Reméljük elég kijózanító lesz a srácnak, hogy merjen váltani..

» goldenboy   válasz erre
    2014-12-07 10:03:35

Nem tudom, Norbi menedzsmentje tudja-e, de Wladimir Klitschkonak még nincs lekötve a következő meccse. Rá kéne mozdulni a témára. Egy Klitschko-Nemesapáti párharc pontosan illeszkedne ebbe a sorozatba.

» TerenceHill   válasz erre
    2014-12-07 09:53:30

persze ez utólagos okoskodás, de nem volt elég idő felkészülni, egy jóval nagyobb méretű, és jóval előrébb tartó ellenfél ellen. a leírás alapján pont az lett, ami ebből lehetett. nem igazán értem, ez olyan, mintha bevállalnám egy tévéműsor kedvéért, hogy autóval 80 km/h-val megpróbálok átvinni egy másfél méter vastag betonfalat. mire számítok? ja, hogy nem nekem kell vezetni?

    2014-12-07 09:43:51

Most nem azt a Nemesapátit láttam akit Escaléra ellen.Mentális és fizikális problémákkal érkezhetett a ringbe,vagy betegség gyötörte..?Nem tudom mással magyarázni azt,hogy csak a védekezésre rendezkedett be és gyakorlatilag egy zsák volt.Kedvetlenül,a végét várta ennek az egésznek.Én azt tanácsolnám Norbinak,hogy most nagyon sokáig ne húzzon kesztyűt a kezére.Gondolja át,hogy kell ez neki?Ha mégis úgy dönt,hogy igen,csak más edzővel vágjon neki.

    2014-12-07 09:32:43

Annyira bosszantó valóban hogy a tehetséges magyar bunyósok mindeggyikének a karrierjét szétcseszik a béna promótálással .Ez a fiú is jól indult de megint nem megfelelő időben rakják oda a máélyvízbe ,és szétütik .Biztos vagyok benne hogy egy normális promóteri csapat gyönyörűen föl tudta volna építeni a tehetséges magyar öklözőt.Ehhez viszont el kellett volna kerülni minden magyar köteléket.(balsors akit régen tép)

» horgaszbela75   válasz erre
    2014-12-07 09:31:54

Nem tudom ki hogy van vele, nekem eddig se volt bajom Rácz Félixxel, de most hogy nézem hogy rajta kívül egy menedzser se jó Magyarországon, egyre jobban tisztelem őt...

    2014-12-07 09:28:56

a pénz fontosabb mint a becsület ????!!!!!

» pufipok   válasz erre
    2014-12-07 08:51:27

Feja egy hentes, jól megsparringoltatnám Golovkinnal.

» Hapci07   válasz erre
    2014-12-07 08:42:13

Legalább annyit fogadnának meg a rengeteg tanácsból, hogy ha már fiatalon felkészületlenül vágják oda ilyen meccsekre legalább ne 2 számmal nagyobb ember ellen... A súlyát/formáját elnézve közepsuly legalább de egy valódi profi stábbal talán mèg a nagyváltóra is letudnák szárítani. Sajnalom a srácot

» goldenboy   válasz erre
    2014-12-07 07:11:48

sajnos ez nagyon egyoldalu meccs volt..., szukeseg nem volt rá. maximum a penz miatt. nagyon kiváncsi leszek a hogyan továbbra ..

    2014-12-07 06:45:53

tele a hócipőm a Tibivel

» pufipok   válasz erre
    2014-12-07 05:03:56

az volt a rejtett szépsége ennek a párosításnak, hogy Roach szerint 2 súlycsoportot kellett volna lefelé lépni, de ők inkább 1-el föntebb vállaltak meccset :))

    2014-12-07 04:52:55

Fejától bűzlik a hal.

    2014-12-07 04:41:53
Ugrás az oldal tetejére