×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Magyar idő szerint vasárnap hajnalban (Sport1 élő, 03:00!) Makaón csap 2014-11-22 10:47:11 https://www.profiboksz.hu/2014/11/22/pacquiao-konnyen-algieri-nehezen-hozta-a-koztes-sulyt/

Pacquiao könnyen, Algieri nehezen hozta a köztes súlyt

Magyar idő szerint vasárnap hajnalban (Sport1 élő, 03:00!) Makaón csap össze egymással a WBO váltósúlyú világbajnok Manny Pacquiao és a korábban kisváltósúlyban vb. címet szerző Chris Algieri. A két öklöző pénteken mérlegre állt, és míg Pacquiao (143.8 font ~ 65.23 kg) gond nélkül hozta az előzetesen kialkudott köztes, 144 fontos súlyt (a kategória eredeti plafonja 147 font), addig Algieri alatt elsőre 144.4 fontot mutatott a műszer. Az amerikai bunyós ezt követően az utolsó ruhadarabját is levéve próbálkozott, de így sem járt sikerrel (144.2 font), majd egy órás várakozást követően végül 143.6 fontra (65.14 kg) tudott lemenni, így teljesítette a már említett feltételeket. A gála többi címmérkőzésén szorítóba lépő bunyós (a Vasyl Lomachenko vs. Chonlatarn Piriyapinyo WBO pehelysúlyú világbajnoki-, a Jessie Vargas vs. Antonio DeMarco WBA kisváltósúlyú világbajnoki-, illetve a Zou Shiming vs. Kwanpichit OnesongchaiGym WBO légsúlyú eliminációs találkozó) főszereplői probléma mentesen abszolválták a hivatalos procedúrát.

     
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Valaki tud ringsúlyt? Ténylegesen lejjebb ment Pacquiao?

    2014-11-23 07:16:04

Jó volt Pac, jöhet a Mayweather meccs.

» deontayboxing   válasz erre
    2014-11-23 07:12:18

@menyus: mindent

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 07:11:56

Pac muterja mit szívhatott?? :)

» menyus   válasz erre
    2014-11-23 07:11:33

@fixpont: Hát, May-Pac erőviszonyok dologba az azért beleszólhat, hogy May idősebb. Nyilván mindketten koptak már, de soha nem lehet tudni, mikor jön el valakinél az az időszak, amikor egyik meccsről a másikra viszonylag gyorsabban lesz formahanyatlás.
nekem úgy tűnik, Pacquiao az utóbbi meccsein kb ugyanazt a szintet hozta.
Azért csak esélyesebb hogy egy 38 éves bunyósnál jön el ez mint egy fiatalabbnál.

    2014-11-23 07:10:39

Na koszi egy elmeny volt. (nem)

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 07:09:47

még ennyi baromságot amit Algieri edzője összehordott a szünetekben.. :) :)

» menyus   válasz erre
    2014-11-23 07:08:38

Hat nem tudom mit mondjak, ez mar May ellen baromi keves lesz. Algieri meg....tobb meccset nem nezem meg.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 07:06:55

Na végre. Megérdemli ez a bohóc! Gyerünk Pac! Vess véget ennek a bohózatnak!!!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 06:55:47

Epp a ment kozben mondtak Algieri sarkaban, hogy mukodik a terv, es Pacquiao a 10-ben fekudni fog.

» liviano   válasz erre
    2014-11-23 06:55:21

Hát, ez a bíró nagyon béna. 3 leütésből 2 csúszás. Két mélyütéses figyelmeztetés, de egyik se volt mély...

    2014-11-23 06:42:40

Kellett nekem megszolalni.

» liviano   válasz erre
    2014-11-23 06:42:33

Röhej ez a csávó. Mintha egy vívót küldtek volna a ringbe egy boxoló ellen, aki mivel nem az ő sportja, csak menekül az életéért.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 06:41:54

A labmunkaja egyelore mukodik, vedve van. Persze nyerni ettol meg nem lehet :) A jobbosokat, es egyaltalan az uteseket kell eroltetni, anelkul nem megy.

» liviano   válasz erre
    2014-11-23 06:39:58

@fixpont: Nem hiszem, hogy erről van szó. Egyszerűen ilyen a stílusa. Provodnikov ellen is ilyen volt.

» Dorian   válasz erre
    2014-11-23 06:35:13

Aki ennyire fosik, az miert vallal ilyen meccseket?

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 06:32:33

Ez eddig szégyenteljes teljesítmény egy világbajnoktól! 0 ez az Algieri.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 06:31:52

Egyet sem ütött Algieri. Mi ez? Csak futkos!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 06:23:07

Ez is megdobbentett, hogy vegigment.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 05:55:55

Ezert kell kiutni az ellenfeledet amikor lehetoseged van ra. Neki pedig volt nem is keves. Amator hozzallas.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 05:51:31

Shiming feleslegesen kockáztat. a sérülése miatt még elnézhet egy ütést és csúny KO lehet

» tizedes   válasz erre
    2014-11-23 05:43:45

Lomát még jó volt nézni, de ez a Shiming már nem csak untat, hanem bosszant is, h a hátán cipeli ezt a noname thai gyereket!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 05:40:54

@zappa: Mert kb az is. Loma nagyon jó volt, de mondjuk ő is egy ilyen felhizlalt mérlegű, amúgy nem minőségi ellenfél ellen parádézott. De neki már nem is ártott egy ilyen meccs, a legutóbbi 2 ellenfele után + azt hiszem kötelező kihívója is volt, szóval...

» Dorian   válasz erre
    2014-11-23 05:38:07

"VB címig tolni"

» Dorian   válasz erre
    2014-11-23 05:32:34

Én még mindig nem látok sokat Shimingben. A súlycsoportjában Estrada, Roman Gonzalez és egy thai srác Ruenroeng a bajnokok. Szerintem tuti, hogy az első kettővel nemmerik összeereszteni, hanem megpróbálják a vélhetően legkönnyebb úton, a thai srácon keresztül VB címig jutni, utána meg jól eldugják az övet Kínába, hogy továbbra is nagyot kaszáljanak vele. :)

» Dorian   válasz erre
    2014-11-23 05:31:45

Ennek a thai gyereknek brutalis a feje es az allokepessege is, mert azok utan amit csak eddig osszeszedett a legtobb bunyos mar fekudne az oltozoben.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 05:31:36

Nem lenne rossz ez a gála, de picit hurkatöltés szaga van az egésznek.

    2014-11-23 05:29:24

Valahol kar, hogy a kinai ilyen keson igazolt at a profikhoz.

» liviano   válasz erre
    2014-11-23 05:22:54

Üsd már ki!!!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 05:21:02

Az ilyen meccsek azok, ahol az agyserulest ossze lehet szedni. Csak kapja csak kapja, de nem megy le, a meccsnek ertelme nincs, a sarok nem dob torulkozot, a biro nem allitja le...ertelmetlen.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 05:20:59

Ez nagyon csunya KO lesz.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 05:14:50

Shiming bekeményített!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 05:13:49

@fixpont: Pac Man és Pacman 3D? :)

    2014-11-23 05:05:34

LOL 2 PacMan van. :)

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 05:03:10

@fixpont: Valóban, a meccsrutin nem mellette szólt. De ezen kívül általánosságban Ágit láttam többé-kevésbé, nyilvánvaló különbségekkel és hasonlóságokkal.

    2014-11-23 04:56:01

Remelem osszejon a Walters meccs.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 04:55:49

Egy lukas tizfillerest nem adtam volna a ~4. menet korul, hogy ez a gyerek vegigallja.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 04:53:25

@fixpont: Oké. Ménem?

    2014-11-23 04:50:27

@Gaius: de nem

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 04:49:46

@fixpont: De. :D

    2014-11-23 04:49:16

@Gaius: nem

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 04:48:34

@fixpont: Sztem megoldaná Walterst is.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 04:47:05

Sztem Loma stílusa egy az egyben Calzaghe.

    2014-11-23 04:46:08

vmi gond van a bal kezével

» menyus   válasz erre
    2014-11-23 04:42:38

valami történhetett Loma kezével....

» tizedes   válasz erre
    2014-11-23 04:42:24

Loma többet fut mint Mo Farah :)

» menyus   válasz erre
    2014-11-23 04:39:28

@Arcos Harcos: Walters elveri.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 04:24:04

Hat, ez nagy mismatch sajnos. Meltatlan ahhoz a szinthez akik ellen eddig Loma bunyozott.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 04:23:50

Loma fenomenális! Egy korszakos zseni!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 04:23:45

Na máris jön Loma. Remélem szállít egy szép ko-t!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 04:04:55

@Arcos Harcos: Semmi koze az elvonalhoz.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 04:00:44

Hozta ezt Vargas, de nagyon ütőerő híjján van. Kisváltóban nem jósolok neki sokat Mathyssek és Garciák ellen. Elképesztő, h mennyiszer eltalálta a mexikóit tisztán és pontosan, és semmi hatása nem volt az ütéseinek.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 03:59:26

@fixpont: Hát igen. Õ is kifujt a végére.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 03:53:48

@Arcos Harcos: Nincs mar ereje neki se. Toljak mar az uteseket.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 03:46:43

Nagy meccs! DeMarco bedarálhatja a végén!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 03:43:08

Vedekezest a sarokban hagytak a 8. menet utan.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 03:41:10

Papiröklű ez a Vargas, de ügyesnek elég ügyes.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-23 03:22:01

Captain on the Bridge!

» fixpont   válasz erre
    2014-11-23 03:07:49

J.Vargas - A.DeMarco
1,33 23,00 3,25 (SB)
1,36 23,00 3,10 (WH)
1,36 23,00 3,25 (Ladbrokes)
1,33 23,00 3,10 (Paddy Power)
1,33 26,00 3,40 (BetVictor)
1,36 23,00 3,25 (BetFred)
1,33 23,00 3,50 (Boylesports)
1,33 23,00 3,40 (Unibet)
1,36 ------- 3,20 (Bet365)

V.Lomachenko - C.Piriyapinyo
1,01 29,00 12,00 (SB)
1,01 34,00 17,00 (Bwin)
1,02 34,00 13,00 (WH)
1,02 34,00 15,00 (Ladbrokes)
1,01 34,00 17,00 (Paddy Power)
1,01 34,00 17,00 (BetVictor)
1,01 29,00 17,00 (BetFred)
1,01 34,00 17,00 (Boylesports)
1,01 34,00 17,00 (Unibet)
1,01 ------- 17,00 (Bet365)

Z.Shiming - K.Onesongchai Gym
1,03 34,00 9,50 (SB)
1,04 34,00 11,00 (BetVictor)
1,03 34,00 10,00 (Boylesports)
1,03 34,00 10,00 (Unibet)
1,04 ------- 11,00 (Bet365)

M.Pacquiao - C.Algieri
1,10 26,00 6,50 (SB)
1,11 29,00 7,00 (Bwin)
1,08 29,00 7,00 (WH)
1,10 26,00 7,50 (Ladbrokes)
1,07 26,00 7,50 (Paddy Power)
1,10 29,00 7,00 (BetVictor)
1,11 29,00 7,00 (Boylesports)
1,10 26,00 7,00 (Unibet)
1,10 ------- 7,00 (Bet365)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-11-23 01:34:08

Kwanpichit OnesongchaiGym... Ikrek Pac-cal...

» Streky   válasz erre
    2014-11-23 01:22:09

Az egész dologban már az is érdekes, hogy aki lentebről jön, az nem tudja rendesen hozni a súlyt. De ha hozzávesszük, hogy Algieri elvileg egy értelmes srác, akinek ez a végzettsége, sőt a szakmálya amiben dolgozik (táplálkozás tudomány), akkor még érdekesebb a dolog. Vagy valamit nagyon elszámoltak, vagy ez is a haditerv része (tehát bőven kényelmesre hagyták a fogyasztást, nem zsigerelték ki, és úgy voltak vele, hogyha nem mér be elsőre, akkor 1 órán bellül könnyít egyet magán, pl.). Egyik opció sem növeli jelentősen az esélyeit :).

Pacquiao-ék meg azért pont Algierit választották, mert Pacmannek jól jönne egy kiütéses győzelem (Makaón), úgyhogy Algieri kapóra jött. Szerintem még Provodnikovnak is csak áldozatnak szánták, csak "sajnos" kijött, hogy Provodnikov mennyire egysíkú. Meg merem kockáztatni, hogy Alvarado SIMÁN szétkapná Algierit.

Én Provodnikov fejére lennék kíváncsi (kíváncsbb mint a meccsre), amikor bevodkázva nézi majd a TV-ben és azon gondolkodik, hogy milyen piszkosan sok pénztől fosztotta meg saját magát :D. Mert az Algieri meccset annyira Provodnikov is elbaltázta, amennyire Algieri megnyerte.

» Gergoke   válasz erre
    2014-11-23 01:17:51

@Ultrasberry1990: Benne lesznek. Általában ha 3kor kezdődik a gála akkor 3 előmeccs, és aztán a főmérközés.

    2014-11-23 00:32:27

3-tól adja a Sport tv tehát ebben benne lesznek az előmérkőzések is ?
Nem tudom ki hogy van vele , de engem most jobban érdekelnek mint a főmeccs ! :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2014-11-23 00:08:00

@Arcos Harcos: Én is az elejétől szeretném nézni az egészet, mert most az összes előmérközés érdekel.

    2014-11-22 23:54:08

Vki tervezi, h virraszt? Én nézni fogom már 3-tól, mert érdekel Loma, Vargas és Zou is! Nagyon jó undercardot hozott ezúttal össze a Top Rank!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-11-22 23:17:03

Ennyit problémázni 3 fonton. Aligeri múltkor a 140 fontot hozta, így szerintem az ő hanyagsága hogy a 144-et meg nem tudta elsőre. Én amúgy a köztes súlyt sose kedveltem annyira, néhány esetben van hogy indokolt, de itt amúgy egy baromság, kivéve ha tényleg az a cél, hogy Pac fokozatosan hozza a kisebb súlyokat, hogy ne egyszerre legyen sok amikor visszamegy kisváltóba.

    2014-11-22 20:44:22

@Peacock: Van May van a penz, es o latja az egyenes utat a ketto kozott, egy eldontendo kerdesre: pl megeri-e Pac-el meccselni nem hat gyurukurara eleg ervet sorol fel mint ahogy sokan it tesszuk hanem igen vagy nem. Ami a gondolkodo ember szamara primitiv lehet, de latjuk, hogy mennyire kifizetodo.

» sundockown   válasz erre
    2014-11-22 20:27:56

@Peacock: Van May van a penz, es o latja az egyenes utat a ketto kozott, egy eldontendo kerdesre: pl megeri-e Pac-el meccselni nem hat gyurukurara eleg ervet sorol fel mint ahogy sokan it tesszuk hanem igen vagy nem. Ami a gondolkodo ember szamara primitiv lehet, de latjuk, hogy mennyire kifizetodo.

» sundockown   válasz erre
    2014-11-22 20:27:56

@Peacock: May a döbesteva, ez tény. Ezt vitatni!

    2014-11-22 20:19:35

@sundockown: döbesteva=? :)
May nem abban az értelemben intelligens, ahogy egy tudós, hanem rafinált, dörzsölt, jó emberismerő. Ez egy külön képesség (nem feltétlen IQ függő).

» Peacock   válasz erre
    2014-11-22 20:05:43

@Peacock: May a döbesteva, irasba is adom de minden csak nem osszetett vagy iq harcos. May nem egy mely gondolkodo. Ettol fuggetlen Pacment se korozik hogy o rabolta el Fury konyveit, de ez eros kijelentes volt.

» sundockown   válasz erre
    2014-11-22 19:58:56

Pac persze nem egy szent, de szerintem nem is egy IQ bajnok... sokkal egyszerűbb embernek tűnik, mint May, így alighanem könnyebb is rá image-t építeni, befolyásolni. May inkább önmaga építi a saját image-ét (nem kizárva persze ott sem egy fizetett stáb meglétét, de azt alighanem ő fogadja fel, nem neki fogadják fel).
(Nekem Pac jóval szimpatikusabb amúgy. Hypementesen is, karakterében. Boksztudásban May fentebb áll, de ez önmagában még nem azt jelenti, hogy összességében jobb bokszoló, sőt azt mondanám, pár éve Pac lehet nyert volna a robbanékonyságával, ütőerejével. De minimum ki-ki meccs lett volna. Ma már nem lenne ugyanaz a sportértéke. Nem is érdekel annyira. Saját részemről úgy látom, hogy May sokak által zseniálisnak tartott boksztudása ma is megvan, de a képességei erősen megkoptak már neki is - ahogy Pacnek is - a korral. Érdemes néhány meccsét úgy megnézni, hogy elvonatkoztat a nevétől az ember... nekem legalábbis hypementesen máris nem olyan zseniális néhány meccsén - Maidana I-II-n sem pld. Ahogy Pac sem Bradley ellen. Ez a veretlenségi nimbusz meg, hát... már eleve fura, ha az ember erre hajt, miközben maga válogatja az ellenfeleit, hogy ezt elérje... és nem csak úgy bokszol a legjobbakkal, hogy a legjobb maradhasson - s lesz ami lesz alapon bevállalja a rizikót is amit kell.)

» Peacock   válasz erre
    2014-11-22 19:44:36

El kell olvasni amit fixpont bemásolt Algieritől, oszt ennyi. Várjuk a meccset, és ne vitatkozzunk olyanon amin nincs mit vitázni!

    2014-11-22 19:40:38

@bees: Figyelj a következő történt.

te ezt írtad:

"A köztes súly Algierinek kedvez, mivel már nem tud bemérni kisváltóba. Ugyanis ő jött lejjebbről."

Ugye látjuk hogy ez nem igaz.

De ettől én pl. leszarom milyen súlyon megy.
Algierinek minimális esélye van, szóval sztem senkinek nem fáj a 144 font, max az idegesít, hogy ha valaki korrigál egy gondolatot, mert mondjuk tényszerűen hülyeség, akkor megy a mellébeszélés.

Mondom, tőlem lehetne kisváltó is, különösebben nem érdekel.

Csak felejtsük már el azt a marhaságot, hogy Pacquiaoék Algierinek kedveznek a köztes súllyal. Ennyi!

    2014-11-22 19:36:14

@deniro2: Figyelj. Mondom mégegyszer annyi történt, hogy lentebb leírták, hogy a köztes súllyal Algierinek kedveztek. Ez nem igaz. Ennyit írtam.
A többit te magyarázod bele.

"Lehetett ezzel kalkulálni?"

Hát azzal, hogy nem tudja Algieri hozni a súlyt nyilván nem nagyon kalkulált senki. de amúgy már régebben a mérlegelés előtt páran (köztük én is) leírtuk, hogy ez a köztes súly, egy hülyeség. Mert köztes súlynak kb. az lehetne az értelme, hogy van két bunyós egyik nagy másik kicsi, és a kettő közötti súlyban megegyeznek.
Szóval azt azért lehetett tudni, hogy nem Algieri kedvéért találták ki a köztes súlyt.

" Az is vicces picit, hogy ragaszkodsz a papírformához, ha arról van szó, hogy Pac váltósúlyú, de Algierit még véletlenül sem vagy hajlandó kisváltósúlyúnak tekinteni:)"

Sztem tök világosan leírtam, már volt ahol fontokat is írtam. Ezt csak az nem érti aki nem akarja. Pac váltósúlyú (148-151 font a ringsúlya) a kihívó papíron kisváltó de a ringsúlya 150+ , és ő váltósúlyon meccselt volna.
Most ebben mit nem értesz?

" Roach okos edzo, minden apro momentumot ki akar hasznalni, meg akkor is, ha szerintem erre nincs szukseg ebben az esetben."

Na látod, én is ezt gondolom, semmi többet.

"de ne erőltessük, hogy ez valami rettenetes előnyt jelent a számára Algieri ellen."

Ezt meg nem tudom honnan vetted? Senki nem írt ilyet. Nem is sugallt.

    2014-11-22 19:31:09

@deniro2: Egyáltalán nem állítottam ilyet, de igen, a túlzott rajongással bajom van, most épp egy boxoló kapcsán merült fel, de felmerülhet ugyanúgy színész, rocksztár, focista, stb... kapcsán, nem azt állítottam, hogy csak én vagyok objektív.

» Dorian   válasz erre
    2014-11-22 19:23:25

Pac nagyon trükkös! :)

» Shaham   válasz erre
    2014-11-22 19:19:21

Ha Pac van 140-en es Algieri 147 fonton akkor ertheto lenne a felhaborodas. Algieri a cimet akarta vedeni vagy valtoba bokszolni, ha Pac lement volna kisvaltoba akkor kedvezett volna Algierinek. Az hogy Algieri nem tudta hozni a sulyt teljesen irrelevans abbol a szempontbol hogy kinek kedvez ez a 144. Algieri akart valtoba bokszolni mondtak neki hogy ez nem az az rendezveny es ennyi. Tuti van valami ravaszkodas a hatterbe, de ne ugy adjuk elo mintha mar felhizlaltak volna nagyvaltoba es kethete szoltak neki, hogy boccs inkabb 144.

» sundockown   válasz erre
    2014-11-22 19:16:33

@Dorian: Már vártam mikor kerül elő nálad, hogy rajtad kívül senki nem objektív és/vagy nem ért ehhez a sporthoz...:)

» deniro2   válasz erre
    2014-11-22 18:20:48

@Dorian: Pac sohasem volt szent. Otthon is voltak politikai majréi, ahol kifejezetten etikàtlanul viselkedett.

Semmit sem fog szàmìtani a sùly ezen a meccsen. Sima Pac győzelmet vàrok, néhàny kellemetlen menettel.

» sziporka   válasz erre
    2014-11-22 18:18:31

@fixpont: Ezt most inkább általánosságban mondtam. Sokaknál makacsul tartja magát még mindig ez az amúgy szerintem csak felépített image, hogy Pac milyen jó fiú, aki a légynek sem ártana és sosem tenne keresztbe senkinek önös érdekekből. Sosem szerettem az elvakult rajongást, bárki felé is irányult az. Nem egészséges, nem logikus, beszűkíti a látóteret. Én pl kritizálni is szoktam a kedvenc boxolóimat és elismerem, ha épp ügyeskednek, vagy kamuznak vagy ilyenek (bár természetesen többnyire azok válnak szimpatikussá, akik nem tesznek, vagy legalábbis nem gyakran tesznek ilyeneket), nem próbálom mindenképp megmagyarázni, hogy akkor az adott szituáció, miért is nem az ő hibájuk.

» Dorian   válasz erre
    2014-11-22 17:52:19

@Dorian: Szernitem ez mind Roach kavarasa, szerintem maga PacMant ezek a dolgok nem erdeklik o megbizik azokban akik a legjobbat akarjak neki es ennyi.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 17:47:15

@deniro2: Ettol fuggetlenul lehet, hogy teriteken lesz az ov.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 17:46:19

Amúgy király lenne, ha lassan már mindenki leszámolna magában a "Pac = ártatlan szent" elmélettel, és észrevenné, hogy ő is trükközi néha, ő is követ el hibákat és őt sem pusztán a jó szándék vezérli mindig.

» Dorian   válasz erre
    2014-11-22 17:45:52

@deniro2: "“I am the bigger man even though we’re fighting in technically his weight class. I wanted the fight to be at 147,” Algieri said via Fighthype.com. “I wanted to fight for a true welterweight title. The catch-weight was on their side 100%. I wanted to fight for a welterweight title at 147 pounds…They would not budge on that.”"

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 17:42:40

@deniro2: Algieri nyilatkozata, amit en olvastam, aszerint nincs.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 17:41:21

@fixpont: A váltó öv teritéken van a boxrec szerint...

» deniro2   válasz erre
    2014-11-22 17:39:34

@fixpont: Mekkora osztást kapna itt Pacman a 140fontért, ha már a 144 is ennyire fáj egyeseknek? Nem hiszem, hogy az öv annyira számítana bárkinek is.

    2014-11-22 17:38:42

3 font az 1.3Kg , nem hiszem hogy 1.3Kg dönti majd el a meccset , Algieri ha akar fel fog hízni 150 fontra holnap

» gigaboly   válasz erre
    2014-11-22 17:29:06

Átverés az egész Algieri direkt nem hozta a súlyt és megint Pacquiao a rossz :D:D

» Yesname   válasz erre
    2014-11-22 17:26:46

@bees: Algieri eredetielg 147ben akart menni a WBO overt, ami Pacnal van, vagy a sajatjat vedeni 140ben, igy most semmi sem lesz egyikbol sem. Ket szek kozul a pad ala, csak mert az ellenfel nagy nevu es o diktal.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 17:22:20

@deniro2: De ez csak arra jo bizonyitek, hogy masokban is felmerul a gondolat, mert egyeb, racionalis magyarazat nem letezik ra.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 17:20:26

@fixpont: Tehát akkor Algierinek teljesen mindegy, hogy milyen súlyban bokszolnának. Gondolom szívesebben védett volna kisváltósúlyú címet 140fontban, csak Pacmanék fokozatosan akarnak lemenni 140-re, ami érthető.

    2014-11-22 17:20:02

@fixpont: Látom, de attól még, hogy angolul van írva, nem lesz több valóságtartalma...:)
Attól a 3 fonttól nem lenne Algieri hirtelen az eddigi papíröklű, pötyögőgépből véresszájú úthenger:) A 170 fontos Margarito után pont tőle bemajrézni nem tűnik túl valósuínűnek.

» deniro2   válasz erre
    2014-11-22 17:16:27

@deniro2: Amugy igazad van, szerintem sem ezen mulik, hanem Pac siman jobb bunyos, de a motivacio szerintem is ennyi mogotte, Roach okos edzo, minden apro momentumot ki akar hasznalni, meg akkor is, ha szerintem erre nincs szukseg ebben az esetben.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 17:12:03

@zappa: Az is vicces picit, hogy ragaszkodsz a papírformához, ha arról van szó, hogy Pac váltósúlyú, de Algierit még véletlenül sem vagy hajlandó kisváltósúlyúnak tekinteni:)

» deniro2   válasz erre
    2014-11-22 17:10:58

@deniro2: Nezd csak meg az angol nyelv cikk kovetkezteteset?

"A more likely explanation for having the bigger Algieri agree to fight at a catch-weight of 144 pounds instead of the full weight for the welterweight division is due to Algieri’s size. He’s a big fighter and he would be even bigger and tougher for Pacquiao to beat if he were able to fight at 147 instead of 144. Algieri fights at light welterweight, but he’d be even better if he could fight at 147. "

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 17:10:37

@fixpont: Ok, Pacék akartak 144 fonton bokszolni, engem nem zavar, de ne erőltessük, hogy ez valami rettenetes előnyt jelent a számára Algieri ellen.

» deniro2   válasz erre
    2014-11-22 17:07:38

@fixpont: Ennyi.

» Dorian   válasz erre
    2014-11-22 17:07:18

@bees: Láttam hát. Ügyes srác és szimpatikus, meg a stílusát is szeretem, de a jelenlegi tippem alapján C+ vagy B- kategória körül lehet. Provodnikov azért sosem volt egy nagy szám, legyünk őszinték, a legtöbb hype-ot amiatt kapta, mert Bradley hülye módon leállt vele verekedni a meccsükön és ezért iszonyatosan megnehezítette a saját dolgát, ezen a meccsen kívül Provodnikovnak még nem volt igazán minőségi ellenfele, a legkomolyabb skalpja Mike Alvarado.Na szóval visszatérve Algierire, én nekem tetszik, amit csinál, szurkolok is neki, de mindenképp nevetségesnek tartom, hogy ahhoz képest, hogy mekkora underdog a srác, Pacék még szórakoznak vele ilyenekkel, hogy nem mérkőznek meg vele a saját súlycsoportjukban, ahol Pac éppen övet birtokol, hanem annyira tartanak az esetleges ringbeli súlykülönbségtől, hogy képesek köztes súlyokkal bohóckodni. Próbálhatjátok bárhogy magyarázni, ez ciki Pacquiao helyzetéből.

» Dorian   válasz erre
    2014-11-22 17:05:03

@deniro2: " Azt, hogy Algieri hol akart meccselni, ezek szerint csak te tetted hozzá."

Nem, a kronologia az volt, hogy Algieri a 140 font WBO bajnoka, neki jott volna a szokasos cimvedesek 140ben stb, de felmerult, hogy boxolhat Pac ellen, de Pac valtosulyu, tehat dobni kell a 140es ovet, Algieri mondta, hogy jo neki a valto is, de amikor jott a szerzodes, abban Pac ragaszkodott hozza, hogy akkor ne valto legyen, ne kisvalto, hanem 144. Algieri meg mondta, hogy neki az is jo. Ez volt a sorrend.

"Algieri wanted Pacquiao fight at 147, but they wouldn’t do it

Pacquiao’s management wouldn’t agree to fight at the full weight for the welterweight class even though their fighter was the WBO 147lb champion. Instead, the Pacquiao-Algieri fight will take place at a catch-weight of 144 pounds.

Pacquiao’s trainer Freddie Roach has said the reason for the catch-weight is because they’re getting Pacquiao down in weight to get him ready for fighting at 140. However, that doesn’t make a whole lot of sense, given that he can easily make weight 140 pound weight without any problems without needing to have a fight at 144 beforehand. "

Kifejezetten PacManek ragaszkodtak a 144hez, Algieri 147ben akart bunyozni. Roach azzal magyarazta a 144et, hogy a jovoben 140be akarnak menni es hogy szoktassak PacMant ehhez. A cikk megjegyzi, hogy ennek az indoklasnak semmi ertelme.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 17:04:43

@zappa: Én nem tudom minek a köztes súly, de te sem. Ha azt hangsúlyozod folyamatosan, hogy a 144 font nem Algierinek kedvez, azt sugallod, hogy Pacnek meg igen, ami röhej, nem írom le hatodszor, hogy miért.
Könnyen lehet, hogy Arumék kitalálták a köztes súlyt, mert jól néz ki, hogy félúton találkoznak, Algierit meg a kutya nem kérdezte meg, hogy mit akar. Simán van ilyen.
Egyébként szerinted ki látta előre, hogy egy olyan bunyós, aki legutóbb 2008-ban mérlegelt 144 font fölött (145 font) és az utolsó meccse 140 fonton volt, az nehezen fog tudni bemérni 144 fonton? Lehetett ezzel kalkulálni? Alapból nem tűnik kicseszésnek egy olyan súlyt megállapítani, ami magasabb minimálisan, mint az eleve nagyobb ellenfél elmult 6 évben hozott súlyai...

» deniro2   válasz erre
    2014-11-22 16:57:00

Ne lépek. Javaslom, hogy csak azzal vitázzatok, amit mondtam!

    2014-11-22 16:47:30

@menyus: Egyébként ha Mayről azt mondtam nem tipikus váltó, mindig hozzá tettem direkt Pacot is.
És pont ezért nem mondanám, hogy Pac ugorjon fel nagyváltóba, mert tudom hogy váltóban is kicsi.

Szóval ezel most is egyetértek.

Csapán annyit írtam, hogy a köztes súlyt nem azért találták ki, hogy Algierinek kedvezzenek.
Vagy szted igen?

    2014-11-22 16:46:55

@menyus: Basszus nem terelek. Most mit terelnék?

Pac 150 font a ringben. Váltósúlyban bokszol. Algieri meg 150 font feletti, és kisváltóban tolta.
Meccs előtt ő lenyilatkozta hogy bokszolna vele 147 fonton.

Erre kitalálták hogy legyen köztes súly 144 fonton.

Szted ez Algieri kedvéért van?

Én semmi mást nem mondtam, csak hogy ez nem ALgieri kedvéért ment.

Nem kell belemagyarázni semmit, nem kell mögégondolni semmit!

    2014-11-22 16:44:42

@bees: Nem tudom ennyire bonyolult amit írok?

Algieri nyilatkozta hogy 147 fonton bokszolna Paccal.

Emiatt nyilván való volt hogy a köztes súly nem Algieri kedvéért lesz. Most meg hogy hozni is alig tudta sztem még nyilvánvalóbb.

    2014-11-22 16:40:15

@zappa: "A meccs lehetett volna váltóban, mert Pac váltósúlyú"

Sztem ez is tereles.. Pac valtosulyu mi, mig Floydnal rendszeresen leirod hogy a sulya felett bokszol.

Nincs azzal gond ha Pacmant huzod es Floydot fenyezed csak ne ugy tedd mintha partatlan lennel. Hozzateszem, nagyon kifinomultan csinalod :)

Amugy meg sztem nincs meg egy ilyen bokszoldal ahol ennyire szamolnak a fontokat :)

» menyus   válasz erre
    2014-11-22 16:37:48

@deniro2: Figyelj, te folyton félrebeszélsz azzal kapcsolatban amit én írok!

Te ne keresgélj sugallatokat abban amit írok, értelmezd szó szerint!
Egy szóval nem mondtam hogy Pacquiao fél vagy ilyesmi. Csak a cikk alatti 2. meg 4. hozzászólás hülyeségét raktam helyre azzal, hogy nem Algierinek akartak kedvezni a köztessel!
Ennyi.

Mégegyszer leírom, utoljára, figyelmesen olvasd! Semmi mást nem írtam lentebb se, meg nem is sugalltam.

Pacquiao váltósúlyú!
Algieri váltósúlyban bokszolt volna vele.
MIndketten eleve nagyobbak 147 fontnál.
Pacquiaoék mégis köztes súlyt akartak.

Ebből következik, hogy nem azért akarták, hogy azzal kedvezzenek Algierinek. Ez nem egy aranyközépút, vagy egy olyan alku eredménye, hogy egyik 140-fontot akart a másik 147 fontot.
Ennyi.

    2014-11-22 16:36:49

@zappa: Tehát most akkor megmagyarázod, hogy a kisváltósúlyú Algierit Pacman leaszalta a 144 fontos köztes súllyal? Hol olvastad, hogy Algieri 147fonton bokszolt volna?

    2014-11-22 16:33:46

@bees: Figyelj te azt írtad Algierinek kedvez a köztes súly.
Nyilván közben rájöttél, hogy ez nem igaz, hiszen Algieri váltósúlyban bokszolt volna Paccal, másrészt valóban már nehezen hozta ezt.

Miért nem lehet egy ilyen szituban leírni, hogy oké, tévedtem, ez a köztes súly a váltóhoz képest nem kedvez Algierinek.

Ehelyett írsz olyanokat hogy lehetett volna 138 font is...hát igen 138 az rosszabb lett volna Algimierinek mint 144.
Ezzel egyetértek..:)
Csak nem erről volt szó.

A meccs lehetett volna váltóban, mert Pac váltósúlyú, Algieri meg váltóban meccselt volna, de kitalálták a köztest, ami Algierinek rosszabb mint ha váltóban meccselnek.
Ennyi. Kár ragozni.

Nyilván Pac megteheti, May is megteheti, de ne dugd már homokba a fejed!

    2014-11-22 16:28:59

@zappa: Terelsz...:) Azt sugalltad, hogy Pac parából fogyaszt 144 fontra egy papíröklű, kisváltósúlyú bunyóst, aki 6 éve nem mért be magasabb súlyon, mint ez a köztes. Ezt igazolnod nem sikerült, csak visszakérdezgetsz.
Arra is te utaltál, hogy Pac mekkorákat dedidratált korábban, így lehetett volna a meccs kisváltóban is.

» deniro2   válasz erre
    2014-11-22 16:25:35

@Dorian: "erős C kategóriás kisváltósúlyú"
Láttad már ezt az embert bokszolni?

    2014-11-22 16:18:49

Algieri előző meccsein kisváltóban bokszolt, Pacman meg váltóban. Ezek a tények. Na most ha egy bokszolónak nehezére esik hozni a 144 fontot miközben előző meccsein a 140 is ment, akkor ott valami nem oké. Mi lett volna, ha Pacman kiköti, hogy 138 fonton rendezzék meg a meccset? Alkatából kiindulva neki menne, Algierinek meg az a 2 font igazán semmi lenne, nem? Volt már ilyen eset nem is olyan rég, amikor egy bokszolónak vissza kellett fogyasztania 152 fontra, amikor már a 154 se ment neki.

    2014-11-22 16:16:10

Kiváncsi vagyok mi maradt Pacben szerintem nem lesz ez olyan egyszerű.

    2014-11-22 16:12:26

@gigaboly: Hát végül is, ha szerinted nem ciki, hogy a valószínűleg csak erős C kategóriás kisváltósúlyú Algieri eredetileg váltóban (vagyis Pac jelenlegi súlycsoportjában) akart megmérkőzni a jövőbeli HOF tag, sokszoros világbajnok, még mindig p4p top 10 Pac-el, de ők ragaszkodtak a köztes súlyhoz, akkor mindegy. Szerintem is teljesen érthető, hogy az abszolút underdog, egy súlycsoporttal alatta lévő, friss VB sráccal akadékoskodik és nem akar vele megmérkőzni a saját súlycsoportjában, hanem inkább köztes súlyozik. Biztosan azért csinálták, mert úgy érezték, hogy ez így fair és, hogy szegény srácnak ne kelljen már egy teljes súlycsoportot ugrania a meccshez. Igazi lovag ez a Pacquiao, én mindig is tudtam. :)

» Dorian   válasz erre
    2014-11-22 16:07:51

@gigaboly: Mayweather témában a kesztyűkkel, nyilvánvalóan magának akart May kedvezni.
Soha nem kezdeném el magyarázni, hogy ő úgy gondolta Maidanának jobb az a kesztyű, és Maidana kedvéért ragaszkodott a kesztyű dologhoz.

    2014-11-22 16:06:03

@gigaboly: Nem húztam le Pacot.

Hihetetlen milyen szinten tudjátok kicsavarni amit az ember ír. Vagy hiperérzékenyek vagytok pac témában.

Egyszerűen arra reagáltam, hogy a köztes súllyal Algierinek kedveztek. Ez hülyeség ha tetszik ha nem. Algieri ezt nem kérte, nehezen is hozta.

Nyilván Pac diktál, stb. egyetértek.
Nem kell túlreagálni vagy kicsavarni azt amit írtam.

    2014-11-22 15:59:01

@deniro2: Az a baj, hogy te amúgy nem is velem vitázol, mert folyton olyasmikre reagálsz amiket én nem mondtam. PL, hogy valaki 80 éves koráig bemér oda ahova régen, meg most a kisváltó...


Figyeld meg mit írok, és ha lehet arra reagálj!

"Azt, hogy Algieri hol akart meccselni, ezek szerint csak te tetted hozzá. Úgy hangzott, mintha ő ragaszkodott volna a váltóhoz, de szemék Pacék lejjebb kényszerítették."

Algieri nyilatkozta, hogy váltósúlyban bokszolna a váltósúlyú Pacquiaoval.
Szted nem Pacquiaoék találták ki a köztes súlyt? Vagy most ezen mit nem értesz?

"A rigsúlyokkal meg felesleges spekulálni, adott 2 bunyós, az egyik váltóban, a másik kisváltóban bokszol, félúton találkoznak, na bumm... "

Igen, ez a látszat, vagy a laikus hozzáállás, ez zavarta meg Beest is nyilván.
Valójában ez hülyeség...

Pac váltósúlyú. Algieri váltósúlyban bokszolt volna vele (nem én mondom, ő mondta), erre köztes súlyban lesz a meccs.
Mi értelme?

Most a kisváltót hagyjuk, ne keverd bele. meg a 80 évig befogyasztást se, mert én nem mondtam, hogy Pac menjen vissza pehelysúlyba. Algierivel kapcsolatban éppen azt mondtam, mi a fenének nem maradt ott ahol volt. váltóban. Minek a köztes, ha amúgy a másik fél szívesen ment volna fel, és amúgy is mindketten váltó felett vannak természetesen...

Szted minek a köztes súly?

    2014-11-22 15:55:15

@zappa: Most hiába húzod le Pacmant , Floyd mit mondana ebben az esetben ? Hát azt hogy ő van az "A" oldalon míg Algieri meg a "B" ENNYI Pacuqiao a sztár Algieri meg sehol , vajon Floyd miért cseréltette le Maidana kesztyűit ? Az nem volt baj neked? Algieri nem véletlenül boxol 140 fontban mikor boxolhatna 154 fontban is .

» gigaboly   válasz erre
    2014-11-22 15:44:00

@zappa: Azt, hogy Algieri hol akart meccselni, ezek szerint csak te tetted hozzá. Úgy hangzott, mintha ő ragaszkodott volna a váltóhoz, de szemék Pacék lejjebb kényszerítették. A rigsúlyokkal meg felesleges spekulálni, adott 2 bunyós, az egyik váltóban, a másik kisváltóban bokszol, félúton találkoznak, na bumm... Algieri 6 éve nem mért be 144 font fölött, tényleg nagy kicseszés vele ez a súly... Az viszont szerinted rendben lenne, ha Pac bemért volna kisváltóba, ahol 6 éve nem bokszolt...
Pac témában meg mindig is főleg veled vitatkoztam:)

» deniro2   válasz erre
    2014-11-22 15:41:44

@deniro2: Valahogy mindig velem vitatkozol mostanában.
Bees írta, hogy ezzel Algierinek kedveztek. Szted így van?



Én erre írtam, hogy ez hülyeség. Algieri váltóban akart meccselni, a köztes súlyt nem azért találták ki hogy kedvezzenek Algierinek, hanem valami más okból.
A mérlegelés óta meg nyilvánvaló, hogy Algieri valóban a köztest nehezen hozta.

    2014-11-22 15:29:18

@deniro2: "Ja, mert az úgy megy, hogy ha valaki 6 éve tudott hozni egy súlyt, akkor ezt megteheti 80 éves koráig akármikor...:)"

De most ezt mire írod?

Valamit nagyon félreértesz.

Adott egy váltósúlyú bunyós, meg egy másik, aki kihívja őt VÁLTÓSÚLYBAN!
Mindketten váltó feletti természetes súllyal, erre meccselnek váltó alatt köztes súlyon...

    2014-11-22 15:26:46

@deniro2: "Hol írták, hogy Pacék megtagadták Algieri kérését, hogy váltóban bokszoljanak? "

Miért szted nem ők találták ki a köztes súlyt?

    2014-11-22 15:23:45

@zappa: Ja, mert az úgy megy, hogy ha valaki 6 éve tudott hozni egy súlyt, akkor ezt megteheti 80 éves koráig akármikor...:)

» deniro2   válasz erre
    2014-11-22 15:20:02

@zappa: Hol írták, hogy Pacék megtagadták Algieri kérését, hogy váltóban bokszoljanak?
Amúgy, ha esetleg még így is volt, te sem gondolhatod komolyan, hogy ODLH meg a 170 fontos Margarito után pont ettől a papíröklű gyerektől rezeltek be annyira, hogy muszáj volt 3 fontot faragni a váltósúlyon... Ennél még az a konteo is életszerűbb, hogy a kisváltó öv miatt húzták ki Algierit a súlycsoportjából.

» deniro2   válasz erre
    2014-11-22 15:16:47

@bees: Persze ragozhatjuk, de a lényeg hogy amit írtál, hogy Pac a köztes súllyal Algierinek kedvez ez hülyeség.
Ezt már előzőleg is lehetett tudni, így meg hogy alig tudta hozni a súlyt, még nyilvánvalóbb.

    2014-11-22 15:04:16

@zappa: Valojaban teljensen mindegy ez a par font, Pac annyival magasabb szinten van, hogy neki ezt a gyereket 3 menet alatt kell vernie konnyeden. Olvastam valahol a neten egy hozzaszolast, hogy ennek a meccsnek mar akkor vege vlt amikor kivalasztotta az ellenfelet Pac szamara, hat kb igy erzem en is.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 14:06:33

@zappa: Ha Pacman ki akart volna cseszni Algierivel akkor kisváltósúlyban bokszolnának. Arról meg nem hiszem, hogy Pacman tehet, hogy Algieri már a 144-et se tudja normálisan hozni, miközben előző meccsén a 140 is ment.

    2014-11-22 13:46:29

@Titok: De azért ha belegondolsz, Pacquiao Bradley vagy Rios ellen is 145 fonttal mért be. Szted most 1 font miatt kitalálták a köztes súlyt, hogy megnézzék hogyan tud 144 fontra bemérni?
Sztem simán látták hogy Algieri magas, és régebben magasabb súlyban volt, gondolták ha maradnak váltósúlyban az csak Algieri fizikai fölényét növeli, így kitalálták, a köztest.

    2014-11-22 13:46:11

Nekem nem is ez a legviccesebb a dologban, hanem, hogy szerencsetlen Khannak mit ossze kell boxolnia, hogy kapjon egy lehetoseget egy nagymeno ellen, es jon ez a srac es nyogvenyelosen megveri a kozepes Provodnikovot es azonnal megkapja a csucsmeccset...rohej.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 13:39:32

@Titok: Elképzelhető, bár azért régen Pacquiao simán dehidratálgatott kétszer annyit, mint most kéne kisváltóba, de ezt még el tudom képzelni.

De mivel Algieri váltóban akarta Pacquiaot, az tényleg nevetséges, hogy Pacquiaoék Algierinek kedvezni akartak a köztes súllyal...:)

    2014-11-22 13:35:38

@zappa: Szerintem meg elsősorban azért 144 fontos köztes súly, mert Pac-et kisváltóban akarják bokszoltatni, és szerintem azért kellett a köztes súly, hogy megnézzék hogy mennyire tud könnyen bemérni, valamint hogy romlik-e bármit is a teljesítménye. Szerintem. De az is igaz hogy Algieri nagyváltóban debütált.

    2014-11-22 13:32:02

Tegyük már tisztába a dolgokat! Algieri szeretett volna váltósúlyban bokszolni a váltósúlyú Pacquiaoval. Mivel mindkettejüknek váltó felett van a ringbeli súlya jó ideje.
Aligieriről tudni kell, hogy korábban váltó felett volt.

Vagyis a köztes súly nem azért volt, mert Pacquiao igyekezett alkalmazkodni Algierihez, hanem mert tudni lehetett, hogy Aligierinek a váltó sokkal jobban feküdne.

A meccs simán mehetett volna váltósúlyban, hiszen Pacquiao váltósúlyú, és Algieri is ott akart vele bokszolni.
Ez egy taktikai lépés volt, kis játék a súlyokkal, papíron kedveznek Algierinek (itt is sokan bevették) de valójában maguknak kedveztek ezzel, lásd Pac lazán bemért, Algieri meg nem.

    2014-11-22 13:20:40

@bees: Csakhogy annak ellenere, hogy Algieri jott 140bol, okeredetileg 147ben akartak boxolni es Pac ragaszkodott a 144hez.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-22 13:05:15

A köztes súly Algierinek kedvez, mivel már nem tud bemérni kisváltóba. Ugyanis ő jött lejjebbről. Ettől függetlenül Pacman lesz a hibás, mint mindig. Arra kíváncsi vagyok, hogy a "leaszalta az ellenfelét" vagy "egy felhizlalt kisváltósúlyú ellen bokszol" közül melyiket sütik rá erre a meccsre.

    2014-11-22 13:00:10

:D

» Shaham   válasz erre
    2014-11-22 12:59:04

@lunatic2: Nem csak Pac kb 5 éve nem bokszolt ilyen alacsony súlyban, és szép is volna ha Pacquiaonak kéne lemenni Algierihez :)

» deontayboxing   válasz erre
    2014-11-22 12:54:19

Ez az Algieri ilyen veszélyes bunyós, hogy köztes súlyra volt szükség?

» lunatic2   válasz erre
    2014-11-22 12:21:19
Ugrás az oldal tetejére